Fórum >> Típusok >> 75-90

Zsót2006-05-22 11:10:11 // 12429
Néniket!!:-))Vagy megkivánt egy kókuszt!!
kando.2006-05-22 11:06:40 // 12428
Biztos megint a nőket nézte... :-PPP
kando.2006-05-22 11:06:15 // 12427
No, részvét Figi mesternek, jobbulást a lelkének, a vasnak meg a (sz)ámító gépének is ;-) Remélem, aztán hamarosan ismét közöttünk lesz ;-)
Zsót2006-05-22 11:05:01 // 12426
No-no,most mivan???Kókusznak jobb a féke,vagy Figi bácsi öregxik netán???:-)))
Robi2006-05-21 16:40:52 // 12425
Racevét... :( Kókuszosnak meg lehetett volna kicsit több agya.
Willy2006-05-21 14:54:31 // 12424
Igazán sajnálom Figi barátomat. :-((( Pedig már kezdett 100%-os lenni a gépe.
atika2006-05-21 14:19:44 // 12423
Figi pajtás sajnos nem volt Gyulán de képeket találhattok ImO és Lexi cartárs oldalán.Ja és majd a beszámolónál is fel lesznek téve!
Morphin2006-05-21 11:05:35 // 12422
Ciao! Figi cartárs péntek Szeged gyorsulásira menet Hmvhely belterületén +zúzta a gép elejét. (1 fasz offos kókusz húzatás után besatuzott a zebránál előtte) Nem komoly,de azért... :-((( Most kisebb javítások + fényezés. Ja a számítógépe is beszart. Nagyon összejönnek a dolgok. :-(((
Tocsa2006-05-21 01:17:30 // 12421
A gyulai taliról figi pajtás tehetnél fel képeket ha voltál!
Tocsa2006-05-21 01:16:40 // 12420
Na mi a helyzet mi ez a nagy csönd mostanában???
Robi2006-05-19 00:20:22 // 12419
A felső az nem "sima" 3000 V6, hanem egy America. Erre utal többek között a harmonikás lökhárító, meg a narancs színű műszerfal.
Robi2006-05-19 00:19:21 // 12418
Nem, a tulaj egész egyszerűen beírta a 156 lóerőt a kilowatt helyére, a használtautó.hu meg ebből szépen kiszámolta, hogy 214 le.
bszl2006-05-18 19:09:31 // 12417
Hát nem értem: nem sikerült két weboldalt belinkelni ügyelve a szintaktikára, no meg mindkétszer elveszett a második link utáni szövegem. Na mindegy. Csak annyit akartam kérdezni, hogy a 2.5-ös Milano az turbós lenne? (Milano hirdetés) Mert a tulaj szerint 214LE...
bszl2006-05-18 19:07:36 // 12416
Ez egy sima 3000 V6 >>>KLIKKpedig egy Milano a href='http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=432817&command=ugras&screenwidth=1152' target='_blank'>KLIKK
bszl2006-05-18 19:04:56 // 12415
Ez egy sima 3000 V6 >>>KLIKKpedig egy Milano a href='http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=432817&command=ugras&screenwidth=1152' target='_blank'>KLIKK
Saughassy2006-05-18 13:59:54 // 12414
Hogy tisztuljon a kép :) Az Amerikának szánt változatot hívják Milanonak, de azoknak igy nyilvan mph/oras kiosztasuk van, szoval konnyen felismerheto az eredetiseguk. Nev szerint van meg a Milano Verde, ami a 3.0 V6 amerikas valtozata. (Milano neven csak a 2.5 futott) Aztan van az America, ami eu piacra szant valtozat, narancs szin muszervilagitas es 5800nal pirosodo fordszammero. Es vegul van a "sima" 3.0 V6, amiben zold muszerfalvilagitas van es 6500?nal pirosodo fordszammero. Aztan vannak meg limitalt szeriiak (tulkepp az America is az), de elviekben muszerfalakbol ennyi van. Digitrol meg nem hallottam, valszeg a 90esbol epitettek at bele, abban volt gyarilag. :)
Robi2006-05-18 11:36:06 // 12413
Köszi, megnézem.
Tocsa2006-05-17 23:50:20 // 12412
Az alfaromeo club honlapján hirdet valaki egy 90 est szétbonja hívd ha kell alkatrész mint pl hibátlan lökös kasznin stb.. ez a száma! 70/360-9354
Robi2006-05-17 23:33:48 // 12411
Nyerhetek 3 tömítést, és bukhatok 1-et. Én kockáztatok. :) Egyébként nem vakon megyek neki a dolognak, pontosan lemértem mindent. Holnap megyek hengerfejeshez, és levesz az "új" hengerfejből, hogy stimmeljen a többihez. A szelepfedél tömítésével nem lesz baj, jó vastag, akár még egy tized különbséget is elbír.
Tocsa2006-05-17 23:00:18 // 12410
Nemcsak az olajfolyás miatt tanácsolom!! Ugyanis ha nem egyformák a leszorítócsavarok nem egyformán fogják nyomni a két szomszédos hengerfelyet !!! Sőtt a szelepdeklivel is gondjaidtámadhatnak ha nagy az eltérés!!! Gondold át a dolgot !!
Robi2006-05-17 22:49:20 // 12409
Bennem is felmerült a dolog, de annyira nem zavar az olajszivárgás, hogy ne akarjak megspórolni 3 db hengerfejtömítést. :)
Tocsa2006-05-17 22:20:08 // 12408
Kolléga egy jótanács síkoltasd egybe az összes hengerfelyedet úgy hogy egyszerre fogjákbe a négyet ügyes gépműhelyes megoldja !!! Akkor valószínűleg egy csöpp olajfolyásod sem lessz!!!!
Tocsa2006-05-17 22:17:54 // 12407
Amúgy gyárilag ha jól tudom csak az amerikába gyártott verzióknak volt piros műszerfaluk na meg a milánónak de ez utóbbit láttam már digit műszerfallal is!!
Tocsa2006-05-17 22:15:58 // 12406
Szevasz caartárs !!! Nos végül is örülök hogy nemadod el a vasat amúgy az öcsém mégse vesz autót magának úgydöntött mert külföldönfog dolgozni egy swájci cégnek ezért nagyon ritkán lessz itthon úgyhogy feleslegesen nem akar fentartani egy autót . De a helyedben én se adtam volna el nagyon jó verda teljesítméyéhez képest nem fogyaszt sokat és élvezet vele közlekedni!!! Ma esett az eső nálunk hát minden kanyarban keresztben mentem nem tudtam megálni király volt!!!!! :-)))
Robi2006-05-17 22:01:48 // 12405
Egyébként megtaláltam, hogy hol ment el a kompresszió. A kipufogó szelep vezetője oválisra kopott, táncolni tudott benne a szelep, és a szára mellett fújt ki. A szelepfedél is tiszta korom belülről a 3-as hengernél. :) Holnap megyek hengerfejeshez, levetetek az "új" hengerfej aljából 0,2-0,3 mm-t, hogy stimmeljen a másik háromhoz, és összerakom a gépet.
Robi2006-05-17 21:55:24 // 12404
A kormányt elég szopás levenni, én inkább az egész kormányoszlopot szoktam kikapni. - vedd le a kormányoszlop burkolatot - húzd ki a csatikat a bajuszkapcsolókból - húzd szét a gyújtás csatiját - lazítsd le az alsó anyát, ami a ricnis részt szorítja össze - vedd ki a két csavart, ami a kormányoszlopot tartja - húzd ki a kormányoszlopot a ricnis részből
prooF_752006-05-17 19:50:03 // 12403
nagyon szép lett:)) remélem jól is fog szuperálni.. nem tudja valaki, hogy kell levenni a kormányt? mert már csak az kéne h a müszerfalat is ki tudjam bontani!
Robi2006-05-17 18:57:20 // 12402
Na itt van a két hengerfej, amit Proof cartárstól vettem. Az egyiket szépen lepucoltam, és ha minden jól megy, hamarosan fel is rakom a helyére. :)

Robi2006-05-17 13:09:28 // 12401
Az enyém is ereszti ott az olajat. És akkor mi van? :) Teljesen minimális mennyiség tud ott kifolyni. Az enyém még foltot se hagy maga alatt. Kb 5000 km-rel ezelőtt halál pontosan belőttem max nívóra az olajszintet, azóta egy mm-t se változott. Ha nálad is ugyanez a helyzet, akkor ne izgasd magad. Az a kis szivárgás a blokk korrózióvédelmét szolgálja. :D
Gábor(figi75)2006-05-16 22:49:03 // 12400
A lámpa miatt énis őket javasoltam volna,de ha fehér irányjelző kell,akkor van lámpabolt hoznak! A 2 í-lámpa fehér 7 ezer!:-)
atika2006-05-16 22:44:45 // 12399
Holnap ha minden igaz Szegeden a budemcartól hoznak mindent,ha mégsem akko csörgök.Egy srácnak melóztam tegnap és ezzel fog kifizetni,ma megnézte és van náluk.ha jön holnap el is hozza.
Gábor(figi75)2006-05-16 22:41:19 // 12398
Majd hívj az alkatrész miatt!:-) De miért jön ott az olaj,bassz@meg!:-( Nah mind 1!
atika2006-05-16 22:39:15 // 12397
H aaz megnyugtat nekem is miután felújítottam az egész motort a legvastagab tömítés került alá és kb 1000 km után már újra megjelent az olaj a blokk oldalán.Azóta elmentem 30000et és még mindig ua.az olaj ami ott elfolyik az minimális úgyhogy ezen szerintem kár rágódni.
Robi2006-05-16 22:19:24 // 12396
Nem hinném. Ha túl vékony lenne a tömítés, akkor beleverne a dugó a hengerfejbe. Ha túl vastag, az nem baj, akkor csak kisebb a kompresszió. Egyébként meg szerintem szard le, hogy szivárog az olaj. :)
Gábor(figi75)2006-05-16 22:14:38 // 12395
Most azon gondolkoztam,lehet nem jó "ékes" tömi került alá! Lehet ez? :-O Amúgy lesz@rom,ki nem fúj még!:-)
Robi2006-05-16 22:11:51 // 12394
Hát apám, ezt nevezik szopásnak.
Gábor(figi75)2006-05-16 21:22:21 // 12393
Robi! Lehúztuk a hf-et 160 Nm rel,és semmi változás!:-O
Gábor(figi75)2006-05-16 21:02:19 // 12392
Hát akkor kérdezzél rá,és valahogy megszerzem ami kell,adjál az apróságokért 5 ezret,boldok lessz tölle!:-)
Willy2006-05-16 20:41:31 // 12391
Azt már nem is kérdeztem.
Gábor(figi75)2006-05-16 20:40:12 // 12390
Jólvan,és nem bontja el? :-)
Willy2006-05-16 20:33:21 // 12389
Jaj, Figi: Tárgytalan amit múltkor beszéltünk, mert kiderült hogy 20 az ára. :-((
Gábor(figi75)2006-05-16 20:31:57 // 12388
Hívj fel,majd én adok tippeket neked!:-)
Robi2006-05-16 19:34:14 // 12387
Az America-kban.
ALFA75td2006-05-16 19:21:17 // 12386
Az UNIX-nál kapható -- 7576 ft ért Bp 13 ker Frangepán utca 55-57
Francois_K2006-05-16 19:00:05 // 12385
Hali! Az a kérdésem lenne, hogy a narancssárga műszerek pontosan melyik verziójú 75-ben voltak?
Buddha2006-05-16 14:10:34 // 12384
Robinak igaza van, a karmantyú a bűnös! Az olaj azért nem folyik, mert kettő van benne és a belső kopott el, a külső tartja magát és nem engedi ki az olajat. A legjobb ha kicseréled az egészet, mert a karmantyúzás csak rövid időre szokta megoldani a problémát!
Francois_K2006-05-16 13:25:46 // 12383
Ciao cartársak! Hol tudok küszöböt venni? A jobboldalim olyan mint a Szépművészeti múzeum...
Robi2006-05-16 13:04:35 // 12382
A karmantyú átereszt. Ha erősen nyomod, akkor nekifeszül a hengerfalnak, és azért tömít.
ALFA75td2006-05-16 06:59:22 // 12381
Sziasztok még mindig a főkuplunghengerrel szenvedek nem folyik az olaj sehol nem fogy a tartályból. Légtelenítve van ha erősen benyomom akkor minden rendben de ha csak rárakom a lábam beeseik . Na ez miért van? Köszi
Robi2006-05-16 02:46:13 // 12380
Oks. Majd keress meg még előtte.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak