Fórum >> Egyebek >> Mo-i utak helyzete: elegem van!

Giuntini2020-07-10 08:43:56 // 2934
Nevetni fogsz, de majdnem a Dualizmus korában ez realizálódott. Mikor a 19. sz. vége felé a mai Budapest kialakult, a Nagykörút helyén egy csatorna volt, ami a Dunába torkollott. Ezt a karták kiszélesíteni, kimélyíteni, hajózhatóvá tenni velencei, amszterdami példára. Aztán eldobták az ötletet és megszületett a mai Nagykörút.
Zsolt1552020-07-10 08:17:39 // 2933
Példa az átgondolatan döntésre a "Bulinegyed".

Született egy elhatározás, legyen. Ok. Egy-két év alatt olyan vigalmi negyed lett belőle, hogy azáltal az ott lakók számára az már élhetetlen lett. Lassan elköltöznek onnan. Aztán jönnek "vendéglátósok" az alkalmi dolgozók, a terjesztők, stb. Lassan elgettósodik, majd a végén lassan az is "NoGo" zóna lesz.
Zsolt1552020-07-10 07:59:25 // 2932
Két dolog lehet:
1, Egy magyar felsőoktatás nem ér semmit!
vagy
2, Olyan emberek hoznak döntéseket olyan ügyben, amiről fingjuk nincs. Az összes tudományukat a Blikk magazinból kivágott cikkek jelentik.


Lehet, azt hiszik, hogy ha most csak kerékpársávból fog állni Budapest, akkor már nyugodtan hátra lehet dőlni, mert megoldották a világ összes baját. Kész van minden és hátra lehet dőlni. Most már csak a világbéke kell.

Ja, nem! Még be kell korlátozni mindenhol a sebességet 30km/h-ra, de utána már tényleg jöhet a világbéke!

:-)))
Zsolt1552020-07-10 07:49:07 // 2931
"... a kerékpárutak létesítése lesz az egyik fő irányvonal ..."

A létesítés nem ugyan az azzal, hogy aránytalanul és átgondolatlanul korlátoznak valamit. Az én értelmezésemben a létesítés azt jelenti, valami pluszt hozok létre és nem azt, hogy valahonnan - más kárára - elveszek valamit és ezt úgy teszem.

A volt XI.kerületi (piros szegfű) polgármesternek volt ilyen hatalmas ötlete. Lehívták az EU-s nagy pénzt a Budaörsi úton kialakítandó "Buszsáv" kialakítására. Aztán jött a határidő, és valamit gyorsan kellett volna tenni. A pénz már régen nem volt meg, így jött a nagy ötlet, zárjuk le a külső sávot, majd abból lesz a buszsáv és mindenki jól jár. Az EU meg benyeli ezt a "nagy fejlesztést".
Kb.1 hétig állt a sor Székesfehérvárig, mire megszüntették az agyrémet.
Zsolt1552020-07-10 07:37:57 // 2930
"... gyűlöli az autósokat, és bosszúhadjáratot hirdet ..."

Inkább azt mondanám, hogy fogalmatlan. A másik meg, hogy a politikában bevett gyakorlat, hogy ha valamiről el akarod terelni a figyelmet, akkor be kell dobni valamit, ami nagy visszhangot kelt. Addig sem beszélnek a többi dologról, meg a ... .

Rendszeresen járok a Nagykörúton ahol így már napközben is dugó van, amikor nem szokott az lenni. Ergo lehet majd pénzt kérni dugódíjként. Minden 4. vagy 5. kerékpáros a járdán teker és napközben egy hét alatt 10-nél több - a futárokkal együtt - nem teker még így sem. Vagy csak én járok rosszkor arra???

"... Bár Csepel Észak-Budapesten van szerinte. ..." A kérdés, hogy miként forgatja a térképet. :-DDD
Zsolt1552020-07-10 07:28:44 // 2929
Ha a következő főpolgármesternek vizijártasságija lesz, akkor gondolával meg Vaporettoval fogunk közlekedni a fővárosban?

A másik, hogy ha a főpolgármester családjában is lett volna orvosi műhíbában meghalt családtag, akkor bezáratná a kórházakat is???
Piritu - 1.000.0002020-07-09 10:45:28 // 2928
Én megbocsájtok, de ezzel nem sokra mentek :-(
Giuntini2020-07-09 10:05:39 // 2927
Bocs, de eddig kulturáltan lettek bicikliutak létesítve! Keskeny sávok, ahol meg lehetett oldani, a járdából vettek el. Itt viszont két sávból marad egy, a buszsáv vagy az egyszerű külső sáv bicikli út lett két biciklisnek. Elvette ez a nem is tudom ki a komplett kanyarodó sávokat, a buszok is szívnak.
Piritu - 1.000.0002020-07-09 09:46:54 // 2926
Ha én itt 200 km-re halottam róla hogy a kerékpárutak létesítése lesz az egyik fő irányvonal, akkor Bp-en is kellett hogy halljanak róla az emberek...
Liquid2020-07-09 09:34:42 // 2925
igen így van, ez nem csak az autósokat szopatja, hanem a tömegközlekedést is
Giuntini2020-07-09 08:54:33 // 2924
Tényleg mindenféle politikát félretéve, ha egy párt vagy pártszövetség küld egy jelöltet, akkor a választókkal mindent közölni kellett volna! Azt is, hogy gyűlöli az autósokat, és bosszúhadjáratot hirdet. Így csak Budapest döglik bele! Csak ennyi, és nem folytatom, mert nincs helye itt a politikának.

Az a szomorú, hogy itt nemcsak az autósok szívnak, hanem a buszok is, hogy elvették a buszsávokat. A Bartók Béla úton ahol busz sáv volt, most bicikli sáv van. A buszok próbálkoznak a villamossíneken, azok meg majd egy év múlva gajra mennek.
Ez egy 2 milliós város! Ezt tudja ez az ember? Bár Csepel Észak-Budapesten van szerinte.
Liquid2020-07-08 21:50:59 // 2923
nem, mert a nagy karigeri így döntött, a hülye bp-iek meg megválaszották... aki meg nem rá szavazott az szimplán rábaxott :(
tirex2020-07-08 18:45:34 // 2922
Nem, mert a főpolgármesternek nincs jogsija és leszarja ha valaki a dugóban szopik. Na de azért megtagadni a jogsit mert apukáját egy autó ütötte el, hááát van ott is baj nem kicsi. Olyan mintha megtagadnáma piát mert apám alkoholmérgezésben halt meg, hogy nézne már ki!:)))
Giuntini2020-07-08 18:39:37 // 2921
Budapest, Bartók Béla út. Egy sáv elvéve, és két kerékpáros miatt szív autóbusz és az autósok. Nem kéne elgondolkozni ezen?
tirex2020-07-01 16:21:16 // 2920
Ilyen felfestések mellett meg lesz tizedelve a biciklis állomány! :))
Zsolt1552020-07-01 13:33:00 // 2918
Dél-Pestnek rendesen betettek.

- M0 - ösze-vissza bizonytalan ideig terelve, stb.
- Csepel Szabadkikötő út - HÉV felújítás miatt
- Soroksári út - villamos pálya felújítás
- Üllői út - Metró felújítás miatt
- Irinyi József út - Petőfi híd- villamos pálya felújítás
Zsolt1552020-06-09 16:19:39 // 2917
Aztán utána elő lehet adni a nagyhalált, hogy kell a "dugódíj", mert sok az autó, meg rossz a levegő.
Zsolt1552020-06-09 16:17:51 // 2916
Üllői út kifelé a városból. A Vágóhíd utca után a járdán kijelölt és felfestett kerékpárút van. Viszont a főpolgármester azt mondta, hogy a Könyves Kálmán körútig kell a kerékpársáv ezért le kell zárni a külső forgalmisávot. Az, hogy már van kialakítva egy út erre a célra 2 méterre a másiktól az már senkit nem érdekel,.mert ész nélkül a legjobb dolgozni.



A metró helyett pótló buszok járnak, melyeket erre a rövid szakaszra a középső sávba terelnek, mert a külső a kerékpárosoké.

Zsolt1552020-06-09 12:42:32 // 2915
A forgalomszervezés is hatékony Budapesten. Katasztrófa ami van. :-((

Néha az az érzése az embernek, hogy mesterségesen hoznak létre forgalmi torlódásokat, csak azért, hogy igazolható legyen a dugódíj bevezetése. :-//
Kazes☻2020-06-08 21:21:06 // 2914
Kicsit gyanús... úgy látom túl sok munka van beírva... ez így nem járja! :)
Zsolt1552020-06-08 20:56:30 // 2913
Szerintem a következő lehet a munkarend:

08.00-08.15. Megérkezés a munkahelyre.
08.15-08.30. Felkészülés a munkára
08.30-09.00. Napi feladatok egyeztetése
09.00-10.15. Munka
10.15-10.30. Kávészünet
10.30-12.00. Munka
12.00-12.30. Ebédszünet
12.30-13.15. Csendespihenő
13.15-15.15. Munka
15.15-15.50. Felkészülés a hazamenetelre
15.50-16.00. Hazamenetel

Eső vagy extrém időjárási körülmények (+10 fok alatt vagy 24 fok felett) esetén beltéri szabadfoglalkozás vagy látogatás a közeli üzletekben.
Ez fakultatív program, a munkások maguk döntik el melyiket választják.

😁😁😁😁😁
Zsolt1552020-06-08 20:42:48 // 2912
Sok értelme nincs. Állandóan foglalkozni kell vele és még sem.jó senkinek. Akkor meg ...
Zsolt1552020-06-08 20:41:10 // 2911
Ahogy mondják:
"Magyarország! Én így szeretlek!" 😁
Piritu - 1.000.0002020-06-08 20:19:40 // 2910
...ezért tetszik a plakát amelyiken a gyerekek kérnek hogy vigyázzunk az apukájukra aki az építkezésen dolgozik. Nem kéne annyit ott lenniük és másik kisebb lenne a kockázat :-DD
tirex2020-06-08 19:13:29 // 2909
Szerintem zárják le az egész nullást a picsába, úgyis csak a pénzt szedik ki a javítások meg a mondvacsinált hibákból a haverok meg a komák! Régen se volt akkor is kb ennyit álltunk dugóban.
Kazes☻2020-06-08 16:57:47 // 2908
Igen, igen... főleg amennyit támasztják a lapátnyelet, vagy ülnek a kocsikban, gépekben, árnyékban...:( addig is jöhetnének rendbe tenni a kertet, lenne mit! :)
Zsolt1552020-06-08 13:56:38 // 2907
Ha így haladnak, akkor lassan egy ideiglenes lakcím bejelentőt is kell kitölteniük a munkásoknak, mert annyi időt töltenek ott. :-//
Kazes☻2020-06-08 09:16:28 // 2906
Mondtam én... nem hittél nekem. :(
Zsolt1552020-06-08 09:12:59 // 2905
F@sza! Így 2050-re sem fog elkészülni. :-((
Zsolt1552020-05-11 08:04:45 // 2903
Így adott pénzt az EU. :-//
Egyébként ez a magyar kreativitás esete, hogy ha kell, akkor mi ezt is meg tudjuk oldani. :-))
Zsolt1552020-05-11 07:58:16 // 2901
Mint Mikszáth Kálmán: Rokonok című regényében. Működik az „Uram-bátyám” rendszer. Pedig 90 éves regény.
Zsolt1552020-05-11 07:55:10 // 2900
Én az üzemeltető helyében nem "foltoztatnám", hanem az egész felső kopóréteget egyben felmaratnám, és újra leteríttetném az egészet garanciában.
De persze ha nincs rá felső akarat, akkor marad ez. :-((
Kazes☻2020-05-10 20:44:27 // 2899
Így még sosem láttad az M6-ost!
És legalább jól látszik micsoda „hegyek” alá kellett fúrni a likakat... jópézééé...!
tirex2020-04-02 21:29:02 // 2898
Itt sose lesz rend : Sógor, koma, haver, teljesen dilettáns emberek meg cégek csinálnak triplaáron, hatalmas beruházásokat. Vicc bmeg! Feljelenteni se lehet mert a bíróságon meg az ügyészségen ott ülnek a többiek:
Kazes☻2020-03-11 10:40:50 // 2896
Mégiscsak itt lakok a közelében...! :D
Kazes☻2020-02-14 07:49:54 // 2893
Kazes☻2020-02-07 17:14:03 // 2892
Észt meg egyáltalán nem, merthogy az ott sincs... :(
Zsolt1552020-02-07 07:13:48 // 2891
Az hogy mire ad pénzt a politika, az más kérdés.
Kazes☻2020-02-06 18:33:24 // 2890
Az már jó lenne!
Kazes☻2020-02-06 18:32:54 // 2889
Lehet, hogy már úgy becsülgették... de mégis 2 x 2 sáv épült középső elválasztó és leállósáv nélkül... ami kb. az őskövület terveken lehetett, amikor 5 autó járt a környéken... és emiatt sokan meghaltak csak ezen a szakaszon... : /
Zsolt1552020-02-06 18:27:28 // 2888
De leginkább befejezni kellene. 🤔
Zsolt1552020-02-06 18:26:36 // 2887
A tervekkel nem volt gond, mert már 1977-ben(!) úgy becsülték meg a várható forgalam miatt 2x4 sávosnak kellene lennie a Déli szakasznak. Aztán, hogy fogtechnika érvényesült a megvalósításnál az már megint más tészta.
Pl.az M1-M7, M3 és az M5 bevezetőjét úgy kellene átépíteni, mint az M6 vagy M2-es autóútét.
Kazes☻2020-02-06 15:04:34 // 2886
Igen, igen, de ez már a régi lemez... merthogy eleve gondolkodva kellett volna elkezdeni a megvalósítását és nem az akkorra már elavult eredeti tervekkel...
Zsolt1552020-02-06 13:48:07 // 2885
Az egész M0-ást kellene 2021-ig végre befejezni és átépíteni valóban modern körgyűrűre. Addig csak a faragás és maszatolás van.
Utána lehetne és lenne értelme olyanokról beszélni, mint például a "dugódíj".
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak