Satti2006-12-16 19:09:33 // 18363
Kezdődik az ROC az eurosporton!/Race of Champion/
Satti2006-12-16 16:59:09 // 18362
Satti2006-12-16 16:55:26 // 18361
Inner Circle2006-12-15 19:53:57 // 18360
Rossz a táblázat, Alonso igazából harmadik. Fisichella előtt. Mint a régi szép időkben...
Inner Circle2006-12-15 18:00:53 // 18359
Akkor itt a sporttörténeti pillanat, pénteki eredmények Jerezből:
Pos Driver Team Time Laps
1. Hamilton McLaren-Mercedes (B) 1:19.493 100
2. Kovalainen Renault (B) 1:19.586 92
3. Fisichella Renault (B) 1:19.798 100
4. Klien Honda (B) 1:19.835 121
5. Kubica BMW-Sauber (B) 1:19.894 125
6. Badoer Ferrari (B) 1:19.899 38
7. Alonso McLaren-Mercedes (B) 1:19.750 95
8. Vettel BMW-Sauber (B) 1:20.069 117
9. Liuzzi Red Bull-Ferrari (B) 1:20.191 72
10. Sato Super Aguri-Honda (B) 1:20.854 104
11. Gene Ferrari (B) 1:21.015 98
12. Bourdais Toro Rosso-Cosworth (B) 1:21.277 100
13. Wurz Williams-Toyota (B) 1:21.368 64
14. Andretti Honda (B) 1:21.888 67
15. Speed Toro Ross-Cosworth (B) 1:23.315 14
...ami nem azért sporttörténeti, mert Alonso McLarenben ül, hanem azért, mert egyáltalán rajta van a listán, ugyanis a McLaren egyszerűen nem szereltetett időmérő transzpondert az autójára, ő "feketén" tesztelt... ezek a számok állítólag a McLaren belső rendszeréből származnak. Ilyen titkolózással általában a Ferrarit szokták vádolni... nem értem, miért gondolta a McLaren, hogy titokban kéne tartania a világbajnok eredményeit. 3 tizedet kapott Hamiltontól, a vadiúj autóban az egyáltalán nem rossz, de még ha rossz is lenne: komolyan gondolják, hogy Alonso pici lelke annyira törékeny, hogy nem lenne szabad nyilvánosságra hozni? Vagy mi? Tényleg nem értem.
Közben Bourdais-nak kicsúszott a kezéből egy Speed-nél 2mp-vel jobb idő.. javul a srác.
Inner Circle2006-12-15 10:03:25 // 18358
Uborkaszezonhoz képest bombahír: Alonso ma tesztel a McLarennek Jerezben! Csak megfűzte a Ron a Dont! És ráadásul Alonso abba az autóba ül, amivel DLR tegnap a leggyorsabb volt... stay tuned for more!
Inner Circle2006-12-14 19:30:35 // 18357
Jerez:
Pos Driver Team Time Laps
1. de la Rosa McLaren-Mercedes (B) 1:19.109 75
2. Trulli Toyota (B) 1:19.480 92
3. Rossiter Honda (B) 1:19.549 117
4. Hamilton McLaren-Mercedes (B) 1:19.589 78
5. Klien Honda (B) 1:19.705 112
6. Massa Ferrari (B) 1:19.730 80
9. Badoer Ferrari (B) 1:19.780 76
10. Kovalainen Renault (B) 1:19.824 110
11. Heidfeld BMW-Sauber (B) 1:19.933 121
12. Fisichella Renault (B) 1:20.073 68
13. Kubica BMW-Sauber (B) 1:20.194 100
14. Panis Toyota (B) 1:20.400 27
15. Nakajima Williams-Toyota (B) 1:20.440 95
16. Sato Super Aguri-Honda (B) 1:20.726 114
17. Ammermuller Red Bull-Ferrari (B) 1:20.737 61
18. Speed Toro Rosso-Cosworth (B) 1:21.514 61
19. Bourdais Toro Rosso-Cosworth (B) 1:21.539 78
20. Hirate Toyota (B) TBA
Inner Circle2006-12-14 15:45:59 // 18356
Séb viszont alig-alig ült egyáltalán F1 autóban, nemhogy majd' tíz évet húzott volna le. És közben Hakka is versenyzett a DTM-ben.
Szerda, Jerez:
Jerez - 13/12/06
1. H. Kovalainen - Renault - 1'19"467 - 112 laps
2. L. Badoer - Ferrari - 1'19"901 (+0"434) - 78 laps
3. C. Klien - Honda - 1'20"005 (+0"538) - 122 laps
4. J. Rossiter - Honda - 1'20"016 (+0"549) - 97 laps
5. G. Fisichella - Renault - 1'20"104 (+0"637) - 100 laps
6. P. de la Rosa - McLaren - 1'20"125 (+0"658) - 110 laps
7. F. Massa - Ferrari - 1'20"160 (+0"693) - 74 laps
8. N. Heidfeld - BMW Sauber - 1'20"209 (+0"742) - 83 laps
9. J. Trulli - Toyota - 1'20"244 (+0"777) - 93 laps
10. F. Montagny - Toyota - 1'20"493 (+1"026) - 55 laps
11. G. Paffett - McLaren - 1'20"541 (+1"074) - 88 laps
12. S. Vettel - BMW Sauber - 1'20"575 (+1"108) - 94 laps
13. K. Nakajima - Williams - 1'20"859 (+1"392) - 95 laps
14. T. Sato - Super Aguri - 1'20"977 (+1"510) - 121 laps
15. M. Ammermuller - Red Bull - 1'21"371 (+1"904) - 91 laps
16. V. Liuzzi - Toro Rosso - 1'21"843 (+2"376) - 65 laps
17. S. Bourdais - Toro Rosso - 1'22"521 (+3"054) - 80 laps
Tartok tőle hogy Kihaénnem rongyosra veri majd Fisico seggét jövőre... A tehetséges és gyors újonc pilótákat általában az egyenletes teljesítménnyel szokták megverni az öreg rókák, viszont pont ezen a téren Fisico is kihívásokkal küzd. Szerintem ugyanolyan hullámzóan teljesítenek majd, csak Fisico átlagosan 2-3 hellyel hátrébb.
Szató meg nemtommicsinál a 14. helyen, ott semmi keresnivalója nem lenne... bár jövőre a Honda aligha égeti majd magát egy sebtében összekapart autóval, mint idén. A Super Aguri tisztes középcsapattá válhat. És ott Szató is hatékonyabban tud majd rombolni :D
Satti2006-12-14 13:30:43 // 18355
Azért 5 évet kihagyni,az nem kevés,főleg mostanában,mikor már annyit variáltak az elmúlt években.
Inner Circle2006-12-13 20:48:02 // 18354
Azt aligha fog, bár ha az a kérdés, hogy ő nyerje-e az elsőt, vagy Alonso a negyediket, akkor asszem Spanyolország lakosságán kívül mindenki Séb-nek drukkolna... de talán még egy csomó spanyol is :D
Elsőre egyébként nem lett túl acélos, a csapattársától 7 tizedet kapott. Igaz hogy Mika meg a múltkor másodperceket, és ő mégiscsak 2x VB! :D
Satti2006-12-13 18:48:01 // 18353
Az elég érdekes lenne,ha bejönne az F1-be,és szétcsapna itt a fiúk között,és nyerne egy VB-ét gyorsan,nem kicsit megkavarná a dolgokat.
Inner Circle2006-12-13 17:22:25 // 18352
Pláne nem mindig, miután 2004 óta már háromszoros bajnok (ez utoljára 1948-ban sikerült valakinek - thanks to Wikipedia).
2002-ben még azzal volt elfoglalva, hogy megnyerje az F3000-et (igaz hogy Engét kizárták előle), 2003-ban "rookie" volt a CC-ben, és mégis szerzett futamgyőzelmeket, valamint pole-oket, köztük mindjárt a legelső futamán egyet, ami legutoljára egy bizonyos Nigel Mansellnek sikerült. Akkor még az volt a fő probléma, hogy igencsak szeretett barátkozni a fallal, de erről azóta leszokott, és azóta meg nyer. Sumák-effektus :-)
Satti2006-12-13 16:44:17 // 18351
Jó lenne,ha kapna a Forma1-ben lehetőséget Bourdais,mert nagyon tehetséges,láttam pár versenykőzvetítést a Champcarból,és nagyon jól nyomja a srác,lenne helye az F1-ben! Champcar bajnok nem lesz senki véletlenűl,pláne nem többszőr!
Inner Circle2006-12-13 16:40:24 // 18350
Ja, ezt tudtam, az viszont csak most ütött szöget a fejembe, hogy az STR Ferrari-motorral megy jövőre, és így már érthető, hogy a "Todt" név miért nyitja meg ott az ajtókat... Lehet hogy a Red Bull mégis komoly tényező lesz? Náluk van a múlt év két legjobb motorja, most itt van hozzá egy pilóta, akivel szemrebbenés nélkül VB-t lehet nyerni... Gerhard Berger is az STR-nél van, asszem szakembereket is nagy lelkesedéssel csábítanak át a konkurrenciától, szóval lassan összeállhat egy ütőképes csapat.
Satti2006-12-13 16:11:02 // 18349
Talán majd lesz lehetősége,mert mostmár Todt fia lett a menedzsere.Klikk
Inner Circle2006-12-13 15:35:19 // 18348
Azt elismerem; te itt még objektív embernek számítasz :-)
Más: tudja valaki, hogy milyen időt autózott Bourdais a STR-val Jerezben? Nem találtam a Neten, a pálya honlapján múltheti a legfrissebb idő. És érdekelne, mert a faszi félelmetes dolgokat csinált a CC-ben, mégse kellett senkinek az F1-ben (pedig francia, szóval még reklámértéke is lenne).
Ferke2006-12-13 12:35:43 // 18347
" hogy ma mást teszteltünk"
Ha rám céloztál, akkor azért el kell ismerned, hogy az előző naphoz képest 8 tizeddel lassabb volt a két ferrari, saját idejükhöz mérten. Tehát tuti,h ogy mást teszteltek.
Az viszont igaz, hogy az ők előző napi idejüket is elverte a mclaren, tehát tényleg jobbak voltak.
Inner Circle2006-12-12 21:18:46 // 18346
Pont fordítva: nekem az a nézőpontom, hogy érdekes és érdemes a tesztekkel foglalkozni azon túl is, hogy ha a Ferrari van elöl, akkor fú, lealáztunk mindenkit, ha meg nem, akkor fú, hadd örüljenek a kurták hogy ma mást teszteltünk. Elég nehéz a böjtös időszak enélkül is, ez egy kicsit élvezetesebbé teszi. És persze könnyű megmondani a frankót, hogy "Áh, ez úgyse jelent semmit, de gáz hogy valaki ezzel foglalkozik!"; ilyen esetben illendően megköszönöm a nálam okosabb ember bölcs kioktatását, és csinálom tovább, amit jónak látok... :D
Tommi2006-12-12 20:22:34 // 18345
Itt a hivatalos honlap.
Érdekes az indulók névsora... És nincs digó csapat :(((
Tommi2006-12-12 20:19:23 // 18344
Tegnap este tök véletlenül csíptem el a beharangozót. Utána akartam nézni a napokban, hogy mikor lesz, de így most már tudom :)
Satti2006-12-12 20:14:56 // 18343
Huh,tényleg,majd elfelejtettem,pedig az elmúlt 3 évben mindig néztem.
Tommi2006-12-12 20:11:48 // 18342
Ja, jut eszembe:
Szombat este az Eurosporton Race of champions!!! Asszem 18 vagy 19 órától, nem emlékszem pontosan :)
Tommi2006-12-12 20:10:40 // 18341
IC, Tőled nem is vártam mást :))))))))))))))))))
Ennyi erővel ne vegyünk Ferrarit (Alfát, akármit), mert a Trabant meg a Suzuki is autó és elvisz ugyanoda :)))
Ezzel csak azt akartam mondani, hogy ilyenkor mindig mindenki találgat meg előre megmondja a frankót 3 napi tesztelés után, jönnek a nagy fogadkozások, hogy "jövőre odabaszunk mindenkinek", de úgyis csak éles helyzetben derül ki, hogy kinek mire képes az autója.
Satti2006-12-12 19:52:26 // 18340
Satti2006-12-12 19:49:04 // 18339
Grando2006-12-12 19:47:39 // 18338
Nekem nem is kell! :DDD
Satti2006-12-12 19:46:02 // 18337
mesa2006-12-12 14:06:03 // 18336
IC!
Megfigyeltem, hogy ha te két férfira gondolsz, akkor mindig szexuális tevékenység a következtetésed !!!
ui: Ezt nem tudod már kimagyarázniiiiiiiiiiiii ! :D
Inner Circle2006-12-11 21:55:10 // 18335
Tőlem veregethetitek egymás vállát, Isten őrizz hogy bárkit zavarjak a napi önkielégítésében :D
Ferke2006-12-11 21:38:22 // 18334
Mondjuk ebben a hírben a legmegnyugatóbb az, hogy Ralf mondta, tehát nincs min izgulni...:)))
mesa2006-12-11 21:29:47 // 18333
Viccesnek tartom a Ferrarikhoz hasonlítani a Totoyákat ... :DDDD
Nézd, az hogy a Toyo felfüggesztése milyen problémákat tartogat - mennyire kajálja be a gumikat-, nem jelenti azt, hogy általános érvényű lenne a többi csapat autójának viselkedésére nézve.
Ami az egyiknek probléma, az a másiknak előny. ;o)
Inner Circle2006-12-11 21:13:55 // 18332
Persze ez igaz, de ha mindenki így gondolkozna, akkor nem lennének pl. vallások sem, hiszen "Majd ha meghalsz, akkor megtudod hogy mi lesz utána, mi a francért szövegeljünk mi neked a Túlvilágról, hívőkém?" :-)
Grando2006-12-11 20:24:30 // 18331
Nem tartom valószínűnek, hogy éppen a Ferrari kerülne hátrányba a többi csapattal szemben pont a gumik miatt. Persze fordulhat akkorát is a világ, de azért mégis...
Satti2006-12-11 20:14:54 // 18330
Az nagyon valószínű,hogy az elkővetkezendő két és fél hónapban,rendesen ki lesznek tapasztalva a dolgok,felkészűlnek elég rendesen a fiúk és a csapatok,hiszen ismét egy módosított év kővetkezik,de sztem főleg a nagyok,tudnak majd alkalmazkodni,ill.az első néhány futam után is lehetnek még változtatások,miután verseny feltételek között tapasztalják meg,hogy mi tőrténik.
Tommi2006-12-11 20:04:37 // 18329
Szerintem tudunk mi marha okosakat kitalálni meg teóriákat gyártani, de úgyis majd jövő márciusban derül ki az okosság... :) Illetve az első pár futam után :)
Inner Circle2006-12-11 16:49:45 // 18328
"Nem értem, miért lenne emiatt hátrányban a Ferrari."
Mert nem mindegy, hogy a boxolás utáni 5. vagy 15. körben "hagynak el" a gumik egy másodpercet körönként. Figyelemreméltó, hogy a gumikról Ralf mondott véleményt, aki mint Toyotás, már tavaly is BS-en ment, vagyis a jövő évi gumi gyors teljesítményvesztése nem a Michelinhez, hanem a tavalyi BS-hez képest értendő. Hát ezért lehet gondban a Ferrari. Ha nem lenne ez probléma a Toyotának, akkor fel se merült volna a kérdés.
"De végülis mindegy, mert bőven a gumikhoz szabhatják még a vasat a mclarennél, ferrarinál, mindenhol."
Persze, van még idő, de az aerodinamikai alapokat szerintem nem könnyű megváltoztatni. Illetve megváltoztatni könnyű, de akkor "borul az egész autó".
Inner Circle2006-12-11 16:39:02 // 18327
Ezt vehetem úgy, hogy igazat adsz neki? :D
Ferke2006-12-11 16:30:39 // 18326
Nem értem, miért lenne emiatt hátrányban a Ferrari. 2005-ben ugye azért szívtak, mert nem volt gumicsere. 2006-ban egyértelműen a többkiállásos taktika jött be, tehát az autó inkább a gyorsabban kopó gumira volt hangolva. De végülis mindegy, mert bőven a gumikhoz szabhatják még a vasat a mclarennél, ferrarinál, mindenhol.
Ferke2006-12-11 16:27:16 // 18325
Meg is lepódtem volna, ha nem jön elő ezzel a teóriával briatóre! Pont ezt beszéltük haverokkal, hogy most majd ráfogja a gumikra, merthogy látja, milyen a bstone. Így legyen 5ösöm a lottón!:)))
Inner Circle2006-12-11 16:00:57 // 18324
Briatore: Kiderült, miért tiltották be a lengéscsillapítónkat. Most kipróbálták Bridgestone gumikkal, és a BS műszaki jellemzői miatt abszolút nem működött. Így már érthető, hogy a Ferrari miért kísérletezett vele hiába (az meg ugye sose volt kérdés, hogy mit szoktak csinálni az olyan fejlesztésekkel, amik másnak összejönnek, nekik meg nem).
Inner Circle2006-12-11 10:27:04 // 18323
Árnyék a Ferrari reményei fölött? Ralf szerint a Bridge jövő évi gumijai elég kényesek és hamar kopnak. Elvileg ez azt jelentené, hogy a 2005-ben aerodinamikailag nem túl hatékony Ferrari hátrányban lesz pl. a McLarenhez képest, mert a kerékcserék után hamarabb veszít a gumi a tapadásból. Gyakorlatilag viszont 1. azóta már sok víz lefolyt a Dunán, sokat változtak az autók 2. a Ferrari alighanem még szót tud emelni a Bridgestone-nál, hogy kicsit keményítsenek a keveréken (persze titokban) és 3. most viszont lesz kerékcsere, nem úgy mint 2005-ben, szóval a taktikával ellensúlyozhatják a teljesítmény-csökkenést.
Satti2006-12-09 20:20:11 // 18322
Nem vagyok telhetetlen,nekem annak a fele is elég lenne,a másik fele lehet a Tiéd,vhogy eltengődnék bő 100millió ft-ból is:-))
Inner Circle2006-12-09 20:06:36 // 18321
Ugyan már, rongyos egymillió dolláron nem fogunk összeveszni! :D
Satti2006-12-09 19:23:33 // 18320
Pontosabban 51-et:-))
Inner Circle2006-12-09 19:17:00 // 18319
Hát ez az. 50-et megér Kimi egy szezonra, pl. 52-t nem ér meg egy szezonra és három hétre.
Satti2006-12-09 19:10:58 // 18318
Hsz 18273,itt a link.
Satti2006-12-09 19:09:50 // 18317
Inkább az lehet,hogy a Ferrarinál tisztában vannak vele,hogy elég lesz Kiminek 2 hónap is a felkészülésre,mert,hogy mennyi pénzt ér meg Nekik,azt jól mutatja az évi 50millió dolláros fizetése,amit a Ferraritól kap,amivel most Ő lett a Forma1 legjobban fizetett versenyzője,/Massa 10 milliót kap/.
Inner Circle2006-12-09 09:42:46 // 18316
Na, szegény Williams szerintük már a Super Aguri ellenfelévé süllyedt :D
Inner Circle2006-12-09 09:38:31 // 18315
"Azt nem igazán tudom megérteni,hogy ez mire jó,hogy a merci nem engedte még el,mondjuk dec.1-el Kimit,már semmi értelme és jelentősége annak,hogy elméletben még a mekihez tartozik,hiszen már nem csinál ott semmit,már dolgozhatna,kezdhetne alapozni a Ferrarinál"
Pont erre jó: hogy ne dolgozhasson ott :D
Ami meg azt illeti, hogy miközben nem adják Kimit, azért ők elkérik Alonsót Briatore-tól: egy önkormányzati képviselő ismerősöm szokta mondani, hogy "A demokratikus alapjogok azok, amiket az (X párt) magának mindig követel, másoktól pedig megtagad"... ez má' csak egy ilyen g.ci szakma.
Adalék: biztos vagyok benne, hogy az ilyen "előbb elengedjük" szívességek korántsem csak szívességek, hanem keményen megkérik az árát. Nem tudom, mi a cserealap, talán vesznek Briatorétől 20 pulcsit :D de az ilyen kaliberű üzletemberek mindig pontosan tudják, hogy 1. semmi sincs ingyen és 2. minek mi az értéke. Szóval ha végül a McLaren megkapja Alonsót jan. 1 előtt, a Ferrari meg nem kapja meg Kimit, az nem azért lesz mert Briatore olyan vajszívű, Dennis meg olyan szőrösszívű, hanem mert FB és RD meg tudtak állapodni, RD és JT meg nem. Tán túl sokat kért RD, tán túl keveset kínált JT? Mindenesetre Kimi nem ért annyit a Ferrarinak, amennyit fizetni kellett volna érte. Úgy gondolják, hogy a decemberi tesztek kihagyása még nem a világ.
Satti2006-12-08 21:47:59 // 18314
Online tag
2
Vendég2
888
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Adok-veszek
- Forma-1
- Zenebutik
- Találkozások
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Alfa történelem, híres ...
- Tonale
- Alfa reklám
Tagok
Új tagjaink
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
