Fórum >> Típusok >> 164-166

András bácsi2007-07-20 09:24:21 // 30729
Pedig kéne. A benyásoknál, sőt, apám kályháján sem érezhető jelentősen a bekapcsolt klíma. Inkább a meleg, mint mondtam.
Grando2007-07-20 09:19:28 // 30728
Én nam vettem észre, hogy megfogná a gépet a klíma. Bár az is igaz, hogy általában nyugimenetben kapcsolom csak be, aztán econ, és marad a keringetés. De majd letesztelem...
Nem lehet, hogy a csapágy miatt szorul nektek? Vagy csak az olajozás hiányzik?
FRob2007-07-20 09:06:19 // 30727
azt ne mond hogy azért fogja meg az autót, mert kevés a gáz a rendszerben
rendesen hűt, szinte pár km alatt frankón lehűti a kocsit

ami még érdekes hogy pl anyám autóját apszolute nem fogja meg, nem tom a négy karikások mit csináltak de az autó ugyan úgy meg klímával mint annélkül, amire én merek gondolni, hogy a moci elektronika amikor be van akapcsolva a légkondi, ad rá egy kicsike kakaót a mocira még
már azon is gondolkodtam keríteni kellene olyan komperesszort és összeházasítani az autóval, hátha az egy jobb korszerűbb cucc...
FRob2007-07-20 09:00:35 // 30726
ahogy Arnold mondja, az a vízbefröcsi építés nagyon érik, szivesen kipróbálnám a dieselben is, szerintem annak is tetszene a dolog, nem csak a benyásokanak
Smith2007-07-20 08:12:12 // 30725
Zárjam be a levegő beömlőket és csak 1-et hagyjak nyitva és tegyek oda egy hőmérőt?

Ma reggel jöttem kint 25 fokot jelzett, bentre kértem 24-et, bekapcsolt a klíma és nem mondom hogy fagyosat fújt, de tette a dolgát. Viszont miután lekapcsoltam, úgy érzetem hogy belefulladok a párába, nemtom ez normális-e? Nagyon párásnak éreztem a levegőt amit benyomott. Lehet hogy szivárog a fűtőradiátorom? De hát ilyenkor elvileg arra nem megy a levegő mert nem fűteni kell hanem hűteni. Vagy rosszul gondolom?

Egyáltalán merre megy ebben az autóban a levegő amikor klímázok és akkor amikor nem?
Kilo166 (Droid#1)2007-07-20 07:52:05 // 30724
Nézd meg a belépő hűtött levegő hőmérsékletét. Nekem a klímásnál elértük a 7 fokot. Ehhez kellett, hogy a gázzal töltsenek rá kb. 2 dekát. Ekkor 12 fokig tudtuk lehűteni, de a klíma azért ki-be kapcsolgatot. Nagynyomásúval még kimosta a hűtőt és rögtön lement 7 fokra a levegő.
András bácsi2007-07-20 07:43:17 // 30723
Simán meleg van, ami a turbós autó halála. Én is szenvedek, bár nem nőtt meg annyira a fogyasztás.
András bácsi2007-07-20 07:42:14 // 30722
Nekem egyszerűen rosszul érintkezett egy biztosíték hasonló tünetnél.
Smith2007-07-20 06:38:20 // 30721
Na, lassan kiderül hogy sokunknak van ez a ki-be kapcsolgatós klíma problémája.. most már igazán kiváncsi vagyok mi lesz a megoldás.

A padlógázra lekapcsoló klíma úgygondolom alapvető dolog kéne hogy legyen, gyári széria cucc, de Arno ha összefabrikálsz egyet, nekem is kéne, vagy maga a HW, bár az gondolom nem nagy kaland, vagy egy kapcsirajz h. mit-hova kell kötni.
Don Gombóc2007-07-20 06:10:31 // 30720
Nekem is ezt csinálja de van amikor meg nem kapcsolgat ki be hanem rendesen dolgozik a nyavajás. Én is kíváncsi lennék mi a szar ez , szintén relére vagy valami ilyen szarra tippelek. Bár lassan már csak egyedül maradok a világban mert ilyen melegben sem használom a klímát.
Arno1662007-07-20 00:33:53 // 30719
Szóval:
Kanyarodsz mint a veszedelem. Mondjuk kicsit emelkedőnek felfele jobbos 90 fokos kanyar.
Ugye az ember ilyenkor repül az ajtó fele eleg erősen. Tavol a valtótól. Ilyenkor kellemetlen szvsz előretolni a kart. Ha vmi komoly ülés lenne benne, ami rendesen megtart, akkor no problem. Nekem is először fura volt, de eljatszottam a gondolattal, és arra jutottam jobb igy.
Meg ugymond "veszhelyzetben" az ember ösztönösebben ránt maga fele, mint magától el. (Én legalabb is)

Illetve: Jövök haza, van pár kedvenc kanyar. Amit szeretek lenduletesen bevenni 1-esben 6000-el. :) Kanyar előtt lassit, aztan rangatom hatra a kart sokszor. Hogy tuti 1-esben legyen a valto mikor huzatni kell ki kanyarbol. Előretöfködni sztem kényelmetlenebb lenne.

De persze izlesek es pofonok... siman meg lehet szokni.
Pont ugy mint a valtaskori gazelvelet merteket fordulat es terheles fuggvenyeben.
Olyan szepen automatizalodik az emberben, hogy milyen hörgő hangnál mennyire vegye el a gazt a valtas alatt, hogy valtas utan ne legyen rantas/lekonyulas.
Arno1662007-07-20 00:27:16 // 30718
"Kevés" a gázod... holnap én is megyek tölteni. Együttérzésem...

Erősen gondolkodom azon is, hogy kap vmi egyszerű tranyós, reles kapcsolást a gázpotira a kütyü. Hogy padlónál ugyan kapcsolja mán le aklímát.
Eléggé kellemetlen valóban előzésnél....
Arno1662007-07-20 00:24:24 // 30717
Meleg van Ombre...:)

Minden autos cimbi panaszkodik, hogy nem mennek a gépek.
Enyem kettesben az előbb 3 emberrel a vacak kis Budakeszi lejtőn alig akart felmenni klímával :) Szégyenszemre vissza kellett 1-be valtani...

Szenvednek a vasak. ... vizbefecs kéne neki nagyon ilyenkor...
Annyira durva hogy beinditom, kinyitom a kaput, kiallok, becsukom a kapot, és a pöcköt már elhagyta a mutato.

Minap Budaörsről a hegyen át jöttem a Moszkva térre. Víz 125 fok...
(Najo, elég dinamikusan jöttem, de eddig annyira cövek módon állt 90 fokon, hogy aszittem onnan "sosenem" megy feljebb)
botigta2007-07-19 23:50:40 // 30716
OK, majd jelzek, mit sikerült!
botigta2007-07-19 23:48:03 // 30715
Ezt nem értem. Kanyarban jobbra-balra dőlsz, a váltó meg előre-hátra müxik. Viszont ha fékezel, előredülsz, gyorsitasz, meg hátra. Gyárilag pont ennek ellenkezőjét kell a váltókarral csinálni. Egyszerúen nem állt rá a kezem. Nem véletlenül van a versenyautókban is, és most már a szériákban is a vissza (-) előre , a fel (+) meg hátra .
Smith2007-07-19 23:40:10 // 30714
botiga:

nálam hasonló tünet, leszámítva a keringetést. Kiváncsian várom hogy ha ellenőriztetted a gázt akkor mit mondanak. Én nem látom a dologban a logikát, randomnak tűnik ahogy csinálja a hibát.
Smith2007-07-19 23:34:58 // 30713
Úgylátom minél melegebb van annál jobban téma a klíma :) Hát nekem nem mondom hogy durván, de azért érezni hogy fogja a gépet... jobban a gázra kell lépni hogy ne ugrándozzon.

Ezenkívül nekem is mintha valami bugja lenne, mert néha amikor bekapcsolom, 3-4 mp után elveszi a kompresszorról a hajtást, aztán visszarakja, megint elveszi, visszarkja, és ezt csinálja, képes akár 5-10 km-en át ezt művelni. Persze ilyenkor érezni is hogy mikor fogja, mikor nem, elég idegesítő. Aztán van amikor meg semmi baja. Ez mitől lehet???

Hogyan tudnám kb. diagnosztizálni hogy mi okozza? Az a baj hogy amikor elmentem szerelőhöz, persze nem csinálta... amikor ezt művel, nem is hűt annyira, hiszen ha úgyvesszük hol-megy hol-nem, nemtud annyira hűteni. Lehet hogy csak valami relé KH-s, és ki-be kapcsolgat ahogy KH-zik?

Ezenkívül elég szar amikor éppen előznék és ő meg pont akkor visszateszi a klímát. Ilyenkor volt már hogy vissza kellett húzódnom. Pláne amikor az "áldozat" is úgy gondolja hogy egy koszvadt olasz verda nehogy már le akarja tolni, és inkább odalép amikor látja h előzni akarok.
otto1642007-07-19 23:26:26 // 30712
Nekem csak 2.0 TS-em van, de nyugi, nekem is jól megfogja a klíma a kocsit... Haver 1.3 Mutyukijában is van klíma......bekapcs és bőőőő......a motor le akar állni XD
otto1642007-07-19 23:24:37 // 30711
Nekem csak vezető-utas oldali van... A vezetőoldali elvileg jó kéne hogy legyen, mert a másik kormányon 1000% jó a légzsák, és azzal is hibát jelez..... csak igazából sok ötletem nincs ezzel kapcsolatban...
FRob2007-07-19 23:17:27 // 30710
Klímával kapcsolatban kérdezném, mindenkinek nagoyn megfogja az autót a klíma, mert nekem nagyon, bekapcsolás után mintha kiszereltem volna a turbót, alig akar menni a verda, szerintem ennyire nem kellene megfogni az autót, na meg elég érdekeshangja van
persze ennek ellenére jól hűt, sok sok kilométeren kerszetül, de ha be van kapcsolva igen hosszú nekifutás kell egy egy előzéshez

ami érdekes még , hogy városban képes akár 2L is többet kajálni, míg országúton max fél liter

létezik esetleg hogy valami baja van a klíma kompresszornak?
FRob2007-07-19 23:13:19 // 30709
nekem vredestein sportronic van fent, sztem nagyon jó gumi
FRob2007-07-19 23:10:04 // 30708
az ülés érzékelők, ha van benne?
nekm spec az volt kontaktos mikor kirakta a lámucskuját
gyurma2007-07-19 23:09:52 // 30707
Szia,nekem a régin potenza RE50 volt 225/45/17 nagyon jó volt!!!!!!!!!A mostani P Zero Rosso csak 18" de ez is qva jó.Nem tudom melyik a jobb.
otto1642007-07-19 21:38:39 // 30706
Sziasztok! Újabb nap, újabb kérdés.... :) Ma egyik percről a másikra elkezdett villogni az AIBAG visszajelző a műszerfalon. Rádugtam egy másik kormányt és légzsákot, de azzal is ugyanaz a helyzet... :( Van valakinek vmi ötlete????
András bácsi2007-07-19 20:59:12 // 30705
Azt még az előző évszázadban gyárthatták. :)
Don Gombóc2007-07-19 20:12:36 // 30704
azt nemtom de turanza volt és 55 ezer kilométert bírt.
Arno1662007-07-19 18:56:43 // 30703
Hehe, -+ -t én is meg akartam cserelni. Aztan rajottem jöbb így. Kanyarban állatkodva kellemesebb ha arra húzod a kart amerre Te magad is zuhansz... be a sarokba az ülés meg az ajtó közé :)) olyankor elég szar tud lenni előre tolni.

Elektronika: Nagyon felbaszom magam, es lehet csinalok egy sajatot. Engem is fel szokott idegelni rendesen mikor felvalt magatol, meg tul hamar elvalt, pöröghetne még az a motor. Pont szar helyre esik vissza a fordulat valtas utan. Foleg ha kis emelkedő van rögtön alig tud felpörögni. Aztan megy mint a veszedelem, de addig botrányos...

Viszont a kormányra egy valtobajuszt mindenképpen összehozok....
C3-as automata citroen kis bajsza meg is tetszett messziről..... ;)
Arno1662007-07-19 18:47:30 // 30702
Najó, de egy opel astrat mivel egyszerubb eladni?
Lemegyek a parkoloba es minden szinbol van 10 db. Ugyan ez a kereskedesben is.
Mi a valoszinuszege hogy PONT az enyem fog tetszeni a leendő vevőnek.
Sztem pont annyi mint a 166-nal....

Egyik tomegauto, sok elado kocsi....
Masik nem tomeg auto, kicsi kinalat....

A Dedra-m anno kb. 3 honap alatt ment el.
Viszont a masodik ember aki megnezte elvitte.
Mar tiszta ideg voltam, hogy sosem fog elkelni.
Aztan kiderült hogy haver III-as dizel golf-ja sem ment el hamarabb, a szülők szamarája meg fél évig rohadt a kertben...
Arno1662007-07-19 18:38:30 // 30701
Szerintem is szebb...nem azért mert ez van, de a régi elejű 166 viszi a palmat nalam magasan....
Arno1662007-07-19 18:31:59 // 30700
Vagy Bridgestone RE050? 225/45R17....

Ezt meg a pirellit hozta ki ADAC teszt übertutinak...gondolom nagyon nem lőhetek mellé...van tapasztalat valakinél?
Arno1662007-07-19 18:28:52 // 30699
....mostanában rakásra hallom ezeket a meghúzták a kocsit a szervizben sztorikat...tiszta gáz.... agyarország vazz...
Arno1662007-07-19 18:27:19 // 30698
Charlie, tegnap kerestelek tel-en, de nem vetted fel, később meg kiderült nem sürgős annyira a dolog. (megszakadt a feknyergemben a menet...azzal voltam aztan elfoglalva)

Igazából annyit akartam kérdezni, hogy gumit mit ajanlasz?
Ezt kérdem a többiektől is, de valahonnan az rémlett otthon vagy benne...

Pirelli P Zero Nero?
botigta2007-07-19 18:19:46 // 30697
Fiúk (esetleg lyányok)!
Tényleg nincs itt senkinek Sportronic váltós netán 2,4JTD kedveskéje, hogy tapasztalatokat egyeztessünk?
András bácsi2007-07-19 17:20:39 // 30696
Küld el mailben a címed!
András bácsi2007-07-19 17:20:08 // 30695
Olyan 22-25 bar a normál nyomása. Magasabb, mint általában más gépekben.
botigta2007-07-19 17:16:45 // 30694
Még nem jutottam el klímáshoz, de itt pont úgy tűnik, hogy túl nagy a nyomás, mert menet közben tökéletes, városban araszolva kikapcsol. Gondolom, vagy a nyomásmérő patron rossz, vagy túl lehet töltve. Na talán majd holnap eljutok szakihoz. De köszi a hozzászólást.
András bácsi2007-07-19 16:06:44 // 30693
Ő mindenhez ért. :)))
Grando2007-07-19 16:06:08 // 30692
Az szép! Részvétem! :(((
Suttogó2007-07-19 15:59:50 // 30691
Most hoztam haza a gépsast a szervizből. Gyújtáskapcsoló elektronika csere, meg indítómotor csere, plusz még meg is húzták a szerviz udvarán. Ott hagytam a jövő havi fizetésemet, meg még én mennjek el a biztosítóhoz és majd csak utána kezdenek neki a kasztnizáshoz.
Satti2007-07-19 15:33:37 // 30690
Miért,ő ért a peugeot mocikhoz?:-))
András bácsi2007-07-19 15:20:05 // 30689
Madár urat kérdezd!
FRob2007-07-19 15:07:53 // 30688
hahó emberkék

turbó javító műhely kerestetik, ahol gyorsan és olcsón dolgoznak
speciel egy jóbarátom peugeot406 hdi moci turbóját kellene javítani

előre is köszi a segítséget az Ő nevében is
Charlie 1662007-07-19 14:51:56 // 30687
100-ért nem venném meg, a kontaktom (persze papír nélkül) de occsóbban szerez. Valami jó használtárra gondútam, de majd csumez elgondolkodik rajta.
Gumi nem kő, az van fasza :):):):) VR-es :):):):)
Satti2007-07-19 14:51:44 // 30686
Nem,csakis Alfa lesz,csak kissebb méret is elég:-)
András bácsi2007-07-19 14:51:23 // 30685
Bevallhatod.
Satti2007-07-19 14:51:08 // 30684
Ez még nem biztos:-))
Csumez2007-07-19 14:50:57 // 30683
Az Alfa marad ugye? Csak más tipusban gondolkodsz Te is?
András bácsi2007-07-19 14:50:10 // 30682
147. :))))
András bácsi2007-07-19 14:49:52 // 30681
Lehet.
Satti2007-07-19 14:49:46 // 30680
Erre itt nem merek válaszolni:-))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak