RomeoOne2019-04-25 19:32:43 // 9394
Az autópáylás példából kimaradt a konklúzió, hogy nyilván egy erős autóval egy gázfröccsel felugrasz 120-ról 150-re és problem solved
tdemeter2019-04-25 19:32:23 // 9393
Hát üdv a klubban, én is utálok, de nem tudok mit tenni, muszáj.
Egyébként nem volt célom megkérdőjelezni, hogy jó-e nagy ló, de pl a mai példám is jól mutatja, hogy kb mindegy, hogy 510 vagy 200 ló van alattam, ha az egész út szolnok és dkeszi között le van zárva/korlátolva+ mérnek pár helyen. A 4-es kb olyan, mintha 40 évet repülnél vissza az időben - borzasztó.
Ahogy írtam, ma kipróbáltam, hogy milyen nyuggerként vezetni egy Alfát :)
Fullra tankoltam, betettem A-ba és indulás :)
Izgalmakról nem beszélhetek, egy-egy előzés is olyan volt, hogy alaposan meg kellett néznem, hogy elférek-e majd.
Az M0-án az üllői elkerülőig lehet normál tempót nyomni, onnan vége mindennek. Szolnokig 70-90, de inkább csak 80-as a tempó. Az átadott szakaszokon 110-120 - de ebből kevés van.
Próbáltam igazi nyugger lenni, nem előzgetni ész nélkül, a táblákat pedig csak kis mértékben nembetartani:) Ez egyébként a helyzet miatt egyébként nem volt nehéz. Viszont dög unalmas volt:)
Így lett hát a fogyim 7.1 liter. Ezt a rekordomat azonban már korábban megdöntöttem, akkor 6.6-ot mutatott, pedig jobb tempóm volt. Arra gondolok, hogy a mai 28 fok miatt talán jobban tolta klímát, akkor meg mintha hűvösebb lenne. Vagy szembe szél:)
Mellékelem a fotót.
Egyébként nem volt célom megkérdőjelezni, hogy jó-e nagy ló, de pl a mai példám is jól mutatja, hogy kb mindegy, hogy 510 vagy 200 ló van alattam, ha az egész út szolnok és dkeszi között le van zárva/korlátolva+ mérnek pár helyen. A 4-es kb olyan, mintha 40 évet repülnél vissza az időben - borzasztó.
Ahogy írtam, ma kipróbáltam, hogy milyen nyuggerként vezetni egy Alfát :)
Fullra tankoltam, betettem A-ba és indulás :)
Izgalmakról nem beszélhetek, egy-egy előzés is olyan volt, hogy alaposan meg kellett néznem, hogy elférek-e majd.
Az M0-án az üllői elkerülőig lehet normál tempót nyomni, onnan vége mindennek. Szolnokig 70-90, de inkább csak 80-as a tempó. Az átadott szakaszokon 110-120 - de ebből kevés van.
Próbáltam igazi nyugger lenni, nem előzgetni ész nélkül, a táblákat pedig csak kis mértékben nembetartani:) Ez egyébként a helyzet miatt egyébként nem volt nehéz. Viszont dög unalmas volt:)
Így lett hát a fogyim 7.1 liter. Ezt a rekordomat azonban már korábban megdöntöttem, akkor 6.6-ot mutatott, pedig jobb tempóm volt. Arra gondolok, hogy a mai 28 fok miatt talán jobban tolta klímát, akkor meg mintha hűvösebb lenne. Vagy szembe szél:)
Mellékelem a fotót.
RomeoOne2019-04-25 19:30:42 // 9392
Autópályán, meg a már említett hegyvidékes szakaszokon ki lehet azt aknázni bőven. Tegyük fel mész pályán 120-al, előtted megy a busz 100-al. Lassan be kéne menni a belsőbe, de belenézel a visszapillantóba és látod, hogy hátulról kb. 140-el jönnek többen is és mindjárt utolérnek. Ha behúzod, akkor azzal veszélyes szituációt teremtesz, mert lehet, hogy már féktávon belül vagy. Ha nem, akkor meg beragadsz.
Vagy pl. voltam múltkor Görögországban. Ott volt egy csomó hegyvidékes szakasz. Béreltünk ott kocsit pár napra, egy vérszegény Fiat Pandát. Egyszer egy emelkedőn beragadtunk egy busz mögé. Nyeltük a füstöt, de nem tudtam kielőzni, mert nem láttam be akkora szakaszt sosem, amekkorán meg tudtam volna előzni a buszt azzal a kisautóval.
Ott átkozódtam, hogy bárcsak a sajátom lenne, azzal megelőzném gyorsan.
De hegy sem kell legyen. Elég ha egy kamion van előtted az országúton úgy jönnek szembe, folyton, hogy neccesnek látszik mindig az előzés. Ott egy erős autóval, ami sokkal gyorsabban befejezi a manővert, simán belemehetsz, mert biztonságos a manőver, de egy gyengével, vagy átérsz vagy nem...
Ezek csak, amik hirtelen eszembe jutottak és ez mind normál forgalmi szituáció
Vagy pl. voltam múltkor Görögországban. Ott volt egy csomó hegyvidékes szakasz. Béreltünk ott kocsit pár napra, egy vérszegény Fiat Pandát. Egyszer egy emelkedőn beragadtunk egy busz mögé. Nyeltük a füstöt, de nem tudtam kielőzni, mert nem láttam be akkora szakaszt sosem, amekkorán meg tudtam volna előzni a buszt azzal a kisautóval.
Ott átkozódtam, hogy bárcsak a sajátom lenne, azzal megelőzném gyorsan.
De hegy sem kell legyen. Elég ha egy kamion van előtted az országúton úgy jönnek szembe, folyton, hogy neccesnek látszik mindig az előzés. Ott egy erős autóval, ami sokkal gyorsabban befejezi a manővert, simán belemehetsz, mert biztonságos a manőver, de egy gyengével, vagy átérsz vagy nem...
Ezek csak, amik hirtelen eszembe jutottak és ez mind normál forgalmi szituáció
RomeoOne2019-04-25 19:20:53 // 9391
Gyűlölök városban vezetni. BP-re mikor beérek, szinte érzem, ahogy megy fel a vérnyomásom. Araszolgatás, lámpa, balfaszok kerülgetése, kocsi oldalának folyamatos figyelése, le ne vigyem a visszapillantót egy nem jól padka mellé parkoló a körúton, várni, hogy mikor húzza rád valami gyökér a kormányt, stb...
Én nem csodálom hogy az ún. Z generáció már nem rajong az autókért. A nagyrészük (meg az"influenszerek") nagyvárosokban él, ha autóba ülnek, pont ezt tapasztalják. Azon nincs is mit szeretni. Ezért terjed a car sharing, meg a villanyautó demagógia ennyire. Megértem.
Amikor már jövök kifele BP-ről, a Budafokin kifele, akkor kezdem már jobban érezni magam, és az M6-on szabadulok fel, taposhatom újra neki a gázt.
Amúgy bárhol szeretek vezetni nagyvárosokon kívül, ahol jó minőségű aszfalt van.
Én nem csodálom hogy az ún. Z generáció már nem rajong az autókért. A nagyrészük (meg az"influenszerek") nagyvárosokban él, ha autóba ülnek, pont ezt tapasztalják. Azon nincs is mit szeretni. Ezért terjed a car sharing, meg a villanyautó demagógia ennyire. Megértem.
Amikor már jövök kifele BP-ről, a Budafokin kifele, akkor kezdem már jobban érezni magam, és az M6-on szabadulok fel, taposhatom újra neki a gázt.
Amúgy bárhol szeretek vezetni nagyvárosokon kívül, ahol jó minőségű aszfalt van.
tirex2019-04-25 16:18:52 // 9389
Biztos legyorsult valaki és beleboxoltál mérgedben! :))
Erhard 242 (Pure Energy)2019-04-25 13:54:20 // 9388
sosem volt pucolva alkohollal, popsitörlő kendő és füst....akkor nem egyedi eset szerintem a hőingadozást nem bírja
Stef2019-04-25 13:44:36 // 9387
Típushiba sajnos. Többeknél jelentkezett. Állítólag alkoholos tisztítótól repedezik meg.
https://www.giuliaforums.com/forum/778-alfa-romeo-giulia-issues-problems/41202-tiny-hairline-cracks-infotainment-screen.html
https://www.giuliaforums.com/forum/778-alfa-romeo-giulia-issues-problems/41202-tiny-hairline-cracks-infotainment-screen.html
Sporter2019-04-25 13:42:17 // 9385
Több, mint 2 éve (mikor elkezdték pesten gyártani) be is linkeltem egy képet, hogyan is néz ki ez az egység, van rajta szép gravírozott kis alfás logó is :)
Kicsit személyesen is büszke vagyok rá, mert a cégünk csinálta a gyártósor aktív hűtésének korszerűsítését, így most már nem 13, hanem 9 másodpercenként készül el egy darab :)
Egyébként, ahogy elhangzik a műsorban, nem csak az Alfának készül ilyen fékvezérlő ugyanitt, hanem most már a mercinek és a bmw-nek is, de kicsit mindegyik más.
Kicsit személyesen is büszke vagyok rá, mert a cégünk csinálta a gyártósor aktív hűtésének korszerűsítését, így most már nem 13, hanem 9 másodpercenként készül el egy darab :)
Egyébként, ahogy elhangzik a műsorban, nem csak az Alfának készül ilyen fékvezérlő ugyanitt, hanem most már a mercinek és a bmw-nek is, de kicsit mindegyik más.
Sporter2019-04-25 13:41:42 // 9384
Több, mint 2 éve (mikor elkezdték pesten gyártani) be is linkeltem egy képet, hogyan is néz ki ez az egység, van rajta szép gravírozott kis alfás logó is :)
Kicsit személyesen is büszke vagyok rá, mert a cégünk csinálta a gyártósor aktív hűtésének korszerűsítését, így most már nem 13, hanem 9 másodpercenként készül el egy darab :)
Egyébként, ahogy elhangzik a műsorban, nem csak az Alfának készül ilyen fékvezérlő ugyanitt, hanem most már a mercinek és a bmw-nek is, de kicsit mindegyik más.
Kicsit személyesen is büszke vagyok rá, mert a cégünk csinálta a gyártósor aktív hűtésének korszerűsítését, így most már nem 13, hanem 9 másodpercenként készül el egy darab :)
Egyébként, ahogy elhangzik a műsorban, nem csak az Alfának készül ilyen fékvezérlő ugyanitt, hanem most már a mercinek és a bmw-nek is, de kicsit mindegyik más.
G-MANN🍀2019-04-25 13:40:53 // 9383
Ha rántva indul N-ben, szerintem nézesd meg :-):-) 😉 Egy erős autóval is lehet nyugodtan közlekedni, ha viszont csak racionalitásra vágyik valaki, akkor Alfát sem kellene vennie, nem hogy erős Alfát :-) Én mentem a 200 LE vel, szuper volt, de azt nem mondom, hogy nem élvezem ezt a Velocet, álom, kívül belül, és ahogy megy, álom, nem ránt, kiegyensúlyozott minden kanyarban, pedig elég lehetne az 1.2 69 LE Fiat is, de azért egy előzésnél.....uuuuuuu imádom!!! Nem a 150-et akarja az ember gyorsan elérni, elég az ötvenet is, de azt több ingerrel, mint egy off semmi :-) Ha meg a fogyasztást kell lesni egy ilyen vételárnál akkor az már kellemetlen. Mindannyian mások vagyunk, ami jó! Ettől szép ez az Alfás világ is :-):-)😉 Sok racionalitás itt nem várható, és ez így szuper. :-) Szerintem :-)
G-MANN🍀2019-04-25 13:40:54 // 9382
Ha rántva indul N-ben, szerintem nézesd meg :-):-) 😉 Egy erős autóval is lehet nyugodtan közlekedni, ha viszont csak racionalitásra vágyik valaki, akkor Alfát sem kellene vennie, nem hogy erős Alfát :-) Én mentem a 200 LE vel, szuper volt, de azt nem mondom, hogy nem élvezem ezt a Velocet, álom, kívül belül, és ahogy megy, álom, nem ránt, kiegyensúlyozott minden kanyarban, pedig elég lehetne az 1.2 69 LE Fiat is, de azért egy előzésnél.....uuuuuuu imádom!!! Nem a 150-et akarja az ember gyorsan elérni, elég az ötvenet is, de azt több ingerrel, mint egy off semmi :-) Ha meg a fogyasztást kell lesni egy ilyen vételárnál akkor az már kellemetlen. Mindannyian mások vagyunk, ami jó! Ettől szép ez az Alfás világ is :-):-)😉 Sok racionalitás itt nem várható, és ez így szuper. :-) Szerintem :-)
G-MANN🍀2019-04-25 13:40:27 // 9381
Ha rántva indul N-ben, szerintem nézesd meg :-):-) 😉 Egy erős autóval is lehet nyugodtan közlekedni, ha viszont csak racionalitásra vágyik valaki, akkor Alfát sem kellene vennie, nem hogy erős Alfát :-) Én mentem a 200 LE vel, szuper volt, de azt nem mondom, hogy nem élvezem ezt a Velocet, álom, kívül belül, és ahogy megy, álom, nem ránt, kiegyensúlyozott minden kanyarban, pedig elég lehetne az 1.2 69 LE Fiat is, de azért egy előzésnél.....uuuuuuu imádom!!! Nem a 150-et akarja az ember gyorsan elérni, elég az ötvenet is, de azt több ingerrel, mint egy off semmi :-) Ha meg a fogyasztást kell lesni egy ilyen vételárnál akkor az már kellemetlen. Mindannyian mások vagyunk, ami jó! Ettől szép ez az Alfás világ is :-):-)😉 Sok racionalitás itt nem várható, és ez így szuper. :-) Szerintem :-)
G-MANN🍀2019-04-25 13:40:21 // 9380
Ha rántva indul N-ben, szerintem nézesd meg :-):-) 😉 Egy erős autóval is lehet nyugodtan közlekedni, ha viszont csak racionalitásra vágyik valaki, akkor Alfát sem kellene vennie, nem hogy erős Alfát :-) Én mentem a 200 LE vel, szuper volt, de azt nem mondom, hogy nem élvezem ezt a Velocet, álom, kívül belül, és ahogy megy, álom, nem ránt, kiegyensúlyozott minden kanyarban, pedig elég lehetne az 1.2 69 LE Fiat is, de azért egy előzésnél.....uuuuuuu imádom!!! Nem a 150-et akarja az ember gyorsan elérni, elég az ötvenet is, de azt több ingerrel, mint egy off semmi :-) Ha meg a fogyasztást kell lesni egy ilyen vételárnál akkor az már kellemetlen. Mindannyian mások vagyunk, ami jó! Ettől szép ez az Alfás világ is :-):-)😉 Sok racionalitás itt nem várható, és ez így szuper. :-) Szerintem :-)
Sporter2019-04-25 13:35:25 // 9379
Nekem most ~ 3500 km után 9,5 liter az átlagfogyasztásom, (ebből az első ezer km szerencsétlenül csak város és dugó volt, ott 12-13 liter le is csúszott). Egyébként azt figyeltem meg, hogy kezd egyre szebben fogyasztani, ahogy bejáratódik, autópályán 130-nál 7,5-8 körül el lehet vele járni, ami tényleg nagyon megdobja az a város és a sok elindulás, gyorsítás, de ezzel gondolom nem okozok senkinek meglepetést :)) Szerintem 5000-nél elviszem egy gyógy-olajcserére, aztán nullázok.....9 körül meg fog állni nálam az étvágy / 280 LE...az azért nem rossz maradjunk annyiban :)
Erhard 242 (Pure Energy)2019-04-25 11:38:00 // 9378
megint mehetek fel vele egyszer csak utána meg még 1x mikor kicserélik...
TtK2019-04-25 11:24:24 // 9377
Teljesítménye. Amire objektíven képes. És a mindennapi közlekedésben előálló szituációk megoldásának kontextusában. ;)
G-MANN🍀2019-04-25 10:44:29 // 9376
Durva....
Erhard 242 (Pure Energy)2019-04-25 09:20:02 // 9375
Erhard 242 (Pure Energy)2019-04-25 09:08:10 // 9374
én meg utálok pályán menni ha tehetem elkerülöm ... Őrség kanyargós útjai na az fain volt
tdemeter2019-04-25 07:21:46 // 9373
Viszont ma megyek a múltkori szolnok-dkeszi utamra, csinálok egy végig A nyugdíjas menetet. Majd mérek egy fogyasztást is:)
tdemeter2019-04-25 07:10:03 // 9372
Akkor tök jó neked,irigy vagyok. Sajna én ritkábban vagyok pályán, sokkal inkább városban használom a vasat.
esvé2019-04-25 07:06:44 // 9371
+1 teljesen egyetértek!
esvé2019-04-25 07:05:29 // 9370
hasonló kondiciókkal (pálya, város) nekem 11-12 litert eszik meg. Tempomatos 150nel bp-fehérvár között 10.3liter N-ben (visszafele talán 10.5)
Az eddigi best ever amikor az 50 az ötven, a 130 meg százharminc volt (kb 60km-n keresztül) akkor 7.8 volt.
Ez az erősebb benzina. Persze lehetne könnyebb a lábam, de a máshol írt 8 literes "nagy" átlag nekem nagyon nagyon messzinek tűnik...
Az eddigi best ever amikor az 50 az ötven, a 130 meg százharminc volt (kb 60km-n keresztül) akkor 7.8 volt.
Ez az erősebb benzina. Persze lehetne könnyebb a lábam, de a máshol írt 8 literes "nagy" átlag nekem nagyon nagyon messzinek tűnik...
Chabbi2019-04-25 06:39:42 // 9369
Nekem nagy átlagban 12-13 literből elmegyek. Ebben benne van pálya, város, 0-200 km/h között.
Viszont legutóbb vezette a párom, és láss csodát Szolnok - Szeged 9,5 L!!!!
Lehet én csinálok vmit rosszul? :)
Viszont legutóbb vezette a párom, és láss csodát Szolnok - Szeged 9,5 L!!!!
Lehet én csinálok vmit rosszul? :)
zgi5212019-04-25 06:33:47 // 9368
RomeoOne2019-04-24 22:48:03 // 9367
5-7%-át töltöm a vezetési időmet városban, kb háromnegyedét meg az M6-on. Ott azért van rá lehetőség. Hegynek felfele meg bármennyi teljesítményt el lehet használni. Nem azért, mert Winkler szerint csak alföldre való, hanem egy emelkedő meg tudja azért zabálni a teljesítmény tartalékot.
Nem lehet kijelenteni így általánosan, hogy "sok a tudása, nem lehet kihasználni", max magára tehet ilyen kijelentéseket az ember, ha úgy érzi. Mert ebből le tudom neked vezetni, hogy hülye meg potenciális gyilkos mindenki, aki 100 lóerős autót akar, az 50 bőven elég. 130-at az is tudja. És még csak meg sem lehet cáfolni.
Nem lehet kijelenteni így általánosan, hogy "sok a tudása, nem lehet kihasználni", max magára tehet ilyen kijelentéseket az ember, ha úgy érzi. Mert ebből le tudom neked vezetni, hogy hülye meg potenciális gyilkos mindenki, aki 100 lóerős autót akar, az 50 bőven elég. 130-at az is tudja. És még csak meg sem lehet cáfolni.
tdemeter2019-04-24 22:32:08 // 9366
Jó, de hol tudod azt kihasználni? Szerintem az ilyen kijelentések előtt érdemes ezt a kérdést is feltenni. Elképzelem, ahogy a városban mész és 3 mp alatt 100-on vagy, másnap már benne is leszel a tvben meg téged fog szidni minden jó érzésű ember aki megnézi a rólad szóló videót. Szóval én egyetértek Ttk-val. Legalább lenne egy erre alkalmas autopályánk, vagy mittomén, csomó tesztpálya, stb.
Nem kérdés, hogy az jó-e a lelkednek, csak az esetek többségében nincs lehetőség rá.
A 200 lovat szerintem sem lehet itthon normálisan kiautózni, csak úgy ha valahol illegálisan gyorshajtassz.
A kis benyás D-ben olyan pillanat alatt 150-en van, hogy észre sem veszem.
Egyik este elég fáradtan kellett haza vezetnem 200 km-ert, bp körül azt éreztem, hogy nekem ez az N is sok már, le kellett tekernem A-ba, mert egyszerűen zavart, hogy rántva indul el...
Én amúgy megnéznék a 200 lovasról egy ilyen teljesítménytesztet, szerintem több az annál
Nem kérdés, hogy az jó-e a lelkednek, csak az esetek többségében nincs lehetőség rá.
A 200 lovat szerintem sem lehet itthon normálisan kiautózni, csak úgy ha valahol illegálisan gyorshajtassz.
A kis benyás D-ben olyan pillanat alatt 150-en van, hogy észre sem veszem.
Egyik este elég fáradtan kellett haza vezetnem 200 km-ert, bp körül azt éreztem, hogy nekem ez az N is sok már, le kellett tekernem A-ba, mert egyszerűen zavart, hogy rántva indul el...
Én amúgy megnéznék a 200 lovasról egy ilyen teljesítménytesztet, szerintem több az annál
RomeoOne2019-04-24 22:15:20 // 9365
Tájékoztató:
Az ATE a fékrendszerek igazi szakértője.
A Continental Teves nevét a világ összes autógyártója elismeréssel emlegeti. A Continental Teves kimagasló technológiát alkalmazva több, mint 100 éve foglalkozik fékrendszerek gyártásával és fejlesztésével; ők fejlesztették ki többek közt a hidraulikus féket és az ABS rendszert is. Fékrendszereit a versenyautókban is megtalálhatjuk.
link
Az ATE a fékrendszerek igazi szakértője.
A Continental Teves nevét a világ összes autógyártója elismeréssel emlegeti. A Continental Teves kimagasló technológiát alkalmazva több, mint 100 éve foglalkozik fékrendszerek gyártásával és fejlesztésével; ők fejlesztették ki többek közt a hidraulikus féket és az ABS rendszert is. Fékrendszereit a versenyautókban is megtalálhatjuk.
link
Erhard 242 (Pure Energy)2019-04-24 21:33:12 // 9364
Erhard 242 (Pure Energy)2019-04-24 21:31:32 // 9363
Nekem nincs :) Jó sokat mész vele nekem kB 20e km/év az átlag... lassan 1 éves az autó
R33Z2019-04-24 21:19:03 // 9362
Van meg kerdes? 🙂
1,5 ev, 41k. Az osszatlag biztosan ez alatt van 1-2 decivel.
Hetente legalabb 3x vagyok fovarosban, rovidtavok, orszagut, valamennyi palya, szoval tipikus vegyesuzem.
Egy hosszabb ut volt eddig vele (2500km Olaszorszag), ha jol emlekszem 7.8 lett, de halados volt.
Nem rossz ez a turbo benzina.
1,5 ev, 41k. Az osszatlag biztosan ez alatt van 1-2 decivel.
Hetente legalabb 3x vagyok fovarosban, rovidtavok, orszagut, valamennyi palya, szoval tipikus vegyesuzem.
Egy hosszabb ut volt eddig vele (2500km Olaszorszag), ha jol emlekszem 7.8 lett, de halados volt.
Nem rossz ez a turbo benzina.
RomeoOne2019-04-24 21:07:57 // 9361
És hogy a 200 lovas benzin elég-e? Nos, inkább sok. A tudásának a negyedét se lehetett kihasználni, pedig elég soká jöttem..
De mit értesz az alatt, hogy a tudása? Ha én azt akarom hogy a tudása az legyen, hogy 3 mp alatt gyorsuljon 100-ról 140-re, akkor nekem lehet, hogy mégsem elég a tudása, nem?
De mit értesz az alatt, hogy a tudása? Ha én azt akarom hogy a tudása az legyen, hogy 3 mp alatt gyorsuljon 100-ról 140-re, akkor nekem lehet, hogy mégsem elég a tudása, nem?
Erhard 242 (Pure Energy)2019-04-24 19:58:57 // 9360
oksa jövő 7en kiderül majd rakok fel képeket, remélem tényleg működik ...
Erhard 242 (Pure Energy)2019-04-24 19:54:00 // 9359
ha fillérbszó lennék akkor csúcsfogyasztású dízelt vettem volna és hallgatnám a csudijó karattyolását ... nézze vissza a halál a 1,5, 2L-et mi mondtuk az a reális a többi habiszti hajtottam dízelt 8 évig van tapasztalat ...
'''''2019-04-24 19:22:40 // 9358
Engem néha basztat azért de hát ez van. :-)Kíváncsiságból szoktam tankolás előtt megnézni az átlagot és általában 17liter.Igaz,főleg városozom és rövid távokat megyek de gyorsan.
Jani72122019-04-24 19:17:03 // 9357
A 3.2 nel le sem tojtam a fogyasztast :)
'''''2019-04-24 19:14:49 // 9356
Akkor megvédlek mert én kb a háromszorosával járok el mint te. :-)))
Jani72122019-04-24 19:12:42 // 9355
Majd nézd vissza, én 2-3litert mondtam szerintem, de am ezen a fogyasztás témán te kattogsz folyamatosan :D én meg élvezem csak simán a dinamikát :)
Erhard 242 (Pure Energy)2019-04-24 19:09:38 // 9354
pontosítsunk nem szeretjük a ferdítéseket bár minden szentnek maga felé hajlik ... :DDD
A csákó azaz én papás tempó 88km/h átlaggal 8,5L a másik csákó 11L állandó dinamic módban (ahhoz képest elég kevés), a harmadik csákó azaz Te esküszik a 4-5L-es fogyi különbségre... akkor a Tied 2-3L között kell, hogy egyen, olyan dízel nekem is kell csak kár, hogy nincs max 40km-en .... :P
A csákó azaz én papás tempó 88km/h átlaggal 8,5L a másik csákó 11L állandó dinamic módban (ahhoz képest elég kevés), a harmadik csákó azaz Te esküszik a 4-5L-es fogyi különbségre... akkor a Tied 2-3L között kell, hogy egyen, olyan dízel nekem is kell csak kár, hogy nincs max 40km-en .... :P
Jani72122019-04-24 18:57:44 // 9353
Mint mondtam én nem állok ebbe bele mégegyszer, van nekem is 5.2 fogyasztásról képem, ami full pályán csináltam :) am. a stelvio topikban pont arrol van szó, hogy a csákó papás tempóban bír alacsony fogyasztást produkálni amíg a másik cartárs 11literes átlag alá nem bír menni XD
TtK2019-04-24 17:54:21 // 9351
Öt és fél fél az 2,75. Nem rossz ;)))
Erhard 242 (Pure Energy)2019-04-24 15:02:47 // 9349
francokat 4-5L-rel kevesebbet eszik a dízel akkor kb 2L-et eszik 100on :DDD
TtK2019-04-24 14:27:28 // 9348
Egy kis adalék a minapi benzin/dízel Giuliát vegyek felvetéshez: tegnap volt egy 1100+ km-es túrám M1-Ausztria-Németo. viszonylatban, Passauig egész jól lehetett jönni, utána kezdődött a német stau/útjavítás/kamionok előzgetik egymást 0.5 km/h sebességkülönbséggel/húsvét után mindenki egyszerre elindult mutatvány. A sebességem 0 és 212 :) között váltakozott, a fedcomp szerint az átlag 99 km/h volt. És így jött ki 6,5 (!) literes fogyasztás egy 760 km-es szakaszon (persze osztrák benzinből, mert mint tudjuk az sokkal jobb a magyarnál ;) ) Kiváncsi vagyok ilyen üzemben a dízel mennyit evett volna, négyet?
És hogy a 200 lovas benzin elég-e? Nos, inkább sok. A tudásának a negyedét se lehetett kihasználni, pedig elég soká jöttem..
És hogy a 200 lovas benzin elég-e? Nos, inkább sok. A tudásának a negyedét se lehetett kihasználni, pedig elég soká jöttem..
Erhard 242 (Pure Energy)2019-04-24 11:12:57 // 9347
nekem csak az alap van de az is 4x100w tökéletesen jól szól igaz kapott egy mély ládát pluszban a sub hangok miatt
G-MANN🍀2019-04-24 11:04:15 // 9346
Gyerekek, ez a gyári hifi egy álom, nálam úgy szól, hogy el ájulok!!! Egyszer hoztam el egy Harman Kardon hifis Giuliát, én annál akkor nem éreztem többet, főleg nem 200+450 rendelési árral, mert csak így lehetett, 650eFt spórolás megérte! :-):-)
G-MANN🍀2019-04-24 10:59:37 // 9345
:-):-) szuper
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.