Vagy igen, vagy nem, de megy a háztól. Amorés érdeklődő több is van.
Ha nem viszik el beszámíttatom a kereskedésbe :-(
Piritu - 1.000.0002015-11-18 19:52:08 // 73490
Shadin2015-11-18 19:51:00 // 73489
De Yanié is ue...
Piritu - 1.000.0002015-11-18 19:48:14 // 73488
Lehet, hogy ő is kapott tanácsot, hogy "írd ki, oszt nem lesz vele gondod", és megfogadta.
yani🍀2015-11-18 19:45:30 // 73487
Valamikor összeugorhatnánk néhány órára és összehasonlíthatnánk. Csak, hogy mindketten megnyugodjunk.
Shadin2015-11-18 19:42:45 // 73486
Azaz elviszik?
Shadin2015-11-18 19:42:22 // 73485
Nem hinném, hogy egy Michelines manager mókolja az autót Németországban.
Shadin2015-11-18 19:41:15 // 73484
Igen. Akkor 2:2 :-)
Giuntini2015-11-18 19:41:07 // 73483
Ezek szerint ki van írva belőle?
Shadin2015-11-18 19:40:39 // 73482
Így jobban látszik. Hideg motor ha jól látom a csökkenő fordulatszámból? Egyébként jónak tűnik, már ha van jelentősége egyáltalán...
Giuntini2015-11-18 19:39:45 // 73481
Én is ezt mondtam, kipróbáltam, ha be van kapcsolva és nem ül rajta senki, akkor is melegszik.
Piritu - 1.000.0002015-11-18 19:37:54 // 73480
Nem, de még egy hetem van csinálni :-)
Piritu - 1.000.0002015-11-18 19:37:05 // 73479
GOTO bontó. Trencsik, Phon és társai...
Giuntini2015-11-18 19:36:47 // 73478
Sokat használod rövid távon!
Piritu - 1.000.0002015-11-18 19:35:53 // 73477
Ma visszaraktam a rádiót, meg rendeztem a proxit. Sajna nem volt eszemben a dolog, úgyhogy ennyi infóm van csak, ez is álló motorral:
EGR névleges helyzet: -0,40 mm
EGR névleges helyzet: -0,40 mm
Shadin2015-11-18 19:35:13 // 73476
Néztem az üa. szűrőkonzolt a blogodban, nekem is gazdátlan az a bilincs :-)
Shadin2015-11-18 19:33:12 // 73474
+-0,6 alapjáraton és +-0,4 fordulaton
Shadin2015-11-18 19:32:07 // 73473
Shadin2015-11-18 19:28:13 // 73472
Jól látom, hogy alapjáraton kis melegedés után +-1 körül áll be? AA-s felbontás sajna gagyi :-(
Shadin2015-11-18 19:26:15 // 73471
Akkor vagy a Tied is szar, vagy az enyém is jó :-)
Vagy csak megint túl sokat agyalok? :-)
Abbahagyom.
Vagy csak megint túl sokat agyalok? :-)
Abbahagyom.
yani🍀2015-11-18 18:57:52 // 73470
yani🍀2015-11-18 18:52:26 // 73469
Tegnap volt szó a regenerációk közötti távolságról. 291 Km után ismét regenerált.
Shadin2015-11-18 18:46:12 // 73468
Szerintem ezt a motort vagy nem méri jól, vagy minden érték szar :-)
Shadin2015-11-18 18:45:17 // 73467
yani🍀2015-11-18 18:44:03 // 73466
És mit szólsz az áramláskorlátozóhoz? Nem nagyon változik az sem.
Shadin2015-11-18 18:40:27 // 73465
Megnyugtató! Első kép felső diagramon ugyan olyan halott EGR-nek látszik mint az enyém. Köszi!
yani🍀2015-11-18 18:21:21 // 73464
Shadin2015-11-18 18:21:17 // 73463
HalfOFF:
http://totalcar.hu/magazin/hirek/2015/11/18/lelepleztek_a_fiat_vadiuj_sportkocsijat/
http://totalcar.hu/magazin/hirek/2015/11/18/lelepleztek_a_fiat_vadiuj_sportkocsijat/
Shadin2015-11-18 18:13:55 // 73462
A jó fene sem tudja. Előfordulhat :-(
Shadin2015-11-18 18:12:56 // 73461
Tied nem volt mókolva ilyen diagot nem csináltál még véletlenül sem ugye?
mizooo2015-11-18 18:12:51 // 73460
Ki van írva belőle? :D
zsoltika2015-11-18 17:56:17 // 73459
Sziasztok!
Szerintetek honnan lehet rendelni hátső fék+index lámpatestbe menő csatlakozót? Lehet ilyet előszerelt (vezetékezett) formában kapni?
Eléggé szarul néz már ki, egy kis tisztogatás meg kontakt spray utan néhány napig vagy hétig OK, de utána mindig hibaüzenetet dob)
Köszi
Zsolti
Szerintetek honnan lehet rendelni hátső fék+index lámpatestbe menő csatlakozót? Lehet ilyet előszerelt (vezetékezett) formában kapni?
Eléggé szarul néz már ki, egy kis tisztogatás meg kontakt spray utan néhány napig vagy hétig OK, de utána mindig hibaüzenetet dob)
Köszi
Zsolti
Shadin2015-11-18 17:43:51 // 73458
Ja és EGR control OFF végig.
Shadin2015-11-18 17:42:36 // 73457
Itt valami nagy árulás van, mert %-osan állandóan nyitva, mm-ben meg kvázi állandóan zárva. Fordulat változó, 30Km-t vettem fel és az egészre igaz.
A képen 4-esben majd 5-ösben húzatva majd 6-osban pályatempóval. EGR köszöni, de láthatólag szarik mindenre. Működési tartomány +-1mm ill. 128-155% :-)
Hibatároló üres.
A képen 4-esben majd 5-ösben húzatva majd 6-osban pályatempóval. EGR köszöni, de láthatólag szarik mindenre. Működési tartomány +-1mm ill. 128-155% :-)
Hibatároló üres.
Shadin2015-11-18 17:30:26 // 73456
Ezt nem osztom, egyetlen kapcsoló van az ülésben, az pedig a légzsákhoz van kötve. Bekapcsolod akkor az fűt is, csak kézzel nem annyira egyszerű észrevenni...
Gyerekem állandóan bekapcsolva hagyja és a derék résznél frankón érezni hogy fűt.
1.9 és 2.0 is.
Gyerekem állandóan bekapcsolva hagyja és a derék résznél frankón érezni hogy fűt.
1.9 és 2.0 is.
Giuntini2015-11-18 17:25:18 // 73455
Nekem fűt, ha nem ül rajta senki. Kár hogy nincs visszajelző.
Liquid2015-11-18 16:51:45 // 73454
tapasztalatom alapján nem fűt, csak ha van rajta súly
Erhard 242 (Pure Energy)2015-11-18 16:48:07 // 73453
be van kapcsolva akkor fűt...
Pityukoma2015-11-18 16:29:36 // 73452
Sziasztok :-) kérdésem lenne az ülésfűtéssel kapcsolatban. Még nem sikerült kitapasztalnom: hogyha a jobb oldali fűtés bekapcsolva marad és nem ül rajta senki, akkor is fűt? Mindig átnyúlok és kikapcsolom ha kiszáll az utas. Kár hogy nincs visszajelzője :-( Vagy csak én nem találtam még meg?
pettinke2015-11-18 16:16:25 // 73451
Jupiter1552015-11-18 15:58:16 // 73450
Köszi mindenkinek a tipeket!
Megtaláltam: szívótölcsér (ill. szívótrombita) a magyar neve.
Köszi!
Megtaláltam: szívótölcsér (ill. szívótrombita) a magyar neve.
Köszi!
Erhard 242 (Pure Energy)2015-11-18 15:45:09 // 73449
az a baj hiába van gázreakció sajnos a turbó lyuk elég nagy 1800-2000-től kezd el húzni, ebben sajnos a benyás verhetetlen főleg a turbós
Piritu - 1.000.0002015-11-18 15:34:35 // 73448
..de a Giuliettában nem csinálta.
yani🍀2015-11-18 15:25:36 // 73447
Mondjuk a turbó is nagyobb, ezért lassabban mozdul meg.
Shadin2015-11-18 15:15:24 // 73446
Enyémen is azonnal volt :-) Ahhoz képest a 2.0 egy öszvér az elején. Pedál is meg a csiga búgatása 2000 alatt.
Szóval ez csupán programozás kérdése.
Szóval ez csupán programozás kérdése.
Shadin2015-11-18 15:12:53 // 73445
GTPeti2015-11-18 14:55:56 // 73444
Németül a Trichter a tölcsér. A Tüte az zacskót jelent. :)
(A tejesdobozokat is Tütének hívják azonban. :)
(A tejesdobozokat is Tütének hívják azonban. :)
pettinke2015-11-18 14:20:13 // 73443
amit mutatsz, az komplett karbisor, de a karbon trombitákat általában tűtének szokják hívni (a német Tüte = tölcsér) származékaként.
Pityukoma2015-11-18 14:13:03 // 73442
Igen, közvetlen a hengerfejre van felcsavarozva.
Piritu - 1.000.0002015-11-18 13:52:48 // 73441
A múltkor mentem egy 2.0-ás ML-val. Még mindig azon spekulálok, hogy hogyan lehet ennyire más a motor karakterisztikája (Normal állásban), szinte azonnali volt a gázreakciója.