Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Márkaszerviz-tapasztalatok

krisz332005-07-06 23:27:04 // 105
nem tartom meg a véleményemet ez az igazság és kiálok mellette bárkivel szemben !!!!!
krisz332005-07-06 23:25:49 // 104
jo van na segitségel :)) Scott is sokat segitett az elektromos részeknél :))
GEORGE2005-07-06 23:19:26 // 103
Egyedül?????? ki szedte ki ma neked a tartalék 33-ból az első komplett gátlót????hm??? :-)))))
Scott2005-07-06 23:17:46 // 102
Te csak tartsd meg a véleményed, nem kiváncsi rá senki ! :))))))))
krisz332005-07-06 23:13:01 // 101
az én személyes tapasztalataim a magyar márkaszevizekröl ,végre megbirom szerelni egyedül az automat :)) elég volt a feleslegesen kidobott 100ezrekböl lerántotak egy pár helyen és a kocsimnak mindig ugyanaz volt a baja:(( érdekes amit én csináltam meg rajta ahoz nem kellet mégegyszer hozzányulni ,amugy én dolgoztam márkaszervizbe igaz offpelnál de tök mindegy mindegyik egyforma ez az én véleményem
Cselentano2005-07-06 17:38:53 // 100
na eddig nemnagyon volt, ami volt az meg semleges de most lesz egy kis tapasztalatom sajnos :-( Ma megállt a 147 útközben valahol Zsámbék és Esztergom között , tréler hozta vissza Halásztelekre :-( Menet közben két falu között kiírta egy motorhibát és kirakott egy ikon a kijelzőre, leállt a motor , elment a szervo.... stb. Ráadásul egy kanyarban, gurultunk még egy kicsit, és ennyi. Holnapra többet tudok, hogy mi baja van.
Gábor1662005-07-06 09:13:15 // 99
Egyetértek SN kollégával. A Novánál, a szerelők közül Zsoltot keresd, ha komputerezéses dolgot akarsz csinálni. Utána ő megmondja kivel mit ügyezzél (értsd: számla stb).
a2005-07-05 16:24:12 // 98
Nova érdekes hely... amióta elmentek azok a srácok, akik szerintem jófejek (értsd haverok) voltak, nem jártam arra. A szerelőkkel kell jóban lenni, és akkor sokmindent el lehet ott intézni. Amúgy Nova = Rupesky...
Jogerős2005-07-03 17:57:08 // 97
Én Szegeden próbálkoztam a Novával, tavaly októberben, de végül nem mentem el. Telefonon beszéltünk, szeretttem volna ha computeren megnézik a 145ömet. Az első kérdés az volt, hogy minek. Mikor mondtam, hogy mert érdekel, akkor hümmögés volt a válasz. Aztán megkérdezték milyen motor. Mondtam 1.6 boxer. Ja, na azt nem tudjuk megnézni, nem ismeri a gép. Közben hátulról kiabálás hallatszott be, hogy "dehogynem". :-) A korona az volt, hogy 2hét múlva lett volna időpont erre a hatalmas melóra. Én amúgy szerelőhöz Vásárhelyre hordom egy "szakihoz". Előszö féltem piciz tőle, de mikor elmentem hozzá az udvaron szinte csak olasz gépek voltak, a garázsban meg darabokban egy Bravo váltó, meg egy 1.3-as boxer motor, szintén darabokban. Megnyugodtam:-) Szerintem nagyon jól dolgozik, és nem utolsó sorban nagyon olcsón. Olajcsere, szűrők, vezérműszíj, ékszíjak, 25 volt munkadíjjal. Szerintem ez korrekt. Ha valakit érdekel megadom a számát.
2005-05-25 15:43:17 // 96
Róluk (is) sok jót hallani.
Pietro2005-05-25 13:38:29 // 95
Riegler Győr: Ma voltam 60.000-es szervízen egy 156-ossal. Tapasztalatok: gyors, csak azt fizettették, amit csináltak (igaz, ott álltam az autó mellett végig), eddig korrektek voltak, szerintem ajánlható, szerintem. :-)
2005-05-24 09:12:47 // 94
Ebben van valami.
2005-05-24 09:11:08 // 93
Tévedtél, 45e óta van nálam a gép és 180e-ig Pesten futott. :)
Tommi2005-05-24 01:00:33 // 92
Jaja, jönnek a szakik és kapunk a fejünkre, hogy csak a hülyeség és nem foglalkozunk autós dolgokkal :)
GEORGE2005-05-24 01:00:11 // 91
Okés! megyünk már:-((((
Lobot2005-05-24 00:58:48 // 90
Nincs bocsánat! Sipirc a Csevegés topikba! :-)
GEORGE2005-05-24 00:57:04 // 89
Hüüüha kicsit minta szét OFFoltuk volna a topicot nem?? Sorry mindenkitől:-)))
GEORGE2005-05-24 00:54:28 // 88
Engem is sokan láttak pesten és könyen megjegyzik a dekor miatt az autót.:-)
Tommi2005-05-24 00:50:54 // 87
Velem elő szokott fordulni, hogy ismerősök mesélik nagy lelkesen, hogy ilyen meg olyan Alfát láttak itt Pesten és az esetek nagy részében kiderül, hogy ismerős autója :)
GEORGE2005-05-24 00:44:18 // 86
Hasonlóan jártam én is Cacho autójával..nekem is áradozott a srác milyen szép 155-öt látott. Mondtam neki hogy én ismerem az autót és személyesen a gazdáját is nem hitte el. Fel jött hozzám mert meg kellett mutatnom neki a képeket az alfás oldalon és pont dumcsiztunk is valamiről akkortájt Cachoval a topicban s csak utána hite el, hogy tényleg ismerem....
GEORGE2005-05-24 00:39:38 // 85
:-)))) örülök neki, hogy tetszet neki a gépem! Csak az a kár, hogy nem tudtam a vacak első gumi miatt Alfához illöt menni menni :-( A második körben meg még roszabb volt és nem birtam visszafordulni tolatni kellett:-(((( ugyhogy nagyon nem voltam elégedett magammal:-(((
Tommi2005-05-24 00:35:54 // 84
Egyik barátom most mesélte ICQ-n, hogy tegnap kint volt a Szlalomversenyen és milyen tuti Alfát látott, küld át róla képeket, nézzem meg milyen frankó a kocsi. Amikor elkezdte mondani, hogy hogy néz ki, mondtam, hogy ne fáradjon a fotóval, ismerem a kocsit és a gazdáját is :))) Szal naon bejött neki a géped :)
GEORGE2005-05-24 00:29:52 // 83
Nekem is nagyon tetszene de mert mindenki lebeszélt így már nem mertem megvenni illetve lecserélni erre a tipusra:-(
Tommi2005-05-24 00:27:22 // 82
Igen, kényelmes, ez tény. Ha pedig úgy tartja kedved, el lehet játszadozni a váltóval :) Sele kollégának némi direktszűrős-kipufogós zenei aláfestés is van, eccer vezettem az autóját és jááááááááááj :)))
GEORGE2005-05-24 00:05:48 // 81
Akkor neked tényleg szerencséd van! mert több ilyen váltójú Alfással beszéltem és szinte mindnek volt már gondja vele:-(( Én a nyáron le akartam cserélni a 146ti-t hirtelen felindulásból 156 selespeedre de mindenki lebeszélt róla....a javítását sem mindenki tudja megoldani és utólag átgondolva tényleg nem jó érzés arra gondolni, hogy megadhatja magát a gép:-((((((
GEORGE2005-05-23 23:57:00 // 80
Nekem a selespeed váltós ismerösön 156-ját már 3szor javították a 3.-at már gariban mert cirka 500km megtétele után újfent besz.rt. Az első kettő komoly pénz volt. álltalános tapasztalat, hogy nagyon rossz konstrukció ez a vátó illetve az a szerkezet ami vált helyetted illetve a program ami szerint váltania kell!!. A HIX autón olvasható volt egy Stilos ugyancsak selespeed váltó mizériája:-((( Aztán még az is történt, hogy a nem éppen lassan haladt emberkénk a 156 selespeedel és 3.-ban volt mikor finomam elrugaszkodott a talajtól az Alfa majd a váltót a robot visszarakta 2.-ba s mikor földet ért a nagy fordulattól kijött a hajtókar a blokk oldalán!!!!!!!!!! Ez megtörtént név cím ha kell magánban megadom bárkinek. Az autó egyébként most 166ezer km-nél tart!! Ami tetszik a selespeedben ,hogy ha nem akarok nem kell még a botot sem pöckölni, vagy a kormányon lévő gombokat piszkálni,mert végzi magától a dolgát és az autómata gáz fröcc vissza váltáskor!!!!!! jelen esetben sportdobbal kombinálva egyszerüen ludböröztető:-))))
Bg.2005-05-23 23:11:20 // 79
Lehet, hogy az a baj, hogy a hibás autókat szervízbe viszik. A hibátlanok, pedig névetenül maradnak ki a statiszikákból.
Tommi2005-05-23 18:45:37 // 78
Lehet, hogy nem rosszak, én csak a Mester véleményét írtam le :) Lehet, hogy Mo-n eladtak 1000 Selespeedet és abból volt 10 rossz, ami megfordult náluk, de lehet, hogy eladtak 20 db-ot és abból volt rossz 10. Nem tudom, hogy csak ők "fogtak ki" hibás példányokat és a többi frankó, vagy sem :)
Saughassy2005-05-23 17:45:05 // 77
Szerencsed lehetett, no meg asszem nem Pesten tekerted le annak a 190k nak a javát:)
2005-05-23 15:59:34 // 76
Mondjuk az enyémhez az eddig megtett 190e km alatt egyszer kellett hozzányúlni mert koszos volt. Szerintem, szerintem, nem olyan rossz.
Tommi2005-05-23 15:26:58 // 75
Ja, olaj természetesen nem az alapjárati motorba kellett, csak hülyén fogalmaztam :)))
Tommi2005-05-23 15:26:05 // 74
Sziasztok! Ma reggel Szamosiéknál kezdtünk, mert ingadozott az alapjárat, nem húzott az autó, fogyi ugrott, stb... LMM nemrég volt cserélve, de a probléma továbbra sem szűnt meg. Most a változatosság kedvéért lambdaszonda csere lesz :((( Megnézték az alapjárati motort is, ki lett pucolva, azzal különösebb gond nem volt. Kellett bele még egy kis olaj. Kb egy órát voltunk ott, a végössszeg pedig 4000 forint lett. Egyből telefonált az Olajos Karcsinak szondáért, készleten nem volt nekik, úgyhogy futni kell majd mégegy kört hozzájuk. Nekem az a szimpatikus bennük, hogy családias a hangulat, ott lehetsz a szerelő mellett, nem az van, mint a csilli-villi szalonokban, hogy messziről, üvegfal mögül nézheted mit csinálnak a kocsival. Egyébként nagyon szar autó lehet ez a 156, mert 3 is állt bent belőle a szervízben :))))))))))))) Az egyik Selespeed volt, ezenkívül állt a ház előtt egy 147 Selespeed is és azt mondták, hogy az általános tapasztalat szerint khm... nem igazán óramű ez a váltó, szoktak vele gondok lenni, nem elég kiforrott és elég macerás szerelni is. Furi, hogy elég régóta csinálja az Alfa ezt a szekvenciális váltót és mégis messze nem tökéletes... Na mindegy, ez csak az én véleményem.
Tomikaaaa2005-05-23 14:58:05 // 73
Köszi! Félek lassan meg kell látogatnom őket ezzel a hülye kerékagy deformálódással :(
Gábor1662005-05-21 08:36:20 // 72
Folytatás a Szerelőműhelyben!
Bg.2005-05-20 21:44:53 // 71
Nem tudom, pedig a szívás is több a hengerfej leszedéssel eggyütt. annyival pedig nem több a munkadíj, az anyagköltség viszont jelentősen megugrik. Addig van kb 10ekm-em:)
Bg.2005-05-20 21:33:07 // 70
Ha első hidegindítási lefulladás, is van szinte biztos.... A tisztítgatás (rá ment kb 3dl spray kb 10 ütemben), csak a hidegindítást hozta rendbe. De se én, se más nem volt teljesen biztos benne, ezért volt leadva az autó egésznapos csereberére.
Gábor1662005-05-20 20:42:54 // 69
Szeged környékén, Szőregen van. Ahogy a Makói útról lefordulsz a cukrászdánál jobbra a templom felé, mész, és ott lesz balról egy terménybolt. Az mellett van egy vas kerítés, ott kell bemenni az udvarba. Ha benézel, tele van mindenféle autókkal. Ződi Ervin pannon 9753124 (ha nam cserélt mostanság számot)
Tomikaaaa2005-05-20 20:05:33 // 68
Hali! Nem nagyon szoktam írkálni az oldalra, de mostanában nagyon nagyokat szívok a szervizekkel... Legszívesebben kezdeném a jó szervizek listájával, de ilyet nem sajnos nem tudok mondani :( Tehát akkor a rossz tapasztalatok: Alfa Szamosi: három problémát fedeztek fel a gépemen. A jobb hátsó kerék csapágyas, a hátsó hengersor kipufogótömítése az enyészeté lett és a gyújtásvezérlő szét van kopva. A csapágyat és a gyújtáselosztót cserélték, a tömítésekre pedig azt mondták, hogy nem kell nagyon komolyan venni, max ereszt egy kicsit, de nem befolyásol semmit. Viszont mint utólag kiderült, pár dolog mellett nagyon is elmentek: a csapágycsere után még csak meg sem említették, hogy a felni és a kerékagy deformálódva van és nem ártana vele csinálni valamit, a gyújtáselosztóban bennehagytak egy kilazult alkatrészt (ára 100 ft) ami egyrészt felelt az eddigi szétkopásáért és valószínű az újat is gyorsan tönkrevágta volna, harmadrészt meg vajon mi hajtja a turbót, ha elszökik előtte a kipufogógáz... No comment :( Fiat Nova, Szeged: Nagyon korrektnek - igaz drágának is - ismertem meg őket, csak aztán nagyon csúnyán vettünk búcsút egymástól. Ők cserélték ki a kipufogótömítéseket és csere közben felhívtak, hogy menjek be, mert nagy baj van az autóval. Állításuk szerint a turbó teljesen a végét járja, bármikor szakadhatnak le róla lapátok, amik a motorba bejutva tönkrevághatják azt. Természtesen új turbót javasoltak 250ezerért. Mivel zsém akkor épp nem nagyon volt és kaptam egy nagyon kedvező felújítási ajánlatot (komplett belsőrész csere 90-ért) az AH Turbó Kft.-től, így leszereltettem és felvittem hozzájuk felújíttatásra. Legnagyobb meglepetésemre a bevizsgálás a szó szoros értelmében ódákat zengtek arról, hogy kora ellenére milyen jó állapotban van a turbó, az ég egyadta világon semmi baja, és persze, hogy jól átbaszták a fejem a szervízben. Így a turbó visszakerült a helyére. Gondolkoztam egy feljelentésen a Fogyasztóvédelemnél, de végül beláttam, hogy esélytelen lett volna, mivel semmilyen írásos nyoma nem volt annak, amit a turbó állapotáról mondtak a szervizben. Így nem volt mit tenni, fizettem és azóta aki előtt tudom lehúzom a helyet :( Volt még egy problémám, pár hónapja a hideg beköszöntével az autó akksija állandóan lemerült. Elvittem egy vadbarom villamossági szerelőhöz, aki 300ért generátort akart cserélni a gépen, mondván nem tölti már fel rendesen az akksit. A cseréből nem kértem, inkább elvittem egy helyre, ahol generátorfelújítással foglalkoznak. Reggel tettem le a kocsit, délután pedig már hívtak, hogy mehetek is érte. Mint kiderült a generátornak semmi baja nem volt, a kesztűtartó lámpakapcsolója volt egy kicsit tropa és emiatt mindig égett benne a lámpa... Ha valaki tud jó szervízt Szeged környékén igazán megemlíthetné! Köszi!
bb182005-05-20 18:23:23 // 67
ezen a szelepszárszimeringes dolgon csodálkszom mert a megbontás nélkülire komplet technologia van. miért nem vállalhják máshol ? azért mert többet lehet kérni érte ??
ALFA75td2005-05-20 18:12:13 // 66
Én D.Cs hez vittem sokat az autómat és nagyon meg vagyok vele elégedve aztán egyszer az élet ugy hozta hogy az Italautó bt nél nem volt időpont és maga D.Cs ajánlotta a Szamosi mestert hogy ő az egyetlen akiről tudja hogy minőségi munkát végez és igy is lett nagyon korektek és még beszélgetni is jót lehet velük
Gábor1662005-05-20 18:01:25 // 65
Bg: Az enyém nem húz, 4000 körül torpan, sokat eszik. Az alapjárat viszont minig nagyon jó. A friss tapasztalataid szerint, akkor ez csak LMM probléma? A lambda nemrég volt cserélve. Féktisztítózva viszont nem volt még az LMM.
Bg.2005-05-20 17:39:34 // 64
Aktuális szervíz sztorim: Jelenség: Az autó nem húz, sokat eszik. Alapjárat ingadozik Vizsgálat: Komputer nem mutat semmit, 100ekm-es gyertya csere, légszűrő tiszítás nem használ, Próba légtömegmérő csere nem segített. Javaslat: Egy jól működő 2.0TS-ből egyenkénti alkatrész cserével, tesztelés. (lambdák, LMM,....) extra szolgáltatás: a javítás idejére ingyenes csere autó (Alfa) Cserélt alkatrész, egyéb ráfordítás: Alapjárati motor, LMM, 1.5 napi munka Kiszámlázva: A motor 25eFt (új), LMM 52 eFt (új), 4 óra munka 20eFt, Egy kis benzin (3eFt) (mert szokás szerint gyakorlatilag üres tankkal adtam le, és tényleg sokkal több benzin volt benne), csere autó 0Ft) => 100eFt Szvsz korrekt (Alfa kontakt) (A szelepszár szimering cserét, valószínűleg Szamosi szervíz fogja nyerni, mert ők az egyetlenek, akik motorbontás nélkül vállalják, így sokkal olcsóbb)
Don Gombóc2005-05-20 08:18:58 // 63
Engem is megkóstolt de kiröhögtem és erre visszajött és utána teljesen normális hangnemben megcomputerezte a verdát. Az biztos hogy az a vékony csávó ott van a szeren.
2005-05-17 11:31:22 // 62
1. A vékony srác az egyik legjobb szerelő, ha Ő megkóstol pl. Alfa ügyben akkor nehezen tudod helyre tenni. :) A többi srác pedig nem semleges max. nem magyaráz annyit mint a Norbi. TSak idő kérdése és megváltozik a véleményed. 2. Direkt szűrőt Ők sosem fognak tisztítani Neked. Nem is ajánlják.
Wickey2005-05-14 21:52:35 // 61
Hát nemt'om, most komoly gondolkodóba estem, mivel lehet beugrik egy házvásárlás / átépítés / felújítás projekt, szóval le kéne konzerválnom a GTV-t 2-3 évre, és vennem valami fos opelt vagy fócvágent melóbajárni... Másra bízni meg nem fogom az üresre szedését, kilakatolását és lefényezését. Inkább én b@sszam el.
bb182005-05-14 21:47:56 // 60
az a baj hogy megváltozott a gondolkodásmód, és azok a régiek akik engem is tanitottak már kikoptak. amugy ha ráérnék valszeg akkor is ez lenne az időtöltésem csak a magam örömére.
Wickey2005-05-14 21:39:22 // 59
És ez szerinted nagy baj? Kezeit csókolom mesterem. Ha mindenki ilyen lenne, lehet, hogy az akvarell festés lenne a hobbim az autóm szervizelése helyett :-)
bb182005-05-14 20:44:25 // 58
a mercinél még teszteltek is minket, hogy bedobáltak aprot a középkonzolba meg ide-oda, persze pontosan tudták mennyit, és a végén megszámolták megvan-e, ugyanez kazettával,stb.
..2005-05-14 19:29:16 // 57
Nálunk (DCS) alap,hogy nem megyünk az ügyfél autókkal,max ha olyan a probléma amihez mozognia kell,hogy beazonosítsuk,akkor viszont Csaba megy és az ügyféllel. Én egyszer a helyi (ecseri) autószerelőnél kellett hagynom az előző drágámat hogy zöldkártyát intézzenek rá.Hiba volt.Egy barátomnál állok a főúton és nem vicc, kb 170nel dübörög el mellettem a kisautóm.Na mentem vissza és kérdem,hogy mi volt ez.Mondja a srác,hogy igen ment vele kipróbálta,hogy minden jó-e,de nem ment gyorsan.Azóta soha senkire nem bízom az autómat.Kivétel DCS, és ahol először gatyába rázták a prios'55-öst a Szamosi műhely.
Paco2005-05-14 19:13:22 // 56
Az injektor oda fecskendezi be :)))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak