Piritu - 1.000.0002013-04-12 22:21:46 // 3870
Holnap délután - ha az idő is úgy akarja - megtesszük az idei első Balaton túrát Balatonfüredre. Megnézzük a carStyling-osokat, csak hogy legyen arra normális autó is :-DD
gyml2013-04-12 07:33:58 // 3869
Én már kinyitottam néhányszor. Elég gyanús is lehettem a rendőröknek, mert ebben a 2 hétben kétszer is beálltak mögém, levillogtak és igazoltattak. Persze annyi eszük nincs, hogy ha gáz lenne a kocsival, vagy piáltam volna, akkor nem hívnám fel a figyelmet magamra a nyitott tetővel. Vagy talán azt hitték drogdíler vagyok?? Nem tudom, de mindkétszer felírták minden adatom, lekérdezték a központban és még meg is szondáztattak. Mondjuk elég csalódott pofájuk volt, amikor semmit nem találtak. :)
Andy2013-04-12 06:29:20 // 3868
El se raktuk, téli felni, kemény tető, kemény arcok... ;))))) De ma leveszem a kupakot róla! :))
Csöri2013-04-12 00:53:04 // 3867
Én holnap vittem volna vizsgára.:-)
Piritu - 1.000.0002013-04-11 19:20:09 // 3866
Ma megtettük az első 50 fedetlen km-t! :-))
Piritu - 1.000.0002013-04-10 21:52:16 // 3865
Mi újság lobogó hajúak? Lassan itt a jó idő :-)
Mindeni előszedte már a vasat?
Mindeni előszedte már a vasat?
Piritu - 1.000.0002013-04-04 18:12:35 // 3864
Szedte már ki valaki a Spiderből az akkutálcát?
Alul oldalt van két-két csavar, eddig oké.
Hátul viszont ahogy nézem hozzá van hegesztve a kasznihoz. (Mondjuk ide elég nehéz benézni, a fényképező is alig fér be.):
Nem értem a koncepciót...
Viszont jó lenne alatta korróziómentesíteni és lefesteni. Az első képen bal oldalon látni a gondot.
Alul oldalt van két-két csavar, eddig oké.
Hátul viszont ahogy nézem hozzá van hegesztve a kasznihoz. (Mondjuk ide elég nehéz benézni, a fényképező is alig fér be.):
Nem értem a koncepciót...
Viszont jó lenne alatta korróziómentesíteni és lefesteni. Az első képen bal oldalon látni a gondot.
Piritu - 1.000.0002013-03-31 07:21:51 // 3863
Ajánlhatok egy szerelőt, aki meg tudja csinálni az olajcserét? :-DD
Csöri2013-03-30 22:57:45 // 3862
Lassan itt a szezon, nekem is elő kéne szedni a vasat.
Műszaki lejárt, olajat kéne cserélni és az új sárvédőket is el kéne vinni a fényezőkhöz.
Asszem neki állok hamarosan a projectnek.:-)
Műszaki lejárt, olajat kéne cserélni és az új sárvédőket is el kéne vinni a fényezőkhöz.
Asszem neki állok hamarosan a projectnek.:-)
Piritu - 1.000.0002013-03-30 16:15:51 // 3861
Ma úgy döntöttem, hogy megjött a tavasz. Szárazak az utak.
Előszedtem a Pókot. Igaz csukott tetővel, de mentünk egy kört. Megejtettünk egy mosást, és egy kerékpumpálást is.
Még mindig borsódzik a hátam, olyan jó hangja van 4e felett :-)))))))))))))))
Előszedtem a Pókot. Igaz csukott tetővel, de mentünk egy kört. Megejtettünk egy mosást, és egy kerékpumpálást is.
Még mindig borsódzik a hátam, olyan jó hangja van 4e felett :-)))))))))))))))
Piritu - 1.000.0002013-03-24 11:44:13 // 3860
Ma akartam elővenni a Spidert, erre megint esett (és most is esik) a hó :-((
Mikor lesz már végre tavasz?
Mikor lesz már végre tavasz?
gyml2013-03-15 11:50:52 // 3859
Az enyém 2001-es klímás és van benne. :)
Marek2013-03-14 16:58:26 // 3858
2.0 TS Spider váltó olcsón eladó. Nagyon jó állapotban! Van még egy első lökös, és 2 komplett ajtó is olcsón! Érdeklődni az oldalamon tudtok!
SERPENTE2013-03-13 04:43:59 // 3857
sziasztok. itt vagyok... mostansàg nem igazàn fényes az életem... de van remény mert erröl a pontròl csak javitani lehet.... elkezdtem beleélni magam a 4C-be :) remélem lesz belöle nyitott tetös vàltozat :) üdv mindenkinek
Grando2013-03-04 09:31:11 // 3856
Arno1662013-03-04 04:26:21 // 3855
Valamelyiké jó bele... tőcsavarok megvannak ha jól emlékszem az ablaktörlő lapát alatti részen ahol a levegőt szívja, csak a műanyag házat kell rácsavarozni. Nalam is tervben, jön be a bűz + a klima is hamarabb lebüdösödik a sok szmotyitól. Ha valaki tudja melyik autójé jó bele írja meg légyszi!
Piritu - 1.000.0002013-02-12 20:15:02 // 3854
Elvileg a technika ugyan az.
Robbie__2013-02-12 11:53:36 // 3853
Igen jogos; de állandóan szmog szahom van így csukott tetővel is. Gtv-ben sincsen?
Piritu - 1.000.0002013-02-12 10:52:36 // 3852
Klímásban sincs :-P
Piritu - 1.000.0002013-02-12 10:52:14 // 3851
Az enyémben sincs, de nyitott tetőhöz minek is? :-DD
Robbie__2013-02-12 07:21:54 // 3850
Persze nincsen benne klíma..
Robbie__2013-02-12 07:19:06 // 3849
Ugye 97'es Spideran nincsen pollenszűrő, hiába keresem?!
Rohodi Mihály2013-02-08 10:00:17 // 3848
A bajonett "apa" része a hardtopon van.
Az anya rész pedig a felnyíló műanyag fedél bal és jobb oldali kis füle alatti ponyvatető vázhoz van csavarozva fixen. Így 6 helyen lehet állítgatni a méreteket, hogy helyesen álljon a tető mindenhol.
Az anya rész pedig a felnyíló műanyag fedél bal és jobb oldali kis füle alatti ponyvatető vázhoz van csavarozva fixen. Így 6 helyen lehet állítgatni a méreteket, hogy helyesen álljon a tető mindenhol.
Piritu - 1.000.0002013-02-07 17:33:01 // 3847
Mihez van csavarozva ez a bajonett rész a kocsin?
Rohodi Mihály2013-02-07 14:09:08 // 3846
Szia!
Ezt nem tudom megválaszolni :-)
Valószínűleg az, hogy a ponyvatető hátsó 2 zár tüskéje kiugrik nyitás után a helyéről, mert a ponyv szerkezete felfelé feszíti, míg a hardtop nehéz, és merev is, tehát hiába nyitnád a zárat, amint elengeded a nyitást, visszazár, és így újra levehetetlen lenne a tető.
Illetve a hardtop súlyközéppontja is ott van inkább, ahol a bajonettzár rész.
Ezt nem tudom megválaszolni :-)
Valószínűleg az, hogy a ponyvatető hátsó 2 zár tüskéje kiugrik nyitás után a helyéről, mert a ponyv szerkezete felfelé feszíti, míg a hardtop nehéz, és merev is, tehát hiába nyitnád a zárat, amint elengeded a nyitást, visszazár, és így újra levehetetlen lenne a tető.
Illetve a hardtop súlyközéppontja is ott van inkább, ahol a bajonettzár rész.
Piritu - 1.000.0002013-02-06 20:39:28 // 3845
Kicsit meglep, hogy a kemény tető hátsó része nem oda zár, ahová a gyári. Azt hittem ugyan abba a két lyukba megy. Mi ebben a logika?
Rohodi Mihály2013-02-05 12:52:06 // 3844
Megcsinálták, lemásolták.
Csak nem lett méretpontos pont ott, ahol a bajonettzár ("apa-anya") zár. És az a lelke, mert zárásra feszül meg a helyén a tető. Ha kicsit laza a zár, menet közben mozog, kirázódik, instabil.
Csak nem lett méretpontos pont ott, ahol a bajonettzár ("apa-anya") zár. És az a lelke, mert zárásra feszül meg a helyén a tető. Ha kicsit laza a zár, menet közben mozog, kirázódik, instabil.
Kazes☻2013-02-04 13:44:04 // 3843
"de a Suzuki gyárban sem sikerült," - ez érdekes. Miért? Vagy csak nem akartak vele foglalkozni? Mondjuk biztos nem két fillér lenne, mert bele kerülne jó pár órába de, hogy lehetetlen lenne...?! :)
AlfaBoy2013-02-04 13:34:48 // 3842
Nagyon köszönöm, elvileg jövő hét végén leszek megint a gépezet közelében, akkor megnézem pontosabban, hogy mi a túró van, és, ha nagyon nem jövök rá, akkor zaklatlak képekkel és kérdésekkel :-)
Rohodi Mihály2013-02-04 13:30:51 // 3841
Első kör: milyen gyármányú a tetőd?
A gyári és a Wiesmann formára sem egyforma, bár lehet, hogy a felfogatása ugyanott van, csak esetleg másféle. Gyárit még nem láttam élőben.
De még több féle gyártmány is van.
(nézd meg a fotóimat, ott van kép a Wiesmannról)
Hol vetted a tiéd?
Nem lenne rossz a zár részeiről egy fotó. Az elsőről és a hátsóról is. Az első beállításával lehet állítani, hogy mennyire magasan áll a tető a szélvédőkereten. Ha túl magas, beázik, ha túl alacsony (szoros), összenyomja a gumikédert, ill. az oldalablakis befeszül.
Beállítani nagy játék...
A hátsó fixál, és tartja az egész súlyt.
Ha csak a tartókonzol hiányzik, javaslom az e-bay-t, bár ezeket általában a kocsikkal együtt szokták eladni. Én le akartam másoltatni az enyémet, de a Suzuki gyárban sem sikerült, pedig ott vannak profi gépek egy ilyen művelethez. Ha Wiesmann, akkor tőlük tudsz rendelni, Németországban vannak ha jól emlékszem talán Dulmen-ben, kb. 35.000 HUF a 2 konzol.
A gyári és a Wiesmann formára sem egyforma, bár lehet, hogy a felfogatása ugyanott van, csak esetleg másféle. Gyárit még nem láttam élőben.
De még több féle gyártmány is van.
(nézd meg a fotóimat, ott van kép a Wiesmannról)
Hol vetted a tiéd?
Nem lenne rossz a zár részeiről egy fotó. Az elsőről és a hátsóról is. Az első beállításával lehet állítani, hogy mennyire magasan áll a tető a szélvédőkereten. Ha túl magas, beázik, ha túl alacsony (szoros), összenyomja a gumikédert, ill. az oldalablakis befeszül.
Beállítani nagy játék...
A hátsó fixál, és tartja az egész súlyt.
Ha csak a tartókonzol hiányzik, javaslom az e-bay-t, bár ezeket általában a kocsikkal együtt szokták eladni. Én le akartam másoltatni az enyémet, de a Suzuki gyárban sem sikerült, pedig ott vannak profi gépek egy ilyen művelethez. Ha Wiesmann, akkor tőlük tudsz rendelni, Németországban vannak ha jól emlékszem talán Dulmen-ben, kb. 35.000 HUF a 2 konzol.
AlfaBoy2013-02-04 12:47:21 // 3840
Nos igen, konkrétan az a probléma, hogy amikor elől beakasztom, akkor nagyon besüllyed a pereme; valamiért a fenének sem akar a helyére menni...
Hátul pedig nekem lehet, hogy ezek hiányoznak :-(
Amennyiben tényleg nincs meg, akkor hol tudok ilyeneket szerezni; van esetleg erre valami ötleted?
Köszönöm a segítséget :-)
Hátul pedig nekem lehet, hogy ezek hiányoznak :-(
Amennyiben tényleg nincs meg, akkor hol tudok ilyeneket szerezni; van esetleg erre valami ötleted?
Köszönöm a segítséget :-)
Rohodi Mihály2013-02-04 12:02:17 // 3839
Helló,
nekem van hardtopom, Wiesmann Exclusive.
Elöl a szélvédő keretbe nagyon egyszerűen illeszkedik, ahová a a ponyva tető karmai is, hátul pedig speckó tartókonzol van, ami úgy működik, mint egy bajonettzár.
Ez kiszerelve így néz ki (lásd lent a fotókon), egyébként fixen a kocsiban marad. A hardtopon nagyon sokféle állítási lehetőség van a karmoknál, és a bajonettzáraknál, milliméterek is számítanak, hogy az oldalüveg hová fekszik be, ne ázzon be, stb.
nekem van hardtopom, Wiesmann Exclusive.
Elöl a szélvédő keretbe nagyon egyszerűen illeszkedik, ahová a a ponyva tető karmai is, hátul pedig speckó tartókonzol van, ami úgy működik, mint egy bajonettzár.
Ez kiszerelve így néz ki (lásd lent a fotókon), egyébként fixen a kocsiban marad. A hardtopon nagyon sokféle állítási lehetőség van a karmoknál, és a bajonettzáraknál, milliméterek is számítanak, hogy az oldalüveg hová fekszik be, ne ázzon be, stb.
AlfaBoy2013-02-04 09:15:12 // 3838
Igaz, de az autó jelenleg naaaagyon messze van tőlem :-)
No majd legközelebb csinálok képeket.
Igazából az lenne a legjobb, ha valakinek lenne már tapasztalata keménytetővel és mondjuk fölhívhatnám, hogy tanácsot kérjek :-)
No majd legközelebb csinálok képeket.
Igazából az lenne a legjobb, ha valakinek lenne már tapasztalata keménytetővel és mondjuk fölhívhatnám, hogy tanácsot kérjek :-)
Piritu - 1.000.0002013-02-03 13:46:20 // 3837
Ennyi infó alapján marha nehéz segíteni. Legalább egy képet feltehetnél...
AlfaBoy2013-02-03 13:01:16 // 3836
Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem...
Vettem egy keménytetőt a Spider-hez, de nem igazán sikerül normálisan föltenni.
Elől nagyon besűllyed, nem áll a helyén, hátul pedig olyan, mintha valami hiányozna még a rögzítéshez...
Egyáltalán nem értek hozzá, van esetleg valakinek valamilyen tapasztalata ebben?
Előre is köszi!
Egy kis segítségre lenne szükségem...
Vettem egy keménytetőt a Spider-hez, de nem igazán sikerül normálisan föltenni.
Elől nagyon besűllyed, nem áll a helyén, hátul pedig olyan, mintha valami hiányozna még a rögzítéshez...
Egyáltalán nem értek hozzá, van esetleg valakinek valamilyen tapasztalata ebben?
Előre is köszi!
Gab2013-01-23 22:52:29 // 3835
Az évjárat a 2000 ebben az esetben. A gép is :-)
Gab2013-01-23 22:50:04 // 3834
SZIASZTOK, SEGÍTSÉGET KÉREK!
2000-ES SPIDER FEKETE SZÍNKÓDJA KÉNE.
Akinek van a közelében, kérem nézze meg és írja be.
Köszönöm!!
2000-ES SPIDER FEKETE SZÍNKÓDJA KÉNE.
Akinek van a közelében, kérem nézze meg és írja be.
Köszönöm!!
Csöri2013-01-20 00:27:37 // 3833
A medioban itthon nem volt klíma. Nekem egyáltalán nincs klímagomb a panelen.
Piritu - 1.000.0002013-01-19 20:33:22 // 3832
Az enyém LUSSO, abban van.
Robbie__2013-01-19 20:24:38 // 3831
Medio felszereltség mit takar?
Elvileg légkondit is tartalmaz ez a csomag , ugye?
Azt nem értem akkor enyémben miért nincsen, csak a gomb helye van meg ..
Nem mint ha most szükségem lenne rà csak azért jó lenne ..:)
Elvileg légkondit is tartalmaz ez a csomag , ugye?
Azt nem értem akkor enyémben miért nincsen, csak a gomb helye van meg ..
Nem mint ha most szükségem lenne rà csak azért jó lenne ..:)
Arno1662013-01-17 00:28:36 // 3830
Persze, motor hatasfoka reszterhelesen rosszabb. Eleve a pillango kozel zarva, hatalmas a szivasi veszteseg, szegeny dugo azon kuzd, hogy a vakuumot csinaljon, es igy beeroszakoljon némi levegőt a motorba. :)
Ahogy mondod, intenziv gyorsitas a kivant sebessegig, utana lenduletbol.
Szivo benyasnal van még egy trükk, ha már megvan a lendület erdemes visszavenni a gázt, és megkínálni újra. Ekkor jol nyomatekhataron lehet tartani a motort, es nem csorog be felesleges benzin, ami ugy sem tudja gyorsitani, csak a fogyasztast noveli.
(Dizel ezert jo, mert ott a turbo visszacsatolo hatasa megcsinalja ezt az ember helyett kozvetve. Lecsokken a turbonyomas amint felporgott a motor es a kevesebb levegohoz kevesebb benzint is kever.)
Thesis-ben van egy gyari atfolyasmero a girometer alatt, eleg jol latni ha rajta felejtem a labam a gazon a 10literes fogyasztas azonnal 13-15 lesz, es kb semmi nem tortenik, kicsit sem gyorsul az auto.
Ahogy mondod, intenziv gyorsitas a kivant sebessegig, utana lenduletbol.
Szivo benyasnal van még egy trükk, ha már megvan a lendület erdemes visszavenni a gázt, és megkínálni újra. Ekkor jol nyomatekhataron lehet tartani a motort, es nem csorog be felesleges benzin, ami ugy sem tudja gyorsitani, csak a fogyasztast noveli.
(Dizel ezert jo, mert ott a turbo visszacsatolo hatasa megcsinalja ezt az ember helyett kozvetve. Lecsokken a turbonyomas amint felporgott a motor es a kevesebb levegohoz kevesebb benzint is kever.)
Thesis-ben van egy gyari atfolyasmero a girometer alatt, eleg jol latni ha rajta felejtem a labam a gazon a 10literes fogyasztas azonnal 13-15 lesz, es kb semmi nem tortenik, kicsit sem gyorsul az auto.
Arno1662013-01-17 00:19:45 // 3829
11.x volt nekem is, tok kulturaltan haladgatva. Csak Bp. napkozben dugoban vegyesen.
Totti (NagyVad)2013-01-14 19:29:22 // 3828
Nem csak a váltó kart kell cserélni erre amit linkeltél ! Az a lényege hogy a karr alja ami a gömb alatt van hosszabb viszont a kulissza amibe a kar van az meg van emelve azzal a négy pu alátéttel így rövidebb lesz a váltó karnak az útja!
Piritu - 1.000.0002013-01-14 19:26:02 // 3827
A váltó belsejébe kell berakni?
[k i z z o]2013-01-14 18:55:09 // 3826
A szinkronok nem szeretik, de ha szétszereled, te is meg tudod csinálni.
Totti (NagyVad)2013-01-14 18:08:45 // 3825
Ilyet nem de a nagy vadban meg csináltam házilag!
Piritu - 1.000.0002013-01-13 20:34:10 // 3824
Cartársak! Épített már be valaki ilyet?
Piritu - 1.000.0002013-01-10 22:01:37 // 3823
WarbiRunner (Gyuri) a dízel topic hsz 22097-ben írta le röviden a lényegét ezeknek a paramétereknek.
Ja, az LMM működését is megmutatja a FES/MES-el csinált diagnosztika
Ja, az LMM működését is megmutatja a FES/MES-el csinált diagnosztika
Piritu - 1.000.0002013-01-10 21:57:54 // 3822
FES-el (vagy MES) ki lehet olvasni az öntanuló paramétereket. Az aksilevétel elvileg nullázza, de nekem olyankor mindig dobott utána egy lambda hibát. Azt kitörölve szokott helyreállni a rend.
Robbie__2013-01-10 21:17:05 // 3821
Jól feldobtam itt a fórumot a kérdésemmel!:)
"Anno nekem akkor ugrott meg a fogyim, amikor az FRA (vagy TRA?) paraméter "kiakadt" mínusz nagyon sokon. Egy egyszerű reset segített. Nem lehet, hogy nálad is ez van?
LMM működik rendesen?"
Piritu nem tudom mik ezek amiket írtál őszintén bevallom :) ; reset volt mostanában egy aksilevétellel..
"Anno nekem akkor ugrott meg a fogyim, amikor az FRA (vagy TRA?) paraméter "kiakadt" mínusz nagyon sokon. Egy egyszerű reset segített. Nem lehet, hogy nálad is ez van?
LMM működik rendesen?"
Piritu nem tudom mik ezek amiket írtál őszintén bevallom :) ; reset volt mostanában egy aksilevétellel..