Bárhol = autópálya, olyan egyéb út ami adott pillanatban alkalmas arra, hogy lesz@r...juk a kreszt.
Te mesa, te mindig és mindenkor maximálisan betartod a kresz előírásokat?
Soha nem mentél gyorsabban? Soha nem "récsingeltél" egy rövidet vagy hosszút senkivel sem??
Soha nem húzatod ki a verdát??
ha ezekre igen a válasz akkor minek vettél 150 lovas Alfát???
Ha meg veled is előfordult, hogy odacsaptál a lovaknak, akkor nem értem a "bárhol" témádat.....
GEORGE2009-09-11 14:34:54 // 4193
GEORGE2009-09-11 14:26:37 // 4192
Tévedsz komám, de ha te így gondolod úgy sem tudom megváltoztatni!!
Amikor 146ti-m volt akkor is megírtam a gondjaimat.
Azt is megírtam, hogy simán faképnél hagynak az 1,9 jtd 16V és a 2,4 jtd 20V-k!!
Többek közt ezért is választottam utódnak a mostanit...
Soha nem volt fontos a fogyasztási adat, különben soha nem is vettem volna benzinest!
Most is azt mondom 10 literből megálló benzines vígan jó.
Az hogy a mostani gépem mindenben felül múlja az eddigi verdáimat és ráadásul beéri kevesebb üzemanyaggal ez már csak hab a tortán! :-)
Nekem a mostaniban sem a fogyasztás tetszik, hanem ahogy megindul, és ahogyan lehet húzatni. Aztán amikor 200-al utazol és nem üvölt benne a motor, hanem a tempóhoz képest csend van. Ezen állításomat többen is tudják igazolni azok közül akik ültek már az autómba, úgyhogy ezt ne hazugságnak könyveld el, hanem valóságnak. Hogy 200-nál 10.5 és 11.4 közt ugrál a fogyasztásmérő??? Az megmosolyogni való, de tény, hogy tetszik :-)
Aztán amikor olyan helyeken még simán gyorsít ahol a TS-em már csak "állt" ez megint csak mosolyt varázsol az arcomra!
Bocsi nem tehetek róla, élvezem a 2,4 jtd 20V erejét nyomatékát és azt, hogy benzines stílusban forgathatom. Amit az összes ilyen motorral rendelkező tulajdonos, csak igazolni tud.
"Ti" ezt nem tudjátok feldolgozni, sajnos. Irigységből fikázzátok ezt a diesel mocit. Bocsi de meg én nem tudok mást írni.
A MiToról annyit, hogy úgy néz ki lesz a családban MiTo.
Soha nem írtam olyant, hogy nem megy jól!!!
Igen kritikával illetem a magas fogyasztása miatt, ami nem csak nálam jelentkezett. Néz utána hányan írják, hogy nekik 10 fölött volt a fogyi??
Az alapvető dolog ami miatt a 1,4TB magas fogyija miatt írogatok az az, hogy megjelentek korábban olyan írások, hogy jönnek a nagy teljesítményű kis fogyasztású TB mocik.
akkor megírtam, hogy a kettő nem lesz jelen egyszerre, erre nekem estetek, hogy majd meglátom.
Aztán jött a MiTo 1,4 TB és megláttam, azt hogy iszik rendesen.
Ha már a 146ti-hez hasonlítom, mert mihez hasonlítsam, avval mentem 4 évet.
Szóval a szinte ugyan olyan menetdinamikával rendelkező autótól továbbra is azt vallom, hogy sok az a 2-3 liter többlet fogyasztás.
Leginkább az autópályás 160-as tempomatos fogyasztását sokallom :-(
Az hogy a városban iszik, hát igyon úgyis "rugdossa"az ember, mert élvezi.
De utazóban 160-nál ne igyon 11-12 litert :-( ( ilyenkor a TS-el Horvátba menet 8,5-ek szoktunk megitatni )
Mi a bajod a szomorú híremmel????
Az Alfa Romeo gyár mondta el, hogy mi alapján KELL a mai világban autót gyártani!!!
Ezért van tele az autó mindenféle "megzabolázó" rendszerekkel. Ezért nem lesz már olyan brutál teljesítményt leadó V6.........
Amikor 146ti-m volt akkor is megírtam a gondjaimat.
Azt is megírtam, hogy simán faképnél hagynak az 1,9 jtd 16V és a 2,4 jtd 20V-k!!
Többek közt ezért is választottam utódnak a mostanit...
Soha nem volt fontos a fogyasztási adat, különben soha nem is vettem volna benzinest!
Most is azt mondom 10 literből megálló benzines vígan jó.
Az hogy a mostani gépem mindenben felül múlja az eddigi verdáimat és ráadásul beéri kevesebb üzemanyaggal ez már csak hab a tortán! :-)
Nekem a mostaniban sem a fogyasztás tetszik, hanem ahogy megindul, és ahogyan lehet húzatni. Aztán amikor 200-al utazol és nem üvölt benne a motor, hanem a tempóhoz képest csend van. Ezen állításomat többen is tudják igazolni azok közül akik ültek már az autómba, úgyhogy ezt ne hazugságnak könyveld el, hanem valóságnak. Hogy 200-nál 10.5 és 11.4 közt ugrál a fogyasztásmérő??? Az megmosolyogni való, de tény, hogy tetszik :-)
Aztán amikor olyan helyeken még simán gyorsít ahol a TS-em már csak "állt" ez megint csak mosolyt varázsol az arcomra!
Bocsi nem tehetek róla, élvezem a 2,4 jtd 20V erejét nyomatékát és azt, hogy benzines stílusban forgathatom. Amit az összes ilyen motorral rendelkező tulajdonos, csak igazolni tud.
"Ti" ezt nem tudjátok feldolgozni, sajnos. Irigységből fikázzátok ezt a diesel mocit. Bocsi de meg én nem tudok mást írni.
A MiToról annyit, hogy úgy néz ki lesz a családban MiTo.
Soha nem írtam olyant, hogy nem megy jól!!!
Igen kritikával illetem a magas fogyasztása miatt, ami nem csak nálam jelentkezett. Néz utána hányan írják, hogy nekik 10 fölött volt a fogyi??
Az alapvető dolog ami miatt a 1,4TB magas fogyija miatt írogatok az az, hogy megjelentek korábban olyan írások, hogy jönnek a nagy teljesítményű kis fogyasztású TB mocik.
akkor megírtam, hogy a kettő nem lesz jelen egyszerre, erre nekem estetek, hogy majd meglátom.
Aztán jött a MiTo 1,4 TB és megláttam, azt hogy iszik rendesen.
Ha már a 146ti-hez hasonlítom, mert mihez hasonlítsam, avval mentem 4 évet.
Szóval a szinte ugyan olyan menetdinamikával rendelkező autótól továbbra is azt vallom, hogy sok az a 2-3 liter többlet fogyasztás.
Leginkább az autópályás 160-as tempomatos fogyasztását sokallom :-(
Az hogy a városban iszik, hát igyon úgyis "rugdossa"az ember, mert élvezi.
De utazóban 160-nál ne igyon 11-12 litert :-( ( ilyenkor a TS-el Horvátba menet 8,5-ek szoktunk megitatni )
Mi a bajod a szomorú híremmel????
Az Alfa Romeo gyár mondta el, hogy mi alapján KELL a mai világban autót gyártani!!!
Ezért van tele az autó mindenféle "megzabolázó" rendszerekkel. Ezért nem lesz már olyan brutál teljesítményt leadó V6.........
mesa2009-09-11 14:06:31 // 4191
a "Bárhol"-t remélem a közforgalom elől elzárt területre gondolod ;-)
mesa2009-09-11 14:05:23 // 4190
Szerintem ez a QV MiTo nagyon fain kis kocsi!!!
Ti felszereltséggel vennék mint a cukrot (tőlünk kevésbé eladósodott országokban)
Ti felszereltséggel vennék mint a cukrot (tőlünk kevésbé eladósodott országokban)
mesa2009-09-11 14:04:21 // 4189
Igazándiból NEKED büszkeség a Ti (hogy nem kapott nagyon ki), mert olyanod (is) volt.
Mivel most nem MiTod van, telejsen mindegy számodra, hogy 1.4 vagy 1.6 szívó vagy turbo, a lényeg, hogy SZ.A.R., mert neked nem olyan van ;-)
Mivel pedig most turbódízeled van -nagyon fontos lett a fogyasztási adat- rosszabb egy MiTo, mint a TIED.
Bocs GEORGE, de nekem ez jön le :)))))))
ui: néhány kérdésben ultra-naív vagy. Ezt a "szomorú" híreddel kapcsolatban mondom...
Mivel most nem MiTod van, telejsen mindegy számodra, hogy 1.4 vagy 1.6 szívó vagy turbo, a lényeg, hogy SZ.A.R., mert neked nem olyan van ;-)
Mivel pedig most turbódízeled van -nagyon fontos lett a fogyasztási adat- rosszabb egy MiTo, mint a TIED.
Bocs GEORGE, de nekem ez jön le :)))))))
ui: néhány kérdésben ultra-naív vagy. Ezt a "szomorú" híreddel kapcsolatban mondom...
GEORGE2009-09-11 14:00:16 // 4188
Ez nem csak lámpától lámpáig "récsing"
Bárhol lehet egy "récsing"
Bárhol lehet egy "récsing"
mesa2009-09-11 13:58:43 // 4187
Szerintem nem sok mindenkit érdekel ennyire ez a lámpától-lámpáig rácsing :)
GEORGE2009-09-11 13:39:54 // 4186
Hagyjatok már evvel a bejáratós dumával a mai korban....
De ha annyira oda vagy a bejáratástól akkor a kicsit kopottas 2,0 szívó még büszkébben feszíthet, hogy a MiTo 1,4 TB allig tudta "megalázni" pedig súlyban és lóerőben ott vannak egy kategóriában. A 146-os mocija már biztosan eleresztett pár lovacskát a gyári új állapotához képest.
Szóval szerinted a 155 lovas MiTo-val bárki mehet, a 170 lovas az az 15 lóerővel erősebbel már csak gyakorlott??? A GTA meg senkinek???
Lehet ezért állt le a gyár a GTA-val??? :-)
Nos mondok egy szomorú hírt kedves komám.
Baloccoban azt mondták bármilyen erős is lesz egy széria autó, azt úgy alkotják meg, hogy a kevésbé hozzáértőknek se okozzon gondot!
Sőt az új előírások szerint NEM OKOZHAT GONDOT!
Az Aresei brutál V6-okat ezért sem gyártják már!!!
De ha annyira oda vagy a bejáratástól akkor a kicsit kopottas 2,0 szívó még büszkébben feszíthet, hogy a MiTo 1,4 TB allig tudta "megalázni" pedig súlyban és lóerőben ott vannak egy kategóriában. A 146-os mocija már biztosan eleresztett pár lovacskát a gyári új állapotához képest.
Szóval szerinted a 155 lovas MiTo-val bárki mehet, a 170 lovas az az 15 lóerővel erősebbel már csak gyakorlott??? A GTA meg senkinek???
Lehet ezért állt le a gyár a GTA-val??? :-)
Nos mondok egy szomorú hírt kedves komám.
Baloccoban azt mondták bármilyen erős is lesz egy széria autó, azt úgy alkotják meg, hogy a kevésbé hozzáértőknek se okozzon gondot!
Sőt az új előírások szerint NEM OKOZHAT GONDOT!
Az Aresei brutál V6-okat ezért sem gyártják már!!!
GEORGE2009-09-11 13:33:04 // 4185
Lóerőt hasonlitok, lekakilom, hogy valaki 1,4TB-ből hozza ki vagy 2.0 szívóból.
Amikor mellé álltok egymásnak nem azt fogják mondani, hogy jó jó kikaptam, mert Turbó az meg szívó.
Hanem azt nézik 155ló és mit tud..........
Amikor mellé álltok egymásnak nem azt fogják mondani, hogy jó jó kikaptam, mert Turbó az meg szívó.
Hanem azt nézik 155ló és mit tud..........
Somez2009-09-11 10:37:33 // 4184
Ti melyiket űzitek gyakrabban a kettő közül?
1. Azonos teljesítményű autóval gyakoroljuk ketten a Halálos Iramban forgatását a Váci úton.
vs
2. Szürke hétköznapokon ha úgy tartja kedvem odalépek és élvezem az autóm menettulajdonságait.
Én az utóbbit, ahol az érzet többet ér, mint a számadatok. Arra tippelek, hogy a többség is így van ezzel.
1. Azonos teljesítményű autóval gyakoroljuk ketten a Halálos Iramban forgatását a Váci úton.
vs
2. Szürke hétköznapokon ha úgy tartja kedvem odalépek és élvezem az autóm menettulajdonságait.
Én az utóbbit, ahol az érzet többet ér, mint a számadatok. Arra tippelek, hogy a többség is így van ezzel.
mesa2009-09-11 09:32:44 // 4183
1.4 bejáratós turbós közép modell VS 2.0 atmoszférikus egykori csúcsverzió összehasonlításában sok értelmes konklúzió nem igazán vonható le
Szerintem is a 155 lovas nagyon dinamikusan mozog, a 170 lovast pedig csak gyakorlott kezekbe ajánlanám,a GTA-t pedig senkinek :P :D
Szerintem is a 155 lovas nagyon dinamikusan mozog, a 170 lovast pedig csak gyakorlott kezekbe ajánlanám,a GTA-t pedig senkinek :P :D
mesa2009-09-11 09:23:39 // 4182
Jól megy (..) de ne érzésre hasonlitsd
Szia George! Én is ugyanezt mondom minden turbódízelesnek :))))))
Szia George! Én is ugyanezt mondom minden turbódízelesnek :))))))
Somez2009-09-11 08:55:29 // 4181
Phon: Pályán 130-as tempónál 6-ban mennyit forog a MiTo? Nekem a 145 1.6 TS 4000-et 5-ben, és úgy eszik 9-10 litert. Arra tippelnék, hogy a nagyobb nyomaték és a hosszabb fokozat miatt a MiTo alacsonyabb fordulatot használ 130-hoz.
GEORGE2009-09-10 20:33:36 // 4180
Jól megy a MiTo valóban, de ne érzésre hasonlitsd, hanem lóerőben azonos gépekkel kell össze mérni.
Jövőre eljöhetnél Aug. 20.-án a Clubos gyorsulásira, mert nincs még mért adatunk MiToval....megmutathatnád, hogy tudja kapkodni a lábait :-)
Jövőre eljöhetnél Aug. 20.-án a Clubos gyorsulásira, mert nincs még mért adatunk MiToval....megmutathatnád, hogy tudja kapkodni a lábait :-)
GEORGE2009-09-10 20:31:43 // 4179
Mi novitec chip nélkül teszteltük a MiTo 1,4 TB a Willy 146ti-je ellen.
A 146-ban pár ezer kilométer hijján 200ezer km volt, a MiTo-ba meg 3600km körül...
A 146ti-be a párommal ültünk Willy egyedül volt a MiTo-ban.
Szóval komolyat nem domborított a MiTo és igazából 200 felett bírt meglépni.
Úgy fogalmaznám, hogy annyival volt jobb amennyivel újjabb volt a MiTo......
Ha mész a MiToval akkor bizony 10 feletti értékek kellenek neki.
Bizony kiütközik pályán a kis motorból nagy lóerő, mert tempomatos 160-al gurulva sajnos 10 felett iszik a kis paripa :-(((
A 146-ban pár ezer kilométer hijján 200ezer km volt, a MiTo-ba meg 3600km körül...
A 146ti-be a párommal ültünk Willy egyedül volt a MiTo-ban.
Szóval komolyat nem domborított a MiTo és igazából 200 felett bírt meglépni.
Úgy fogalmaznám, hogy annyival volt jobb amennyivel újjabb volt a MiTo......
Ha mész a MiToval akkor bizony 10 feletti értékek kellenek neki.
Bizony kiütközik pályán a kis motorból nagy lóerő, mert tempomatos 160-al gurulva sajnos 10 felett iszik a kis paripa :-(((
Phon2009-09-10 20:15:55 // 4178
A gyári Novitech Chippel dinamikus pályán is:) 205ig huz utána fogy meg pöppet
Áki2009-09-10 19:52:23 // 4177
Nálam is 10felett volt végig a fogyasztása, egyszer ment le 10 alá de akkor nagyon óvatosan használtam!:)
Willy: egyetértek veled, az a baj a kis köbbcentivel,hogy autópályán nagyon sokat forog és úgy fogyaszt mint az őrült! A 155 lovas is normál autópálya tempónál érezhetően elgyengül.
Willy: egyetértek veled, az a baj a kis köbbcentivel,hogy autópályán nagyon sokat forog és úgy fogyaszt mint az őrült! A 155 lovas is normál autópálya tempónál érezhetően elgyengül.
Zsolesz2009-09-10 19:48:12 // 4176
Nálam volt 2 napig de 10 felett evett. Bár élvezkedtem is vele, nem csak elmentem vele Kaposújlakra meg vissza. Érdekes lehet egy még erősebb verzió, a hangja nagyon bejött a "simának" is.
Willy2009-09-10 19:39:58 // 4175
Én csak azt sajnálom, hogy nagyon erőltetik a kis köbcentis motorokat. Hiába 170LE, akkor is csak egy 1.4-es.... :(
Willy2009-09-10 19:38:41 // 4174
Ez nekem is szemet szúrt. A 8,4 kicsit hihetőbb adat MultiAir ide vagy oda... Annyival biztos nem csökken a fogyasztás ha egy alap 155 lovas MiTo 8 körül fogyaszt
Phon2009-09-10 19:34:37 // 4173
én nem tudom,de nekem a 155 lóerős verzio szedi a lábát mint az állat, és az erősebb verziot már végképp nem ajánlanám "gyerek" kézbe:) meg azért vicces,h csak a QV lesz igazán sportos,de azért szeretettel várom az ujabb és ujabb csemegéket:)
GabCsi2009-09-10 19:30:58 // 4172
A MiTo QV a gyári adat szerint 4,8 liter benzinnel teszi meg a szabványos vegyes ciklus 100 kilométerét.
Sztem felcserélték a számokat :D
Sztem felcserélték a számokat :D
Kazes☻2009-09-09 20:11:51 // 4170
b&w, királyságos. :)))
GT Ɨ|ѯ2009-09-09 19:34:13 // 4168
black magic:-)
Somez2009-09-04 11:38:35 // 4167
Somez2009-09-04 10:19:35 // 4166
http://www.eurocarblog.com/post/1945/alfa-romeo-mito-gets-new-14-multiair-engine-and-start-stop-system
1.4 Multiar QV lesz a 170 lóerős és elvileg lesz start-stop rendszer is. Remélem nem a Bosch szállítja majd a start-stop cuccost...
1.4 Multiar QV lesz a 170 lóerős és elvileg lesz start-stop rendszer is. Remélem nem a Bosch szállítja majd a start-stop cuccost...
Somez2009-09-04 10:11:24 // 4165
Nekem kell egy olyan 170 lovas 1.4 Turbó.
raga2009-09-04 09:34:16 // 4164
Tom122009-09-02 22:32:28 // 4163
Szerintem jó ötlet, tetszik.:-)
Buksi2009-09-02 21:19:32 // 4162
Az asszonyod biztos nagyon örül majd a farmeroknak! :-DD
Satti2009-09-02 21:14:39 // 4161
Nekem arról a képről csak a 3 csaj kellene, a több az felejtős! :-))
A farmer az minek a lányokra, az autó meg nem annyira teccik. :-))
A farmer az minek a lányokra, az autó meg nem annyira teccik. :-))
Buksi2009-09-02 20:02:35 // 4159
Azok is nagyon jók! ;-))))))))
Kazes☻2009-09-02 19:55:36 // 4158
Én nehezen számolnék el az asszonynál velük. :))) Marad a farmer és az autó: :)
GTPeti2009-09-02 19:52:10 // 4157
Azokat megtarthatod Te. Nekem is elég lenne ez a kis háromtagú hárem. :)
Kazes☻2009-09-02 19:33:14 // 4156
Má' megint csak a csajok, mi?!?!?! És az autó és a farmer??? :D
Buksi2009-09-02 17:07:25 // 4155
És nem is akármilyen lányok! ;-)))
mesa2009-08-27 16:37:11 // 4153
Persze, de csak mert még nem jött ki a Selespeed-es verzió! :))
Somez2009-08-25 11:00:10 // 4152
Sziasztok!
Még csak kedd van, de már 4 MiTót láttam a környékünkön. Lehet, hogy ugyanaz a pár ember járkál velük erre felé, de egyre inkább úgy látom, hogy népszerű :-)
Még csak kedd van, de már 4 MiTót láttam a környékünkön. Lehet, hogy ugyanaz a pár ember járkál velük erre felé, de egyre inkább úgy látom, hogy népszerű :-)
GEORGE2009-08-17 12:25:55 // 4151
Nem, az is meg van.
Kazes☻2009-08-17 12:24:09 // 4150
Na, suzuki kidobva? :)))
GEORGE2009-08-17 12:17:09 // 4149
Ezt olyanok mondják akik még nem ültek egyikben sem.
G Puntonk van otthon és már jópár napot tölthettem MiTo-ban bizton állítom, hogy nem egyeznek meg a belsők.
Izé azért pár dolog még is egyezik.
Amiket én vezettem azokban mind bal oldalon volt a kormány és a sebességváltó a két ülés közt :-)))))))))
G Puntonk van otthon és már jópár napot tölthettem MiTo-ban bizton állítom, hogy nem egyeznek meg a belsők.
Izé azért pár dolog még is egyezik.
Amiket én vezettem azokban mind bal oldalon volt a kormány és a sebességváltó a két ülés közt :-)))))))))
GEORGE2009-08-17 12:11:49 // 4147
Ne haragudj, de hol egyezik meg 1:1-ben a G Punto és a MiTo műszerfala?????
Szerintem abszolút semmi hasonlóság nincs.....nézzél csak utána!
Szerintem abszolút semmi hasonlóság nincs.....nézzél csak utána!
Somez2009-08-17 11:45:35 // 4146
Ezeket néztem:
Punto: http://www.travisrentacar.ro/images/masini/punto/fiat_grande_punto_interior.jpg
vs
MiTo: http://www.themotorreport.com.au/wp-content/gallery/mito-8c-competizione/alfa-romeo-mi-to-tmr-7.jpg
Punto: http://www.travisrentacar.ro/images/masini/punto/fiat_grande_punto_interior.jpg
vs
MiTo: http://www.themotorreport.com.au/wp-content/gallery/mito-8c-competizione/alfa-romeo-mi-to-tmr-7.jpg
Somez2009-08-17 11:42:25 // 4145
Sziasztok!
Valaki írta korábban, hogy a MiTo beltere tiszta Grande Punto. Most néztem meg 1-2 képet, de azok nagyon különböztek. Légyszi mutassatok képet ahol nagyon hasonlítanak, kíváncsi vagyok!
Valaki írta korábban, hogy a MiTo beltere tiszta Grande Punto. Most néztem meg 1-2 képet, de azok nagyon különböztek. Légyszi mutassatok képet ahol nagyon hasonlítanak, kíváncsi vagyok!
pityke2009-08-17 01:24:21 // 4144
én ma jöttem haza a tengerpartrol és olyan 5-6 mitot láttam a 2 nap alatt.
59-böl rengeteg van és deltát is láttam párat.
amugy megszoktam nézni az egyik autosujságban az eladásokat és mindegyiket jol veszik olaszországban : )
59-böl rengeteg van és deltát is láttam párat.
amugy megszoktam nézni az egyik autosujságban az eladásokat és mindegyiket jol veszik olaszországban : )