Saját tapasztalatom szerint a 15-ös felni 195/50-es gumival a legjobb ár/érték/sportosság/kényelem arányú választás, és már mutatós is. Nekem pl. pont 155 Q4 felnim van, ami ráadásul kisértetiesen hasonlít a 33 Q4-ére, csak éppen egy collal nagyobb. Annyi gond van vele, hogy a más ET miatt kell hozzá nyomtávszélesítő, meg hosszú és ezért viszonylag drága csavarok. Szóval a végére elég drága lesz az amúgy olcsó felni.
Ha keresésé közben találsz 2 db P4 felnit, szóljál. :-)
Meg még annyi, hogy a 14 collos "tojástartósra" meg figyelni kell, mert gyártották több féle kivitelben, és ezért azzal is bele lehet szaladni egy kis szopásba.
Esetleg még a "klasszikus" Zendert vagy a Ronal A1-et tudnám ajánlani, az még b@szott jól néz ki a 33-ason.
VinceP4 (Il capitano)2011-12-20 21:20:48 // 77421
pb_2011-12-20 14:32:46 // 77419
Már aki, sőt veygétek + mellé az 56 GTAt is.DD
pb_2011-12-20 14:31:02 // 77418
Már volt.
Dekka2011-12-20 14:04:51 // 77417
szép szép, de csak jatékmotor van benne, ez csak évek mulva fog ennyit érni
GTPeti2011-12-20 13:35:03 // 77416
Pár év múlva bánni fogjuk, hogy nem vettük meg, mert nem volt "kedvünk". :((
springfield (Ɨ|ѯ)2011-12-20 13:23:29 // 77415
pb_2011-12-20 09:32:20 // 77414
Képek?)
ÁdidiGaga (il hempescattore)2011-12-20 09:17:26 // 77413
Na ez a szép a mi szakmánkban:
kész lett mindkét Recaro háttámla, illetve mindkét ülőlapon az oldaltámaszok. Ami hiányzik: a két ülőlap, ennek megfelelően kellene lennie (maradnia kellett volna) pontosan két megegyező merevítőpálca-garnitúrának...
Természetesen nem így van, van két HASONLÓ, de azért pár mm-rel eltérő méretű közte! .-p
kész lett mindkét Recaro háttámla, illetve mindkét ülőlapon az oldaltámaszok. Ami hiányzik: a két ülőlap, ennek megfelelően kellene lennie (maradnia kellett volna) pontosan két megegyező merevítőpálca-garnitúrának...
Természetesen nem így van, van két HASONLÓ, de azért pár mm-rel eltérő méretű közte! .-p
pb_2011-12-19 23:01:17 // 77411
Stab, gátló, rugó.
Bendzsi332011-12-19 22:50:07 // 77410
És köszi a linket! Most csorgathatom a nyálamat. :D
Bendzsi332011-12-19 22:49:29 // 77409
A sima 33-ashoz képest, mint az enyém.
pb_2011-12-19 22:45:54 // 77408
Kicsit béna lett a linkelés,))
pb_2011-12-19 22:45:00 // 77407
Bendzsi332011-12-19 22:33:30 // 77406
Az a gyengém ami a tieden van. :) De gondolom lehetetlen küldetés. :) P4-nek mennyivel másabb a futóműve? Stabilizátor gondolom alap, hogy van bent elöl gondolom, de keményebb lengéscsillapítók vagy ültetés van-e?
pb_2011-12-19 22:15:40 // 77404
Létezik néhány felni rá.))
Bendzsi332011-12-19 22:12:54 // 77402
Ja és mindenképpen valami AR felnit tennék, pl ami a P4 gyárija, csak gondolom az olyan mint a fehér holló. :)
Bendzsi332011-12-19 22:11:13 // 77401
Szeretném nagy vonalakban megtartania gyári formát, már csak egy alufelni kéne. Nem tudom melyik a legnagyobb méret ami gond nélkül elfér, nem köszörül 4személlyel sem, meg kitekert kormánnyal.
Bendzsi332011-12-19 22:09:19 // 77400
Egyszerűbb és olcsóbb megoldás volt ez. Nem szerettem volna vagdosni meg műanyagozni a lököst.
pb_2011-12-19 21:55:40 // 77399
Azt is alkítod.) Cserébe nem kell szenvedni az ívvel.)
Bendzsi332011-12-19 21:31:54 // 77398
Mindenképpen úgy szerettem volna, hogy pontosan ott legyen ahol a gyári is, mivel meg van a helye a lökhárítóban. Csak a felfogatását egyszerűsítettük le kicsit. Én is úgy akartam, hogy szép króm véget rá, de egyenlőre marad ez, majd ha nagyon unatkozok szerkesztek rá azt is.
pb_2011-12-19 21:28:51 // 77397
Nem rossz. Nem gondoltál rá, hogy 1enesbe kihozd 1 szép véggel?
pb_2011-12-19 21:27:36 // 77396
Pedig már azt hittük, hogy az AR 1 raktár kisöprési akciója után tukmálták rád. Te pedig fanyalogva ugyan, de Lfogadtad.DDD
Bendzsi332011-12-19 20:57:35 // 77395
VinceP4 (Il capitano)2011-12-19 19:41:58 // 77394
Igen. Bizonyos részegységei még a mai Astrákat is verik, ez tény. Összességében azonban egy régi autó. Leginkább az utastér anyag és gyártástechnológiáján érződik szerintem.
Azért félre ne értsetek, nem azért nyúzom 10 éve, mert a nyakamon maradt. :-D
Azért félre ne értsetek, nem azért nyúzom 10 éve, mert a nyakamon maradt. :-D
GTPeti2011-12-19 14:20:23 // 77393
cartárs, ezt a küszöbdolgot félreértetted. Ha a fémlemez jófajta anyaggal van bevonva, akkor lehet zárt, sőt akár vízzel teli is... nem fog történni semmi. A teszt pontosan azt vizsgálta, hogy melyik anyag eredményez tartós (hőtágulásnak, időnek, stb.) ellenálló bevonatot. A győztes zsír természetesen üregvédelemre a legjobb. (Lásd az én autóim. :)
pb_2011-12-19 13:17:13 // 77392
91. 11. száma votl.)
Azért voltak már akkoriban is finomságok góféknál, 2.0 16v motor, G60 cucc, syncro, injektor. Szóval tudtak azok is, ha akartak, bár naon, naon ritkán volt.)))
Azért voltak már akkoriban is finomságok góféknál, 2.0 16v motor, G60 cucc, syncro, injektor. Szóval tudtak azok is, ha akartak, bár naon, naon ritkán volt.)))
Kazes☻2011-12-19 10:17:00 // 77391
Kár. :(
Pedig a 4x4 SW-t is szívesen olvastam volna. :)
Pedig a 4x4 SW-t is szívesen olvastam volna. :)
ÁdidiGaga (il hempescattore)2011-12-19 08:24:34 // 77390
Hali!
Kazes: sajnos nincs és szerintem nem is nagyon volt... Anno emlékszem egy AutóMagazin P4 tesztre, de azt csak a haver vette meg szakközépben, én meg csak jól elolvastam :-)
Pb_: drágább, de kiváncsi volnék a P4/GTi16V arányra. (mert ugye akkor a GTi már csak a 2. legerősebb volt, sőt volt alatta egy GT jelölés, utána jöttek a sima 1,8 ,1,6 stb-k... na ezen becsikarodok mindig, ez ugye tipikusan a VW-nél megszokott marketing-autó. A jelölése alapján valami sportnak gondolnád,pedig 1,8 és csak 88 Ló, vagyis alatta van a 33 alapmoidellnek! .-p)
Mutternál van '91-es magyar autókatalógus, majd megnézem az árakat benne legközelebb.
Vince: érdekes, mert abszolút igaz, amit írsz-de leginkább csak papíron, a 33-nál a korszerűtlenebb technikát magasabb szinten adják elő :-)
Mert a Golf/Astra megoldásai újabb, korszerűbb - elvek!
Újabb kasztnik, vagyis biztonságosabb , de egy álló sormotor utastérbe hatolása mindig problémásabb egy boxernél , aztán nekünk ott a beépített toronymerevítő. A tesztben is említik a tűzfal-hossznyúlvány közti merevítőcsövet - ilyet sem látsz máshol.
Aztán: független hátsókerék-felfüggesztés. Elvben veri a merev hidat, de a 33 így is egyszerre robbanékony és biztonságos, a Golf 154 km/h-s végsebességéhez mért független hátsó futómű meg... :-p
GTPeti: nem akarok pb_2 lenni :-)))), de ez elég parasztvakítás-teszt lehetett!
1.a küszöbrohadás egyik okozója a zárt üreg-struktúra, a nagy felületen szabad lemez egész másképp viselkedik.
2. közismert a "Fűtött garázsban elrohadt a küszöböm" kezdetű nóta...
Ha mindkét feltételt kihagyták a tesztben, azaz hóban-fagyban-sóban ugyan, de jól szellőző módon és mindkét oldalán szabad lemezekkel teszteltek , az kb. annyira tudományos, mint amikor régen próbálkoztam ún. szakemberekkel.
-És belül a küszöbben mi van, valami nem kell oda?
-Oda? Minek! Úgy lehegesztettem, hogy oda nem megy BE víz! :-(
(gyk: a küszöbrohadást a belső térből a küszöb külső falának belső oldalán kicsapódó pára okozza)
A teszt talán a padlólemezt imitálja leginkább, de ott meg a szigetelés kever be a páratranszportba
Tiszi: ja, nincs szegénynek olyanja! :-) Motorháztető-szigetelés a P4-ben van pl. Az enyém ugye a teszben szereplő modell "kombi-változata", de nekem van a csomagtérajtó belsején burkolat.
Na,jó mondjuk ez a "C" oszlop után már nem is Alfa, hanem Pininfarina! .-p
Kazes: sajnos nincs és szerintem nem is nagyon volt... Anno emlékszem egy AutóMagazin P4 tesztre, de azt csak a haver vette meg szakközépben, én meg csak jól elolvastam :-)
Pb_: drágább, de kiváncsi volnék a P4/GTi16V arányra. (mert ugye akkor a GTi már csak a 2. legerősebb volt, sőt volt alatta egy GT jelölés, utána jöttek a sima 1,8 ,1,6 stb-k... na ezen becsikarodok mindig, ez ugye tipikusan a VW-nél megszokott marketing-autó. A jelölése alapján valami sportnak gondolnád,pedig 1,8 és csak 88 Ló, vagyis alatta van a 33 alapmoidellnek! .-p)
Mutternál van '91-es magyar autókatalógus, majd megnézem az árakat benne legközelebb.
Vince: érdekes, mert abszolút igaz, amit írsz-de leginkább csak papíron, a 33-nál a korszerűtlenebb technikát magasabb szinten adják elő :-)
Mert a Golf/Astra megoldásai újabb, korszerűbb - elvek!
Újabb kasztnik, vagyis biztonságosabb , de egy álló sormotor utastérbe hatolása mindig problémásabb egy boxernél , aztán nekünk ott a beépített toronymerevítő. A tesztben is említik a tűzfal-hossznyúlvány közti merevítőcsövet - ilyet sem látsz máshol.
Aztán: független hátsókerék-felfüggesztés. Elvben veri a merev hidat, de a 33 így is egyszerre robbanékony és biztonságos, a Golf 154 km/h-s végsebességéhez mért független hátsó futómű meg... :-p
GTPeti: nem akarok pb_2 lenni :-)))), de ez elég parasztvakítás-teszt lehetett!
1.a küszöbrohadás egyik okozója a zárt üreg-struktúra, a nagy felületen szabad lemez egész másképp viselkedik.
2. közismert a "Fűtött garázsban elrohadt a küszöböm" kezdetű nóta...
Ha mindkét feltételt kihagyták a tesztben, azaz hóban-fagyban-sóban ugyan, de jól szellőző módon és mindkét oldalán szabad lemezekkel teszteltek , az kb. annyira tudományos, mint amikor régen próbálkoztam ún. szakemberekkel.
-És belül a küszöbben mi van, valami nem kell oda?
-Oda? Minek! Úgy lehegesztettem, hogy oda nem megy BE víz! :-(
(gyk: a küszöbrohadást a belső térből a küszöb külső falának belső oldalán kicsapódó pára okozza)
A teszt talán a padlólemezt imitálja leginkább, de ott meg a szigetelés kever be a páratranszportba
Tiszi: ja, nincs szegénynek olyanja! :-) Motorháztető-szigetelés a P4-ben van pl. Az enyém ugye a teszben szereplő modell "kombi-változata", de nekem van a csomagtérajtó belsején burkolat.
Na,jó mondjuk ez a "C" oszlop után már nem is Alfa, hanem Pininfarina! .-p
Bálint332011-12-18 21:24:16 // 77388
Valószínűleg félreértettelek. Elnézést (ezt most kivételesen komolyan írom :) )
pb_2011-12-18 20:44:55 // 77387
Az alap, amire gondolsz, az jóval régebbi.)) De ebből is látszik, hogy nem fogott rajta az idő.D
pb_2011-12-18 20:42:43 // 77386
Kb 2 képpel, + sorral L lehetett volna intézni a dolgot, ahogy látom.
Bálint332011-12-18 20:34:03 // 77385
Összevissza arra próbáltam rávilágítani, hogy ha az ember ismeretlenül, interneten keresztül társalog másokkal, akkor nemárt ilyesmire odafigyelni. (Amúgy az csak egy példa volt, ugye tudod mit jelent az, hogy példa?)
Tulajdonképp ha jobban meggondolom biztosan igazad van, elnézést kérek a korlátoltságomért. Nagy szerencse, hogy itt voltál és ráébresztettél a hibámra. Köszönöm :)
Tulajdonképp ha jobban meggondolom biztosan igazad van, elnézést kérek a korlátoltságomért. Nagy szerencse, hogy itt voltál és ráébresztettél a hibámra. Köszönöm :)
Ferke2011-12-18 20:14:48 // 77384
dejo, hogy ujrairtam a hszem, mert addig lenyugodtam....komolyan a remelem szo volt a baj? sapka sem volt rajta...ez a hisztike csak a 145-ben szokas, szerintem elnezted a topicot...:-)
Tiszi2011-12-18 15:07:46 // 77383
Jó ilyeneket olvasni .. nameg legalább így látom, hogy nincs se a csomagtérajtón se a motortérajtón burkolat ... :)
VinceP4 (Il capitano)2011-12-18 14:36:19 // 77382
Azzal azért tisztában kell lenni, hogy a 3-as Golf és az F Astra - bár utáljuk, meg majdnem mindenki vezetett már olyat és vezetési élményben egy "O" - azért jóval modernebb autó (és itt nem a faék motorjukra gondolok) a kb '83-as alapokon nyugvó 33-asnál. Mondjuk ez új korában lehet nem volt ennyire kirívó, de manapság már mindenképen érezhető.
Bálint332011-12-18 14:28:35 // 77381
Nem a kérdésekkel önmagukban vannak problémák, hanem a stílusukkal.
Pl. különbség van az alábbi két varia között:
A belső küszöböt is cseréltétek?
Remélem a belső küszöböt is cseréltétek?
Tudom, hogy nem férfihoz méltó ilyen faszságokon fönnakadni :) de interneten keresztül, pláne hogy személyesen nem is ismerjük egymást, ezek a dolgok elég furán jönnek át. Egy-egy ilyen miatt persze nincs gond, de tőled gyakorlatilag folyamatosan ezeket a cseppet sem építő jellegű, inkább öncélúan baszogatós hozzászólásokat kapja az ember. Ha meg valamit kérdez, akkor azt a választ kapja, hogy nézz utána... Régen (5-6 évvel ezelőtt) nem ez volt itt a szokás, de persze az idők változnak...
Hogy megpróbáljak képekkel válaszolni:
előtte:
amputációs folyamat közben:
Szóval valahogy így daraboltuk ki a hibás részeket. (a képen látható, még meglévő rozsdafoltok szintén kikerültek...)
Pl. különbség van az alábbi két varia között:
A belső küszöböt is cseréltétek?
Remélem a belső küszöböt is cseréltétek?
Tudom, hogy nem férfihoz méltó ilyen faszságokon fönnakadni :) de interneten keresztül, pláne hogy személyesen nem is ismerjük egymást, ezek a dolgok elég furán jönnek át. Egy-egy ilyen miatt persze nincs gond, de tőled gyakorlatilag folyamatosan ezeket a cseppet sem építő jellegű, inkább öncélúan baszogatós hozzászólásokat kapja az ember. Ha meg valamit kérdez, akkor azt a választ kapja, hogy nézz utána... Régen (5-6 évvel ezelőtt) nem ez volt itt a szokás, de persze az idők változnak...
Hogy megpróbáljak képekkel válaszolni:
előtte:
amputációs folyamat közben:
Szóval valahogy így daraboltuk ki a hibás részeket. (a képen látható, még meglévő rozsdafoltok szintén kikerültek...)
pb_2011-12-18 14:09:50 // 77380
Azért mertem kérdezni, mert számomra nem volt tiszta az amit leírtál, ill a képek mást mutattak, xerettem volna +érteni a dolgokat. De, ha zavar, hogy kérdeztem, akkor nem kell válaszolni rá, NNYire 1xű a történet.) Hidd L, nem fogom felkapni a vizet, és hisztizni sem fogok, ahogy mostanság divattá vállt az AAn.)
GTPeti2011-12-18 14:06:44 // 77379
Természetesen különféle szerekkel kezelték le őket. (Üreg-/ alvázvédő szerekkel.)
pb_2011-12-18 14:00:16 // 77378
Na most csupasz, vagy kezelt volt, vagymi, vagyhogy?))
Bálint332011-12-18 13:57:31 // 77377
1. Ami az utastér felé esik.
2. Pótoltuk, cseréltük... mi a különbség? Ami rozsdás volt, azt kivágtuk és (ha jól emlékszem) 1-es lemezből tettünk a helyére anyagot.
Mielőtt tovább lovagolnánk a szavakon, inkább ehelyt beismerem, hogy minden bizonnyal szar, kókány munkát végeztem, mint ahogy nyilvánvalóan mindenki más is szar kókány munkát végez rajtad kívül.
Természetesen basztam a részletekre, sőt mostmár bevallom, hogy a belinkelt képek sem az enyémek, én a valóságban le sem vágtam a régi küszöböt, csak ráragasztottam az újat pillanatragasztóval és cellukszal. A taposólemezek helyére farostlemez került.
2. Pótoltuk, cseréltük... mi a különbség? Ami rozsdás volt, azt kivágtuk és (ha jól emlékszem) 1-es lemezből tettünk a helyére anyagot.
Mielőtt tovább lovagolnánk a szavakon, inkább ehelyt beismerem, hogy minden bizonnyal szar, kókány munkát végeztem, mint ahogy nyilvánvalóan mindenki más is szar kókány munkát végez rajtad kívül.
Természetesen basztam a részletekre, sőt mostmár bevallom, hogy a belinkelt képek sem az enyémek, én a valóságban le sem vágtam a régi küszöböt, csak ráragasztottam az újat pillanatragasztóval és cellukszal. A taposólemezek helyére farostlemez került.
GTPeti2011-12-18 13:34:54 // 77376
Volt a németeknél egy évekig tartó üregvédő teszt. Csupasz "vasdarabokat" (küszöbelemeket) hagytak kint hóban-fagyban, talán még sós vízzel is permetezték őket. Egy magas kúszóképességű zsír nyert. A többi cucc berepedezett és onnantól nem védett.
Kazes☻2011-12-18 13:13:26 // 77375
Klassz! :)
Más is van esetleg? :)
Más is van esetleg? :)
pb_2011-12-18 13:06:46 // 77374
Pótoltátok, vagy cseréltétek?
pb_2011-12-18 13:05:16 // 77373
A küszöb belső oldala alatt mit értesz?
pb_2011-12-18 12:58:58 // 77372
A gófoknál, + kopeloknál biztos, hogy jobbak voltak.) A P4 viszont jóval többe került, mint az alap.