Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Dízelmánia
Cselentano2006-06-10 14:28:36 // 852
megnéztem a gyártó és a forgalmazó weboldalát
elégg korrektnek tünik az ajánlat
igaz az ár nem kevés
Cselentano2006-06-10 14:19:22 // 851
ez így korrekt
Robert-jtd2006-06-10 08:24:56 // 850
Köszi a választ,épp tegnap megrendeltem csak én egy másik gyártótól.Ez egy osztrák gyártmány a www.steinbauer.cc honlapon megnézheted ha érdekel.Nálatok is van képviseletük Pesten.A srác egy hétre odaadja és be is szereli ingyen a kocsimba,hogy teszteljem és ha megvagyok vele elégedve akkor kifizetem.Csak kicsit drágább mint a novitec de 3-év garanciát ad a gyártó:))
Cselentano2006-06-10 08:16:36 // 849
Uraim
Ha valakinek kell, én nagyon szívesen adok egy novitec chipet, de mint írtam valamiért kiakadt, tehát szerviz igényes, viszont nekem nincs kedvem ezzel foglalkozni.
Cselentano2006-06-10 08:14:35 // 848
nem véletlen kérdezik meg a vásárlás előtt, hogy milyen mocihoz akarod rakni.
nézd meg a dobozkát, van az oldalán egy kód.
Cselentano2006-06-10 08:13:18 // 847
sajnos ez nem igaz
a 8V-s motorhoz eladott chip nem csinál semmit a 16V-sel
teszteltük két éve
Cselentano2006-06-10 08:11:18 // 846
ilyen mociban gondolkozol? komoly, egy ilyen vasat láttam csak, egy db ezüst 156-os, németből hozták, itthon hivatalosan ez a verzió nem is volt kapható
hozzáteszem sajnos
abba én már nem tennék chipet
Cselentano2006-06-10 08:09:20 // 845
első válasz: 50.000. km-t :-)
közben használtam más gpj.-vet is.
a motor még nem volt megbontva, és remélem nem is lesz, kopp, kopp, kopp :-))
tehát nem tudom megmondani, hogy van-e valami elváltozás szerintem nincs, ráadásul ezt a kütyüt egy csatlakozon keresztül csatlakoztatod fel, te magad meg tudod oldani, és bármikor levenni.
hajrá, én csak ajánlani tudom.
most, hogy megint előjött ez a téma többekben is, és az én kis agyamban is :-)))
8V vagy 16V tök mindegy. Az 1.3 8V motorhoz is jó a doboz. :)
Blacky2006-06-10 01:52:37 // 843
Újonnan 136 pénz. Kiskunhalas Fiat Auto Team a Mo-i importőr.
Nekem 2005-12-22-én volt 136e.
Mirko2006-06-05 20:52:14 // 842
Asszem kénytelen leszek megvárni amíg összejön az újra, mert 8szelepes 130lóerőshöz kéne.. asszem ilyen meg pont nem is rendelhető (még) a novitectől.
Seriff2006-06-05 11:27:59 // 841
Az adok-veszekben árul valaki Novitec Powerrail2-es chip-et 100ezer forintért. Újonnan azt hiszem 140ezer körül lehet beszerezni.
Mirko2006-06-05 11:11:49 // 840
A Novitec nekem is tetszik.. be lehet azt nálunk szerezni valahol? Ha igen kb mennyiért?
Robert-jtd2006-06-04 12:20:30 // 839
Üdv és a két év alatt mennyi km-t mentél a vassal?És még azt,hogy a motoron nincs e valami elváltozás ,vagy kopás attól hogy ez bele volt épitve? Amúgy én is erősen gondolkodom egy sziverősitőn:))
Cselentano2006-06-04 11:29:47 // 838
én használtam 2 évig novitec power railt
sajnos tavaly ősszel megadta magát, kifagyott
azóta nem tudtunk életett lehelni bele, igaz lehet, hogy csak vissza kellene vinni a novitecnek javításra.
de amíg ment addig hibátlan volt, szépen muzsikált tőle a vas
mondhatnám úgy is, hogy brutál szépen :-)))
Mirko2006-06-03 11:11:00 // 837
Sziasztok
1.9es JTDsektől szeretném kérdezni, hogy használ-e valaki valamilyen tuningboxot? Ha igen milyet, jó-e, megérte-e.. szóval bármilyen tapasztalat, tanács jól jönne...
Előre is köszönöm :)
Gábor(figi75)2006-06-01 08:36:31 // 836
Naná!:-)
Lehet ütni vágni,nincs gond és lehetőségekhez képest mennek,legalábbis az enyén jól megy!:-)
Robi a nagy szaki,Ő 2.4-el zúz!:-)
Áki2006-05-31 22:07:20 // 835
Szevasztok!
Érdeklődnék,hogy milyenek a 75ös 2.4td motorjai?Hogy mennek?Megbízhatóak?Ismeri valaki ezt a fajtát?
kru2006-05-31 22:05:47 // 834
Ilyet szereztem nagy-nagy nehezen, kűfődről:
Forte Advanced Formula Diesel Treatment
common rail motorokhoz, gyantát, egyéb szart eltávolít, injektort tisztít, stb.
aszongyják az okosok (több külföldi, főleg angol jtd-s tunerrel konzultáltam):
"Forte is the only product that actually destroys the residue's, other products simply remove it and hope it gets burnt off."
Meglássuk, ér-e valamit. Persze miből fogom meglátni? Nem tudom :-)))
Hiszek benne oszt annyi. Végül is erről szól ez is, mint megannyi más pénzköltés.
EDDI2006-05-30 18:21:03 // 833
Sziasztok! Nekem jo termosztéttal cövek 90 Fok.
De most rossz igy közuton (min 130) 75-80,vérosban 85-90.
A fogyasztás kb 8 liter! (721 Km-re tankoltam 51 litert:)
Nekem ez nagyon jo!
Süti2006-05-30 18:04:30 // 832
Nekem eddig egyetlen egyszer kapcsolt be a ventillátor,hogy a vizet hütse)))
Alapban 75 fok normális az olasz dizelnek,mert magasbb hőmérséklet jellemző náluk))
Télen veszed észre a termosztát hibáját:megfagysz menet közben)))
kando.2006-05-29 22:06:50 // 831
Nálam 80 fok körül áll be, bár ha dugóba vagyok, felkúszik 90 körülre...
De menetben 80-ra áll be.
gyurma2006-05-29 21:55:34 // 830
Ez igy van,oda van ragasztva a 90-re!!!
BadBoy2006-05-29 21:43:41 // 829
Egy kis, poár fokos ingadozás nekünk is van, ha lassan megyünk és a klima süvit mint a szélvihar.
BadBoy2006-05-29 21:41:52 // 828
Nálunk a vizhőfok mérő vizszintesen, 90 fokon áll.
kru2006-05-29 21:38:31 // 827
nem értek hozzá, meg szerintem régebben itt is volt téma, de én külföldi fórumokat is végigrágtam már a témában, a jtd-k vízhőfoka tök más, mint a benzines alfa motoroknál - míg a benzinesnél már rég cserélted volna a temosztátot, a jtd esetében semmi gáz, ha 75 fok körül áll, mint a cövek.
szóval sokan azt mondják ez normális és ne cseréltess termosztátot. ugyanilyen lesz állítólag...
asszem cgo, joe156 és mások is írtak már erről, hogy nekik is ott pihen.
Süti2006-05-29 19:09:52 // 826
Füstcsavar?Turhanyomás?
kando.2006-05-29 18:59:03 // 825
NEm tudom, a tádét hol/hogy lehetne megcsippelni :-PPPP
Esetleg nagyobb túrót rá.. :)))
Süti2006-05-29 18:58:12 // 824
Mi a helyzet?Tuningon töröd a fejed?)))
kando.2006-05-29 18:54:55 // 823
Jaaa :)))
Üdv kolléga !
Süti2006-05-29 18:49:42 // 822
Nyomd neki,akkor felmegy)))
DZ1662006-05-29 18:48:01 // 821
Igaz,nekem 2.4 jtd-m van,de úgy beáll 90 fokra,mintha oda lenne szegezve.Reggelente kb. 10 fokban kell 5 km mire eléri.20 foknál már csak 3-4 km.Mehettem vele utána bárhogy,bárhol, el nem mozdult 90-ről.
kando.2006-05-29 18:46:57 // 820
Le kell takarni.... :))
Wickey2006-05-29 18:41:10 // 819
nekemis hasonló.
Erőltetett hegymenetben klímával egyszer beállt 90-re de visszahűlt, mire beálltam a műhelybe.
Termosztát csere. Lenne. Ha nem lenne 16 rugó az a szaros termosztát, és nem kellene szétborítani hozzá a fél autót.
tgabika2006-05-29 18:36:57 // 818
Nektek mennyire melegszik fel a víz?
Nekem 70 fok fölé nem nagyon...normális ez?
1.9 JTD
Ronnie2006-05-28 23:35:29 // 817
Eddig is mindíg villogtam, integettem az off-os cégautókból, mert mindíg megfeletkeztem miben ülök, így persze állandóan hülyének néznek az alfások. Húh, erről eszembe jo egy múltkori story.. , de keresek egy másik topicot, mert nem ide való..
kando.2006-05-28 23:30:12 // 816
:)
csak nehogy villogjál megszokásból :))
GEORGE2006-05-28 23:26:48 // 815
meg ne kisbetüvel írtad :-(( .-)))
Ronnie2006-05-28 23:25:37 // 814
Legalább nem fócvágengóf
Ronnie2006-05-28 23:24:57 // 812
Az 1,4-es focushoz képest, azért fejlődés..
kando.2006-05-28 23:24:21 // 811
Legalább olasz lenne... :)
GEORGE2006-05-28 23:22:48 // 809
brrrrrrrrrr :-((((
Céges kocsinak ne nézd a márkájá, ha olasszal találkozol mindig engedd el!! :-)))
GEORGE2006-05-28 23:14:24 // 807
Legalább kisbetüvel írd be zárójelbe milyen lesz a céges vas?
Ronnie2006-05-28 23:12:51 // 806
Nem,.. sajnos, de be kell vallani, egész jó, OFF-os létére.
kando.2006-05-28 23:04:09 // 805
céges..?
akkor nem Alfa...
?
Ronnie2006-05-28 22:56:46 // 804
Sziasztok cartársak! Bár nekem benyás gépem van, de új cégautót kapok, ami diesel (eddig a céges is banya volt), így kicsit szokom a levegőt! ;o)
kando.2006-05-28 22:49:38 // 803
és hasznosabb is ;-)
Üdv Levi!
Akkor sik sikert és kitartást a kasztnizáshoz :)