Fórum >> Egyebek >> Forma-1

Wickey2006-04-16 12:17:53 // 7784
A rajongói nem kérdéses, hajrá Fradi! :-PPPPP
kando.2006-04-16 12:09:08 // 7783
reméljük.... :)
Inner Circle2006-04-16 12:08:23 // 7782
Szerintem Alonso, MS, Kimi (ez az objektív tipp, a rajongóit meg minek is mondanám :-) ).
Inner Circle2006-04-16 12:07:16 // 7781
És az, hogy Rossit a Red Bullhoz tolnák be? Ez a Ferrari szempontjából 100%-ig érthető, de Rossi megalázónak érezheti, nem? A másik meg, hogy MS a Ferrari szerint nem hozza ki a maximumot az autóból tavaly Hungaroring óta. Nem sok maradt meg bennem az azóta futott versenyekből, utánanéztem, tényleg nem alakított túl sokat az évad hátralevő részében, mondjuk az autója se volt valami nagy durranás. Idén meg talán a Ferrari úgy gondolja, hogy Bahreinben meg kellett volna vernie Alonsót, Sepangban még a csapattársa is jobb volt, Ausztráliában meg rossz gumit választott és még a falra is kente a gépet. Imolában valószínűleg győzelmet, de legalábbis dobogós helyet várnak tőle.
kando.2006-04-16 12:03:35 // 7780
inkább a cipész... :)
Satti2006-04-16 12:02:52 // 7779
1 hét múlva Imola,kíváncsi vagyok,otthon hogy szerepel a Ferrari,de remélem,hogy Kimi nyer.
Tom122006-04-16 11:58:07 // 7778
Kösz´a segítséget!;-)
GEORGE2006-04-16 11:42:24 // 7777
Semmi gond :-)
GEORGE2006-04-16 11:42:05 // 7776
Majd meglátjuk mikor eljön az ideje. addig úgyis csak az újságirok és magukra sokat adó elemzők "ugatnak" csak róla... -)) Vedd fel a fordulatot és akkor simán menni fog :-)
Satti2006-04-16 11:41:11 // 7775
Uhh ez véletlenül nagyra sikerült,bocsi.
Satti2006-04-16 11:40:29 // 7774
Arra azért kíváncsi leszek,hogy ki lesz Kimi mellett.iGEN IGEN NEM IS GYŐZŐK SZALADGÁLNI A TOPICOK KÖZÖTT:-)
GEORGE2006-04-16 11:36:23 // 7773
Hát az úr nevével is találkozni pár topicban :-)) Szerintem sefogja bevállalni MS!
Satti2006-04-16 11:03:30 // 7772
Ez lenne az álompáros,de sztem csak álom marad,túl szép lenne,meg sztem MS nem is fogja bevállalni.
Inner Circle2006-04-16 10:59:43 // 7771
Néhány ellenőrizetlen hír egy másik topikról. (Úgy tudom, a Turon Sanomat egy finn lap, ami már többször írt később igaznak bizonyuló pletykákat.) "Turon Sanomat szerint ez a helyzet: -Kimi jovore Ferrari -nak vezet -majus/junius kornyeken fogjak bejelenteni (tradicio alapjan Monaco!!) -a hirre vonatkozo megerositesek a Williams-esektol szarmaznak, akik a BS 1uttmukodes miatt eleg sokat megtudtak... -a felroppent pletykakkal ellentetben semmi olyan kitetel nincs a szerzodesben mint amirol hadovaltak nemreg (mik ezek pontosan?,) -mar a tavalyi szezon kezdete elott alairtak a szerzodest !!!! -atombiztos szerzodest irtak, csak emberrablokkal lehet Kimi-t elvinni :D -Schuey-nak mar tavaly elkellett volna dontenie h folytatja-e, ezert volt a korai Kimi szerzodtetes... -Schuey jelenleg teszteli magat , hogy megtudja-e verni Massa-t, es ha igen akkor nagyobb az esely a folytatasra... -Renault is megkereste Schuey-t h menjen hozzajuk, minimal esely mert eros fizetes megvonassal jarna -hivatalos hatarido nincs , de azt beszelik h junius 1. elott elkell dontenie Schuey-nak h marad vagy befejez, 4 futam van addig... -ha Rossi jon akkor a Ferrari szeretne elobb inkabb a Red Bullhoz iranyitani... -Auto Sprint szerint a csapaton belul is tobbekben felmerult a ketseg Schuey vezetesi technikajat illetoen,es az ujsag allitasa szerint a Hungaroringen hasznalta ki utoljara az auto minden teljesitmenyet Schuey, 9 futam, 9 honappal ezelott.... -ennek ellenere a vezetes Luca di tovabbra is teljesen kiall Schuey mellett, es annak orulnenek legjobban ha letrejon a Schuey / Kimi paros mert az hatalmas szenzacio lenne, uj szponzorok, tobb money stb stb"
Satti2006-04-15 20:31:38 // 7770
Kovalainen-nek idén ez a tanulóéve,jövőre Ő ül az egyik Renault-ba az biztos,korábban Briattore ilyesmit nyilatkozott,de ez elég nyilvánvaló is.
Inner Circle2006-04-15 20:23:51 // 7769
"Azért azt még mindig nem értem, hogy az "A"-t, meg az "E"-t hogy lehet felcserélni." Án sam ártam, nam tudom, e laghelvényebb fogelmem sincs.
Tom122006-04-14 13:31:41 // 7768
Nálam is.:-) Azért azt még mindig nem értem, hogy az "A"-t, meg az "E"-t hogy lehet felcserélni. /nem rólad van szó/ Velem már többször előfordult, meg másnál is észrevettem. Ennek valami "pszichológiai" magyarázata lehet, de majd a majomkísérletekből valamit le lehet szűrni...:-) Na, jó tényleg nem offolok tovább...:-)
zolee1452006-04-14 13:28:08 // 7767
ha csak úgy nem:) mellesleg meglepődtem, hogy a finn gyerek nem kapott versenyzői állást idénre. Nehogy úgy járjon mint Davidson. Bele lehet ám szürkülni a tesztpilótaságba.
Inner Circle2006-04-14 13:19:37 // 7766
Mondjuk ma ő nem tesztel? :) Van helyette Kova, elég jó helyen...
zolee1452006-04-14 13:16:55 // 7765
Montoya mit keres ott ennyire elöl??? Eddig tizensokadik volt... De hova tünt Fernando Alonsóóóóóó?????
Inner Circle2006-04-14 13:13:35 // 7764
Mostan ez a helyzet itten, illetve nem is itten hanem Katalóniában: Pos. Driver Team Time Lap Gap km/h Laps 1 Heikki Kovalainen (M) Renault M 1'13.926 30 - 225.3 34 2 Giancarlo Fisichella (M) Renault M 1'14.302 22 +0.376 224.2 43 3 Michael Schumacher (B) Ferrari B 1'14.734 18 +0.808 222.9 42 4 Kimi Raikkonen (M) McLaren M 1'14.835 15 +0.909 222.6 27 5 Juan Pablo Montoya (M) McLaren M 1'14.878 11 +0.952 222.5 21 6 Rubens Barrichello (M) Honda M 1'15.018 34 +1.092 222.0 45 7 Jenson Button (M) Honda M 1'15.042 18 +1.116 222.0 61 8 Felipe Massa (B) Ferrari B 1'15.239 31 +1.313 221.4 32 9 Jacques Villeneuve (M) BMW Sauber M 1'15.321 13 +1.395 221.1 17 10 Mark Webber (B) Williams B 1'15.338 3 +1.412 221.1 8 11 Jarno Trulli (B) Toyota B 1'15.387 30 +1.461 221.0 38 12 Robert Kubica (M) BMW Sauber M 1'15.791 21 +1.865 219.8 23 13 Ralf Schumacher (B) Toyota B 1'16.286 23 +2.360 218.4 30 14 Alex Wurz (B) Williams B 1'16.472 15 +2.546 217.8 16 15 Takuma Sato (B) Super Aguri B 1'19.512 10 +5.586 209.5 13
Inner Circle2006-04-14 13:06:56 // 7763
Nálunk is, hogy a titkárnő könnyebben be tudja gépelni a cégformánkat :D Persze mostantól a törvényváltozás miatt zRt-t kell gépelnie... ugyan a Z is ott van az R és a T mellett, de pont a rossz oldalon. Ebben a világban minden el van cseszve :D
Inner Circle2006-04-14 13:05:12 // 7762
Ez az a történet, hogy "Hát-tal nem kezdünk mondatot, csak szemből?" :D
mesa2006-04-14 12:57:28 // 7761
sajtó. Nálam ugyanis a t és az r egymás mellett szerepel a billentyűzeten ...
mesa2006-04-14 12:55:26 // 7760
Mi IC-vel legalább nevettünk egy jót. ;) Értelmezési gyakorlatok helyett egészséges az efféle cselekedet is...
zolee1452006-04-14 12:32:28 // 7759
ha már rám hivatkozol, akkor pontosabban tedd azt: én azt mondtam, hogy a hsz-t kerek egészként kell értelmezni. A Te hsz-ed utolsó bekezdése pontosan utal arra, hogy azt firtatod, vajon a kor meghatározza-e a visszavonulás időpontját! mesa! Olvasni, értelmezni, és klasszikusokat szószerint idézni! ;)
Tom122006-04-14 12:30:49 // 7758
Nem vagyok avatott szakértő, ez csak megfigyelés...:-) Azért: kérkedőknek = kétkedőknek , de "hagggyyyámá´nem vagyok én nyelvőr. Ez is csak egy "mellébökés" lehetett... Vagy nyissunk egy helyesírási topicot? ...ha meg már itt tartunk "DE"-vel sem igazán szoktunk mondatot kezdeni, DE a "veseny hevében" megesik... Téma lezárva. /Semmit nem szántam sértésnek!/ ON :-)
Inner Circle2006-04-14 12:30:27 // 7757
Igazad van, mea culpa, lehet akár pulzusszám is :D
mesa2006-04-14 12:25:29 // 7756
IC! zolee145 szavaival élve, olvasni, értelmezni! "Érdekes, Mansell, Patrese simán bírta 60 fölött is az iramot, kézi váltós autókkal ..." Hol szerepel ebben, hogy ez életkor és nem sebesség ?! :DDD
zolee1452006-04-14 12:19:26 // 7755
a kérkedő Alonsó (dicsekvő, nagyarcú, miegymás) kérdezte sumáktól, hogy mikor vonul már vissza. Ő meg azt mondta, hogy soha...:)
zolee1452006-04-14 12:16:54 // 7754
már megint kötexel!:DDDDDDDDDDDD
Inner Circle2006-04-14 12:16:45 // 7753
Tom, te mint a betűhibák avatott szakértője, elemezd lécci az alábbi mondatot: "De épp ma adott frappáns választ a kérkedőknek:" Mert nem tudom eldönteni, hogy sajtó- vagy értelmi hibás! :-)
Inner Circle2006-04-14 12:15:08 // 7752
Ráadásul Mansell és Patrese csak 7 ill. 8 év múlva próbálhatja ki, hogy tudnak-e 60 fölött versenyezni, mert csak akkor fogják betölteni ezt a nevezetes életkort :D
zolee1452006-04-14 12:09:10 // 7751
"egyből megörökölné Jean Todt párnás székecskéjét, ha mégsem akarna már versenyezni..." az még odébb van! Előbb meg kell tanulnia csücsöríteni!:)
Tom122006-04-14 11:53:00 // 7750
benkszámla... A BenQ-nek már bankja is van, nem csak a Siemens mobiltelefonjait gyártja? :-)) /Nemtudom, pontosan hogy zajlott a fúzió, de nem is érdekel./ Egyébként utána mindjárt javítottam, ha nem vetted volna észre. Én az idézetekben ki szoktam javítani az ilyen hibákat, mert véletlenül "becsúszik" ilyen mindenkinél... Egyébként nem figyelted meg, hogy az E, meg az A betűt elég sokan felcserélik, pedig nem is egymás mellett vannak a billentyűzeten. Na, jó tudom, nem ez volt a lényeg...:-) A lényeg az, hogy ezt szinte vártam, hogy megemlíted a "futottak még" kategóriát. Mindenki tudja, hogy nem ezekrte a versenyzőkre gondoltunk, habár az ő bankszámlájuk sem volt mínuszban, mert vályúhoz sem engedték volna őket, csak tehetség hiányában elapadt... Azért gondolom, így sem zsíroskenyéren tengődnek.:-) I.C., nem gondoltál még arra, hogy jogi pályán kamatoztasd az "éberségedet"? Ezt tiszta komolyan mondom. Biztos kellemetlen ellenfél lennél egy tárgyaláson - az egyik félnek biztos...:-)
mesa2006-04-14 11:52:21 // 7749
Egyáltalán nem akar visszavonulni. Szerintem. Főként, hogy élcsapat is szerződtetné, nem is beszélve, hogy egyből megörökölné Jean Todt párnás székecskéjét, ha mégsem akarna már versenyezni... De épp ma adott frappáns választ a kérkedőknek: "The accident in australia saw some criticism made over the strategy and worries for your health. Are you taking more risk in challanging for the title or is the pressure not affecting your driving style? -I do as I have always done, with great enthusiasm, a will to win and I will enjoy it. This is a sport, and we have to attack and take risk if you want to win." :))
zolee1452006-04-14 11:41:16 // 7748
korábban hallottam olyat, hogy ha 2006-ban nem nyer akkor visszavonul, de szerintem az a valószínűbb, hogy ha akár az utolsó futamot megnyeri rögtön visszavonul, de ha idén nem nyer futamot, akkor marad jövőre is. legalábbis, ha én lennék 7xvb, akkor biztos úgy akarnám abbahagyni, hogy előtte még azért egyszer "rendre utasítsam" a fiatalokat.:)
zolee1452006-04-14 11:36:03 // 7747
meglepődnék ha a lóvé számítana. Annyi pénze van már hogy az unokája sem tudja elkölteni. Szerintem azért van még az f1-ben, és ha marad azért marad, hogy győztesként vonulhasson vissza. Szerintem...
zolee1452006-04-14 11:34:35 // 7746
egyszer az életben olvasd már végig amit írok, és a hsz-t egy kerek egészként próbáld meg értelmezni, oké??? szerintem most véletlenül pont nem fikáztam az istenedet. sokadjára: olvasni, értelmezni!!! :)
mesa2006-04-14 11:30:41 // 7745
odamegy egy levezető évre Fejezd ezt már abba, kérlek, nagyon unalmas. Tudjuk, öreg, rosszak a reflexei, tulajdonképpen már csak egy-két éve van az infarktusig ... Érdekes, Mansell, Patrese simán bírta 60 fölött is az iramot, kézi váltós autókkal ... (Van aki 40 évesen a Premiershipben futballozik. És nem levezetésképp került oda, kezdő ember)
Mike.2006-04-14 11:21:20 // 7744
Szerintem is a lóvé számít elsősorban, de valószínű, hogy nem égeti be magát egy eredménytelen csapattal sem. (ez lehet a Ferrari is)
zolee1452006-04-14 11:14:29 // 7743
én is komolyan érdeklődöm egy Ferrari 599 GTB iránt.... eddig a vicc, komolyra fordítva: tulajdonképpen szép lenne ha ott fejezné be, ahol elkezdte sumák (tudom a Jordannél kezdte, de egy futam, vagyis pár száz méter a futamból..) de nem hiszem, hogy a Renault fizetne neki annyit, pláne ha még akkor is megmarad a technikai fölényük. Azt sem hinném, hogy MS pusztán a szép emlékek miatt odamegy egy levezető évre, kevés pénzért, legalábbis eddig nem úgy néz ki, hogy bevállalna egy amolyan "alibizős" szezont. Ha megy, akkor sok pénzért és gyorsan, vagy visszavonul. Gondolom, de ugye nem látunk bele a fejekbe...
Mike.2006-04-14 08:57:36 // 7742
"Pár perccel az edzés leintése előtt Michael Schumacher a harmadik pozícióba ugrott, hátránya alig volt két tizedmásodperc az éllovas Trullival szemben. "
Inner Circle2006-04-14 08:47:31 // 7741
Hm. Ha végig figyeltük volna az online közvetítést (kinek van erre ideje???), akkor azt is tudnánk hogy hány körös stintekben születtek a jó idők. Trullié szerintem "publicity lap", üres tankkal ment egy agyonütős kört hogy lehessen vele villogni, viszont a Renault-k délelőtt hosszú stinteken is konzisztens, jó időket futottak. Mihályt jól belehúzott a végén, egy óra alatt lezavart vagy harminc kört, úgyhogy ő biztos nem sokat koslatott a boxban.
Mike.2006-04-14 08:44:51 // 7740
Fél szóval még arra sem utalt, hogy egyáltalán maradni fog. :-) Olyan sejtések, sejttetések vannak, hogy ha esetleg még is marad, akkor a Ferrárinál maradna.
mesa2006-04-14 08:40:43 // 7739
Ugyan már! Birós Jóska tudja jól, hogy Sumák tehetségtelen, csak véletlenűl és csalásból tudott összekaparni 7 VB címet. Minek alkalmazna ilyen embert ? Különben is öreg. Rosszak a reflexei. Meg sokat is kér a semmiért! Gondoltam megelőzöm az anti tábor ilyen jellegű hozzászólásait! :)))
Inner Circle2006-04-14 08:38:50 // 7738
Szerintem esélytelen a dolog. A cikk mindössze annyit mond, hogy Flavio hajt Mihályra, nade egyrészt maga Flavio is vissza akar vonulni ("Hé Májköl, gyere má' át a csapatomhoz!" "Oké, Flavikám, viszlát 2007. január elsején a Renault boxban!" "Ja, én akkor már nem leszek ott, hanem otthon simogatom a macskát a kandalló előtt!"), másrészt a Renault se biztos hogy elindul 2008-ban (persze ha MS ott lenne, az gondolom használna az elhatározásuknak), harmadrészt és mindenek előtt: Schumák még egy fél szóval sem utalt rá, hogy ő is benne lenne a dologban.
Inner Circle2006-04-14 08:33:07 // 7737
"és közben duzzad a benkszámla is szépen..." Erről kérdezd meg Zsoltit, Zontát, Yoong-ot, Kiesát... szponzort keresni, fizetést nem kapni... :D
Mike.2006-04-14 08:13:27 // 7736
"A Forma-1 jelenlegi éllovasa, a Renault istálló komolyan érdeklődik a királykategória valaha volt legsikeresebb versenyzője, Michael Schumacher iránt, árulta el csütörtök délután a német pilóta menedzsere, Willi Weber. " A teljes cikk!
Mike.2006-04-14 08:03:02 // 7735
Érdekes, hogy az első öt helyen különböző csapatok különböző gumikkal. És 4 tized csak a különbség. Teszteredmények – Barcelona – Csütörtök: 01. - Trulli - Toyota (B) 1:14.522 - 81 kör 02. - Alonso - Renault (M) 1:14.532 - 106 kör 03. - M.Schumacher - Ferrari (B) 1:14.711 - 94 kör 04. - Raikkonen - McLaren-Mercedes (M) 1:14.899 - 93 kör 05. - Heidfeld - BMW-Sauber (M) 1:14.940 - 66 kör 06. - Fisichella - Renault (M) 1:15.105 - 112 kör 07. - Rosberg - Williams-Cosworth (B) 1:15.209 - 82 kör 08. - Button - Honda (M) 1:15.292 - 150 kör 09. - Klien - Red Bull-Ferrari (M) 1:15.299 - 101 kör 10. - Coulthard - Red Bull-Ferrari (M) 1:15.347 - 101 kör 11. - Barrichello - Honda (M) 1:15.388 - 133 kör 12. - R.Schumacher - Toyota (B) 1:15.410 - 73 kör 13. - Villeneuve - BMW-Sauber (M) 1:15.547 - 97 kör 14. - Montoya - McLaren-Mercedes (M) 1:15.686 - 103 kör 15. - Massa - Ferrari (B) 1:15.727 - 86 kör 16. - Webber - Williams-Cosworth (B) 1:16.019 - 108 kör 17. - Speed - Toro Rosso-Cosworth (M) 1:16.599 - 102 kör 18. - Sato - Super Aguri-Honda (B) 1:19.826 - 22 kör
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak