WarbiRunner (Gyuri)2024-08-28 23:08:02 // 36471
Nekem is ugyanez a 3+2 van, eszerint is kezelik a dolgokat..A motorra hajtásra él a +2 ami azért ad egy biztonságot pár drága hiba esetére.
G-MANN🍀2024-08-28 22:41:29 // 36470
3+2 év / 100.000 km Maximum Care kiterjesztett garancia nálam is. 3 év teljeskörű és utána +2 év (pl. üléshuzat kopás nem, de multiair csere igen)
WarbiRunner (Gyuri)2024-08-28 22:22:22 // 36469
Köszi! Az összekötő nálam még okés, de egy videóban láttam hogy vízpumpa fogóval javítják. Össze kell finoman lapítani és kész. A wg tengely lógás kevésbé tetszik. Mindent is meg lehet tákolni, de nem pont ezért vettem ezt az autót. Ha nem lenne ilyen jó vezetni, szerintem eladtam volna már. Nem nagy nyűgök, csak pont hogy ne legyen nyugtom és azt érezzem, hogy a 13 éves Giuliettával baromira nulla nyűg van úgy, hogy napi járós. Ezt meg kímélem csak minek.
Shadin2024-08-28 21:15:05 // 36468
Holnap mekknézem.
FB-n egy srác az összekötőt reklámozza 150 USD-ért, mert hogy annak a lötyögése is "gyári hiba", gondoltam rá az én rángatásomnál :-(
FB-n egy srác az összekötőt reklámozza 150 USD-ért, mert hogy annak a lötyögése is "gyári hiba", gondoltam rá az én rángatásomnál :-(
RomeoOne2024-08-28 21:13:56 // 36467
Nekem úgy magyarázták, mikor átvettem, hogy 5 év teljeskörű, magánszemélyeknek 3 év összEU területén + 2 év csak Mo.-on. Míg cégeknek ez 2+3 év. Majd tényleg előkeresem már a papírjait és elolvasom mi van benne leírva. De nekem most a 3 éves szervizen cseréltek gariban xenon égőt. Azt nem hiszem, hogy a powertrain gari fedezte :)
mr_oven2024-08-28 21:08:06 // 36466
Nincs 5 év teljes körű gari a 2021-es autókra ! Ez le is van írva és az importőr is megerősítette.
Shadin2024-08-28 21:06:51 // 36465
Én most cseréltem dobot, a Remus csöve rövidebb vagy 5 cm-rel, a díszcsőbe kb. bele sem lóg. Ennek ellenére sem előtte, sem utána nem éreztem az utastérben szagot, pedig hiába GPF-es a jószág, amíg a Remus "be/kiégett", hát annak remek szaga volt. Akár lehúzott, akár felhúzott ablaknál is csak kb. a megállás után éreztem a szagát, vagy néha araszolva nyitott ablakokkal.
A gyári és ferde végű dob:
Ami ilyen hosszú:
A remus meg rüvidebb:
A gyári és ferde végű dob:
Ami ilyen hosszú:
A remus meg rüvidebb:
WarbiRunner (Gyuri)2024-08-28 21:06:48 // 36464
mr_oven2024-08-28 21:04:53 // 36463
Az akku mellett egy szellőzőt látok. Bal oldalt van még egy. Bal oldalon nem egyszerű lebontani a csomagtartó belső burkolatot. Nem mentem neki a szétszedésnek.
RomeoOne2024-08-28 20:58:12 // 36462
Akkor viszont kár garival vesződni, az csak arra vonatkozik, hogy a gyári állapotot helyreállítsa. Ha gyárilag olyan és a tömítés miatt nem jut be gáz, akkor nem fogják az ügyfél elképzelése szerint áttervezni a kipufogóvéget. Saját szakállra kell átalakítani.
mr_oven2024-08-28 20:54:25 // 36461
Abban egyre biztosabb vagyok, hogy ez a feltétel teljesül minden autón , hogy a kipufogó melletti résen vissza tud fordulni a gáz. Nem az az igazi megoldás, hogy tömíteni kell a csomagtartót. Az csak a hiba elfedése. Ha a szomszéd hetekig füstöl az udvarán nem az a megoldás, hogy tömítem a házam ablak réseit, hanem leállítom a szomszédot.
Kazes☻2024-08-28 20:52:50 // 36460
Ott van SD képein, a lökös mögött, kvázi a csomi (és a kocsi) szellőzője...:)
Shadin2024-08-28 20:52:43 // 36459
Na az nincs a 19-esben bakker, de azért jobb később mint soha rájöttek :-(
RomeoOne2024-08-28 20:50:56 // 36458
De most már jobban megfigyelem majd, de határozottan úgy emlékszem, hogy nappali módban is váltogatja.
RomeoOne2024-08-28 20:49:54 // 36457
De nekem állítgatja és nem az éjszakai-t meg a nappalit váltogatja. Onnan tudom, hogy a térkép nem vált át éjszakaira.
Shadin2024-08-28 20:48:18 // 36456
Ha a villany fel van kapcsolva akkor is állítgat a két mód között, ez volt retek idegesítő a hegyek között, az AA-t is átkapcsoltam már állandó nappalira, mert az meg pepiában váltgatott másodpercenként :-(
RomeoOne2024-08-28 20:48:05 // 36455
Látom '21-es autó, mint az enyém. Azokkal elvileg 5 év teljeskörű garit adtak, erre is kell, hogy vonatkozzon, sztem.
Shadin2024-08-28 20:46:44 // 36454
Az egy másik fényérzékelő szerintem ami a műszerfal tetején van, ráadásul az "sztereo". A világításé máshol kell legyen, talán a tükör előtt, ahol pl. az automata távfényé is van.
RomeoOne2024-08-28 20:45:25 // 36453
Valaki segítsen már ki, mi az a kopoltyú, amiről szó van, mert már hülyén érzem magam :DDD Ha valaki egy kocsival kapcsolatban kopoltyúról beszél, nekem az első kerekek mögött fék szellőztető jut eszembe. De olyan nincs a Giulia-kon, csak látszatra a Q-n, de az is csak kamu :D
mr_oven2024-08-28 20:45:10 // 36452
Két éves elmúlt, a kiterjesztett gari erre nem vonatkozik. De véleményem szerint nem meghibásodás a gyökérok. A lökhárító mögé való visszaáramlás szerintem minden Giuliánál megvalósulhat. A kérdés az , hogy ez be tud-e menni a csomagtartóba vagy nem, de semmi keresni valója nincs a gáznak a csomagtartó körül. Rontja a helyzetet a dupla kipufogó, mert fele sebességgel jön ki a gáz, azaz nehezebben tud elszakadni az autótól.
Shadin2024-08-28 20:44:51 // 36451
Az a nappali per éjszakai közötti váltás, a két állapot talán föggetlenül is állítható, még nem próbáltam ki. A setét állapotban dobja éjszakaiba az AA per CP képernyőt is. De ez csak két állapot, ezt tudta a Twingo is ha felkapcsoltam a villanyt :-)
WarbiRunner (Gyuri)2024-08-28 20:44:19 // 36450
Ki kéne venned a kerékdob burkolatot hátul a baloldalon, és úgy megpróbálni.
RomeoOne2024-08-28 20:43:13 // 36449
Biztosan nem csak annyi a hiba, hogy a díszkarima és a cső között nagy a hely és a turbulencia bekavar, mert akkor ez tömeges probléma lenne. Viszont más nem számolt be ilyenről.
Még ha segít is a dolgon a rés betömése a csőnél, minden bizonnyal nem az lesz a vaódi megoldás, hisz más Giuliáknál is biztos visszakavarja a gázokat, de mégsem jutnak be.
Egyébként, ha egy komolyabb odalépéssel reprodukálható a dolog és meg lehet mutatni a szerelőnek, hogy ő is elkezd fuldokolni, akkor sztem nem utasíthatják el a dolgot. Nem abba a szervizbe kell akkor vinni, ha ott csak lerázni akarnak, hanem olyan helyre, ahol tényleg foglalkoznak is a problémával.
Még ha segít is a dolgon a rés betömése a csőnél, minden bizonnyal nem az lesz a vaódi megoldás, hisz más Giuliáknál is biztos visszakavarja a gázokat, de mégsem jutnak be.
Egyébként, ha egy komolyabb odalépéssel reprodukálható a dolog és meg lehet mutatni a szerelőnek, hogy ő is elkezd fuldokolni, akkor sztem nem utasíthatják el a dolgot. Nem abba a szervizbe kell akkor vinni, ha ott csak lerázni akarnak, hanem olyan helyre, ahol tényleg foglalkoznak is a problémával.
WarbiRunner (Gyuri)2024-08-28 20:41:38 // 36448
A garis problémákat hagyjuk is...
Viszont hátul is burkolt az egész autó alja.. Tehát egyáltalán nem egyértelmű hogy melyik irányba indul el a gáz lehúzott ablaknál a kipufogó cső és a dísz csővég között. Ha az utastérben csökken a nyomás, a csomagtér kopoltyú pedig átereszt akkor a dob körüli burkolt térben is csökkenhet a nyomás. Szerencsére nálam eddig nem jelentkezett ilyen, vagy csak nem használtam pont így az autót, de teljesen elképzelhető.
Viszont hátul is burkolt az egész autó alja.. Tehát egyáltalán nem egyértelmű hogy melyik irányba indul el a gáz lehúzott ablaknál a kipufogó cső és a dísz csővég között. Ha az utastérben csökken a nyomás, a csomagtér kopoltyú pedig átereszt akkor a dob körüli burkolt térben is csökkenhet a nyomás. Szerencsére nálam eddig nem jelentkezett ilyen, vagy csak nem használtam pont így az autót, de teljesen elképzelhető.
mr_oven2024-08-28 20:33:44 // 36447
Kedves SD ! A legtöbb kérdésre a válasz a leírásban benne van. A kipufogó szag bejön ha le van húzva az ablak és ha nem akkor is. A leghatásosabban, leggyorsabban akkor jelenik meg, ha kb 5cm,re van lehúzva a bal első.( Csak akkor dohog, ha a hátsó is lehúzott. ) A csomagtartó valóban kiszellőzik alacsony fordulat mellett 1500-3000 és főleg ha túlnyomást csinálok. Az azonban nem megengedhető, hogy egy keményebb előzés után mindenki tekeri le az ablakot és fúldoklik. A leírásomban nem CO-irok, hanem széndioxidot CO2 , Ez azért van, mert ennek magasabb az aránya és jobban mérhető egyszerűbb olcsóbb eszközökkel. Nem az 1800ppm CO2 a veszélyes, hanem ami vele együtt még kijön. A CO2 viszont a detektálásra tökéletes. Két másik autómban nem változik a levegő összetétele a csomagtartóban. Marad 410ppm. A jobb kopoltyún nem látok hibát, a balhoz nem lehet könnyen hozzáférni, pedig onnan érzem jobban a csomagtartó ajtaja íves tartójának kivezető rése mellett a dob fölött. Ezt kívül a kerékdob felől próbáltam letakarni de nem segített. Ezt az esetet még nem mértem, de még megmérem.
SD2024-08-28 19:46:52 // 36445
ha csak egy ilyen zsák szerű izé lenne ott az túrót sem ér.. a viszont olyan gumis csappantyú akkor annak vákuumra zárni kéne? nem hollott bele valami a csomagtartóból?
Amúgy meg ha garis a probléma a saját mérésedet meg tudod ismételni a szerelő jelenlétében és onnan nincs vita. Ha nem is azonnal de állást kell foglalniuk, kipu gáz nem kerülhet az utastérbe, résen keresztül.. esetleg hibás a kopoltyúd?
SD2024-08-28 19:37:19 // 36444
A csomagtartód nem lehet lukas a kipufogó felé, ott valami tömítés hiányzik akkor .. szerintem..
Addig értem hogy a kip és a kipu vég között mondjuk a lökös alá kerülhet a gáz tegyük föl, de menet közben onnan pont hogy ki kéne húznia a szélnek.
De a lökös felől kéderrel tömített a csomagtartó, alulról pedig az a kis műanyag doboz szintén tömített a dob felől sztem.
A másik hogy egy DPF autó, bemelegedett motorján milyen kipufogó gázt tudsz te érezni??
A CO-mérést értem, mert CO nyilván jön ki belőle, de hogy annak szaga lenne..?
Illetve ha megy a venti elvileg mindig túlnyomásnak kéne lennie a kabinban?
Milyen ablak állásban csinál vákuumot az autó?
Én menet közben pl: nem tudom elviselni csak azt ha első balka tökig lehúzva és hátsó ablak olyan 3/4-ig vagy felette hogy ne dohogjon, de ezt is csak egyedül mert a család rinyálna azonnal.
Addig értem hogy a kip és a kipu vég között mondjuk a lökös alá kerülhet a gáz tegyük föl, de menet közben onnan pont hogy ki kéne húznia a szélnek.
De a lökös felől kéderrel tömített a csomagtartó, alulról pedig az a kis műanyag doboz szintén tömített a dob felől sztem.
A másik hogy egy DPF autó, bemelegedett motorján milyen kipufogó gázt tudsz te érezni??
A CO-mérést értem, mert CO nyilván jön ki belőle, de hogy annak szaga lenne..?
Illetve ha megy a venti elvileg mindig túlnyomásnak kéne lennie a kabinban?
Milyen ablak állásban csinál vákuumot az autó?
Én menet közben pl: nem tudom elviselni csak azt ha első balka tökig lehúzva és hátsó ablak olyan 3/4-ig vagy felette hogy ne dohogjon, de ezt is csak egyedül mert a család rinyálna azonnal.
mr_oven2024-08-28 19:27:54 // 36443
Kedves Giulia Tulajok !
Egy évvel ezelőtt érdeklődtem a fórumon egy hibával kapcsolatosan, mely szerint az utastérben kb, 5000-es fordulatnál nagyobb sebességgel haladva beáramlik a kipufogó gáz.Ezt gyorsítja és erősíti ha kb 5cm-re lehúzom az ablakot,. Az egészet egy 10000 km-es Giulia 2.0 200LE autón tapasztaltam. Addig nem is nagyon hajtottam, azaz vélhetően kezdetektől fennáll a hiba. Mivel garanciálisan elutasították és azt mondták, hogy nincs rá megfelelő gyors diagnosztikai módszer, ezért magam kezdtem mérésekbe. Vettem egy széndioxid mérőt és haladtam előlről hátulra. A motortérben semmi, a kipufogó toldásoknál semmi, csomagtartóban magas az érték. 2 perces 5000 fordulattal egy menet után a normál levegő széndioxid ppm 410-ről 1800-ra ment fel. Vizsgáltam a kopoltyúkat, de csak az akku mellettit tudtam teljes körűen megvizsgálni. Úgy látom ez rendben. A gáz a kipufogó végéből jöhet. A kipufogócső és a külső diszkarima között nagy rés van. Eltömtem egy vizes ronggyal. Láss csodát, a megimételt mérések csak 550ppm-et mutatnak és nem érzem a gázt.
Diagnózisom a következő: Az a gyanú hogy a rövid kipufogó lehetővé teszi, a mellette lévő résen a keletkező turbulencia által a visszaáramlást, a lehúzott ablak keltette vákuum pedig beszívja a csomagtartón keresztül az utastérbe a gázt. Kettős hiba áll fenn. Az előbbi rövid cső és rés lehetővé teszi, ami tervezési hibának tűnik. A vákuum pedig a tömítetlen csomagtartón beszívja mer van mit. Az első a nagyobb probléma. Ez olyan mint egy földelt készülék esetében nem lenne jó a földelés a készülék kábelén. Nem észlelem addig amíg nincs zárlat a készülékház és a fázis között, de ha bekövetkezik akkor nagy baj is lehet..
Tapasztal valaki hasonlót ? Szívesen segítek megmérni a visszaáramlást a csomagtartóba és utastérbe.
Egy évvel ezelőtt érdeklődtem a fórumon egy hibával kapcsolatosan, mely szerint az utastérben kb, 5000-es fordulatnál nagyobb sebességgel haladva beáramlik a kipufogó gáz.Ezt gyorsítja és erősíti ha kb 5cm-re lehúzom az ablakot,. Az egészet egy 10000 km-es Giulia 2.0 200LE autón tapasztaltam. Addig nem is nagyon hajtottam, azaz vélhetően kezdetektől fennáll a hiba. Mivel garanciálisan elutasították és azt mondták, hogy nincs rá megfelelő gyors diagnosztikai módszer, ezért magam kezdtem mérésekbe. Vettem egy széndioxid mérőt és haladtam előlről hátulra. A motortérben semmi, a kipufogó toldásoknál semmi, csomagtartóban magas az érték. 2 perces 5000 fordulattal egy menet után a normál levegő széndioxid ppm 410-ről 1800-ra ment fel. Vizsgáltam a kopoltyúkat, de csak az akku mellettit tudtam teljes körűen megvizsgálni. Úgy látom ez rendben. A gáz a kipufogó végéből jöhet. A kipufogócső és a külső diszkarima között nagy rés van. Eltömtem egy vizes ronggyal. Láss csodát, a megimételt mérések csak 550ppm-et mutatnak és nem érzem a gázt.
Diagnózisom a következő: Az a gyanú hogy a rövid kipufogó lehetővé teszi, a mellette lévő résen a keletkező turbulencia által a visszaáramlást, a lehúzott ablak keltette vákuum pedig beszívja a csomagtartón keresztül az utastérbe a gázt. Kettős hiba áll fenn. Az előbbi rövid cső és rés lehetővé teszi, ami tervezési hibának tűnik. A vákuum pedig a tömítetlen csomagtartón beszívja mer van mit. Az első a nagyobb probléma. Ez olyan mint egy földelt készülék esetében nem lenne jó a földelés a készülék kábelén. Nem észlelem addig amíg nincs zárlat a készülékház és a fázis között, de ha bekövetkezik akkor nagy baj is lehet..
Tapasztal valaki hasonlót ? Szívesen segítek megmérni a visszaáramlást a csomagtartóba és utastérbe.
RomeoOne2024-08-28 18:59:08 // 36442
Na de én pont azt mondom, hogy nekem a nappali módon belül is állitgatja ezeken a fokozatokon
SD2024-08-28 18:54:40 // 36441
Ja igen a fényszórót azt fényérzékelővel kell hogy kapcsolja de ugyan úgy mint a GPS-t átrakja esti módba akkor teszi át a másik fényerőre a műszerfalt ha átállítottad.
RomeoOne2024-08-28 17:32:50 // 36440
Ezen a vidin van külön éjszakai és nappali fényerő is. Csak a nappalit választja ki, az 10 fokozatú, de feltételezem az éjszakai is annyi akkor. Nem egyértelmű, hogy ez a műszerfalra is vonatkozik-e, de nekem határozottan együtt, szinkronban változtatja a fényerőt. Ez alapján akkor mégis csak azt mondanám, amit először, hogy ez magától, dinamikusan változtatja nálam.
RomeoOne2024-08-28 17:13:55 // 36439
De, állítgatja. Nálam olasz módban van a fényszóró, mindig megy. Csak azon gondolkoztam, hogy ez a nappali/éjszakai mód-e. De nem, mert nappal is állítgatja erősebb megvilágítás különbség esetén. Nyilván akkor feltűnő, ha beérek valami erősen árnyékos helyre vagy kiérek onnan.
Persze lehet, hogy ez 2 beállított érték, amit a fényérzékelővel kapcsolgat...
Persze lehet, hogy ez 2 beállított érték, amit a fényérzékelővel kapcsolgat...
SD2024-08-28 16:58:18 // 36438
Akkor elkérjük, RomeoOne és Gmann számát:) priv:)
SD2024-08-28 16:57:16 // 36437
Szerintem nem állít utánna két beállított érték van, ha megy a tompított és ha nem, szerintem.
De olyan telefon féle állítgatósra nem is lenne igény szerintem.
A fényérzékelő a klímát segíti, az is valójában hő érzékelő a szélvédőnél középen, mert ha süt a nap máshogy kalkulál a benti/kinti hővel.
De olyan telefon féle állítgatósra nem is lenne igény szerintem.
A fényérzékelő a klímát segíti, az is valójában hő érzékelő a szélvédőnél középen, mert ha süt a nap máshogy kalkulál a benti/kinti hővel.
RomeoOne2024-08-28 15:18:34 // 36436
Most elbizonytalanodtam. Ha világosból valami sötétebb helyre érek, akkor látom, hogy leveszi a fényerőt a műszerfalról meg a középkonzoli képernyőről is szinkronban. Nyilván azt nem veszem észre, ha alig változik a fényerő, akkor ahhoz utánállít-e.
Shadin2024-08-28 15:16:54 // 36435
Csak VIN alapján tudom megmondani, nincs olyan ePer jellegű funkciója, hogy leszűrjem típusra. Vagy minden és bogarássz a széljegyzetekben, vagy pedig egzakt autó és akkor csak azt dobja ami benne van.
Shadin2024-08-28 15:14:22 // 36433
Nem csattan ugyan, de idegesítően ránt, olyan Zsigulis olcsóautófíling :-(
Shadin2024-08-28 15:12:04 // 36432
Furcsa lenne, de hát Giuseppe csodákra képes.
Neked van feltehetőleg a műszerfal környékén lévő fotódióda alapján fokozatmentesen változó műszerfal fényerő?
Neked van feltehetőleg a műszerfal környékén lévő fotódióda alapján fokozatmentesen változó műszerfal fényerő?
SD2024-08-28 14:47:47 // 36431
Meg tudnán nézni hogy a QV fék a Veloce fék és a Super fék ugyan azon központi egységgel megy-e?:)
A QV 360, Veloce 330, Super 300 első.
A QV-hez hátul kell másik felfüggesztés elem a két nyereg miatt az tuti.
De pl: a 300-as és 330-asra ugyan azt az ABS pumpa vagy master cylinder egységet hozza? Esetleg a QV-ra?:)
A QV 360, Veloce 330, Super 300 első.
A QV-hez hátul kell másik felfüggesztés elem a két nyereg miatt az tuti.
De pl: a 300-as és 330-asra ugyan azt az ABS pumpa vagy master cylinder egységet hozza? Esetleg a QV-ra?:)
SD2024-08-28 14:45:53 // 36430
Ilyen part katalógusod honnan van?
SD2024-08-28 14:22:27 // 36429
Az ilyen hajtás összefeszülés lehet.. ha nem csattan szerintem nincs vele gondod.. ha csattan akkor kettőstömegű kezd halódni.
SD2024-08-28 14:21:42 // 36428
Ehez nem kell érzékelő, csak már feényerőt ad a háttérvilágításnak ha felkapcsol az automata lámpa és mást ha el van kapcsolva.
Szerintem tudja a külön értéket, próbáld ki hogy vedd maxra nappali, 0 állásban és vedd le valamennyire estiben elvileg azt menti.. de most 100%-ra nem vagyok biztos.
Én azért nem állítgatom nagyon mert ha veszem vissza fényerőt fakulnak az olcsó monitorok és az elég bénán néz ki:D
Szerintem tudja a külön értéket, próbáld ki hogy vedd maxra nappali, 0 állásban és vedd le valamennyire estiben elvileg azt menti.. de most 100%-ra nem vagyok biztos.
Én azért nem állítgatom nagyon mert ha veszem vissza fényerőt fakulnak az olcsó monitorok és az elég bénán néz ki:D
SD2024-08-28 14:19:34 // 36427
hát nekem 2000 alatt csak elindulásnál és esetleg ha csurgok és én beleváltok akkor jár:D
Shadin2024-08-28 14:13:25 // 36426
Az én bajom a nagyon alacsony fordulaton üzemelő motor esetén történő gázelvételnél fellépő "csuklás" per rántás. Akkor ez más rángatás lehet.
Csak sík úton csinálja, enyhe emelkedőn vagy lejtőn soha. :-(
Csak sík úton csinálja, enyhe emelkedőn vagy lejtőn soha. :-(
RomeoOne2024-08-28 14:11:11 // 36425
Műszerfalvilágítás téma, jól gondolom, hogy környezeti fénynek megfelelő automatikus fényerőszabályozás nincs?
Lehet, hogy felszereltség függő, nekem van.
Lehet, hogy felszereltség függő, nekem van.
SD2024-08-28 14:09:28 // 36424
Az ia lehet hogy MA -tól a hátsó difi ig van egy ilyen lógás ami összeadódik és a kettőstömegű kap ilyenkor egyet amiből csak ennyit vesünk észre..
Az az érzésa hogy "na mi lesz már most megyünk vagy gurulunk"
Nem torpan csak ránt egyet, de most erőseben érzékeltem.
Az az érzésa hogy "na mi lesz már most megyünk vagy gurulunk"
Nem torpan csak ránt egyet, de most erőseben érzékeltem.
Shadin2024-08-28 14:09:04 // 36423
Műszerfalvilágítás téma, jól gondolom, hogy környezeti fénynek megfelelő automatikus fényerőszabályozás nincs? Ami a 159-ben pl. volt.
Ill. a nappali/éjszakai kézzel állítható fényerő egymástól független beállítást enged?
Kikapcsolt fényszórónál ugye mindig nappal van neki, állítható egy nappali fényerő a műszerfalon, ha meg fixen felkapcsolom a fényszórót, akkor a külső szenzora alapján váltogatja azt amit egyszer a nappalinál, másszor meg az éjjelinél állítottam be neki?
Hogy mia faxért nem fért bele a költségekbe egy prosztó fényérzékelő azt nem tudom :-(
Bár sokkal olcsóbb lett volna szerintem, egy beállítható alapjelhez képest a műszerfalban lévő érzékelő állítgatná fel le a fényerőt :-( Ahogy azt a 159-ben is tette :-) Ja meg ahogy minden más autó is teszi kb...
Ill. a nappali/éjszakai kézzel állítható fényerő egymástól független beállítást enged?
Kikapcsolt fényszórónál ugye mindig nappal van neki, állítható egy nappali fényerő a műszerfalon, ha meg fixen felkapcsolom a fényszórót, akkor a külső szenzora alapján váltogatja azt amit egyszer a nappalinál, másszor meg az éjjelinél állítottam be neki?
Hogy mia faxért nem fért bele a költségekbe egy prosztó fényérzékelő azt nem tudom :-(
Bár sokkal olcsóbb lett volna szerintem, egy beállítható alapjelhez képest a műszerfalban lévő érzékelő állítgatná fel le a fényerőt :-( Ahogy azt a 159-ben is tette :-) Ja meg ahogy minden más autó is teszi kb...
SD2024-08-28 14:07:25 // 36422
Az az üzemállapot mikor elérsz egy fordulatot majd nem növeled a gázpedál állást inkább kicsit visszább veszed, de nem szándékosan, kb. olyan mint mikor téved egy potméter, vagy reccsen a hifi hnagerőszabályzó. Ehez tudom hasonlítani.
De simán lehet hogy a motor ilyen részterhelésen nem tudja mennyit kéne épp befecskendezni, mert nincs levéve a teljesítmény, de nincs eleresztve a gáz, csak minimálisan visszább.
Onnan vagyok kihegyezve erre hogy a 155-ön volt vagy 10k km-em amikor a 8V olajnyomással működő vezérlés módosítója lötyögött a helyén, és eltájolta néha magát. Akkor csinálta ezt csak erősebben, teljesen mindegy mikor ha épp a vezérlánc rántott rajta egyet akkor a lötyögés miatt elfokolta a vezérélést.
Simán lehet hogy a multiair-ban is van ilyen állapot mikor nem megfelelő a keverék egy pillanatra valamilyen átmeneti görbe vagy tuggyatököm mi miatt:D
Erre tippelek.
De simán lehet hogy a motor ilyen részterhelésen nem tudja mennyit kéne épp befecskendezni, mert nincs levéve a teljesítmény, de nincs eleresztve a gáz, csak minimálisan visszább.
Onnan vagyok kihegyezve erre hogy a 155-ön volt vagy 10k km-em amikor a 8V olajnyomással működő vezérlés módosítója lötyögött a helyén, és eltájolta néha magát. Akkor csinálta ezt csak erősebben, teljesen mindegy mikor ha épp a vezérlánc rántott rajta egyet akkor a lötyögés miatt elfokolta a vezérélést.
Simán lehet hogy a multiair-ban is van ilyen állapot mikor nem megfelelő a keverék egy pillanatra valamilyen átmeneti görbe vagy tuggyatököm mi miatt:D
Erre tippelek.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.