Fórum >> Típusok >> Giulietta

AdiArsenal2016-10-28 05:50:21 // 8331
Amíg nem kell rá költeni addig jó.
Csöri2016-10-27 22:23:24 // 8330
"Bravo műszaki alapok". Aaaaaah

Igazából nem teljesen igaz. A Delta az nagyon hasonló, sőt a ruha alatt ugyanaz, de a Giulietta max a padlólemezben hasonlít. Viszont a Bravo meg egy az egyben Stilo. Szóval vannak bajok.:-)
Piritu - 1.000.0002016-10-27 20:28:53 // 8329
Nem csak Giulietta betegség az átvezetés, a 159-es tábor is küzd vele. Meg az 1997-es gyártású Spideremnél is javítani kellett a vezetéket.
Öcsi2016-10-27 20:23:58 // 8328
Ha tényleg igazad van, akkor ez a gumikukac a legszerencsétlenebb megoldás amit az Alfánál kitaláltak. Már javítottam a jobb hátsó tolatólámpa vezetékét, de a csomagtartó vil. sem jó (nem izzó hiba) A bal elsö ajtóban is el van szakadva a hangszóró vezeték, mert ha megszorongatom a gumi átvezetőt megszólal. Na de azért még szeretem!
Piritu - 1.000.0002016-10-27 20:23:24 // 8327
Az enyém 2015.10.21-én készült már nem a régi rádiós belsővel és még teljesen piros :-)
Giuntini2016-10-27 20:22:10 // 8326
Nekem sokkal jobban tetszett a régi kalligráfia a hátsó ajtón! Teljesen igazat adok nektek, hogy nem választanátok kézi váltóval. Nem véletlen, hogy a Giulia Veloce is csak automata váltóval létezik. A 159-ben is a 2,4-es motor automatával az igazi.
Halesz2016-10-27 20:18:45 // 8325
nem teljesen fehér :)))



Szerintem egyébként nem a my2016-nál lett fehér, hanem már korábban, de cáfoljatok meg :)
Piritu - 1.000.0002016-10-27 20:13:07 // 8324
A cikk képeit nézegetve kicsit meglepődtem, amikor a fehér színű kijelzőt láttam. Nekem ez piros és cefetül jól néz ki, ráadásul eddig a 147/156/159-ben is piros volt.
Miért fehéredett ki? :-OO
Piritu - 1.000.0002016-10-27 19:56:20 // 8323
Szedd le a kárpitot és rögtön kiderül. A Spiderrel már jártam így, amikor rosszul raktam össze és kiugrott a kilincs tengelye a tartóból. Ha meg eltörött valami Phonnál néznék körül először.
Jimmi T.2016-10-27 18:31:42 // 8322
eltörött . kárpit ki, műanyag hegesztőshöz el , kárpit vissza. vagy bontóban egy komplett ajtókárpit, vagy rendelni egy újat ( nem játék,főleg ami bőr belsős )
István0022016-10-27 18:18:41 // 8321
Akkor csak egy tesztautót láttam a nyáron: 8170 hsz.
Azt hittem valakié
AdiArsenal2016-10-27 17:57:50 // 8320
Addig amíg az emberek többségének az az első gondolata az Alfákról, hogy szépek, de megbizhatatlanok, addig csinálhatnak itt MiTo-t, Giuliettát vagy Giuliát akármilyen jóra, nem kell egetverő eladásokra számítani, főleg ugy nem, ha annyiba kerül, mint egy bmw vagy audi,amelyek ugye köztudottan kiválónak vannak beállítva. MiTo és a Giulietta is a kategóriája legszebbje, megbízhatóbbak is mint a korábbi Alfák köszönhetően a Fiat-tal való szorosabb együttműködésnek, és nem mellékesen olcsóbban elő tudják állítani, ezek miatt is gondolom, most hogy más útra lépett a Giuliával az Alfa, új hajtáslánc, új motorok, kell idő mire ezek lehetséges tipushibáit kijavítják és műszakilag kiforrottak lesznek, de ezt majd az idő mondja meg.
Piritu - 1.000.0002016-10-27 17:37:04 // 8319
Érdekes autó a Giulietta. Az enyém még csak a félfészliftes, de valahogy szerencsésnek érzem emiatt.

Ami már "van" nálam is:
- eltüntetett kapcsolósor - Nekem pont miatta nem tetszett a régi középkonzol. Lehet egyéni, de nekem az új jobban tetszik.

Ami nincs:
- új embléma - annyira megszoktam az elmúlt évek során a színes, hogy örülök, hogy a mostanin is az van.
- felirat - a régi felirat jobban bejön. Maga a betűtípus is (szerintem az új jellegtelen lett), meg a helye is. Az új pont ott van, ahol az összes többi autón.
- scudetto rácsozata - valahogy a krómot elegánsabbnak tartom a feketénél, mégis mutatós lett vele az eleje (Bár a Spidernél meg pont a krómkeret zavart a fészliftesen.)
- csíkok - szerintem vagány lett
- fekete lámpa - Egyértelműen ez tetszik a legjobban az újítások közül. Már elgondolkodtam a cserén, de amíg garis a kocsi nem akarok hozzányúlni
- karbonminta - lehet, hogy bennem a hiba, de nekem nagyon nem jön be.

A 120 lovassal mentem először, akkor kicsit gyengének tűnt, bár "normális" használatra tuti hogy elég.
TCT - így 40e km után tetszik. Kényelmes, gyors, akár sportosabban is lehet vele menni a gyors kapcsolások és a "fülek" miatt, DE számomra a "moslékkeverés" hozzátartozik az autókázáshoz így egy-egy szerpentin után marad némi hiányérzetem. Szerencsére a Spiderrel mindezt kárpótolni lehet :-)
biqci2016-10-27 17:24:26 // 8318
Sziasztok...
Járt már vki így?
Belülről nem tudom nyitni az ajtót...
Vagy eltörött vagy kipattant vmi?
Tudtok segíteni?
Halesz2016-10-27 16:59:20 // 8317
Igen, épp ezért hiányolom a billenőkapcsolókat, az valami zseniális volt, és az egyetlen igazán stílusos része volt a beltérnek - szerintem.

Azért nem lett az én matekom szerint a megmentője, mert a Giuliát is megmentőnek tartja az Alfa, mindent ettől remélnek most. Ha már korábban óriási sikereket értek volna el akár a Giuliettával, akár a 159-essel, akkor nem történik az meg, hogy hosszú évekig nincsen 159 utódmodell.
Jimmi T.2016-10-27 16:53:51 // 8316
Én se . Annak ellenére hogy a multiair modul megint sz.pat.
A felirat a hátulján szerintem ratyi , a billenőkapcsoló királyság. Mutass még egyet ebben a kategóriában amiben ilyen őrült dolog van (volt)
Nem tudom milyen a TCT , nekem egy pontosabb kézi kellene.
Nem lett az alfa megmentője , ha jól sejtem ezért többre vitte mint a Mito+ 159 együttes db száma.
Ha nem akkor nyugodtan írd le ide a matekot :-)
Halesz2016-10-27 16:45:18 // 8315
Teszteltem az 1,6-os dízellel szerelt, TCT-váltós Giuliettát :)
Ez a váltó-motor kombó valami zseniális, imádtam (pedig nem vennék már dízelt)

Íme a teszt, kíváncsi vagyok a véleményetekre :)
Jimmi T.2016-10-27 15:29:22 // 8314
Ma megtörtént a tényekkel szembesítés.
A szerelő hibakód olvasás és próba út után azzal fogadott hogy minden rendben, de azért menjünk együtt is egy kört.
90-el nyomta vagy 20 km-en át és a computer nem mutatott semmi hibát. Átvettem a gépet 110-120, lassítás gyorsítás visszaváltás és lőn csoda, a szerviztől 200 méterre ami tudott minden kigyúlt a műszerfalon és a laptopján is . Újra be a szervizbe, gyertyák ki , kompresszió mérés , és a 4. hengerben kettővel kisebb a nyomás.
Multiair ? Multiair !
Garancia ? Egy év , szerintem kettő, de egy, nem kettő. Na most ezt nyomozzák.
Rohodi Misi viszont már lökte is hogy a szakszervizben cserélt cuccra bizony 2 , akkor meg bizony garis .
Egyenlőre ennyi
Csöri2016-10-26 22:31:56 // 8313
Valószínű, hogy neked is szétment a cső a csomagtartó átvezetésben. Ezt ki kellene javítani, még ha nem is használod.
Öcsi2016-10-25 22:07:57 // 8312
Sziasztok!
A hátsó ablakmosóm a víz egy részét nem az üvegre, hanem az kárpit alá nyomja. Mivel nem használom, csak véletlenül nyomtam rossz irányba a kart, így derült ki. Az előző autómnál ( Fiat Brava ) sem használtam mert ott meg emiatt rohadt be az ablaktörlő tengelye. Volt valakinek ilyen problémája? Esetleg, hogy lehet ki iktatni, hogy egyáltalán ne menjen?
pe-Ti2016-10-24 19:48:59 // 8311
Ciao!
Az alapjárati kopogás olvasva a kinti fórumot egyértelmű Multair-modul hibát jelent(het). Javaslom irány gyorsan a cserét anno végző márkaszerviz mivel említetted,hogy még garis az akkori javítás...... ne kísérletezz. Én holnap dobom szét ismét a vezérlést amit 3000 km-el ezelőtt, tavasszal cseréltem mivel sivít a vízpumpa (gyári új) és engedi a fagyállót.... no comment már a gyári alkatrészben sem bízhat az ember....
Jimmi T.2016-10-24 10:48:01 // 8310
vadi új Exid 70 AH-s akksi figyel benne.

a péntek délutáni olvasás eredménye (nem szakszervizes computer)

PO301 gyújtás hibás működés 1 henger , szakadt
PO303 gyújtás hibás működés 3 henger , szakadt
PO300 hibás gyújtás , szakadt
PO106 unknown fault code


és akkor mi a picsa van vele ?
lassításkor kinyomott kuplungnál rövid ideig picit kattogósabb aztán beáll az alapjárat és elhallgat
Piritu - 1.000.0002016-10-23 17:51:55 // 8309
A 159-nél gyakori, hogy az akku hibáját hasonló üzenetekkel reagálja le az autó. A sok számítógép nem rajong a feszültségingadozásért. (Az enyémben állítólag 11 van.)
Jimmi T.2016-10-23 17:45:08 // 8308
van egy pár hibakód amit az egyik gyorsszervizes haver olvasott ki
van egy új is amit nem ismerünk, holnap felteszem
Giuntini2016-10-22 09:08:16 // 8307
Ahogy így olvasom a topicot, úgy gondolom hogy a Giuliában nem véletlenül van hagyományos automata váltó. Sokkal megbízhatóbb működésű mint a duplakuplungos. Igazából a konkurenciából csak a VW konszern termékei használjak és van is elég probléma velük a DSG váltókkal, de a Merci és a BMW hagyományos automatákat használ a középkategóriájú autóiban. Én vezettem VW CC-t DSG váltóval, nem mondanám hogy rossz volt, de nem tetszett a túl bonyolított viselkedése. Leveszem a lábam a gázról semmi motorfék legalábbis sík úton. Nem tudom hogy a TCT vàltó hogy viselkedik, mert olyat még nem vezettem.
Csöri2016-10-21 21:46:27 // 8306
Mérjetek rá a generátorra, mennyit tölt.
Jimmi T.2016-10-21 21:40:28 // 8305
ma rövid 25 km-es verseny után ( egy P rendszámú skoda supper ) D-ben adta fel a harcot. VDC, hill holder , start-stop nem elérhető, check engine , minden játszott. 10 percig el sem indult. utána haza vitt.
tegnap kapott 4 új gyertyát, egy trafót, új akksit , a tököm már ki van
Csöri2016-10-21 21:32:05 // 8304
Nálam is volt már jó pár szoftverfrissítés az autóimon és a motorokon is, de egyik esetben sem tapasztaltam változást a régi konfighoz képest.
A TCT-autómata váltóhibáknál lehet, hogy segít, de az esetek többségében továbbra is fentartom a véleményemet.
Pityukoma2016-10-21 20:00:10 // 8303
OFF:

Én haszonjármű márkaszervizben dolgozom és más a tapasztalatom. "Nálunk" amíg egy típus gyártás alatt van addig a gyár folyamatosan fejleszti a szoftvereket. Nem csak a motor - váltó hanem az összes a járműben lévő elektronikát működtető SW-t beleértve a fűtés, telefon, fék, adblue...stb vagyis mind. A gyári diagnosztikai műszerrel van lehetőség összehasonlítani a járműre telepített és a legfrissebb sw-k közti különbségeket. Az új SW felprogramozásáért a szervizünk pénzt nem kér, ingyenes! Tapasztalatom és az ügyfelek / flotta üzemeltetők szerint kivétel nélkül jobbak lettek az autók az új sw-vel. Volt olyan motorra vonatkozó frissítés ami -1l/100km üza megtakarítást eredményezett ami egy haszonjárműnél ami évi 120-150ezer km-t fut már több mint szenzációs! Viszont van ellen példám is. Van kollégám aki más márkától jött hozzánk, ő mesélte hogy az előző munkahelyén/márkánál szigorúan fizetős volt ez a művelet.

Hangsúlyozom hogy ez szigorúan kamionra vonatkozik, személy autós tapasztalatom egyáltalán nincs!

ON:
Bettesp2016-10-21 16:47:43 // 8302
Szia,

Köszönöm szépen a tippet!

Nekem az indulással nincs gond, pöccre indul, ráadásul alapjáraton sincs gond. Megyek is vele pár száz métert, majd kb 40-50 km/h körül elkezd dadogni gyorsításkor. Ha tartom a gázt akkor a tünetet alig érezni. Majd újabb pár száz méter után (vagy egy váltás vagy kereszteződéses elindulás után) a dadogás abbamarad, tünetmentes az autó.

Mellesleg sűrű lekopogások közt mondom, de ma (hiába ez a takony idő) probléma- és dadogásmentes volt a hazaút. :)

Azért a tipped megjegyzem, ha végképp nem találom meg a gyökérokot ez lesz a következő lépés!
Piritu - 1.000.0002016-10-21 16:26:14 // 8301
Mentünk ma kb 120 km-t országúton. Már tuti, hogy sokkal finomabban vált, az a kis rántás, ami eddig néha érezhető volt eltűnt.
Synek2016-10-21 16:01:41 // 8300
Bettesp, tegnap irtam neked egy szép hosszú kommentet erre összeomlott az oldal szóval ma tömör leszek. :)

A 147 -esem nél volt hasonló gond nem akart indulni hidegbe plusz éreztem h indulás után egy pár percig erőtlenebb a motor utána minden pöpec. Állandóan az izzításra panaszkodott , kicseréltem kb az egész rendszert (durván 100k) de semmi. Kínomba elvittem egy a magasnyomásu rendszereshez aki 10e ért kicserélte az üzemanyag-szivattyú tömítéseit és láss csodát minden rendbe jött.
Tudom a diesel más de lehet h neked is csak nem kap elég üzemanyagot ez a gondja később ha felépül a nyomás akkor pedig már nincs gond.
Tommi2016-10-21 14:35:52 // 8299
Nekem is volt TCT szoftver frissítés, pont azért, amit a kolléga is említett: néha kidobálta az egyest indulás után. Budaörsön vettem az autót, úgyhogy fel is hívtam a Rohodi Misit, hogy egyedi a problémám vagy más is járt így. Azt mondta annyira nem egyedi, hogy gyári visszahívási akció is indult és egyébként is értesítettek volna, de ha már beelőztem az értesítőt, menjek be és intézik. Laptoppal az ölében kb fél órát "játszott" vele a szerelő, azóta teljesen rendben van, nem volt fokozat kidobálás és szépen teszi a dolgát a váltó.
Rohodi Mihály2016-10-21 11:13:24 // 8298
Melyik része parasztvakítás? Kicsit off, de pl.: Fiat Freemont 4X4 automata a szolgálatim most + a családi is az otthon. Szoftverfrissítés után megváltozott a váltó, még a fordulatszám tartomány is más, mint amiben eddig elváltott, és nem "tartja ki" olyan sokáig mint eddig. Vagy az újabb, frissebb szoftver minek jön ki? Pénzt nem kér érte a márkaszerviz. Hol van a parasztvakítás?
Giuntini2016-10-21 08:38:45 // 8297
Múltkor ezen vitatkoztunk a Giulia topicban. A TCT váltó alapjában egy kézi váltó, és máshogy dolgozik mint egy bolygóműves. Ha az enyémmel autópályán kijönnek elém, és lefékezek 100-ra, akkor ha normálisan gyorsítok vissza160-ra, vagy a tempomat memóriáját használom, nem vált vissza, szépen és vehemensen gyorsít. Sport állásban természetesen rögtön visszavált ötbe. Ezt nem akarták elfogadni sokan, hogy a bolygóműves és a duplakuplongos között nagyon nagy a különbség és a Giulia is hagyományos automata, ott a gép mindent jobban tud nálunk, viszont a TCT váltó alapvetően kézi váltó automatizálva.
noobi322016-10-21 08:27:46 // 8296
Ha nincs gond a váltóval, nem foglalkoznak vele.

Nekem néha kidobálta az egyest, márkaszerviz csak hümmögött felette hogy ilyen még nem volt. Aztán alfistin olvastam hogy szoftverfrissítés megoldja a problémát. Vissza a márkaszervizbe, megint hümmügés hogy miért kéne azt frissiteni, jól van az úgy... de ha nagyon akarom megnézik.

Azóta nincs vele gond és még finomabban is vált. Szerintem sokaknak még a gyári szoftver fut a kocsin, az pedig már csak idö kérdése hogy elöjön-e emiatt valami probléma.
Piritu - 1.000.0002016-10-20 23:23:35 // 8295
Hanem vagyok ott, szerintem nem is tudom meg, hogy volt ilyesmi. A szervizszámláló törlésekor ugrott fel egy ablak és klattyra már töltötte is.
Csöri2016-10-20 23:10:39 // 8294
Ez az úgynevezett "parasztvakítás".:-))
Piritu - 1.000.0002016-10-20 22:53:14 // 8293
Ma voltunk szervizben és a friss olaj mellé kapott egy motor és egy TCT szoftverfrissítést a kocsi. Sajna nem lehet tudni, hogy mi változott, nem volt info a rendszerben.
Egyenlőre 80 km után nem nagyon érzek különbséget, bár mintha finomabban váltana.

Vajon, hogyan kerülnek fel az ilyen frissítések a többi kocsira?
Balázs156SW2016-10-20 17:58:51 // 8292
Menj el az érdi bontóba, vagy a Trencsikhez Tatabányára, az biztos jó méretű lesz
biqci2016-10-19 20:12:19 // 8291
bocsi elírtam... nekem a gyári 16,6 és csak 16,8-at kapok
biqci2016-10-19 20:09:32 // 8290
Segítség!!!!
Jobb tükörlapom törött...
Le tudná vki mérni, hogy mekkora a teljes hossza a tükörlapnak?
Mert csak 2mm-rel nagyobbat kapok!
16,4cm-nek kéne lennie de mindenhol csak 16,6cm-eset kapok...
Nem is értem...



Bettesp2016-10-19 20:01:43 // 8289
Csak azért írtam, mert következetesen csak akkor dadog ha huzamosabb ideig (6-7-8 órát) áll a hidegben. Reggel a fűtött garázsból (17-18 fokból) soha, semmit nem produkál. Valahol, valami párát kaphat...
Piritu - 1.000.0002016-10-19 19:51:19 // 8288
Hazaértünk :-)
Továbbra sem lopta be a szívembe magát az "automata".
D-ben autópályán állandóan visszakapcsolgat a legkisebb fékezésre is. Mint egy benzinesnél kellene. Azt még értem, hogy 6-ból 5-be visszakapcsol, ahol 2-2500 körül lesz a fordulat. Innen már megindul rendesen. De hogy 4-be miért teszi be ilyenkor?
80 körül meg jön a hármas...
Kéziben viszont hatalmasat lehet menni az Autobahn-on. 6-ban 4000-ig olyan simán pörög fel, hogy alig győztek félrelebbenni az OFF-ok :-))))
Jimmi T.2016-10-19 19:09:07 // 8287
nekem még nem állt garázsban. fedett helyen csak a szervizelések idején.
akadozik az enyém is, de mi a gyújtásalkatrészek cseréjével kezdjük
Bettesp2016-10-19 18:20:15 // 8286
Pár nap után ismét előjött a jelenség (ugyanúgy csak du. indítás után amikor a szabadban parkolt az autó reggel óta).

Számítógépet rádugva a következő hibakódot kaptuk:

P1064 - Heng. 4 UniAir működtető egységek elektroszelep jelzés

Pár száz (dadogós) méter után a hibajelenség ismét eltűnt, a hibakóddal együtt...
Piritu - 1.000.0002016-10-18 20:27:44 // 8285
Áldom az eszemet, hogy a múlt héten nem tettem fel a téli gumikat. Vasárnap kifelé jövet 17-19 fok volt, így lehetett tolni neki. Tankolás után itt németben 8 liter lett az átlagfogyi :-)
Holnap indulunk haza, 800 km. Már viszket a talpam :-)))
otci2016-10-18 12:18:36 // 8284
Én hátulról hallom a nyekergést, már befújtam amihez hozzá fértem, de még mindig hallom van ötletetek mi lehet?
gaga882016-10-17 14:55:50 // 8283
Kipróbálom, köszi a tippet :)
Bár olyan alacsony az orra, néha olyan érzésem van, hogy nem is a futómű, hanem leér a földhöz valami... :)
gaga882016-10-17 12:25:07 // 8282
Köszi a segítséget!
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak