Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Alfa tuning

Gyalu2014-10-16 09:56:52 // 24741
Az SkPower fiat x1/9 ese amiben ugyan ez a blokk volt, 590 Le-t tudott portolt hengerfejjel, szívó veztengelyekkel, gyári szelepekkel és rugókkal! Szóval a 400 Le kényelmesen megvan.
Tudok olyan lanciaról ami gyári leömlővel és gt3071 turbóval tudja a 400Le környékét... De ahogy írtam is, itt már sokkal jobban jár az egyedi leömlővel...
LacUS2014-10-16 09:42:01 // 24740
Nem vitatkozni szeretnék, de ha tudsz gyári leömlős 400Le 2.0T olaszt mutasd légyszi. A fokolás önmagában sajnos ilyen teljesítményhez kevés,ahogy a sokak által használt szívó tengely is.
Gyalu2014-10-16 09:00:43 // 24739
Egy portolt hengerfej elfokolt veztengelyekkel 550-600 Le-t tud. Nem biztos, hogy megéri ezzel szórakozni, pláne hogy bukod az alapjáratod... A gyári leömlők is tudják a 400 Le körüli teljesítményt, bár azt már megéri cserélni, mert nagyon nem mindegy mikor indul a turbó. Milyen turbóval akarod megfújni a motort? A VEMS egy okos találmány! Nekem is az van a kocsiban. Van egy jó fej srác, aki tud jó áron szerezni. Ha kell akkor legyártja a kábel köteget és fel is programozza neked. Ha érdekel megadom az elérhetőségét.
Föckös2014-10-16 05:45:12 // 24738
gyáá RoliKÚ, minek neked als utcára? :-)
LacUS2014-10-15 22:34:19 // 24737
Úgy legyen :)
LacUS2014-10-15 22:33:02 // 24736
Itthoni gyártás esetleg Colombo?
RoliQ42014-10-15 22:32:02 // 24735
tavaszra nagyon akarom hogy kb. kész legyen.
RoliQ42014-10-15 22:29:34 // 24734
most szívó tengelyek vannak benne... az újról nincs pontos infom, de az biztos, hogy nem lesz alapjáratom, vagyis nem normális lesz:)
LacUS2014-10-15 22:27:16 // 24733
:D akkor egy ideig még nincs nyugalom. A tengelyekről lehet tudni valamit?
RoliQ42014-10-15 22:24:55 // 24732
még sokminden gyári a fene egye meg:D most van porondon a befecsi, kuplung, hengerenkénti trafó, mégnagyobb tegelyek, és a végén a VEMS, persze kell a leömlő és a rozsdamentes rendszer, hogy bírja az ALS-t:D
LacUS2014-10-15 22:19:16 // 24731
Leömlő gyári még neked?
RoliQ42014-10-15 22:11:35 // 24730
arról már nem is beszélek, hogy én nem versenyezni akarok az autóval pusztán csak 400 + lóerő a cél és kész:)
RoliQ42014-10-15 22:01:13 // 24729
miért van az hogy kiforgatják a szavaim?:) Pont neked kéne tudni , hogy hogy értem:) A legtöbb autót amit Kulin csinál, csinált vagy fél évig programozzák, egyrészt azért mert annyi melója van másrészt azért mert addig kell tökéletesíteni. És mikor már kész akkor jön, hogy legyen etanolos, meg nagyobb tengely és kezdődhet minden elölről:) Köszönöm ezzel tisztában vagyok...:)
pb_2014-10-15 21:33:48 // 24728
Mayd +tapaxtalod, hogy ez nem egéxen így műxik.)
LacUS2014-10-15 21:27:40 // 24727
Majd meglátod :) Tapasztalat , egy épített autó sosincs kész, tehát lesz mindig valami amit majd finomítasz/finomíttatsz. Hadadával találkoztál, az integrale több mint egy éve programozódik, Kulin által,tehát még ért is hozzá, full minden és mégis javul :)
RoliQ42014-10-15 21:09:52 // 24726
mi van? egyszer kell jól megírni az persze eltart egy ideig... változtatni akkor kell rajta amíg nincs kész vagy valami átalakítás történik az autón.

Hozzáteszem nem én hanem egy hozzáértő írja és készíti fel az autót:)
[k i z z o]2014-10-15 19:29:33 // 24725
Folyamatosan változik, mert mindig valamit változtatsz / változik, ez a szép és az értékes benne, így érteni is kell hozzá, hozzáértés nélkül nem ér semmit.

Eleve olyan motorokhoz készülnek ezek a megoldások, ahol követni kell a változást.

Sajnos az egyszer kell megírni itt nem érvényes.

Mindig jön új release, feature, amihez nélkülözhetetlen a hozzáértés.
gecsa2014-10-15 14:48:13 // 24724
az már egy kicsit másabb kategória.. ;)
RoliQ42014-10-15 14:37:51 // 24723
egyszer kell jól megírni... és akkor nincs gond
Föckös2014-10-15 13:46:23 // 24722
és még azt is tudni kell használni
gecsa2014-10-15 08:11:08 // 24721
ofiéknál van nyócezeré'! :)
RoliQ42014-10-14 22:14:11 // 24720
és van aki VEMSre gyűjt... :) az meg 300 nál kezdődik...
Liquid2014-10-14 21:56:08 // 24719
derítsd ki pontosan milyen kell, és biztosan lehet venni hozzá az eredetivel megegyező fémet
'''''2014-10-14 19:21:04 // 24718
Ha jól láttam,az adok-veszekben Gt kartárs 3d-s matricákat hirdet épp.
gecsa2014-10-14 12:03:05 // 24717
én újat vettem eddig, de szerintem most matricázni fogok én is..
Liquid2014-10-12 20:18:45 // 24716
a 145 jelét nem láttam még szétszedve, de biztosan lehet kapni külön a fém plakettet.
Van 2-3 fajta.
'''''2014-10-12 17:06:33 // 24715
Szerintem vagy újat veszel vagy ráraksz a régire egyet matricából mint én is.Egyébként Liquid kolléga a sajátját valahogy felújította.
NT Kundi2014-10-12 16:36:14 // 24714
valaki foglalkozik embléma felújítással vagy tud-e aki ezzel foglalkozik?!
gecsa2014-10-02 13:59:07 // 24713
jöhet felénk, erre csak a főutat takarítják.. :D
GT Ɨ|ѯ2014-10-02 13:11:03 // 24712
De ez tökéletes ha esik a hó....:-)
gecsa2014-10-01 12:55:39 // 24711
nekem gyári első lökivel jobban bejönne.. ;)
GT Ɨ|ѯ2014-10-01 12:18:44 // 24710
Szolidan, tuti:-)

gecsa2014-09-29 19:46:48 // 24709
Amióta "kicsit" megdrágult a lehetőség a ringen, azóta nagyon nem volt lehetőségem sehol sem körözni, és nem is nézegettem.. Pedig a V6-al köröznék egyet...
Föckös2014-09-29 19:23:54 // 24708
na azért, aki pályázik, az tudja azt is, hogy nem lóerőben kell számolni, hanem időben ;-)
gecsa2014-09-29 11:06:37 // 24707
Ja, névről nem ismerem őket.. :)

Azért ennyi pénzből veszek már jó állapotú slickeket, meg lecserélem a gumi fékcsöveket fémhátlósra, és egy pályanapi körön lehet, hogy többet nyertem, mint a chip által adott 25ló..
Föckös2014-09-29 06:59:43 // 24706
hát alább linkelted be, MMC

egyébként sajna ez az ára egy chippelésnek.
az egy másik dolog, hogy Ákos durván ár alatt dolgozik
gecsa2014-09-28 20:29:09 // 24705
Itt is 82550.-.. ennyit sosem költenék egy remap-re, rengeteg értelmesebb dolgot tudnék venni belőle..
mreni2014-09-28 17:55:20 // 24704
akkor oké :D
osee_selespeed2014-09-28 17:24:00 // 24703
Őket kérdezted? Eddig jók a tapasztalataink velük.
gecsa2014-09-28 17:10:48 // 24702
kellemest a hasznossal.. :)
gecsa2014-09-28 17:10:20 // 24701
az volt a cél, de nem volt épkézláb darab a piacon, így maradt ez az opció.. :D
GTPeti2014-09-28 15:53:07 // 24700
Mert gecsa egy racionálisan gondolkodó ember és emiatt egy racionális családi autóra cserélte a 156 JTD-jét. :)
mreni2014-09-28 15:29:56 // 24699
valamiért biztos voltam a 3.0 V6-ban :D de hogy miért az jó kérdés :D :D
gecsa2014-09-28 12:55:20 // 24698
És ő ki ő?
Föckös2014-09-28 12:18:54 // 24697
Ákoska benzinessel nem foglalkozik, Minya Misi nem buta srác, ha lenne benzines turbósom, lehet, h oda vinném.
gecsa2014-09-28 11:14:25 // 24696
igen, kérdeztem.
gecsa2014-09-28 11:14:12 // 24695
az enyém turbós.. :)
mreni2014-09-28 09:09:54 // 24694
szívó benzinesnél azért picit másképp működnek a dolgok
'''''2014-09-28 08:11:56 // 24693
Manky-t már kérdezted?
gecsa2014-09-28 07:45:37 // 24692
Eddig csak őket találtam...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak