Fórum >> Típusok >> Giulia

R33Z2018-11-16 08:52:17 // 6829
Láttam, újat szeretnék ;)
Tocke2018-11-16 08:29:43 // 6828
Szép lesz, sokat dob az autón.
Szabolcs 1592018-11-15 19:08:13 // 6827
Szabolcs 1592018-11-15 19:04:33 // 6826
Talán nem lesz áttbaszás mert akkor úszik a lové
Szabolcs 1592018-11-15 19:03:20 // 6825
jövőhéten érkezik a diffuzor egyenesen Olaszország ból, nem volt egyszerű menet mert a veloce giuliaé nem jó rá, segítőkészek voltak az olaszok mondták minden infót küldjek el nekik motor évjárat q4 vagy hátul hajt, ma kifizettem
G-MANN🍀2018-11-15 14:35:19 // 6824
és még a színe is jó 😁
G-MANN🍀2018-11-15 14:30:06 // 6823
Akkor 12 millió helyett egy Fiat 500e városi autónak használtan, ha több beálló hely van otthon, bár nekünk a sima Fiat 500 is bejött 😁
Erhard 242 (Pure Energy)2018-11-15 13:07:50 // 6822
Azért ez nem teljesen így van, pl a molnál minden megkezdett töltés 1400 huf, ha meg otthonról töltöd és nincs solar rendszered akkor egy 16kw-os akkucsomagra az egy töltés 6-700ft szóval egy átlagos napi 60-70km-re havi 12-15e huf, aminek nagyobb az akkupakkja még több, ráadásul az utcai töltőkből elég sok nem működik vagy valaki otthagyta az autóját fél napra és nem tudod tölteni a sajátod (ezzel van teli az ilyen fórumok), ráadásul a béjemvé autója max 1-2 személynek jó gyerekeket cipelni, vásárolni már hokedli, másod autónak rohadt drága egy 5 millás autóhoz képest ami egyen 6-7L-et sosem hozza vissza az árát. Ezen okoknál fogva cseréljük le egy Vitarára :DDD
RomeoOne2018-11-15 12:08:01 // 6821
Valahogy én is így képzelem az elektromos autó jó oldalait. Biztos, hogy ennek is vannak vezetési élmény szempontjából is nagyon jó tulajdonságai. Sajnos még nem vezettem ilyet, de kb. így képzelem el, ahogy leírod. De ha ez jó is, mindenképpen "máshogy" jó, mint egy benzines sportgép. Arra leszek majd kíváncsi, hogy ez a "máshogy" jó vezetési élmény hosszú távon képes lesz-e helyettesíteni a benzines sportos élményt. Tehát lesz-e annyira jó, hogy azt mondják az emberek, hogy "mást nyújt, mint egy benzines, de ez az élmény is van olyan jó, nincs szükség a benzinre". Majd meglátjuk.

Warbi: Lényegében egy Veloce áráért beülhetsz egy 3.5s-t gyorsuló autóba
Itt most nem tudom, hogy melyikre gondolsz. A Tesla 3-as performance van egy fullra extrázott Veloce árában, bár inkább a QV-t közelíi alulról és az gyorsul kb. ekkorát. Ugye tudjuk, hogy ezek a nagyon alacsony fordulaton leadott nagy nyomaték miatt ilyen brutál jókat gyorsulnak 0-100-on, de 100-200-on, főleg 150-250-en már eléggé elmaradnak a benzinesektől.
A Tesla S P85D-re találtam ilyesmi adatokat, az is ugye 3.2-3.5 alatt futja a 0-100-at, de a 0-200-hoz már kell neki kb. 14.5 sec. Az ára alapján ez már bőven a QV-vel hasonlítható (sőt, jóval drágább annál), a QV adatai pedig 0-100: 3.8 sec; 0-200: 12.3 sec.
Ez alapján a Model S több, mint 11 sec alatt futja a 100-200-at, míg a QV ezt 8.5 mp alatt teszi meg. Nyilván egy 150-250-en még jobban lehagyná a benzines.
Nagy valószínűséggel ugyanez igaz a Velcoe árában lévő csúcs kivitelő Model 3-asra is. Alul nagyot húznak, de fent elfogynak. A lámpánál ellép, de ha 140-el csorogsz az autópályán a QV-vel és meglátod, a visszapillantóban, hogy izmozik a Tesla, akkor úgy ott lehet hagyni, mint a szart. Persze a Teslák úgyis max 120-al mennek pályán, hogy ne merüljenek le :D

De amúgy is, 200 lóerő feletti autó nem való közútra, ez már meg lett itt mondva, aki ilyet használ az potenciális gyilkos. Szóval be kell tiltani a benzineseket és kis teljesítményű villanyautót mindenkinek, pillanatok alatt felgyorsul a sebesség limitre, gyorsabban meg úgy sem nagyon tudnak menni :DDD
RomeoOne2018-11-15 09:22:25 // 6820
Tudsz linket dobni?
zgi5212018-11-15 06:44:43 // 6819
Gyorsan visszanyalt a fagyi 🧐
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-14 22:33:53 // 6818
Igen, ezt az instant kilövést szeretik sokan, erre vagyok kíváncsi :-) A hangjára nem, a Leaf 10m-es körzetében sem birok megmaradni, rohadtul sípol :-)
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-14 22:30:11 // 6817
Persze, beszéltük. Egy Tesla azért előrébb jár ennél.. vagy ki tudja :-) A hatótáv nagy nyűg lesz még egy darabig, gyorsan száguldani sokat, az Li-ion akksival nem megy. Próba szinten izgat a dolog csak :-) Venni nem fogok. Akkor inkább egy Maser :-)
esvé2018-11-14 22:25:00 // 6816
nemrég volt nálam egy i3 bmw, teljesen elektromos, s pont ezt bírtam benne, hogy nincs rásegítés, nincs kiegészitő motor...csak az elektronok. És mindenkinek kívánom, hogy legyen alkalma egyszer egyet kipróbálni. Fenomális milyen rugalmas vagy amit egy ilyen autó induláskor produkál...lenyomod a "gáz"pedált és katapultál...tényleg azonnal válaszol. oks, nincs busso hangja....de én nem is kerestem rajta, ez egy más világ. Ez csöndes technológia...az meg röhej, hogy egyes autóknál hangszórókból adják az "petrol-head"fülnek kedves hangot....
ne értsetek félre, nemsokára én is turbo benzinesben fogok ülni, de városi lóti-futira nagyon jó megoldás az i3, a visszatöltés miatt akár napokig lehet konnektor nélkül városban használni..ja és 20perc alatt gyorstöltővel 80%ra fel lehet tölteni na meg kb 560forintra jön ki egy full feltöltés (és most még nem is kell fizetned).
zgi5212018-11-14 22:14:14 // 6815
Nem tudom lattad e , de a fb csoportban elado lett egy feher qv ;)
zgi5212018-11-14 22:12:34 // 6814
Masodik dofes a Giulia potmeteres fekpedalja lesz, de azert ez szokhato kategoria lesz :o
Erhard 242 (Pure Energy)2018-11-14 21:37:37 // 6813
szóval én meg csak is a plug in hibridekben hiszek amivel el lehet menni 50-60km-et elektromosan utána ott a 280 lovas benyás motor ...
Erhard 242 (Pure Energy)2018-11-14 21:34:24 // 6812
Majd ha erre jársz és meglesz még akkor mehetsz vele egy kört, városban nekem nagyon tetszik ott jó hogy csendes, a reakcióideje nem jobb, mint a Stelvioé igaz ez csak 150 lovas de jól megy és jól gyorsul de mint mondtam mikor találkoztunk ez még nagyon a kezdet, sok a nyűg és a probléma, lassú a töltés télen kb a felét tudják a valódi hatótávnak, 120 felett is a felét, kicsi a csomagtartó, drága használtan is szóval egyenlőre nagyon kompromisszumos...
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-14 20:56:13 // 6811
A zárójeles rész erre vonatkozott :-) Ha csak a funkciót nézem, lassan odaérnek a villanyautók, hogy azt kell venni. Erre tart a világ. Azzal egyetértek, hogy a mi generációnkból aki szeret vezetni, hamarabb vesz valami öreg benzines romot, mint villanyautót. Majd elmúlunk a trend útjából :-) Egy próbát azért szívesen tennék egy villanyossal (semmiképp sem hibriddel), mert egy dolgot most állítólag az tud legjobban. A reakcióidőt. Egy régebbi autónál, legyen az karbis benzines, de akár adagolós dízel (még a mi utcai játszós kategóriánkban is) azért ott volt az instant reakció. Ahogy a bowden húzta a kart, már hördült a motor. Nem vagyok sajna autós újságíró, úgyhogy kicsi a merítés amit próbáltam, de a villany gázpedál számomra az első döfés a gépélmény hátába. Villanydróton belsőégésű motort nógatni nem OLYAN, és végtelenül tudom élvezni az adagolós dízelem kicsit faragatlan, de gépszerű reakcióit. Viszont arra is nagyon kíváncsi vagyok, hogy villanydróton villanymotort piszkálni az milyen. :-)
Hogy műszakilag mennyivel primitívebb konstrukció, azzal tisztában vagyok, számomra ez itthon megépíthető kategória :-D Erről csak annyi a véleményem, hogy tálcán kínáljuk Kínának az autóipart és önként dobja szemétbe Európa az évszázados autóipari tudását...:-(
tdemeter2018-11-14 20:09:04 // 6810
Most elkezdtem olvasgatni a giulia legújabb kézikönyvét, amiben már van szó a benzines részecskeszűrőről,így biztosan lesz a következőkben.
Valszeg nekem már olyanom lesz, nem úszom meg:(
R33Z2018-11-14 19:16:07 // 6809
Egy igazi autóbuzi nagy valószínűséggel nem fog átülni villanyautóba és könnyen meggyőzni sem lehet, amíg elérhető rendes kocsi. Számomra műanyag az összes, nem autó. Tavaly voltam lexus teszteken, már az LC500h-nál is az volt az érzésem, hogy lehet egy ilyen gagyit eladni autószerető embernek. Pedig az csak hybrid... Amúgy szép formás jószág, kicsit túllihegett vonalakkal, ugyanakkor a fokozatmentes automata váltó imitálja a fokozatokat, a hanggenerátor meg imitálja a motorhangot... na szép, vicc az egész. A GS-F volt az amiben volt élet. Erős V8 szívó, sok üzemmód, de sehol a QV-hez, egyrészt mert dögnehéz, másrészt a váltója sem igazán jó.

Elektromosról mindig az ugrik be amikor a gyereknek volt 12V-os elektromos autója. 5 évesen már gyorsabban akart menni vele, kandácsoltam bele 24V-os akkut és láss csodát erősebb lett a kisautó. Leegyszerűsítve kb. ennyi a csodakocsi.

Egy autónak a motorja és hajtáslánca a lelke, rendes hanggal, visszajelzéssel. Ha használod ezektől érzed, hogy részese vagy a történetnek, szvsz.
zgi5212018-11-14 16:17:15 // 6808
ma nezegettem a szervizben hogy Stelvionak milyen potkereke van :ooooo en meg nem talalkoztam ilyennel eloben.. alufelni es mint vmi bringa kopeny
Alatta van az aksi mondjuk az nem tul szerencses egy teli lucskos csere eseten

WarbiRunner (Gyuri)2018-11-14 13:46:00 // 6807
Azért vágjátok... a Giulia QV-hez mérték. Nem M-es bimmer, vagy AMG merga. Kit érdekel, hogy a villanydodzsem mekkorát ment? Az etalon, amihez mérték, az egy QV és egy Ferrari. :-))
Amúgy meg itt már nem lesz megállás, a villanyautók át fogják venni a terepet. Lényegében egy Veloce áráért beülhetsz egy 3.5s-t gyorsuló autóba, ami 450km-t elmegy, a futóműve pedig ott van az élvonalban. Nem írnám le annyival, hogy a Li-Ion technológia alkalmatlan erre. Talán az első villanyautó ami már használható. Baromira nem vágyok még ilyenre, de ha őszinte akarok lenni magammal, az autózási igényeimet (leszámítva minden elvont benzin/gázolajvérű hülyeséget :-)) alapvetően lefedi. Szóval... na mindegy, akkor is Alfa Forever és QV Rulez :-))
Ollah2018-11-14 11:40:54 // 6806
Ez valóban hülyeség, mert a 6310i-m tud(ott) mindent, ami kell. ;P
Erhard 242 (Pure Energy)2018-11-14 10:24:15 // 6805
azért ez pont nem ugyan az mivel dolgoztam jó pár évig számtech cégben ott 10 év alatt akkora fejlődés ment végbe ami az elektromos autóknál kb 100 vagy 200 év lesz, én üdvözlöm az új technikákat de ez a mostani Li-s túl van lihegve és ami a leggusztustalanabb, hogy környezetvédő politika mögé dugják ... lesz majd robbanás ebben a technológiában csak nem ezzel...
RomeoOne2018-11-14 09:28:48 // 6804
Sajnos egyet kell, hogy értsek :(
Az alfának majd meg kell találnia, hogy hogy tudja az új viszonyok között is az autózás élményét képviselni
TtK2018-11-14 09:13:35 // 6803
Ez ugyanaz, mint a "3310-esem mindent tud amit kell, az ájfónon még egy gomb sincs, mi ez a hülyeség, csődbe fog menni az apple", vagy a Thomas a gőzmozdonyban a dízelmozdony-fikázás. És egyébként is régen minden jobb volt. Reméljük az Alfánál nem ez a mentalitás, különben pont oda fognak jutni, mint a Nokia.
Piece (C) :)
RomeoOne2018-11-13 22:41:01 // 6802
Sztem elég lenne slick-eket rárakni.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-11-13 21:10:20 // 6800
bizonyíthatnak a Le Mans-on pár körön biztos gyorsak de 24 órában még egy 1.6 Eco TS-sel is meg lennének b@szva :DDDDD
Erhard 242 (Pure Energy)2018-11-13 21:08:18 // 6799
biztos hoznak vevőt sok embernek számítanak a számok... igaz nekem csak Stelviom van de még mindig csodálkozom, hogy a pékbe tudtak csinálni egy ennyire sportos, személyautó tulajdonságokkal bíró SUV-ot... akkor milyen lehet a QV :DDD
Liquid2018-11-13 20:53:22 // 6798
ilyenkor mindig eszembe jut, hogy milyen elegánsan elhallgatnak dolgokat...
Pl. a QV vagy bármely rendes autóval 199-szer megteheted, hogy újra és újra elrúgod, tolsz egy kört. Legrosszabb esetben megállsz 1-2 percre tankolni, hűteni, de nem akupakkot cserélni, meg órákra tölteni. Szóval vicc az egész. Nem kell messze menni, ott volt KUL, melyik vellanyos bírta volna amit Tomi csinált?
Egyszer valamelyik Porsche (asszem GT2 vagy GT3) tesztjénél írták, hogy egész nap tolták vele gond nélkül a 0-100-at. Mikor fogja egy teszla bírni ezt? vagy csak a töredékét?
Csak azt nem tudom mért nem kérdezik ezt meg sose? Biztos a sötétzöld lobbi megette az összes firkászt :(
tdemeter2018-11-13 19:32:41 // 6797
Én arra lennék inkább kíváncsi, hogy ezek a farokméregetések a gyakorlatban hány potenciális vevőt hoznak a valóságban ?
Szerintem 1-et sem...
Erhard 242 (Pure Energy)2018-11-13 19:21:31 // 6796
jah faragnának még a QV-n mondjuk 560 lóra és megint kezdhetné a Tesla... :DDD
RomeoOne2018-11-13 18:19:44 // 6795
Itt a teljes sztori: link

Nekieresztették a Quadrifoglio-nak, az jól elpicsázta, Tesláék meg nem nyugodtak és addig mókolták a Track Mode-ot a kocsiban, míg jobb nem lett. Meg raktak rá angyobb gumikat, amik jobban tapadnak.
Ollah2018-11-13 17:41:44 // 6794
Az nem tud végigmenni padlón 22 km-en. :P
tdemeter2018-11-13 15:25:15 // 6793
Van valakinek aktív sportfutómű opciója?
Ha igen,akkor elmesélhetné, hogy milyen az pontosan.

Köszi
TtK2018-11-13 13:33:08 // 6792
Csinálj egy "director's cut"-ot is, amiben minden benne van :)
RomeoOne2018-11-13 13:09:10 // 6791
Az Off cikk lényege meg az volt, hogy a Tesla Model 3 performance módbanmeg rájuk vert még vagy másfél másodpercet azon a pályán. Jó hogy szólsz, meg is akartam nézni, hogy a Nürburgringen mennyit ment.
Ollah2018-11-13 12:54:50 // 6790
Ma olvastam egy OFF cikket, aminek a végén a lényeg:

"...a Willow Springs-i pályán ... a Ferrari 458 Italiavál futott legjobb kör 1:22,30, az Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio pedig ... 1:22,78 ...."

+0,5 s a 458 Italiához képest egy 1:22-es körön nem gyenge egy négyajtós, családi autótól.
Lehet, bent volt két babakocsi a QV csomagtartójában, azért lett csak rosszabb az ideje... :)
'''''2018-11-13 11:54:45 // 6789
Volt a KUL-on egy fekete 2.2-es dízel Giulia.A QV összes spojlere rajta volt.Azt hitem először,hogy tényleg QV.Tőle biztosan kaptál volna infót a beszerzési forrásról.
Halesz2018-11-12 22:21:08 // 6788
Remélem lesz haszna, bár én ugye alfásként tesztelek és elfogult vagyok :)

Nagy falat volt ez a teszt, mert ugye egyszerre két Giulia volt nálam (ne utáljatok :D)

Kis háttérsztori: teljesen véletlen lett az, hogy egyszerre lett két tesztautó. A benzinest már rég leszerveztem, aztán a Backstage egyik adása kapcsán egy kommentelő elkezdett nyüstölni azzal, hogy próbáljam ki az automata váltóval is a dízelt. Bársony Pistitől (Pappas) megkérdeztem, hogy esetleg nekik van-e, mondta, hogy igen. És akkor ugrott be, hogy na akkor ezeket össze kell ereszteni :)

Csak a forgatás kétszer 5 óra volt, plusz előtte azért mindegyikkel volt egy pici tapasztalatszerzés.

Most vágom az anyagot, lesz 1-2 nap, mert picit hosszú még a videó :) Mindent nem is fogok tudni belevenni, de azt esetleg majd megbeszéljük itt, vagy YouTube kommentekben. :)
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-12 19:59:28 // 6787
Én pedig már várom :-) Annyi itt a vélemény, és annyira nulla felénk a teszt lehetőség.. kíváncsi vagyok :-)
'''''2018-11-12 19:49:55 // 6786
Nekem 14.000km volt a gumikban de az elsők is nagyon kopottak voltak.
Hogy tudsz te majdnem 2x annyit menni vele? :-)
Halesz2018-11-12 19:15:24 // 6785
Jaja, épp most vágom :)
R33Z2018-11-12 18:26:01 // 6784
Igen, ez ilyen, el kell fogadni, együtt lehet azért ezzel élni. Nem azért pattog, mert rossz, hanem azért, mert sportos. Hétvégén felraktam a téliket és azt kell mondjam, hogy ennek ellenére sincs durván elnyalódva a nyári szett első gumik belső pereme, kb. 1mm különbség van a nagyjából 25 ezret futott gumikban külső/belső oldal.

Láttam, hogy készülődik egy diesel vs benzin teszt :)
Halesz2018-11-12 18:01:11 // 6783
Én konkrétan félreálltam az autóval, hogy megnézzem, lapos-e a gumi :)
Halesz2018-11-12 17:57:10 // 6782
Pattog az még most is. Hétvégén volt szerencsém két Giuliát is vezetnem, teljesen kitekert kormánynál most is ez van. De szerintem ugyanígy működnek a Mergák is például ebben a helyzetben.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-11-12 15:35:43 // 6781
azért arra ne vegyél mérget...
RomeoOne2018-11-12 15:33:13 // 6780
Szerdától ismét csökken 7 ft-al a benzin és 3 ft-al a gázolaj ára. Így már 49 ft lesz a különbség a benzin javára. Lassan eltűnik a dízel alacsonyabb fogyasztásból származó előnye?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.