Fórum >> Típusok >> 75-90

LacUS2010-09-16 10:33:33 // 31029
A legnagyobb hátrányt abban látom,hogy ennek is meg kell csinálni az olajozást, nálam pedig az a egyik fő érv egy kompi mellett,hogy ugye van olyan amihez nem kell megbontani az olajrendszert.
Mindenesetre kíváncsian várom mi sül ki belőle. Gyújtást, befecskendezést hogy állítjátok majd hozzá?
prooF_752010-09-16 10:25:57 // 31028
Kíváncsi vagyok, mi fog kisülni belőle! A motorral fogsz valamit csinálni? Sűrítési arány csökkentés? Vagy már elég kopott?:))
Kisbubi2010-09-15 22:22:40 // 31027
persze nem direktbe fog hajtani, mint a képen. megfelelö átételezés meglesz és akkor már jo lesz alul. persze nem lesz gyári 9,4:1 arány
[k i z z o]2010-09-15 00:22:43 // 31026
A lóerő nyomatékból lesz, csak neked alul kell :) Ez a magyar Rotrex nem nagyon tölt be alul, mert nagy fordulatra tervezték, és nagy a vesztesége alul.
Kisbubi2010-09-14 22:33:24 // 31025
Azért kell nagyköbc-hez valö h ne kelljen annyira megforgatni. egy ilyet csinálok. és azért kompresszor mert nyomaték kell és nem lóerö.
LacUS2010-09-14 20:31:11 // 31024
Ahhaaaaaaaaa :-) Király, így már oké értem.:-) Valami kamioné? Mert pl iveco turbót láttam már Q4-en jól muzsikálni, :-) De az is fent ment inkább.
Gábor(figi75)2010-09-14 20:22:23 // 31023
Rátapintottál a lényegre,kompresszorhoz kell!:-)
LacUS2010-09-14 18:53:56 // 31022
TShez miért nem T3at raktok?Nagyjából méretben jó is, és simán lenne értelmes fordulaton nyomás..egy 3000-es motorhoz való turbónál...hát saccra egy 6000nél lenne nyomás...8000ig..jó esetben...nem mondanám nagy okosságnak, főleg hogy driftre kéne gondolom, tehát ha turbo akkor már kisebb golyóscsapágyas turbó kéne, az meg horror. Egy kompresszor jóval "kisebb" mókolással jár, és van már itt Kizzo mester, aki azért már kitaposta az utat.
LacUS2010-09-14 18:30:10 // 31020
V6hoz szeretnél turbót? 1 vagy 2ben gondolkozol?
Gábor(figi75)2010-09-14 18:00:16 // 31019
De a Transit TD már nem jó amit néztünk?
Kisbubi2010-09-14 17:46:59 // 31018
Én vigyorgok közben is nemcsak a végén:) nincs a közelben egy rohadt, nyamvadt, kukás, rosz 3000 ccm-hez való turbó vagy nagyobb aminek a nyomooldala megvan:(((
pedig nélküle még gyenge az autóm 1 ekkora vigyorhoz
Gábor(figi75)2010-09-12 22:06:08 // 31017
Mizu,kellettél volna szlalomra "nyamvatt" 1.6-tal te is,szépen nyomtuk!:-)
Vigla2010-09-12 14:28:39 // 31016
Hé!Le ne gyilkoljátok már egymást ezen.Minek veszekszetek,ha verekedhetnétek is. :-)
Minden hajtásláncnak megvan a sajátossága,élvezeti foka. Azzal megyünk ami van,lényeg,hogy vigyorogjon az ember közben...szöveg...
Gábor(figi75)2010-09-11 21:20:56 // 31015
"V6 + sperr TS " VS "sor 4 + 1.6 sima váltó",egyenlő esélyek! :-D
Gábor(figi75)2010-09-11 21:09:57 // 31014
Lehet,hogy még nekem kell sokat tanulnom,pedig elég sokat javítottam is nem csak elbontottam már életemben,de a TS váltó az nem 100%-ban gyárilag sperr-es,nem értem az 1.6 és TS váltó közötti összefüggést,ég és föld! :-DDD
Marek2010-09-11 20:36:59 // 31013
Ismerős a pálya, télen tavaly Én is egy ilyen kék 1.6-tal nyomtam (az volt a játszós verda), kell neki a lendület, az kárpótolja a lovakat! :)
Kisbubi2010-09-11 20:29:32 // 31012
Azért lehet vele vele autozni csak a sperrel egy gyári motor begyengül. Csak lendületböl más mint eröböl:S
Marek2010-09-11 20:19:31 // 31011
1.6-os váltó, de 2000-es motor!!!!, nem 1.6-os, az azért nem ugyanaz....
Nekem is volt fent a 3000 V6-on TS váltó, már 4 évvel ezelőtt, nem volt nehéz keresztbe menni vele! :D
Figyeld csak!
Gábor(figi75)2010-09-11 20:07:30 // 31010
2009 tele,még az 1.6 rövid sperr-telen váltóval,ennyi!! :-P
Tudás + sok gyakorlás,a sperr csak hab a tortán!:-)))

1.6 váltó,nuku sperr.
Marek2010-09-11 19:47:00 // 31009
Én nagyokat autóztam az Én 1.6-osommal, ha esik egy kis -bármilyen- csapadék, akkor meg aztán igazán élvezhetővé válik, de nekem hiányzott a sperr! :)
Kisbubi2010-09-11 18:51:33 // 31008
A sper nem árt csak a gyári 1.6 kevés hozzá.
Marek2010-09-11 15:02:21 // 31007
Mondjuk az Én autóm motorja nem forgott 3000 fölé, még a víz sem melegedett meg tőle, mondhatni, a pulzusa sem ment feljebb ettől a "mutatványtól"! :D

Elférne az autódban egy sperr, és máris jobb lenne a hatásfok, kérdezd csak meg Figit, ő is belerakta utólag, mert szinte nélkülözhetetlen egy jó driftnél...
Marek2010-09-10 22:52:54 // 31006
Pfff.
Gábor(figi75)2010-09-09 17:39:52 // 31005
"Driftmaster",hallottad??? :-)))
Kisbubi2010-09-09 16:54:49 // 31004
Egy másik izelitö kakucsringröl:)
Gábor(figi75)2010-09-09 09:11:02 // 31002
Látod nem kell ide V6,csak ügyes sofőr aki érti is a lényeget 1.6 Solex a király!:-)
Gábor(figi75)2010-09-09 09:09:04 // 31001
Pontosan,erről kell szólni a versenyzésnek nem a gumifüst a lényeg azt 1 óvodás is megcsinálja a ha V6-ban ül,nyomod a gázt és tekergeted a kormányt! :-PPP

Az mit a pályán csináltunk,csinálunk időre driftelve ha kell és még szépen is néz ki, valahol ott kezdődik a sport amiről az Alfa szól!!!
Este lenézek........
Vigla2010-09-09 07:19:32 // 31000
Vigla2010-09-09 07:13:55 // 30999
Szépen füstöl az a gumi,bár szerintem ez a minimum egy V6-tól. Személy szerint én ott gyújtanám fel az 1.6Solex-es verdám a placc közepén,ha nem lenne képes megfüstöltetni,eldurrantani egy csoffatt gumit. De ki mit vár a vastól...
Marek2010-09-08 21:47:42 // 30998
Ide kevesen mentünk sajnos (2 db 75-ös, meg kb 10 Alfa).. :(
Ügyesek vagytok, gratulálok! :)
Én is érzésre mentem a szlalomon pályán, hullottak is a másodpecek...
Erről szól, hogy az ember kikapcsolódjon és jól érezze magát, aztán ha jön egy -két elismerés is, az csak hab a tortán szerintem! :)
Kisbubi2010-09-08 21:38:01 // 30997
Kakucsringen többen voltunk:) Végre pályára mehettünk!!! Mi csak jol éreztük magunkat és a kocsikázás olyan volt mint a bemutató. Látvány az volt és néha füst is. Aláztuk a porschékat:P
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)2010-09-08 20:51:57 // 30995
Ezt meg csak úgy.

Majd ha egy TDI A6-ossal is meg lehet így fordulni, majd akkor mondom azt, hogy az Audi is autó. :):):)
Marek2010-09-08 20:51:53 // 30994
Ha kész lesz és teszteltem, és bizonyítottam is olyan fenomenális lesz mint ahogy tervezem, akkor vásárolható is lesz nálam!
A gyári rendszernél, olcsóbb, erősebb, és remélhetőleg tartósabb is lesz, viszont a komfortosság rovására megy majd picit, de engem az nem zavar, hisz már a kevlár kuplungtárcsával elindultam az úton... :)))
atika2010-09-08 19:15:49 // 30992
Arra kíváncsi lennék, mint érdekesség!
Marek2010-09-08 08:50:12 // 30991
Lehet, de mint írtam, mindenből van tartalék, és van egy új hajtáslánc versió is, amit ki akarok próbálni, ahogy számolgattam, kb.a felére csökkenthető vele a hajtási veszteség!
:)))
Gábor(figi75)2010-09-07 22:52:12 // 30989
Még kép,videó később!

[k i z z o]2010-09-07 21:46:01 // 30988
A hajtás is emlékszik rád...
Marek2010-09-07 20:20:34 // 30987
A mérleg egy arany, egy ezüst, és még tesómat is sikerül elvernem...
Alfa 75V6 vs. GTV 3000V6 24v 221 LE, és a régebbi technika diadalmaskodott, igaz nem sokkal kb. egy kocsihossz! :)))
Marek2010-09-07 20:09:36 // 30986
Háát igen, hogy miért nem szoktam gumit füstölni vele, az most is bebizonyosodott: hátsó lökös fényezés, 2 dobbetét csere(ezek mondjuk még akadnak :-))) Semmi más nem sérült, a fordulat sem ment 4000 fölé! :)
Marek2010-09-07 20:07:08 // 30985
Xenon az bizony! :) Tudod milyen jó érzés éjjel is látni, akár esőben is! :)))
[k i z z o]2010-09-06 23:18:35 // 30984
Azé kapott szegény.
prooF_752010-09-06 21:19:58 // 30983

Neked xenonod van, vagy csak optikailag csalódtam?:)
Gábor(figi75)2010-09-06 11:51:01 // 30982
A 75 "nem habos babos" Alfák ,Kakucson versenyeztek a 7vgn!!!

Marek2010-09-06 11:14:15 // 30981
Hétvégén csupán 2db 75-ös volt az olaszautó talin sajnos, azért jól sikerült! :)

Alfa 75 V6 bemutató... :)
Gábor(figi75)2010-09-04 17:32:03 // 30980
Állítólag keményebb!
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak