Fórum >> Egyebek >> Forma-1

Andy2009-10-12 16:11:49 // 73742
Massa újra a régi! :))
Grando2009-10-12 13:17:37 // 73741
Massa reggel pályára gördült az F2007-tel.
Nem sok minden látszik, de a hang az tutijó! :)))
Grando2009-10-12 13:13:53 // 73740
Csak a voodoozás megy néha... :DD
GT Ɨ|ѯ2009-10-12 12:21:08 // 73739
Ecclestone: A versenyek utáni hétfő legyen tesztnap
Xixo2009-10-12 12:17:48 // 73738
Leírni senki se fogja, az biztos! :))
Ferko2009-10-12 09:22:30 // 73737
Örülök, hogy nincs semmi baja már.:-) Sajnáltam volna szegényt, ha emiatt nem tudja folytatni-
Grando2009-10-12 08:00:31 // 73736
Úgy, úgy! ;)))
GT Ɨ|ѯ2009-10-12 07:58:42 // 73735
nyerni:-)
Willy2009-10-12 07:42:01 // 73734
Szerintem olyat senki se kíván neki (még ha nem is szereti), hogy ne tudjon visszatérni.
Buksi2009-10-12 03:44:24 // 73733
Reméljük, hogy nem marad vissza neki semmi a sérülésből és minél előbb visszatérhat a pályára! :-))
Xixo2009-10-12 00:35:55 // 73732
Berger szerint is a zöldfülüség miatt nem nyerhetett idén a Redbull és Vettel.
Xixo2009-10-12 00:29:51 // 73731
Xixo2009-10-12 00:21:46 // 73730
Glokk kihagyja a brazil nagydíjat és lehet Abudzsbit is.
Tom122009-10-10 21:09:43 // 73729
Ja, én meg már majdnem komolyan vettem, biztos a szomorkás időjárás miatt...:-))
Csak a "fiatalabbak" kedvéért emeltem ki a 7:21-et, hogy "illusztráljam", hogy pár éve még csak ilyen "team radio" létezett.:-)

Egyébként meg Senna elég mutogatós volt amúgy is, ha lett volna dudája, szorgalmasan használta volna...;-))
Speed2009-10-10 19:10:06 // 73728
Hát a szárnyak arra valók hogy szálljanak.
Tudom hogy nem a szárny a lényeg a videóban. Csak Te írtad hogy 7:21-nél hogy mutogatta, hogy valami gond van a szárnnyal. És csak vicceltem. De végűl is mindegy.
Tom122009-10-10 18:14:21 // 73727
Azt nem tudom, hogy hülyék voltak, vagy nem, meg mennyire, de a "team radio"-n elég egyértelműen "beszólt" nekik, hogy valami van még ott, alul. :-)
Tom122009-10-10 18:12:26 // 73726
Dehogynem. Pont az volt a gond, hogy elszállt.;-)
...de az is lehet, hogy csak azt mutogatta, hogy cseréljenek neki cipőt is, ha már ott van, mert a verseny hevében nagyon megizzadt a lába...:-)))
Szerinted az a lényeg a videóban, hogy volt szárny, vagy nem? :-)
Speed2009-10-10 15:21:24 // 73725
Persze nem voltak hülyék. Már ott várták az új szárnnyal.
Speed2009-10-10 15:08:24 // 73724
Ott nem volt gond a szárnyal. Nem is volt szárny:) Ha már itt tartunk. :))))) Szóval elég hülye lehet az a szerelő, akinek erre külön fel kell hívni a figyelmét.
Tom122009-10-10 13:56:53 // 73723
...mennyivel kevesebbet kellett már 1997-ben "dolgozni" a pilótáknak... :-)
Tom122009-10-10 13:15:00 // 73722
ITT valami hasonló eredeti hanggal...
Uhhhh, az a boxba behajtás, "áttépés" 2:13-tól... :-O
Ez is egy "bünti" lenne manapság...:-))
Tom122009-10-10 12:58:53 // 73721
Egy kis klasszikus Forma 1/Alfa Romeo is "bevillan" benne :-)/:
Race Of Kings
/jó minőségű felvételek/
Tom122009-10-10 12:20:49 // 73720
Azért megnézném, hogy a mai "petyhüdt" versenyzők /tisztelet a kivételnek/, akik csak a radio és a KERS gombot "nyomkodják" /kis túlzással/ hogy boldogulnának egy ilyen "vadlóval"... ?
Az akkori "fizetéssel" biztos nem írnák alá a szerződést.:-))

A videót nézve /ami eredeti hanggal sokkal jobb lenne/ valahogy ez ugrott be:

:-))
Tom122009-10-10 12:09:26 // 73719
Érdekes megfigyelni a videón, 7:21 mp-nél, mikor a boxba érkezve mutatja a szerelőknek, hogy az első szárnnyal van gond.:-)
...és az utóbbi témához /mit tud segíteni egy versenyző az autó fejlesztésében?/: 7:29-nél...
Tom122009-10-10 11:50:26 // 73718
Loeb a mezőny végén zárt a GP2-es teszten.
Szerintem és a tapasztalat is azt mutatja, hogy "suszter maradjon a kaptafánál". Az ilyen rallye-ből F1-be, Moto GP-ből F1-be és fordítva, átnyergelések nem igazán szoktak életképesek lenni /pár kivétellel/, de maglátjuk...

...meg ott volt Bruno Senna is, benne jobban bízok, remélem, a versenyzés neki is a vérében /génjeiben/ van, mint a nagybátyónak és szerez majd néhány felejthetetlen percet majd nekünk, de szerencsésebben végzi majd...
Tom122009-10-10 10:23:17 // 73717
Egyébként a Moto GP-re szoktam, az "jobban jövedelmezett" - vagy csak szerencsém volt.:-))
Tom122009-10-10 10:21:31 // 73716
Előtte, azóta nem fogadok - elvből. ;-)))))
...mert ugye a csúcson kell abbahagyni.;-DDD
Tom122009-10-10 10:19:56 // 73715
"A Volkswagen konszern beszállna egy olcsóbb Forma-1-be"

...akkor csináljon magának egyet, pl Formula VW1 néven.:-))
Nincs hiány önbizalomból /+ nagyképűségből/, csak úgy átszabatni "saját részre" a F1-et. :-)) Gondolom, Mosley is az ő emberük... ;-)

Ez olyan, mintha betévednék egy Ferrari szalonba és megkérdezném, hogy van - e valami "akciós" modelljük olyan 10e Euróig...:-DDDD
Satti2009-10-10 08:13:17 // 73714
Minden a pénzról szól, főleg az F1-ben.
A világon szinte minden a 3 "P" betűs dolog körül forog: Pénz, p..na, protekció. :-)
Xixo2009-10-10 00:16:33 // 73713
Williams a Petronas miatt akarja kifúrni a Saubert

Még hogy nem a pénzről szól minden...
Xixo2009-10-09 22:59:39 // 73712
Tudtam én!! :))
Satti2009-10-09 21:15:19 // 73711
A mostani korról volt szó, az elmúlt 4-5 évről.
Grando2009-10-09 21:07:07 // 73710
Na hála Istennek nincs lapítás, itt az első hivatalos közlemény a Ferrari oldalán Massa vizsgálatairól. (Ugyanaz magyarul.) A látása 100%-os. ;))))
Xixo2009-10-09 16:14:40 // 73709
Ez csak blabla. Megint, már jó előre. Most lett volna lehetőség a szakításra, oszt mégse lett belőle semmi. Már most el kell kezdeni a sírást meg a fenyegetőzést, hogy jól alakuljanak a dolgok...
Xixo2009-10-09 16:12:06 // 73708
De akkor az indiával hogy tudott olyan jó lenni? Vagy Luizzi hogy tud olyan jó lenni az új autóval?
mesa2009-10-09 15:43:12 // 73707
Rallyban miért a Citroent említed? A Lancia-t kellett volna, 10+1 VB !!!
(Citroen, Peugeot még csak 5x)
BMW forever!!!!!!!!2009-10-09 14:29:35 // 73706
egyszer:-)...de gondolom 1000 szer meg nyertél:-)
GT Ɨ|ѯ2009-10-09 13:48:33 // 73705
jók a kommentek ( is ) :-)
Satti2009-10-09 11:52:19 // 73704
Mármint Dakar és Le Mans, bocs....
Buksi2009-10-09 11:51:54 // 73703
Na ugye! :-D
Satti2009-10-09 11:51:16 // 73702
Nem is akarok belemenni, bármilyen sorozatban az eredmények azok hamisítatlan tények, ezért van több nagy autógyártó, aki már ért el komoly sikereket, mint pl. a Dakoron a Misubishi, a rally-ben a Citroen, most a WTCC-ben a Seat , a Le Mens-on a már említett Audi, illetve idén a Peugeot. Ezek mind nagyon komoly eredméynek, amikben rebgeteg munka van.
Tom122009-10-09 11:50:06 // 73701
Konkrétan nem...:-)))
Tom122009-10-09 11:48:40 // 73700
Ilyen egy virtuóz, de ehhez tökéletesen "érezni kell a gépet".:-)
Buksi2009-10-09 11:47:40 // 73699
Na igen, de az nem konkrétan a tied volt! :-DDD
Tom122009-10-09 11:47:01 // 73698
Ááá, neeem, úgy voltam vele, hogy több is veszett Mohácsnál... :-)))
Tom122009-10-09 11:45:40 // 73697
Bakkkker, Te nem láttad azt a futamot /többek között/? Ez nem térdre borulás, meg nem Schumi rajongók, csak kéne több ilyen most is, hogy "rendeset élvezzünk" minden második vasárnap /nagyjából/, ne úgy álljak fel a TV elől, hogy "kár a DVD-ért"...:-))
Mondjuk, ha Kimi produkálna ilyeneket, most "őt" linkelték volna be, biztos, hogy őt is elismernénk.
/Kösz´a videókból, tudom, voltak szép húzásai, de kevés és egyre ritkábban... :-I/
Buksi2009-10-09 11:43:41 // 73696
Nem gyenge! Biztos nem voltál ideges! :-DD
tipoatti2009-10-09 11:42:38 // 73695
Így van, de ebbe a melyik autókonszern mit, hol és mennyi ideig nyert, ne menjünk bele, mert kapni fogsz Te is, meg én is a fauvézés miatt!!! :)
Kócosw2009-10-09 11:42:19 // 73694
mit turbo? szivodizelt a forma 1 be :)))!!! :DDD
Tom122009-10-09 11:39:00 // 73693
Egyszer fogadtam M.S.-ra /60e Ft !/, akkor is kiesett valami motorhiba, vagy defekt miatt... :-/


...annyira tutti volt...:-)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak