Fórum >> Típusok >> Giulia

WarbiRunner (Gyuri)2024-10-14 17:45:44 // 37463
Haha, ez csak kósza gondolat. De már ez is jobb irány, mint a Renyó 5, nem?
Kazes☻2024-10-14 15:24:57 // 37462
Figyelemmel kísérem! ;)
WarbiRunner (Gyuri)2024-10-14 14:32:07 // 37461
Látod én meg azon agyalok, hogy kéne még egy 1.4 Multiair. A Kakucson rájöttem, hogy építeni kéne egy rendszámos versenyautót. Valami Koni vagy Bilstein futóművel, PU szilentekkel, toronymerevítővel, mart féktárcsákkal, hibrid turbóval, egy jobbféle downpipe, és egy rendes program.. semi slickeken nyilván. Lassan a gyerekeket isel kell kezdeni vezetni tanítani, hát legyen rendes oktatóautó a háznál 😆
WarbiRunner (Gyuri)2024-10-14 14:16:26 // 37460
Hogy még én küzdjek vele hogy megtudjam? 😆 Még ha egy Posche-t vett volna, vagy egy Alpine-t, vagy valami izgalmas szagos hangos autót. De hogy jszp- nvillanyautóra keressek? Tutinem 😅😆
quash2024-10-14 13:41:54 // 37459
Alvázszám alapján nekem is 1 liter elég lett volna.
Gyakorlatban kellet még ~3 deci ... :D
Szóval sajnos az sem tuti.
SD2024-10-14 12:10:51 // 37458
Én fiat 500-ra gondoltam, asszony meg nem:D
SD2024-10-14 12:05:34 // 37457
Azért mert offtopic:D Amcsi villanymozdony:D
SD2024-10-14 11:50:14 // 37456
úgy van hogy mikor biztosítást kötsz, le kell fényképezned az autót hogy sérülésmentes, úgy hogy egy papíron látható a biztosítási szám is.

Ezzel védik magukat hogy ne lehessen azt csinálni hogy tk-ra teszed az autót majd kötsz egy biztosítást és fizesse ki.

Ezek után gondolom a 2 hét egy újabb biztosíték, hogy ha 2 héten belül bénázol, biztos megvan hogy mennyi százaléka ilyenkor mi történik..

Ezek a feltételek, el kellett fogadni hogy 2 hétig indoklás nélkül felmondhatják...
SanyiJTD2024-10-14 10:13:01 // 37455
Lecseréltem, mert miért ne :D Váltóolajat is lecsereltem. Többféle diffi van, van amibe 1,4l kell azert vettem 2litert. Nem talaltam jelolest, hogy milyen diffi van az enyemen, ezert inkabb vettem kettot, hogy nehogy keves legyen. Alvazszam alapjan lehet lekerdezheto lett volna, de mar mindegy. Ugy voltam vele, hogy 30 utan ledobom megint ha mar megmaradt, de az autot ugye eladtam, igy nincs szuksegem ra.
RomeoOne2024-10-14 09:54:46 // 37454
Abból már lekérdezhető JSzP-n a vasaló márkája :D
WarbiRunner (Gyuri)2024-10-14 09:44:56 // 37453
A rendszámán kívül mást nem látok tükröződni, mi lett végül?
RomeoOne2024-10-14 09:09:35 // 37452
Rá is kérdeztem most a srácnál, azt mondta a 190-hez volt közelebb, de az M0->M6 irányban mentek. Azt mondta a Mazda 6-tal is át szokott menni ezeken 140-nel. Akkor lehet nekem is bátrabbnak kéne lennem :D
RomeoOne2024-10-14 08:38:59 // 37451
Most ezt nem értem, miért mondhatná fel a biztosító a biztosítást?
SD2024-10-14 02:29:48 // 37450
Aki a tükröződésben a villanyos járművet véli felfedezni annak pár info mint OFF teszt tapasztalat.
A hangulata jó, hátsókerék 240 nem tudom mennyi lóerő.. "megy mint a barom"

De ami itt érdekelheti az embereket: a Giulia egy kezes, virgonc és könnyed autó, egyáltalán nincs az az érzés hogy gyenge lenne, sőtt:)

Könnyebb, ugrik, felébresz, minden is.
A másik kiszámolt, klnyelmes, halk, lenyugtat.

Ma már ki merem próbálni hogy 50% akksival indulok:D:D:D Remélem hazaérek:D
Mondta asszony minek viszem el mindig:P?:D Mondom hát most a Giu-n felmondhatja a biztosítót 2 hétig a biztosítást, bármikor, szóval szordínó van:P:D
SD2024-10-14 02:23:58 // 37449
Az utak nem versenypályákok:) Le legyetek túl elágaszkodók, legyetek inkább bátorak :D

A sportauspuff emígyen megreszelődött:)


Na most amellett hogy elég béna képeket csináltam mert még sok dolgom volt, siettem is..
Azért csak elmentem egy próba karikára, ugye a Casco most újra van kötve még két hét nyugi... rohadjanak meg hogy milyen alapon akar lenyúlni 90 ezer forinttal úgy hogy nem okoztam semmi kárt... ha meg úrjakötöm akkor kevesebb.. csodavilág..

Szóval a 7-esen gurulgásztam egyet, mert itt most nem a sebesség hanem a hanghatások érdekeltek:)

Tehát:
- hidegen továbbra is hangos:D:D:D ezek szerint a dob maga is szól az utastér felé:
- melegen teljesen elhalkul

- terhelésre alacsonyabb frodulaton szerintem jobb lett, de se nem mértem, és kb. 3 km-et mentem szóval igazából majd még figyelem:)))

- 3000 fordulat fölött egészen élvezetes orgánuma lett az autónak:)))

Még a sportkipu vég reszelésről hogy először nekikezdtem vasfűrésszel, mert nem találtam a flex-et:)) Hátt:D:D:D
Na de aztán úgy döntöttem előtúrom, és így lett 1 óra levágni, megcsiszolgatni eme szobrászati remekművet.

Köszönet Shadin cartársnak, aki áthagyományozta rám eme remek pár aliexpress típ. DE aczél, és full egyszerű de nagyszerű kipuvéget.

Ja a gyári véget ki kellett szerelnem, ettől aggódtam, de kifért és nem is randa:)

Még állítgatni lehet majd, egyelőre jó, vagy 10 évre:D
RomeoOne2024-10-13 19:25:14 // 37448
Biztos lehet ezeken még gyorsabban is átmenni. Egyik haverom az M4 Competetion-nel (F82) átment ott a 3-ason 180-al (igaz az M0 irányában). Másik srác mesélte, aki mellette ült, azt mondta k.rva félelmetes volt.
Shadin2024-10-13 15:21:55 // 37447
Basszus, én is vettem 2 litert, így majd nálam is marad egy?

Miért cserélted?
Shadin2024-10-13 15:20:35 // 37446
1-es 120, mert ott még baszaxanak
2-es, ha nincs senki a felhajtóról akkor 140, dilatációt kilengi
3-as és 4-es már egyszer megvolt 150-nel mert valami gyökér nagyon tudott mögöttem egyenesben jönni és idegesített :-)

Batta észak lehajtó 115, pedig az a Tehénnel megvolt 120-szal.
Öregszem :-(
SanyiJTD2024-10-13 10:39:28 // 37445
Maradt bontatlan 1 Liter Ravenol diffi olajam. 0.9 kellett az enyémbe , de 2 litert vettem. Tudja a gyári specifikációt. Egy 5-ösért vihető :)
Illetve még van segregátor szűrőm, dízeleseknek kelleni fog előbb-utóbb :D
RomeoOne2024-10-13 09:01:37 // 37444
Én olyan 120-130-cal szoktam átmenni az első kettőn, akkor még a bioakusztikus sebességhatárolóm nem sípol a jobb oldalamon. Az elsőt lehetne jobban hegyezni, a másodikat nem szívesen a 2 dilatációs hézag miatt. A 3. az 140-es simán. A 4.-ben meg megint ott az ugrató, de annak neki lehet nagyon gyorsan is menni, mert nem olyan éles.

Dacsi2024-10-13 08:47:57 // 37443
Sziasztok! Látom előkerült a TwisSpark emlék a fórumban és feltenném itt a kérdést hátha régóta Alfát birtokló tagok zsigerből válaszolnak: a héten Olaszországból került hozzám egy 89000 km-et futott patika 156, 1.8 TS, 2000-es évjárat. Motorja szépen jár, de 4000-es fordulattól elfogy, kínlódik. Volt bárkinek hasonló probléma? Valamint honosítás után szeretném elvinni olyan mesterhez aki érti és tudja a TwinSparkot. Tudtok ajánlani ilyen szerelőt? Köszönet
Shadin2024-10-12 21:42:07 // 37442
Mennyi a normasebesség az M0 felől az M6 elején azokban a kanyarokban?
RomeoOne2024-10-12 19:14:18 // 37441
Ja, a kapcsolódó szolgáltatások az nagyon nem prémium :D Mondjuk, ha a szerviz jó meg van egy megbízható szerelő az sokat dob, de azért ha egy BMW vagy Mercedes mellé odatennénk support-ban az Alfát... Mintha a Liverpool játszana Karancslapujtő ellen :DDD

De ezeket megbocsátom neki, amikor összeolvadunk és faljuk a kilométereket. Ahogy ez fekszi az utat, ahogy durrog váltáskor, ahogy megindul, amilyen magabiztossággal változtat irányt a kormánymozdulatokra... Minden úton újra szerelmes leszek. (Sztem az asszony már féltékeny :DDD )

Ma gondoltam kipróbálom milyen az M31-ról az M0-ra átvezető íven 140-el átmenni. 137-el kezdtem meg, mire a végére értem 145 volt (csak ki tartani akartam a sebességet, kicsit mélyebbre tolhattam a pedált). Kicsit félelmetes, de az autónak, úgy tűnt, ez egy könnyed manőver volt. Kézhátról még lazán megaláztam az M2-est is - ami a külsőben olyan 110 körül cammogott - ahogy bevágtam elé az épp megszűnő sávomból és egy gázfröccsel otthagytam a "porban".

Aztán még befűztem az M0-M6 átvezető közel 90 fokot fordító íveit is, azok is mindig csábítanak, hogy vajon mennyivel lehet még átmenni rajtuk? Csak ott egynémelyik íven ott vannak a dilatációs hézagok és nem szeretnék váratlan meglepetést azok miatt :D
Liquid2024-10-12 18:33:39 // 37440
Ez vezérlés módosító para is olyan volt mint az olajfogyás, volt akinél jelentkezett másnál nem. Gyanítom hogy ott is azokkal volt leginkább gond akik szórakoztak az olajjal, nem gyári alkatrészt raktak bele, vagy nem annyi volt az autóban amennyit az óra mutatott :)
Nekem egyikkel se volt gondom.
WarbiRunner (Gyuri)2024-10-12 17:44:14 // 37439
Nem tudom, hogy én izgulni fogok e :-) Dupláztam a tétet a Giuliával, így már két multiair motor boldogít. És ami tök érdekes, hogy a Giulietta miatt nincs rajtam para. Az az autó jön-megy, és ad egy olyan megbízhatóság érzetet ami nekem nagyon szimpatikus. A Giulia még fiatal és garis, de nem tudom, hogy ugyanezt a bizalmat ki fogja e vívni hosszú távon.
Halesz2024-10-12 14:03:23 // 37438
Nálam már 114K és izgulok :)
Amúgy volt már olyan, hogy dadogott induláskor, aztán elfelejtette és azóta is vígan működik.
Zselé2024-10-12 10:29:00 // 37437
Ma reggel a FB csoportba írt egy szegény kolléga, kinek a 2 éves 30k-t futott autója megmakkant, valószînű akku.

Hívta az Assistance-ot, nem volt sokkal beljebb. Egy bécsben ülő indiai callcenteressel tudsz beszélgetni, aki annyit tud hogy trélert küld… az se biztos, hogy hétvégén.

Na szerintem ez az, ami nem prémium!

Maga az autó minősége, műszaki megoldásai szerintem elférnek a prémiumok közt, mondjuk egy erős 4-essel (ha azt veszem, hogy hogy csukódik az ajtó, meg mi meg nem zörren a beltérbe).

De a kapcsolódó forgalmazói szolgáltatásokat megismerve sírva rohanna bárki egy Suzukiért…

Persze, a vezetési élmény, motor/váltó/futómű és a design, az mindent visz - ezért vettük. De a fenti elmaradók miatt életképtelen egy ilyen piacon a dolog, pedig csak egy ici-pici hiányozna! Azaz az autó értékéhez és pozícionálásához megfelelő szolgáltatási színvonal…
Piritu - 1.000.0002024-10-11 22:01:46 // 37436
Bocs, csak 470e volt a TS, a többi csak benzines volt...
Piritu - 1.000.0002024-10-11 21:39:30 // 37435
"A ts 16V vezérlésmódosítója ami persze összességében olcsóbb alkatrész volt.. az pl: 60ezrenként tuti kuka volt, hidrotőkék stb.. LMM, trafók stb.. " - érdekes amit írsz. Bő 600e TS km alatt nem nagyon volt ezekkel bajom. Vezmódosítót is csak a gyárban beszereltet kellett cserélnem, amit utána beraktak más sosem. PHuBi most 110e-nél jár, abban még az eredeti van...
leopop32024-10-11 21:37:49 // 37434
Óriási igazad van. Tű pontos megfogalmazás 👌
leopop32024-10-11 21:35:48 // 37433
Kb a 159/Brera 2.2/3.2 JTS vezérműláncához hasonlítanám az esetet. Ugyanolyan rejtély mert van akinek 60 ezer km nél cserélték a gyárit mert megnyúlt van akinek 250 ezernél 😅
Piritu - 1.000.0002024-10-11 21:34:53 // 37432
Hétfőn voltam a győri Alfa szalonban.
Az ott látott választék pecsételi meg az Alfa sorsát. Egy személyautó, két SUV és messiásként várjuk hozzá a harmadik SUV-ot :-(

OFF
Két teremmel odébb a Mazda szalonban meg egy csodálatos kétüléses kabrió hívogat...
Még szerencse hogy már Fiatként megnézegettem és számomra nem alternatíva a GTV/Spidernek.
ON
Piritu - 1.000.0002024-10-11 21:29:39 // 37431
...ezért nem lehet választani. Van ami van (maradt)...
Zselé2024-10-11 21:07:30 // 37430
Hmm miközben egy cikk szerint halomban állnak az eladatlan Giuliák odaát?
carver2024-10-11 20:07:06 // 37429
hallottátok hogy már nem Imparato az Alfa vezére?

félreverték a harangokat a Stellantisnál, nagyon remélem hogy nem pecsételődik meg az Alfa sorsa. USA-ban egy vicc, hogy nem lehet már QV-t venni, 1 azaz EGY felszereltségi szinttel lehet Giuliát és Stelviot venni...
carver2024-10-11 20:03:51 // 37428
próbálok nem gondolni rá.... ~69000 km, pár hete járt le a gari...
VKG231!!! (156+75)2024-10-11 17:07:55 // 37427
Nem volt kuka 60 ezrenként. Hidrotőkék se.
SD2024-10-11 16:39:47 // 37426
Másrészről viszont vannak 400-500 lóra húzott 1.4 MA motorok, és futkosnak azért szép számmal..

A ts 16V vezérlésmódosítója ami persze összességében olcsóbb alkatrész volt.. az pl: 60ezrenként tuti kuka volt, hidrotőkék stb.. LMM, trafók stb.. nem kevés pénz volt ott ilyen rejtett bombákban.

A Giulia 7-8 évesen meg futómű, váltó, kaszni, belső, minden jó, az MA modul ami kérdéses, de erre mondom hogy egy szoftveres optimalizáció, vagy valami olaj trükk csak kialakul előbb-utóbb..
zgi5212024-10-11 15:41:21 // 37425
Egyetértek, ráadásul ez az MA probléma húzódik generációkon át tizenéve, nem hiszem el, hogy ez nem orvosolható, kezelhető ennyi idő alatt. Sztem akad olyan vevő akit ez elijeszt a benzines Giutól..
SD2024-10-11 15:07:48 // 37424
Nekem most 30 ezer és eddig pöpec:)
SD2024-10-11 15:07:01 // 37423
Én ugyan azt tervezem csinálni mint eddi mindig:
- igyekszem felmérni milyen ütemben amortizálódik
- ehhez hozzáigazítom a használat gyakoriságát
- ezzel beállítom a pénz folyatás ütemét

Az így megspórolt dellát elkölthetem tuningalkatrészre:D
Pl karbonfarok és 300le csipptuning, ezesetben sajnos asszony elég csúnyán megkárosított, mert végül a csipptuning és a karbonfarok is neki jutott, egy tesla-hoz ragasztva:D Viszont Giuliával így ellovagolunk a végtelenbe mert ebben az esetben tényleg csak akkor lesz elővéve amikor kell:))))

:O..... :D hogyén mekkora egy jószívű vagyok, de minek?:D
G-MANN🍀2024-10-11 15:04:14 // 37422
Nem, ott minden ok, nem vol csere, tökéletesen működik.
Zselé2024-10-11 14:34:40 // 37421
Az, amit írsz, egy szomorú dolog, de igen: kb. a W124-es Mercivel ment a sírba a teória... annak is vagy 30 éve lassan.

Bizony, minden "prémium" autónál megvannak ezek a dolgok. Egy millió Ft sok pénz, de az inkább 700 ezer - és ennyit költöttünk el épp egy fél éve a 13 éves, 400k-t futott 159 váltó-kuplung-kettős tömegű trióra ;)

Ezek az autók sokkal bonyolultabb műszaki megoldásokat tartalmaznak, mint egy Corolla. Ennél fogva, hogy mi mennyire lesz tartós, azt az idő dönti el, de úgy néz ki, ennek a típusnak ez a "baja".

Megteheted, hogy mindig garis prémiummal jársz: sok pénzt áldozol, és mindig jó lesz neked. Megteheted azt is, hogy veszel egy faék autót, ahol nincsenek ilyen gondok.

Meg megteheted, hogy veszel egy 5-6 éves, 100k felett futott, már nem garis prémiumot az új ára szűk feléért, a többit meg ráköltöd a szervízen...

Kb. ezeket látom. Olcsó, jó, problémamentes - ezekből kettőt lehet választani :)
SD2024-10-11 14:07:22 // 37420
Akkor megvolt a faceliftben is a csere?
SD2024-10-11 14:06:54 // 37419
Hát elég nagy vész, főleg hogy egyáltalán 300 ezer km előtt szóbakerül.
Ezt úgyértem hogy más gyártóknál ennyi egy futómű javítás, vagy egy sor injektor vagy mittom.. ilyen kopó fogyó alkatrészek..

Azért azt is vegyük hozzá hogy egy 1500kg-os autó, ami tud 5 litert fogyasztani és 200-300 lóerő, EURO6D és 5 személyes.. 5csillagos törésteszttel..

Nem lehet minden kazánacélból:D

Én akkor is azt mondom amit a váltóval műveltek az EURO normák miatt az rázza szét, amióta láttam azt a videót amit belinkeltél, egyre erősebben látom ez a motor nem úgy van balanszírozva hogy bármikor 2000-es fordulat alá kéne menjen..

Konkrétan a főtengely körül, a hengerfej a turbo van a legtávolabb, ezek kaják a legnagyobb amplitudóval ezeket a kiegyenlítetlen rezgéseket, és kb. mintha megráznál egy vödör csavart úgy verik szét egymást az alkatrészek.

Ha valami miatt chiptunigot iratok ez lesz az első amit orvosolni szeretnék!
A "kávédaráló hang" az valójában motor daráló hang szerintem.
WarbiRunner (Gyuri)2024-10-11 13:23:37 // 37418
Nem a legnagyobb vész? Nálam kicsapja a biztit ez a hozzáállás, hogy a prémium attól prémium, hogy lehet menőzni vele, hogy egy egymillás szerviz ugyan mi nekem. Tényleg erről szól a "prémium" kategória, hogy veszek valamit, aztán mosolyogva milliókért tákoltatom, hogy működjön? Közben boldogan hátradőlök, hogy ezt is megtehetem? Milyen idétlen hülye világ ez?
A prémium eredetileg..régen, amikor még volt értelem az emberek fejében. Na akkor azt jelentette, hogy egy drágán megvehető valami, cserében műszaki igényességet, és tartósságot kap a vásárló. Valamit, ami jobb, mint az átlagos.
Ma már prémium autó nincs. Prémium vevő van, aki boldogan fossa bele a pénzét a prémiumnak nevezett gyártók zsebébe.
G-MANN🍀2024-10-11 12:19:24 // 37417
Nálam
My19
36ekm-nél volt cserés
My21
50ekm és minden okk
SD2024-10-11 12:04:32 // 37416
Na most pont ez van velem is:D
SD2024-10-11 12:03:29 // 37415
Én hallottam 150-200 ezret futottat is.. nem törvényszerű, én szerintem nagyon használat függő.. De tegyük hozzá hogy az 1 milliós árával nem a legnagyobb vész ami bekövetkezhet. Azt kéne megoldani hogy lehessen felújítani...
WarbiRunner (Gyuri)2024-10-10 22:08:20 // 37414
Nem tudom. Itt a fórumon elég sok autóban cserélték, sajnos lehet azt mondani, hogy 50-100e közti élettartamot tud. Persze az sem igaz, hogy minden 100e fölött futott autóban már cseréltek, szóval lehet hogy szerencsétől függ, lehet hogy a használat módjától, nehéz megmondani.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.