Fórum >> Típusok >> Spider

Arno1662012-08-13 11:31:51 // 3724
Közben vásároltam 147/GT stb bakot, és stimmel bele. 6e Ft volt - Bárdinál.

A villás részen az anya a másik oldalon van, és kicsit a villán igazgatni kell. (Képen még az eredeti állapotban látszik, de így sem vészes)

Piritu - 1.000.0002012-08-10 21:42:58 // 3723
A Pókban nem láttam ilyesmit, csak az indítómotort látom ott, de holnap megsasolom jobban világosban is.
Arno1662012-08-10 18:14:37 // 3722
Középső képen a sárgaréz színű kalapos szokásos EGR szelep forma jó mélyen.
Ha kell akkor megjelölöm, de szerintem látni fogjátok, pont a kép közepe a benzin nyomásszabályzóval szinte egy vonalban kb. 20cm mélyen a valóságban.

Nagyon ritkán nyit, akkor is csak be-be pöffent egy kis kipuffgázt ha "ugralok" fordulaton a gázon.
Arno1662012-08-10 18:10:57 // 3721
Csináltam gyorsan telefonnal, remélem látszik a lényeg:

Piritu - 1.000.0002012-08-09 23:30:11 // 3720
Jó éjt!

(Furka hágóra menet)
Piritu - 1.000.0002012-08-09 22:48:37 // 3719
Negyed órája sasolom az epret, de nem látok ott semmit. Képed nincs róla?
Csöri2012-08-09 21:02:14 // 3718
Egy képpel sokat segítenél. Én TS motoron nem láttam még kipufgáz visszavezetést, még az ePerben sem.
Arno1662012-08-09 16:51:06 // 3717
blokk hatso falán jobb oldalt a hengerfej magasságában. De állítólag nem mindegyik EGR-es. (Enyem lehet svajci...)
Csöri2012-08-08 22:34:40 // 3716
Még én sem láttam.:-)
Fairlane2012-08-08 15:36:19 // 3715
Bárdinál elvileg tudnak hozni.
Ki kell túratni velük eperből, vagy talán még gyorsabb, ha te mondasz nekik cikkszámot ;)
Piritu - 1.000.0002012-08-08 15:21:40 // 3714
Hol van ez az egr a TS-ben? Megnézném, de még sose volt dolgom vele.
Arno1662012-08-08 10:34:05 // 3713
Srácok, TS-hez a felső motorkitámasztó kutyacsontot hol lehet beszerezni újban? Köszi!
Vagy hol szilentezik meg megvárható felállásban? Köszi!
Arno1662012-08-07 22:53:08 // 3712
ltopolino.hu

-

Az EGR szelepet meg tudná nézni vki, hogy gázadásra mit csinál?
Enyém üzemmeleg motornál épphogy néha mozdul. (látszik ha ránéz az ember)
Ennek igy kell mukodnie? Anno Dedra-nal nagy gázra behúzott rendesen, nem csak "kamu" mozgásokat csinalt.
Piritu - 1.000.0002012-08-07 14:13:12 // 3711
Honnan szerezted be a nyomtásszélesítőt?
Arno1662012-08-06 22:47:02 // 3710
Hibakódig nem jutottam még, adaptert kellene faragni.
De lehet inkabb azt kellene mint találgatni. :)

Az is érdekes, hogy 1-ben ha indulok húz egy darabig, majd torpan egyet egesz lent (1500-2000rpm korul), es huz tovabb.... akkusaru le-fel megvolt egyeb ok miatt.
Az a gyanum az említett megkerülő szelep valamiért határon dolgozik, vagy lehet szorul.

Nyomtávszélesítő közben megoldódott. 15mm-es Novitec került be pont a tehermentesítő igénye miatt. Nem mintha számítana a márka, de TÜV papír meg minden azért egy nyugalmat ad.

Viszont remélem futóműbeállítás megoldja: instabilabb lett a szélesítéstől, tolja az orrát, és riszálja a fenekét. Éppenhogy és csak forszírozott kanyarban, de a korábbi állapothoz képest visszalépés. :-/
Piritu - 1.000.0002012-08-03 22:43:17 // 3708
Hibakódod van az ECU-ban? Esetleg egy élőadat elemzés megmondaná, hogy miért rángat. Én elsőre egy egyszerű resetet javasolok. (eu2-nél akusaru le pár percig is elég)
A beállítást már napok óta keresem a manualban, de nem találtam semmit, ellenben van valami egy megkerülő szelepről benne. Holnap megnézem a vasban.

Víztranszferesen már én is gondolkodtam (szintén középkonzol ügyben), aztán találtam egy ezüstöt Phonnál és az lett. Amiket nézegettem a neten jónak tűntek, bár egyet tényleg jó lenne látni élőben.

Nyomtávszélesítőt nekem a gumisom hozott. A 10 mm kissé cikis, mert az még keskenyebb, mint a kerékagy központosítója és nem biztos, hogy marad még akkora darab, ami a központosításhoz elég. Nekem ezért lett 16 mm, mert azon mér van központosító.
Arno1662012-07-30 13:58:53 // 3707
Sracok, mitől lehet hogy gazelvetel gazraadas hatasara dadog es rangat a pók? (2.0TS)
Kisgázon egyenletes tempoban haladva is kepes ra neha, ha olyanja van.
Olyan mintha motortartó lógna, de nem. (féltengelyek jók, kuplung új) Egyre inkabb az a gyanum valami a pillangó zárás / alapjarat körül nem kerek. Neha az alapjarat is jatszik.

/erzesre olyan mintha bizonyos pillangoallas alatt azonnal elvenne a levegot es megjon a brutal motorfek/

Mi az EURO2-es 2.0TS-en az alapjarat beallitasanak menete?

--

Víztranszferes dekorfoliával dolgozott, dolgoztatott valaki? Középkonzolt szeretném bevonatni, elég "izé", gondoltam gyűjtök egy kis infot előtte pro-kontra.

--

Esetleg alu 10mm-es nyomtávszélesítőre jó forrás tipp? Ebay-t neztem, de ha lenne jobb megköszönném.

Köszönet előre is!
.......................2012-07-27 17:13:38 // 3706
FL elött is volt fehér?
.......................2012-07-27 17:07:55 // 3705
az új ülések szuperul néznek ki,de q***va kényelmetlenek
ezért is vettünk FL elötti Bre t
.......................2012-07-27 17:05:52 // 3704
hú a gerinctámasz is villanyos lett FL után
Rohodi Mihály2012-07-27 14:32:05 // 3703
Testvérek :-)
Bal 2.2 JTS 186LE 2007-ből, jobb 1750 TBi 200LE 2010-ből :-)



Különbségek az utastérben: ülés-kormány, és az újban már MŰANYAG a díszcsík, nem szálhúzott alu...








Piritu - 1.000.0002012-07-26 22:23:28 // 3702
Akkor nálad is ki kell cserélni a tépőzárat. Már én is nézegettem. Nálam téli projekt lesz.
(Amúgy elég trehány vagyok, 5-ből ha egyszer visszarakom azt a fület, mert a háló keretén mindig fennakad becsukáskor.)
Robbie__2012-07-26 22:17:59 // 3701
Pritu; szerinted mit csináljak a tetőmmel ? Amikor felhajtom és van az a tépőzáros rész ,amikor behajtod a füleket ott már nem marad meg ahogyan kéne. Te mindíg olyan jó ötleteket mondasz nekem! :)
Piritu - 1.000.0002012-07-26 22:14:28 // 3700
Na, akkor halad a projekt! :-)
Ahogy látom, te is tudnál elég sok blog bejegyzést csinálni, ha mindent dokumentálnál :-))
Nekem simán visszament a légzsák a helyére, de nekem már az újabb kormányom van.
Ja, egészségedre!
Wickey2012-07-26 21:36:21 // 3699
Like.

Én is sínen, a légzsák fasza. Az átvezető gyűrű cseréje után még hibakódot se kellett törölni, egyből helyreállt a rend. Jó ez az őskövület Becker vezérlő, nem gecizik, ha csak egy hiba van, és az megszűnt, akkor nem is terheli a pici agyát azzal, hogy tárolja a továbbiakban. :-)

Viszont az dislike, hogy képtelen voltam visszacsavarozni a helyére azt a kurva légzsákot, rekedtre ordibáltam magam, egész egyszerűen valami kretén volt, aki ezt kitalálta, egész életében légzsákot szereltetnék vele ki-be, három órája csak szopok vele. Holnap meg mehetek menetfúrót venni, mert már annyiszor kapott félre az a tetves csavar, hogy oda a menet a légzsákban.

Most meg már nincs kedvem levezetésnek csonkállványt cserélni, szóval feljöttem és előhoztam egy üveg 74%-os rumot, most már picit jobb. :-)
Piritu - 1.000.0002012-07-25 22:25:33 // 3698
Sínen vagyunk :-)
Wickey2012-07-21 20:41:06 // 3697
igen, négyküllős. Már elkezdtem nézegetni a 164 Supereket, hátha találok egy elfekvő kormányt, elvileg az is jó lehet bele...
Piritu - 1.000.0002012-07-21 19:46:16 // 3696
Szerintem még az enyémben is olyan a csonkaállvány/fék, mint a tiedben. Legalábbis az ABS szenzor leírásod alapján. Anno én is filóztam a cserén, de lett rá egy rendes tárcsa és betét és maradt. Nincs vele gond, műxik rendesen, szerintem kár a cserére pénzt költeni. A 2,0TS amúgy sem sportmotor. (Téli projekt lesz a fékek tömítéscseréje és a fékcsövek cseréje.)
A Tiedben még a négy küllős kormány van? Azt lehet, hogy tényleg megérné "korszerűsíteni". Az enyémben is már lassan 15 éves a légzsák, a még régebbi nem biztos, hogy üzembiztos még.
Wickey2012-07-21 19:27:00 // 3695
az lesz.
Csak megint kezdődik az okoskodás, hogy mi megy bele HELYETTE... az enyém nagyon korai évjárat, lásd a régi, 155-tel kompatibilis csonkállványokat, kis, 257-es fékeket satöbbi, a légzsákja is 145 boxer örökség (Becker ECU-val), stbstb.

Kiváncsi leszek... noha elvileg újban is lehet átvezetőt kapni 30kHUF körül. De ezt még csekkolom Ofiékkal.
Piritu - 1.000.0002012-07-21 19:08:06 // 3694
Akkor goto bontó :-(
Wickey2012-07-21 19:03:53 // 3693
már kikaptam, és az átvezető az, ami zárlatos. Ami - gyanítom - nem tervezési sajátosság benne. :))
Piritu - 1.000.0002012-07-21 18:21:36 // 3692
A légzsákot elég egyszerű kikapni, lehet, hogy csak az átvezető kakukk.
Wickey2012-07-21 18:14:17 // 3691
mondjuk így máris értelmet nyer az öt villogáshoz tartozó hibakód:
05: Driver's side module triggering device resistance out of tolerance...
hát persze, összedugva rövidzár, széthúzva szakadás, nem csodálom, ha hisztizik miatta. :-)
Wickey2012-07-21 18:07:51 // 3690
ez gyors volt, abból meg az átvezető hiányzik. Na mindegy. A 145-öst meg most ezért nem szedem szét. Broáf.
Wickey2012-07-21 18:04:26 // 3689
újabb nagy öröm... nem igazán vágom a légzsák működésének a módját, de gyanítom, hogy ha a kormánykerék a kezemben van, és a légzsák átvezető kábelének a két csatlakozója között ellenállást mérek, annak nem nullának kéne lennie...

van lenn egy 145 kormány légzsákostól, lemegyek és megnézem azon is.
Wickey2012-07-21 11:08:43 // 3688
Most, hogy van egy garnitúra, elkezdhetjük. Én felújítom a saját, polcon lévőimet, majd kicserélem, és ami az autó alatt van, jól odaadom Neked. Te felújítod szép kényelmesen, beteszed, és ami kikerül a kocsid alól, visszaadod. Egy ilyet pl. el tudok képzelni.
Piritu - 1.000.0002012-07-20 22:13:54 // 3687
Hmmm, erre már én is gondoltam. venni egy komplettet, felújítani kényelmesen és félretenni. Eddig már van is két felső lengőkarom...
Wickey2012-07-20 22:08:17 // 3686
rosszabb. Komplett hátsó hidat vettem, összeszerelt állapotban.
Persze fosok voltak azok a lengőkarok is, de nem ANNYIRA mint az enyémek.
Piritu - 1.000.0002012-07-20 21:20:21 // 3685
Nyikorog? :-O
Sikerült a hátsó futóművet szilentezni, vagy komplett karokat vettél?
Piritu - 1.000.0002012-07-20 21:18:31 // 3684
Kettő hiba volt benne, mindkettőt egyszerre kitörölte. Az enyém amúgy TRW (60625181)
Wickey2012-07-20 21:08:26 // 3683
ja, a váltó egyelőre oké, mentem vele 40 km-et, és egyszer-kétszer eltoltam neki kettőben, de eddig bírta, koppkopp. :-)

de most, hogy hibátlan a kipufogó és halk az autó, kiderült, hogy hiába válogattam össze a jobb cuccokat a hátsó futóműbe, iszonyatosan tud ott nyikorogni valami gödrös úton. :-(

Szóval a maradékot nekilátok felújítani.
Wickey2012-07-20 21:06:39 // 3682
röhögni fogsz: A légzsák diag csati egyes lábát testelni kell gyújtáson pár másodpercre, és kivillogja a hibakódot. :-)))

Amúgy a 145 service manualban le van írva az airbag résznél, Docky oldalán elérhető.
Wickey2012-07-20 21:05:48 // 3681
Felkerül, majd ha meglesz a rendszám. :-)

Az examiner képes volt egyszerre kiütni az összes hibát?
Neked is Becker vezérlőd van és nem TRW? Eperben alvázszám alapján elvben ellenőrizhető, a 60610206 az a becker, a 60625181 pedig a TRW.
Piritu - 1.000.0002012-07-20 21:03:33 // 3680
Hogy megy ez a "kivillogtatás" ?
Piritu - 1.000.0002012-07-20 21:02:55 // 3679
Ahogy látom nálad is Examiner lesz a vége, mint nálam -(
A váltó oké lett? Mikor kerül fel a Vas az oldaladra?
Wickey2012-07-20 21:00:51 // 3678
Nnna, a légzsák hibakódok kivillogtatása már megy, de törölni az istennek se sikerül. Most vagy azért, mert egyesével töröl minden egyes hibát, és konkrétan csurig van a hibatároló, vagy mert TÉNYLEG van valami gond valamelyik kábelezéssel / légzsákkal.

na mindegy, holnap is elleszek már látom. :-)
gyml2012-07-20 14:51:26 // 3677
Hűdeszép! :)
Rohodi Mihály2012-07-19 11:01:04 // 3675
Újabb tető nélkülivel bővült a család :-)



Szép nyarat mindenkinek!
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak