Fórum >> Típusok >> Spider

Piritu - 1.000.0002010-06-24 21:21:06 // 2082
áh, valld csak be hogy az egészet azért intézted így, hogy legyen időd felrakni a 18-asokat :-))
Piritu - 1.000.0002010-06-24 21:19:41 // 2081
Talán nem volt bekötve a biztonsági öve? :-DD
KGBMAN2010-06-24 20:28:23 // 2080
Hála a Yard lelkes alkalmazottainak akik a várost sűrűn és és nagy számban járták az esemény elmaradt. Az operatőr miatt így is majdnem meg lettünk dorgálva.
Szóval projekt elodázva :(
gyml2010-06-24 18:28:34 // 2079
Hmmm,tényleg kár.
KGBMAN2010-06-24 16:48:50 // 2078
Most azért sajnálom, hogy nem a 18as gurulók vannak már alatta.. Mekkorát mutatna. Viszont az orrész az hiánytalanul szép a krómos scudettoval és a feka lámpákkal. Jól mutat majd ha be lesz vágva :)
Piritu - 1.000.0002010-06-24 16:26:37 // 2077
Kíváncsian várjuk az eredményt :-)
KGBMAN2010-06-24 16:15:11 // 2076
Úgy néz ki ma este a pók statisztálni fog a következő Superbike TV műsor elkészítéséhez. :) Kellett egy autó, ami:
1: nyitott, hogy jól lehet követni a motorost forogva.
2: van benne megfelelő mennyiségű kraft.
3: lehetőleg a stáb ismerőseinek egyikének birtokában legyen aki van olyan kedves sofőrt és üldözőt játszani. :)

Rám esett a választás :)

Fel leszünk szerelve vákumtappancsos Contour HD kamerával, operatőrrel, sisakos kommunikációval, mert egy motort fogunk követni a városban..Majd pedig tempósan követjük a pályán ;) A motoron szintén lesz pár kamera, a motoroson sisak telekom (másképp kivel beszélnénk ugyebár:) ), így a jelenet mindkét nézőpontból realtime rendezhető, szervezhető, megörökíthető. Ezt később összevágják és ha elég jóra sikerül leadják. Ha meg nem akkor volt egy jó esténk :)
Piritu - 1.000.0002010-06-24 15:11:35 // 2075
..és ezt Puskin óta tudjuk :-)
Kazes☻2010-06-24 15:09:23 // 2074
Minden az Anyegin múlik! :)))
Piritu - 1.000.0002010-06-24 15:07:03 // 2073
Igazából a légtelenítésétől tartottam, mert a manual is csak azt említi, hogy speciálisan kell, de hogyan, azt nem.
18 volt cserével együtt.
KGBMAN2010-06-24 15:05:12 // 2072
És nem is olyan húde drága. Ofiék is jó árat adnak a gyárira, meg Unix is a nem gyárira. Most genyózni a felújítással ami ki tudja meddig jó.. nem célszerű..
Kazes☻2010-06-24 15:00:23 // 2071
Nekem már volt, de hál' Istennek nem nagy sebességnél és meg tudtam állni. :))) A haveromnak is volt, de Ő hülye volt mert már tudott róla és nem is tudott megállni, csak egy teherautó hátába koccolva, még a jó öreg 132-ével. :)
Kazes☻2010-06-24 14:58:41 // 2070
Pedig sokszor megéri. Bár nem ismerem a mai árakat, mert nem tegnap csináltam, de anno fel vagy harmada volt a felújító szett és ha a munkahenger nem sérült, nem vállas, akkor új karmantyú és hajrá. És sokszor nem vállas, hiszen a gumi nem tud rajta annyit koptatni, sőt az kopik el. :)
Piritu - 1.000.0002010-06-24 14:24:43 // 2069
A Spider főfékhengerénél spekuláltam és is a felújító készleten, aztán arra gondoltam, hogy ha a tömítés elkopott, a vas se új már, úgyhogy komplett csere lett belőle.
KGBMAN2010-06-24 14:15:24 // 2068
Ilyen nem volt, soha ne is legyen :) SENKINEK!
KGBMAN2010-06-24 14:14:37 // 2067
Nem néztem, de nem hiszem hogy sokkal olcsóbb lett volna.
Kazes☻2010-06-24 13:57:29 // 2066
Értem. És a javító szett mennyi? Vagy azt nem is néztél? :)
Kazes☻2010-06-24 13:56:07 // 2065
Az milyen xar, amikor a fék esik be és azért még próbálkozol gyorsan pumpálni, hogy fogjon, hogy dolgozzanak a karmantyúk! :)))
Piritu - 1.000.0002010-06-24 13:55:48 // 2064
Első dolgom volt megnézni, amikor megnéztem a kocsit az eladónál, hogy milyen a kuplung. :-)
Elég volt egyszer fekve maradni :-)
KGBMAN2010-06-24 13:53:54 // 2063
Nem. Főhengert vettem 15ért. Igaz, nekem van 40% discount UT-nél.
Kazes☻2010-06-24 13:53:49 // 2062
És nem maradt pl. folt az autó után a parkoló betonján? Vagy fogyás a tartályban? Egyből csak kampeca? ?)
KGBMAN2010-06-24 13:53:16 // 2060
Spideren nem lesz ilyen. Ha bent is marad visszahúzod, hívod a szerelőt, megveszed a cuccot és lecserélteted. De addig is megy. De az is lehet hogy leugrik a pedálról a főhenger (ezek szerint ez van a pedálon) "feje" és azért szalad be. :) Én már jártam így. Egy rendes alátét és sasszeg viszont csodákra képes:)
Kazes☻2010-06-24 13:51:59 // 2059
Ja, értem. Az gáz! Akkor azt szidd, aki betette a nyeles tengelyre! :)
Kazes☻2010-06-24 13:50:07 // 2058
A javító szett mennyi? :)
KGBMAN2010-06-24 13:49:56 // 2057
Nálam pl a bentragadt pedál jelezte, hogy gáz van. Jóval azelőtt 1-1 alkalommal csinálta, hogy teljesen csereérett lett volna. De jobb előbb, mint később trélerrel víve.
Piritu - 1.000.0002010-06-24 13:49:56 // 2056
aha, volt előjele, benyomtam a pedált és benn maradt :-))
A 147-ben a nyelestengelyen van a munkahenger, körbefogja és az roppant össze atengelyre, ami ráadásul be is darálta :-(
Kazes☻2010-06-24 13:47:37 // 2055
Tapasztalatom szerint (igaz nem 147) nem fossa csak úgy el magát, vannak apró 'előjelek'. :)
Piritu - 1.000.0002010-06-24 13:47:13 // 2054
kellett, minden csupa olaj lett :-(
Kazes☻2010-06-24 13:44:31 // 2053
Ha jól tudom, a kézifék kötél sem magától állítódik utána, hanem a fék használatától. :)
Már a '83-as Giulietta-mban is ilyen a kuplung, tehát nem új. :)))
KGBMAN2010-06-24 13:44:14 // 2052
15 körül van a munkahenger (ez van a pedálnál ugye) és 15 a főhenger (kuplungnál).
Nem kötelező az egész kuplungot cserélni.
KGBMAN2010-06-24 13:43:09 // 2051
Azért a kéziféket nem használod annyit mint a kuplungot :)
Piritu - 1.000.0002010-06-24 13:40:42 // 2050
A kézifékkötél is utánállítja magát, nem kell állítgatni, tehát megoldható.
Piritu - 1.000.0002010-06-24 13:39:35 // 2049
Hát inkább állítgatnám, mint 800 Euróért kiszereltessem a váltót (147) és komplett kuplungot cseréltessek, mert elfosta magát a tömítés és minden csupa olaj lett.
Kazes☻2010-06-24 13:37:21 // 2048
Pl. nem nyúlik meg, ergo nem kell utánaállítani. :)
A fent fogó kuplung a normális, szvsz. :)
Piritu - 1.000.0002010-06-24 13:31:13 // 2047
A 147-el egyszer maradtam fekve az alsó munkahenger miatt, akkoriban emlegettem elég sűrűn azt, aki a jó kis bowden helyett kitalálta a hidraulikus rendszert. Tényleg mi az előnye? Rásegítés (hidraulikus) nincs, akkor miért? Sokkal több cucc tud elromlani benne, pl az összes tömítés.
KGBMAN2010-06-24 13:27:07 // 2046
Úgy is mondhatnánk nincs új a nap alatt :)
KGBMAN2010-06-24 13:26:47 // 2045
Mi meg pontosan így csináltuk leírás nélkül.. Ahogy a féknél is szokás ugyebár :)
Piritu - 1.000.0002010-06-24 13:25:37 // 2044
Pontosan így írja le :-)
KGBMAN2010-06-24 13:23:33 // 2043
Jaja.. Megpumpálod, nyomva tartod, csavar meglazít, bubi kijön, pedál benyomva tart. leeresztő meghúz, pedál felhúz.És ezt addig ismétled amíg van benne bubi. De nem árt a tartályt ellenőrizni van-e benne elég olaj :)
Piritu - 1.000.0002010-06-24 13:17:42 // 2042
A munkahengeren van egy "leeresztő" csavar a manual szerint, azzal kell.
KGBMAN2010-06-24 13:16:18 // 2041
Szerelőm csinálta, nem én. Ergo nem tudom.
gyml2010-06-24 12:42:22 // 2040
Hol kell?
KGBMAN2010-06-23 20:39:02 // 2039
Légteleníteni szokás max ha jól tudom..
Piritu - 1.000.0002010-06-23 20:25:47 // 2038
A manual nem ír külön a beállításról, most néztem meg.
KGBMAN2010-06-23 20:23:25 // 2037
Nézesd meg szerelővel :)
gyml2010-06-23 20:08:37 // 2036
Hidraulikus nálam is. És tökéletesen működik is,csak furcsa a többi autó után.
KGBMAN2010-06-23 17:45:51 // 2035
Szerelőt kérdezz. Enyémben hidraulikus a rendszer. De gondolom állítható.
gyml2010-06-23 15:25:52 // 2034
Nekem váltásnál elég a pedálút feléig kinyomni. Lehet ezen valahogy állítani?
KGBMAN2010-06-23 13:44:01 // 2033
Nekem a pedálút 1/4.étől kezd el fogni és padlóig nyomom.

A tetőről: hátsó ablaka üveg és ennél fogva törik.. Ráadásul nem egyszerű beszerezni.
2: Lenyitod a vásznat, felteszed a keményet. tehát nyitott helyzetben van alatta (vagyis a kupakja alatt)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak