Piritu - 1.000.0002016-10-02 22:23:10 // 4456
A középkonzolról előszeretettel törnek le a csavarhelyek. Én is ezért cseréltem. Meg prímán ragacsos is lesz idővel az eleje. Most találtam a közelben mártós bevonós emberkét. A mostani ezüst lehel hogy karbon mintás lesz a télen. A csavarhelyeket meg kétkomponensű ragasztóval akarommegerősíteni.
Zselé2016-10-02 21:11:43 // 4454
Megjavítottam :) Részletek később, a blogban, hátha másnak is hasznos lehet.
Zselé2016-10-02 20:04:02 // 4453
Hát gyanús... Kiszedtem a középkonzolt, sajnos arról tört le a két tartó nyúlvány :(
Kazes☻2016-10-02 18:55:00 // 4452
Szerválj egy bontottat...
Zselé2016-10-02 18:47:23 // 4451
Sziasztok, sajnos ma tönkre ment az autó: egy beengedést megköszönve beszakadt a középkonzolon az elakadás jelző gombja. Itthon kivettem a rádiót, és szemügyre vettem a dolgot. Látom, hogy az elakadásjelző gomb valami óriási, fekete, rombusz alakú bakelit dobozba van, aminek két csavarja valami kis csápokba megy be. Nos, ezek közül mindkettő elporladt. Járt már így valaki, és van esetleg valami trükk az orvoslásra? Azt már látom, hogy a középkonzolt le kell bontani biztosan.
Zsunior2016-09-29 08:20:42 // 4450
Az eleje csálén áll és fényezve van, szerintem a bal hátsó sárvédő is fújva van. A szürkére kopott embléma sok mindent elárul. Én utánakérdeznék telefonon az autó előéletének, mennyire volt puffos.. Elöl biztos, de szerintem hátulról/oldalról is.
De mivel kereskedő, 99%, hogy hülyére vesz és potyára autózol le, sajnos :D
De mivel kereskedő, 99%, hogy hülyére vesz és potyára autózol le, sajnos :D
Forsberg2016-09-26 07:23:45 // 4449
Szia,
A képek alapján szép a kocsi, de nekem az tűnt fel, hogy nincs színre fújva az első lökhárító alja. A facelift után az már fényezett volt, úgy tudom.
A képek alapján szép a kocsi, de nekem az tűnt fel, hogy nincs színre fújva az első lökhárító alja. A facelift után az már fényezett volt, úgy tudom.
Tommi2016-09-25 22:48:27 // 4448
Az nekem is gyanús volt, hogy mintha ez a gyári felni annak idején 16-os lett volna, ezek szerint jól sejtettem :) Emberünk vagy nem ért hozzá, vagy csak simán félreütött, vagy ki tudja :)
Piritu - 1.000.0002016-09-25 21:04:34 // 4447
A leírás alapján 15"-os kerék van rajta, de a képen 16"-os van...
Piritu - 1.000.0002016-09-25 21:02:19 // 4446
Mentünk egy karikát.
Megmásztunk pár hegyet, jártunk csodaszép tájakon és lehetett gyakorolni a szerpentinkanyar utáni hatezer fölé pörgetést kettesben :-)
Megmásztunk pár hegyet, jártunk csodaszép tájakon és lehetett gyakorolni a szerpentinkanyar utáni hatezer fölé pörgetést kettesben :-)
Tommi2016-09-24 23:23:34 // 4445
Sziasztok,
Erősen gondolkodóba esett a feleségem, hogy a 147-esét lecserélné egy Spiderre :) Találtunk egyet, ami első ránézésre tetszene, de ha nem muszáj, Bp-ről nem autóznánk potyára többszáz kilométert, ismeri valaki ezt az ezüstmetál nyíregyházi autót, esetleg van valakinek infója róla?
Erősen gondolkodóba esett a feleségem, hogy a 147-esét lecserélné egy Spiderre :) Találtunk egyet, ami első ránézésre tetszene, de ha nem muszáj, Bp-ről nem autóznánk potyára többszáz kilométert, ismeri valaki ezt az ezüstmetál nyíregyházi autót, esetleg van valakinek infója róla?
Piritu - 1.000.0002016-09-24 20:27:39 // 4444
Ezért imádom a TS hangját, azt lehet forgatni. A mjet után felüdülés :-)
Kazes☻2016-09-23 08:14:33 // 4443
Hehe... én is ezt hiányoltam... :)
WarbiRunner (Gyuri)2016-09-22 08:26:37 // 4442
Eddigi legszebb hang a TBi- ből. Szinte tetszik :-)
Már csak a fordulat hiányzik. A videó alatt vagy 3x forgatja el rendesen. Nyilván egy alul nyomatékos motort nem is kell, de nekem azért a 'libabőrhöz' hiányzik...
Már csak a fordulat hiányzik. A videó alatt vagy 3x forgatja el rendesen. Nyilván egy alul nyomatékos motort nem is kell, de nekem azért a 'libabőrhöz' hiányzik...
Kazes☻2016-09-22 08:00:43 // 4441
Jól teszi a farát... és egész jó hangja is van! :)
Piritu - 1.000.0002016-09-22 06:57:26 // 4440
Piritu - 1.000.0002016-09-13 17:37:56 // 4439
Már meguntam...
Piritu - 1.000.0002016-09-13 13:31:37 // 4437
Akkor vennem kell "nyerskulcsot", hogy legyen emblémám?
Rohodi Mihály2016-09-13 12:41:37 // 4436
Szia, "gyárilag" nem létezik külön az embléma sajnos :-(
Piritu - 1.000.0002016-09-08 21:19:29 // 4435
Ha már errefelé jársz megkérdezném, hogy a GTV-Spider piros kulcshoz létezik-e Alfa embléma külön? Mindegyik kulcsomból hiányzik.
Rohodi Mihály2016-09-08 21:01:40 // 4434
Csak Baluéban (Brera Spider) magában a tetőben is vannak hidraulika csövek, a GTV Spiderben pedig nincsenek :-)
Piritu - 1.000.0002016-09-08 20:47:54 // 4433
gyml2016-09-08 16:37:27 // 4432
Sajnos én is megtapasztaltam a manuális mozgatást. Először a bal oldalon durrant el az egyik hidraulika cső, azt kicseréltem, feltöltöttem olajjal, majd a jobb oldalon is eldurrant. Azt még nem cseréltem ki, de szeretnék még idén normálisan cabriozni! :)
Rohodi Mihály2016-09-05 22:32:47 // 4431
ja, merthogy valószínűleg eldurrant az egyik szívószál átmérőjű hidraulika csöved...
Rohodi Mihály2016-09-05 22:31:10 // 4430
Ciao! Akik szedtek már darabokra ilyen tetőt, hidraulika cső hiba miatt: Olman Zsolt 06309505033, Soroksári-Kén utca sarka, Pocakos Lakatos mögött :-) Szerintem megoldják, hivatkozz rám :-)
Balu...2016-09-05 16:44:32 // 4429
sziasztok!
előrelépések történtek a tető nem megfelelőségével kapcsolatban.
ottj árok, hogy mostmár manuálisan teljesen ki, illetve normálisan be is tudom zárni a tetőt, de azt a műanyagot ami az elején van (a szélvédő fölötti rész) azt nem tudom levenni mert ahoz ahogy néztem meg kell bontani a tetőt, azt pedig nem szívesen vállalom saját szakállamra. A szervíz ahová szoktam hordani ott azt mondták, hogy látni kell, hogy egyáltalán meg tudják e csinálni (szakszervíz) holnap elviszem, hogy megnézzék de nem volt túl meggyőző. esetleg tudtok ajánlani valami szervízt ahol értenek a tetőhöz? Vagy létezik valamilyen speciális szervíz ahol profi módon foglalkoznak cabrió tetőkkel?
De ha valaki hasonlóan jár, annak tudok sgíteni, hogy miként lehet a tetőt manuálisan mozgatni. :)
Balu
előrelépések történtek a tető nem megfelelőségével kapcsolatban.
ottj árok, hogy mostmár manuálisan teljesen ki, illetve normálisan be is tudom zárni a tetőt, de azt a műanyagot ami az elején van (a szélvédő fölötti rész) azt nem tudom levenni mert ahoz ahogy néztem meg kell bontani a tetőt, azt pedig nem szívesen vállalom saját szakállamra. A szervíz ahová szoktam hordani ott azt mondták, hogy látni kell, hogy egyáltalán meg tudják e csinálni (szakszervíz) holnap elviszem, hogy megnézzék de nem volt túl meggyőző. esetleg tudtok ajánlani valami szervízt ahol értenek a tetőhöz? Vagy létezik valamilyen speciális szervíz ahol profi módon foglalkoznak cabrió tetőkkel?
De ha valaki hasonlóan jár, annak tudok sgíteni, hogy miként lehet a tetőt manuálisan mozgatni. :)
Balu
Balu...2016-09-04 21:26:04 // 4428
A csomagtartót ki tudom nyitni. A vezető ülés mögötti dobozban van a vésznyitó. A másik dobozban is van valami madzag ami nem csinál semmit sem.
A.többi ami a könyvben van az csak arra az esetre jó, ha nem lehet becsukni a tetőt
A.többi ami a könyvben van az csak arra az esetre jó, ha nem lehet becsukni a tetőt
Zselé2016-09-04 19:34:01 // 4427
Köszi, az biztos! A terv, hogy a következő AlfaCity-re már szép és megbízható állapotban tudjunk elgurulni :)
Piritu - 1.000.0002016-09-04 19:27:51 // 4426
Balu...2016-09-04 18:46:40 // 4425
Sziasztok!
Lenne egy problémám, és egyenlőre teljes a tanácstalanság...
A tető elromlott és most se ki se be sehova nem mozdul. A tető becsukva volt mikor jelentkezett az elejénél menet közben olajfolyás, megáltam, hogy megnézzem mi okozhatja. Ki akartam nyitni a tetőt de akkor mégjobban folyt belölle az olaj és ki sem nyílt, visza is akartam csukni de hátul a bal oldala nem csukódik vissza teljesen ezétr a tető hátulja ferdén áll, a kocsi azt érzékeli, hogy nyitva van ezért az ablakok is lejebb vannak nem lehet felhúzni őket, és mivel a tető nincs végállásban, így a csomagtartót sem lehet nyitni... Ja és, hogy még csodálatosabb legyen a történet ez horvátországból hazaindulásnál történt, tele csomagokkal, 700x km távolság nyitott ablakkal...
Valakinek van ötlete, tanácsa, tippje, hogy hogyan tudnám kinyitni a tetőt manuálisan? Azt a műanyag borítást csak akkor tudom levenni ha felnyitom a tető elejét, hogy megnézhessem egyáltalán honnan a francból folyik az olaj...
Köszönöm a segítséget
Balu
Lenne egy problémám, és egyenlőre teljes a tanácstalanság...
A tető elromlott és most se ki se be sehova nem mozdul. A tető becsukva volt mikor jelentkezett az elejénél menet közben olajfolyás, megáltam, hogy megnézzem mi okozhatja. Ki akartam nyitni a tetőt de akkor mégjobban folyt belölle az olaj és ki sem nyílt, visza is akartam csukni de hátul a bal oldala nem csukódik vissza teljesen ezétr a tető hátulja ferdén áll, a kocsi azt érzékeli, hogy nyitva van ezért az ablakok is lejebb vannak nem lehet felhúzni őket, és mivel a tető nincs végállásban, így a csomagtartót sem lehet nyitni... Ja és, hogy még csodálatosabb legyen a történet ez horvátországból hazaindulásnál történt, tele csomagokkal, 700x km távolság nyitott ablakkal...
Valakinek van ötlete, tanácsa, tippje, hogy hogyan tudnám kinyitni a tetőt manuálisan? Azt a műanyag borítást csak akkor tudom levenni ha felnyitom a tető elejét, hogy megnézhessem egyáltalán honnan a francból folyik az olaj...
Köszönöm a segítséget
Balu
Piritu - 1.000.0002016-09-04 17:59:41 // 4424
Gratula! :-)
Akkor lesz mit csinálni a hosszú téli estéken...
Akkor lesz mit csinálni a hosszú téli estéken...
Zselé2016-09-04 12:54:59 // 4423
Sziasztok, megegyeztem a korábban linkelt autó tulajdonosával, így holnaptól 8 hónap után ismét az Alfások, illetve a Spideresek táborát erősítem :) Amikor elmentem próbakörre, akkor ültem először kabrióban életembe, és kb. 4 perc kellett hozzá, hogy felébredjen a birtoklási vágy :D Sajnos klímátlan, de a tető mechanikus és úgy ítéltem meg, van benne fantázia. Nem került sokba, de gyakorlatilag restaurálni kell :D A kasztni szép, de a motor, futómű, fék, beltér sok ráfordítást igényel. Viszont van időm, kizárólag harmadik (hobbi) autó lesz.. :)
Zselé2016-08-27 10:46:27 // 4422
Sziasztok, valaki ismeri ezt az autót? http://m.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/spider/alfa_romeo_spider_2.0_ts-10047340
Piritu - 1.000.0002016-08-25 21:40:15 // 4421
hg6idn2016-08-22 21:29:38 // 4420
Aranyat érő információ😊! Köszi!
Piritu - 1.000.0002016-08-22 20:47:12 // 4419
Ennyi infót örizgetek a témábna már régóta:
"Szóval : kerék oldali gl-szem : FEBI2354
Birth B2165
Lemförder LF10747
Febi FEBI2354 01303
Frap G2310
teljesen OK;
belső oldali gl-szem : FEBI17376 ezt sajnos kicsit át kellett esztergáltatni mert ez 12x45x52 és 12x44x50 az oks!!"
"Szóval : kerék oldali gl-szem : FEBI2354
Birth B2165
Lemförder LF10747
Febi FEBI2354 01303
Frap G2310
teljesen OK;
belső oldali gl-szem : FEBI17376 ezt sajnos kicsit át kellett esztergáltatni mert ez 12x45x52 és 12x44x50 az oks!!"
Wickey2016-08-22 17:02:45 // 4418
Amúgy ha már előástam a jelszavamat:
Hátsó futóművel kapcsolatban mi a mondás? Vannak források szilentekhez G-szemekhez? Van valakinek valami titkos tuti tippje a fotel mélyéről? :)
Komplett lengőkarok utángyártottban nincsenek, a gyári horror, a hátsó szilentkészlet meg szintén valami hetven rongy, ráadásul a hangok azt mondták, hogy akkor odalesz a passzív hátsókerék kormányzás ha kicseréli az ember powerflexre az összeset ráadásul nyöszörögni fog meg minden.
Ezen legalább olyan jót el tudnak vitázni külföldön, mint idehaza honfitársaink a japán vs német, benzin-dízel vagy gyurcsányorbán vonalon egy tetszőleges kocsmában a kockásabrosz mellett a harmadik feles után.
Hátsó futóművel kapcsolatban mi a mondás? Vannak források szilentekhez G-szemekhez? Van valakinek valami titkos tuti tippje a fotel mélyéről? :)
Komplett lengőkarok utángyártottban nincsenek, a gyári horror, a hátsó szilentkészlet meg szintén valami hetven rongy, ráadásul a hangok azt mondták, hogy akkor odalesz a passzív hátsókerék kormányzás ha kicseréli az ember powerflexre az összeset ráadásul nyöszörögni fog meg minden.
Ezen legalább olyan jót el tudnak vitázni külföldön, mint idehaza honfitársaink a japán vs német, benzin-dízel vagy gyurcsányorbán vonalon egy tetszőleges kocsmában a kockásabrosz mellett a harmadik feles után.
Wickey2016-08-22 16:58:54 // 4417
Höhö. Én 242ezerrel vettem. Mondjuk ez TÉNYLEG annyi :)
A 3-4k stimmel, még forgalomba helyezés / átírás nélkül is. Így lesz egy 300ezer forintos autóból 1 milliós. De ez nem spider specifikus dolog, ugyanez igaz bármire.
A 3-4k stimmel, még forgalomba helyezés / átírás nélkül is. Így lesz egy 300ezer forintos autóból 1 milliós. De ez nem spider specifikus dolog, ugyanez igaz bármire.
Forsberg2016-08-21 00:15:39 // 4416
Gyönyörű!
Piritu - 1.000.0002016-08-20 23:16:50 // 4415
Piritu - 1.000.0002016-08-18 21:53:24 // 4414
Piritu - 1.000.0002016-08-17 22:26:35 // 4413
Zselé2016-08-07 12:22:33 // 4412
Nagyon köszönöm a részletes információt!
Piritu - 1.000.0002016-08-06 20:37:08 // 4411
Spider specifikus dolgok:
- a hátsó futómű elég bonyolult, felújítása a sok lengőkar és szilent miatt nem kis feladat.
- hátsó ablak szokott bemattulni, ill. elrepedni. Gyári horror ár, célszerűbb egy jó ponyvással átlátszó ponyvát bevarratni. Nekem is így lett megcsinálva.
- a sérült tető vagy varrható, vagy alternatívaként innen rendelhető új. A gyári tudtommal bőven félmilla feletti tétel.
- automata tetőnél a hidraulikával, pontosabban az abban lévő műanyag fogaskerekekkel szokott gond lenni. Ilyenkor le szokták gyártani bronzból. Személy szerint kézi nyitásút vettem, így nincs ami elromoljon benne.
- a nyitott tető miatt a belteret jobban megviseli a nap, ha nem ápolták rendesen.
- előny ha van szélfogó háló az ülés mögött, a hiány esetén felmerülő költségek lentebb.
Még valami. Klíma nélkülit NEM szabad venni. A tűző napsütésben nyitott tetővel napszúrást, felcsukva hőgutát lehet kapni. Ilyenkor csak a klíma segít.
- a hátsó futómű elég bonyolult, felújítása a sok lengőkar és szilent miatt nem kis feladat.
- hátsó ablak szokott bemattulni, ill. elrepedni. Gyári horror ár, célszerűbb egy jó ponyvással átlátszó ponyvát bevarratni. Nekem is így lett megcsinálva.
- a sérült tető vagy varrható, vagy alternatívaként innen rendelhető új. A gyári tudtommal bőven félmilla feletti tétel.
- automata tetőnél a hidraulikával, pontosabban az abban lévő műanyag fogaskerekekkel szokott gond lenni. Ilyenkor le szokták gyártani bronzból. Személy szerint kézi nyitásút vettem, így nincs ami elromoljon benne.
- a nyitott tető miatt a belteret jobban megviseli a nap, ha nem ápolták rendesen.
- előny ha van szélfogó háló az ülés mögött, a hiány esetén felmerülő költségek lentebb.
Még valami. Klíma nélkülit NEM szabad venni. A tűző napsütésben nyitott tetővel napszúrást, felcsukva hőgutát lehet kapni. Ilyenkor csak a klíma segít.
Forsberg2016-08-06 07:13:19 // 4410
Szia!
Nekem csak két hete van meg, így csak annyit tudok mondani, hogy imádom! :) Fantasztikus dolog egy ilyen kocsi.
A többiek majd érdemben segítenek, én csak drukkolok, hogy sikerüljön. :)
Nekem csak két hete van meg, így csak annyit tudok mondani, hogy imádom! :) Fantasztikus dolog egy ilyen kocsi.
A többiek majd érdemben segítenek, én csak drukkolok, hogy sikerüljön. :)
Zselé2016-08-05 22:31:26 // 4409
Sziastrok, egy Spider vásárlásán töröm a fejem. 2.0 150le Ts lesz valószínűleg. Tudtok mondani pár támpontot, mire figyeljek vásárlásnál, ami speciálisan a Spider rejtett hibája lehet? Milyen tételt tesz ki pl egy tető felújítás?
Piritu - 1.000.0002016-08-01 21:14:16 // 4408
Fél évszázad? Az enyém még 19 sincs :-)
Kazes☻2016-08-01 19:51:43 // 4407