Folyamatok:
Kormány leszedése

Középkonzol kiszedése

Gombsor kiszedése

összerakás

Gombsor kicserélve... igen csak két emberes munka
Abarai2019-07-05 15:20:10 //
9992
Erre én offolok tovább... :)
Arra se vennék mérget, hogy tapadásban rosszabb az újabb mintánál. Mostanában jobban ráfeküdtek a környezettudatosságra (bármit jelentsen is ez), akár a használhatóság rovására is. Az EU-s matricák gyakorlatilag semmit nem jelentenek, tesztet keresni meg lusta vagyok, és már tényleg sok lesz az off.
Abarai2019-07-05 15:16:58 //
9991
Párhuzamosan gyártják a 6-tal. Egy csomó autótípus első szerelésű gumija, de jut belőle a gumikereskedőknek is. Még mindig kapsz belőle vatta újat. Nem kétlem, hogy elavultabb, mint a 6, de egyáltalán nem biztos, hogy (sokkal) régebbi gyártású. De ez itt már nagyon off.
Akkor is 2 generációval ezelőtti
Abarai2019-07-05 11:06:25 //
9989
A Continál ilyen érdekesen számolnak. A 2 után az 5 jött.
Nem csoda. Miyeyn régi gumi már az? A PC már a 6-nál tart.
Sajnos én is offos géppel vagyok. Az enyémen gyárilag conti premium contact 2 van.
Amit ki akarok hozni, hogy ha offos autóval megyek, akkor minden kanyarban dől a gép és hirtelen minden megszokott manőver veszélyesebbnek hat:).
Blade2019-07-04 10:24:06 //
9986
Amire használni fogod, tökéletes lesz
Nekünk ugyan ez a gumi van a stelvion most járunk 42 ezer km nél jövőre kell hátra 2 db újj mert lekopik, nem rossz de annyira nem is jó főleg intenzív esőben, ha a pályán sok a víz akkor csak óvatosan szabad nyomni neki, volt benne részem 2 szer is kikapcsolta az automatikus rendszer a tempomatot
TtK2019-07-03 15:22:25 //
9984
Nekem Conti SportContact a gyári gumi. Szerintem itt is a "Hé Luigi, mi van a raktárban?"-módszerrel választják ki, hogy mivel adják az autót. :) Én amúgy meg vagyok vele elégedve, már a TBi-n is az volt.
de jó hogy én még Pirelli Scorpion gumával kaptam azok jól teszik a dolgukat kanyarban is néha pattan egyet hidegben teljesen kitekert kormánynál ...
Tommi2019-07-03 13:29:50 //
9982
Gumi témához egy kérdés, "félig off-os" tulajként :) A Stelviot Good Year Eagle F1 gumikkal szerelve kaptuk, picit csalódott is voltam, hogy nem valami Pirelli papucsot raktak rá. Sosem volt még Good Year gumim, mire számítsak, mennyire jók, nem jók? Eddig az eltelt kb 2500 kilométert nyugisabban tettük meg, a fél éves kislányunkat nem akartuk még stresszelni gumicsikorgós kanyarodással :) Egyedül vezetve meg ritkán jutok olyan útvonalra, hogy elrúghassam neki :) Az előd Giuliettán P Zero Nero gumik voltak, azokat imádtam, nagyon bejöttek.
Jobb gumival később jön el az a pont, ahol azt gondolja az ember, hogy sportosan vezet, a határok másol vannak, mosoly minden körforgalom :-) nagyon jó érzés, ha az autó ilyen jó és a gumi is engedi, hogy a legjobbat adja :-)
Nem vagyok én olyan papás, de nem vezetek úgy, hogy a gumi legyen a határ.
Neked be kéne fizetni egy anti-papásító vezetési tréningre, hogy jobban meg tudd élni a Giuliát :P :D
Valószínűleg jobban passzol a 200 lovashoz, kevésbé száguldozós vas.
Nekem az én vezetési stílusomhoz szerintem kiváló, de majd ha egyszer elkopik, kipróbálóm a pzerot. Valszeg előbb ér majd el a téligumi kérdés, de az is arrébb van még...
R33Z2019-07-02 22:25:04 //
9977
Sokat elmondo tenyezo meg a gumirol a treadwear. A QVn pl. P Zero Corsa van, ami 60-as, azaz semi slick gumi (60-120). Ez eleg extrem ertek, ezek a gumik normal hasznalat mellett is csak 10-15000km tudnak futni. Street legal abroncsok, de gyakorlatilag versenygumik. Elonyuk megfelelo homersekleten extra tapadas, tobbek kozt ez is kellett a korrekordhoz, es nem sok autot adnak gyarilag semi slickkel. Ez eg es fold normal sportos gumihoz kepest. Igaz, hidegben, esoben meg fabatkat sem er. QVn en biztosan nem adom alabb (telen nem fogom hasznalni).
A 2.0 iden meg elmegy a gyari good year-on, aztan kap valami jobbat. Most, hogy mindkettot hasznalom es hozzaszoktam a QV tapadasahoz, hat ez vicc ahhoz kepest. Raadasul a runflat 18"hoz sztem a super futomuve gyenge. A kemeny oldalfal miatt szar uton olyat ad a futomunek, ketlem, hogy a szilentek kibirnanak ezzel 100k+ km-t. Mostanra mar nem annyira szeretem a run flat-et... Keresek ra majd vmi rendes 18"-t jovore. A gyari 17" garnituraval mukodik tokeletesen a super futomuve, csak az meg himbilimbi ballonos erzes, meg nem is tul szep.
Ha peresebb gumid van, szinte észre sem vehető a sima vs. runflat gumi közti különbség, egy ballonosabb guminál viszont jelentősen keményebb, kényelmetlenebb a defekttűrő.
PZero-ból valóban van pár féle, és hármat próbáltam; Rosso, Nero és PZero...ezekről anno írtam is GT-s blogomban.....a Cinturato P7 ezekhez képest eléggé Eco guminak számít.
zgi5212019-07-02 18:35:52 //
9975
Nekem a gyarilag szerelt runflat a good year eagle f1 egyebkent
zgi5212019-07-02 18:33:33 //
9974
sztem ezt anno veseztuk h gyari runflat hez nem jar el. pumpa
Legalabbis super szinten nem
Nekem kulon kellett megvennem
a ropogas engem is zavar, a pzero nem ropog ezek szerint?
Efott, az kicsit jobb buli :)
Alfásból úgyis a VTT a legjobb :D
Ákos912019-07-02 16:28:16 //
9972
Mi ott leszünk! :)
Az jól hangzik ! A baj csak az, hogy - most jöttem rá - én akkor éppen céges csapatépítőn leszek:( Valamiért az volt a fejemben, hogy most hétvégén lesz .... 6 év után ez lesz az első Alfacity ami kimarad...:(
G-MANN (én) igen, Bazsi igen, VeloceTB igen :-) ha minden igaz, én engedlek majd be és terelgetlek a lányokhoz, ahol a jegyet be kell mutatni :-) Bazsi és Tibi meg addig is szervezkednek Halesz iránymutatásával, hogy minden szép és jó legyen :-)
értem, kivi vagyok nálam meddig megy el hátul a betét nagyon nem akar kopni egyenlőre marad majd ha teljesen gatyára járom...
Én is úgy voltam vele, hogy ahogy lehet másikat kap, de ha már ez megvan nem dobom ki (ki van fizetve :))
Te lehet, hogy nem raknál rá, de opcióban sem választhattam mást és most sem lehet.
Alapvetően az, hogy marha nehéz, miközben a rugózatlan tömeg növelése sosem előnyös. Persze, ha gyárival is így szerelik, akkor ez biztosan figyelembe van véve a futómű beállításban, de én tuti nem raknék rá defekttűrőt. Akkor inkább ott van az assistance, aztán ha defekt van, akkor jöjjenek és oldják meg.
Nemtom, én nem éreztem ilyennek, de elhiszem, hogy a pzero jobb. Majd télre veszek olyat.
Azon kivűl, hogy marha nehéz, hidegben kB 20 fok alatt nagyon rugalmatlan és zajos kimondottan kellemetlen vele kanyarodni. Az egyetlen előnye, hogy defekttel is tudsz vele menni anélkül, hogy a felnid sérülne. Viszont mivel van kereknyomas figyelő rendszer, szerintem legalábbis nekem tök felesleges. És van egy kis kompresszor is a kocsiban. Amellett a gumiszerelok is utálják, mert szerelni is rossz :)
Ezzel a defektet tűrővel semmi baj és AR nek ajánlva, fejlesztve :-):-)


Valaki írja már le mi azzal a baj, mert nem értem. Nekem nem pzero, de run-flat, viszotn nem érzem problémásnak kicsit sem.
Pont én is P zerot nézegettem, de a defekttürőt kizártam
Nem kellett volna, csak gondoltam, ha már hátra sport tárcsát és kerámia betétet kap akkor előre is megcsinalom
Az fontos, hogy milyen típus, milyen méret, nagyon más mindegyik, ez, ami az enyémet van, egy álom, féltem én is, hogy milyen a defektet tűrő, de ez szuper. P Zero AR :-) régi Giulietta QV gyári Pirelli P7 Cinturato vicc ehhez képest, az szinte semmit nem tapadt, ha össze hasonlítjuk. Az esőben ok, de nagyobb tempóval dinamikusan vicc volt. Ha valaki azzal kapott egy Giulia Veloce-t, nem is tudja milyen jó az autója, ezzel a P Zeroval kitágult a világ!!!!!:-):-)
Papás tempónál ne csodálkozz :DDDD
elsőt is kellett cserélned?
23000-nél pont ugyanolyan volt az enyém is: tárcsa már csúnya, de a betét még jó volt, de negyvenre már kuka is lett. Az is igaz, hogy sportosan vezetek, ezért a fék folyamatosan beavatkozik. Az elsők arányaiban egész jók voltak
Nekem a defekttürő gumival van a bajom, nehéz, hangos, kicsit hidegebb reggeleken borzalmas hangja van
P Zero, de melyik? Egyszer beleástam magam, annak van kismillió alváltozata :D
Sztem meg kéne hajtani a Bükkben meg a Mátrában néhányszor és megoldódna a "probléma" :D
Az mondjuk más kategória, de ha cserés lesz más árban is lesz :)
Nekem PZero van rajta, gyárilag, 19-es, nagyon bejött ez a gumi, semmi rosszat nem tudnék róla mondani :-)
Chabbi2019-07-02 06:17:33 //
9949
45.000 km-nél még mindig jók a fékek, se betét, se tárcsa csere nem kell még. Ez most jó egy QV-nál vagy sem? :)
Vagy csak én nem használom jól, hogy még nem kell cserélni? :) :)
Itt a környéken azt tudom hogy a firststop gumi szerviz nem is teszi fel a Giulia ra a sima gumit csak a runflat ott,
Kérdezd meg a vizsgabázist mit tehetsz rá nehogy gond legyen,
Valaki írta, hogy cserélte 40e körny~kén a hátsó féket, mert fullra elkopott.. ügyi a tárcsáim nekem is károsak de a betéten alig van kopás 21e nél
Nekem az elsők már kezdenek csereérettekké válni, de ha cserélem, tuti nem lesz többet ilyen sz@r gumi rajta!
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.