KisP2006-02-16 12:20:04 //
12571
Magyarázkodom egy kicsit:), azért nincs a blokkról képem mert még nincs lefújva a pókom szép ezüstre + pirosra a feliratok.Majd tavasszal meglesz!!:)
Az a pici valami amit bekarikáztál,azt észrevettem hogy csak 1,4-esekben van eddig amit 1.6os blokkról láttam képeket üresen van hagyva. Azt már egyszer lecsavaroztam,megnéztem,igazad van nem lehet szétszedni max. kicsit kipucolni.
Amúgy én erre tippeltem de tévedtem:

Egy kis pici valami. nem lehet szétszedni. De nekem gyanús hogy nem az lesz. A lambda tényleg gyanúsabb.
Egyébként ez az:

Vazze alig találtam képet egy 1.4-ről. Érezd magad megszidva, hogy nincs fönn képed a blokkról....:-)
Biztosan van ami többet bír, de ez egészen biztos, hogy attól is függ mekkora motor, milyen átlagterheléssel használják, mert ez meghatározza a rajta átfolyó levegő mennyiségét is. Persze egy kis akár 1.4 i -s motor egyrészt nem is képes annyi levegőt megzabálni mint pl. egy 3 literes, ill. más a sebességtartomány is. Nekem a 2.0 V6-hoz a szervizesek nagyon ajánlották, hogy 90 ekm-nél cseréljem, holott sem hibajel, sem látható elváltozás nem volt rajta. Csere után szinte egy másik autóm lett...
pb_2006-02-15 23:56:59 //
12568
Csak annyit tudok mondani, amit gt tanulmányában olvastam, hogy a szívőcsőben. Sajna még nem nagyon láttam 16v-től eltérő injektoros boxereket közelről. Tippem szerint, valahol a léxűrő után kéne lennie, kb, ott ahol a 16v-n az LMM lehet.
kando.2006-02-15 23:53:37 //
12567
Amennyire tudom (és emlékszem tanultakból..) ez a szenzor valóban egy hídban van benne, azt nem tudom, hogy a híd 4 ellenállásából 1 vagy 2 a szenzor (Tehát két szál van vagy egy). Ez egy ellenálláshuzal, amit állandó árammal hajtanak meg, ezáltal felemlegedik adott hőfokra. Ha most, ha ezt a levegő hűti, ahhoz, hogy a híd ki legyen egyenlíve plusz áramot kell belefolyatni (átfolyatni a szenzoron) és ez az áram valamilyen függvény szerint arányos a betáplált árammal. Ebből tudja a kamputer a levegőmennyiséget...
(elmondva egyszerű, de ezt mréstechnikailag és megbízhatóan kivitelezni már bonyolultabb..)
/bár nem tudom, ez volt-e a kérdésed... :-)) /
KisP2006-02-15 23:49:27 //
12566
elolvastam,bocs,hogy lusta voltam visszakeresni.
Ez a MAP szenzor amit GT mondott, melyik cucc az? Hiába keresem a manualba nem találok róla semmi ábrát. Csak úgy kiváncsiságból megnézném, kiváncsi vagyok a müködésére.
pb_2006-02-15 23:28:35 //
12565
Neked is csak azt tudom mondani, mint Petikének, keresd vissza a 12209-es hszt(by granturismo).
Nem értek veled 1et abban, hogy 90-100k km alatt tönkremegy 1 LMM, épp a minap volt a kezemben 1 közel 200k km futott db, ami tökéletesen műxik.
A 16v esetében pedig sztem nem szükséges műszeres mérés, szinte rögtön kiderül, ha elhalt az LMM.
pb_2006-02-15 23:21:41 //
12564
Petike! Sztem olvasd el még 1x a 12209-es hsz-t, gt épp neked írta. Sztem, ha üzemmelegen normálisan megy, akkor valamiféle dúsítási probléma lehet. Lehet akár Lambda is, esetleg hőmérséklet érzékelő.
kando.2006-02-15 23:21:05 //
12563
Keresd vissza, nem volt az olyan régen... :))
KisP2006-02-15 23:14:56 //
12562
igen,az világos,hogy kell lennie, csak nem tudom,hogy melyik az, nem úgy mint a TS-ekben. GT írt néhány oldallal előrébb erről,csak a fenébe elfelejtettem mit is írt:)
90-100 ekm alatt a légmennyiségmérőkben elkopik a rajta átfolyó levegőtől a mérőszál. Ilyenkor eleinte hamis adatot szolgáltatnak, amitől persze egyre jobban össze-vissza megy az autó, majd teljesen elromlanak, ekkor biztonsági programba lép a rendszer. Ennek a hibának a kiderítésének legbiztosabb módja kizárólag műszeres bemérés, otthoni próbálkozás általában nem oldja meg a dolgot. Ja, ... minden injektorosban kell valamilyen légmennyiségmérőnek lennie!
KisP2006-02-15 21:52:24 //
12560
ööö,na ezaz hogy van-e benne az enyémbe ilyesmi.ha van akkor sztem még a gyári lehet.
Hány km van a légmennyiségmérődben?
KisP2006-02-15 07:29:44 //
12558
nem, melegen nem. vagy inkább Lambda szonda?
pb_2006-02-14 23:04:39 //
12557
Üzemmelegen is?
KisP2006-02-14 22:58:29 //
12556
Hol található az általad mondott légmennyiségmérő? Az a kis benyomható műanyag hengerszerű valami lenne az? Megkéne vizsgálnom...
Sajnos nálam régóta van olyan gondom,hogy hidegmotornál, gyorsítok és megtorpan az autó egykét másodpercre utána hirtelen feléled.Mi a fene baj lehet?
Rumi2006-02-14 21:29:47 //
12555
akkor kellemes estét :)
Asszem a lesza legjobb ha kikeresem a zeperbű, oszt megadom kóggyát. :DD
/Hónap/ :)) ....amúgy a valentinnapi pezső után, asszonyáltali szítszedés előtt....
Rumi2006-02-14 20:30:20 //
12552
hehe. melyik autón ?? :)
amugy nagyon szép a sprint motorja, mondhatni gyönyörű
az elrendezés első ránézésre megegyezik az enyémmel. de egyik képen sem láttam a légtömegmérőt, e szivócsonk meg aróól az oldalról nincs lefotozva, igy nem látom az átmérőjét
pb_2006-02-14 20:23:02 //
12551
LE3 vagy MP3.1? Az LE3-hoz biztos nem jó, az MP3.1-hez nem tudom, de gyanítom, hogy ahhoz sem lesz jó.
Az enyém 1.7 8V, sajna nemtom milyen a 16V-jé, de úgy gondolom van esély rá, hogy ugyanolyan. A motorról van az olalamon néhány kép, esetleg nézd meg hátha be tudod azaonosítani.
pb_2006-02-14 20:21:36 //
12549
Ez érdekesen hangzik.
Rumi2006-02-14 20:18:44 //
12548
hát elég durván. éjszaka sőtétben. esőben. egész napos szerelés bontás után. menjünk már haza feelingben, mikor már minden fenn az utánfutón. ja, az alvázat is vigyük....
majdmegnézed. mugy érdekes szám. nem AR
vmi TSCM és utánan számok. hihi, meg a mororszám is bibis, majd elmondom. emiatt sokat álltam sorba a mozaik utcában .)
pb_2006-02-14 20:10:45 //
12547
Attól függ, hogy vágtad ki. Semmi ilyen brutál dologra nem kell gondolni, egész 1xűen nincs rajta műszaki.)
Rumi2006-02-14 20:07:39 //
12546
az mit jelent hogy nem strretlegal. rendszámot cseréltél rajta. vagy uj alvázszámot hegesztettél rá, apropo, nekem megvan az enyém alvászszáma. flexszel körbe vágtam :))
kell??
eladó :)))
Rumi2006-02-14 20:05:59 //
12545
ez remélem nem célzás volt az én automra .)
pb_2006-02-14 20:02:54 //
12544
Á odáig nem jutunk el, nem fogja azt látni az utókor.)
Scott2006-02-14 19:57:45 //
12543
pb az utókornak tartogatja a verdáját :))))
pb_2006-02-14 19:56:40 //
12542
Üzemképtelen, szét van bontva az eleje. De amúgy vagy 1 és 1/2 éve nem is streetlegal.)
pb_2006-02-14 19:55:17 //
12541
Ez jó lehetett.)
Rumi2006-02-14 19:53:56 //
12540
miaz?
amugy neked egyáltalán nem járó képes a géped, vagy csak kiméled és nem jársz vele ??
pb_2006-02-14 19:52:46 //
12539
Az enyémen csak a balos szórakozott. Annak a csati volt a baja, ill maga a lámpatest. Kellett gyártanom 1 újat.
Rumi2006-02-14 19:52:39 //
12538
de elég vicceses voltak ezek a fényszórók már előtte is. még odaúton megállitott fél egykor az osztrák rendőr (úgy jött utánam kék villogóval) hogy egyáltalán nem ég egyik oldalon a lámpám és azt hittte motoros (-x Celsius hajnal fél 1, ez se normális). mire mindezt elmondták. látom hogy közben megint ég. mutatom nekik, miis a baj uraim, kicsit hülyén néztek. mondtam: én a motoros után jöttem :)))
pb_2006-02-14 19:48:52 //
12537
Na igen ez így szokott lenni. Én is most összefutottam 1 olyan hibával, ami nagyon b+.
Rumi2006-02-14 19:48:45 //
12536
nem először külön kóülön, hol az egyik hol a másik, nem tom mikor mehetett el végleg mind kettő. csak mikor besőtétedett vettem észre :)
pb_2006-02-14 19:44:17 //
12535
Az a furcsa nekem, hogy mind2 vezeték 1xre.
Rumi2006-02-14 19:40:10 //
12534
az a bosszantó, hogy naponta egy százast elautókázok vele itthon, este beteszem garázsba, másnap megint, soha semmi baj. azt elmegyek vele külföldre. megyek vele 1500-2000 km-rt, no problem, aztán beüt egy ilyen. meg egy olyan mint a multkor. és ezek az előre nem látható hülyeségek amik kezdenek bosszantani. és persze ilyenkor soha nem egyedül utazok. és persze pont olyankor mikor épp kellene sietősre fogni. beüt a gebsz. és ilyenkor mindig szegény alfa a hibás, meg én vagyok a hülye hogy miért egy ilyen ... vettem.
na most jól kisirtam magam :)
Rumi2006-02-14 19:36:29 //
12533
az a vicces hogy igy is egyfolytában levillogtak holott végig tompitottal mentem.
pedig alig láttam vmit, ezek meg pofáznak hogy ne reflektorozzak. pedig pont előtte lett beállitva hogy ne világitson olyan magasra. barmok
Rumi2006-02-14 19:34:39 //
12532
nem a relé. sajnos. meg nem is a bajusz
szerelő azt mondta vhol megtörhetett a vezeték. vagy bizti tábla alatt. vagy a bajusztól ahogy jön vagy bárhol máshol :)
szal egyenlőre igy marad
pb_2006-02-14 19:30:22 //
12531
Na ezt örömmel hallom. Akkor jövő 7en hívlak.
Na sikerült hazaérni? Kiderült, hogy mi volt a baj?
pb_2006-02-14 19:28:21 //
12530
Sztem az nem lesz jó neki.
Rumi2006-02-14 17:59:23 //
12529
pb_
Úgy néz ki jövöhétvégén megtörténik az alkatrészek hozzám szállítása, és akkor megnyilik rumi alkatrész bazárja :)
most hogy megteremtettem a befogadás feltételeit
és szortiroztam az én cuccaimat
Rumi2006-02-14 17:55:24 //
12528
1,7 16V-hez nekem van. nem tudom neked milyen motorhoz kell
sziasztok! mire ma hazajöttem fater megcsináltatta a kocsit a gyújtáselosztóval volt a bibi
Sziasztok! Segítség kellene! Nem tudtok véletlenül olyan helyet, ahol be lehet szerezni az injektoros motorokhoz való műanyag (gumi jellegű) szívótorokhoz való "könyököt"? Ez az ami a vákuumteret és a légmennyiségmérőt köti össze.
pb_2006-02-13 22:16:20 //
12525
Így 1. sok minden lehet, akár önidító, akár gyújtásrendszer, akár üzemanyagrendszer. Kicsit szűkíteni kéne a körön, pl. van-e riasztó az autóban, vagy tolvajkapcsoló féleség? Az önindító normálisan forog, vagy beteges a hangja?
Sziasztok!
Mit csináljak akkor ha az elfordítom a kulcsot hogy beindítsam a kocsit és a motort nem kapja el.
Önindító csere?

33 hátsó üléstámlák , dönthető, osztott, 86-os Quadrofoglio Oro-ból 1.000- forintért elvihetők.
Jó állapotban vannak, csak kicsit piszkosak. Az alja nincs meg!
Hozzávaló első ülések is vannak szintén 1.000- forintért, a sofőrülés enyhén kopott. Elérhetőség az oldalamon.
Tuti hogy lejtőn megy, nem is kicsin.
Az üzemanyagmutató félről lemegy negyedre, felgyorsul a gép, aztán már csak tartja az elért sebességet, a mutató meg szépen visszamegy fél tank környékére. De azért nem rossz...