Fórum >> Típusok >> GTV-GTA

TarP2005-10-12 17:15:52 // 529
Vannak dolgok, amivel nem viccelünk... ...csak a verés után :)
TarP2005-10-12 16:13:59 // 528
De igaza van Kod-nak, én is bepippantam volna, ha valaki nem hiszi el, hogy 241-el mentem, vagy hogy szétrepedt a kipufogóm... akkó mér' mondom, ha nem hiszi el? Akkó adja a főnökét, ha nemhiszi el! :)
TarP2005-10-12 16:04:47 // 527
Mieza lincshangulat? Szerintem Ollahnak még az is feltűnne, ha az idő előrehaladtával szép lassan töltődne fel a benzintankod :) Egyébként nem forrósodik túl a motor nagy sebességnél, nekem is 80° körül van... Városban rögtön hamar 90°.
TarP2005-10-12 15:42:26 // 526
Nekemmá mindegy, csak 1700 legyen :) Megnézed nekem megvan-e az ingyen kipufogó ? Vagy szerlejem rá a csatornát a ház ódalárul?
TarP2005-10-12 15:30:28 // 525
Valaki valamit aggyon mosmá 1700-ért, vagy monnyon le! :)
TarP2005-10-12 15:21:15 // 524
Naná, hogy érdekel a véleményed! Okay, beszélek Csörivel, mert sok kis tennivaló van a gépen, szerencsére egy sem veszélyforrás... Selénia ilyen occó? 2000Ft, akkó rákenem a Valvoline-t a szomszéd Toyotájára :) oszt veszek Selénnyát.
TarP2005-10-12 14:47:14 // 523
Jó ez Gio, de hová vigyem, hogy 150-ért meglegyen? Tudsz címet, telefonszámot? Ha nekeverjek olajat, akkor megint Valvoline Racing 10W60 lesz, mert abból még literek vannak bontatlanul... A Gyertya mindegy milyen, csak a hőértéke jó legyen?
TarP2005-10-12 13:47:39 // 522
No felmérettem a gép műszaki állapotát...Kellene itt: 1. kipuf javít, vagy csere, mert szétrepedt a középső dob utáni cső-rész. 2. Vezérműszíj csere, gyertyák is. 3. Hátsó kerékagycsapágyak. 4. Első Féktárcsák, kézifékbeállítás 5. Szelepházag beállítás, tömítések cseréje... 6. Kormányszervónál olajszivárgás-elállítás 7. Olaj+ Olajszűrő... Szóval kb 300 ezeret rá fogok költeni hamarosan! Kod, Péntáros, van már elég della a pártkasszában a 8C-re? Mer akkor az öreget nem javíttítom fel gyári állapotúra :) Más: Gyertyát milyet javallottok? Mennyibe kerül? Selénia olajat ki tud mennyiért/liter ? Keverhető az ValvolineRacinggal? Köszi, ha valaki segít.
TarP2005-10-11 15:43:06 // 521
Ez szuper! Én is akarok! Nincs itt egy orvos a fórumon, aki egy alufelni garnitútáért tudna nekem ilyen igazolást??? Kéne APEH-ra, BKV-re...Főnökre...Nyomakodós unszimpatikus kiscsajra...Benzinkutasra... :)
TarP2005-10-11 15:37:32 // 520
Ez a csúcs tuning! Minden nyüves szarcsimbókra teszünk egy jólhangzó márkanevet és máris kész a szuper SERVOLETT! Boááááá
TarP2005-10-11 15:28:54 // 519
Szóval "Nem üres a kasza, hanem csak túl jó hangulat." (??) Ezzel a dumával a valóságban is megnyernéd as vűlasztásokat HE! :) Mekkora az Alfa párt felhalmozott hiánya? Azonnal kisebbséginek tettetjük magunkat és már csorog is a 8C-re a della:)
TarP2005-10-11 14:52:22 // 518
Ja, egy hete szavaztunk meg és még mindíg/máris üres a pártkassza??? Mifolyikitt Gyöngyösön?
TarP2005-10-11 14:30:24 // 517
No jó, nektek nem jön be, akkor duzzogva fogom vezetni, a lenéző tekinteteket arcrezdüléásre sem méltatva :) Gio szerez majd rá hitelt, meg 1700-ért ilyen piros ruhát a barátnőmnek, és lehúzok 4-5 gyertyapipát, hogy a Matyizosok se érezzék kényelmetlenül magukat :) Ollah, tényleg nem akarom bántani a Zagatot, hidd el amikor itt volt tán '93-ban az autókiállításon, nem érdekelt más stand, miután megláttam... Mégis, ha fair akarsz lenni, kérdezz meg egy elfogulatlan nőt (esztétikát általában jobban érzik, mint a férfiemberek) és megtalalja benne a hibát: "A kerékjárati kiszélesítés íve elvész, az ablaké egy másik vonal, a hátsó rész pedig kupola, alatta egyenes fal." Harmóna kérem, harmónia... Bevallás szerint nem sok autógyár tud olyan autót csinálni, amiben nincs efféle keveredéz és zűrzavar. Még a Lambo-kon is van, Aston Martin DB9-en pl nincs...
TarP2005-10-11 13:49:32 // 516
Egyetértési ráta: 84%.
Vitakészség: 71%.

:)

156 OK. Teljesen OK.

RZ elől íves, hátuk szögletes, oldalról brutális, 6 lámpa vagány, de mégsem egységes valahogy. Megkérdezek egy esztátát minnyá...

Szóval egy ízig-vérig lelkes kicsit szedett-vetett brutális gép.

8C lámpái retrósak, de eccerűen nem létezik ennél kellemesebb a szemnek.
Lehet, hogy túlzok, de ez nagyon kész van.
Majd jön a Novitec, meg autodelta és nem talál fogást rajta:) Valami németes felnit rátehetnek, vagy ormómentes hátószárnyat, felfelé nyíló ajtót... De mindez nem fog javítani rajta, mert már nem köll...
TarP2005-10-11 10:56:30 // 515
Észre bizony! Zagato érdekes, különös, egyedi, de nem harmónikus! Viszont a 8C tökéletes harmónia! Ezért van az, hogy a Zagato, 155DTM... csak a rajongók figyelmét vonják magukra, viszont egy 8C-t meg fognak bámulni azok is, akik az Alfa Rómeoról aszszik a Béta Júlia elődje lehetett, vagy valami jékkrémgyár:) Szóval 8C = Tradícióépítő! Kell! Kell! Kell! Kell! Kell! Kell! Kell! Kell! Kell! Kell! Hány évesen lehet majd 5 millóért megvenni? :( A Maserati V8 van benne...gyagyi szívó :):) Nemesis még errre is tenne egy komprexort :)
TarP2005-10-11 10:22:16 // 514
Hali! Néztétek a "jövő Alfái" topicban a 8C videót ??? Tökéletes állat az az autó. Beleszerettem ám pillanat alatt...
TarP2005-10-11 09:41:54 // 513
Háhááá, én ötletszerűen iszom, nem előre megfontolt szándékkal, így én nem kaphatok érte olyan kemény büntetést :)
TarP2005-10-11 09:07:39 // 512
Amiről Te írsz az a Tokai asszú 5+puttonyos? :) Tegnapelőtt este nem volt K1 a Tv-ben, ezért 0.5 literet megittam Tokaiból, hát...elirányítja az embert : )
TarP2005-10-11 08:44:39 // 511
Azér hátsókerekesek a NAGYOK, mert úgy nem emeli a gép elejét, meg nem forog el olyan könnyen, hiszen hátra lehet tenni írtó széles abroncsot, hiszen nem kormányzott... Ok, 600ló legyen hátsó keréken, de 250 még nem veszélyes elsőn, főleg ha mély a gép építése, illetve elég széles... 600ló sem veszélyes lenne, hanem nem tudnád olyan jól kihasználni a keskenyebb első kerék miatt, meg azért, mert combomnyi vastag féltengely kéne, hogy elviselje a kiforgatott kormánynál odalépést :)
TarP2005-10-10 17:28:09 // 510
Ezt sose értettem... Mi az, hogy sok az első kerekekre x lóerő? Ha kiforog, kiforog. Nem pördül meg veled az autó. Látsd WTCC 270 ló körüli 1100kg-os autók és a BMW, Alfa közel fej-fej mellett. Szóval valaki monnyon valamit, vagy valami ! Tényleg kitépi a kormányt? Rallye autóban van ilyen, de nem a motorerő, hanem az útegyenetlenség tépi...
TarP2005-10-10 15:59:43 // 509
Hát, ha abba fújod a levegőt, úgy, hogy a 3.0V6 hajtja a kompreszort:) De csináld fordítva, a robogó motorja hajtja a kompresszrot, a levegő meg bele a V6-ba:) Így legalább könnyen állíthtod a nyomást, csak a kormányon pdahúzod a gázt a robogónak :)
TarP2005-10-10 08:55:37 // 508
Hétvégén megint 720km-rel több lett a traktorban... 1. 241km/h-t mutatott 6500-nál... Letilt vajon 5.ben is, vagy innen még gyorsíthattam volna 1-2km/h-nyit? Csk megláttam egy világos Audi TT-t és aszittem jogsigyűjtő :( 2. Gyorsultam motorosok ellen :) 90-ig vezettem, mert úgy látom azzal még nehezebb elindulni ügyesen...vagy egykerékre áll, vagy leesik a fordulat... Aranyosak voltak, körbeálltak, mint a Mad-Max-ben, csak nem volt náluk pájszer :)
TarP2005-10-07 14:25:04 // 507
Ja, én azt nevezem csomagtérnek:) A szülők így is mindíg sír-sír-nak, hogy túl gyors a kocsi, meg vigyázni köll ezzel joban, mint más ótóval...
TarP2005-10-07 13:41:14 // 506
A szép az, hogy az egész nyomatékgörbét megtolta felfelé, nem csak belerántott egyet. Veszek egy 3.0-ás motort és berakom a csomagtérbe, meghajtom róla a hátsó kerekeket, így kompresszorral:) Jó lesz az? :)
TarP2005-10-07 12:54:17 // 505
Értem én értem, de V6 mocsok drága újonnan. Várnom kell, míg valaki vesz egyet, majd megunja, vagy elbax rajta valamit és utána mevenni? Akkor inkább maradok a mostani ótónál és veszek bele egy új szőnyeget, meg egy Elvis figurát:)
TarP2005-10-07 12:35:17 // 504
A komprexor mennyivel olcsósabb a túrónál? Jól emléxem, a Novitec valami 3000Eur-éer szerel kompresszort, az 750e Ft...
TarP2005-10-07 11:54:07 // 503
A Maserati egy V8-as, azt pedig nehéz elmagyarázni. Az más szemlélet, más érzés...Hátasókerék, V8...háromágú szigony... Akkor érdemes megvenni, ha nem akarod lecserélni sokáig. Ez nem egy akármilyen autó, ez komoly egyéniség. A Brera pedig egy gyönyörű újdonság, de nem ugyanaz a szint, ezt tudjuk. Mindegy melyik mellett dönt Kod, én nem fogom lekutyázni:), és remélem megtesztelhetjük a kiválasztott gípet :)
TarP2005-10-07 11:37:17 // 502
Kod, a 2.0 JTS az 165 lovas benzinmotor, na azt akarom túrósítani, vagy kompresszorozni, mert bár szerettyem a V6-ot, 12 milló szerintem agynormális ár ezekért a gípekért. 7,7milló+túró, még talán bevállalható, ha lemondok egy két alap dologról: nők, kaja, pia... szóval menni fog :) :(
TarP2005-10-07 09:20:52 // 501
Hitelre menne az is, csak kockázatkerülő magatartást tanusítunk a választásokig:)
TarP2005-10-07 09:18:55 // 500
Inkább eg 2.0 Túró GT (7.7+1 millóért), mint egy 3.2 V6 (kb 12milóért) 165ló még kevés, 210-220 körül lenne a jó, de olyan motor gyárilag ninc:(
TarP2005-10-07 09:14:45 // 499
Ja, hogy 3200GT, nem Alfa GT ? Valljuk be, a Maseati egy másik világ...
TarP2005-10-07 08:59:55 // 498
GT? Mindenképpen ki kell probálnom egyet, hogy lássam mennyivel sportmentesebb, mint a GTV. Valaki, Novitec, Autodelta, Shufnitunning... Meg tudná turbósítani a 2.0JTS-t olyan 200-220 lóerősre? Ha igen, valószínűleg az lesz a következő ótóm...
TarP2005-10-07 07:59:51 // 497
Ez nem jó, mondás, ezalapján egy kortyot sem ihatok :( Szóvivő, csinálj másik mondást..... ....még a koalícijó előtt....
TarP2005-10-06 16:39:40 // 496
Mert mulaccságra vagyunk hivatalosak, kerti-party, meg vizes-pólómentes verseny :)
TarP2005-10-06 16:23:35 // 495
A %-ot mondd! a disznyó, mennyit fog fijalni ?!
TarP2005-10-06 15:35:54 // 494
De akkor mindenki elhinné, hogy szőke vagyok, ha F40-nel járnék. :) Sőt, mindenki olyan színűre "szőkítené" a haját, amilyen az enyém. ÉRTEM???? Ollah ez a Csabee túl sokat tud, elnevezzük ellenzéknek? Aztán majd szépen ellene fordítjuk a Világegyetemet :) és ha az se segít kiöntjük epoxi-gyantával :)
TarP2005-10-06 15:26:57 // 493
F40 addig volt sikeres, amíg nem engedtek nagy átalakításokat az utcai autókhoz képest. A sorozat elején Mclaren F1-ekkel vívtak nagy csatákat, holott F40 1/3-annyiba került és már öreg (5-6éves) modell volt. Ezután jött a FIA, felvásárolt mindent és a Lotus kipottyant, F40-ek nem voltak már ütőképesek a nagy konszernautók ellen... F 550 viszont jól bejött, meg a Maserati MC12... Nekem elég lenne az F40 Plázajáró ótónak:), meg Alfa talákozókon én lennék a szőke-göci :)
TarP2005-10-06 15:21:14 // 492
Szerintem szidjuk inkább az UFO-kat! Rohatt barbár genyák...

(Remélem sikerült elterelni a szót :)


Más: Hogy nézne ki ez aGTV-n?

Nagyon nem rá való?
TarP2005-10-06 15:06:47 // 491
Az Esprit jó volt a 24 órás endurance versenyeken, általában 1-1,5óráig vezetett, lenyomott gyakran F40-eket, vagy McLarenf F1-eket is, de utána füst -láng motorégés-szénkupac...

Az F40-ek meg végigmenték a 24 órát szinte mindíg.

Ezért maradt mag az én lelkemben az F40, mint A SPORTAUTÓ.
TarP2005-10-06 15:02:44 // 490
Szóvivő! Szóvivő!... Nincs ebben a pártban egy szóvivő, hogy a folyosói pletykákat megfelelő mederbe terelje ? :) Vagy legalább egy ombuc-manus ? Senki? Milyen párt ez he? Lopni se tudtok rendesen... Váááá
TarP2005-10-06 12:43:55 // 489
Sőt mindenkit péppé ver, akit "meggondolatlanul" inni, vagy "indokolatlanul" csajozni lát :)
TarP2005-10-06 11:56:24 // 488
Én is 2.5V6 192 lovas JAG-et, de nem nekem való...Rájöttem egy pillanat alatt. Túl finomkodós, túl nehéz, túl halk, meg FORDMONDEJÓ...
TarP2005-10-06 11:53:27 // 487
TE belehajszolod a Fő-Henceget a sipkáddal egy állati nagy kőccsönbe, oszt olyan rossz lesz neki, mint nekem :) Aston Martin jó, jó, meg gyönyörű, de hát azért nem Ferrari, vagy Maserati feeling no.
TarP2005-10-06 11:36:41 // 486
Angol koci??? Mán a korománya se jó helyen van HE! :)
TarP2005-10-06 10:38:36 // 485
Ha ezen felül vannak kérdések, akkor hívni kell a srácot. Szólj, ha lépjünk az ügyben.
TarP2005-10-06 10:29:16 // 484
-2001 április-i
-47000 km
-teljesítmény: 368 lóerő
felszereltség: ABS, navigáció, automata klima,xenon,18' alufelni,stb

Irányár: 6,4 millió Ft

(friss műszaki, németországból behozott)
Sürgős!


Van rajta hátsószárny:) Nemtom kell-e rá, de van.
TarP2005-10-06 10:26:36 // 483
Azért írtam, hogy "ilyen színű", mert nem töltöttem le a képeket. Ha komolyan érdekel, letöltök mindent, meg felhívom a srácot próbaút miatt, meg lealkudok belőle 1-2 FT-ot... De csak, ha tényleg ÉRDEKEL!
TarP2005-10-06 10:24:09 // 482
Hali, folyamatos 140-et próbáltam eccer, kb 200km-en át, hajnalban, nem kell fékezni-gyorsítani... kb 9,8 liter jön ki 100km-re. Ha 160-170 körül mgyek, már közel 11 liter. Ha van egy-egy 200-as etap, csak úgy erődemonstrációnak, az meglátszik:) Ha sokat tologatom az SLK-kat, mint a multkor, akkor 13liter... Írtam valaha, hogy barátnéni türelmes eléggé, ő tud 90-nel menni lakkott területen kívül 5-ösben, úgy 9,2liter körül esz... Város nagyon lábfüggő, meg hangulatfüggő... De 13 liter fölé még nem ment az átlagfogyim két tankolás között, bár városban nem szoktam ökörködni csúnyán, csak szépen hörögni, hogy lássak is valamit, ne csak csíkokat:)
TarP2005-10-06 10:00:08 // 481
Itt most megtűrjük, mert igazat mondtál. Legközelebb legalább két "bazzzeg" és "picsa" szót azért rejtsél el a mondatodban:)
TarP2005-10-06 09:52:40 // 480
http://intra.westel900.hu/pls/w_usr/hirdetes.nyit Nemtom, megy-e nektek, mert belső háló, de szívesen licitálok rá, ha valakit komolyan érdekel, meg mint dolgozó még körbe is tudom járni talán a témát-ki használta (gondolom egy öregnéni-azok szokták :) )...de komolyan.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.