Fórum >> Típusok >> Brera

Halesz2006-12-14 12:55:12 // 854
No comment. Az Alfa Amore pl. még azért nem tesztelhette, mer a Totalcarnak még nem adták oda, akiknek meg ugye azért nem adták még oda, mert nincs rajta téligumi :))))
Inner Circle2006-12-14 11:11:17 // 853
Ja igen, azt el is felejtettem kiemelni... hogyhogy a FAM-ról csupa ilyen sztori kering?
Tedi2006-12-14 10:57:59 // 852
Blama a köbön :) De hát ők tudják...mmint a FAM.
BeeGee2006-12-14 10:44:13 // 851
Hopp, megelőztél :)
BeeGee2006-12-14 10:43:42 // 850
FAM égeti magát picit (keretes rész) Brera teszt a TC-n
Inner Circle2006-12-14 10:41:03 // 849
Brera "teszt". Nem eresztették túl bő lére a fiúk :-) lehet hogy a csúcs-Brerának nem is állna olyan rosszul a 8C V8-asa?
uaz146ti (kispali kisebbik fia)2006-11-28 13:15:21 // 848
A súlyt meg úgy lehet majd csökkenteni mint annó a friccek tették. Fényezés levakar, hátsó ülésssor ki tetőkárpit le, ajtók ki, mocitető le, aztán már kész is az 1000 kilós brera:):):)
Csabee2006-11-28 11:13:45 // 847
és akko a TT kröl még nem szóltunk semmit, meg a porkecajman, de asszem az má 14 misi:(
Csabee2006-11-28 11:11:59 // 846
bocs, h beleszólok....de mekkora!!!!!!!:((( mármint hiba!!! sőt itt van a sok 240-250 le körüli sokkalkönnyebb Focus ST, OPC asztma, Leon FR, rönyő RSmegan, amik szintén veregetik menetteljesítményekben a vadul kinéző breracskát....((((
TarP2006-11-28 11:02:38 // 845
Igen. Sajnos a TT a legkisebb motorral is elpáholja a legerősebb Brerát. :( Azért ez nagy hiba.
vipex2006-11-28 10:58:02 // 844
1630 es nem 1730 es menettulajdonsagokban a Brera azert sokkal jobb "Helykihasználásban, csomagtérben, árban, ülés-seggbeharapósságban:)" ezekben tenyleg jobb a GT :-))) az elso ulesei tenyleg fantasztikusak "Talán ezért mindta valaki, hogy jampi autó. Mert jobban néz ki, mint ahogy megy." ebben van igazsag sokkal jobban kene mennie legalabb mint az uj TT-nek ami akarhogy is nezzuk a legnagyobb konkurens
TarP2006-11-28 10:51:36 // 843
Kecsességben megveri :) A 2.0 GT tudja azt, amit a 2.2 BRERA, sőt. Előző 1320kg, utóbbi 1540, ha jól emléxem. A "régi nehéz elavult" V6-os GT tényleg 1410kg, de még így sem összemérhető az 1730kgs BRERA-val, hiába abban van 4*4. Helykihasználásban, csomagtérben, árban, ülés-seggbeharapósságban:) szintén a GT a jobb. Viszont megjelenésben, exklúzívitásban és biztonságtechnikában egyértelműen a BRERA. Talán ezért mindta valaki, hogy jampi autó. Mert jobban néz ki, mint ahogy megy. Mindez magánvélemény.
vipex2006-11-28 10:28:20 // 842
"A legérdekesebb, hogy "házon belül" is megveri magát az Alfa , mert a GT olyan sokkal könnyebb, hogy 1 lépéssel kisebb motorral is elveri a Brerát." marmint miben veri meg? Azert egy nagy tevedes elhangzott itt a Brera sulya 1630 Kg ami nagyon nem keves es rafer a fogyokura de a GT es a GTV is 1400 kg folott van a Brera pedig 100kg legalabb a Q4 hajtas.
TarP2006-11-28 09:02:54 // 841
Egyetértek. Ez a tömeg probléma nem csak a mi fejünkből ugrott elő, más országokban ugyanez a gond. 100%, hogy változtatni fognak rajta, ha vásárlókat akarnak. A legérdekesebb, hogy "házon belül" is megveri magát az Alfa , mert a GT olyan sokkal könnyebb, hogy 1 lépéssel kisebb motorral is elveri a Brerát. Ami nem lenne gond, ha a Brera akkora lenne, mint egy Audi Q7, de egy kicsi lapos sportos autó ne legyen már1730kg, kivéve, ha valami V8-as 400ló fölötti motor hörög benne.
zolee1452006-11-28 07:09:45 // 840
Ez tetszik: "nem fogok a témáról vitatkozni az soha nem baj ha esetleg nem vagyunk egy véleményen" Csak olyanokkal vitázol akikkel egyetértessz?:))) Még annyit az egészhez, hogy Veled ellentétben ha nekem lenne 10-12 millám kocsira kb 99% hogy Brerát vennék (kapna 1%-ot egy 159-es próbakör), de ettől még nem lesz könnyebb az autó. Ha észrevetted senki nem mondta az hogy rossz, csak ahogy korábban írta valaki nem vagyunk hozzászokva hogy egy összehasonlító tesztben az Alfa a menetteljesítményei miatt maradjon alul. Ha lehúzzák a szar pedálrend, vagy a pohártartó hiánya miatt azon mindenki nevet egy jót, de ha gyorsulásban marad alul az már nem vicces.
Halesz2006-11-28 00:41:10 // 839
Fasza! :D
Tedi2006-11-28 00:27:48 // 838
Te vagy kb a 200. aki belinkeli :)))
Halesz2006-11-28 00:21:10 // 837
Ezt a tesztet láttátok már? BMW Z4, Brera, Audi TT... Mondjuk nem értem, hogy hasonlítják őket össze :)
Szabi(kispalinagyobbikfia)2006-11-27 23:59:38 // 836
nem borulok minden autó előtt térdre amire nincs pénzem... az alfán kívül két márka autói előtt borulok térdre és azokra valszeg soha nem lesz pénzem: Ferrari és Maserati... plusz még egy nagy szerelem van elérhetőbb is... Lancia Delta Integrale... nem fogok a témáról vitatkozni az soha nem baj ha esetleg nem vagyunk egy véleményen... csak könyörgöm azért azt lássuk be, h a BRERA nem rossz autó... és utolsó megjegyzésként még annyit, h sztem lesz annyira sikeres mint a GTV volt...
Inner Circle2006-11-27 23:52:35 // 835
Jó, én nem akarok a leszólás mellett felszólalni, viszont egy ilyen autónak kb. két erénye lehet: hogy szép és hogy gyors/erős, nem? Mert használni ugye nem nagyon lehet :-) A szépségről nincs vita, hát marad az erő kérdése... amit az ember nem a saját autójához mér, hanem ahhoz, amit 10 milláért adnának neki. (Ha a saját autóinkhoz mérném, akkor a legolcsóbban vett Alfa-lóerőim az Americában vannak: 60.000 Ft / 180 LE, vagyis ha Brera ár-arányosan ugyanilyen erős lenne, akkor csaknem 40 ezer lóerővel kéne rendelkeznie... az már vastagon sugárhajtómű, nem? :D )
zolee1452006-11-27 23:45:06 // 834
8C-m sincs, és soha nem is lesz mégsem húzom le, mert olyan mint amilyet az ember vár egy Alfától. Lehet hogy nem kell összehasonlítani vele, de ez azért nagyon gyenge érv. Ha azt mondják hogy x összegért van a piacon néhány kupé, és azok közül mondjuk az összes német elpicsázza a Brerát akkor lehet azt mondani, hogy de ez nem olyan autó, de akkor milyen versenytársakat keressünk neki? Gyengébbeket vagy nehezebbeket? Értem amit írsz, csak nem értem meg. Azért mert nincs pénzem rá még véleményem lehet... vagy Te minden olyan autó előtt térdre borulsz amire nincs pénzed? Amúgy meg pont erről szól a dolog. Vannak sokan akiknek lenne rá pénzük, de egyáltalán nem biztos hogy a Brerát választják majd, és ezen múlik a kedvenc márkánk jövője. Nem nagyon szeretném ha már nem tudnék új Alfát venni amikor nagy nehezen összekaparok egy kis zsét, mondjuk vidám Alfás-nyugdíjas lehetnék, csak már rég nem létezik a márka, mert nem voltak képesek 200kg-t lefaragni az autóból.
Szabi(kispalinagyobbikfia)2006-11-27 23:41:53 // 833
Jogos...:D de az én legnagyobb szívfájdalmam az, h miért kell leszólni.... ezt nem fogom megérteni, h úgy beszélnek róla mintha egy suzuki lenne... ez nem jó, az nem jó... meg gyenge...pedig sajnos nem sok tagnak van erősebb alfája... :(
Whiteskull2006-11-27 23:37:20 // 832
Nyugtasson a tudat, hogy nem vagy egyedül. :)))
Inner Circle2006-11-27 23:34:24 // 831
"azt nem tagadom, h 10-12 millával a zsebemben én sem egy új brerát vennék, bármennyire is oda vagyok érte... " Hát ez az. Mottó: "Autórasszisták vagyunk, és nem hülyék." Én szeretem a jó autókat és az Alfa Romeóket. 10-12 millióért meg nem a Brera a legjobb kupé / sportautó. Vagyis ha Alfa Romeót vennék, az nem a Brera lenne, ha meg 10-12 millióért vennék autót, az megintcsak nem a Brera lenne... de még ha 10-12 millióért vennék Alfa Romeót, alighanem az se a Brera lenne, hanem mondjuk ő; de még inkább több kisebb értékű :-)
Szabi(kispalinagyobbikfia)2006-11-27 23:22:34 // 830
Hát sztem nem is nagyon kell összehasonlítani egy TT-vel...teljesen más világ én nem szeretem az audit (eleve 4db 0 a jele:D ) de azt nem tagadom, h 10-12 millával a zsebemben én sem egy új brerát vennék, bármennyire is oda vagyok érte... de ettől függetlenül az nem tetszik, h olyanok mondanak róla rossz véleményt, és húzzák le akiknek nincs Brerájuk. nem akarok ezzel senkit megbántani de én így látom...
Halesz2006-11-27 23:17:49 // 829
Én is beültem múltkor a Brerába, és valahogy nem érzem olyan "körbefogónak" az ülését, mint a GT-ét :) Persze lehet csak megszokás :)
Kompressz úr2006-11-27 22:57:39 // 828
Valahogy a GT-ben úgy érezni,hogy mélyebben ül az ember mint a Breraban, pedig azt hiszem,hogy a Brera laposabb. Igazad van, fotel,de még milyen kényelmes :) Mrs. Paulus el is irigyli tőlem, hogy a puhább 156os ülések nem olyan kényelmesek mint a keményebb 159es ülések.
count M2006-11-27 20:11:57 // 827
Ez érdekes amúgy. Édesapám ülte most végig az új alfákat, és a GT ülését találta a legkényelmesebbnek (és "legfogósabbnak"), a Breráét túl nagynak érezte. Mondjuk nekem a 2A-n felfelé a szerpentinen nem volt semmi gondom vele, pedig elég nagy... ööö... akarom mondani, a sebességkorlátozásnak megfelelő maximális tempóval érkeztünk egy-két kanyarba. ;) És kényelmes is volt. A 159 székét simán viseltem egész nap, de az már inkább egy fotel.
Alfista2006-11-27 20:05:47 // 826
Ok! Majd megdumáljuk! :)
Kompressz úr2006-11-27 20:03:32 // 825
Még egy hibájára felhívom a figyelmet (a Spidernek is): rövidebbek az ülései mint a 159nek.
Alfista2006-11-27 20:01:14 // 824
Persze nem akarok senkit meggyőzni, van akinek bejön, van akinek nem tetszik. Ez így van jól. Én nagyon csalódott voltam, mikor kijött a szériaváltozat, mint külsőben, mint belsőben. :(( De lényegesnek tartom azt, amit Kari írt a Brera-ról a totalcar-ban.
count M2006-11-27 20:00:30 // 823
Hát, majd ha legközelebb megyek hozzátok, ezt kifejthetnéd. :)
Alfista2006-11-27 19:53:29 // 822
Az én értelmezésemben a jampi látványt jelent, divathajhászást. Ebben az értelemben tartom a jampit.
count M2006-11-27 19:46:18 // 821
Naaa! :) Azért nem jampiautó... tényleg nem sportkocsi, hanem inkább GT (egyetértek Teddyvel), de semmikép se jampiautó. :)
Alfista2006-11-27 19:43:50 // 820
Teljesen igazad van!!! Senki sem születik alfás vénával és aki valóban sportkocsit akar, az nem biztos, hogy a Brera-t választja. Jampiautó, nem sport kocsi a Brera, sajnos.:(((
zar1162006-11-27 19:00:47 // 819
Transaxle GTV6 RULZ!
zolee1452006-11-27 18:30:16 // 818
Ha alám tennének egy 10 éves Fiat Uno-t annak is örülnék, de senki nem fog senki alá tenni autót. Azt meg kell venni. Ha valamit vesz az ember azt ugye átgondolja. Egyértelmű, hogy egy Alfás 10-12 millával a zsebében kupé vásárláskor bemegy a legközelebbi Alfa szalonba és kitol onnan egy Brerát. De az azért nagyon ciki ha egy összehasonlító tesztben látod hogy a BMW meg az Audi egymás mellett megy, és csak jóval mögöttük lemaradva a Brera. Ez azért gáz. Ezek alapján fog dönteni az az ember akinek mindegy milyen márkában ül, csak jó autót akar venni. A BMW, Audi stb fanokról meg ne is beszéljünk. Most lehet azt mondani, hogy akinek mindegy az ne is vegyen Alfát, csak az a helyzet, hogy a mostani Alfások sem így születtek. Egyszer valamikor régen beültek egy Alfába és beleszerettek. Na ez nem biztos hogy meg fog történni a Brerával kapcsolatban ha mondjuk egy TT-ből kiszállva ül bele. Sokan fogják azt mondani hogy szép, szép, csak a másikhoz képest lomha...
Szabi(kispalinagyobbikfia)2006-11-27 18:14:20 // 817
BRERA ügyben csak annyit, h bárki mondhat rá bármit, de senki nem ellenkezne, ha alátennék... sőt sztem onnantól az lenne a létező legjobb autó... ennyi...
zolee1452006-11-27 09:39:11 // 816
tervezik a súlycsökkentést? Na végre, ez jó hír.
Grando2006-11-27 08:43:17 // 815
Igazad van, a kategóriában én sem választanék más autót (de még mennyire, hogy nem!). Viszont nem szoktuk meg, hogy egy Alfa a menetteljesítményei miatt égjen be az összehasonlító teszteken.
Totti (NagyVad)2006-11-27 01:19:42 // 814
Ja de én ugy is azt veszem meg majd egyszer ha emberi áron lesz kapható!
Tedi2006-11-27 01:17:17 // 813
igen, ez a másik variáció. De tudod...ha beleraknak egy nagyobb, erősebb motort, attól a 2.2-es, a 3.2-es meg a 2.4-es JTD nem fog jobban menni. Ezért kellene a súlycsökkentés.
Totti (NagyVad)2006-11-27 01:16:00 // 812
Vagy végre be le pakolják a két csigás 3.2-est!
Tedi2006-11-27 01:13:09 // 811
Én a 3.2-eset vezettem még anno februárban, amikor volt a bemutatója. Jól megy és iszonyatos hangja van, de amiért nekem (és valszeg a többieknek sem tetszik), hogy a Brera inkább egy GT, egy utazóautó Alfás erényekkel, de nem egy olyan vaddisznó állat, mint a GTV volt. Márpedig a Brera, ha a családfát nézzük, akkor a GTV utóda és a menetteljesítményei nem igazán méltóak arra, hogy az legyen. Nagyon szép autó, gyönyörű, jól megy, de GT és nem GTV. Le kell nyelni a békát és imádkozni, hogy lesz súlycsökkentés egy esetleges faceliftnél, ahogy most a 159-nél tervezik.
uaz146ti (kispali kisebbik fia)2006-11-27 01:01:02 // 810
Olvasgatom ezt a topicot és eléggé csodálkozom!!! Mindeki a teljesítményen van elszörnyülködve meg a súlyon, meg ,hogy nem alfa ez a brera, meg szar!!! Nekem szerencsém volt vezetni Németországban Brerát és az igaz, hogy pluszsúlya miatt nem úgy megy mint könnyebb társai, de könyörgöm még szinte az ajtókilincs is bőrből van. Egyébként a 2.4 jtdM-et próbáltam és nekem kurvára tetszett. Annyit tudok mondani a sok ócsárolásra, hogy ez nem sportautó, hanem túraautó... Valószínűleg a tulajok 80%-a nem fogja koxon küldeni egész nap, ahhoz, hogy néha tolj egy durvábbat felesleges egy ultrabrutál autót venni. Az Alfás érzést szerintem ugyanúgy közvetíti mint bármely társa. Nem kötekedésből írom az egészet, csak egy megjegyzés, vélemény!
Peta2006-11-24 19:56:33 // 809
Mindenkinek köszönöm szépen. az 155-öm nevében is.
Satti2006-11-20 11:56:15 // 808
Ez egy ravasz ,fogós kérdés!:-)
Halesz2006-11-20 11:41:37 // 807
Ezekben mindben Brera a főszereplő???
Larini2006-11-19 19:26:31 // 806
Köszi! Ezek sajna pont nem érdekelnek...
Alfista2006-11-19 17:44:40 // 805
Én is láttam a műsort és ismét csak azt mondhatom, hogy a sorozatgyártású Brera-t nagyon elkefélték! :(
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak