Fórum >> Típusok >> Giulia

RomeoOne2023-05-26 09:03:23 // 30948
Hát fényezés alatt fényezőt értek, aki meg tudja jól csinálni :D
Biztos van Pest környékén sok, aki meg tudja rendesen csinálni.

Talán G-MANN-nak volt már hasonló esete.
denil12023-05-26 08:55:31 // 30947
Épp most jártam utána.
200k az önrész, így ez nem járható.

A fényezés alatt gyári márkaszervízt értesz ugye?
Épp a minap láttam egy Giu csoportban,h valaki külföldön hasonló problémával szenvedett ugyanilyen felnin és állítólag macerás ez a "sima fekete".

Van neked / bárkinek fényező, javító ismerőse vagy vigyem márkaszervízbe?
RomeoOne2023-05-26 08:46:32 // 30946
Meg kell kérdezni, de lehet nem éri meg a kínlódást, mert lefényezik annyiért, vagy alig többért, amennyi az önrészed lenne a casco-val.
denil12023-05-26 08:38:47 // 30945
Sziasztok!

Sajna sikerült durván leharcolni az egyik felnimet, választhattam,h egy teherautó viszi el az oldalát az autónak vagy én húzódom le. Van valakinek ötlete,h mit lehet tenni ebben az esetben? Márkaszervíz is tervben van, de azért nem bánom ha valakinek van kézzel fogható segítsége.

Egyébként sajnálatos,h hiába peremvédős a gumi, gyakorlatilag eláll a peremtől ( gyári konfig ) és már mind a négy felnin van kisebb sérülés ezek miatt ( előtte egyik autómon sem volt ).

Illetve cascora lehet javítani az ilyet? Tudom függ tőle, de általános cascoban benne van vagy a felnisérülés az külön kategória mint mondjuk a természeti kár?



Köszönöm
leopop32023-05-25 20:25:31 // 30944
Nálam ugyanez a szitu minden gyári még benne lassan cserélni kéne. De nagyon jól fog még DZ szerint ennyi km-t amennyit használom még nem is kell cserélni.
leopop32023-05-25 20:23:03 // 30943
Minden egyes szegmensben a MES-ben de amúgy mennyit forgot a kerék de azt is meg lehet nézni hányszor írták az ECU-t.
WarbiRunner (Gyuri)2023-05-25 20:17:34 // 30942
A fékkel semmi extra, full generál, tárcsák betétek. Még minden a gyári benne, "kicsit" elkopott.
RomeoOne2023-05-25 19:50:13 // 30941
De azt nyilván az ECU-ban is átírják. Emlékszem, a dízeleknél olyasmiket néztünk, hogy hány regenerálási ciklusa volt a DPF-nek, aztán, ha kijött, hogy 200 km-enként regenerált, ott már látszott vmi turpisság. Benzinesnél nem tudom, hogy mit lehetne nézni. De az, hogy az ECU mutat valamit, magában semmit nem jelent.
leopop32023-05-25 19:23:14 // 30940
ECU kiolvasás. Illetve amit kinéztem azért ment ki egy kereskedő elhozni nekem, pont hozott más is onnan így könnyű volt. Cserébe ő is átnézte de nem értette miért akarok Alfát tipikus szöveget megkaptam akkor is 🤣
leopop32023-05-25 19:20:41 // 30939
Gyorsan telik az idő hirtelen már a Giuliát fogod bütykölni 😁
Fékekkel mi a terv a piroson?
leopop32023-05-25 19:19:25 // 30938
Igen majdnem írtam is hogy mindegy kb 🤣
berobbantam2023-05-25 18:23:41 // 30937
Mielőtt menni akarsz add cel postán vagy gls-el.Pár 2-3 nagyorrúért elviszik.Mondjuk én a tescós 3x5 fokosat hurcolászom a berlina 156-al😀
SD2023-05-25 15:47:07 // 30936
lehet hogy alá saccoltam így játszó autónak:)
SD2023-05-25 15:38:47 // 30934
pont ez volt hogy többé nem vihetek sittet a szeméttelepre ez van:D:D:D
még az üveget is olyan szégyenkezve viszem hogy egy Giuliával oda beállni:D
SD2023-05-25 15:37:47 // 30933
de van tetőcsomagtartóm de hogy néz ki egy létrával, akkor inkább veszek egy újat a mátrába házhozszállítással:D:D:D
RomeoOne2023-05-25 15:36:56 // 30932
És azt honnan lehet tudni, hogy valós 93 ezer km volt a Breradban? Külföldi magánszemélytől vetted személyesen kint? Vagy van valami tuti módszer? Érdekelne, hogy hogy lehet az ilyet biztosra tudni.
WarbiRunner (Gyuri)2023-05-25 15:24:14 // 30931
A GIulia majd akkor kezdhet rettegni, ha öregszik. Valamiért az öregedő vasak vonzanak hogy piszkáljam őket :-) A pirosat hamarabb kapom a kezeim közé, már épp tervezem hogy a nyáron lekapom a fékeket róla. Már Föci barátom meggyőzött, hogy ez jó lesz nekem XD
Liquid2023-05-25 15:20:37 // 30930
veszélyes dolog ám ilyen szavak közé egyenlőséget tenni :D
leopop32023-05-25 15:17:25 // 30929
*Szájer=szar
Csak a telefon kijavit…
leopop32023-05-25 15:16:11 // 30928
Nekem is csak működő autóim voltak!
Valós 93 ezer km vettem a Brerát, előtte a Skoda is mivel családon belüli volt valós 101 ezer km ültem bele.
Most az i20 céges 45 ezer km van benne.
Tehát ezt a részt nem is értem…
Lakás felújítást mi is most nyomjuk az asszonnyal igaz fater segít mivel szakmabeli így gyorsan haladunk. Szinte kész plusz munkaórár nem kell idegennek fizetni aki tákolt Szájer csinál.
Brera ugyanigy áll a garázsban óvóm és közel sem a lom kategóriát vettem meg.
De amúgy ezt a hsz-t amire válaszoltál, Warbinak küldtem nem neked csak te válaszoltál rá 🤣🤣🤣
WarbiRunner (Gyuri)2023-05-25 15:02:49 // 30927
Vonóhorog! A Wartburgomon és első Alfámon volt horog, azóta is hiányolom. Nem kell egyterű, meg kombi, csak egy kultúrált horog. Filérért lehet futót kölcsönözni, vagy elkérem a szomszédtól. Sódert, kisszekrényt, biciklit, akár létrát, elhurcolsz vele amit kell.
A Giuliára meg is rendeltem a horog előkészítést, aztán megláttam hogy csak lökös vágással rakható fel és megtudtam, hogy nincs(!) valódi gyári szerelésű vonóhorog. Ami szomorú mert a szomszéd 17 éves 3-mas BMW-jén gombnyomásra ugrik ki a horog a lökös alól. Apróság, lényeges apróság... Azóta inkább a pirosra gondolkozok egy leszedhető fejű vonóhorgon, csak valahogy még nem jutottam el a kivitelezésig. Vagy előbb utóbb Kazesnak lesz igaza, aztán ha ki Giuliáztam magam, lement a gari, beülök egy F150 raptorba, és játszok kicsit az autózás más szféráiban is :-)
SD2023-05-25 14:27:58 // 30926
nem tudom nekem mindig működő autóim voltak:D
amit nem kellett szerelgetni, illetve az első volt egy rakat szar, de azt el is adtam nagyon hamar:D
Én nem hiszek benne hogy magánemberként egy műszakilag tisztességgel megcsinált autót jobbá lehet tenni..
Még a szakemberek által felújított sem tud már olyan lenni mint a gyári..

Én egyetem alatt a kecót újítgattam:D:D:D akkor dolgoztam a NavNgo-nál:D:D:D Pl: azokból a 3d-s épületekből 600db.-ot én rajzoltam:P

Persze akkro már ott volt a garázsban a 155 minek is szerelgettem volna, azt szépen óvtam és jó volt, igaz nem is a lom kategóriást vettem meg:)))
leopop32023-05-25 14:20:40 // 30925
Egyetemistaként kezdtem én is a Brera projektet. Persze előtte már egy évet dolgoztam.
Ugyanígy élvezem, persze akkora módosításokat azért még nem csináltam.
A zöld autóid így járnak résztől félek, ezért kérdeztem először, hogy a Giulián csináltad-e 😅
Valahogy érzem, hogy ott is megvan benned ez csak a gari idő le kell teljen 😅
leopop32023-05-25 14:15:27 // 30924
Igen egy klasszikus Alfára gondoltam azt tuti élveznéd 😁😎
SD2023-05-25 14:10:39 // 30923
pl: most hogy a faszomba vigyem vissza a létrát a mátrába a nyaralóba?:D:D:D
Nem lehet felrakni a Giuliára:D:D:D:D
Esetleg ha este osonnék:D:D:D
SD2023-05-25 14:08:49 // 30922
amúgy a legnagyobb EVER hiba az alfa marketing-ben hogy Alfásoknak készítik, pedig az alfás baromira nem a marketing miatt vesz alfát... én pl: 5 évig néztem és nem mozgatott meg, és végül elindult a hangya és onnan nem volt se logika se megálj, azóta próbálom kikogikázni hogy ez most így jó:D:D:D

De egy nem alfás nem erre fog menni, mert ő a többi kacathoz fogja mérni... és ez nagyon nehéz terep...
SD2023-05-25 14:04:04 // 30921
én ismerem magam az a baj:D

A 155-nél vettem V6 motort hogy majd belerakom, nyálaztam a Q4-et hogy majd az is lesz... meg wide body kit-re kértem árajánlatot:))))

A Giulia superre is vannak ilyen ötleteim:))))
Pl: lezsírozni elrakni a gyári alkatrészeket ilyen új állapotában, és kapna egy GTAm optikát, meg egy kis motor tuningot:)))

Vagy ha végleg révbeér a sötétzöld lobbi akkor nagy szomorúsággal elbúcsuzunk a belsőégésű motortól és kap egy villanyt, és akkor tényleg mehet a zöld rendszám a mostani kerekeivel:D:D:D:D

De ugye hogy ez milyen tempóban lesz:P

És úgy is hagyom eredetiben és használom óvatosan, mert így jó ahogy van:))))
Prémium Álom:)))) Csoda hogy egy ilyen megbarmult világban még ilyen bárhol átment az ilyen termékeket szeretem a legjobban..:D Ott van benne az érték, és valamiért a piac nem képes felvenni, és így az öledbe hull, egyszerűen csoda!!!
WarbiRunner (Gyuri)2023-05-25 14:03:02 // 30920
Ezt a könnyebbet megkérdőjelezem :-) Abban az értelemben igen, hogy volt honnan javulni. Viszont annyira férc technika volt, hogy minden módosításhoz agyalni kellett és valami egyedi alkatrészt készíteni, vagy gyárttatni végül. Az ötös váltó felrakáshoz a Six Ball-nál gyárttattam féltengelyeket, Solton Trabis srácok hegesztették a váltótartót, az esztergályosuk egy üveg pálinkáért esztergált a lendkerékből, és folytatható a sor. Egyetemista költségvetésből igazából egy elvetemült hobbi volt. Kevés pénz, sok idő, és a kihívás, hogy abból ami van mit tudok kihozni. Igazából nagyon hiányzik ez a játék, szerettem autót építgetni. A zöld 146 projektet is piszokul élveztem. Valhogy a zöld autóim végül így járnak:
RomeoOne2023-05-25 12:02:49 // 30919
A lángnyelvet még fel tudod fújni az oldalára, az +50 lóerő :D
SD2023-05-25 11:54:04 // 30918
Azért egy keletnémet csodához könnyebb hozzátenni mint egy Alfához:)
Persze le a kalappal ha már azt is tudományosan csináltad:)))

De én pont úgy vagyok vele hogy 50 elvetemült mérnök amit megcsinált azon fejleszteni nehéz lesz, esetleg azokat a pénzbaszari dolgokat tudom majd kigyomlálni belőle amiket a management nyomott le a mérnökök torkán:)))

Illetve ha valahol mégis sikerült bele hekkelniük valami plusz értéket a drága olasz mérnökönek, amit nem vett észre a szarrágó pénzügy:D azt majd idővel kiaknázni, legyen az 400le formájában, vagy ugyan ezen teljesítmény elosztása 30 évre és akkor elég a 200le :)
WarbiRunner (Gyuri)2023-05-24 21:40:40 // 30917
Már elszaladt az, de ki tudja. A 146 TD újítgatást is élveztem, egy klasszikus Alfát bírnék buherálni tutira :-)
leopop32023-05-24 16:00:37 // 30916
Azt látom nagyon élvezted ez leír az biztos 😎
Lehet kéne egy régi Giuliát nézned és hasonlókat csinálni vele míg nem szalad el az áruk még jobban 😁
SD2023-05-24 15:21:43 // 30915
Nekem az alfában pont ez a deal hogy nem kell építgetni, úgy jó ahogy van, már gyárilag tuning a vas:)

De aki azt nem tudja hogy ez egy gyárilag tuningolt, cucc annak sajnos üzemórás.

Bár ebben is nagyot fejlődtek:)
SD2023-05-24 13:59:22 // 30914
Nekem zenei ismereteimet felhasználva van némi elképzelésem erről a hang kérdésről:)))

- kiáramló gáz mennyisége, ezért kell a lökettérfogat és itt vesz le a dinamikából a turbo
- kipufogó hangolása, magyarul a rajta végig áramló gáz lökés hullámai amit hangként érzékelsz

Giuliára egy olyan kipufogót kellene szerkeszteni, ami szabadon engedi a gázokat azt a végdobbal tudod a hangerőt beállítani.
Ha létezik ilyen kellene egy rezonátor a rendszerbe ami az 5-6k RPM tartományban dupla frekvencián sajátfrekvenciás rezgéssel ráerősít. Kvázi egy oktáv felharmonikust kapsz magas fordulatnál.

A tubi style csinált ferrari kiput-t ilyet:) Alfára sajnos nincs plusz freki benne:)

És ki kéne venni szoftverből ezt a varthburgos 150kg-os lendkerék fordulatszám visszaeresztést... mert ez valami katasztrófa.

Ha ezeket a módosításokat meg tudnánk csinálni a 4 hengers Giulia úgy szolna mint a régi kis köbcentis V8-ak:)))

De a fő kérdés hogy a GME T4 2.0 MA. motor egy borsószemkirálykisasszony vagy egy vént tökös ribanc mint a régi 8 szelepes TS :))) Ez meg csak évek multán derül ki. Addig én tuningba nem fognék, addig cél az állag megörzés :)

Egyépként fordulatszám növelésre szelep rugókat kell hekkelni, de még pár gond lehet ott.. :)
WarbiRunner (Gyuri)2023-05-24 11:06:23 // 30913
Jó móka volt. Tipikus idilli hétvégi kép:

Átlag szemlélőnek valami öngyilkos a kormányt buherálja egy életveszélyes roncson.
Amúgy a képen ott a ritka KMGY fordulatszám mérős műszer, a mégritkább Irmscher Raid kormány felszerelésének mozzanata a "rogyóagy"-ra, és szemfülesek az igényesen kivágott váltókulisszát is észreveszik, ami olyan amilyen, de nem véletlen XD
leopop32023-05-24 10:29:54 // 30912
Igen csodálkoztam is volna hogy garanciás Giulián ilyeneket nyomsz. 😅
Akkor innen van a user name is 😉
Szépen módosítottál azon mindent is akkor 😁
Persze így szépen láttad, ha cserélsz valamit hogyan változik az autó.
Jó projekt lehetett 😎
WarbiRunner (Gyuri)2023-05-24 09:19:26 // 30911
Biztos nem a Giulián :-) Volt egy épített Wartburgom. Ott mindennel is szórakoztam, az autós élményeim gyökere. Nem netről túrtam, hogy hogy kéne ültetni, rugóállandót mértem, kiszámoltam és beállítottam a rugókovácshoz (még volt ilyen) :-)
Az az autó a keletnémet szörnyűség szintről egy igazán szórakoztató autóvá vált a végére. Megszámlálhatatlanszor volt kint belőle a motor, és nem is mindig ugyanaz ment vissza. Volt, hogy összerakás után derült ki, hogy a fogaskoszorú az 1.4 Seat lendkeréken nem passzol az 1.6 ABU blokkal hozott önindítóval, és még sok egyéb. A kipufogó is volt mindenféle. Két dobos, egy dobos, hátul nagy cső, elöl nagy cső. Mivel egyszerű lélek volt az egész, szépen érződött, hogy mi mit okoz. Niylván egy az egyben nem igaz minden tanulság ma, de az alapelvek ugyanazok :-)
leopop32023-05-23 19:41:57 // 30910
Videón nekem mindenki azt hiszi, hogy boxer a Brera. Élőben pedig hogy V6 de valójában egyik sem 😅
Tényleg valami eszméletlen szép hangot csinálnak az olaszok. Még úgyis hogy csak a hengerfej, vezérlés és direkt befecskendezés Alfa kb a JTS motoron. Meg aztán még ki tudja mit módosítottak.
leopop32023-05-23 19:38:05 // 30909
Az biztos 🤣
leopop32023-05-23 19:37:00 // 30908
Nem volt. Clioból volt meg később mikor összeálltak a Nissan-nal akkor kapott elég sok Renault V6 ot a 350Z-ből.
De Thalia az nem 😅
leopop32023-05-23 19:33:36 // 30907
Nem is tudtam hogy szórakoztál ilyennel.
A Giulián?
De amúgy most ezen a verzión is gondolkodom majd ha lesz Giuliánk. Bár tényleg előtte ki kell próbálni melyik verzió a legjobb. Eddig Halesz autójának a hangja tetszett a legjobban a 2.0 közül. De ami fixen kell az a downpipe. Kiváncsi lennék azzal hogy szólna Halesz autója.
Igen tudna többet forogni de csak meg kell írni.
Az biztos 😁
leopop32023-05-23 19:28:09 // 30906
Szakadok 🤣🤣🤣
Kazes☻2023-05-23 16:28:55 // 30905
Mert eddig csak dízel Alfáid voltak... ez az első rendes! 😉😅
WarbiRunner (Gyuri)2023-05-23 15:49:39 // 30904
Simán, a köbcenti nem minden. Az olaszok a gyújtási sorrenddel, furat/lökettel eleve valamit másképp csinálhatnak, karakteresen más az Alfa motorok hangjának üteme is mint egy átlag sornégy. Bokszeresebb, vagy hogy mondjam. Az 1.4 is hallhatóan ilyen ütemesebb járású, az első hetekben aggódtam is, hogy kihagy, vagy miért ilyen darabosan pöfög a cső vége. Oszt azé' mer' olasz és így jó. :-)
SD2023-05-23 11:54:35 // 30903
Ugyan ezt hallgattam épp:D
Kazes☻2023-05-23 11:24:58 // 30902
És lehet, hogy csak egyhárom sornégy! 😉😅
WarbiRunner (Gyuri)2023-05-23 08:52:51 // 30901
Ez mi szépen trombitál :-)
Kazes☻2023-05-22 22:54:04 // 30900
katt :)
Liquid2023-05-22 17:29:20 // 30899
Thalia V6 még gondolatkísérletnek is morbid :D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.