Fórum >> Egyebek >> Mo-i utak helyzete: elegem van!

Kazes☻2007-12-20 19:54:55 // 1484
Ezek szerint akkor (100éve) jobban dolgoztak és ugyanakkor kevesebbet loptak, így minden beépítésre került úgy általában.
Kazes☻2007-12-20 19:52:24 // 1483
Ezek azt hiszik nekik mindent lehet és csak úgy herdálhatják a kemény adóforintokat!
csocsi2007-12-20 19:26:54 // 1482
Ha ez így van akkor szomorú ránk nézve.
Zsolt1552007-12-20 19:24:47 // 1481
Pontosan 10 éve 1997-ben cserélték ki a József körúton a közmű vezetékeket. Erre az akkor több mint 100 éves csőhálózat elöregedéséből fakadó csőtörés veszély miatt volt szükség. A munka zavartalanságának a biztosítására a forgalom jó két hónapig szünetelt. Az új csővezeték 10 évig - ma reggelig - bírta.




Ezek szerint az Osztrák-Magyar Monarchiában vagy jobban dolgoztak, vagy jobb volt technológiájuk.
Zsolt1552007-12-20 07:23:53 // 1480
Aki nem olvasta még.
Kiszállt a 4-es metró építéséből a Hídépítő.
Ez már a kabaré kategóriájába tartozna, ha nem a mi pénzünk bánná. :-(((
csocsi2007-12-15 16:25:58 // 1479
Úgy látszik másfele is hasonlóan dolgoznak vagy éppen nem dolgoznak.
HátvédRomeo2007-12-15 15:55:30 // 1478
Ja hát a kivágott fát, minek újra telepíteni. Inkább óránként takarítani a fő útvonalakat, meg kiküldeni a médiát, csodálkozni, "húú ekkora tél ember emlékezet óta nem volt. " Csak minden évben. Mi autósok, sofőrök meg ott rohadjunk, meg az utakon.
Szánalmas szerintem is.
csocsi2007-12-15 15:23:40 // 1477
Igen, ezt nem vettem figyelembe, de talán van saját homokbányájuk.
A szépérzék valszeg mást jelent a kivitelezőnek.
Putyesz2007-12-15 15:21:23 // 1476
igaz:(,de a homok is pénzbe kerülhetett,csak errefelé (heves megye) még ismerik azt a kifejezést hogy szépérzék!!!tisztelet a kivételnek!mint én:):):)!
csocsi2007-12-15 15:18:38 // 1475
Hát a füvesítés pénzbe kerül, a gaz mag majd csak benövi egyszer (márha lesz mit)
:((
Putyesz2007-12-15 14:57:22 // 1474
hát igen!egy másik példa! a mellettünk lévő faluban most mélyítették a főút mellett az árkokat,betonelemeket tettek az aljára!az árok oldalát "lapáttal" marták meg hogy ne legyen olyan meredek és a marás helyére homokot szórtak.....?
az első eső az összes homokot belemossa ugyis mivel meredek maradt!hogy lehet ennyi eszük......?nem értem!inkább befüvesítették volna hogy megkösse a talajt!vagy nem ismerik a talajerróziót?
csocsi2007-12-15 14:44:41 // 1473
Sajna nem csak ők akik ezt csinálják. Most a 6-os felújítása során jóformán sehol nem maradt növényzet az út mellett :(
A hófogókat meg hiába rakják ki alig jelentenek valami védelmet :((
Putyesz2007-12-15 14:42:37 // 1472
igazad van!főleg most hogy olyan sokan lopják a fát!a rohadékok védett erdőket vágnak ki!!!szarnak a jövőnkre......ez nagyon felbosszant!
csocsi2007-12-15 14:32:39 // 1471
Persze, mert az utak mellett lassan már sehol nem lesz fa vagy bokor. Aztán csodálkoznak ha hóátfúvások vannak.
Putyesz2007-12-15 14:18:20 // 1470
jólmondod!!!!!
leesik 2 centis jó és másnap reggel már azt hallom hogy "ilyen hirtelen jövő hóra és hómennyiségre nem voltunk felkészülve"!!!!!
SZÁNALMASAK!
GEORGE2007-12-14 22:02:07 // 1469
Ez a felkészülés bemondása jó megszokot dolog.
Szerintem arra vonatkozhat hogy felfújják a nyáron leresztett gumikat esetleg felhúzzák a nyáron leresztett ablaküveget még se essen már be a fülkébe a hó.......

Amúgy meg az ország szégyene a hóeltakaritás és jégmentesítés :-(
pityke2007-12-14 21:40:55 // 1468
a "ráforditott" pénz meg eltünik :(
csocsi2007-12-14 21:36:42 // 1467
Úgy látszik rövidnek bizonyult a hómentes időszak.
imi1562007-12-14 21:23:19 // 1466
Ma délután jöttem haza Sopronból Szombathelyre!
Már reggel óta szakadt a hó,tiszta jég,meg hóátfúvás volt minden!Több autó is az árokba csúszva.
Ami a legbosszantóbb az egészben,hogy egyetlen hótolóval,vagy sószóróval sem találkoztam a kb. 70 kilóméteres út során:(((((((!
Úgy látom,a Közútkezelő csak addig van felkészülve a télre,míg nem esik a hó:(!
Ausztriában,már azelőtt sóznak,mielőtt elkezdene havazni!
Bálint332007-12-09 15:26:41 // 1465
Én is hiszek a kötött pályások előnyeiben, de ez a project véleményem szerint nem a közlekedésracionalizálásról szólt.
Zsolt1552007-12-09 14:52:44 // 1464
Én metró párti vagyok, de lényegében igazad van. Sajnos ...
Bálint332007-12-09 14:08:20 // 1463
Igen.
Közel sem lesz akkor haszna mint amennyibe kerülni fog. Így ebben a formában, ezen a nyomvonalon...
Zsolt1552007-12-09 13:26:05 // 1462
A 4-es metrót tartod PR fogásnak???
Bálint332007-12-09 13:13:05 // 1461
Mondjuk a 4-es metro kapcsán racionális érvekek mentén vitát folytatni úgysem lehet. Az egész egy nagyon nagyon drága PR fogás... Sajnos.
Zsolt1552007-12-09 13:04:14 // 1460
Jó régen forrhatót benne a düh. De legalább törlesztett.
Zsolt1552007-12-09 13:02:58 // 1459
Akkor, amikor elhagyható, halasztható beruházásnak tartják a P+R parkolókat, és a felszíni beruházásokat a 4-es metró vonalán, akkor egymástól egy utcasarokra megálló (kb.500 méter) épüljön milliárdokért. Amikor anno a tervezésnél szóba kritizálták, luxusnak tartották, akkor nagyon védték, hogy így meg amúgy. Most meg...
Zsolt1552007-12-09 12:59:54 // 1458
Akkor amikor elhagyható, halsztható beruházásnak tartják a P+R parkolókat, a felszíni beruházásokat a 4-es metró vonalán, akkor egymástól egy utca sarokra megálló (kb.500 méter) épüljön milliárdokért. Amikor anno a tervezésnél szóba kritizálták, luxusnak tartották, akkor nagyon védték, hogy így meg amúgy. Most meg ...
HátvédRomeo2007-12-09 12:58:57 // 1457
Valamiért haragudott rá biztos régről.
Zsolt1552007-12-09 12:52:50 // 1456
Megérdemelnék!!!
Zsolt1552007-12-09 12:51:17 // 1455
Talán valóban ez lenne a helyes út! :-)))
csocsi2007-12-09 12:34:23 // 1454
Valszeg itt is beszálhattak, csak nem a közösbe.
csocsi2007-12-09 12:30:05 // 1453
Elég jó a képzelőerőm, itt röhögök aszéken :))))
Bálint332007-12-09 12:10:56 // 1452
Jobb helyeken ezt úgy szokták megoldani, hogy a nagyobb bevásárlóközpontok beszállnak a finanszírozásba, ha megállót akarnak...
Wickey2007-12-09 11:42:53 // 1451
Én igenjó képzelőerővel rendelkezek. De úgy nézem, nem csak én, van egy kanadai kollega is... :-))))
Charlie 1662007-12-09 11:38:37 // 1450
:):):)
Gondolj bele, a nagyvezírek a megállóban szétfagyva, aktatáska, teszkós uzsonnászacsi félig megrágott parízereszsömlével.:):):):)
csocsi2007-12-09 10:57:02 // 1449
Öröm lenne látni őket a tömegben :))))
Charlie 1662007-12-09 10:55:49 // 1448
Aptyatökét....
Anno a2 háború előt csak a kormányzónak volt autója. A többiek kaptak egy MÁV bérletet meg egy BSZKRT bérletet, azt jónapot.
Elvtársak, akkor uccu irány a busz, közlekedjetek azzal ti is,
Wickey2007-12-09 10:42:26 // 1447
Köszi szépen, leülhetnek, egyes. Majd talán a következő tanuló. :-)

Az ilyenek csak ne segítsenek, a legkevesebb kárt azzal teszik, ha hozzá se nyúlnak a cucchoz :-D
Zsolt1552007-12-08 23:40:33 // 1446
és ezzel most tulajdonképpen mindenkinek csak jót tesznek. Mert miattunk teszik! Siralmas.
Kazes☻2007-12-08 22:59:43 // 1445
"GKM miniszter azt magyarázza, hogy mennyivel jobb a busz közlekedés, mint a vasúti."

Ezen már én is csak röhögök kínomban. :-)(
Zsolt1552007-12-08 22:43:59 // 1444
Főleg, hogy egy-két éven belül elkezdik privatizálni a Volán társaságokat.

Gondolom tudod, hogy a budai Skála (Fehérvári út, Bocskai út sarok) gyalog kb. 5 percre van, a Móricz Zsigmond tértől. Sokáig senki nem értette, hogy miért kell külön metrómegálló. A Móricz az egyértelmű, de egy másik ilyen rövid távolságra???
Pénteken bejelentették, hogy a budai Skála helyén épül meg Buda legnagyobb bevásárló központja. Így már eléggé egyértelmű a dolog.
csocsi2007-12-08 22:42:51 // 1443
Gondolom most éppen ott van érdekeltségük azért nyomják.
Zsolt1552007-12-08 22:33:28 // 1442
Az! Elhiszem, hogy az állam mindenhonnan ki akar vonulni, ahová pénzt kell betenni. De idióták, ha azt hiszik, hogy a közösségi közlekedést nyereségessé lehet tenni. A kedvencem amikor a GKM miniszter azt magyarázza, hogy mennyivel jobb a busz közlekedés, mint a vasúti.
csocsi2007-12-08 22:26:39 // 1441
Ez most komoly????
Zsolt1552007-12-08 22:19:38 // 1440
Azért van előnye ennek a szervezetnek. Az, hogy a főváros vezetésében, - de ez jellemző az országra - mindenhol nem hozzáértők üllnek meg is látszik.
Ha jováhagyják amit a BKV dilettáns vezetése akar, akkor lehet többszőr átszállni, illetve visszaszokni a magánautó használathoz.
Íme a parasztvakítás.
Zsolt1552007-12-08 22:10:30 // 1439
A tolókocsisoknak.
csocsi2007-12-08 20:54:05 // 1438
Értem én a viccet :))))))
Kazes☻2007-12-08 20:40:46 // 1437
Annak akit elgázolnak rajta, mert neki már nem kell.:-/

Bocsesz ha kicsit morbid voltam.
csocsi2007-12-08 20:37:10 // 1436
Kinek lesz akadálymentes? :)))
Kazes☻2007-12-08 20:14:17 // 1435
Jó pofa, hogy pont a 41-es villamos a címerük. Ha jól tudom ez régebben kiment egész Törökbálintig. Állandóan az elővárosi vasútvonalakról papolnak úgy, hogy már korábban megvoltak, remekül működtek, de ezeket is szépen szétverték! Itt nálunk Nagytétényben is volt villamos (43), én még jártam rajta, de ahelyett, hogy fejlesztették volna, megszüntették, így csak a 3-as busszal lehet bejutni a városba és állni rajta a dugóban a Budafoki úton, mert bár megépült a Szerémi út a Lágymányosi híddal együtt, de tele rakták lámpás kereszteződésekkel, így ott is áll a dugó, főleg hogy a hídon kevés a sáv és túl sok utat szűkitenek rá! :-/
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak