amúgy elkelt szűk haveri körön belül pikkpakk. Két használható (5-6mmes) Pirelli gumival a négyet dobtam el 100k-ért (rossz esztétikai állapotban plusz az egyiket görgőzni is kellett), mert sürgősen kellett a zsé a négy vacsiúj, igaz jó szar kínai gumival szerelt Milanora. Én meg azt vadászgattam négy éve. :-)
Így már érthető :) Én a télivel csak azért nem megyek 180 fölé, mert 190-et tud a gumi hivatalosan. Jövőre viszont vmi olyat keresek ami olyan 250-ig szavatolt.
Lehet.. Most 18-as felnit vadászok 5x98 lukkörrel...
Ha valakinek van eladó, az szóljon SOS.. :)
Vane gy 5x100-as hibátlan 17"-os MOMO Corse garnitúrám, egy szezont futott, 30%-os gumikkal. Ha netán valaki ilyet keresne.
Egyébként igazad van, semmi extra, csak tapad, csak csendes, csak esőben se csúszik és 0 fok környékén is működik... :-)))
A német autópályán azért rendesen extrém kivetelménynek van kitéve, főleg ha csak egy 180-0 fékezésre gondolok a rücskös betonon. Mindig a mögöttem jövőtől féltem, hogy meg tud-e állni mögöttem.
Életének nagy részét az "Autobohn"-on töltötték az enyémek. :-))
Na az lehet. Nekem a menetzaj és a pihepuha lágyság nem annyira fontos. Első ugya a nyitott tető zava miatt le van sz..va, másodikra meg ott a coccolino.
Mivel elég sűrűn 160 felett járkálok, illetve 200 feletti tempó sem ritka, így fontos, hogy ebben a régióban jó legyen a tapadás és a kezelhetőség.
Az oroszlános autómon nekem is az volt. Nem mondom, hogy rossz, de semmi extrát nem tapasztaltam.
Bár az is igaz, az az autó nem száguldozásra való, így nem kellett neki extrém esetekben teljesítenie.
156-ra nagyon tudom ajánlani a Prelli PZero-t nagyon jó gumi. Tapad rendesen és az esőben is nagyon jó.
Erős kopás után cirka 2mm profilmélységgel szárazom még mindig jól tapad, de 2 esőcsepp után már nagyon rossz.
szerintem igen, a puhább gumi rugalmasabb, jobban "idomul" az úthoz. Nem véletlenül kopik gyorsabban. Ráadásul rugalmassága miatt nem olyan "keményen" csapódik az úthoz forgás közben, emiatt halkabb.
Sokféle gumim volt, de maradtam a Nokiannál pont a csendessége miatt.
Volt szerencsém F1-es gumit megtapogatni, az is puha volt mint a rágógumi.
És attól jobb lesz?? :)
Alapvető észrevétel: A szimmetrikus gumi szokott nyüszíteni és nagy a gördülési zava. Az asszimetrikus nem olyan villantós, de nem nyiszog, nem zajos és megy rendesen.
Csendesen ajánlanám a figyelmedbe a Nokian gumikat, az egyetlen nyári gumi - tudtommal - amelyikben szilika van. Puha, nem nyikog és 5-10 fokban is működik. Pár garnitúrát már elhasználtam, sose volt gondom vele...
Nekem a nyári is az volt. Nem mondom, nem orosz gumi amivel 20 évig hajtasz, 2 szezon max. Téli nekem is Conti, bár hozzáteszem, hogy életem LEGJOBB téli abroncsa a Dunlop WinterSport volt. Na az olyan volt a hóban, mint gyenge nyári gumik az aszfalton. Mindkettőt tudom ajánlani.
Sőőőt, Contival esős hideg időben is mentem, ott is tartotta a kanyart. Egy éve hasonló tájban volt egy hideg nap, amikor a pálya itt-ott jeges, itt-ott taknyos volt én pedig 220-al száguldottam végig az autópályán nyomós okkal. És nem téli volt fent, hanem a Conti nyári. Szal le a kalappal.
Nekem az a vicc volt, hogy hamar felrakattam a télit, és jöttek még rá a 15 fokok. Azt kellett tapasztalnom, hogy a téli 15 fokban is sokkal jobb, mint a nyári Michelin. Az meg kicsit gáz...A Conti télen, hóban pedig hihetetlen jól kontrollálható, mindíg rácsodálkozok, hogy hogy tarthatja így úton az autót. Ha egész durván belengetem az autót is egy megfontolt precíz mozdulat és máris egyenesen megy...szerintem nagyon komoly :-) Egyedül az olvadó jeges/havas kombinációt nem szereti, de azt szerintem egyik se..:-))