Fórum >> Típusok >> MiTo

Seriff2008-09-22 21:49:36 // 1336
Helyes, jó a magyar termék is:)
Tedi2008-09-22 21:48:47 // 1335
Apropó beszállítók...a MiTo biztonsági övet Magyarországon csinálják. Nemtom ki a gyártó, de az öv cetlijén ott van, hogy "Made in Hungary" :)
Fura volt, azt hittem a TRW Sabelt csinálja nekik, ahogy eddig.
Attie2008-09-22 21:48:00 // 1334
Nekem is csak akkor amikor álltam ki a parkolóbaól és egy fordulatnál nem akadt meg a kormány.
Attie2008-09-22 21:46:51 // 1333
Nekem 2-t fordul a 156-om kormánya.
A GTA-é asszem 1.75
Tedi2008-09-22 21:44:47 // 1332
Néztem a MiTo tour honlapján, a varációkat és összeállítottam egy elég vad szerelést :)
Sárga fényezés, fényes króm lámpakeret, sötétbézs bőr belső, fekete tető....kibaszott dögös :))



Ha vankedvetek, itt megcsinálhatjátok magatok is: Alfa MiTour
zolee1452008-09-22 21:44:13 // 1331
Persze. Ha a gyár csinál egy újabb változatot az plusz tervezés, plusz gyártósor stb..ha viszont a beszállítótól veszi akkor kér egy ilyet, meg egy olyat. A beszállítónak meg van mindenféle, mert vélhetően nemcsak egy dolgot gyárt, és vélhetően nemcsak az Alfának.
Somez2008-09-22 21:32:30 // 1330
Nálam a 145 1.6 SE-n 1 teljes fordulat és még kicsivel kevesebb, mint 1/4-ed. A fordulókör pedig kész borzalom.
Somez2008-09-22 21:31:16 // 1329
Ha jól értem, akkor te arra alapozol, hogy a beszállító a két fajta közül valamelyik ülést olcsóbban gyártja. Igaz?
zolee1452008-09-22 21:21:34 // 1328
Csakhogy ez nem így megy. Úgy működik, hogy van a beszállító, akinek van előrecsúszó, meg előrehajló ülése is, a gyár pedig fele ilyet, fele olyat rendel, és ezen autónként megspórol mondjuk 10 euro-t. Ezt innentől kezdve lehet szorozgatni a gyártott mennyiséggel, és szép lassan kiderül, hogy a balelső ülésen megspórolt pénzből lesz a reklám kampány, az olcsóbb középkonzol műanyagon spórolt pénzből lesz az órabér emelés...stb.
Mindenhol faragnak egy kicsit, és a vége egy kompromisszum: csinálnak egy elfogadható (vagyis a vele összemérhető autókkal versenyképes) árú autót, ami kategóriájához képest mondjuk minőségi érzetet tekintve is versenyképes.
Ha nem lenne ilyen faragás akkor a sok kicsiből lenne a végén az a 2-300E Ft ami miatt húzná a vevő a száját, hogy hádeamásikócsóbbosztazisfasza.
Tedi2008-09-22 21:20:58 // 1327
Na, akkor pontosítok.

...Annyival kell többet tekerni a MiTo kormányán...
Seriff2008-09-22 21:14:36 // 1326
Ez nem tűnt fel a kanyargós úton sem.
Tedi2008-09-22 21:14:07 // 1325
Kb nyolcad fordulattal többet, mint a QV-nak, aminek köztudomásul 1) kurvanagy a fordulóköre, 2) nagyon közvetlen a kormánya. Annyival kell többet tekerni rajta, amennyivel kisebb a fordulóköre. Alfonzéhoz képest apám 156-osának is többet kell tekerni a kormányát.
Attie2008-09-22 21:10:40 // 1324
Még egy dolog amit kihagytam a tegnapi felsorolásomból.
Annyit kell tekerni a Mito kormányát mint egy teherautónak :( Legalábbis a 155/156-hoz képest. A 75-é is elég sok volt (3)
Attie2008-09-22 21:03:28 // 1323
Gtbe is simán beszáll hátra a nagymamám (82)

Komolyan :-O
Nekem már tompultak az élményeim ezért most hétvégén kipróbáltam milyen hátul.
Hát a kiszállás azért nem semmi. Nagyon széles az a küszöb :) Télen/esőben meg nem próbálkoznék vele :)
Attie2008-09-22 20:59:21 // 1322
Így néz ki a bianco Mito nero szemekkel :-PP
Sporter2008-09-22 20:34:59 // 1321
Én is úgy tudom h oda kellene visszaugrani, ahova be volt állítva neked, még mielőtt előrehúztad volna :)
Somez2008-09-22 20:34:55 // 1320
Nem meglepő módon, de pontosan így működik nálam is :-)
Seriff2008-09-22 20:34:42 // 1319
Tedi2008-09-22 20:26:28 // 1318
Hát akkor a tied beteg. Ha előre húzod ha nem, akkor is abba az állásba ugrik vissza. Vissza kell tolni és amikor a beállított helyre ér vissza, egy fém csattan egy szép nagyot, hogy rögzítse.
Atesz19872008-09-22 20:21:18 // 1317
A 145-é igen, amikor az ülőlapot is előre húzod.
Somez2008-09-22 19:53:05 // 1316
Tévedsz. Nem az alapállásba ugrik vissza az anyósülésnél sem.
Atesz19872008-09-22 18:53:37 // 1315
És utána mindig huzogathatnád a megfelelő állásba, mivel a visszahajtáskor visszacsúszik alapállásba az ülés, és onnan kell újra előre ráncigálni... Mondjuk, ez nem tetszik a sajátomban eléggé...
Somez2008-09-22 18:52:03 // 1314
Na de gondolj bele! Legyártanak két különböző ülést, egy kocsiba. Sokkal egyszerűbb lenne csak olyat tenni bele, ami előretolható. Költséghatékonyabb és a vevő is elégedett.
Somez2008-09-22 18:50:58 // 1313
Nekem is csak az hiányzik, hogy a vezetőoldalit előre lehessen tolni.
Atesz19872008-09-22 18:48:51 // 1312
Én megpróbáltam beülni a vezetőoldalon, de túl kcisi a hely. A 145-ben elég.
zolee1452008-09-22 18:37:00 // 1311
Spórolás. Anyu, apu meg a gyerek beül a MiTo-ba. Elmennek az iskoláig, ott anyu kiszáll, kioperálja hátulról a lurkót (apu lusta, nem száll ki, így a gyerek sem mászhatna ki az ő oldalán) és bezavarja a suliba. Ezután visszaül. Elmennek anyu munkahelyére, pápuszi, majd apu továbbmegy. Hazafelé ugyanez fordítva.:)
Halesz2008-09-22 18:34:52 // 1310
Tök érdekes, de nekem ez sosem hiányzott sem a GT-ből, sem a 145-ből... Sosem volt gond előretolni...
Somez2008-09-22 18:31:55 // 1309
A 145-ben nem húzza előre rugó, hanem neked kell előretolni az ülést. Mesa ezt hiányolja a Mi.To-ból, és szerintem jogosan. Persze én leszarom, ha pont ezt nem tudja a kocsi :-)

Egyébként 145-ben ugyanígy nem megy előre a vezetőoldali ülés, annak csak a támlája dönthető. Na ezt magyarázza meg nekem valaki!
zolee1452008-09-22 17:29:15 // 1308
Pedig az csak egy fosszar parasztvakítás.:D
BeeGee2008-09-22 17:03:44 // 1307
Én nem látom ebben a problémát :)

Amúgy ebben is előrehajlik a támla és előre csúszik az ülés. Mivel akarod külön nyitni? Gondolattal? :)
Tedi2008-09-22 17:03:20 // 1306
Háát most megfogtál, lehet, hogy az a rugó nem rugó...

Nincs infó arról, hogy a 149-be beleraknák a DNA kapcsolót, de az, amit a DNA a MiToban variál szerintem biztos benne lesz a 149-ben. Elektromos diffire, VDC-re gondolok.
mesa2008-09-22 16:54:58 // 1305
A rugós ?

Egyébként azt nem is mondtam még, hogy nagyon klassz az elektronikus diffi, nyálkás körforgalomban sem tolta az elejét - amíg Dynamic-ba nem kapcsoltam. Sokan lesznek majd 'nagy májerek' a dzsuvában, és ezt a kis törpének köszönhetik!

Csak remélni tudom hogy DNA lesz a 149-esekben is...
Tedi2008-09-22 16:53:57 // 1304
Vagy legalábbis azt hiszem :D A lényeg, hogy simán csúszik és dönteni kell.
Tedi2008-09-22 16:51:59 // 1303
Ugyanez a megoldás van a 145-ben is.
mesa2008-09-22 16:49:57 // 1302
Remélem, hogy igazad lesz! :)) Mert egy ilyen miatt ne menjenek el a sarokra Micrat venni, vazze! :)))
mesa2008-09-22 16:48:44 // 1301
Nem. Azt is leírtam, hogy egy fos japánban előre tud csúszni magától az ülés (rugós), előre is hajol közben, majd vissza ugyanúgy egy karmozdulattal az előző pozícióba is beakad, nem egy ördöngősség, húsz éve működő dolog, meg lehetne valósítani az Alfánál is.

A japók lelopnak minden design-t az Alfától, de az Alfa nem képes a jó megoldásokat alkalmazni, enniy csak a negatívum számomra a MiToval, a többi minden OK ! :)
zolee1452008-09-22 16:48:19 // 1300
Asszem Punisher írta valamelyik topikban, hogy bánja a 18-as kerekeket, mert elfért volna a 19-es is.:)
Tedi2008-09-22 16:45:11 // 1299
Mesa, ezzel az a gond, hogy szerinted valami vagy fekete, vagy fehér. Attól, hogy ráncigálni kell egy kicsit az ülést még nem fognak átpártolni másik autóra a potenciális vevők, ha egyébként bejön nekik a vas.
Kazes☻2008-09-22 16:39:39 // 1298
Igen, ott is olvastam és felfogtam, csak nem értem mit vársz, hogyan kéne, legyen motoros, az jó? Vagy mint a mazda rxben, a B oszlopnál is nyíljon egy kis ajtó? :)))
mesa2008-09-22 16:34:33 // 1297
lásd 1216 ! :)
mesa2008-09-22 16:32:58 // 1296
Persze, erről beszéltam reggel óta. Nem értem, nincs zsírozva, vagy ilyen buta a szerkezet ??? (Bevallom tudatlan vagyok e téren sosem volt 3 ajtós Alfám, pedig szerettem volna, nagyon egy 145-öst)
Kazes☻2008-09-22 16:29:25 // 1295
"kézzel kell előre ráncigálni az ülést"- ezt nem értem. Hogyan kellene? A szalonban lévő Gt-ben is csak úgy tudtam hátra beszállni. :)
mesa2008-09-22 16:22:49 // 1294
OK! Akor ezt megbeszéltük! Elnézést hogy elbeszéltünk egymás mellett, az én figyelmetlenségem miattt ! ;o)
mesa2008-09-22 16:21:20 // 1293
Örülök hogy ilyen bölcsen látod a családtervezés témakört. :)

Egy MiTo simán lehetne 2. autó egy családban (első semmiképp). Viszont ezt az előbbiekben vázolt probléma erősen megnehezíti.

Gyakorlatból beszélek, a gyerekek két autót használnak, az egyik szülő viszi a másik hozza őket. Így családtervezés címszó alatt egy MiTo legfeljebb harmadik kocsinak számítható be, tisztán örömautózásra.
Nem gondolom hogy az AR megengedhet magának bármekkora piacvesztést egy ilyen butaság miatt!

Persze tökéletes szingliknek, egyedül élőknek, akik legfeljebb a csomagokat viszik magukon kívűl :) Talán tudatosan nekik tervezték ?!

Nekem mindegy lépjünk túl a témán! ;) De még ha nincs is szó gyerekekről, csak valamit a hátsó sorba szeretnél berakni, akkor még mindig kézzel kell előre ráncigálni az ülést, ami továbbra is rossz, igénytelen megoldás. :(
Kazes☻2008-09-22 16:21:12 // 1292
"Az Arna japán kocsi volt Alfa motorral"- erre írtam, hogy nem csak a motor, de az első futómű is Alfa Romeo. Tehát a lényeg az Alfa a többi meg Cherry. :)))
Seriff2008-09-22 16:15:38 // 1291
Érdekes, nekem nagymamám még mellém sem akar beülni a GTV-be:)) De nem a magasságra panaszkodik:D
Longman2008-09-22 16:11:16 // 1290
Tehát visszatértek a 4*98 körosztáshoz a Mito-n? Akkor lehet végre majd szép nagy, mutatós, modern felniket venni a régi Alfákhoz? Jajj de jó.. :)
mesa2008-09-22 16:10:41 // 1289
OFF
Annak AR az első futóműve :
Alfa Romeo engines carried over from the Alfa Romeo Alfasud, as well as an Alfa transmission and front suspension. It did however use an independent rear suspension from Nissan
Ádi_39002008-09-22 15:54:04 // 1288
:D Ez jó volt.
BeeGee2008-09-22 15:50:40 // 1287
Egyrészt:
családot tervezni szoktak, hozzá való autóval. Ha két gyerek van kilátásban egyszerre, akkor nyilván 4-5 ajtósra cserélik, ha egymás után jönnek, akkor a gyerek már be tud mászni hátra. De aki nem tud kocsit cserélni családtervezés folyamán, az eleve nem vesz MiTot, hanem valami egyszerűbbet.
Továbbra sem értem ezt a problémát :)
Másrészt: kellemes meglepetés volt a Mito, de belázasodva nem vagyok tőle. Így asszem objektív a véleményem :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak