Buksi2010-01-16 14:09:00 // 78392
De nagyon az az érzésem, hogy nem leszek hűtlen Schumihoz! Meg a Ferkához sem! :-DDDD Nem tudom! :-DD
Buksi2010-01-16 13:59:20 // 78390
Jah, aztán majd meglátom! :-))
GT Ɨ|ѯ2010-01-16 13:47:02 // 78389
az első 3 versenyig biztosan..:-)))
Tom122010-01-16 13:09:03 // 78388
Tom122010-01-16 13:06:55 // 78387

:-/
...a legsunyibb dolog az volt, hogy az utolsó pillanatig tagadta, hogy ki akar lépni.
...mindegy, most már "csak egy /kivételes képességű/ versenyző", "/majdnem/családtag" helyett.
Azért remélem, legalább majd jó kis "izzasztó" versenyeket produkálnak a Ferraris srácokkal és Alonso az utolsó futam után újra felkaphatja a "Ki az a Schumacher"-es pólóját - mondjuk, most nem is zavarna annyira, mint annak idején...;-DDD
Buksi2010-01-16 12:24:55 // 78386
Az első fele stimmel nálam is, de én inkább Schumit favorizálom! :-)))
Xixo2010-01-16 12:20:57 // 78385
Én is! Első a Ferrari, második Rózberg!! :))))))))
Buksi2010-01-16 12:20:34 // 78384
Én nem is emlékszem ilyenre! :-DD
Jó, hogy most megtört a jég! :-D
Jó, hogy most megtört a jég! :-D
Whiteskull2010-01-16 12:12:26 // 78383
Nem is tudom, mikor voltunk utoljára ennyire egyező véleményen. :)))))
Buksi2010-01-16 12:09:49 // 78382
Éééén neeeem! :-))))))
Egyenlőre most még 2 oldalra szurkolok! ;-)))
Egyenlőre most még 2 oldalra szurkolok! ;-)))
Xixo2010-01-16 05:07:16 // 78381
Te is áruló vagy? :)))
Grando2010-01-15 15:29:02 // 78380
Az öregre odafigyelek, még ha csak félszemmel is. ;)))
mesa2010-01-15 15:21:57 // 78379
Grando barátom, elnézést, úgy látszik te tájékozottabb vagy Mercedes-ügyileg :))
Most már csak azt nem értem, mit kereshetett ott egy Merci főmérnök a GP2-es tesztelésen?
Most már csak azt nem értem, mit kereshetett ott egy Merci főmérnök a GP2-es tesztelésen?
Grando2010-01-15 14:37:28 // 78377
...és télleg vazze...
:DDD

Buksi2010-01-15 14:33:27 // 78376
És most van a kászting! :-DDDD
Buksi2010-01-15 14:21:39 // 78374
Lehet azért síelnek annyit, mert alapítani akarnak egy Ferrari sí csapatot is! :-DD
Grando2010-01-15 14:15:05 // 78373
Mert nekik nincs olyan. Az a mekié. Vagy a hondáé. ;))
Grando2010-01-15 14:14:04 // 78372
Ahogy mondod. Na csak hát a többieknek ugyanúgy nyitva áll ez a lehetőség, mégsem éltek/élnek vele. Sőt! A Ferrarinak semmiből sem állna kipaterolni az egész bandát Mugelloba, leporolni két F2007-et, és teszt-tesztelést végezni. Felébreszteni a csapatot a téli álomból, amennyire csak lehet.
A síelősdi is szolgál vmi hasonló cél, legalábbis csapatépítési szempontból. Na de hol van ez a valódi melótól?
Nem lepődnék meg, ha ez a későbbiekben gyakorlattá válna. :DD
... és már megint Schumacher az, aki a végletekig nyomul, és a legapróbb nüanszokat is kihasználja. :DDD
De csak azért is: HAJRÁ FERRARI! :))))

A síelősdi is szolgál vmi hasonló cél, legalábbis csapatépítési szempontból. Na de hol van ez a valódi melótól?
Nem lepődnék meg, ha ez a későbbiekben gyakorlattá válna. :DD
... és már megint Schumacher az, aki a végletekig nyomul, és a legapróbb nüanszokat is kihasználja. :DDD
De csak azért is: HAJRÁ FERRARI! :))))

Buksi2010-01-15 14:05:02 // 78371
Nekem aztán mindegy! :-D
Xixo2010-01-15 14:00:27 // 78370
Akkor ezek szerint csak vettek egy-két tesztnapot?!
De miért nem mennek a merci egy régebbi modelljével? :))
De miért nem mennek a merci egy régebbi modelljével? :))
Buksi2010-01-15 14:00:26 // 78369
De egyébként mindig is ilyen volt, szal ez nem újkeletű dolog nála! ;-))
Grando2010-01-15 14:00:15 // 78368
Kettőt és könnyebbet. :DD
Schumacher szempontjából kb. tökmindegy. :))
Schumacher szempontjából kb. tökmindegy. :))
Buksi2010-01-15 13:58:37 // 78367
Hát ha ezen múlik... :-D
Cro1662010-01-15 13:50:17 // 78366
Ezekben a GP2 ben Renault moci van?
Grando2010-01-15 13:43:44 // 78365
Honnan tudjam? Nem én írkálom össze azokat a cikkeket. :))
Nyilván profitálnak abból, ha egy Schumacher tesztel nekik. Egyéb esetben nem létezne maga a tesztelés, mint olyan. Na de ez már megint mellékszál... ;))
Nyilván profitálnak abból, ha egy Schumacher tesztel nekik. Egyéb esetben nem létezne maga a tesztelés, mint olyan. Na de ez már megint mellékszál... ;))
Xixo2010-01-15 13:39:19 // 78364
Ez rili? És akkor mi az a kamu, hogy a GP2-eseknek tesztel-fejleszt?
Grando2010-01-15 13:38:25 // 78363
Ne idegesícccsé te is vazze! :DDD
Xixo2010-01-15 13:34:32 // 78362
Nem a GP2-es mérnökökkel tesztel? Nem hiszem, hogy a mercisekkel lenne ott...
Xixo2010-01-15 13:27:34 // 78361
De pont azért jó neki a dojcseteknik a Ferka után, mert egy áruló ficc.
Grando2010-01-15 12:54:24 // 78359
Videó... 0:54-től
"...teamplayer Schumacher has with him his race-engineer, and his assistant from MercedesGP-Petronas..."
Bazzeg, fél óráig kerestem ezt a xart. :DDD

"...teamplayer Schumacher has with him his race-engineer, and his assistant from MercedesGP-Petronas..."
Bazzeg, fél óráig kerestem ezt a xart. :DDD

Kazes☻2010-01-15 12:11:52 // 78358
Pontosan, erre a 2.-ra gondoltam, mint még használatos "humánusabb" megoldásra. De inkább 'lapozzunk'. :)
mesa2010-01-15 12:04:17 // 78357
Ez nagyon jól hangzik. ellenben annyiból cáfolom az elméleted, hogy az ex Brawnosoktól, újonnan Mercedes GP-től senki nem vehetett részt Jerezben.
Tehát nincs akivel összeszokjon abból a csapatból, rá ugyanúgy vár még az az ismerkedési szakasz, vagy ég jobban azokhoz képest ahol nem változott a felállás.
Magának jó visszajelzés valóban, mert le tudja szűrni, hogy a kommunikációs készsége megmaradt-e a régi, ami a fejlesztésekhez elengedhetetlen.
Mindezeket figyelembe véve és elutastíva :) ott van még bőven pikantéria, a GP2-es kocsik mindegyike Ferrari.
Schumákot meg álíltólag a GP2-es kocsik fejlesztésére hívták (jó kis kamu duma)
Na, ezen lehet összeesküvés elméleteket gyártani
Tehát nincs akivel összeszokjon abból a csapatból, rá ugyanúgy vár még az az ismerkedési szakasz, vagy ég jobban azokhoz képest ahol nem változott a felállás.
Magának jó visszajelzés valóban, mert le tudja szűrni, hogy a kommunikációs készsége megmaradt-e a régi, ami a fejlesztésekhez elengedhetetlen.
Mindezeket figyelembe véve és elutastíva :) ott van még bőven pikantéria, a GP2-es kocsik mindegyike Ferrari.
Schumákot meg álíltólag a GP2-es kocsik fejlesztésére hívták (jó kis kamu duma)
Na, ezen lehet összeesküvés elméleteket gyártani
mesa2010-01-15 11:58:43 // 78356
A kettő nem zárj aki egymást.
Ellenben az akasztásnak is van két válfaja: az egyikben fulladásos halál a végkifejlet, amikor a nyakra tekert hurok lassan szorítva meggátolja a delikvenst a lélegzetvétel általi oxigénbeviteltől. Ez a durvább
A kivégzéseknél humánusabb okok miatt használatos rántásos megoldás (pl. kirúgják alóla széket) azonnali, fájdalommentes halálhoz vezet, itt ugyanis a gerincvelőben teljes keresztmetszetű szakadás lép fel.
Ellenben az akasztásnak is van két válfaja: az egyikben fulladásos halál a végkifejlet, amikor a nyakra tekert hurok lassan szorítva meggátolja a delikvenst a lélegzetvétel általi oxigénbeviteltől. Ez a durvább
A kivégzéseknél humánusabb okok miatt használatos rántásos megoldás (pl. kirúgják alóla széket) azonnali, fájdalommentes halálhoz vezet, itt ugyanis a gerincvelőben teljes keresztmetszetű szakadás lép fel.
Kazes☻2010-01-15 11:56:14 // 78355
Nem hiába lett az aki. :)))
Grando2010-01-15 11:50:46 // 78354
"Michael pontosan tudja, mit csinál"
... és mennyire igaza van. De még mennyire, hogy tudja. A minap a GP2-es tesztje és az erre vonatkozó nyilatkozatai kapcsán jutott eszembe, hogy nagyon ravasz az öreg.
Egy dolog, hogy régen nem vezetett komoly gépet, az izmokat kicsit "be kell durrantani", az új mérnökökkel szokni kell a dolgokat. Ez így is van, hiszen ebből a szempontból valóban lemaradásban van a többiekkel szemben. Ezzel el is könyvelhetnénk a dolgot.
Na de. Most, hogy túl van ezen, sztem nemhogy behozta a lemaradását, hanem egy kicsit túl is lépett a többieken. Hiszen ő és a közvetlenül vele dolgozó emberek máris ritmusban vannak, összehangolódtak, ráállt az agyuk a teszteléses melóra. Az első hivatalos teszteken náluk elmarad majd az első néhány óra totyogása, a "belelendülési" fázis.
Talán nem olyan nagy dolog ez, de biztos, hogy számít. És persze említette is ezt az öreg Sith. Csak éppen amolyan elbagatellizált "behozom a lemaradást" "régen vezettem már" szemszögből, nem pedig "jól beelőzöm a többieket, amíg ők viháncolnak vagy alszanak, én már készülök, nyomulok, melózok" kontextusban. Ügyes. :)))
... és mennyire igaza van. De még mennyire, hogy tudja. A minap a GP2-es tesztje és az erre vonatkozó nyilatkozatai kapcsán jutott eszembe, hogy nagyon ravasz az öreg.
Egy dolog, hogy régen nem vezetett komoly gépet, az izmokat kicsit "be kell durrantani", az új mérnökökkel szokni kell a dolgokat. Ez így is van, hiszen ebből a szempontból valóban lemaradásban van a többiekkel szemben. Ezzel el is könyvelhetnénk a dolgot.
Na de. Most, hogy túl van ezen, sztem nemhogy behozta a lemaradását, hanem egy kicsit túl is lépett a többieken. Hiszen ő és a közvetlenül vele dolgozó emberek máris ritmusban vannak, összehangolódtak, ráállt az agyuk a teszteléses melóra. Az első hivatalos teszteken náluk elmarad majd az első néhány óra totyogása, a "belelendülési" fázis.
Talán nem olyan nagy dolog ez, de biztos, hogy számít. És persze említette is ezt az öreg Sith. Csak éppen amolyan elbagatellizált "behozom a lemaradást" "régen vezettem már" szemszögből, nem pedig "jól beelőzöm a többieket, amíg ők viháncolnak vagy alszanak, én már készülök, nyomulok, melózok" kontextusban. Ügyes. :)))
Kazes☻2010-01-15 11:41:50 // 78353
Aki kíváncsi, hamar megöregszik! :DDD
Én is várom már és gondolom itt mindannyian. :D
Én is várom már és gondolom itt mindannyian. :D
Kazes☻2010-01-15 11:40:39 // 78352
Az is elég, ha felakasztják.
Buksi2010-01-15 11:40:15 // 78351
Eszemben sincs, csak már nagyon kíváncsi vagyok! :-)
Buksi2010-01-15 11:39:54 // 78350
Na jó, meggyőztél! :-DD
Köszi a kiigazítást! :-)))
Köszi a kiigazítást! :-)))
Kazes☻2010-01-15 11:39:11 // 78349
Az jó lenne, de ne siettesd az időt! :)))
mesa2010-01-15 11:37:16 // 78348
Nem. A nyakban is (csigolya) csont az ami eltörhet.
Akkor hal meg valaki, ha a gerincvelő teljes keresztmetszetében szakadás lép fel
(pl elveszti a fejét, kettévágják stb.) Ha részleges a szakadás, annak pedig legrosszabb esetben bénulás a következménye, nem halál
Akkor hal meg valaki, ha a gerincvelő teljes keresztmetszetében szakadás lép fel
(pl elveszti a fejét, kettévágják stb.) Ha részleges a szakadás, annak pedig legrosszabb esetben bénulás a következménye, nem halál
Buksi2010-01-15 11:36:13 // 78347
Bár csak március lenne már! :-))
Buksi2010-01-15 11:33:15 // 78345
A hangsúly a törésen van! :-)
pb_2010-01-15 10:19:17 // 78344
Csigolya sérülésnél nem hinném.
Buksi2010-01-15 10:17:21 // 78343
Most nem Schumira gondoltam, de ha eltörik valakinek a nyaka, az nem hal meg???