Fórum >> Egyebek >> Forma-1

Mike.2006-04-14 08:57:36 // 7742
"Pár perccel az edzés leintése előtt Michael Schumacher a harmadik pozícióba ugrott, hátránya alig volt két tizedmásodperc az éllovas Trullival szemben. "
Inner Circle2006-04-14 08:47:31 // 7741
Hm. Ha végig figyeltük volna az online közvetítést (kinek van erre ideje???), akkor azt is tudnánk hogy hány körös stintekben születtek a jó idők. Trullié szerintem "publicity lap", üres tankkal ment egy agyonütős kört hogy lehessen vele villogni, viszont a Renault-k délelőtt hosszú stinteken is konzisztens, jó időket futottak. Mihályt jól belehúzott a végén, egy óra alatt lezavart vagy harminc kört, úgyhogy ő biztos nem sokat koslatott a boxban.
Mike.2006-04-14 08:44:51 // 7740
Fél szóval még arra sem utalt, hogy egyáltalán maradni fog. :-) Olyan sejtések, sejttetések vannak, hogy ha esetleg még is marad, akkor a Ferrárinál maradna.
mesa2006-04-14 08:40:43 // 7739
Ugyan már! Birós Jóska tudja jól, hogy Sumák tehetségtelen, csak véletlenűl és csalásból tudott összekaparni 7 VB címet. Minek alkalmazna ilyen embert ? Különben is öreg. Rosszak a reflexei. Meg sokat is kér a semmiért! Gondoltam megelőzöm az anti tábor ilyen jellegű hozzászólásait! :)))
Inner Circle2006-04-14 08:38:50 // 7738
Szerintem esélytelen a dolog. A cikk mindössze annyit mond, hogy Flavio hajt Mihályra, nade egyrészt maga Flavio is vissza akar vonulni ("Hé Májköl, gyere má' át a csapatomhoz!" "Oké, Flavikám, viszlát 2007. január elsején a Renault boxban!" "Ja, én akkor már nem leszek ott, hanem otthon simogatom a macskát a kandalló előtt!"), másrészt a Renault se biztos hogy elindul 2008-ban (persze ha MS ott lenne, az gondolom használna az elhatározásuknak), harmadrészt és mindenek előtt: Schumák még egy fél szóval sem utalt rá, hogy ő is benne lenne a dologban.
Inner Circle2006-04-14 08:33:07 // 7737
"és közben duzzad a benkszámla is szépen..." Erről kérdezd meg Zsoltit, Zontát, Yoong-ot, Kiesát... szponzort keresni, fizetést nem kapni... :D
Mike.2006-04-14 08:13:27 // 7736
"A Forma-1 jelenlegi éllovasa, a Renault istálló komolyan érdeklődik a királykategória valaha volt legsikeresebb versenyzője, Michael Schumacher iránt, árulta el csütörtök délután a német pilóta menedzsere, Willi Weber. " A teljes cikk!
Mike.2006-04-14 08:03:02 // 7735
Érdekes, hogy az első öt helyen különböző csapatok különböző gumikkal. És 4 tized csak a különbség. Teszteredmények – Barcelona – Csütörtök: 01. - Trulli - Toyota (B) 1:14.522 - 81 kör 02. - Alonso - Renault (M) 1:14.532 - 106 kör 03. - M.Schumacher - Ferrari (B) 1:14.711 - 94 kör 04. - Raikkonen - McLaren-Mercedes (M) 1:14.899 - 93 kör 05. - Heidfeld - BMW-Sauber (M) 1:14.940 - 66 kör 06. - Fisichella - Renault (M) 1:15.105 - 112 kör 07. - Rosberg - Williams-Cosworth (B) 1:15.209 - 82 kör 08. - Button - Honda (M) 1:15.292 - 150 kör 09. - Klien - Red Bull-Ferrari (M) 1:15.299 - 101 kör 10. - Coulthard - Red Bull-Ferrari (M) 1:15.347 - 101 kör 11. - Barrichello - Honda (M) 1:15.388 - 133 kör 12. - R.Schumacher - Toyota (B) 1:15.410 - 73 kör 13. - Villeneuve - BMW-Sauber (M) 1:15.547 - 97 kör 14. - Montoya - McLaren-Mercedes (M) 1:15.686 - 103 kör 15. - Massa - Ferrari (B) 1:15.727 - 86 kör 16. - Webber - Williams-Cosworth (B) 1:16.019 - 108 kör 17. - Speed - Toro Rosso-Cosworth (M) 1:16.599 - 102 kör 18. - Sato - Super Aguri-Honda (B) 1:19.826 - 22 kör
zolee1452006-04-13 22:12:48 // 7734
na ezért mondtam én nemet a sok megkeresésnek, mondtam a csapatvezetőknek, hogy ha lesz 1000LE-s kocsijuk szóljanak.
Tom122006-04-13 20:51:14 // 7733
Igen, csak azért mondtam, mert a F1-ben már "hagyományosan" nem mondanak adatokat a teljesítményekről...:-)
Satti2006-04-13 20:48:13 // 7732
A 780-800 körüli szám,kb.megfelel a valóságnak,mert a motor csak kissebb 2 hengerrel,meg 600 cm3-el.
Tom122006-04-13 20:43:08 // 7731
...amennyit bevallanak...:-)
Tom122006-04-13 20:38:24 // 7730
Ja, tényleg, akkor már kétszer is meggondolnám, aláírjam-e valamelyik csapattal a szerződést...:-DD
Satti2006-04-13 20:32:35 // 7729
Lóerőben mostmár lejjebb kell adni,csak 750-800 lóerősek a V8-as motorok:)
Tom122006-04-13 20:25:51 // 7728
benkszámla = bankszámla :-)
Tom122006-04-13 20:24:47 // 7727
Olyan gyorsulásokat - fékezéseket produkálni, amiről az egyszerű halandók nem is álmodnak, élvezni a 900 /1000?/ lóerőt, motorhangot és közben duzzad a benkszámla is szépen... ...hogy ne is folytassam...:-)))
Satti2006-04-13 20:13:15 // 7726
Milyen rossz lehet,állandóan csak utazni a világban,Monaco-ban a szűk utcákon versenyezni,300-al száguldozni,valóban nehéz ügy:))
Tom122006-04-13 19:57:30 // 7725
Én bírnám, ha egy F1-es autóban kellene "tengetni az életemet"...:-))
Tom122006-04-13 19:55:34 // 7724
Ezeket Colin Chapman /Lotus/ kezdte alkalmazni, elég "érdekesek" voltak velük az autók... "Flúgos futam" feeling...:-)) Apropó Colin Chapman, nem semmi ötletei voltak neki sem... "Wing car", stb... Be is tiltottak néhányat "melegében"...
Satti2006-04-13 19:52:27 // 7723
Szerintem inkább overállt vasaltak ki rajta:))
someq-1472006-04-13 19:43:36 // 7722
sőt az alfa is próbélkozott érdekes dolgokkal:-))))
Inner Circle2006-04-13 16:37:34 // 7721
Hondáék nem viccelnek, ketten 234 kört toltak le... és még mondják, hogy az F1-es pilótáknak könnyű az életük?
Inner Circle2006-04-13 16:35:36 // 7720
Egyébként a Ferrari már régebben is kacérkodott furcsa szárnyakka: Versenyen kívül ruhaszárításra használták :D
mesa2006-04-13 16:34:07 // 7719
Ez a Taxi III eredeti, hatvanas évekbeli pre released verziójában volt látható!
Inner Circle2006-04-13 16:27:10 // 7717
OFF Ez nem is az a DS, ami a Fantomasban volt, szerintem annak máshogy nyíltak ki a szárnyai és hátul kis sugárhajtóművei voltak, nem ilyen böszme nagy ventilátorok! :D
zolee1452006-04-13 16:17:26 // 7716
egy időben a ferrari kísérletezett a Citroen DS féle kihajtható szárnyak fordított profilos, vagyis leszorítóerőt termelő változatával, de nem jött össze nekik, így ezt a megoldást betiltatták. Ezért nincsenek már Fantomas filmek! :D
zolee1452006-04-13 16:10:41 // 7715
azért ígérd meg hogy néha mondassz egy-két magyar szót is:) java, html...ööö, asszem nekem java izébizé, szóval arra a közvetlen linkre kattintva nézem.:)
mesa2006-04-13 16:09:20 // 7714
persze, flexi szárnnyal. sőt, menet közben behajtja a kaszni alá, mint az állítható szárnyú vadászrepülők :)) (csak vicc, nehogy provokációnak vedd) Inkább a gumi xarabb a kanyargósabb részen
Inner Circle2006-04-13 16:02:53 // 7713
Az a Javában hülyeség, a HTML-ben működik.
Inner Circle2006-04-13 16:02:30 // 7712
Vazzeg, Trulli ment egy 5'25"-ös időt :D szerintem kis Polákkal be lehetne előzni :DDD
zolee1452006-04-13 16:02:02 // 7711
a "Gap" oszlop mire van? Úgy gondolnám, hogy az elsőhöz képesti lemaradást mutatná, de alonso, mint első kihez képest van lemaradva? Vagy az aktuális pályacsúcshoz, amit mondjuk még v10-zel értek el?
Inner Circle2006-04-13 16:00:46 // 7710
Elvileg vannak, gyakorlatilag nem sok látszik és nem is mindig mennek... a főoldal jobb felső sarkában van két ikon, katt és nézhettek üres pályát :D
zolee1452006-04-13 15:59:39 // 7709
"MS meg folyamatosan legjobb első szektorokat megy, de a többiben nem tud felzárkózni." szintén Palik kalsszikus: "A ferrari egy remek autót fejlesztett ki egyenes haladásra, de a kanyarokban valahogy nem az igazi..." szóval az első szektor gyors, a többi meg kanyargós, gondolom a ferrari kisebb szárnnyal megy...
zolee1452006-04-13 15:56:19 // 7708
ennél jobb már csak akkor lenne a dolog, ha raknának a pályára 10-15 web kamerát, és nézni is lehetne, meg válogatni a képek közt:)))
Inner Circle2006-04-13 15:55:58 // 7707
Épp mondani akartam hogy Trullinak áll az autója, szóval az övéhez ne mérjük, erre mégis elindult és beelőzte Ralfit. MS meg folyamatosan legjobb első szektorokat megy, de a többiben nem tud felzárkózni. Na most mindenki visszament a boxba.
Inner Circle2006-04-13 15:53:45 // 7706
OK, bevallom: fogalmam sincs hogy mit jelent a két "körök száma" oszlop. Eddig azt hittem, értem, de mégse. (Biztos valami tök egyszerű :D Talán az első mutatja, hogy hányadik körében érte el a legjobb időt?)
mesa2006-04-13 15:51:46 // 7705
RS és RB pozíciója meglepetés.
Inner Circle2006-04-13 15:50:33 // 7704
Megállt az autó vagy összetörte, mindenképp valami "vis maior" :-) a pályán / boxban állapotot "IN/OUT" jelöli.
Inner Circle2006-04-13 15:49:36 // 7703
A HTML-verizóból per pillanat ennyit lehet megtudni (helyezés, név, gumi, csapat, valamiért mégeccer a gumi (?), idő, aktuális körök száma, hátrány, mért sebesség, teljes körök száma): 1 Fernando Alonso (M) Renault M 1'14.532 21 - 223.5 68 2 Kimi Raikkonen (M) McLaren M 1'14.899 24 +0.367 222.4 57 3 Giancarlo Fisichella (M) Renault M 1'15.105 40 +0.573 221.8 82 4 Michael Schumacher (B) Ferrari B 1'15.178 34 +0.646 221.6 56 5 Nico Rosberg (B) Williams B 1'15.259 46 +0.727 221.3 55 6 Jenson Button (M) Honda M 1'15.292 44 +0.760 221.2 100 7 David Coulthard (M) Red Bull M 1'15.347 16 +0.815 221.1 84 8 Rubens Barrichello (M) Honda M 1'15.388 92 +0.856 221.0 96 9 Ralf Schumacher (B) Toyota B 1'15.410 36 +0.878 220.9 49 10 Nick Heidfeld (M) BMW Sauber M 1'15.449 49 +0.917 220.8 52 11 Christian Klien (M) Red Bull M 1'15.460 17 +0.928 220.7 74 12 Jacques Villeneuve (M) BMW Sauber M 1'15.551 35 +1.019 220.5 68 13 Jarno Trulli (B) Toyota B 1'15.673 33 +1.141 220.1 38 14 Juan Pablo Montoya (M) McLaren M 1'15.686 27 +1.154 220.1 67 15 Felipe Massa (B) Ferrari B 1'15.849 21 +1.317 219.6 67 16 Mark Webber (B) Williams B 1'16.019 34 +1.487 219.1 55 17 Scoot Speed (M) ToroRosso M 1'17.309 20 +2.777 215.5 65 18 Takuma Sato (B) Super Aguri B 1'19.826 10 +5.294 208.7 22
zolee1452006-04-13 15:48:28 // 7702
ez mit jelent? megállt az autója, vagy kijött a boxba?
Inner Circle2006-04-13 15:46:28 // 7701
Sajnos ezt nem írják. Az viszont érdeklődésedre tarthat számot, hogy most éppen Alonso neve mellé írják a STOP-ot.
Inner Circle2006-04-13 15:45:34 // 7700
Dehogy gyártottak külön gumit, csak más volt a beállítása. A Renault teljesen más autó volt, mint a BMW-Williams, nem koptatta szét úgy a gumijait (és abban sem vagyok biztos hogy ugyanazzal a keverékkel mentek). Úgy emlékszem, a Toyota sem lett elmeszelve, csak az nem érdekelt senkit.
mesa2006-04-13 15:34:11 // 7699
a html-esen csak 12-i van, JAVA-m meg nincs, se szabad portom nyitva az adotthoz :( Akkor nézd meg lécci, milyen autóval furikázik MS! És köszi.
Mike.2006-04-13 15:29:46 // 7698
Még mindig a gumival jössz. Alonsoé miért lett volna különb? Neki külön gumit gyártottak? A szárnnyal kapcsolatban egy hsz.t mutass ahol azt írom a Ferrari szárnyra, hogy szabályos! Olyant fogsz találni ahol azzal védtem, hogy nem csak a Ferrarinak vannak mozgó szárnyai hanem másnak is. Mert ez is úgy lett feltálalva, hogy a Ferrari csal. Aztán kiderült, hogy még vagy 4 csapat hasonló szabálytalan szárnyakkal fut.
zolee1452006-04-13 15:25:54 // 7697
"(Sőt, durvábbat mondok, Senna úgy halt meg, hogy utoljára Schumacher kocsiját látta eltűnni a kanyar előtt.)" ójaj! Megint azok a fránya sötét foltok az emlékezetedben! Nézzük a tényeket: Senna indult a pole-ból, majd a rajtbalesetet követően bejött a SC, és a 7. körben indult újra a futam. Senna még mindig az első helyen volt, majd a Tamburelloban történt ami történt, de sumákot Senna max csak a tükörben láthatta. Akinek kicsit jobb memóriája van mint Neked az emlékezhet sumák belsőkamerás felvételére, ahogy Senna a falnak csapódik... Kivételezés: 94-ben Hillre ráhúzott sumák, de az nem gond... 1xvb. Nem tudom hallottál-e olyan szabályról, hogy ha valaki hátulról bemegy a másik mellé akkor az gyorsabb, szóval el kell engedni, de ha nem is kell elengedni biztos nem illik egy sérült autóval ráhúzni, egészen az ütközésig. (jut eszembe, valaki emlegette Hakkinen sírását... én láttam ilyet sumáktól 94-ben, és csak akkor virult ki az arca amikor rájött hogy sikerült a terve, és eltört Hill felfüggesztése.) miután a Ferrarihoz került (mondjuk már előtte a benettonnál is) folyamatosan olyan szerződése volt a csapattársainak, hogy nem előzhetik meg. A Ferrarival való kivételezés meg a már említett "kiszállunk, ha nem nyerünk" óta volt elég nyilvánvaló, igaz csak apróságok, meg évközi szabálymódosítások, meg visszatolás formájában, de azért volt. "Az autósport szégyene az volt,mikor egy soha nemelőzős rajt-cél futár Hill tudott világelső lenni." Hillről már elmondtam a véleményemet, 1-2 futam volt amikor versenyzőként viselkedett, a többi felejtős...
Satti2006-04-13 15:25:44 // 7696
Akkor ennek ismét semmi alapja?Bár nem zörög a haraszt...
Inner Circle2006-04-13 15:23:04 // 7694
Ja. Nézd meg a jobb alsó sarkot, ott van a live-timing Java és HTML opciója (előbbin több adat jön.) E pillanatban vörös zászlóval áll a teszt.
Inner Circle2006-04-13 15:21:39 // 7693
Réges-régen ezt csináljátok, amikor elfogynak az érveitek. Lásd szárnyvita, gumivita... döbbenetes, hogy még a konkrét tényeket is képesek vagytok tagadni, ezek után hogyan vitatkozhatnánk nehezebben megfogható dolgokról?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak