Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Dízelmánia
GTPeti2010-01-19 00:27:18 // 14152
Én az ilyesmi (lomha hőmérőktől eltérő) szenzorok jelét inkább egy LCD-szkóppal követném nyomon. Sokkal informatívabb SZVSZ.
WarbiRunner (Gyuri)2010-01-18 19:58:28 // 14151
Áááááááállat..:-D
Wickey2010-01-18 19:54:37 // 14149
WarbiRunner (Gyuri)2010-01-18 19:44:37 // 14148
LOL :-)
Wickey2010-01-18 19:43:04 // 14147
ehe.
ez a skót sith-es ötlet ottvan. Megvettem :-)
ez a skót sith-es ötlet ottvan. Megvettem :-)
Grando2010-01-18 19:33:39 // 14146
Elég lenne az a dark side-os, és akkor jótékony homály fedi a dolgokat. Esetleg az alacsony fogyira rá lehetne kötni egy skót jedivel. Vagy sith-tel. :DDD ;))))
Átok79146TD2010-01-18 16:26:44 // 14145
ez is teccik..:)))
vevő lennék ilyen pólóra is..:)))
vevő lennék ilyen pólóra is..:)))
WarbiRunner (Gyuri)2010-01-18 11:34:16 // 14144
akkor meg már legyen "the torque with us" :-)))
Tom5552010-01-18 08:37:14 // 14142
Sziasztok!
Van pár liter Selenia WR diesel olajam 5w-40. Majdnem 6 liter, tizezerért átadom bárkinek szivesen az egészet.
Azért ilyen olcso mert hordóbol van.. DE AZ
Van pár liter Selenia WR diesel olajam 5w-40. Majdnem 6 liter, tizezerért átadom bárkinek szivesen az egészet.
Azért ilyen olcso mert hordóbol van.. DE AZ
Grando2010-01-18 08:17:39 // 14141
A star wars-ban az erő = force. Ááááh, eleve sántít ez az egész... :DDD ;))
Ferko2010-01-18 08:06:25 // 14140
Ááájjjjjj de király.:-DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2010-01-17 20:47:54 // 14139
max átkeresztelkednék Winner Diesel-re :D
Erhard 242 (Pure Energy)2010-01-17 20:46:32 // 14138
Őszintén ha én lennék Vin Diesel akkor nem keresnék semmilyen lehetőséget :)
Wickey2010-01-17 20:32:25 // 14137
Ferko2010-01-17 20:15:51 // 14134
Támogatom ezt is.:-DD
WarbiRunner (Gyuri)2010-01-17 20:00:03 // 14133
LÁtható jele nincs, azért gondolom, hogy a szabályzó lehet talán megbutulva. Logikusan gondolkozva a computernek itt is ugyanakkora nyomásjelet kéne a szabályzással produkálnia, mint az enyémen. Vagy..a fordulatjel nem stimmel egészen, merthogy óra szerint kijelzett fordulatokon hasonlítottuk össze a nyomásjel értékeket.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-01-17 19:52:19 // 14132
nem ereszt valahol a nagynyomású? minden csepp számít :D
WarbiRunner (Gyuri)2010-01-17 19:48:50 // 14131
Ma is hibakerestünk a JTD-n. A nyomásszenzorra készítettem egy szervíztoldatot, és bevezettem az utastérbe a nyomásjelet egy multiméterre.
Összehasonlítva az én motorom értékeivel, az alapjárati feszültség egyezik (1,3V), állóhelyben pörgetve viszont 0.2V-al az enyém nagyobb jelet ad.
Megnéztük mindkét szenzorral, nem szenzorkülönbség, hanem nyomáskülönbség. Azt nem tudom ez mennyire megengedett, illetve mik a normális értékek.
Menet közben szépen nyomonkövettük a szenzor feszültségjelét. Amikor elkezdett dadogni, akkor sem változott kimérhetően a railnyomás. Vagy a multiméter nem tudta követni, vagy nem a nyomással volt gond. Padlógázon szépen felment 4V-ig, fölé nem (5V a tápja). Érdekes, hogy 70C-os víznél volt dadogás, amint túlment ezen a tartományon, megvolt az ereje, nem volt dadogás. Az autó nem állt le, persze, mert alig vártuk, hogy megálljon...szemétkedik.
A nyomásszabályzó szelep tud ilyen furcsaságokat, mint dadogás, erőtlenség, leállás?
Összehasonlítva az én motorom értékeivel, az alapjárati feszültség egyezik (1,3V), állóhelyben pörgetve viszont 0.2V-al az enyém nagyobb jelet ad.
Megnéztük mindkét szenzorral, nem szenzorkülönbség, hanem nyomáskülönbség. Azt nem tudom ez mennyire megengedett, illetve mik a normális értékek.
Menet közben szépen nyomonkövettük a szenzor feszültségjelét. Amikor elkezdett dadogni, akkor sem változott kimérhetően a railnyomás. Vagy a multiméter nem tudta követni, vagy nem a nyomással volt gond. Padlógázon szépen felment 4V-ig, fölé nem (5V a tápja). Érdekes, hogy 70C-os víznél volt dadogás, amint túlment ezen a tartományon, megvolt az ereje, nem volt dadogás. Az autó nem állt le, persze, mert alig vártuk, hogy megálljon...szemétkedik.
A nyomásszabályzó szelep tud ilyen furcsaságokat, mint dadogás, erőtlenség, leállás?
Erhard 242 (Pure Energy)2010-01-17 19:46:57 // 14130
az enyémre is az kell no meg egy olyan szöveg sem ártana hogy "az erő velünk van" :DDD
Ferko2010-01-17 19:44:03 // 14129
Majd fotózok akkor.:-D
szasza(SW)2010-01-17 19:40:28 // 14128
Ha keresel képet szemből!Ezt is alig találtam.A betűk viszont nem jók szerintem:))
WarbiRunner (Gyuri)2010-01-17 19:38:08 // 14127
Ááá ez kész :-)))
Ferko2010-01-17 19:33:44 // 14126
Lehetne úgy, hogy az enyémen 5 hengeres dízel moci van?:-))
szasza(SW)2010-01-17 17:40:06 // 14124
Krisz156SW2010-01-17 16:52:59 // 14123
Akkor viszont a típus leírásban el lett írva a hengerenkénti 4 szelep... Na de én meg megyek és lecserélem az olajat meg a szűrőket, aztán majd meglátom lesz e valami nehézség így elsőre amin vakarni fogom a fejem.. :D
szasza(SW)2010-01-17 16:52:00 // 14122
Kezdő vagyok:))Nem biztos,hogy sikerül:)
Erhard 242 (Pure Energy)2010-01-17 16:49:26 // 14121
biztos a forgalmiból nézte ki a hullaszállítómnál nekem is az volt beírva hogy 1.9JTD 16V :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2010-01-17 16:46:22 // 14120
esetleg Vader nagyurat nem tudnád csak kontúrosan megrajzolni a fénykard marathat! aztán ha minden ok akkor el is kezdem intézni a póló gyártását :)
Erhard 242 (Pure Energy)2010-01-17 16:44:48 // 14119
nem rossz :DDD
Piritu - 1.000.0002010-01-17 16:42:39 // 14118
Jóóóóóóóóóóóóóóóóó! :-))
szasza(SW)2010-01-17 16:40:49 // 14117
GTPeti2010-01-17 15:57:44 // 14116
Igen, tévedsz, 16V-sből nem volt 115LE-s.
(Tudomásom szerint a legvégsőkig visszafojtott kivitele annak 122LE.)
(Tudomásom szerint a legvégsőkig visszafojtott kivitele annak 122LE.)
Krisz156SW2010-01-17 15:49:24 // 14115
16V 115le... :D de a típusok közt is így írja, de lehet hogy én tévedek.. :)
GTPeti2010-01-17 15:28:41 // 14114
Nekem így van benne a forgalmiban. :)))
Átok79146TD2010-01-17 14:41:19 // 14113
támogatom..:)))
lesz is valami??:))
lesz is valami??:))
Wickey2010-01-17 14:06:05 // 14112
mostakkor 16V vagy 115LE? :-)
Wickey2010-01-17 14:03:45 // 14111
Krisz156SW2010-01-16 10:41:59 // 14110
Jah és amit kihagytam: AR156SW 1.9JTD 16V 115Le.
Krisz156SW2010-01-16 10:34:53 // 14109
Sziasztok! Lenne egy egyszerű kérdésem. Most cserélnék először saját kezűleg olajat és szűrőket a kocsimon és csak annyit szeretnék kérdezni tőletek hogy az enyémen az olaj leeresztő csavarhoz milyen szerszám kell? (sajna nincs garázsom se aknám és még nem tudtam megnézni) Na meg van valami extra amire figyelni kell?
Előre is köszi!
Előre is köszi!
Csöri2010-01-15 23:16:37 // 14108
Ehhez is létezik már célszerszám.
Az elve beletöri az izzitógyertyát, utána jön a móka.
Ugyhogy ne paráztasd itt a népet.:-))
Az elve beletöri az izzitógyertyát, utána jön a móka.
Ugyhogy ne paráztasd itt a népet.:-))
bilon2010-01-15 22:50:33 // 14107
hát..ezt majd szerelőre bízom..az tuti...még olvasni is bonyolult :)
Ferko2010-01-15 22:35:01 // 14106
Hát ez érdekes, mert nekem ilyen gondom nem volt. Kiment egy gyertya és azt gond nélkül cserélte ki a haver szerelő. Tényleg ennyire vészes lenne?
Piritu - 1.000.0002010-01-15 22:30:23 // 14105
ráadásul becsukott szemmel megismernénk egymást a koromszagról :-)))
GTPeti2010-01-15 22:29:36 // 14104
Elég kreatív kedvedben vagy, úgy látom. :))
GTPeti2010-01-15 22:28:07 // 14103
bilon, én - mivel már 1x cseréltem gyertyát - csak azt tudom mondani: Addig hagyd őket benne, amíg bírják. Ui van olyan, hogy kitekeréskor beletörik, a menetelkenődésről nem is szólva. Ezek mind csúnya, hengerfejleszedős operációt eredményeznek. Szóval egyenként kimérni őket, mély lélegzet, pár ima és utána kitekerni.
És még valami nagyon fontos: Az injektorok tetejét egy gumicső köti össze. A gumicső szakaszait pedig apró T elosztók. Na ezeket - a biztosítógyűrűk eltávolítása után - óvatosan le kell húzni izzítógyertya-csere előtt!! Mert nagyon érzékenyek és könnyen letörik a csonk, amire a gumicső (résolaj-cső) van ráhúzva. És ha ez megtörténik, annak az a jele, hogy - ugyan látszólag tökéletesen jár a motor -, de csurog le róla a gázolaj...
És még valami nagyon fontos: Az injektorok tetejét egy gumicső köti össze. A gumicső szakaszait pedig apró T elosztók. Na ezeket - a biztosítógyűrűk eltávolítása után - óvatosan le kell húzni izzítógyertya-csere előtt!! Mert nagyon érzékenyek és könnyen letörik a csonk, amire a gumicső (résolaj-cső) van ráhúzva. És ha ez megtörténik, annak az a jele, hogy - ugyan látszólag tökéletesen jár a motor -, de csurog le róla a gázolaj...