Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Márkaszerviz-tapasztalatok
Csöri2012-04-17 14:15:32 // 651
Na én is itt!
Nem kell felesleges dolgokon rágódni. Ennek az esetnek nagyobb a füstje mint a lángja.
Nem kell felesleges dolgokon rágódni. Ennek az esetnek nagyobb a füstje mint a lángja.
BeeGee2012-04-17 14:08:31 // 650
Már bocs, Blade, de elég bunkó stílust vettél fel "hallomásra" alapozva :)
Szerintem az, hogy kritizálják a kedvenc szervizedet, benne van a pakliban, nem változik semmi tőle. De az miatt nekiesni az ügyfélnek, mert biztos ő a hülye, elég fság. Nyilván, Csöri is mondhatott volna nemet (bocs, de nincs időm bontott alkatrészeket próbálgatni), nyilván van hülye ügyfél is, ezt Csörinek ki kellett volna szúrni, ha süsnye télleg az.
Én is csípem Csörit, jó szakembernek gondolom, de tudom, hogy ő is tud hibázni. Mint mindenki más, nem gond ez. Az ilyen véleményt meg szerintem egymás között kell lerendezniük, ha úgy érzik, nem másnak kardoskodia mellette.. Pont ezzel kavartál nagyobb hírt az esetnek, mint szükség lett volna rá.
Szerintem az, hogy kritizálják a kedvenc szervizedet, benne van a pakliban, nem változik semmi tőle. De az miatt nekiesni az ügyfélnek, mert biztos ő a hülye, elég fság. Nyilván, Csöri is mondhatott volna nemet (bocs, de nincs időm bontott alkatrészeket próbálgatni), nyilván van hülye ügyfél is, ezt Csörinek ki kellett volna szúrni, ha süsnye télleg az.
Én is csípem Csörit, jó szakembernek gondolom, de tudom, hogy ő is tud hibázni. Mint mindenki más, nem gond ez. Az ilyen véleményt meg szerintem egymás között kell lerendezniük, ha úgy érzik, nem másnak kardoskodia mellette.. Pont ezzel kavartál nagyobb hírt az esetnek, mint szükség lett volna rá.
Erhard 242 (Pure Energy)2012-04-17 14:06:17 // 649
Látom már megint megy a fingreszelés : ) popcorn, kóla
pb_2012-04-17 14:01:32 // 648
Csak annyira akarok kötözködni, mint te a kollégával.)
süsnye2012-04-17 13:54:14 // 647
nem tudom miért kardoskodsz ennyire, ez már rég nem a kiinduló esetről szól, hanem szövegértelmezésről..
Olvastál lejjebb is?
Amikor odakerült az autó, akkor megbeszéltük, a féket meg kell csinálni.
"Jaa, bizonyos GTV-be... Tehát nem ugyanaz mint ami neked kellett volna, amibe bele is trafáltál..."
Látom nem érted, a második dob is gtv-ből való..
Olvastál lejjebb is?
Amikor odakerült az autó, akkor megbeszéltük, a féket meg kell csinálni.
"Jaa, bizonyos GTV-be... Tehát nem ugyanaz mint ami neked kellett volna, amibe bele is trafáltál..."
Látom nem érted, a második dob is gtv-ből való..
Xixo2012-04-17 13:48:45 // 646
Azért nem baj, ha valaki a negatív dolgokat is leírja.
Én is megspórolhattam volna nem kevés pénzt, ha nem csak az istenítést hallom bizonyos helyekről...
Én is megspórolhattam volna nem kevés pénzt, ha nem csak az istenítést hallom bizonyos helyekről...
Ferke2012-04-17 13:39:14 // 645
Mekkora király vagy, remek a stílusod.
Sotime2012-04-17 13:38:10 // 644
Blade ha kéne egy jó ügyvéd megkereshetlek, vagy csak Csöriéket képviseled?:)
Blade2012-04-17 13:34:34 // 643
Nézz csak kicsit lejjebb, a 640-est..:)
De én beleszólok, mert úgy akarom, még akkor is ha neked nem tetszik. Tudsz ellene tenni, nem folysz bele és nem olvasod ha zavar.
Rendezhetnék egymás között, de ezen már túlment a dolog,mert az egyik fél nagydobra verte...
De én beleszólok, mert úgy akarom, még akkor is ha neked nem tetszik. Tudsz ellene tenni, nem folysz bele és nem olvasod ha zavar.
Rendezhetnék egymás között, de ezen már túlment a dolog,mert az egyik fél nagydobra verte...
Blade2012-04-17 13:30:08 // 642
Neked ez a személyeskedés a mániád. Mintha nem személyeskedéssel lenne átszőve az egész blogod...
"Fék véleményezést kértél, nem egyből cserét."
Na, látod, erről beszélek.. Fogalmad nincs arról, hogy mi volt megbeszélve..
Te irtad a blogodban,"valami nem az igazi vele" . Nem cserére adtad le, hanem hogy nézzenek utána. Utánanéztek, cserélni kell...
"A szervódobot amit szintén nem jó típust vittél, ez sem a Te hibád... Nem... (És ezen csodálkozol, hisz nem is abba a típusba való,amit tudtál is)"
:)) a probléma, csak az, h bizonyos gtv-kbe ugyanazt a dobokat rakták, csak nem egy félét..
Jaa, bizonyos GTV-be... Tehát nem ugyanaz mint ami neked kellett volna, amibe bele is trafáltál...
"Fék véleményezést kértél, nem egyből cserét."
Na, látod, erről beszélek.. Fogalmad nincs arról, hogy mi volt megbeszélve..
Te irtad a blogodban,"valami nem az igazi vele" . Nem cserére adtad le, hanem hogy nézzenek utána. Utánanéztek, cserélni kell...
"A szervódobot amit szintén nem jó típust vittél, ez sem a Te hibád... Nem... (És ezen csodálkozol, hisz nem is abba a típusba való,amit tudtál is)"
:)) a probléma, csak az, h bizonyos gtv-kbe ugyanazt a dobokat rakták, csak nem egy félét..
Jaa, bizonyos GTV-be... Tehát nem ugyanaz mint ami neked kellett volna, amibe bele is trafáltál...
Ferke2012-04-17 13:29:09 // 641
A konkrét esettől függetlenül ez a "nem értem van a szerviz" dolog azért kvára durva lenne:) Nem a 70-es évek elején vagyunk már.
Egyébként ezt a hisztit itt szerintem el kéne felejteni, ha két félnek sérelme van egymással, akkor rendezzék egymás között, tök felesleges most ez a nethuszárkodás itt oldalakon keresztül, meggyőzni úgyse fogja egyik beleszóló sem az érintetteket, a részleteket a konkrét dologról csak ők tudják, így megint csak annyi lesz, hogy egy újabb nőklapja topic jön létre....
Egyébként ezt a hisztit itt szerintem el kéne felejteni, ha két félnek sérelme van egymással, akkor rendezzék egymás között, tök felesleges most ez a nethuszárkodás itt oldalakon keresztül, meggyőzni úgyse fogja egyik beleszóló sem az érintetteket, a részleteket a konkrét dologról csak ők tudják, így megint csak annyi lesz, hogy egy újabb nőklapja topic jön létre....
Blade2012-04-17 13:23:37 // 640
A "csak" kimaradt, de ha nem akarnál kötözködni, akkor nyilván beleláttad volna:)
süsnye2012-04-17 13:15:57 // 639
"Ahogy hallom elég gusztustalan és nagypofájú természeted van."
ahogy ezt olvasom, sztem neked is.. Visszafoghatnád magad. Nem személyeskedtem veled emlékeim szerint..
"Fék véleményezést kértél, nem egyből cserét."
Na, látod, erről beszélek.. Fogalmad nincs arról, hogy mi volt megbeszélve..
"A szervódobot amit szintén nem jó típust vittél, ez sem a Te hibád... Nem... (És ezen csodálkozol, hisz nem is abba a típusba való,amit tudtál is)"
:)) a probléma, csak az, h bizonyos gtv-kbe ugyanazt a dobokat rakták, csak nem egy félét..
"visszaveszek a pofámból, és örülök hogy nem basztak ki onnan az első nap"
ld. az elejét
ahogy ezt olvasom, sztem neked is.. Visszafoghatnád magad. Nem személyeskedtem veled emlékeim szerint..
"Fék véleményezést kértél, nem egyből cserét."
Na, látod, erről beszélek.. Fogalmad nincs arról, hogy mi volt megbeszélve..
"A szervódobot amit szintén nem jó típust vittél, ez sem a Te hibád... Nem... (És ezen csodálkozol, hisz nem is abba a típusba való,amit tudtál is)"
:)) a probléma, csak az, h bizonyos gtv-kbe ugyanazt a dobokat rakták, csak nem egy félét..
"visszaveszek a pofámból, és örülök hogy nem basztak ki onnan az első nap"
ld. az elejét
pb_2012-04-17 13:09:18 // 638
"mert nem értem van a szerviz"
Érdekes szemléletmód.)
Érdekes szemléletmód.)
pb_2012-04-17 13:08:03 // 637
A Pnz nem minden.
.......................2012-04-17 12:37:42 // 636
nyugi..
nem éri meg
nem éri meg
Blade2012-04-17 12:33:26 // 635
Pont a benzinszűrőnél leírod ugyan hogy a Te hibád mert nem jó típust vittél, de azért mégiscsak Csöriék hibája, mert ha időben kiszerelik, akkor helyrehozhatták volna a hibádat, mert ki tudtad volna cserélni... Komoly...
A szervódobot amit szintén nem jó típust vittél, ez sem a Te hibád... Nem... (És ezen csodálkozol, hisz nem is abba a típusba való,amit tudtál is)
Mint ahogy az sem, hogy a gyári alkatrészekre sajnálod a pénzt, helyette azon agyalsz, hogy honnan kukázhatsz egyet, aminek persze tökéletesen kell működnie.
Mindig van valami ironikus abban, amikor egy harmadik fél próbál véleményt kreálni egy olyan, két embert érintő esetről, aminél nem volt jelen.
Ezzel mit akarsz? Minek írsz blogot akkor, ha más nem véleményezheti? Ha nem tudod elviselni más véleményét a dologról, akkor tartsd magadban! Minek írtad meg akkor? Én véleményeztem, mert nem értek egyet vele, meg szerintem sokan mások sem.
Ahogy hallom elég gusztustalan és nagypofájú természeted van. Aki kurvának áll, ne csodálkozzon ha megb...szák..:)
Eyébként sem értem, megrendelted a klimakk cseréjét, ami készen lett a vállalt időre, akkor min problémázol? Fék véleményezést kértél, nem egyből cserét. Az hogy szarakodás lett belőle, szerintem a Te hibád a felfogásoddal, hogy honnan tudnál olcsóbban kukázni alkatrészt. (Amúgy ha a fékdob szuszog és nem jó a fékerő, abból a hülye is tudja hogy dobcsere)
Szerintem ebből az egészből több tanulság is lejöhet neked.
Az első: ha már szervizeltetni akarom az autómat,és én viszem az alkatrészeket, akkor beszerzek mindent, minden alkatrészt ami passzol is(!), és utána tolom be a szervizbe a szaromat. Így spórolok is (nem kell többszáz km-t autókázni, időt, idegességet felemésztve)
A második: egy szerviz nem arra való hogy beosszuk az idejét és csicskáztassuk, mert nem értem van a szerviz
A harmadik: húsvétkor és ünnepnapokon nem zargatjuk a másikat munkaügyben, mert bunkóság, hagyjuk az embert kikapcsolódni és pihenni, mert ő nem azért van, hogy csak velem foglalkozzon.
A negyedik: visszaveszek a pofámból, és örülök hogy nem basztak ki onnan az első nap
Remélem köv. alkalommal jobban sikerül szervizeltetned.
A szervódobot amit szintén nem jó típust vittél, ez sem a Te hibád... Nem... (És ezen csodálkozol, hisz nem is abba a típusba való,amit tudtál is)
Mint ahogy az sem, hogy a gyári alkatrészekre sajnálod a pénzt, helyette azon agyalsz, hogy honnan kukázhatsz egyet, aminek persze tökéletesen kell működnie.
Mindig van valami ironikus abban, amikor egy harmadik fél próbál véleményt kreálni egy olyan, két embert érintő esetről, aminél nem volt jelen.
Ezzel mit akarsz? Minek írsz blogot akkor, ha más nem véleményezheti? Ha nem tudod elviselni más véleményét a dologról, akkor tartsd magadban! Minek írtad meg akkor? Én véleményeztem, mert nem értek egyet vele, meg szerintem sokan mások sem.
Ahogy hallom elég gusztustalan és nagypofájú természeted van. Aki kurvának áll, ne csodálkozzon ha megb...szák..:)
Eyébként sem értem, megrendelted a klimakk cseréjét, ami készen lett a vállalt időre, akkor min problémázol? Fék véleményezést kértél, nem egyből cserét. Az hogy szarakodás lett belőle, szerintem a Te hibád a felfogásoddal, hogy honnan tudnál olcsóbban kukázni alkatrészt. (Amúgy ha a fékdob szuszog és nem jó a fékerő, abból a hülye is tudja hogy dobcsere)
Szerintem ebből az egészből több tanulság is lejöhet neked.
Az első: ha már szervizeltetni akarom az autómat,és én viszem az alkatrészeket, akkor beszerzek mindent, minden alkatrészt ami passzol is(!), és utána tolom be a szervizbe a szaromat. Így spórolok is (nem kell többszáz km-t autókázni, időt, idegességet felemésztve)
A második: egy szerviz nem arra való hogy beosszuk az idejét és csicskáztassuk, mert nem értem van a szerviz
A harmadik: húsvétkor és ünnepnapokon nem zargatjuk a másikat munkaügyben, mert bunkóság, hagyjuk az embert kikapcsolódni és pihenni, mert ő nem azért van, hogy csak velem foglalkozzon.
A negyedik: visszaveszek a pofámból, és örülök hogy nem basztak ki onnan az első nap
Remélem köv. alkalommal jobban sikerül szervizeltetned.
Public Enemy2012-04-17 12:28:33 // 634
Igen, ez az autóipari termékeiknél is megfigyelhető - mármint a precízségük "kihalása".
Lásd VW "olajfosóberendezés", hogy egy klasszikust idézzek... :-))
Lásd VW "olajfosóberendezés", hogy egy klasszikust idézzek... :-))
.......................2012-04-17 12:26:06 // 633
èn ha ott vagyok csak a tömérdek szerszámot,a sok gépet és a profi szervízt látom,
az hogy nálad elcsúsztak a dolgok..
mutass +egy olyan szervízt ahol ennyi pénzt invesztáltak,
+ a márkaszervizek sem
az hogy nálad elcsúsztak a dolgok..
mutass +egy olyan szervízt ahol ennyi pénzt invesztáltak,
+ a márkaszervizek sem
süsnye2012-04-17 11:54:00 // 632
Természetesen nincs hibátlan ember, nincs hibátlan szervíz. Sok szervízben jártam én is. Persze, hogy mindenhol vannak problémák, megcsúszások, ezt egy "gyakorlott" ügyfél már bele is kalkulálja. De nem ennyit..
A németek precízségét meg hagyjuk, az már kb. 10 éve kihalt.. :)
A németek precízségét meg hagyjuk, az már kb. 10 éve kihalt.. :)
süsnye2012-04-17 11:48:17 // 631
" Egy szerelőnek az a legrosszabb, ha megmondják neki, hogy mit hogyan csináljon."
Arról, hogy "mit hogyan" szó sem volt. A prioritásról volt szó.
Arról, hogy "mit hogyan" szó sem volt. A prioritásról volt szó.
süsnye2012-04-17 11:44:53 // 630
Nos..
Ha már kisarkításról beszélsz, akkor légy oly kedves és mielőtt billentyűzetet ragadsz olvasd el tüzetesen, amit írtam.
" Mindig van valami ironikus abban, ha az egyik fél a hibátlan megtestesült ártatlanság"
Egy szólva nem írtam, h én hibátlan lennék. A benzinszűrőt én vittem, szervódobot beszerezhettem volna előre, ha előbb körbenézek, de mivel a 4 nap alatt neki sem álltak kiszedni a szervódobot, ez utóbbi proaktivitás nem hiszem, h változtatott volna a helyzeten.
Mellesleg, ha már az ironikusságnál tartunk, ez a mondat sem hülyeség:
Mindig van valami ironikus abban, amikor egy harmadik fél próbál véleményt kreálni egy olyan, két embert érintő esetről, aminél nem volt jelen.
"A műhely kultúrája és színvonala szerintem jobb mint a gyári márkaszervizeké"
A műhely kultúrájára ill. színvonalára egy megjegyzést sem tettem.
"Csöriékkel kimagaslóan elégedettek az ügyfelek, nem véletlen a hírnevük sem."
Pontosan azért válaszottam Csöriéket, mert jókat olvastam róla. Ezzel nem is akarok vitatkozni, nyilván egyéb autók szervizelésénél nem voltam érintett és el is hiszem, hogy vannak elégedett ügyfelek. De az én esetemen az nem segít, ha másokkal korrekt volt, attól az én fékemhez nem nyúltak.
Ha már kisarkításról beszélsz, akkor légy oly kedves és mielőtt billentyűzetet ragadsz olvasd el tüzetesen, amit írtam.
" Mindig van valami ironikus abban, ha az egyik fél a hibátlan megtestesült ártatlanság"
Egy szólva nem írtam, h én hibátlan lennék. A benzinszűrőt én vittem, szervódobot beszerezhettem volna előre, ha előbb körbenézek, de mivel a 4 nap alatt neki sem álltak kiszedni a szervódobot, ez utóbbi proaktivitás nem hiszem, h változtatott volna a helyzeten.
Mellesleg, ha már az ironikusságnál tartunk, ez a mondat sem hülyeség:
Mindig van valami ironikus abban, amikor egy harmadik fél próbál véleményt kreálni egy olyan, két embert érintő esetről, aminél nem volt jelen.
"A műhely kultúrája és színvonala szerintem jobb mint a gyári márkaszervizeké"
A műhely kultúrájára ill. színvonalára egy megjegyzést sem tettem.
"Csöriékkel kimagaslóan elégedettek az ügyfelek, nem véletlen a hírnevük sem."
Pontosan azért válaszottam Csöriéket, mert jókat olvastam róla. Ezzel nem is akarok vitatkozni, nyilván egyéb autók szervizelésénél nem voltam érintett és el is hiszem, hogy vannak elégedett ügyfelek. De az én esetemen az nem segít, ha másokkal korrekt volt, attól az én fékemhez nem nyúltak.
Public Enemy2012-04-17 11:35:23 // 629
Én is,te is és mások is itt az Amorén írunk blogokat szeretett autóink szervízeléséről.
Valóban nem könnyű dolog megfelelő szervízt találni, engem és valszeg másokat is értek már csalódások. De kérdem én, ebben az országban mi az ami tökéletesen működik? Akkor elvárható a másiktól a tökéletes és hibátlan kommunikáció, megoldás keresés stb... A blogodnak kicsit németesen precíz "Stiftung Warentest"-es íze van, és jól rávilágít egy s más egyéb problémára is, ami nem feltétlenül Csöriék hibája...
Én kívánom neked, hogy találj rá a számodra megfelelő szervízre, de kétlem, hogy létezik ilyen!?
Csörgő Autószervíz:
-hozzáállás: majdnem 10-es...
-kommunikáció: megfelelő és/vagy kiváló
-szakértelem: 5/5
A tévedés, elírás, változtatás joga fenntartva!! :-))
Valóban nem könnyű dolog megfelelő szervízt találni, engem és valszeg másokat is értek már csalódások. De kérdem én, ebben az országban mi az ami tökéletesen működik? Akkor elvárható a másiktól a tökéletes és hibátlan kommunikáció, megoldás keresés stb... A blogodnak kicsit németesen precíz "Stiftung Warentest"-es íze van, és jól rávilágít egy s más egyéb problémára is, ami nem feltétlenül Csöriék hibája...
Én kívánom neked, hogy találj rá a számodra megfelelő szervízre, de kétlem, hogy létezik ilyen!?
Csörgő Autószervíz:
-hozzáállás: majdnem 10-es...
-kommunikáció: megfelelő és/vagy kiváló
-szakértelem: 5/5
A tévedés, elírás, változtatás joga fenntartva!! :-))
Blade2012-04-17 10:52:20 // 628
Na süsnye, gratulálok magadhoz meg a blogodhoz. Mindig van valami ironikus abban, ha az egyik fél a hibátlan megtestesült ártatlanság,akivel csúnyán elbántak, de ő nem hibás semmiben...
Ismerem Csöriéket annyira, hogy tudjam, ez a történet amit leblogoltál, erősen kisarkitott és szerintem nem fedi a valóságot. Csöriék műhelye az egyik legelismertebb a szakmában és nem csak Alfás körökben. A műhely kultúrája és színvonala szerintem jobb mint a gyári márkaszervizeké, a hozzáértésről ne is beszéljünk, mert az meg fényévekkel jobb.
Én is irtam róluk véleményt az egyik blogomban, itt megtalálod.
Csöriékkel kimagaslóan elégedettek az ügyfelek, nem véletlen a hírnevük sem. Neked nem tűnik fel, hogy ha csak Te vagy elégedetlen, akkor nem biztos hogy ők a f@szok???
Ismerem Csöriéket annyira, hogy tudjam, ez a történet amit leblogoltál, erősen kisarkitott és szerintem nem fedi a valóságot. Csöriék műhelye az egyik legelismertebb a szakmában és nem csak Alfás körökben. A műhely kultúrája és színvonala szerintem jobb mint a gyári márkaszervizeké, a hozzáértésről ne is beszéljünk, mert az meg fényévekkel jobb.
Én is irtam róluk véleményt az egyik blogomban, itt megtalálod.
Csöriékkel kimagaslóan elégedettek az ügyfelek, nem véletlen a hírnevük sem. Neked nem tűnik fel, hogy ha csak Te vagy elégedetlen, akkor nem biztos hogy ők a f@szok???
Poló2012-04-16 22:53:35 // 627
Olvastam a blogodat.
Az, hogy nem akarnak idősebb autókat szervizelni, nem igaz. Láttam én már őket Ladát javítani.
Hogy nem veszi fel a telefont vagy nem válaszol az sms-re? Kitartóan kell hívni. Én eddig mindig elértem, ha akartam. Napközben lehet éppen könyékig van egy autóban, amikor megcsörren a telefonja. Este meg a családjával szeretne lenni, pihenni egy kicsit. Te talán 0-24 dolgozol?
Mindig sikerült vele megbeszélnem mindent. Tudom, hogy neki van ebben rutinja, ő tudja, hogy mit hogyan egyszerűbb vagy olcsóbb megcsinálni. Egy szerelőnek az a legrosszabb, ha megmondják neki, hogy mit hogyan csináljon.
Az, hogy nem akarnak idősebb autókat szervizelni, nem igaz. Láttam én már őket Ladát javítani.
Hogy nem veszi fel a telefont vagy nem válaszol az sms-re? Kitartóan kell hívni. Én eddig mindig elértem, ha akartam. Napközben lehet éppen könyékig van egy autóban, amikor megcsörren a telefonja. Este meg a családjával szeretne lenni, pihenni egy kicsit. Te talán 0-24 dolgozol?
Mindig sikerült vele megbeszélnem mindent. Tudom, hogy neki van ebben rutinja, ő tudja, hogy mit hogyan egyszerűbb vagy olcsóbb megcsinálni. Egy szerelőnek az a legrosszabb, ha megmondják neki, hogy mit hogyan csináljon.
süsnye2012-04-15 23:12:56 // 625
... ez személyeskedés avagy fenyegetés?
Csöri2012-04-14 21:57:16 // 624
Én nem jellemeznélek téged, de ha tükör közelében jársz nézz tükörbe.
Ciao
Ciao
süsnye2012-04-14 18:59:10 // 623
Csögő autószervíz:
- hozzáállás: kritikán aluli
- kommunikáció: 1/5
- szakértelem: talán 3/5
részletek a blogomban..
- hozzáállás: kritikán aluli
- kommunikáció: 1/5
- szakértelem: talán 3/5
részletek a blogomban..
Kazes☻2012-03-29 22:45:49 // 622
Szatyi2011-12-11 18:26:29 // 621
Szia Peti.A régi kb 1db kolega aki ott maradt szegény meséli hogy már Alfák nem is mennek.Skodákat és különbözö modeleket javitanak.
Blade2011-11-16 11:14:28 // 620
Engem csak egy kollégád készített ki, a szemüveges öreg fószer...
Ja meg Juli...
Ja meg Juli...
Szatyi2011-11-15 22:00:17 // 619
Aki odajár az megérdemli.
Szatyi2011-11-15 21:53:00 // 618
Kelet-Pestről tudnék mesélni neked::)) Megér egy misét::)) Pár évet lehuztam ott, jó megbizható brigád VOLT!!! Mondom VOLT!! Különbözö okokbol.....szakmai elörelépés,több fizetes /minimálbér helyett/ Már senki nincs ott, aki érti-szivböl javitja az Alfákat,Fiatokat.
Ferke2011-11-08 11:51:25 // 617
Na ja, amíg nem jön elő egy elgondolkodtató hiba, addig megbízható a márkaszerviz:) Kiolvassa az lmm hibát, kicseréli, kiüti a gépből, meg olajat cserél...csak ugye innentől vége a tudománynak:)
A szervizperiódust érdemes megfelezni, tehát 15ezrenként. A pollent viszont elég évente, tavasszal, átfertőtlenítve a rendszert.
A szervizperiódust érdemes megfelezni, tehát 15ezrenként. A pollent viszont elég évente, tavasszal, átfertőtlenítve a rendszert.
Jimmi T.2011-11-08 10:46:29 // 616
Az első olajcserét kb 4000-nél megejtettem. Az év végén kb 27-28 ezernél meglesz az éves szerviz is. Olaj,szűrő,gyertya,pollenszűrő. Átvizsgálás. Ha már arra járok akkor Budaörsön ahol vettem. Levegőszűrőt nem mert azt mossuk :-) BMC.
Piritu - 1.000.0002011-11-07 22:09:41 // 615
Új Vasnál javasolt 5ezernél megejteni az első olajcserét.
Nael2011-11-07 20:04:11 // 614
Szervíz ügyben érdeklődöm, bár új a Giu, azért valamikor csak el kell vinni az első 30.000-esre. Egyáltalán, van értelme a gyakoribb olajcsere szervíznek, pl. 20.000-enként?
Ugyanez a kérdés a levegő és pollenszűrőkkel kapcsolatban.
Alapjában nekem eddig jó tapasztalataim voltak a márkaszervízekkel (Citroen Miskolc, kb. 10 év). Most a Kelet-Pesttől vásároltam, ahol a kereskedő minden nyűgömet megoldotta, tehát ilyen szempontból minden ok.
Tehát nektek milyen tapasztalatotok van? Ja, miskolci vagyok, így Bp. mellett vidéki kommenteket is szívesen veszek!
Ugyanez a kérdés a levegő és pollenszűrőkkel kapcsolatban.
Alapjában nekem eddig jó tapasztalataim voltak a márkaszervízekkel (Citroen Miskolc, kb. 10 év). Most a Kelet-Pesttől vásároltam, ahol a kereskedő minden nyűgömet megoldotta, tehát ilyen szempontból minden ok.
Tehát nektek milyen tapasztalatotok van? Ja, miskolci vagyok, így Bp. mellett vidéki kommenteket is szívesen veszek!
Xixo2011-11-05 20:38:31 // 613
Csak nehogy visszaéljenek ezzel a nagyon személyes adattal! :)))
Xixo2011-11-05 20:38:00 // 612
21008! Le vagy maradva! :))
Kazes☻2011-11-05 20:30:43 // 610
Az enyém a 26788 sorszám,mindkettőn. :)
Röhögnék,ha a tied is ez lenne! :)))
Röhögnék,ha a tied is ez lenne! :)))
Xixo2011-11-05 20:29:07 // 609
Ha nem a FAM-ról lenne szó, akkor még megfordulna a fejemben, hogy tudni akarják, hogy ki használja fel és ki nem, de náluk ezt nem hiszem.
(Meg mondjuk attól még lehetne két különböző szám... :) )
(Meg mondjuk attól még lehetne két különböző szám... :) )
Kazes☻2011-11-05 20:25:19 // 607
Ja. :) De az hogy' lehet,hogy mindkét kuponomnak ugyanaz a sorszáma? Hogy van ez sorszámozva? :)
Xixo2011-11-05 20:17:10 // 606
De mérne? A sprinthez rendelhetnél valami speckó cuccot! Kíváncsi lennék a fejükre! :)