Azokat, akik "elfelejtenek" jobbra tartani azokat nem szoktátok csekkel jutalmazni???
Megérdemelnék.
Zsolt1552010-11-28 10:34:33 // 815
Hardy2010-11-27 21:41:37 // 814
Még annyi hogy csak nálunk vannak ezek a határok. Külföldön van ahol 90 illetve 100 a max engedélyezett sebesség.
Hardy2010-11-27 21:37:52 // 813
Elvileg az újak már megfelelnek azoknak az előírásoknak, hogy hivatalosan menjenek annyival, mint a buszok. De ők mennek is bár nem hivatalosan, és náluk nem tart olyan sokáig egy előzés, bár ez váltótól és a lovaktól is függ. Pl. az egyik Renaultunk 210 ló 6-os váltó és megy max 100-at, a másik 150 ló 5-ös váltó, és tud 130-at is menni. Viszont jövöre euro3-tól felfelé ezeket is le kell szabályoztatni mint a nagyokat.
sty2010-11-27 21:29:52 // 812
Ok legyen 100 nem néztem utána csak a Neoplánok hátulján láttam,de akkor mondjuk a 7,5 is mehetnének ennyivel,és egyből kisebb lenne a torlódás,nem jól gondolom?
Hardy2010-11-27 21:25:02 // 811
Magamat nem, megteszik helyettem mások, de ez alól ki lehet bújni, ha nem a 3. autóval vagyok. Ha azzal akkor sajnos nem., akkor be kell fizetni. Van olyan kollégám aki szinte minden hónapba / 6 alkalommal/ hozzájárult idén az állami költségvetéshez.
Nálunk nincsenek 30-as, 60-as táblák hála égnek, mert akkor biztos oda zavarnának minket egész nap mérni.
Bár tudok olyanról aki megelégelte hogy állandóan ott mérnek és elektromos sokkolóval kiütötte a gépet. A mai napig nem jöttek rá mitől ment tönkre. Sajnos kevés az ilyen ember.
110-el nem mehet, csak max 100-al, de ahhoz sok feltételnek meg kell felelnie, hogy engedélyt kapjon rá.
Nálunk nincsenek 30-as, 60-as táblák hála égnek, mert akkor biztos oda zavarnának minket egész nap mérni.
Bár tudok olyanról aki megelégelte hogy állandóan ott mérnek és elektromos sokkolóval kiütötte a gépet. A mai napig nem jöttek rá mitől ment tönkre. Sajnos kevés az ilyen ember.
110-el nem mehet, csak max 100-al, de ahhoz sok feltételnek meg kell felelnie, hogy engedélyt kapjon rá.
sty2010-11-27 21:11:24 // 810
Magadat nem szoktad megbüntetni túlhajtás vagy gyorshajtás miatt amikor a 2.-al mész?Mert kiakasztók az indokolatlanul kirakott 30-60-as táblák és általában ott álltok ti a 3. autóval.Ja és még egy kérdés te mit szólsz ahhoz hogy a buszok pályán mehetnek 110-el,szerintem ez indokolatlanul sok a kamion vagy a 7,5-hez képest?
Hardy2010-11-27 21:10:10 // 809
Azért szoktam nekik adni ajándékot, hogy legközelebb eszébe jusson, hogy mágis át kéne menne azon a parkolón, vagy el kéne érni azt a 90-es sebességet legalább. Azért az 5-10 ezer forintért megéri...
Piritu - 1.000.0002010-11-27 21:06:27 // 807
De találkoztam, csak nem állítottam meg, hogy megkérdezzem, a Cartárs viszont - ha jól értem - beszélt velük.
A 70-es menők a kedvenceim, főleg, amikor lakott területen utolérve levillog. No, ilyenkor szigorúan betartom az 50-et :-)
A 70-es menők a kedvenceim, főleg, amikor lakott területen utolérve levillog. No, ilyenkor szigorúan betartom az 50-et :-)
Hardy2010-11-27 21:02:22 // 806
Én is az vagyok de értelmes választ még soha nem kaptam, sőt a válasz mikor felvetem a parkolón áthajtást az, hogy csak nem gondolom, hogy ő kimegy a parkolóba, hogy a másik el tudjon menni. Neki nincs ott dolga. De az hogy a másikat fenntartja az normális. Sajnos ez a tipikus Magyar mentalitás.
sty2010-11-27 21:00:43 // 805
Nem találkoztál még ilyennel, öreg papa vagy kőműves brigád lepusztult ládával,de akkor már a közutakról sem felétkezzünk meg a kedvencem az a személyautós aki mindenhol lakot területen belül kívül sőt még a kanyarban is 70-el megy,kint nagy nehezen leelőzöd a lakot területen meg visszaelőz és kezdődik az egész előröl
sty2010-11-27 20:54:33 // 804
Na végre még egy szakmabeli
Piritu - 1.000.0002010-11-27 20:50:48 // 803
Arra azért kíváncsi lennék, hogy miért megy valaki személykocsival 70-75-el autópályán? Még a Trabi is többet tudott.
Hardy2010-11-27 20:48:33 // 802
Igazából én közlekedem mind a 3 autóval autópályán. / Személy ,teher, rendőr/
Amit nem értettem soha, hogy az előzéseknél annyit kéne tenni a másik teherautónak, hogy egy másodpercre rálép a fékre akit előznek és nem tart órákig az előzés, mert amit művelnek kilómétereken keresztűl az nem állapot, főleg nyáron. Azonnal megvan a több km-s sor mögöttük, amiből vannak a balesetek.
Viszont tényleg vannak olyan személyautók akik 70-75 Km-s sebességgel haladnak, és nem lehet megelőzni őket a teherautóval, illetve nem szabad. Ezek szokták kapni a csekket ha a 3. járművel vagyok indokalatlan lassú haladás miatt. Ha képtelen gyorsabban menni, akkor menjen ki néha egy parkolóba és hajtson át rajta, addig elmeny a sor mögötte, vagy ne menjen autópályán. És nem is tudjátok mennyi ilyen van, ha nem jártok teherautóval. Én se tudtam, míg nem közlekedtem vele. Azért az a 10-20 Km óránként már sokat jelent, főleg egy nemzetközi fuvarban.
Amit nem értettem soha, hogy az előzéseknél annyit kéne tenni a másik teherautónak, hogy egy másodpercre rálép a fékre akit előznek és nem tart órákig az előzés, mert amit művelnek kilómétereken keresztűl az nem állapot, főleg nyáron. Azonnal megvan a több km-s sor mögöttük, amiből vannak a balesetek.
Viszont tényleg vannak olyan személyautók akik 70-75 Km-s sebességgel haladnak, és nem lehet megelőzni őket a teherautóval, illetve nem szabad. Ezek szokták kapni a csekket ha a 3. járművel vagyok indokalatlan lassú haladás miatt. Ha képtelen gyorsabban menni, akkor menjen ki néha egy parkolóba és hajtson át rajta, addig elmeny a sor mögötte, vagy ne menjen autópályán. És nem is tudjátok mennyi ilyen van, ha nem jártok teherautóval. Én se tudtam, míg nem közlekedtem vele. Azért az a 10-20 Km óránként már sokat jelent, főleg egy nemzetközi fuvarban.
Hardy2010-11-27 20:37:36 // 801
Hát a vezetési idők tekintetében van egy kis hiányosságod, de ha így vezetsz abból baj nem lehet :-) Sőt...
frank1562010-11-27 14:44:40 // 800
A pro és kontra hozzászólások, vélemények száma is azt mutatja, hogy létezik a probléma. Az, hogy mennyire sikerül ezt szabályozni, majd meglátjuk. Attól tartok, ismét a jó magyar mentalitás fog dönteni: a kamionos magasról tesz rá amíg meg nem büntetik, a rendőrség pedig egy újabb bevételi forrásnak tekinti az új szabályt. Mindenki jobban járt volna, ha a kamionosok jobban odafigyelnek és nem születik meg ez az intézkedés.
sty2010-11-27 12:25:01 // 799
Arról nem is beszélve hogy 1-2 személyautó szintén csak 80-al tötyög vagy még kevesebbel akkor a kamionos azt sem előzze meg,Én próbálok mind a két fé fejével gondolkozni és eddig bejött több ezer km-et vezetek hetente nem idegeskedem mert fölösleges még akkor sem ha 1-2 gyökér előttem tötyög vagy akkor sem ha 160-al elszáguld mellettem és akkora szelet csap hogy még a furgonom is meginog,AZ ÚZ MINDENKIÉ ez a lényeg azt kell megérteni,ami a személyautókat és a dugót illeti Bp teher már nem nagyon mászkál mégis dugó van és rengeteg baleset azokról is a kamionosok tehetnek????
sty2010-11-27 12:03:39 // 798
Elvileg 90-nél szabályoz le de mint ahogy a személyautóknál ott is csalnak az órák na meg egy kicsit manipulálják is a másik az egyik kamionban van 10t áru a másikban meg sokkal több és ez rengeteget számit
sty2010-11-27 11:59:58 // 797
Igen munkaruhákkal foglalkozunk,de Bp nem én járok
sty2010-11-27 11:56:28 // 796
Jelenleg furgonnal járok de jártam 1-2 nagyobbacska géppel is ezért tudom őket megérteni,de ezt tik is megérthetnétek az autópálya mindenkié ők nem tudják megtenni hogy egy 80-al araszoló kamiont 100-al vagy még többel megelőzzenek mert ugye úgy gyorsabb lenne,és ha belegondoltok hogy a belsősavban szinte mindig van valaki akkor ők ne előzzenek nekik nem kell sietni sehova,őket is hazavárják és nem több órával később mint titeket,persze vannak tényleg gyökér kamionosok is és ezzel nem őket védem.Sajnos a KRESZ van rosszul kitalálva pl azt sem értem hogy tarajig a 2,5 t fölötti furgonok is miért csak 80-al mehettek a pályán és azt sem értem hogy a nagy buszok miért mehetnek 40-50 emberrel 110-el?
sty2010-11-27 11:37:04 // 795
Én most furgonnal járok,de jártam sokkal nagyobbakkal is ezért is tudom őket megérteni,és ahol tudtam előztem is,sajnos muszály volt.Hát ahol lehet ott megyek,de ez nem azt jelenti hogy gyorsan megyek, próbálom az ésszerű határokat betartani,persze a 30-60-as táblák kiakasztanak
Poló2010-11-27 11:31:55 // 794
Ha annyira torlódna, akkor rálépek a gázra.
És hogy a személyautósokat is dicsérjük, sok gyökér van köztük is. Nem gondolnak bele, hogy egy teherautó vagy kisteherautó (ezzel már tapasztaltam) mennyivel nehezebb egy személyautónál és nem fog rajta úgy a fék. Simán kijönnek elém lakott területen belül, pedig csak 50-nel megyek. Vagy autópályán bejön elém és beleáll a fékbe, mert észrevesz egy 80-as korlátozótáblát Hegyeshalomnál a határ előtt. Miért előz meg, ha utána meg lefékez? Utána egy kicsit szívattam én is őt az osztrák oldalon, érdekes, hogy a kisteher 1 tonna rakománnyal kb olyat lép 100-ról, mint a suzuki ignis :D
Vagy egy másik eset, M3-as autópálya, megyünk olyan 120 körül külsőben egy tuning kipufogós Fiat Bravo megy olyan 90-nel. Elmegyünk mellette, erre elkezdi nyomni a gázt és jobbról visszaelőz, majd elveszi a gázt, megint visszaelőz a külsőben megint elveszi a gázt...
Ha meg sietős vele a dolgom, sokan ki sem akarnak menni előlem a külsőbe, párat villognom kell, mire kimennek. Pedig nem 160-nal megyek, csak 130 körül.
És hogy a személyautósokat is dicsérjük, sok gyökér van köztük is. Nem gondolnak bele, hogy egy teherautó vagy kisteherautó (ezzel már tapasztaltam) mennyivel nehezebb egy személyautónál és nem fog rajta úgy a fék. Simán kijönnek elém lakott területen belül, pedig csak 50-nel megyek. Vagy autópályán bejön elém és beleáll a fékbe, mert észrevesz egy 80-as korlátozótáblát Hegyeshalomnál a határ előtt. Miért előz meg, ha utána meg lefékez? Utána egy kicsit szívattam én is őt az osztrák oldalon, érdekes, hogy a kisteher 1 tonna rakománnyal kb olyat lép 100-ról, mint a suzuki ignis :D
Vagy egy másik eset, M3-as autópálya, megyünk olyan 120 körül külsőben egy tuning kipufogós Fiat Bravo megy olyan 90-nel. Elmegyünk mellette, erre elkezdi nyomni a gázt és jobbról visszaelőz, majd elveszi a gázt, megint visszaelőz a külsőben megint elveszi a gázt...
Ha meg sietős vele a dolgom, sokan ki sem akarnak menni előlem a külsőbe, párat villognom kell, mire kimennek. Pedig nem 160-nal megyek, csak 130 körül.
GEORGE2010-11-27 11:14:01 // 793
Felőlem nyugodtan előzgessél 7km/h különbséggel, csak ne torlódjon fel mögötted a sor.....
Poló2010-11-27 11:12:31 // 792
Tempomatot szoktam rátenni 100-ra, még így is időben szoktam érkezni. És ha ilyenkor kamiont kell előznöm, ami megy 93-mal, akkor 100-zal szépen meg is előzöm.
Poló2010-11-27 11:10:11 // 791
A napi 8 óra valójában 9 óra, heti 1x lehet 10 óra is. 4,5 órát vezetsz, 45 percet pihensz és ismét 4,5 órát vezetsz. Utána már 13 órát kell pihenni.
GEORGE2010-11-27 11:09:44 // 790
Peti, nem baj ha sietsz. menjél is ha lehet.
Csak ne előzd a 140-el menő kamiont 145-el "órákon" át .-) ennyi :-)
Csak ne előzd a 140-el menő kamiont 145-el "órákon" át .-) ennyi :-)
Poló2010-11-27 11:07:10 // 789
Előfordul, hogy a rakodásra kell várni. És fordult már elő olyan is, hogy kiszedték a cuccot a kocsiból és a papírra vártam 1 órát, kényelmesek voltak az irodisták. 3x szóltam nekik, mire idegesen fogta a papírt, nyomott rá 4 pecsétet meg 1 aláírást, ez volt 1 óra.
Azért is sietnek, mert a nagyobb cégeknél sok kamion vár és érkezési sorrendben rakják őket. Ott ha 1-2 perccel előbb érnek oda, az is jelenthet neki 1-2 óra előnyt.
Azért is sietnek, mert a nagyobb cégeknél sok kamion vár és érkezési sorrendben rakják őket. Ott ha 1-2 perccel előbb érnek oda, az is jelenthet neki 1-2 óra előnyt.
Piritu - 1.000.0002010-11-27 10:51:33 // 788
Ha már KRESZ rovat, idézném:
"legfeljebb a következő sebességgel szabad közlekedni:...
...
b) egyéb gépjárművel - kivéve teherszállításra kialakított motoros triciklit -, valamint gépjárműből és pótkocsiból álló járműszerelvénnyel
autópályán 80 km/óra,
lakott területen kívül egyéb úton 70 km/óra,
lakott területen 50 km/óra,"
Szóval miért is baj, ha 92 helyett 93-nál szabályoz le, hisz úgyse mehetne annyival! :-OO
"legfeljebb a következő sebességgel szabad közlekedni:...
...
b) egyéb gépjárművel - kivéve teherszállításra kialakított motoros triciklit -, valamint gépjárműből és pótkocsiból álló járműszerelvénnyel
autópályán 80 km/óra,
lakott területen kívül egyéb úton 70 km/óra,
lakott területen 50 km/óra,"
Szóval miért is baj, ha 92 helyett 93-nál szabályoz le, hisz úgyse mehetne annyival! :-OO
satya2010-11-27 10:42:35 // 787
mondjuk a BILK.be mész, mennyit kell várni?? :) csak a bejutásra sokszor 10-20-percet. és akkor még a papírokról nem beszéltünk. én is jártam furgonnal sokat, sok helyre.:))
satya2010-11-27 10:38:25 // 786
az lehet, de számolni tudok. :) napi 8 órát számolva 16-25-km 90-es átlagban, (ami persze nem igaz, mert 90-es átlaghoz vastagon 100 felett kell menni ) 15-20 perc a különbség. autópályán. máshol ennyi sincs. :)
GEORGE2010-11-27 10:27:04 // 785
Akkor javítsd ki, hogy tisztán lássunk :-)
szerinted nem kell sokszor órákat várakozni egy kipakolásnál, hogy sorra kerülj???
szerinted nem kell sokszor órákat várakozni egy kipakolásnál, hogy sorra kerülj???
GEORGE2010-11-27 10:23:58 // 784
Az osztjákokban, mindenki benne van :-)))
Poló2010-11-27 10:17:34 // 783
Nem az befolyásolja, hogy erősebb, gyengébb, hanem van egy kis szórásuk a tiltásoknak, így jön ki, hogy az egyik 92-t tud, a másik 93-at stb... Vagy nagyobb a kerékméret picivel, itt is kijön egy kicsi sebességkülönbség.
Én nem estem még neked sosem, hogy te hol mennyivel mész és csak pár percet faragsz le.
Én nem estem még neked sosem, hogy te hol mennyivel mész és csak pár percet faragsz le.
Poló2010-11-27 10:14:55 // 782
Elég sok mindent elég rosszul tudsz.
Zsolt1552010-11-27 10:13:03 // 781
"... Szerinted is korrekt megoldás, hogy a régi M0-on is előzgetitek egymást gyök kettővel???
Olyan szűk, hogy szinte összeérnek a kamionok, ráadásul előzni tilos van végig.
Nem egyszer láttam mikor a tükrök letörtek, összeértek...a lehulló alkatrészért persze egyik se állt meg. ..."
Vagy az hogy egy torlódásnál beáll a belső sávba és beszélgetni kezd a másikkal, miközben legalább ott haladhatna a forgalom. De legalább kidumálják magukat.
Én már kaptam a szélvédőmre egy szemből repülő méretjelzőt, egy ilyen idóta miatt. :-(((
Olyan szűk, hogy szinte összeérnek a kamionok, ráadásul előzni tilos van végig.
Nem egyszer láttam mikor a tükrök letörtek, összeértek...a lehulló alkatrészért persze egyik se állt meg. ..."
Vagy az hogy egy torlódásnál beáll a belső sávba és beszélgetni kezd a másikkal, miközben legalább ott haladhatna a forgalom. De legalább kidumálják magukat.
Én már kaptam a szélvédőmre egy szemből repülő méretjelzőt, egy ilyen idóta miatt. :-(((
GEORGE2010-11-27 10:11:55 // 780
Sajnos igen a 90% az :-((
Gondolom Willy barátom is csak az utakról tudta ezt leszűrni ( napi inga Bp-Pécs-Bp )
Gondolom Willy barátom is csak az utakról tudta ezt leszűrni ( napi inga Bp-Pécs-Bp )
Willy2010-11-27 10:11:48 // 779
Ez igaz, csak ezzel egy forgalmas autópályán elég komoly dugót tudnak okozni. Most majd még drágább lesz a fuvar, mert később érnek oda.
Willy2010-11-27 10:08:51 // 778
Ha Te a 10%-ba tartozol akkor miért veszed magadra az állításomat?
Az pedig, hogy a személyautósok milyenek azt is nagyon jól tudom, csak az most nem ehhez a témához tartozik.
Az pedig, hogy a személyautósok milyenek azt is nagyon jól tudom, csak az most nem ehhez a témához tartozik.
Zsolt1552010-11-27 10:07:38 // 777
HA nagy testű járművel (autóbusz, tgk) közlekedsz és kiteszed az irányjelzőt, akkor elég ritkán engednek ki előzni. Ez autópályán fokozottan igaz. Egy idő után ha haladni akarsz, akkor vagy kimész és fékeznek mögötted, vagy beragadsz.
Én jobban korlátoznám a forgalmukat, mert a közutak túlzsúfoltak a kamionoktól.
Én jobban korlátoznám a forgalmukat, mert a közutak túlzsúfoltak a kamionoktól.
GEORGE2010-11-27 10:01:52 // 776
Nem védeni akarom a kamionosokat, mert ők is megérik a pénzüket, de gondolkozzunk kicsit a másik oldal fejével is, ne csak egyoldalúan lássuk a dolgokat...
Tehát ha jól értem, akkor "mi" autósok" gondolkodjunk a kamionosok fejével.
Megkérdezhetem, hogy akkor a kamionosok miért nem gondolkodnak az autós fejével??
Tehát ha jól értem, akkor "mi" autósok" gondolkodjunk a kamionosok fejével.
Megkérdezhetem, hogy akkor a kamionosok miért nem gondolkodnak az autós fejével??
GEORGE2010-11-27 09:59:00 // 775
Ja, hivatalosan az összes kamion egy sebességhatárt tud.
De azért itt is vannak erősebbek, gyengébbek, üresen közlekedők vagy túlterheltek....
Egy a tuti, lehet a bizonyítványt magyarázni, de a kamionosok CSAK MAGUKNAK köszönhetik eme KRESZ szigorítást.
De azért itt is vannak erősebbek, gyengébbek, üresen közlekedők vagy túlterheltek....
Egy a tuti, lehet a bizonyítványt magyarázni, de a kamionosok CSAK MAGUKNAK köszönhetik eme KRESZ szigorítást.
Zsolt1552010-11-27 09:56:13 // 774
Ha ritkán vezetsz, akkor egy év múlva is ki tudják olvasni a chipkártyáról a vezetési időket.
A másik kérdés, hogy az EU-s határnyitással elég erőssen megnövekedett a közúti áruszállítás. Ennek előbb utóbb egy részében vissza kell(-ene) rendeződnie a kombinált szállítási módok felé. Igaz ez a fuvarozónak nem érdeke.
A keleti sofőrök elég durván nyomják. A törökök is idetartoznak.
A másik kérdés, hogy az EU-s határnyitással elég erőssen megnövekedett a közúti áruszállítás. Ennek előbb utóbb egy részében vissza kell(-ene) rendeződnie a kombinált szállítási módok felé. Igaz ez a fuvarozónak nem érdeke.
A keleti sofőrök elég durván nyomják. A törökök is idetartoznak.
GEORGE2010-11-27 09:54:15 // 773
Úgy kell ellenőrizni, mármint olyan gyakorisággal mint a gyorshajtást és akkor nem lesz gond a betartással :-)
GEORGE2010-11-27 09:49:27 // 772
Peti koma.
Mindig osztjátok itt nekem az észt, hogy minek hajtani, mert kb 10percet lehet faragni az időből 100km távolságon. Nekem azért van 20-50km/h sebesség különbözetem.....
akkor mond már el nekem, hogy a kamionos mit hoz 100km-en, ha 2-3-5km/h sebesség különbözettel előzget???????
Mindig osztjátok itt nekem az észt, hogy minek hajtani, mert kb 10percet lehet faragni az időből 100km távolságon. Nekem azért van 20-50km/h sebesség különbözetem.....
akkor mond már el nekem, hogy a kamionos mit hoz 100km-en, ha 2-3-5km/h sebesség különbözettel előzget???????
satya2010-11-27 09:48:46 // 771
ha jól tudom "hivatalosan" az összes kamion ugyanazon a sebességhatáron szabályoz le. :) na de akkor hogy tudnak előzni? :) az a 4-500 lóerő Magyar domborzati viszonyok között pont elég a szabályos sebességhatár tartásához, feltéve hogy a 40t-ás éppen nem 60t-ás. azt már csak halkan jegyzem meg hogy számoljátok ki mennyi az idő vagy távolságveszteség 2-3-km/h gyorsabb v lassabb haladás esetén?? én nem vagyok kamionos és hozzájuk képest nem megyek sokat, 70000km/ év, de ha jól tudom 4 óránként meg kell állniuk. 90 km/h sebességgel számolva, 4 óra alatt sikerül 6-10 perc előnyt összehozni. szállíttatunk elég sok helyről, de ha késnek akkor inkább órákat napokat, nem perceket a szállítmányok?? mindenki hőbörög a szabályok betartása miatt, de érdekes hogy mindenki a saját javára értelmezi őket. :)) régi vita ez, mert a sofőrt hajtják hogy érjen minél hamarabb oda, de utána órákat áll mire lepakolják. én személy szerint nem nagyon láttam 15-20 km/h különbséggel előzni kamiont vs kamiont. :)) de lehet hogy csak nem figyeltem. ?)
GEORGE2010-11-27 09:45:53 // 770
Egy kicsit kisebb hozza hozzánk a munkaruhákat ( Bp )
GEORGE2010-11-27 09:44:41 // 769
Látom nem érted, nem avval van a baj, ha egy 60-70-el menő kamiont megelőz egy 90-el menő kamion. Amúgy ez az esetek legritkábbja.
Avval van a baj, hogy 2-3-5km/h különbséggel akar csak gyorsabban menni az egyik a másiktól, és emiatt vannak a 10-15 perces előzések, és a sok baleset, amik nem ritkán halállal végződnek.
Szerinted is korrekt megoldás, hogy a régi M0-on is előzgetitek egymást gyök kettővel???
Olyan szűk, hogy szinte összeérnek a kamionok, ráadásul előzni tilos van végig.
Nem egyszer láttam mikor a tükrök letörtek, összeértek...a lehulló alkatrészért persze egyik se állt meg. Nem baj majd valamelyik autós rámegy és esetleg amiatt lesz baleset......de végül is hol érdekli ez ezen kamionosokat.....
Egy újabb gondolom megoldatlan problémátok akadt most, mert ugye nem előzhettek, de az nincs megtiltva sehol sem, hogy a 60-70-el menő kamionos önkritikát gyakoroljon és kihajtson időnként egy pihenőbe, hogy a feltorlódott kollégákat elengedje.....szóval van mit rendbe tenni a kamionosoknál is ,nem csak az autósoknál.
Avval van a baj, hogy 2-3-5km/h különbséggel akar csak gyorsabban menni az egyik a másiktól, és emiatt vannak a 10-15 perces előzések, és a sok baleset, amik nem ritkán halállal végződnek.
Szerinted is korrekt megoldás, hogy a régi M0-on is előzgetitek egymást gyök kettővel???
Olyan szűk, hogy szinte összeérnek a kamionok, ráadásul előzni tilos van végig.
Nem egyszer láttam mikor a tükrök letörtek, összeértek...a lehulló alkatrészért persze egyik se állt meg. Nem baj majd valamelyik autós rámegy és esetleg amiatt lesz baleset......de végül is hol érdekli ez ezen kamionosokat.....
Egy újabb gondolom megoldatlan problémátok akadt most, mert ugye nem előzhettek, de az nincs megtiltva sehol sem, hogy a 60-70-el menő kamionos önkritikát gyakoroljon és kihajtson időnként egy pihenőbe, hogy a feltorlódott kollégákat elengedje.....szóval van mit rendbe tenni a kamionosoknál is ,nem csak az autósoknál.
Zsolt1552010-11-27 09:40:03 // 768
Nem jó a sofőröknek az biztos. A pihenődők betartása miatt meg elég nagy sz@vás az egész. Ha betartod egy Budapest-Szombathely-Budapest túra egy le-fel rakással egy nap munkaidő kilőve.
GEORGE2010-11-27 09:33:40 // 767
Az írásodból kiindulva te kamionos vagy.
Nincs is ezzel semmi baj.
Gyökerek sokasága van nap mint nap az úton, de sajnos mégis a kamionok okozzák a legtöbb dugót a pályán mikor 5km/h különbséggel elkezdik előzni egymást, ami sokszor 10 percen felül is eltart, főleg ha közbe jön egy kisebb emelkedő.
Ha már ennyire véded a mundért, akkor mond már meg, hogy akit elkezdenek előzni, az miért nem segíti a kollégát?????
Rohadt nagy összetartás lehet a kamionosok közt......
Sajnos ez a kamion "verseny "napi szintű probléma. Ritkán tudok úgy menni az autópályán, hogy az utam során legalább egy eset ne történjen. Mivel "ti" kamionosok nem tudtátok kulturáltan megoldani ezt a problémát, megoldotta a hatóság.
Ha keményen bünteti a hatóság a gyorshajtást, akkor büntesse ugyanúgy azokat akik feltartják a forgalmat. Akinek ez nem tetszik, az köszönje meg azon kamionosoknak akiknek nehezükre esik elengedni a kollégát.....meg azoknak akik 2-3-5km/h akar csak gyorsabban haladni a másiktól és ezért "órákon" át előzi a másik kamiont...
Nincs is ezzel semmi baj.
Gyökerek sokasága van nap mint nap az úton, de sajnos mégis a kamionok okozzák a legtöbb dugót a pályán mikor 5km/h különbséggel elkezdik előzni egymást, ami sokszor 10 percen felül is eltart, főleg ha közbe jön egy kisebb emelkedő.
Ha már ennyire véded a mundért, akkor mond már meg, hogy akit elkezdenek előzni, az miért nem segíti a kollégát?????
Rohadt nagy összetartás lehet a kamionosok közt......
Sajnos ez a kamion "verseny "napi szintű probléma. Ritkán tudok úgy menni az autópályán, hogy az utam során legalább egy eset ne történjen. Mivel "ti" kamionosok nem tudtátok kulturáltan megoldani ezt a problémát, megoldotta a hatóság.
Ha keményen bünteti a hatóság a gyorshajtást, akkor büntesse ugyanúgy azokat akik feltartják a forgalmat. Akinek ez nem tetszik, az köszönje meg azon kamionosoknak akiknek nehezükre esik elengedni a kollégát.....meg azoknak akik 2-3-5km/h akar csak gyorsabban haladni a másiktól és ezért "órákon" át előzi a másik kamiont...