Fórum >> Típusok >> Giulietta

Piritu - 1.000.0002019-09-07 18:29:24 // 11260
Ma meglátogattam őket. Szerintem jó helyre került :-))
Öcsi2019-09-06 21:44:56 // 11259
Sziasztok:
A csomagtér ajtó nem nyílik csak a kulcsról, vezeték szakadás lehet. Valaki meg tudná mondani, hogy melyik oldalon jön a vezeték?
Botond12222019-09-05 22:01:51 // 11258
Igen az volt a gond! Köszönöm!
Zolibácsi2019-09-05 21:57:46 // 11257
Biztos kinyomták a szemét :-)
Piritu - 1.000.0002019-09-05 21:54:06 // 11256
Az új gazdi megkeresett mert felforrt a hűtővíz, mint kiderült a műanyag légtelenítő csavar volt eltörve és ott ment el a víz.
Nem kicsi pech, nálam a legüzembiztosabb autóm volt, az új gazdinál meg az első héten elmegy a hűtés...
Botond12222019-09-05 16:42:25 // 11255
Köszönöm!!! Megnezem!
Piritu - 1.000.0002019-09-05 16:35:45 // 11254
Akku hibakor rengeteg hibaüzenet jön. Rá kellene nézni.
Botond12222019-09-05 16:24:36 // 11253
Sos segitseg kellene, felesegem QVja nem indult reggel... Kb 5 fajta hibat ir ki... Koztuk az EBD failer.. Este meg semmi gond nem volt.. Segitsetek kerlek! Köszi!
szelod92019-09-04 22:54:55 // 11252
Mai nap folyamán sikerült elintézni a magyar rendszámot. Hosszú nap volt, sok bonyodalommal, de sikerült. 😆
szelod92019-09-04 19:29:08 // 11251
Az Eibach résszel teljesen egyetértek. Én is a két opció között vacilálok. Magasabbra nem szívesen tenném, szintén esztétikai okok miatt, de nem vagyok teljesen kibèkülve a viselkedésèvel.

A többi(ek) válaszát köszönöm :)
petbalog2019-09-04 09:38:54 // 11250
D állásban sokkal engedékenyebbre veszi az elektronikát és az elektronikus "sperr" is aktiválódik, teljesen nem tudsz kikapcsolni semmit. FL előtt csak hátsó parkradar van és nem kikapcsolható, a BC max 1 deci eltérést szokott mutatni a rátankolásos-kiszámolós módszerhez képest (1.4 MA), szóval nyugodtan rábízhatod magad.

Az Eibachos részhez pedig bővebben kommentálnék. Két hete műszakizott az autó, a vizsgáztató srác mondta, hogy elképesztően fura adatokat mutatott a rázópad, ő szerinte a rugók miatt, elég szélsőséges értékek jöttek ki, a gátlókat is szarabbra mérte a pad, mint valójában és a rugózás karakterisztikája is totálisan rossz. Több, mint egy éve van az autó alatt, kizárólag a kinézet miatt vettem, mert gyáriban egyszerűen túl magas, de már az elejétől fogva az a véleményem, hogy jelentősen romlott MINDEN helyzetben az autó viselkedése. Nagyon lassú tempónál rossz úton, mintha ki akarna ugrani alóla a futómű, picivel gyorsabban egész tűrhető, de rázós, nagy tempónál pedig iszonyat pattogós. Komfort szempontjából is sokkal rosszabb, amire számítottam persze, de azért nem ennyire. Amely úthibákat a gyári futómű simán kidolgozott, most olyanok, mintha egy üres teherautóval mennék át rajtuk, a kanyarbeli stabilitás pedig szintén rosszabb és bizonytalanabb. A hátsó kerékdőlés még nagyobb velük, ez szemmel látható már, de normális, az alja viszont tényleg leér így szinte mindenhol.

Van olyan, aki Bilstein B6/B8-cal együtt használ Eibach rugókat? Erősen gondolkozom, hogy vegyek alá 4 db B6-ot, vagy pedig visszarakjam a gyári rugókat, de akkor valószínűleg a kinézet miatt sírnék.
Piritu - 1.000.0002019-09-03 20:23:21 // 11249
A záráskori állapot,

átlagos eltérés -0,1 liter/100 km (ennyivel mutat kevesebbet)
Piritu - 1.000.0002019-09-03 20:15:51 // 11248
A fogyasztásmérő elég pontos. Ebben a helyzetjelentésben van grafikon a mutatott és a tényleges eltéréséről.
A facelift után lett 0W30 Selenia WR Forward az előírás. Gondolom azért mert addig nem volt 0W-s olaj.
pettinke2019-09-03 15:53:19 // 11247
helló,

nekem facelift utáni (2015) tapasztalatom van, aszerint:
- ABS/ESP nem kikapcsolható, de a DNS módokban van különbség a viselkedés közt
- parkradart ki lehet kapcsolni, a sebváltó előtt jobbra van egy kis gomb rá, lehet FL előtt ez nem így volt (de mondjuk nézd meg a használatiban)
- a keményített gátlótól nem lesz magasabb az autó, csak pattogni fog, mint kecskeszar a deszkán.
- ezt még nem fedeztem fel, mondjuk ez nem dízel, hanem QV, lehet másutt van az intercooler
- fogyi szerintem egészen pontos, de én is mindig elfelejtem mérni :D
- igen, befelé dőlnek a hátsók alapból.
- nem tudom, miért raktak bele 0W-t, de tényleg az 5W Pure Energy a belevaló
- nemtom :-) Aliexpress :-)
szelod92019-09-03 15:31:50 // 11246
Sziasztok! Most, hogy lassan egy hónapja barátkozom az új vassal felmerült pár apróság/ kérdés bennem.
- A kipörgésgátlót, menestabilizátort nem lehet kikapcsolni? Van különbség a működésükben a módok között?
- Parkolóradar kikapcsolható? (59-ben volt rá gomb)
- Eibach ültetés van az autó alatt, de nagyon alacsony az alsó motorburkolat. Felmerült, hogy vagy gyári rugókat tennék vissza, vagy keményített gátlókat. Még nem döntöttem ezzel kapcsolatban.
- Az intercooleren pár helyen le van pattogva a fekete festék és látszik alatta az ezüst. Elég sokat ront az összképen. Ilyen fordult elő mással is? (Autópályás autó volt...)
- Fogyasztásom 5,8-6,1 között alakul BC szerint. Mennyire pontosan írja ki az autó? Mindig elfelejtem lemérni kúton :(
- Gumikat mennyire eszi a futómű? Amikor terhelve van az autó, akkor a hátsó kerekek befelé dőlnek szemmel láthatóan. Ez ilyen vagy nálam van valami szétmenve? Ugyanitt jó futóműállító szakit is keresek. Érd és környéke vagy Budai rész előnyben.
- Most 0W olaj van a motorban. Ezután használhatom az 5W-t? Elvégre az lenne a gyári előírás.
- Lehet kapni olyan szürkés szálcsiszolt fóliát, mint amilyen a gyári műszerfal borítás? 2DIN-es fejegység miatt egy ezüstre lett cserélve a műszerfal betét, de jó lenne megtartani az összképet gyáriasnak.

Egyébként még mindig meg szoktam lepődni, hogy milyen dinamikus "kis"autó az 59-hez képest :D
szelod92019-08-30 16:22:11 // 11245
Elküldtem neki :)
Piritu - 1.000.0002019-08-30 15:49:25 // 11244
Csajos autó lett? :-)
Esetleg adhatsz neki egy linket, hogy megtaláljon.
Forsberg2019-08-30 15:37:37 // 11243
A facén már büszkén mutatja az új tulaj. :)
G-MANN🍀2019-08-29 16:06:08 // 11242
Manuálisan, egyszerű, egy csillag csavarhúzó:-)
David | Centocinquantanove2019-08-29 15:40:27 // 11241
Abszolut laikusként és aránylag friss TCT-s tulajként kérdezem, hogy a kormányfülecskés váltókák utólagos beszerelése az mekkora munka és költség?

A váltókar lökdösése nem áll kézre nekem sehogysem pedig előzéskor jó lenne visszapakolni, mert normálban bizonyos esetekben kicsit tényleg későn kapcsol...
szelod92019-08-29 08:52:37 // 11240
MES-ben állítható vagy manuálisan kell csavargatni a lámpatesteket?
G-MANN🍀2019-08-28 22:14:54 // 11239
Lehet, hogy az alap beállítás picit magas, ahhoz képest szintez, nekem is volt ilyen, picit lejebb állították az alapot :-) utána ok volt
szelod92019-08-28 22:11:43 // 11238
Sziasztok. Bixenonra nektek mennyire villognak? Este elég sokan villantanak rám. Intelligens mód és szintezèses mozgás megvan indításkor. Ennyire erős, vagy lehet hogy nálam van gubanc?
G-MANN🍀2019-08-27 23:10:42 // 11237
Szia, színre kell fújni, bontó, vagy új, sztm nem lehet egy nagy összeg, egy kis műanyag darab :-) alfadepo vagy olaszautobonto, vagy Autóház Budaörs új :-):-)
Mrol2019-08-26 18:22:14 // 11236
Szervusztok!

A segítsegeteket kérném. Ma vettem észre, hogy a jobb első fényszórómosó fedelem hiányzik. A fúvókq vacakolt már néha, de úgy látszik a fedél elszállt valamikor.
Honnan tudok venni vajon? Remélem ezt nem kell még színre fújatni és van ebben e fehérben...
Köszönöm előre is a választ.
pettinke2019-08-26 08:16:52 // 11235
óra villogás akkor van, ha a CAN buszon valami változás történt - egy egységgel kevesebb lett mondjuk, amikor bejelentkezne mindenki.
ez nagyonis lehet akku lemerüléstől is, valamelyik egység nem kapott számára elegendő feszültséget, és nem jelzett vissza, hogy itt van, ilyenkor minden baja szokott lenni az autónak.
lehet persze egy kiszerelt egységtől is, ezt egy PC meg egy MES nélkül így nem lehet megmondani.
redbulz2019-08-26 07:41:52 // 11234
Ezzel én is szemeztem :) Az óra villogáson kívül vettél rajta észre valamit? A kereskedésnek sajnos van híre amúgy óratekerésileg, szóval légy óvatos. Persze simán lehet az is, hogy tök jó a gép :)
G-MANN🍀2019-08-25 20:42:45 // 11233
Az sajnos kellemetlen, nincs ötletem, az enyém 5 év garis volt, visszavinném a szervizbe...👍
Botond12222019-08-25 18:35:26 // 11232
Az a bajom hogy a váltásál a nyomaték elvétel és s visszajötte között sok idő telik el... Akkor is ha én váltok. . Tehát nem a mikor hanem a hogyan a baj. Tudtok valakit aki kipróbálta a TMC AutoFlash-t?
szelod92019-08-25 17:51:18 // 11231
Vagy lehet, hogy rájöttek, hogy túl olcsón hirdették meg 😂😂
Piritu - 1.000.0002019-08-25 16:02:42 // 11230
Délben arra kanyarodtam, még a telepen van az autó. Az ablakában egy papír amit nem tudtam messziről elolvasni. Lehet hogy átírásra vár?
G-MANN🍀2019-08-25 14:37:17 // 11229
Szia, szerintem a váltás pillanata gyors, csak nem akkor vált amikor jól esne, később. Szoftver frissítés segíthet. Ha rángat, az sajnos nem hangzik jól, nekem nem csinált ilyet a QV TCT. Addig is hidegen érdemes kormányról elváltani, amikor gondolod, hogy jó lenne.
Josh.812019-08-25 14:23:15 // 11228
Megjártam Bp-et és megnéztem pár Giuliettát a 120 és 170le és TCT változatot is vegyesen. Meggyőző volt a 170le.Szerintem azt a motort vállasztom TCT váltóval.

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/alfa_romeo/giulietta/alfa_romeo_giulietta_1_4_tb_multiair_distinctive_tct_automata_valtoval-14709853

Ő a legesélyesebb, jövő héten eldől, hogy megveszem-e..
Annyi kérdésem lenbe hozzátok, hogy mit jelent pontosan, hogy ha villog a fő kilométer számláló?? Totál le volt merűlve az akkumulátor mikor próbaútra vittem volna, bikázni kellet, és ezt vettem észre, hogy villog a fő km.! Olvastam, hogy valami Can illesztési hiba vagy bluetooth hiba is talán.? Nem tudja valaki mi okozhatja ezt a villogást, volt ilyen konkrét jelensége valamelyikőtöknek?
Előre is köszönöm, üdv
Botond12222019-08-25 14:15:43 // 11227
Sziasztok! Valakinek esetleg van ötlete hogy miként ent tudnánk egy kicsit felgyorsitani a TCT váltó váltásait?
Feleségem GOLGF DSGből ült át és imádja a Giuliettat (QV) csak kicsit zavaró a sokkal lassabb váltás.
Reggelente kb 2 percig kicsit rángatva vált ez normális?
Köszi előre is!
Gegee2019-08-23 21:56:32 // 11225
Gratula az új vashoz Sanyibá! :) Jó választás.
Lev2019-08-23 21:16:54 // 11224
Ugyanígy jártam én is,ismerősnek ajánlottam volna,de már késő volt,mondjuk nem olyan meglepő,hogy ilyen hamar elkelt . Képeket itt az oldalon is tudtam volna mutatni neki,de nem akartam fájdítani a szívet :)
Piritu - 1.000.0002019-08-23 21:06:53 // 11223
mondjuk ha beírja a rendszámot a gugliba sok képet dob róla :-)
Piritu - 1.000.0002019-08-23 21:05:14 // 11222
Azért volt benne pár tévedés. Délután akartam írni nekik hogy nincs benne automatikusan sötétedő tükör, meg automata ablaktörlő, ellenben 225/45*17-es a kerék (16-ost írtak) meg van rajtautomatika. Okafogyott lett a korrekció.
Piritu - 1.000.0002019-08-23 20:45:30 // 11221
A kereskedő fickót nem nagyon érdekelte hogy utána lehet nézni a kocsi történetének.
szelod92019-08-23 20:00:18 // 11220
Ma délelőtt 11 körül még fent volt. Délután 2-kor már nem tudtam megmutatni a havernak. Valóban nagyon jó ár-èrtèk volt. Még én is elgondolkodtam volna rajta. Külföldi viszonylatban is korrekt hirdetés volt. Évjárat-felszereltsèg és kilomèterben is. Reméljük, hogy jó kezekbe került 😉
KrTibi2019-08-23 19:43:15 // 11219
Ilyen felszereltséggel és előélettel ajándék volt
Piritu - 1.000.0002019-08-23 19:29:05 // 11218
Lehet hogy el is vitték a volt autómat? Tegnap este még fenn volt a hahu-n, ma meg már nem találom.
Remélem regel majd az új tulaj.
Tbi Gabesz2019-08-23 12:45:58 // 11217
Koszi :)
Piritu - 1.000.0002019-08-23 11:12:38 // 11216
Szóval elkelt már :-(
(A fene az automatikus javításba...)
Jimmi T.2019-08-23 09:17:26 // 11214
az enyém lassan kikopik , lehet érdekelne
petbalog2019-08-23 09:11:29 // 11213
Eleinte hidegindítás után 3 hengerezett, egyenetlen alapjárat. Aztán néha bedobta a check engine-t is, P1061-4 a hibakódok, utolsó számjegy a henger számára utal, néha menetközben is bele-beledadogott, olyankor check engine szintén. Igazából nekem melegen még akkor is működött jól, a reggeli első indítás volt gyötrelmes, a végefelé már csak 2 hengerrel indult és kellett neki pár perc mire összeszedte magát, de az első tünet megjelenésétől majdnem fél év telt el a modul cseréjéig.
Piritu - 1.000.0002019-08-22 20:31:42 // 11212
Lomoltam a garázsban a Giulietta után és megtaláltam a kocsihoz adott gumiszőnyeg készletet. Még bontatlan. Ha valakit érdekel keressen meg, egy tálca jobbfajta sörért vihető...
G-MANN🍀2019-08-22 16:07:47 // 11211
Én Giulietta TCT t is imádtam, teljesen más (Giulia zseni!!!), de nagyon élvezhető, sokszor kormányról bele váltogattam, úgy az igazi, akkor azt csinálta amit én akartam és manuálba sem kell átrakni, elég csak bele váltogatni, ha van igény :-)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak