De észre vettem, de az M7-en több és nagyobb a "dobbantó"......szóval lenne még mit tanulni az útépítőknek.
Én egynek sem adnék munkát it magyarországon.
Inkább hívnék külföldi építőket.
De sajna magyarországon nem arra törekszünk, hogy amit építünk az jó is legyen, hanem csak arra, hogy minnél több lovét kaszáljunk a bolton.
Most mennek is a pénz visszatéritési perek ,mert kiderült ,hogy bizonyos szalaszokat durván beárazták az építök.
Amúgy meg sem lepődtem mikor mondták a híradóban..........
GEORGE2007-08-27 17:54:19 // 1284
Fairlane2007-08-27 17:50:45 // 1283
Egyetértek....
Az átadás napján mentem rajta, már akkor is ilyen volt :(
Az átadás napján mentem rajta, már akkor is ilyen volt :(
Adrián2007-08-27 17:37:57 // 1282
GEORGE te nem vetted még észre (most sajnos a mi kutyánk kölykét szidom)
de az M6 os esküszöm bizonyos szakaszokon hullámos elég komoly távokon! Ha a leállósáv felfestését figyeli az ember még látható is! Azt hittem a kezdetek kezdetén hogy valami nem stimmol a verdával /rezeg a kormány ill az autó/ aztán be kellett látnom hogy kollégáimnál is (4másik tipus) eltérően ugyan de jelentkezik!Aztán a Bp>>>Dújv.ba szakaszon 2-3 felüljárón áthaladva is ez az összeresztés dob rendeset!
Pedig nem oly rég óta üzemel ez a pálya szakasz ráadásul enyhe forgalommal!
Gombóc is panaszkodott már korábban erre!
de az M6 os esküszöm bizonyos szakaszokon hullámos elég komoly távokon! Ha a leállósáv felfestését figyeli az ember még látható is! Azt hittem a kezdetek kezdetén hogy valami nem stimmol a verdával /rezeg a kormány ill az autó/ aztán be kellett látnom hogy kollégáimnál is (4másik tipus) eltérően ugyan de jelentkezik!Aztán a Bp>>>Dújv.ba szakaszon 2-3 felüljárón áthaladva is ez az összeresztés dob rendeset!
Pedig nem oly rég óta üzemel ez a pálya szakasz ráadásul enyhe forgalommal!
Gombóc is panaszkodott már korábban erre!
GEORGE2007-08-27 17:05:12 // 1281
inkább nem írok semmit se erre már..............:-(
Zsolt1552007-08-27 12:56:05 // 1280
"... Nem értem hogy mínősitik jónak????? ..."
Hidd el, van annyi pénz, amennyiért minden út "jó" lehet. Mert különben nem hiszem, hogy az ilyen minőségű utakat folyamatosan átveszik.
Hidd el, van annyi pénz, amennyiért minden út "jó" lehet. Mert különben nem hiszem, hogy az ilyen minőségű utakat folyamatosan átveszik.
GEORGE2007-08-27 09:21:28 // 1279
Múlt szombaton végig "tekertem" Enyingtől az M7-en a végéig. Vasárnap meg ugyan ez csak visszafele. Rendes szintkülönbségek vannak az úton!
Horvátoknál észre sem venni az ilyen illesztésket. Na de hogy ne megint a szomszédnál kútakodjunk mondhatom az M6-ot is, hogy ott nincsenek ilyen durva híbák.
Hát kérem törne el mindenkinek a keze aki ezt szakaszt átvette és jónak mínősítette.
Kritikán aluliak az illesztések a hidaknál.......megint elköltötték a pénzünket, csak az útat nem úgy csinálták meg ahogy annak lenni kéne.
Nem értem hogy mínősitik jónak?????
Egyszer részt vennék egy ilyen bejáráson!
Horvátoknál észre sem venni az ilyen illesztésket. Na de hogy ne megint a szomszédnál kútakodjunk mondhatom az M6-ot is, hogy ott nincsenek ilyen durva híbák.
Hát kérem törne el mindenkinek a keze aki ezt szakaszt átvette és jónak mínősítette.
Kritikán aluliak az illesztések a hidaknál.......megint elköltötték a pénzünket, csak az útat nem úgy csinálták meg ahogy annak lenni kéne.
Nem értem hogy mínősitik jónak?????
Egyszer részt vennék egy ilyen bejáráson!
Zsolt1552007-08-27 02:56:48 // 1278
Talán ebbe a topicba illik, mert ez a történet is csak Magyarországon fordulhat elő.
Pénteken este a Ferihegy I előtti zebrán szerettünk volna hárman, szemből ketten átmenni. Amikor zöldre váltott a lámpa elindultunk, és még csak a külső sáv felénél járunk, amikor az ott álló autó el kezdi nyomni a kürtöt. Odakaptuk a fejünket, és megtorpantuk. Talán ennek köszönhetjük, hogy épségben megúsztuk, mert egy Renault Senic-es úgy ahogy ment, átszáguldott a piroson.
Nem tudom mi volt neki ennyire sietős, de mi elláttuk egy-két "jó" kívánsággal.
Pénteken este a Ferihegy I előtti zebrán szerettünk volna hárman, szemből ketten átmenni. Amikor zöldre váltott a lámpa elindultunk, és még csak a külső sáv felénél járunk, amikor az ott álló autó el kezdi nyomni a kürtöt. Odakaptuk a fejünket, és megtorpantuk. Talán ennek köszönhetjük, hogy épségben megúsztuk, mert egy Renault Senic-es úgy ahogy ment, átszáguldott a piroson.
Nem tudom mi volt neki ennyire sietős, de mi elláttuk egy-két "jó" kívánsággal.
Charlie 1662007-08-23 10:40:09 // 1277
És van még egy a 96 körül is.
Én mintha láttam vóna a táblát....
Én mintha láttam vóna a táblát....
Zsolt1552007-08-23 10:11:26 // 1276
A történet a következő: Ha közműjavítást, vagy felújítást szeretnél végezni, akkor csak bejelentési kötelezettséged van a közút kezelője felé, akik azt bejegyzik, és kész. Amikor elkészült a nagy mű, akkor viszont kérvényezned kell - a közút kezelőjénél, a rendőrségnél -, hogy a sebesség csökkentő táblákat levehesd, és visszaállhasson az eredetei forgalmi rend. Ezek elbírálása 30(!) napos határidővel történik. Ez van.
Bálint332007-08-21 21:59:44 // 1275
Ja és persze a sávok felfestése, meg minden egyéb régen kész van (Dunaújváros- Rácalmás szakasz), de a táblák maradnak... Gondolom még nem történt meg a műszaki átvétel, vagy ilyesmi. Nyáron minden lassan megy.
Bálint332007-08-21 21:57:42 // 1274
Hát igen, ezen a szakaszon én is szívtam a nyáron egy párszor. A kedvencem az volt amikor (Rácalmás előtt) kinn a 60-as tábla, majd rögtön 2 méterrel mögötte a 40-es. Sajna a következetlenség a forgalomszabályozásban megöli a vezetési morált...
Hasonló:
Itthon minden kis lóf@sz kanyarba kiteszik a veszélyes útkanyarulat táblát, meg is szoktam hogy le kell... Aztán mikor kimentem Horvátországba majdnem el is szálltam az első 180 fokos visszafordítóban. A tábla kinn volt, de én megszokásból nem vettem komolyan.
Hasonló:
Itthon minden kis lóf@sz kanyarba kiteszik a veszélyes útkanyarulat táblát, meg is szoktam hogy le kell... Aztán mikor kimentem Horvátországba majdnem el is szálltam az első 180 fokos visszafordítóban. A tábla kinn volt, de én megszokásból nem vettem komolyan.
HátvédRomeo2007-08-06 21:39:52 // 1273
A Nagykanizsára bejövő Cartársak figyeljenek. Rendőrök mint a kámfor úgy közlekednek egyik ellenőrzési helyről a másikra. 50 azt csók, meg csöndesen a moci hangjával. :-)))
GTVili2007-08-06 21:36:37 // 1272
Ja..új traffi van az M1-en...a 37-es kilométernél..nem jelzi tábla!
Liquid2007-08-05 22:07:17 // 1271
Ma kicsit bekakáltam az m1-en Győr fele Móvár után. Elmentem az elekronyos tábla mellett és ott volt egy kamera doboz, Győr előtt szintén láttam egyet. Egyiket sem jelölte tábla, és a Győr előtti üres volt, azt már megnéztem jobban. Remélem tegnap sem mértek vele, mert akkor jönni fog a levél, ugyanis ,min. 160-nal közlekedtem arra tegnap. Utána kell nézzek gyorsan.
Zsifi_GTV2007-07-30 19:34:58 // 1270
Ezt a blődséget, jó hogy nem hallottam élőben.
csocsi2007-07-30 19:32:54 // 1269
Mindig más a hibás.
Zsolt1552007-07-30 19:24:49 // 1268
Úgy látszik, ebben az országban tényleg mindent meg lehet magyarázni!
Regőczy Miklós, a BKV Kommunikációs vezetője a TV2 Napló című műsorában elárulta miért van sokszor 35 fok a légkondicionáló nélküli Combinókon.
A magyarázat egyszerű:
- A bliccelők felelősök!!! Mert ha a lógósok nem utaznának a villamossal, akkor több lenne a rajta a hely, és így a levegő is a bérletes vagy a jegyet váltó utasoknak. Szerinte a bliccelőket nem arra kellene rávenni, hogy jegyet váltsanak, hanem a potyázók kerüljék el a Combinókat, és máris megoldódott a probléma. Logikus nem???
Regőczy Miklós, a BKV Kommunikációs vezetője a TV2 Napló című műsorában elárulta miért van sokszor 35 fok a légkondicionáló nélküli Combinókon.
A magyarázat egyszerű:
- A bliccelők felelősök!!! Mert ha a lógósok nem utaznának a villamossal, akkor több lenne a rajta a hely, és így a levegő is a bérletes vagy a jegyet váltó utasoknak. Szerinte a bliccelőket nem arra kellene rávenni, hogy jegyet váltsanak, hanem a potyázók kerüljék el a Combinókat, és máris megoldódott a probléma. Logikus nem???
Zsolt1552007-07-28 13:39:32 // 1267
Zsolt1552007-07-26 06:31:53 // 1266
Az M7-en - csak úgy, mint a többi autópályán - egyelőre tervezik a fixen telepített sebességmérők kihelyezését.
Állítólag akkora "sikere" van az M1-en lévőknek, hogy megéri.
Jó múltkor éjjel jövök be az M1-M7 közös szakaszán, és a "Radar Control" táblánál lassítok, nehogy megörökítsenek. Kb.5-6 autóval jöttem egy bolyban, de mindenki kikerült. Dolgozott is a masina rendesen.
Amíg ilyen hülye emberek vannak, hogy el is mondják, ki is van írva nekik, és ennek ellenére belehajt, ne is csodálkozzunk az új készülékek telepítésén.
Állítólag akkora "sikere" van az M1-en lévőknek, hogy megéri.
Jó múltkor éjjel jövök be az M1-M7 közös szakaszán, és a "Radar Control" táblánál lassítok, nehogy megörökítsenek. Kb.5-6 autóval jöttem egy bolyban, de mindenki kikerült. Dolgozott is a masina rendesen.
Amíg ilyen hülye emberek vannak, hogy el is mondják, ki is van írva nekik, és ennek ellenére belehajt, ne is csodálkozzunk az új készülékek telepítésén.
Zsolesz2007-07-25 22:33:46 // 1265
Akkor viszont én még nem láttam ezeken kívül mást. És mindenhol ahol telepített készülék van ki van írva előtte hogy radar control. Ott még nem láttam sehol. Mármint M7
Zsolt1552007-07-25 22:14:28 // 1264
Azok a rendszámodat olvassák le, hogy jogosan hajtottál fel, vagy sem az autópályára.
Zsolesz2007-07-25 22:12:00 // 1263
Én csak az M7-en szoktam járni. Ezek azok a fehér kis pálya fölé benyúló oszlopokon levő készülékek? Mert szerintem azokon nincs mérő csak egy kamera. Legalábbis remélem jól láttam :)
Zsolt1552007-07-25 22:08:09 // 1262
Ha jól hallottam, akkor ezek új telepítésűek, de egy részük, csak sebességkijelző elektronikus táblát működtet majd.
SD2007-07-25 09:10:14 // 1261
Vagy ezek az újak lesznek? Vagy nemtom:)
SD2007-07-24 17:22:40 // 1260
András bácsi2007-07-16 10:55:58 // 1259
Tud valaki pontos helyet az M7-esen rendszámfelismerő kamerákról, illetve fix trafiról?
Xixo2007-07-12 15:00:17 // 1258
A horvátok tényleg nagyon jóóók!!
Xixo2007-07-12 14:59:59 // 1257
Szkúúúzi, a magyariából olaszba vezető osztrák pályára gondoltam....
Rumi2007-07-12 10:51:40 // 1256
ez rendjén is van. a fő gondom a táblázás.
egyszerübb kib@szni egy negyvenes táblát, illetve több tucatot, oda is ahol lehet már menni lazán 90vel, mert új aszfalt, csak épp a felfesztés nincs még meg.
ily módon viszont nincs külön jelölve ahol pl tényleg este müszak végén félbe hagyták, és indokolt lenne még a 30 is.
ez a kakas és a sün esete a jön a farkas jön a farkassal.
ha végig 40van, ahol nem kéne is, figyelmen kivül hagyod, igy viszont váratlanul ér a valós "veszélyforrás". mig ha amugy értelmes lenne korlátozás, és csak ahol tényleg van "valami" hivják fel a figyelmet, akkor azt komolyan is vennék/venném..
egyszerübb kib@szni egy negyvenes táblát, illetve több tucatot, oda is ahol lehet már menni lazán 90vel, mert új aszfalt, csak épp a felfesztés nincs még meg.
ily módon viszont nincs külön jelölve ahol pl tényleg este müszak végén félbe hagyták, és indokolt lenne még a 30 is.
ez a kakas és a sün esete a jön a farkas jön a farkassal.
ha végig 40van, ahol nem kéne is, figyelmen kivül hagyod, igy viszont váratlanul ér a valós "veszélyforrás". mig ha amugy értelmes lenne korlátozás, és csak ahol tényleg van "valami" hivják fel a figyelmet, akkor azt komolyan is vennék/venném..
GEORGE2007-07-12 00:37:24 // 1255
Betudom a félre értelmezést a kései ídőpontnak :-)))
Trombozis2007-07-12 00:23:36 // 1254
Nem a HR autópályákkal van baja, hanem a HRbe vezető autópályával. :-)
Kazes☻2007-07-12 00:06:28 // 1253
"a 6os teljes hosszában szép kátyú és hullám mentes lesz"
Hő, de meddig? Biztos nem addig, mint ameddig készűl. :-/
Hő, de meddig? Biztos nem addig, mint ameddig készűl. :-/
GEORGE2007-07-11 23:55:25 // 1252
Ezt nem értem?
Mi bajod a HR autópályákkal???
Nem elöször vagyok kint de ahol én jártam az mind hibátlan volt...
Mi bajod a HR autópályákkal???
Nem elöször vagyok kint de ahol én jártam az mind hibátlan volt...
GEORGE2007-07-11 23:53:38 // 1251
Érd -Dunaúj közt nem tudok nyilatkozni, mert Dunaújnál már 1 éve az M6-on járok..
Dunaújtól szekszárdig kisebb épitkezések vannak a 70% már készen van.
Dunaújtól szekszárdig kisebb épitkezések vannak a 70% már készen van.
Rumi2007-07-11 23:26:27 // 1250
no, leértem, nem votl egy egyszerű menet.
a 6os rettenet, végig negyvenes táblázva, ami mondjuk nem zavar, de haladni sem nagyon lehet. Dunaújvárosig legalább gyér volt a forgalom, utánna katasztrófa.
át is mentem Földvárnál (über botrány a városban az aszfalt) a Duna túloldalára.
51es út talán, iszonyat jó minőség. nagyon tetszett. áthaladva Kalocsán pozitiv hogy nagyonhosszan megvan a bicikliút. aztán egyszer itt is átmentem Balkánba ami kitartott egészen BAjáig.
BAjától este még átugrottam Szekszárdra, hasonlóan éptkezős, ami azért jó, mert van remény hogy a 6os teljes hosszában szép kátyú és hullám mentes lesz :)
a 6os rettenet, végig negyvenes táblázva, ami mondjuk nem zavar, de haladni sem nagyon lehet. Dunaújvárosig legalább gyér volt a forgalom, utánna katasztrófa.
át is mentem Földvárnál (über botrány a városban az aszfalt) a Duna túloldalára.
51es út talán, iszonyat jó minőség. nagyon tetszett. áthaladva Kalocsán pozitiv hogy nagyonhosszan megvan a bicikliút. aztán egyszer itt is átmentem Balkánba ami kitartott egészen BAjáig.
BAjától este még átugrottam Szekszárdra, hasonlóan éptkezős, ami azért jó, mert van remény hogy a 6os teljes hosszában szép kátyú és hullám mentes lesz :)
Rumi2007-07-11 13:34:31 // 1249
az érdi nem gáz, de nem szeretnék a moc kemény futóművével egy-egy félbehagyott jelöletlen aszfalt csíkba szaladni.
no mindegy. majd óvatosan húzom a gázt :D
köcce
no mindegy. majd óvatosan húzom a gázt :D
köcce
Tedi2007-07-11 13:21:23 // 1248
A fejér megyei szalaszt épp most újítják fel, itt-ott terelések vannak. Meg, ha jól tudom Érdnél is van valami felújítás-szerű történet.
Rumi2007-07-11 12:44:57 // 1247
kérdésem van a 6os utat Bp és Szekszárd között jól ismerőkhöz :)
mennyire gázos mostanság az állapota?
mindjárt indulok Bajára, és gondolkodom hogy Dunaföldvárnál menjek át a Dunán, vagy a Szekszárd utáni hídon.
illetve jó volna tudni mire számítsak az útviszonyokat illetően. hány útépítés ilyenek.
ja nem autópályán megyek. azt ismerem :))
mennyire gázos mostanság az állapota?
mindjárt indulok Bajára, és gondolkodom hogy Dunaföldvárnál menjek át a Dunán, vagy a Szekszárd utáni hídon.
illetve jó volna tudni mire számítsak az útviszonyokat illetően. hány útépítés ilyenek.
ja nem autópályán megyek. azt ismerem :))
Xixo2007-06-28 00:28:50 // 1246
A horvátokhoz vezető pályánál tényleg jobb bármelyik magyarországi!!
csocsi2007-06-25 10:48:24 // 1245
De a nagyobb torlódás gondolom nem hónapokon kresztül áll fent.
Liquid2007-06-25 08:53:26 // 1244
Lehet hogy 1x nagyobb felfordulást okoz, de utána nemkell 3 havonta kátyúzni. Mert ők RENDESEN megcsinálják.
Zsolt1552007-06-25 07:48:55 // 1243
Nézte valaki tegnap a naplót??? Az autópálya felügyelet szóvivője szerint nálunk jobbak az utak, mint az osztrákoknál! A németeknek felüdülés a magyar útfelújítás, mert náluk ez a munka sokkal nagyobb torlódást okoz.
Azért van önbizalma!
Azért van önbizalma!
HátvédRomeo2007-06-19 16:44:27 // 1242
Én 100ból ha 3X tankolok máshol, mint a megszokott benya kutjaim . Városunk és közelét nézve egy bizonyos X km sugarú körben.
Sőt ha hosszú útra megyek kiszámolom, hogy meg e fordulok, egy tankkal, hogy ne keljen máshol tankolnom.
Mivel Faterom meg lehúzott 10 évet egyik benya kut márkánál, így tudom az országból nagyjából, hogy hol mire lehet számítani azon a benya márkán belül.
Sőt ha hosszú útra megyek kiszámolom, hogy meg e fordulok, egy tankkal, hogy ne keljen máshol tankolnom.
Mivel Faterom meg lehúzott 10 évet egyik benya kut márkánál, így tudom az országból nagyjából, hogy hol mire lehet számítani azon a benya márkán belül.
HátvédRomeo2007-06-19 16:40:12 // 1241
Végigpörgettem a cikket, de csak csiribi-csiribá, %-ok, műszaki szakduma, de az áráról nem láttam semmit.
Gondolom 350Ft./L. Védjük a környezetet! Hurrá-hurrá!!! Az utakon meg fejreállunk az agyonvágott kátyus, nyomvájus, teknős, taknyon.
Gondolom 350Ft./L. Védjük a környezetet! Hurrá-hurrá!!! Az utakon meg fejreállunk az agyonvágott kátyus, nyomvájus, teknős, taknyon.
Zsolt1552007-06-19 16:27:38 // 1240
Lassan két és fél éve, hogy elkészült az M4-es, ami igazából csak Vecsést, és Üllőt kerüli el. Most kitalálták, hogy az autóbuszok, és a teherautóknak már az autóutakra is kell matricát venni. Ergo, ha valaki szinte csak erre - 4-es főút - jár, akkor ezért a 4 km-ért vegyen matricát. Agyatlanság! Az eredmény: a buszok, és a teherautók egy része ismét az említett városokon megy keresztül. Talán ésszerűbb lett volna, ha erre a szakaszra, csak akkor tették volna ki a táblát, ha már legalább Ceglédig megépítették.
csocsi2007-06-05 16:57:38 // 1239
Remélem ez tényleg így van, mármint a bizalmi viszony. Mert amilyen gyakran változnak a dolgozók elég nehéz kiépíteni.
Peti bá'2007-06-05 15:11:31 // 1238
Sziasztok!
A benzinkut-as témához:
Minden alkalommal el kell kérni a blokkot!
Ellenőrizni kell,hogy azok a tételek szerepelnek-e rajta,amit vásároltunk, és az az összeg-e,amit fizettünk! /Így nem lehet gond! /
Jó, ha törzsvásárlók vagyunk , tehát lehetőség szerint mindig ugyanott tankolunk - -bizalmi viszony fog kialakulni, hisz másnap, harmadnap is egymás szemébe kell néznie eladónak és vevőnek egyaránt!
A benzinkut-as témához:
Minden alkalommal el kell kérni a blokkot!
Ellenőrizni kell,hogy azok a tételek szerepelnek-e rajta,amit vásároltunk, és az az összeg-e,amit fizettünk! /Így nem lehet gond! /
Jó, ha törzsvásárlók vagyunk , tehát lehetőség szerint mindig ugyanott tankolunk - -bizalmi viszony fog kialakulni, hisz másnap, harmadnap is egymás szemébe kell néznie eladónak és vevőnek egyaránt!
Azmo2007-05-30 09:14:10 // 1237
szeretem amikor kiadjak a 98as benyat csak 99 ubersatannak meghirdetve.......
csocsi2007-05-30 06:53:49 // 1235
Szeretem az olyan üzemanyagot amitől jobban megy a gép :)))))
Online tag
3
Vendég3
423
Fórum
Friss topicok
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Giulia
- Spider
- Off-os verdák, tapaszta...
- MiTo
- Motorsport
- Alfa történelem, híres ...
- Oldtimer, youngtimer
- Retrovízió - A '70-es, ...