pb_2005-02-18 08:44:47 // 1571
Nem csak nálad, én eddig ahányat láttam mind1iken hiányzott.
granturismo2005-02-17 22:24:57 // 1570
Ja hát semminek sem tesz jót ez a játék pld a tápszivattyú sokkal jobban erőlködik (őt a benzin keni ugyebár) a regulátort is feszíti a nafta. Van ott még egy üzemanyag lengéscsillapító, annak sem tesz jót.
granturismo2005-02-17 22:21:01 // 1569
Sziasztok
Jaj ez az állandó hernyákolás:-)))
Ne dugózzatok meg kössetek már le semmit!
Egyébként Robesznek (A VÁLTÓDÍLER) van igaza, alapjáraton nagy a vákuum.
Mindegy hogy eldugózol vagy vákuumot veszel le.
Minél nagyobb a fordulatszám annál több benya kell.
A visszafolyó ágat a vákuum tartja nyitva és ha növeled a fordulatszámot a vákuum csökken, a visszafolyó ág egyre inkább elzáródik.
Namost ha leveszed a csövet akkor már alapjáraton is zárt a visszafolyó ág ezért mivel a szabályzó egy fél báros intervallumban szabályoz, pont annyival nő a nyomás. Ezután viszont hiába emeled a fordulatszámot nem változik a nyomás alapjáraton fullad hiszen sokkal több a benzin mint kéne. Részterhelésen a fordulatszán növekedésével egyre inkább javul a helyzet. Fullgázon meg semmi sem változik pont annyit kap mint azelőtt. Elméletileg van egy szük tartomány ahol jobb is lehet mert a sztöchiometrikus kevrési aránynál valamivel dúsabb keverék ugye valamivel nagyobb teljesítményt ad de a fogyasztás nagyobb és minnél inkább csökken a fordulat annál inkább úszik a benzinben.
A dugózással tulképp ugyanez a helyzet.
Normál üzemi viszonyok között nem igazán változik a nyomás hiszen igaz hogy fél bárt szabályoz a regulátor, de ha több a nyomás az azért van, mert az injektor oldalon több üzemanyra van szükség ezért amennyivel többet nyom annyival többet igényelnek az injektorok is. Tehát összeségében konstans a dolog.
Robesz72005-02-17 20:32:51 // 1568
Ok. Jó bulizást. Ha valóban itt leszel, nem fogsz csalódni... szerintem haza sem akarsz majd menni.... Csá...
VinceP4 (Il capitano)2005-02-17 20:31:03 // 1567
Lehet egész áprilisban Debrecenben leszek, akkor majd nyomhatunk egy mattot együtt is. :)) Ha télleg ott leszek, nem lesz semmi dolgom egy hónapig. De most valóban megyek, mert kiszáradok. Folyt. köv.
Robesz72005-02-17 20:24:00 // 1566
mi tegnap buliztunk és holnap fogunk... ma este pihenő, azért érek rá ennyire... :-))))))
toto2005-02-17 20:23:49 // 1565
VinceP4 (Il capitano)2005-02-17 20:20:38 // 1564
Ennyi mindig ide keveredik ki az ember. Erre mondják, hogy a szemetet a szél is összefújja? Vazzeg nem tudok elszakadni tőletek, pedig kéne menni fertelmesen berugni!!!
Robesz72005-02-17 20:19:51 // 1563
csak vicceltem....embert nem csempészünk... :-)))
Robesz72005-02-17 20:17:32 // 1562
illegálisat... :-))) csak nem az ukrán témára gondolsz???? ha igen, akkor nem jársz rossz helyen.. :-)))
VinceP4 (Il capitano)2005-02-17 20:14:10 // 1561
Alszunk még rá egyet kettőt, és tökös keleti gyerekek lévén jól megegyezünk, esetleg viszünk bele vmi illegálisat. :)) Mostmár tényleg mennem kell, még néha idekukkantok, de válaszolni nemigen tudok majd. Egyébként, ha belemész a "fórum/statisztikákba" e beszélgetés következtében kerültem az első 20.-ba. (biztos jelent vmit) :))
Pá!!
Robesz72005-02-17 20:13:45 // 1560
gondolkodom rajta, hogyan tudnék neked úgy muzsikát csinálni, hogy neked ne kerüljön semmibe( csak egy motorba...) :-))) és én is jól jöjjek ki a dologból......ja és a muzsika se legyen ám rossz
Andorka2005-02-17 20:10:55 // 1559
Már megválaszolták a kérdésedet: a lendkeréken van jelölés, amit stroboszkópos vizsgálattal lehet faintosul sasolni, gyújtásbeállításnál a kis furaton át.
Azon van a kis kupak, hogy ne menjen be/ne jöjjön ki semmi.
Paco2005-02-17 20:10:16 // 1558
Toto előre figyelmeztetlek, hogy nem lesz erősebb, mert sokkal nagyobb tömeget kell mozgatni. Sokkal többe kerül majd fenttartani. De csendesebb lesz és SOKKAL biztonságosabb a gyerek számára. :)
Robesz72005-02-17 20:07:29 // 1557
amúgy még most esik le, hogy mire gondoltál.....a matricákkal kapcsolatban... :-)))))
Andorka2005-02-17 20:07:11 // 1556
Hogy mi történt a kocsival?
Bhajtű enyhül-J2 kombinációnál a második kanyar bevezetőjénél tükörjégre ért a kerék, gázfröccs is volt, kocsi eleje ívről le, aztán oszlopot eltatláltam.
Szerencse a szerencsétlenségben, hogy a hűtőt nem vertem le. Cserélni kell: bal lámpa komplett, lökhárító (hegeszthetetlen: akkora darabok törtek ki belőle), kalapálni kell a motordeklit meg a zárhidat, cserés a lámpatartó keret is. QV leömlő lesz a kocsin, ez pont megérkezett a szerelőmhöz, olajcsere is aktuális, márciusban meg műszaki. Szóval nem lesz egyszerű pénzügyi manőver.
toto2005-02-17 20:06:23 // 1555
Más!
Egyébként ahogy pöpec lessz a paripa eladó sorba kerül!Van 3 hónapom és jön az elsö bébim,szeretnék egy nagyobb erősebb csendesebb ALFÁT!!!!
Szerintem egy 155 2.5 V6-lessz a választás(már ha találok tűrhetö árban)!Most ,hogy Granturismo hozott nekem vadzsi új lambdaszondát már csak a váltó van hátra!(Ne kövezzetek meg!:)
VinceP4 (Il capitano)2005-02-17 20:06:16 // 1554
Amilyet elküldesz emilbe! (ha brutál sokszinü, akkor nehéz)
Robesz72005-02-17 20:05:37 // 1553
az a baj, hogy amik nekem megmaradtak (első szett, kondi) azok elég drága cuccok voltak, így ezek mellé nem sok mindent tudnék adni, max egy használt cd-t. (még gondolkodom, milyen cuccokat lehetne még bevetni) :-)))
VinceP4 (Il capitano)2005-02-17 20:04:54 // 1552
Akkormeg....akkor vegyél ukráncigit :)) más nem jut eszembe=zátonyra futottunk. Majd még visszatérünk rá. Ja, és a Debreceni talira együtt lobbizunk. (lehet szept.1.-től ott dolgozom)
Robesz72005-02-17 20:00:58 // 1551
Milyen matricákat tudsz???? ha vmi nagyon...sőt annál is jobb lenne, akkor talán rá tudnál venni..., hogy rátegyem..
Robesz72005-02-17 19:59:15 // 1550
nekem csak Q autoHIFIstudio matricám van.... :-)))))
VinceP4 (Il capitano)2005-02-17 19:59:14 // 1549
És haveroknak?
toto2005-02-17 19:58:15 // 1548
Matrica diiiileer robesz7!!!!!!!!!!!!!!! :)))))
Robesz72005-02-17 19:56:35 // 1547
Matricák???? Én nem rakok rá semmit.. :-))) Na... mi jutott eszedbe?
toto2005-02-17 19:55:29 // 1545
Tudom! Már kitárgyaltuk vele,hogy váltó diiilleer vagy!
VinceP4 (Il capitano)2005-02-17 19:54:48 // 1544
Ha a váltóval gondod lesz, akkor mindkettő. :))
VinceP4 (Il capitano)2005-02-17 19:53:54 // 1543
Matricák kocsira? !!!!!!! (kurvára eszembe jutott a fasza)
toto2005-02-17 19:52:44 // 1542
Ja ,bocsi!!!!! :)
toto2005-02-17 19:51:36 // 1541
A 1502 melyik része az ami nekem szól?
A gyorstalpaló fórum kezelésből ,vagy a miskolci szerelő! :)
VinceP4 (Il capitano)2005-02-17 19:50:29 // 1540
Én meg a zenére nem akarok nagyon költeni. Nekem bőven jó vmi használt cucc, csak nézz a szemembe, mikor ideadod. :))
Robesz72005-02-17 19:49:58 // 1539
Toto: a váltót mikor én próbáltam ( egy próbaút) akkor hibátlan volt..... igazából az előéletét nem ismerem, mert rögtön lekerült a motorról és én nem is használtam.... GT nagyon meg van elégedve azzal, amit tőlem vett, remélem, hogy nem csak engem nyugtat vele.... :-)))
toto2005-02-17 19:48:40 // 1538
Aha ja! Én meg Schumaher szerelöje vagyok!
Mi az ,hogy csinálok kettőt!!!!
Még azt sem tudom ki,és hol fogja kicserélni?
Csak azt tudom ,hogy KELL!!!! :))
Robesz72005-02-17 19:46:36 // 1537
igazából költeni nem nagyon akarok rá, azért írtam a már meglévő cuccaimat..... (majd még gondolkodom) Pl: lehetne olyasmit, hogy megkapod az első szettet, a kis pana CD-t, egy kondit, ehhez már csak egy erősítő és egy mélynyomó kell, amit pedig full beszáron megvehetsz nálunk....
Vagy ha esetleg amúgy is akarsz zenét, az lenne a legjobb, mert akkor tudok olyat, hogy olyan cd-t, ami minden katalógus szerint 90 e Ft-ba kerül, odaadom neked 43 e -ért... uygan így minden cuccal.... kb 2 év garanciát kapsz mindenre és a beszerelés is teljesen ingyen van....
akár azt is meg lehet csinálni, hogy egy teljes rendszert a saját igényeid szerint megkapsz olyan áron, hogy el sem hiszed....
VinceP4 (Il capitano)2005-02-17 19:45:05 // 1536
Toto! 1502!
A legtutibb, ha veszel egy váltót és csinálsz belőlük egy faját, és lesz tariba.
toto2005-02-17 19:40:14 // 1535
Leírtam!
Persze csak akkor éri meg a csere ha tényleg pöpec a váltóóóó :)
VinceP4 (Il capitano)2005-02-17 19:37:48 // 1534
Akkor Miskócra kell jönnöd :)) mert csak márc. végére hozom fel a kocsit (Evo)
Robesz. Számod mentve.
VinceP4 (Il capitano)2005-02-17 19:35:19 // 1533
GT valszeg infarktust kapott a kérdésemtől, mert nem jelentkezik :)) (1484)
Azmo2005-02-17 19:35:00 // 1532
őőő, thx, de addigra azért szeretnék már előrelépni:)
akkor megpróbálom más P4-es kollégával! Thx azé!
Robesz72005-02-17 19:33:24 // 1531
toto... a tied tudom, mert az emailben írtad, amúgy az enyém nem titok: 06209359432
Scott2005-02-17 19:30:57 // 1530
Köszönöm, biztos, ami biztos nem árt az oda :) Bár nekem a váltó alján lévő lemez sincs meg :(
VinceP4 (Il capitano)2005-02-17 19:30:47 // 1529
Én csak azt tudom melyik az olcsóbb. Váltót csak bátor emberek mernek buzerálni. :))
toto2005-02-17 19:29:53 // 1528
ÖÖÖÖÖÖÖÖ............................nem!
Az oldaladon nincs fent?
VinceP4 (Il capitano)2005-02-17 19:29:11 // 1527
Pont ezért fogunk még egy csomóz pöcsölni :)) Egy ötlet: fullos lesz a kocsim zenéje, te meg viszed cakk-pakk?
Robesz72005-02-17 19:28:31 // 1526
ja...amúgy tudod a számom?
toto2005-02-17 19:26:24 // 1525
Nem vágom melyik az egyszerübb,de a sima váltó le váltó fel gyorsabbnak tűnik!
Robesz72005-02-17 19:26:12 // 1524
Ezt akár én is írhattam volna... :-)))) Pont így érzek én is a dologgal kapcsolatban.. :-)))
VinceP4 (Il capitano)2005-02-17 19:23:25 // 1523
Azt sem tudom akarom-e, nem vagyok az a pózolós tipus, de ha meg tudjuk oldani, hogy mindketten jól jöjjünk ki a buliból, akkor baj nem lehet. :))
VinceP4 (Il capitano)2005-02-17 19:21:39 // 1522
Mér te acc érte motort? A 33 váltó drága kincs! :))) (Nyugi nem lopom el, de biztos, hogy nem elég 2-3, 4-5 szinkronokat felcserélni? Én úgy csináltam)