Fórum >> Típusok >> 75-90

Mobil2008-03-05 15:30:12 // 24079
tegnap vhogy kibányásztam egy csavart, 5-ös ugyhogy ma lekapom vhogy az AC-t megfurom 6 menettel vettem 6os csavarokat kicsit hosszabbakat és még +ba rakok rá egy - egy önzáró anyát is. csak jo lenne ha lenne membrán me gondoltam azt is kicserélem de elvileg nincs baja.
Gábor(figi75)2008-03-05 15:01:54 // 24078
Na mivan span,hogy alakulsz??? :-O
Mobil2008-03-05 14:49:24 // 24077
AC membránt tud vki külön??
Robi2008-03-05 07:46:14 // 24076
Első körben nézd meg, hogy van-e benne olaj. ;)

Amúgy meg konzultálj Alival, 75 váltóban otthon van.
Ryuk2008-03-04 22:32:07 // 24075
Jéé hát nem a 14-es Ronalok vannak alatta..:)
Saughassy2008-03-04 20:36:00 // 24074
Mer' az 1-es villamos rajtkészsége hagy némi kívánnivalót maga után, pláne ha még meg sem érkezett a megállóba. :)
Gábor(figi75)2008-03-04 19:51:50 // 24073
Ali76 a megoldásod netovábja,boldogan fog rajtad segíten!!! :-)
Marek2008-03-04 19:32:45 // 24072
Váltó csere...:)
Vagy difi+végáttétel csere, de ha recseg érdemes felújítani is rögtön!
Legelőször szerintem azért cserélj egy olajat benne / Seléniának van fasza sperres váltóhoz olaja, 3 litert vegyél,nem megy bele mind /, azután nézd meg mi a pálya!
Lehet megoldja a gondot, volt már rá példa, egy misét megér! :)))
Marek2008-03-04 19:28:44 // 24071
Az uccsó 75 Amerika akár Te is lehettél volna! :)
joe752008-03-04 19:15:55 // 24070
'stét.:)
Ideiglenesen haza hoztam a sárkányt. :) Működik rajta aminek nagyon kell, de a diffinek iszonyatos szar hangja van.......Ilyen volt akkor is amikor megvettem, de a szar hardy hangja elnyomta a szar difi hangját.:)
Tudorok, hogy oldhatnám meg leggyorsabban a problémát? :)
Ismételten minden megoldás érdekel! :)
zolee1452008-03-04 17:49:04 // 24069
Jaja, később már rájöttem, hogy a dízel alatt nincs sperr.:) A kormány meg olyan, hogy nekem jó, mert csak 180 fokos az enyém. Elvileg ennél jobban kellene kanyarodnia, tehát a fordulókör most nem reális, ezért nem tudod megfogni. Állítani kell a kormány szögén: PC topik 10639-es hsz.:)
NaTo2008-03-04 17:42:03 // 24068
Wickey2008-03-04 17:27:02 // 24067
fasza lett, de azért az a sperr túlzás alatta, főleg a dízel alatt.
Harmadikban elrúgott kuplungra úgy megindul, hogy semmit nem lehet vele kezdeni. :-)
Az 1.8T is penge, de szvsz nem kéne ilyen kiszámíthatatlannak lennie: kanyarban elrúgott kuplunggal megindítva, majd a kuplungot benyomva teljes ellenkormányzásra is keresztbeáll, a 75 ennél szvsz jóindulatúbb kéne hogy legyen.
Na, irány a track day, leteszteljük :-)
Robi2008-03-04 16:13:20 // 24066
Köszi, tárgytalan, megtaláltam, letöltöttem. :)
Robi2008-03-04 16:06:37 // 24065
Ez nagyon kajak. :)

Mi a racer hivatalos honlapjának címe?
zolee1452008-03-04 16:00:25 // 24064
Igen, vissza, csak alig van időm, és ha benézek akkor ottragadok valamelyik topikban, majd eszembe jut, hogy hol mikor kérdeztem valamit. Aztán megnézem jött-e válasz.:)
zolee1452008-03-04 15:58:21 // 24063
Racer a neve. Egy holland pali csinálja, tök ingyenes. A PC játékos topikban már ott vannak a 75ösök linkjei.:)
Mivel ingyenes így csak az alapot csinálja a fickó, az autókat meg a játékosok. Ez egy már meglévő 75-ös, csak a fizikájával nem igazán voltam elégedett, azért kezdtem el vele foglalkozni.
A dízelhez a műszarfalat is átrajzoltam.:)

Így néz ki:


A modellt egy FSR néven futó júzer csinálta, szerintem nagyon szép.

Ja, és bocsi az OFF-ért.:)
Robi2008-03-04 15:43:40 // 24062
Jahh, és mi ez a játék? És hogyan lehet majd hozzájutni? :)
Robi2008-03-04 15:42:47 // 24061
Ez igen! Rendesen visszaolvastál! :)

A listádból elég sok konkrét adatot tudok, úgyhogy ha kell valami, nyugodtan keress meg mail-ben, vagy MSN-en.
zolee1452008-03-04 15:36:44 // 24060
Tulajdonképpen de.:))
Vázolom: van egy játék amiben a motort úgy lehet megcsinálni, hogy bizonyos fordulatszám értékekhez a megfelelő nyomatékot írjuk. Ebből ő már számolja a teljesítményt is. Ezért jó a nyomaték görbe, mert abból elég pontosan (mondjuk 250f/min-es lépésekkel) be tudom írni az adatokat.
Ezután beírom a max fordulatot, az alapjárati fordulatot és kész. Ja, még írok has/találomra egy tehetetlenséget. Ez amolyan próbálgatásos eljárással készül, így ki lehet sakkozni a valóságnak megfelelő gázreakciót.
Ezután a difi jellemzői, majd a váltó jellemzői jönnek. Utána az alaktényező a kasztnira, és a homlokfelület, plusz kell az autó tömege, és a súlyelosztás (meg még néhány apróság, pl gumi adatai, futómű stb).
A végeredmény pedig jó esetben egy valósághűen viselkedő, annak megfelelően gyorsuló és lassuló autó. Legalábbis ez a cél.:)
Bocsi a regényért, nem untatni akartalak, csak megmagyarázni mire fel ez sok kérdés.:)
Amúgy a lentebbi kérdések - köszönhetően a topik segítségének is - már megoldódtak, és elkészült a 75-ös kollekció.:)
Gábor(figi75)2008-03-04 15:24:10 // 24059
Ok master! :-P
Robi2008-03-04 15:12:06 // 24058
Fékkel kapcsolatban utólag jutott eszembe: a hátsó féknyerget beállítottad jól? Mert ha nem, akkor természetesen az is okozhatja a problémádat.

Az AC csavarméretét nem tudom fejből, de ha kell, van másik AC-m. :)
Robi2008-03-04 15:09:46 // 24057
Tudod jól, hogy a kompressziómérés lóf***t sem ér. Annyi mindentől függ az eredménye, ami független a motor mechanikai állapotától, hogy azt el sem tudod képzelni. :)
A kompressziómérés egy dologra jó: adott motor hengereit egymáshoz képest mérni. Ha valamelyik több, mint 1 bar-t eltér a többitől, akkor ott valami nem gömbölyű.
Marek2008-03-04 15:00:45 // 24056
Azonnal! :DDD
NaTo2008-03-04 14:22:53 // 24055
Marek, mikor talizzunk cuccos ügyben, meg megadnám a tartozásom is!
Marek2008-03-04 13:42:19 // 24054
Szívesen! :)
NaTo2008-03-04 11:54:31 // 24053
ja, hát nem olcsó. És még ráadásul jó áron vettem a főtengelyt. :(
Egy pillanatra elgondolkoztam az egész motoron is, de az enyémnek láttuk a belsejét, ismerjük a kompressziót benne, így nyugodtabb leszek vele.
Ryuk2008-03-04 11:12:10 // 24052
Van normális is,az nem ilyen árba...valamivel több...
Ryuk2008-03-04 11:11:18 // 24051
Ha esetleg valakinek kell egy váltó alkatrésznek szóljon,alu árba eladó...ha nem kell megy a vasba...kicsit asszem recseg,én még nem próbáltam...
Gábor(figi75)2008-03-03 22:57:50 // 24050
Éppen azon gondolkoztam miután hívtál,hogy érdemes lenne alátéttel megszorítani a csavart hátha bírja még 1 darabig,de ha nem bírod kiszedni!:-/
Próbáld meg feszíteni a fejét kifelé csavarhúzóval mikor tekered hátha kijön,majd utánna alátéttel új csavarral nézd meg.
Ha az sem jó,akkor felkell furni nagyobra mint montam!
Gábor(figi75)2008-03-03 22:55:15 // 24049
Az igaz,de kompresziót lehet mérni,nameg a sallangok is ottvannak tarcsiban! :-O
Mobil2008-03-03 21:57:04 // 24048
Robi!
Köszi, közbe megnéztem és ugyvan ahogy te mondtad, a fék.
AC-pumpába hanyasok a csavarok? amik leszorítják a kupakot, mar csak forog de nem jön ki egyik sem :((
Robi2008-03-03 21:25:09 // 24047
100 ezer nem sok, de te is tudod, hogy nem ugyanaz egy zsákbamacska, mint egy olyan motor, amit te magad raksz össze.
Robi2008-03-03 21:23:56 // 24046
Vagy csak kopott, és megnőtt a hézag. Vagy olaj nélkül ment, és kikezdte a fogaskerekek felszínét.
Gábor(figi75)2008-03-03 17:10:28 // 24045
Na látod nem is olyan olcsó a főtengely csre! :-(
Komplett moci 100k ért már nem is olyan sok,főleg a V6! :-)

Annyival jobb amennyivel drágáb,ez kielégítő volt? :-))))
Gábor(figi75)2008-03-03 17:08:49 // 24044
Gratula!
Na,mikor láthatunk képes beszámolót is? :-)
NaTo2008-03-03 16:55:09 // 24043
Sperrt Ali76-tól boltolhatsz.
Búg?? AKkor az kettőből van összerakva (?)
NaTo2008-03-03 16:53:37 // 24042
Alakul a történet, főtengely ügyben:
Federal Mogul csapágysorból kétféle is van.
A gyengébb minőségűek összesen 30000 pénz,
a jobb minőségűek meg 47000 pénz.
Most vállaljam be a rosszabb minőségűt, mert mégis csak olcsóbb?
Nem is kevéssel...
Nem lennék nyugodt.
Megrendeltül a drágábbat. :(

Azért érdekelne, hogy mennyivel jobb a drágább?
Nincs valakinek tapasztalata?
joe752008-03-03 16:51:16 // 24041
Jónap.
Mára gyakorlatilag összeállt a technika. A szerelő ki is próbálta, de olyan apróságok mint szelephézag állítás, gyújtás, futómű még hátra van. Kb. Holnap délután már lehet hogy haza is hozhatom.. Kiderült a difim viszont búg -állítólag -....de mivel spert szeretnék aládobatni így ezzel most nem foglalkozom.....Tényleg sper difit hol lehet szákolni a 75-höz? Ha valaki tudja ne tartsa magában! :)
Marek kösz a csapágy, itthon a porvédőt leszedtem róla sikerült nem összetörni, tisztítóspray-el vagy 5 soron átfújtam, pörgettem, olajfürdőztettem, és olyan szépen pörgött hogy öröm volt nézni.
A kompresszió bemérve, nagy kő leesett, nagyon szép egyenletes a nyomásgörbe minden hengernél gyakorlatilag azonos.

Hát úgy tűnik vége az első résznek, jöhet a stáblista. :)
Marek2008-03-03 13:26:03 // 24040
Elvileg már nem! :))
Gábor(figi75)2008-03-03 07:22:22 // 24039
2 vason megy a filó,1 benyás 1.6 vagy 1 dízel,én a dizelt szeretném!:-)
Ja,és bőven 100k alatt van az áruk 1ben!!!

Hallom nagy kardánt keresel? :-O
Marek2008-03-02 22:34:05 // 24038
Figi és milyen vasat bontotok??
Gábor(figi75)2008-03-02 22:28:57 // 24037
Nalátod,én legalább hajlandó vagyok"bótot" kötni veled,és nem sajnáltatom magam! :-)
Wickey2008-03-02 22:27:57 // 24036
igazad van, a tied ráadásul dízel, max. 12ezer. :-)
Imádlak, lealkudod a saját autód eladás előtt :-PP
Gábor(figi75)2008-03-02 22:27:07 // 24035
Rendben mikor viszed,csak"szabadits már meg ettől a lomtól,különben kénytelen lkeszek bezúzni a szélvédőjét" ! :-)

Egyébként neked nincs elég lomod a garázyban,tudtommal,már felhalmoztad a rozsdabogjákat! :-)
Marek2008-03-02 22:26:21 // 24034
Szerintem megér 30-ar is talán! :)
Wickey2008-03-02 22:24:40 // 24033
Te. Figi. Én is segítek neked, megveszem húszért bontásra az autód, mit szólsz? :-)
Gábor(figi75)2008-03-02 22:11:45 // 24032
Megmontam nem tudok és nem ér nekem többet,de ha valaki többet ad érte 70k-ért annak röktön add oda!
Gábor(figi75)2008-03-02 22:10:38 // 24031
Látod ez a baj veled,hogy így fogod fel a dolgot!
Én marha meg már 2x akartam rajtad segíteni,de minek!:-/

Elkodolokdtál már azon,hogy ha valakinek azt mondod 1 üzletre,hogy jó mennyen vagyis vigyem el és "szabadítsalak meg a vasadtól" összesen 70 azaz hetven ezerért,ami 1"lomér" jó ár,még ha 25k is volt bele a tömítés,ne haragudj kit érdekel,az már nem jön vissza sose az a pénz!
Az én vasam sem tökéletes,de már közel vagyok a millához,szerinted eltudom annyiért adni,nevetséges ne haragudj.

Jogod van itt lenni,de milyen érdekes akivel csak beszélek telefonon,mert tudod engem hínak a spanok,mert rám lehet számítani ha kell valami,vagy csak jó velem dumálni,talán azért mert nem "calibrával" járok!
És mikor feljön rólad a szó meg a beírásaidról és magárol a 75 vashoz való hozzáálásodról,érdekese vélemények kerekednek.

És képzeld biztos lehetsz benne,hogy nem az első vas elbontásában veszek részt és a közeljövöben is fogok,tisztában vagyok az árakkal.
Még olyan nem volt amit én ne tudtam volna beszerezni,jók a kapcsolataim és elég jó telefon számokat ismerek!:-)
Ryuk2008-03-02 22:02:16 // 24030
Ja és ha lehet venni ennyiért az már(vagyis még igen de nem sokáig) nem az én szégyenem....mármint hogy mért van egy Alfa Romeo zsiga árba ami dizel is és müködik is,lényegébe nagyobb hiba nélkül...sött szinte kopóalkatrész és festés bajjal...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak