Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Dízelmánia
Erhard 242 (Pure Energy)2008-03-01 18:58:33 // 7602
Kis hitetlen :))
Mike.2008-03-01 18:57:52 // 7601
Önámítás .... te is raktál fóliát, toronymerevítőt ..... Az is tuning! :-))
Poló2008-03-01 18:56:49 // 7600
Mindjárt teszek be képet, mailben kaptam, PPS-ben van, kimentem őket. A pihentbe fogom tenni.
GEORGE2008-03-01 18:55:20 // 7599
lehet de a rendőrségi 159-ek 2,4 -ek :-)
Poló2008-03-01 18:54:12 // 7598
Én semelyiknek sem.
Poló2008-03-01 18:53:48 // 7597
Lehet, hogy ő az 1,9-esről beszél? :)))))
Erhard 242 (Pure Energy)2008-03-01 18:53:44 // 7596
nah akkor a police meg már 220 :))
Poló2008-03-01 18:53:27 // 7595
A sima 159 2,4 JTDm is 210 paci :)
GEORGE2008-03-01 18:52:49 // 7594
A széria 159 2,4 is már 210 lovas tavalytól.
GEORGE2008-03-01 18:52:04 // 7593
Igen Blade renszeresen használta, de a 80% nem használja rendszeresen...
Erhard 242 (Pure Energy)2008-03-01 18:51:51 // 7592
Hát a ratyinak én sem...
Erhard 242 (Pure Energy)2008-03-01 18:51:17 // 7591
S a rendőrségi 159? az 210 paci alapban...
Poló2008-03-01 18:50:21 // 7590
Nem vagyok híve a tuningnak.
Erhard 242 (Pure Energy)2008-03-01 18:49:18 // 7589
159-ből vennék én 1.9-est is aztán OCT s már is 200 paci :)))
Erhard 242 (Pure Energy)2008-03-01 18:48:31 // 7588
Igazat kell, hogy adjak...aki volt nálam 156 V6-os senki nem vett bele gyári cumót, mert "drága"... nah ebből kiindulva...
Poló2008-03-01 18:45:32 // 7587
159-ből valszeg 2,4-et vennék.
Poló2008-03-01 18:44:09 // 7586
Szerintem Blade rendszerességgel használta. És még tudnék mondani egy-kettőt.
Don Gombóc2008-03-01 18:41:44 // 7585
A sokat szarozott BMW már csinálja. Ha jól olvastam a fórumokat. Az azért nem szar. :))
Poló2008-03-01 18:39:34 // 7584
mjet 20V 8,2 sec
2m5 V6 7,3 sec
2m5 V6 7,3 sec
Selmak2008-03-01 18:33:48 // 7583
Mondjuk az EGR még lehet segíteni egy jól irányzott lefalzással és hibaüzenet toszverből történő letiltásával, de VTG tényleg nem egy tartós darab. A szekvenciális biturbó meg csak most fog bemutatkozni.
Wickey2008-03-01 18:23:50 // 7582
Egészen addig, amíg másfél tonnánál is nehezebb az a dög, nem is lesz 3.2V6, pláne, hogy mint megemlékeztem róla alant: a Holden blokk egy rakás szar.
A dejzelt könnyebb 2000-ig felpörgetni, utána 3-400Nm-el égetni a kuplungot (a paraszt meg majd szépen kicserélteti jó pénzért) és úgy meglódítani Brümhildát, mint a benzinest felsarkantyúzni 3ezerig, és onnan csúsztatott kuplunggal rajtolni.
Istenkém... Tudod mitől olyan kurva jó autó a szaros régi 1.3-as 100 lovas GTi kocka suzuki swift? :-) 750 kiló önsúly... Hétszázötven!
A dejzelt könnyebb 2000-ig felpörgetni, utána 3-400Nm-el égetni a kuplungot (a paraszt meg majd szépen kicserélteti jó pénzért) és úgy meglódítani Brümhildát, mint a benzinest felsarkantyúzni 3ezerig, és onnan csúsztatott kuplunggal rajtolni.
Istenkém... Tudod mitől olyan kurva jó autó a szaros régi 1.3-as 100 lovas GTi kocka suzuki swift? :-) 750 kiló önsúly... Hétszázötven!
GEORGE2008-03-01 18:09:20 // 7581
na ja de 3,2 V6 159 még ugy nem talál gazdára mert az még 3 milkával több....
Azért van a használt autón pár 159 2,4 mjet.......
Azért van a használt autón pár 159 2,4 mjet.......
Don Gombóc2008-03-01 18:00:16 // 7580
Nem mert 12 milláért sokat kell tudni egy autónak. Ezért sem lesz sok 159 2,4 Mjet sem eladva, mert nincs arányban az ár érték. Persze újban nézve. Bár a 12 millás árnál az üzemanyag fogyasztás nem dominál az embereknél általában. Kivétel persze van mint az unokatesóm mert vett egy Q7 Audit 3,0 Tdi mocival. Mondjuk egy Ferrari fogyasztása sem érdekelné de azt mondja hogy ez tök jó mert mennyire keveset eszik. Ja 12 liter gázolajat százon azzal a nagy kasznival.
GEORGE2008-03-01 17:48:28 // 7579
De ennek ellenére még sem lepték el az utakat...
Don Gombóc2008-03-01 17:46:49 // 7578
Az vitathatatlan hogy kevés van de ha sok lenne nyugodtan lehetne napi használatban is mert azért nem csak vigéckedésre használnád. És merem állítani hogy tartós is lenne a mindennapi használatban mert a maximum teljesíménye felénél ott lenne bármilyen autó mellett. Ilyen terhelés alatt, egy élet és egy nap az a motor.
GEORGE2008-03-01 17:40:23 // 7577
Te nem a valóságban élsz...mutasd már hány GTA autó van magyarországon...és azon belül melyik az a GTA amit na rendszerességgel használnak......stb..stb
Don Gombóc2008-03-01 17:37:43 // 7576
De ez a sok koromtól való leragadás azért valamit takar. Talán a befecskendezés menedzselésével is baj van valahol mert ha sok a korom sok a részben elégett üzemanyag tehát ott van a baj. Én még azt is megkockáztatom hogy elég lenne egy darab nagyobb turbó ami fixes, legfeljebb az indulásnál nem lenne a verda olyan aktív, bár ez a dízelt vásárlóknál nem is cél, mert a spórolásról szól a dolog nem az élményről. :))) Most kapok asszem. :)
Wickey2008-03-01 17:32:22 // 7575
Ja. Enyém is letapadt. Azóta nem gyorsítok padlógázzal. Ennek nem várt mellékhatása, hogy fürgébb és rugalmasabb is lett a gép, elég rendesen kiszellőzött a kipufogórendszerem.
GEORGE2008-03-01 17:31:04 // 7574
na ja semmi sem tökéletes............
Wickey2008-03-01 17:30:48 // 7573
Egyetértek. A gyorsulást ballisztikus íven vastagon leszarom, tehát a 156 v6-nál jobb az m-jet, aki meg hardcore petroszexuális, és valami furcsa perverziónál fogva ragaszkodik a 156-hoz, az úgyis GTA-t vesz. Olyan kurva világ meg nincs, hogy bármelyik dízel 156 jobb legyen mint egy GTA. Pláne, ha ráröppen a Novitech kompresszor kit. Tudok is egy eladó GTA-t, ha jól emlékszem 11ezer eur-t kérnek érte, és valami 320 lóerős :DDD Kár, hogy ezzel is csak egyenesen lehet gyorsan menni.
Don Gombóc2008-03-01 17:29:53 // 7572
Kimondom a valót. :) Ez a változó geometriás egr szelepes dolog egy betegágy technika. Inkább tettek volna bele egy kicsi és egy nagy turbót, akkor a turbinalapátok nem deformálódnak meg szarosodnak össze a koromtól, és szorulnak meg. Egyre több ilyen probléma jelentkezik, szinte ugyanolyan mennyiségben mint a 2,0 TS motoroknál a szíjszakadás. Valamit mindig elbasznak.
GEORGE2008-03-01 17:29:49 // 7571
Na ezt megdumáltuk!
Akkor szóljon a topic továbbiakban a dieselről és ne holni benzin temetőkről :-)))
pörögjön úgy mint egy jó 5 hengeres mjet power gép :-)))
Whroooom, whroooom phsziiiiiii :-))))
Akkor szóljon a topic továbbiakban a dieselről és ne holni benzin temetőkről :-)))
pörögjön úgy mint egy jó 5 hengeres mjet power gép :-)))
Whroooom, whroooom phsziiiiiii :-))))
Wickey2008-03-01 17:27:44 // 7570
Egy idő után persze. Mondjuk most, mert mint említettem: benzines 156-hoz bottal se piszkálok, tehát amit mondasz, azt ráhagyom, mert leszarom.
A legközelebbi ami a V6 156-hoz áll, és vezettem, az a 3.0 24V 164-es, vélhetően a 156 is hasonlóképp muzsikál, csak valszeg nehezebb és lomhább.
De ha megint V6-ozni vagy benzinesezni kezdesz úgy általában véve, akkor ugyanúgy elkezdelek rugdosni, nyugi bele :-PP
A legközelebbi ami a V6 156-hoz áll, és vezettem, az a 3.0 24V 164-es, vélhetően a 156 is hasonlóképp muzsikál, csak valszeg nehezebb és lomhább.
De ha megint V6-ozni vagy benzinesezni kezdesz úgy általában véve, akkor ugyanúgy elkezdelek rugdosni, nyugi bele :-PP
GEORGE2008-03-01 17:26:36 // 7569
Én egész frankó autónak tartom a 156 2,5 V6 -ot......
De épen csak jobban ugrik 100-ra mint a 2,4 mjet asszem 1mp-1,5mp közt a diferencia de majd a a tulajok rámcáfolnak...
De minden egyébbel össze hasonlitva jobb választás volt a 2,4 Mjet.
De épen csak jobban ugrik 100-ra mint a 2,4 mjet asszem 1mp-1,5mp közt a diferencia de majd a a tulajok rámcáfolnak...
De minden egyébbel össze hasonlitva jobb választás volt a 2,4 Mjet.
Wickey2008-03-01 17:25:08 // 7568
ezaz csoki, csak keményen :-P
GEORGE2008-03-01 17:23:44 // 7567
majd abba hagyja egy idő után :-)
Wickey2008-03-01 17:23:29 // 7566
Te olyan hülye vagy, a 156-ban a V6 nem opció, mert orrnehéz, sokat kajál, és akármit csinálsz vele, elsőkerekes marad. Az életben nem vennék benzines 156-ot, kell a f@szomnak a gtv mellé egy olyan mászkálósautó, ami ugyanannyit kajál, de drágább fenntartani?!? az értékvesztését hadd ne említsem.
Ha meg a 156osokat hasonlítgatod, akkor meg legyél olyan kedves precíznek lenni. A V6 az V6, 1981 óta a GTA-ig bezárólag egy és ugyanaz a motor. A V6 JTS meg bassza meg. Szar elbaszott konstrukció, ótvaros nyomaték és teljesítménygörbével.
Én is odaírom ha a jtd-vel van valami bajom, vagy ha a szívódízeleket fikázom, azt is leírtam, hogyha a fosvágen vagy a rönyó dízelei nem tetszettek valami miatt.
Ha meg a 156osokat hasonlítgatod, akkor meg legyél olyan kedves precíznek lenni. A V6 az V6, 1981 óta a GTA-ig bezárólag egy és ugyanaz a motor. A V6 JTS meg bassza meg. Szar elbaszott konstrukció, ótvaros nyomaték és teljesítménygörbével.
Én is odaírom ha a jtd-vel van valami bajom, vagy ha a szívódízeleket fikázom, azt is leírtam, hogyha a fosvágen vagy a rönyó dízelei nem tetszettek valami miatt.
GEORGE2008-03-01 17:22:13 // 7565
Szerinted nem elképzelhető hogy valami fura véletlen folytán ismerhetem a 2,4 mjet 20V-t???? 26 ezer km vertem bel csak tudom hogy hogy megy, és mettől meddig lehet használni.
nem forgatom mindennap 4800 de a te kedvedért csináltam egy vieot hogy lásd 4000 elhagyása után nem bukik előre az órra az autónak.
Továbbikaban szertném ha felfognád, hogy 156.ot hasonlitok 156-hoz.....
nem forgatom mindennap 4800 de a te kedvedért csináltam egy vieot hogy lásd 4000 elhagyása után nem bukik előre az órra az autónak.
Továbbikaban szertném ha felfognád, hogy 156.ot hasonlitok 156-hoz.....
Don Gombóc2008-03-01 17:18:59 // 7564
Fanatikusnak? Halott ügy. :)
Wickey2008-03-01 17:18:50 // 7563
Azért hasonlítgatom össze, mert nekem az van, a rinyálás meg általában a megbízhatóságról, élettartamról, és költségekről szól.
Mi a legszebb ELLENpélda, mint egy öreg benzines V6?
Az én kis agyamba meg nem fér bele, hogy lehet hirtelen 1500-4800-ig használható egy olyan autó, ami 4000-nél adja le a csúcsteljesítményét, és 2000-nél a nyomatékcsúcsát.... Én már csak ilyen kis butus vagyok, hogy megnézem legalább a grafikonokat és a katalógusadatokat is, mielőtt hinnék valakinek aki messziről jött ember, és az ugye azt mond amit akar...
De addig, amíg te agyadba nem fér bele, hogy a 12 szelepes motor már alapjáraton lead 180Nm-et, ami már erősen megtestesíti a "húz" kategóriát, lévén megegyezik a Ti-d csúcsnyomatékával, addig az én apukám az erősebb :-PPPP
Mi a legszebb ELLENpélda, mint egy öreg benzines V6?
Az én kis agyamba meg nem fér bele, hogy lehet hirtelen 1500-4800-ig használható egy olyan autó, ami 4000-nél adja le a csúcsteljesítményét, és 2000-nél a nyomatékcsúcsát.... Én már csak ilyen kis butus vagyok, hogy megnézem legalább a grafikonokat és a katalógusadatokat is, mielőtt hinnék valakinek aki messziről jött ember, és az ugye azt mond amit akar...
De addig, amíg te agyadba nem fér bele, hogy a 12 szelepes motor már alapjáraton lead 180Nm-et, ami már erősen megtestesíti a "húz" kategóriát, lévén megegyezik a Ti-d csúcsnyomatékával, addig az én apukám az erősebb :-PPPP
GEORGE2008-03-01 17:18:20 // 7562
Akkor még leírom neki párszor :-))))
Don Gombóc2008-03-01 17:17:47 // 7561
Nem fogja felfogni. :) Megértem. :)
GEORGE2008-03-01 17:16:56 // 7560
Ugy néz ki lassan felfogja hogy én a 156-kat hasonlitgatom :-))))
Don Gombóc2008-03-01 17:15:27 // 7559
Még mindig itt tartotok? :)))))))))))
GEORGE2008-03-01 17:14:54 // 7558
én a 156 2,4 mjet-et 156 2,5 V6 hoz mértem mivel azonos a kasznijuk illeve önmagában a 156-ok mérem.......mivel a GTv tök más és a 75-is....
GEORGE2008-03-01 17:12:34 // 7557
asszem nem én néztem ki ellenfélnek a 75V6 amerikát Robi haverod heccelt hogy na mi van nem mersz kiállni, fosol hogy el leszel verve????
kiálltam :-)
Azt próbáld meg felfogni, hogy a 156-ban benne van egy olyan motor ami sportosan mozgatja és diesel jól gyorsul, jó dinamikája!! Akár tecc akár nem, lehet húzatni csak ez alulról megy, mig a benyás csak fentről él...ennek is annak is megegyezik a használható fordulat tartománya....
És az aszfalt rally?? ahol 2mp-vel mentem rosszabbat mint az agyon tuningolt és átépitett verseny bravo????? pedig abban olyan motor volt hogy ott élvezkedett mindenki körülötte hogy igy meg úgy...asszem abban már rendes futómű is volt...és még is ott loholtam mögötte.....
kiálltam :-)
Azt próbáld meg felfogni, hogy a 156-ban benne van egy olyan motor ami sportosan mozgatja és diesel jól gyorsul, jó dinamikája!! Akár tecc akár nem, lehet húzatni csak ez alulról megy, mig a benyás csak fentről él...ennek is annak is megegyezik a használható fordulat tartománya....
És az aszfalt rally?? ahol 2mp-vel mentem rosszabbat mint az agyon tuningolt és átépitett verseny bravo????? pedig abban olyan motor volt hogy ott élvezkedett mindenki körülötte hogy igy meg úgy...asszem abban már rendes futómű is volt...és még is ott loholtam mögötte.....
Wickey2008-03-01 17:08:53 // 7556
Lehet.
Ellenben én soha nem is beszéltem a 156 2.5V6-ról.
Igazság szerint nem is kívánok a közeljövőben 2.5-ös motorokkal foglalkozni. Megtetszett az America 3 literesének gőzmozdony karakterisztikája és 250 Nm-e (amiből 200 már 1000rpm-nél, 230 meg 2000rpm-nél folyamatosan megvan), meg a 24V 164-es ereje a felső fordulatszámtartományokban :-))
amúgy meg: a gtv könnyebb, mint a 2.0 TS 156, és ugyanolyan erős, ráadásul nincs telebaszva katalizátorral meg ilyen hülyeségekkel. Miért ne kajálhatna annyit, mint egy 2.0 TS?
Ellenben én soha nem is beszéltem a 156 2.5V6-ról.
Igazság szerint nem is kívánok a közeljövőben 2.5-ös motorokkal foglalkozni. Megtetszett az America 3 literesének gőzmozdony karakterisztikája és 250 Nm-e (amiből 200 már 1000rpm-nél, 230 meg 2000rpm-nél folyamatosan megvan), meg a 24V 164-es ereje a felső fordulatszámtartományokban :-))
amúgy meg: a gtv könnyebb, mint a 2.0 TS 156, és ugyanolyan erős, ráadásul nincs telebaszva katalizátorral meg ilyen hülyeségekkel. Miért ne kajálhatna annyit, mint egy 2.0 TS?
GEORGE2008-03-01 17:05:23 // 7555
Én meg vezetem 2,5 V6-ot és nem húz alulról, hiszed vagy nem hiszed.
Meg továbbra sem értem miért hasonlitasz össze egy régi gtv v6-ot egy fiatal 156 1,9 JTD-vel????
Továbbá azt sem értem mikor érti már meg a kis agyad, hogy a 2,4 Mjet 1500-tól 4800-ig használható??? érted?? nem 1800-tól és nem hal meg 3500-nál!
Ha nem így lenne nem mondanám!
A te JTD valóban 1800-2000-tól 3500-3600 ig használható tegnap nézegettem Mohács és paks közt......de ettől függetlenül dereksasan tolja a kasznit ... . . .
Meg továbbra sem értem miért hasonlitasz össze egy régi gtv v6-ot egy fiatal 156 1,9 JTD-vel????
Továbbá azt sem értem mikor érti már meg a kis agyad, hogy a 2,4 Mjet 1500-tól 4800-ig használható??? érted?? nem 1800-tól és nem hal meg 3500-nál!
Ha nem így lenne nem mondanám!
A te JTD valóban 1800-2000-tól 3500-3600 ig használható tegnap nézegettem Mohács és paks közt......de ettől függetlenül dereksasan tolja a kasznit ... . . .
Wickey2008-03-01 17:04:42 // 7554
te most miről is beszélsz?
Ja, gyorsulási verseny? Az egész életed egy kétszáz méteres aszfaltcsík, ugye? :-)
Arra vagy büszke, hogy a fiatal, jó állapotú, jól ismert saját kocsiddal megvertél egy papíron 12 lóerővel erősebb, de nem turbós, szar gumis, kétes állapotú autót, amit ráadásul nem is a tulajdonosa vezetett? Kérlek. Ügyes vagy. Tudsz egyenesen gyorsan menni a saját autóddal. Nagyszerű. A VDani emlékérmet Egomban átveheted. :-))))
Ja, gyorsulási verseny? Az egész életed egy kétszáz méteres aszfaltcsík, ugye? :-)
Arra vagy büszke, hogy a fiatal, jó állapotú, jól ismert saját kocsiddal megvertél egy papíron 12 lóerővel erősebb, de nem turbós, szar gumis, kétes állapotú autót, amit ráadásul nem is a tulajdonosa vezetett? Kérlek. Ügyes vagy. Tudsz egyenesen gyorsan menni a saját autóddal. Nagyszerű. A VDani emlékérmet Egomban átveheted. :-))))
GEORGE2008-03-01 16:59:57 // 7553
neked annyit eszig a GTV-d mint másnak a 2,0 TS...
156 2,5 V6 sajna nem iszik ilyen keveset főleg ha mész is vele.....
156 2,5 V6 sajna nem iszik ilyen keveset főleg ha mész is vele.....