zolee1452006-05-26 00:54:18 // 604
azt hogy a suzuki nemcsak a motort, hanem magát a licenszet is meg akarta venni, vagy talán meg is vette.
BadBoy2006-05-26 00:53:03 // 602
Én annyira funkcionálisnak sem tartom a VWt, mert amikor kipróbáltam, nem éreztem magam benne jól. Sok hülye gomb, hülye helyeken, és semmi olyan érzésem nem volt, hogy jól érzem magam benne.
Tedi2006-05-26 00:51:28 // 601
Hölygek/Urak!
Gondolom sokan közületek látta már az új offos Scirocco látványtervét és észrevette az összefüggéseket :)
Hamarosan megszületik egy írás, amiben a külföldi és az itthoni lapok, internetes portálok véleményét olvashatjátok el az új Scirocco formatervéről. Azt hiszem érdemes lesz elolvasni ;)
GEORGE2006-05-26 00:51:02 // 600
:-)))))))))))
Hol lehet ilyent kapni??? :-))))))
BadBoy2006-05-26 00:50:44 // 599
Azt elhiszem, a 159 és Passat között fényévek vannak designban. A szervizben ücsörögve találtam egy újságot, ahol a 159/Vectra/Superd/Passat és még valamit hasonlitottak össze. A tavalyi osszehasonlitást ugyanezek az autók, csak akkor nem volt ott a 159, megismételték az új kihivóval. A 159 NYERT!!!!! Nem hittem a szememnek, de itt Szlovákiában még nem olvastam rosszat az autóról. Ahogy beszélgettem az eladóval, hetente rendelnek 1-2 DBt.
GEORGE2006-05-26 00:50:08 // 598
A kollégámnak van egy új stiftje 1,3 MJET motorral.
Megdicsértem, hogy legalább a motorja normális, hamár autót nem tudott választani.
Mondom neki ez egy Puntóban jobb lett volna!
Erre ő:
TE egy idióta olasz buzi vagy, ez a motor sose volt az olaszoké, csak szeretnétek ha ilyen lenne a Puntoba!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Megkérdezte a szalonba és ott azt mondták neki, hogy ennek a motornak semmi köze a Puntohoz!!!
Na erre mit tudtok mondani???????????
zolee1452006-05-26 00:49:38 // 597
ez nem büszkeség kérdése: adott a német autóipar a maga "sterilitásával", minden legyen funkcionális, és kész. Így lehet a német autó jó. De szép nem, és egyéniségnek sem mondható, hacsak nem vesszük egyedinek a jellegtelenséget, bár manapság egyre több a jellegtelen autó, szóval ezzel sem lehet kilógni a sorból. Ebben a környezetben nevelkedtek a jelenlegi tervezők, és vállalati vezetők, és ebben nevelkednek a jövő tervezői is. Egy német nem csinálna olyan lámpát mint a 159-esen van, mert jön a felső vezetés, hogy "oké, de hogy lehet majd tisztítani?". Ekkor finomítanak rajta, és az egész kocsi egy jól összerakott (bár 20millió alatt ez sem mindig igaz) jellegtelen közlekedési eszköz lesz, egy funkcionális használati tárgy. Van pár német ami kilóg a sorból, vannak is rajongói a mai napig, pl vw bogár, vagy corrado. Nincs viszont ilyen mint az Alfánál, ahol gyakorlatilag minden típusnak, és az egész márkának megvan a rajongótábora, a németeknél csak egy-egy jellegzetes típusnak van ilyen. Erre jöhettek rá, és ezért másolnak. Ha viszont másolásra adták a fejüket akkor a legjobbat vették alapul, persze attól még az anyukájukat!:)))
Halesz2006-05-26 00:47:56 // 596
Lassan idegen/barát felismerő kütyüt kell az autókba is szerelni, ha ilyen egyformák lesznek....... :)
GEORGE2006-05-26 00:46:55 // 595
Bizony, ez igaz.
Akkor úgylátom nem csak én futok alá az Ibiza/Cordoba párossal! :-)
BadBoy2006-05-26 00:45:58 // 594
Szerintem picit drága, de van Opelünk is, és soha senki ne vegyen, mert ami létezik rajta az már elromlott. Nem 1.0 benzin, hanem 1.3 MJTD, ha nem ez a motor lenne, már rég elattuk volna :(((
Halesz2006-05-26 00:45:41 // 593
De az a vicc, hogy meg is bámulják...
Bár olyan öröm volt nézni a garázsban a srác arcát, aki nemrég cserélte a polóját 5-ös golfra, amikor megjelentem a 159-essel... az arcára volt írva minden :)))))
Halesz2006-05-26 00:44:35 // 592
Bizony az... az ibiza meg 145-ös. Ez van :/// Messziről sötétben autópályán mindig azt hiszem, hogy hú ott megy egy 145, aztán ahogy közeledek, látom hogy csak egy seat... még alul a lökösön a fényvisszaverők is ugyanott vannak...
BadBoy2006-05-26 00:44:30 // 591
Szerintem ahogy figyelem a környezetemet az emberek azért veszik meg a VWt, mert a 80 évek elején 90 évek végéig hú de milyen jó autó volt, és még mindig ebben az álomban élnek. Inkább lemondanak arról, hogy megbámulják őket az utcán (jó értelemben), de nekik VW jük van. Aztán rádöbbennnek milyen hibát követtek el.
GEORGE2006-05-26 00:43:32 // 590
A márka büszkeség miatt ez szerintem megengedhetettlen lenne, ha én lennék a gyár igazgató!
GEORGE2006-05-26 00:42:30 // 589
Szerintem is a SEAT a nyerő a foswagannel szemben, bár a Toledonak elég hányás a hátsója.
A golf akkor volt szép mikor az 1-est megrajzolták az olaszok nekik!
De kövezzetek meg, hogy a Cordoba az szinte egy mini 156-os!!! Nem?
BadBoy2006-05-26 00:41:59 // 588
Az olasz design iskola olyan magas szinten van, és az Alfa Romeo is annyira jó autó, hogy muszály ezt tenniük, mert már a németeknek is muszály olasz autót koppintaniuk, hogy életben tudjanak maradni. Nincs fantázia a német tervezőkben/tervezésben
Xixo2006-05-26 00:41:37 // 587
És az a legjobb az egészben, hogy akkor majd lesz egy ugyanilyen szeát, meg egy ugyanilyen skoda is. Csak szokás szerint lecserélik a jelet.
Nem értem, hogy lehet ezeket a fostalicskákat isteníteni, amikor nem szépek, nem jók és még csak nem is olcsóak... És pedig mennyi idióta vesz ilyeneket!! :-(((
Halesz2006-05-26 00:40:59 // 586
Amúgy tök érdekes, kijött az új astra, ami szerintem az eddigiekhez képes ttök pofás... és nekem úgy tűnik, hogy egyáltalán nem megy, nem fogy olyan jól, mint az előző...
BadBoy2006-05-26 00:40:04 // 585
Inkább kifogytak az ötletekből, mert az a vonal amit elképzeltek annyira rosszul sikerült, hogy már nem tudnak vele mit kezdeni, de annyira beszarik, hogy nem mernek belevágni egy újba.
Halesz2006-05-26 00:39:58 // 584
Hát csak nézzétek meg az ötös golfot, meg a golf plust. Én komolyan nem értem, mi tetszik rajta az embereknek. Komolyan, azt sokkal jobban megértem, ha valaki Seatot vesz... de ezt a semmilyen kinézetű autót...
zolee1452006-05-26 00:39:05 // 583
szerintem a 149-est is ezért titkolják, hogy legalább a bemutatás napján ne álljon mellette egy ugyanolyan 6-os góf:)
BadBoy2006-05-26 00:38:36 // 582
Mindegy honnét fognak tervezőt hozni, az sem fogja tudni megváltoztani a vw dizajnját, mert mindnek megvan kötve a keze, merthát az a design vonalat kell követni amit megálmodtak. Nekem a Seat Altea még bejött, de amikor már a Leon is ugyan olyan lett, már az undor szélén voltam a márkától. Szerintem az Altea Alfa egyterűnek készült, de az olaszok nem engedték megvalósitani és Da Silva eladta a Seatnak.
GEORGE2006-05-26 00:38:17 // 581
Hihetetlen pofátlanság!!!!!!!!!!!!!!
Eddig is utáltam a német fosokat, de ezek után gyűlölöm!!
És egyben nem értem őket, hova tűnt az a qrva nagy német büszkeség??????
Inkább lemásolják az utcán lévő autókat, mint hogy megerőltessék magukat????
Szerintem kezdenek csődbe menni és nincs lové tervezőre!!!!
............................
BadBoy2006-05-26 00:35:54 // 580
Beveted a titkos alfás atomgrogramodat, amivel VWt fog az alfa másolni? :))
Halesz2006-05-26 00:33:13 // 579
NA EZT mi sem fogjuk szó nélkül hagyni!
zolee1452006-05-26 00:33:10 // 578
pedig mindent megtesznek, még egy török dizájnert is leigazoltak...pff (azt tudni kell rólam hogy nem kedvenceim a törökök, szóval már csak ezért sem vetemednék vw vásárlásra)
BadBoy2006-05-26 00:30:05 // 577
Teljes mértékben egyetértek veled, mert mindenki az Alfát tartja Seat koppintásnak, és az emberek ezt el is hiszik. Itt ládszik milyen hatalma van a médiának, a reklámoknak. Sajnos ez van!! :(((
BadBoy2006-05-26 00:28:34 // 576
Jé milyen jó!! A német design iskola már tényleg nagyon padlón van!! Ezek maguktól mér nem tudnak autót tervezni. Ezek is kóreaikinaiasan elkezdenek másolni. De hát igaz ha maradandót akarnak alkotni, ami már legalább 8-10 éve nem megy valakit koppintaniuk kell!!
zolee1452006-05-26 00:28:06 // 575
nem ez a durva! hanem a sajtó tálalása, amivel pl a seatnál is elérték, hogy a sok tudatlan azt mondja, hogy szép az Alfa, csak olyan seatos... egy kis idő eltelik, és mivel nagyon fogják nyomni az új vw-t és kevésbé a Brerát mindenkinek az lesz a tudatában hogy a vw volt előbb, és az Alfa másolta.
GEORGE2006-05-26 00:24:00 // 574
KÖCSÖG németek!!!!!!!!!!!
Poló2006-05-26 00:22:34 // 573
Az új ódi TT-nek a műszerfala is tiszta Alfa 159/Brera :-(
Xixo2006-05-26 00:20:36 // 572
Barni1472006-05-17 02:21:17 // 571
GEORGE2006-05-17 01:35:50 // 570
Látom már kiszivárogtak a titkos infók a Leon a profi 2.részéről!! :-DDDDD
Gabriel2006-05-12 16:56:17 // 569
aztaaaaaaaaaa, mesterlövész az kismiska hozzád képest... Leon a Profi második részét veled forgatják? :-))))))
Satti2006-04-26 19:48:22 // 568
Szép ez a Brera,de nekem a GT coupé,vhogy sokkal jobban bejőn,annak van sajátos egyéni stílusa az tetszik főleg benne,illetve annak szvsz markánsabb az eleje.
GEORGE2006-04-26 19:42:25 // 567
GEORGE2006-04-26 19:39:53 // 566
Szeva!!!
NE nézz be a csevibe! :-DDDDDD
Balage2006-04-26 19:38:23 // 564
Tom122006-04-14 15:23:28 // 563
17" - 19", csak a "nagyobb drágább", több anyag van benne... ...de ennyivel? :-))
Halesz2006-04-14 01:09:18 // 562
Csak 17-es? nemár, erre minimum 18-as kell :)
Tom122006-04-14 01:01:18 // 561
Akit közelebbről érdekel ez a felni ITT megtalálja. /Nem is drága.../
Buksi2006-04-13 18:25:57 // 560
Király! :-))
Így még jobban tetszik! :-))
Alfista2006-04-13 18:15:00 // 559
A Zender megint beletrafált! :)
Azt a felnit szívesen nézegetném a gépemen! :)))
Gabriel2006-04-13 16:59:25 // 558
hát tudják mi a frankó az tuti :-)
Gabriel2006-04-13 16:40:46 // 556
Olasz2006-04-10 23:38:31 // 555
No Én csütörtökön vezettem a Brerát flottanapon. 3.2-est természetesen.
Röviden így jellemezném: KELL!!!!!!!!!!!!!!!! és kész.....
70km-t vezettem és teljes volt az örömöm.... két apróság zavart csak, az egyik hogy egy kis fáziskésés van a gázpedál és a motor között, a másik pedig, hogy kevés a hely a 3. fokozat és a műszerfal között. Párszor végigszántottam a műszerfal középkonzolját amikor hirtelen nyúlnom kellet a válóért....
DE AKKOR IS KELL NEKEM!!!!!!!!!!!!