bb182006-04-28 20:13:40 // 2623
a paulovics tibiék járnak ki rendszeresen, lehet rendelni is tölük alkatrészt. hivd fel öket és a tibi megmondja hogy a fix helyein van e ilyen darab.
lehet hogy a bontoban is van ,,készen".
Ferke2006-04-28 16:16:51 // 2622
Őgy értem, tudsz egy olyan helyet, ahonnan lehetne rendelni (olaszoktól)?
Ferke2006-04-28 16:11:10 // 2620
Naaa, gondoltam, hogy az angolok előrébb járnak. Ezek gyári cuccok, vagy utángyárottak vajon?
Olaszoknál nincs olyan hely, ahonnan be lehetne szerezni elemeket?
Kacorka2006-04-28 15:59:02 // 2619
http://www.justsuds.co.uk/
Egyelőre jobb ötletem nincs :-)
Ferke2006-04-28 15:52:51 // 2618
Gondoltam rá, de még nem próbáltam meg. VAn esély rá?
Ferke2006-04-28 14:36:54 // 2616
Hello fiúk. Nincs tippetek, hogy hol kapok tűrhető állapotban jobb első sárvédőt? Most világosultam meg, hogy ami most fent van, az kuka lesz, mert eleve kettőből lett összerekva régebben+a rohadások, 2 kg gitt, stb. Tehát szereznem kéne egyet.
kando.2006-04-27 09:41:38 // 2615
Jaa, Te is meg szakdolgozatot irsz ??
Aztan juniusban vizsga ? :)))
Face2006-04-27 09:40:39 // 2614
Okés köszi, akkor küldj léci egy jó kétmétert az ilyen szigetelt kábelből ha nem gond. :) Nem kell semmi express meg extraság, most ugyse tudok foglalkozni vele, vagy inkabb nem akarok mert akkor sose lesz meg majus 5ig a szakdogam... :)))) címemet megírom az oldaladra.THX!
kando.2006-04-27 09:12:54 // 2613
Szuper, Te akkor mar legalabb erted :))
Amugy azt a fajta hangtechnikas kabelt nem hasznalnam, nem csak mert vekony, hanem nem eleg massziv szerintem egy autoba, meg az az ,,arnyekolas'' inkabb ,,disz''...
Postan tudok kuldeni, levelekent, expressz, az masnapra ott van :)))
Ha kell.
Üvegtigris2006-04-27 08:49:33 // 2612
Nemzetközi összefogás Face Alfájáért : DDD
Face2006-04-27 08:46:58 // 2611
Itt bent melóhelyen találtam hangtechnikás kábelt 2 ér, körbe réz szövésű árnyékolással... csak az a baj hogy a 2 kábel benne elég karcsú... sztem max 0,5-ös.. ezt kicsit vékonynak érzem...
Amúgy hogy mondjak jót is, nemrég ugye sírtam itt az extrásított svájci gyújtás rendszerem témájában a két érzékelős elosztó fedéllel... na tegnap kifejtette nekem egy finn emberke az ausztrál AlfaBB fórumon hogy mi is ez, és hogyan működik.. :))))))) az ilyenek miatt szeretem az Internetet! :))))
kando.2006-04-25 21:44:08 // 2609
Ha nem kell túl vastag, nagy keresztmetszetű, hangtechnikás kábel is jó, azok is általában 2 ér+árnyék felépítésűek, bár én ragszkodnék a harisnyaárnyékoláshoz, az a legjobb. Esetleg a kábel mintaboltban van ilyen...
Face2006-04-25 21:24:35 // 2608
Köszi de eléggé felidegelt a dolog... látható hiba nincs.. legjobb lenne ha holnap valahonnan szerezni tudnék... nem hagy nyugodni... :))) ha holnap nem kapok akkor szólok! amúgy milyen jellegű boltban keressek? milyen kábelhüvely ez, mire használnak még ilyet? Masina autóelektronikás boltban nem volt nekik...
kando.2006-04-25 21:13:56 // 2607
Esetleg kereshetek itt, azt el tudom küldeni postán, borítékban is :)))
Face2006-04-25 21:07:34 // 2606
Hát jelentem minimális előrelépés.. :( a gyártyákat nem tudtam kiszedni.. a sima T nyelű gyertyakulcssal meg se moccantak.. atomra meghuzták őket a szervízben mikor betették.. :( viszont kiderült h nincs szikrám... lehuztam az elosztófedél csúcsába menő kábelt ennek kilógott eléggé a vége; a motorhoz tartva, és inditózva semmi...
Szóval valami beszart, vagy az elektronika, vagy a trafo vagy a kábelek.Most jött el az a pillanat, hogy komplettbe kikukázom azt a svájci szar bonyolítást a gyújtórendszerből amiről nem is olyan régen sírtam itt a topicban.Teljesen új kábelt rakok az elosztófedélben lévő érzékelőtől az elektronikáig is hátha...
Hol kapok vajon ilyen kívül árnyékolt/földelt kábelhüvelyt amiben fut a 2 vezeték?
Illetve ki tudom valahogy mérni hogy beszart-e az elektronika?
bb182006-04-25 19:35:52 // 2605
ha fel kellet ujitani a motort, akkor a gépmühelyes ( Mesterházi gépmühely Bp 17 Péceli ut ) meghozatta a szakáltol, ha csak alkatrész kellett akkor Filter centrum Bp. 17. Pesti ut. Tel : 256-5621 ha kell kapcsolat van hozzájuk, vagy ha megrendeled az alkatrészt akkor el tudom hozni aztán nálam átvehetö ha nem érsz ide idöben.
Ferke2006-04-25 16:10:41 // 2604
Ja, én is, a 156-oson ők csinálták a hengerfejet. Jó lett!:)
Scott2006-04-25 16:10:13 // 2603
Én Glaser tömítés készletet vettem. Bárditól gt kedvezménnyel volt 13500 Ft körül. Gyűrük Schökle, szintén Bárdi, kedvezménnyel 15 körül. Bárdi-nál minden kapható, de Unix-éknál is van minden.
Buddha2006-04-25 16:03:49 // 2602
Nézd meg a honlapjukat itt!
Minden van, én már dolgoztattam is velük, jó lett!
Buddha2006-04-25 16:02:01 // 2601
Az a lényeg, hogy jó lett! A hogyan meg sajnos a szerelőd titka! :-)))
Üdv.
Ferke2006-04-25 15:59:17 // 2600
Aha, őket ismerem, csak azt nem tudtam, hogy forgalmaznak is cuccokat. Asszittem csak szereléssel foglalkoznak. Köszi!:)
Buddha2006-04-25 15:57:52 // 2599
Keresd a Szakál Met-Al kft-t, ott minden van!
Olasz2006-04-25 15:48:45 // 2598
Első körben Én sem vágtam hogy mi miért van így, de Nálam produkálta a jelenséget, és ez előtt 6 évvel (amikor azt sem tudtam mi az a motor) engem meggyőztek erről, logikát már akkor sem tudtak rá mondani. De tényleg ez volt. Ahogy kicserélték a bakot, az alapjárat is helyrejött. Nomármost akkoriban megfogalmazódott a kérdés, hogy mi befolyásolja az alapjáratot ha csak a mocitartó bak xar. Ez lett a következtetés, hogy kaphat vmi terhelést a motor és deformálódhat-e ennyit. Elvileg nem, de mégis? Szó mi szó akkor bele sem gondoltam eme kérdésbe, de igazatoknak kéne lenni ebben a kérdésben a mai fejemmel, hogy már végigveszem a lehetőségeket. Szóval eme tapasztalat volt jelen Nálam. A miért így már tényleg nem tudom.
Ferke2006-04-25 15:44:46 // 2597
És hol szereztél be motorfelújításhoz cuccokat?Hajtókar, csapágyak, gyűrűk stb.?
bb182006-04-25 15:35:22 // 2596
tulképpen mindegy, ajusa, glaser,reintz nekem egyre megy. van aki erre esküszik, van aki arra. én ajusát használok már vagy 7-8 éve teljes megelégedettséggel.
Ferke2006-04-25 15:32:10 // 2595
Közben megnéztem a Bárdi, a Unix, és a hegyalja oldalait is, sehol sincsenek motorhoz cuccok, legalábbis az alkatrészek között nem található semmi. pl. gyűrűk, hajtókarcsapágy, semmi...:(
Whiteskull2006-04-25 15:27:44 // 2594
Ehhez nem értek. :)
Ferke2006-04-25 15:26:18 // 2593
Na van ez a GLASER meg a REINZ. Melyik a jobb?:)
Ferke2006-04-25 15:22:58 // 2592
Na most nézem, hogy az unixban ba is elég sok cucc van. Bár gyűrűt még keresem, de szepek, tömítések vannak, elég jó áron. Legalábbis glaser márkájú cuccok. Kérdés, hogy ez a glaser milyen?
Whiteskull2006-04-25 15:12:29 // 2591
Majd megkérdezem, bár azt hiszem az enyém a Bárdi-tól lett véve.
Ferke2006-04-25 15:01:29 // 2590
A hölye hegyaljában semmi ilyesmi nincs, pedig elvileg olasz a fő profil, és még kedvezményem is lenne bőven.
Ferke2006-04-25 14:59:08 // 2589
Ja, még1 kérdés. Hol érdemes vennem cuccokat majd a motorfelújításához? Tehát gyűrűk, (hftömítás már nem kell:-D), szelepek, szimmeringek, stb.?
Ferke2006-04-25 14:57:28 // 2588
Milyen lenne, ha nem egyezne?! Néznék nagyokat!:)))
pb_2006-04-25 14:55:40 // 2587
A 3-as hengernél van, ahol a nívópálca is található.
Whiteskull2006-04-25 14:52:55 // 2586
Akkor most izgulhatsz. :))
Ferke2006-04-25 14:52:03 // 2585
Bakker, bevallom, meg se néztem..:)))
Whiteskull2006-04-25 14:48:58 // 2584
Hiszen most vetted meg. Neked kellene a legjobban tudni.
Valahol a motorblokk öntvény tetején, vagy az elején. Egy simáracsiszolt gyufásskatulyányi helyen. :))
Ferke2006-04-25 14:44:49 // 2583
tudja valaki, hogy hol van a sprinten a motorszám?
Whiteskull2006-04-25 14:28:15 // 2582
JA, és ha már kiszedted a gyertyákat, akkor sokkal egyszerűbb azzal megnézni, hogy van-e szikra.
Whiteskull2006-04-25 14:22:44 // 2581
Mondjuk az, hogy nincs benzin.
De nézd meg a gyertyákat is, mert azokat is beköphette. Én így jártam esztergom előtt. Igaz, hogy azt meg azért, mert a mami még nem vezetett manuális szivatóval kocsit. :)))
Face2006-04-25 13:52:02 // 2580
Lehuztam a veztéket egy gyertya végéről, de a gumisapkát nem bírtam vissazhuzni a veztékről, hogy kilógjon a csatija... igy odatartva es gebeszkdve inditozva nem huzott át szikra... nemsoká megyek vissza a szerszámokkal meg mindennel, bedugok egy drotdarabkát a gumisapkába, hogy jobban kilogjon fémrész és úgy is megpróbálom.. :(
Amugy az inditómotor az teker mint az atom, de nem akar beröffenni, se szivatóval, se gázpedálnyomokdással, se semmivel... az volt a baj hogy reggel se szerszámok, se voltmérő se semi nem volt nálam és úgy próbáltam. Ha van szikra akkor mi lehet még a baj?
Whiteskull2006-04-25 13:30:20 // 2579
"és valszeg nincs szikra.."
Most akkor van szikra, vagy nincs szikra?
bag2006-04-25 12:57:20 // 2577
a sciroccot en is mindig kapom :\
es persze kiktol mastol mint a barataimtol :D
Face2006-04-25 12:46:27 // 2576
Srácok, lenne egy hülye kérdésem: a szilikonzsír szigetel vagy vezeti az áramot? Csakmert a napokban betettem a gyujtást a kocsiba, mert gondoltam nem ártana beindittani 2-3 hónap állás után a motort de rohadtul nem akar beröffenni frissen töltött akksival sem... már csak arra tudok gondolni hogy túl sok szilkon zsír került a gyujtó elektronika csatlakozók környékére ami miatt vagy nincs kontakt vagy valamit összezár... :( és valszeg nincs szikra..
A legszebb az egészben az, hogy ha nem sikerül megcsinálni akkor igen nagy szívások lesznek ugyanis a kocsi egy mélygarászban áll és így betólni se lehet meg semmi...
Ferke2006-04-25 11:51:48 // 2575
Igen, szerintem is. Reméles Scott segít rajtam a héten a gyújtással kapcsolatban is.:)
pb_2006-04-25 11:48:43 // 2574
Sztem 1 kicsit kokszos, vagyis sokat kap. Esetleg a gyújtást is + kéne nézni.