Nos, a dolgok jelen állása szerint a projekt pénzügyi háttere is megoldódni látszik: Fabio Berardi, San Marino sportért és turizmusért felelős minisztere felajánlotta anyagi támogatását a megállapodáshoz. Csakúgy, mint a 250-es kategóriában szereplő Balatonring Team esetében, az idegenforgalom fellendülését várják elsősorban az egyezségtől. A MotoGP történetében első alkalommal fordulna elő, hogy állami szinten támogassanak, egy az országban működő gyorsasági motorsport csapatot.
„Roppant szerencsés együttműködés lenne, ahol egy GP motor nyergében san marinoi pilóta népszerűsíthetné országunkat.” - nyilatkozta a törpeállam sportminisztere.
Ezek után felmerül a kérdés: Talmácsi menedzsmentje miért nem kommentálja érdemben a hírt? Hiszen ez a megállapodás, gyakorlatilag Talma menesztésével egyenlő. Kíváncsian várjuk az érintettek reakcióit.
Na ez nem semmi!!!!!!!!!!Mit csinál most Stefi bácsi!!!!!!!!!!!!!!
Kovi2009-10-21 21:12:33 // 6995
mesa2009-10-21 09:25:27 // 6994
Ja, mert ő motorozik a sor végén ...
Kovi2009-10-21 08:40:39 // 6993
Ettöl félek én is hogy Stefi addig kavar mig jol kikavarja a jó helyekröl!!!!!!
Satti2009-10-20 20:50:11 // 6992
Teljesen megfelelne a moto2 is, sőt, sztem ott lenne esélye a jó eredményekre is, csak kérdés, hogy oda kap-e majd helyet.
Kovi2009-10-20 20:41:05 // 6991
Moto2 Tec3 modra! Jön a 4ütem keményen!
Kovi2009-10-20 19:45:16 // 6990
Tuti hogy jövöre nem lesz itt a motogp-ben.
Stefano elba...ta de nagyon.
Stefano elba...ta de nagyon.
BMW forever!!!!!!!!2009-10-20 19:24:33 // 6989
Én nem értem ezt!!Ha nem kap szerződést,akkor mi az hogy "visszalépés"???Akar motorozni vagy nem?
Kovi2009-10-20 19:20:35 // 6988
Talma motor nélkül marad?
Ahogy fogynak a szabad helyek a 2010-es MotoGP rajtrácson, úgy nő a feszültség a versenyzők és menedzsereik között.
A Moto2 visszalépés lenne, az egyre népszerűbb WSBK sorozatban pedig szintén elkeltek a legjobb helyek. És a superbike amúgy is gyűjtőhelyévé vált a GP-ből távozó pilótáknak, ahogy az alábbi szellemes karikatúra is mutatja:
Alex De Angelis a vasárnapi futam után nyilatkozta: „Nagyon örülök az Ausztráliában elért eredményemnek. Remélem ez a negyedik hely is hozzájárul majd a sikeres szerződéshez, a jogi képviselőm már tárgyal Cirano Mularonival, a Scot Honda csapat vezetőjével.”
Amennyiben a pénzügyi hátteret is biztosítani tudja 25 éves san marinói versenyző, úgy jó eséllyel kaphatja meg Gábor helyét a Scot Racingnél. Kíváncsian várjuk a végeredményt főleg, hogy a rendelkezésre álló hét darab Honda RCV-ből, hat már gazdára talált…
Ahogy fogynak a szabad helyek a 2010-es MotoGP rajtrácson, úgy nő a feszültség a versenyzők és menedzsereik között.
A Moto2 visszalépés lenne, az egyre népszerűbb WSBK sorozatban pedig szintén elkeltek a legjobb helyek. És a superbike amúgy is gyűjtőhelyévé vált a GP-ből távozó pilótáknak, ahogy az alábbi szellemes karikatúra is mutatja:
Alex De Angelis a vasárnapi futam után nyilatkozta: „Nagyon örülök az Ausztráliában elért eredményemnek. Remélem ez a negyedik hely is hozzájárul majd a sikeres szerződéshez, a jogi képviselőm már tárgyal Cirano Mularonival, a Scot Honda csapat vezetőjével.”
Amennyiben a pénzügyi hátteret is biztosítani tudja 25 éves san marinói versenyző, úgy jó eséllyel kaphatja meg Gábor helyét a Scot Racingnél. Kíváncsian várjuk a végeredményt főleg, hogy a rendelkezésre álló hét darab Honda RCV-ből, hat már gazdára talált…
Mike.2009-10-18 13:06:41 // 6987
Sajnálom, hogy Stoner kihagyott pár futamot mert Rossinak egyedül ő az igazi vetélytársa. Amúgy egy átlagos, sok izgalmat nem okozó verseny volt.
Talma pedig .... ahhh, egy szót sem érdemel az egész. Tényleg jobban jár ha innen elpályázik, ez hozzá, egy világbajnokhoz méltatlan.
Talma pedig .... ahhh, egy szót sem érdemel az egész. Tényleg jobban jár ha innen elpályázik, ez hozzá, egy világbajnokhoz méltatlan.
Satti2009-10-18 12:38:12 // 6986
Igen, ezt mondták az élő közvetítésben is.
mesa2009-10-18 12:36:42 // 6985
Satti2009-10-18 12:23:12 // 6984
Most van a futam ismétlése, akit esetleg érdekel.
Végre mutatták Talmát ahogyan Vermuellennel versenyzett, most elég sokáig szépen ment, de ismét elfogyott motor a futam végére, de legalább nem útolsó lett.
Rossi már csak karnyújtásnyira van a 9. VB címtől, most is látszott, hogy ő fejben nagyon ott van, amíg lehetett hajtott Stoner nyomában, de nem erőltette túl, mert Lorenzo kiesésével a biztos 2. helyre kellett kopncentrálni, kár lett volna feleslegesen kockáztatnia. Lorenzo jó versenyző, de még nem stabil, vannak fellángolásai, de soxor hajlamos hibázni és ez most nagyon sokba kerühet neki, hisz 38 pont lett a hátránya Rossival szemben, a Doktor innen már nem fogja elveszteni a VB-ét!
Végre mutatták Talmát ahogyan Vermuellennel versenyzett, most elég sokáig szépen ment, de ismét elfogyott motor a futam végére, de legalább nem útolsó lett.
Rossi már csak karnyújtásnyira van a 9. VB címtől, most is látszott, hogy ő fejben nagyon ott van, amíg lehetett hajtott Stoner nyomában, de nem erőltette túl, mert Lorenzo kiesésével a biztos 2. helyre kellett kopncentrálni, kár lett volna feleslegesen kockáztatnia. Lorenzo jó versenyző, de még nem stabil, vannak fellángolásai, de soxor hajlamos hibázni és ez most nagyon sokba kerühet neki, hisz 38 pont lett a hátránya Rossival szemben, a Doktor innen már nem fogja elveszteni a VB-ét!
mesa2009-10-18 11:08:50 // 6983
Ezek szerint végleg lezárult Talmának a közröhejes MotoGP-korszak ?
BMW forever!!!!!!!!2009-10-18 09:45:27 // 6982
Na jah.......olyasmi,nem tudtam honnan ismerős,de most hogy mondod,tényleg:-)))
GT Ɨ|ѯ2009-10-18 07:43:48 // 6981
grat Rossinak,Stonernek:-)
Talma-nak is!:-))))
Talma-nak is!:-))))
Satti2009-10-17 19:56:32 // 6980
Majdnem olyan jó, mint Fülig Jimmy levelei St Antonio őfelségének a Rejtő könyvben. :-))
BMW forever!!!!!!!!2009-10-17 19:52:36 // 6979
ez a gugli forditó elég szar:-))figyelni kell rendesen:-)
Satti2009-10-17 19:19:41 // 6978
Ez is lehet, de így meg nem sok értelme van versenyezni, mert úgy nem lehet, hogy vigyázni kell és nem lehet mindent beleadni.
Remélem, hogy jövőre találnak egy jó partnert a moto2-ben és ott majd jól tudna menni Talma.
Remélem, hogy jövőre találnak egy jó partnert a moto2-ben és ott majd jól tudna menni Talma.
Kovi2009-10-17 19:11:34 // 6977
Itt azért van némi ellentmondásom.
Én is motorozok sajnos ha kikerülök egy Supermoto pályára család ide vagy oda le esik az a bizonyos és tökre nem érdekel semmi és senki!!!
Valahogy szerintem még Talma is így működik!!!
Szerintem még mindig a motor a szar és inkább amiatt vigyáz arra hogy ne törje össze mert lehet nem lesz pénze a csapatnak egy másikra!!!:-(((
Én is motorozok sajnos ha kikerülök egy Supermoto pályára család ide vagy oda le esik az a bizonyos és tökre nem érdekel semmi és senki!!!
Valahogy szerintem még Talma is így működik!!!
Szerintem még mindig a motor a szar és inkább amiatt vigyáz arra hogy ne törje össze mert lehet nem lesz pénze a csapatnak egy másikra!!!:-(((
veteranviking2009-10-17 17:59:51 // 6976
Még egy érdekes nyilatkozat a MotoGPhírek-ről:-(
Talmácsi Gábor: bírálta a Scot Honda csapat
Günther Wiesinger 08.10.09-10:54
Talmácsi Gábor gondol, mert a siralmas eredmények eltolódást a moto2 World Cup.
A magyar Talmácsi Gábor eljött köszönhetően szponzorálása a magyar olajtársaság a MOL, a barcelonai Grand Prix június közepén javára a második Scot Honda RC212V a csapat a MotoGP osztályban. Két faj később, a rendszeres vezető Yuki Takahashi már támogatta a csapatot, hiszen Talmácsi mindkét kerékpárok állnak rendelkezésre.
De az eredmények maradhat kívánnivalót hagy maga után: 14 világbajnoki pontot kilenc versenyen.
Még a közelmúltban Estoril Talmácsi (Ungar megnyerte a 2007-es 125cc World Championship) 14. után és nem utolsó helyet ki. "Talma" expiated 28 sorozatot 1:27,299 perc nyerő Lorenzo.
Amikor az okokat, az első fokon, a skót csapat lesz kövér. "Gábor nem a járművezető, aki mindig utolsó," mondta Stefano Favaro menedzser Talmacsis az új motorsport heti Speedweek. De még a skót csapat nem azonos a technikai támogatás, amely a megelőző évben Andrea Dovizioso. Az olaszok mindig is volt egy HRC mérnök a dobozban. "
De Talmácsi volt a rossz idő és a Premier osztály: Mivel a vizsgálat szigorú tilalom tudja vizsgálat során a szezonban, nem nyugalomban és kipróbálni néhány más szavazattal.
A jelenlegi körülmények között, Talmácsi Gábor nem folytatódik a MotoGP karrierje 2010. Ő keresi a győztes csapat az új moto2 osztály a 600-cc négyütemű motorok Honda egységet.
Talmácsi Gábor: bírálta a Scot Honda csapat
Günther Wiesinger 08.10.09-10:54
Talmácsi Gábor gondol, mert a siralmas eredmények eltolódást a moto2 World Cup.
A magyar Talmácsi Gábor eljött köszönhetően szponzorálása a magyar olajtársaság a MOL, a barcelonai Grand Prix június közepén javára a második Scot Honda RC212V a csapat a MotoGP osztályban. Két faj később, a rendszeres vezető Yuki Takahashi már támogatta a csapatot, hiszen Talmácsi mindkét kerékpárok állnak rendelkezésre.
De az eredmények maradhat kívánnivalót hagy maga után: 14 világbajnoki pontot kilenc versenyen.
Még a közelmúltban Estoril Talmácsi (Ungar megnyerte a 2007-es 125cc World Championship) 14. után és nem utolsó helyet ki. "Talma" expiated 28 sorozatot 1:27,299 perc nyerő Lorenzo.
Amikor az okokat, az első fokon, a skót csapat lesz kövér. "Gábor nem a járművezető, aki mindig utolsó," mondta Stefano Favaro menedzser Talmacsis az új motorsport heti Speedweek. De még a skót csapat nem azonos a technikai támogatás, amely a megelőző évben Andrea Dovizioso. Az olaszok mindig is volt egy HRC mérnök a dobozban. "
De Talmácsi volt a rossz idő és a Premier osztály: Mivel a vizsgálat szigorú tilalom tudja vizsgálat során a szezonban, nem nyugalomban és kipróbálni néhány más szavazattal.
A jelenlegi körülmények között, Talmácsi Gábor nem folytatódik a MotoGP karrierje 2010. Ő keresi a győztes csapat az új moto2 osztály a 600-cc négyütemű motorok Honda egységet.
veteranviking2009-10-17 17:55:53 // 6975
Az indexen a Talmácsi fórmumban ALTAMIR néven volt egy érdekes hozzászólás, ideraknám elolvasásra. Szerintem érdekes.
"A probléma azzal van, hogy Magyarországon nem a fiatal tehetségekbe fektetik a pénzt a szponzorok, hanem azokba, akik már nevet szereztek maguknak. Valamit elérni, sajnos pénz nélkül nagyon nehéz, és hosszadalmas. Gábor már 20 éves volt , amikor bekerült a 125-ösök közé, de, ha lett volna valaki, aki a korábbi eredményei alapján "lát benne valamit", és 16-17 évesen bevásárolja a 125-ösök közé, egy legalább jó középszintű versenyképes technikára, akkor már 20 évesen a 250. -es mezőnyben lehetett volna, ahonnan lényegesen hamarabb juthatott volna el a 800 cm3 -esek közé. Persze, ehhez nem csak pénz kellett volna, hanem eredmények is, de, ha a szponzor meglátva benne a tehetséget, egy kicsit többet áldoz a technikára, akkor bizonyíthatott volna is.
Gábor 27 évesen még a 125-ötösök között volt. Az évek hosszú során teljesen eggyé vált azzal a technikával, majd, négy 250-es futamot követően, megnyílt előtte a csoda kapuja, amihez nem volt kellő előképzettsége, (250-es kat., teszt, stb) és már a 28-at is betöltötte. Szokatlan volt a motor, a vezetési stílus, és persze az, hogy ilyen szinten már senki sem ad igazán hasznos tanácsot a versenytársak közül, pedig Rossit is és Haydent is kérdezgette. (Gondolom, ez már a 125-ösöknél sem volt divat, nem is értem, hogy miért próbálkozott vele.) Váratlan volt a nagy sebesség, hiszen nyilatkozta is, hogy mire kigondolja, hogyan vegye be a következő kanyart, már ott is van. Először még félt igazán megküldeni a motort, majd, kicsit később esett egyet, és sokkal óvatosabb lett. Gábor 28 éves, májusban lesz 29. Ő már csak módjával akar kockáztatni, mert épen szeretne kiszállni a cirkuszból. Már nem egy forró vérű, mindent bevállaló fiatal, ezért tőle nem szabad azt elvárni, hogy a határokat feszegesse, mert azt úgy sem fogja már megtenni. Egy tökéletes technikát szeretne maga alatt tudni, ami nem rángat, az eleje nem emelkedik el a földtől, és a gumik is szuperül tapadnak és természetesen a mérnökei gondolatolvasók. De, hát ilyen nincs, hiszen, ha lenne, akkor a legjobb gépeken versenyzők sem esnének el, már pedig ők sokkal többet esnek, mint Gábor. Ők motiváltak, hiszen az egyik 9-10-szeres világbajnok szeretne lenni, a többiek meg őt akarják megverni. Őszintén szólva, már azt is kétlem, hogy Gábor egy gyári Yahamával képes lenne egy 17 fős mezőnyben, tartósan a 10 közé kerülni, úgy, hogy közben senki sem esik ki a versenyből. A Ducatiról nem is beszélve, mert azzal Stoneren kívül más nem igazán boldogul, a Hondával meg most sem bír, és a gyárival sem hiszem, hogy sikeresebb lenne...
"A probléma azzal van, hogy Magyarországon nem a fiatal tehetségekbe fektetik a pénzt a szponzorok, hanem azokba, akik már nevet szereztek maguknak. Valamit elérni, sajnos pénz nélkül nagyon nehéz, és hosszadalmas. Gábor már 20 éves volt , amikor bekerült a 125-ösök közé, de, ha lett volna valaki, aki a korábbi eredményei alapján "lát benne valamit", és 16-17 évesen bevásárolja a 125-ösök közé, egy legalább jó középszintű versenyképes technikára, akkor már 20 évesen a 250. -es mezőnyben lehetett volna, ahonnan lényegesen hamarabb juthatott volna el a 800 cm3 -esek közé. Persze, ehhez nem csak pénz kellett volna, hanem eredmények is, de, ha a szponzor meglátva benne a tehetséget, egy kicsit többet áldoz a technikára, akkor bizonyíthatott volna is.
Gábor 27 évesen még a 125-ötösök között volt. Az évek hosszú során teljesen eggyé vált azzal a technikával, majd, négy 250-es futamot követően, megnyílt előtte a csoda kapuja, amihez nem volt kellő előképzettsége, (250-es kat., teszt, stb) és már a 28-at is betöltötte. Szokatlan volt a motor, a vezetési stílus, és persze az, hogy ilyen szinten már senki sem ad igazán hasznos tanácsot a versenytársak közül, pedig Rossit is és Haydent is kérdezgette. (Gondolom, ez már a 125-ösöknél sem volt divat, nem is értem, hogy miért próbálkozott vele.) Váratlan volt a nagy sebesség, hiszen nyilatkozta is, hogy mire kigondolja, hogyan vegye be a következő kanyart, már ott is van. Először még félt igazán megküldeni a motort, majd, kicsit később esett egyet, és sokkal óvatosabb lett. Gábor 28 éves, májusban lesz 29. Ő már csak módjával akar kockáztatni, mert épen szeretne kiszállni a cirkuszból. Már nem egy forró vérű, mindent bevállaló fiatal, ezért tőle nem szabad azt elvárni, hogy a határokat feszegesse, mert azt úgy sem fogja már megtenni. Egy tökéletes technikát szeretne maga alatt tudni, ami nem rángat, az eleje nem emelkedik el a földtől, és a gumik is szuperül tapadnak és természetesen a mérnökei gondolatolvasók. De, hát ilyen nincs, hiszen, ha lenne, akkor a legjobb gépeken versenyzők sem esnének el, már pedig ők sokkal többet esnek, mint Gábor. Ők motiváltak, hiszen az egyik 9-10-szeres világbajnok szeretne lenni, a többiek meg őt akarják megverni. Őszintén szólva, már azt is kétlem, hogy Gábor egy gyári Yahamával képes lenne egy 17 fős mezőnyben, tartósan a 10 közé kerülni, úgy, hogy közben senki sem esik ki a versenyből. A Ducatiról nem is beszélve, mert azzal Stoneren kívül más nem igazán boldogul, a Hondával meg most sem bír, és a gyárival sem hiszem, hogy sikeresebb lenne...
Satti2009-10-17 14:30:27 // 6974
Mégsem alakult úgy ezek szerint.
Zsolesz2009-10-17 11:06:45 // 6973
Most nem úgy volt, hogy nem lesz utolsó?
Kócosw2009-10-16 22:26:58 // 6971
GT Ɨ|ѯ2009-10-16 16:03:59 // 6970
úgy legyen!!:-)
Satti2009-10-15 14:33:09 // 6969
Most hétvégén van futam, élőben korán reggel 7-től lesz, de az m1-en meg is ismétlik majd a futamot.
Blade2009-10-13 13:55:38 // 6968
Na még csak ez kellene.... Akkor a Ducatit is kizárnám a céljaim közül, mint ahogy a Lamborghinit is kizártam....
mesa2009-10-12 12:00:50 // 6966
... vagy "celebkedik" a tévében, ahelyett, hogy motorozna.
Nekem nagyon Kovács Kokó esetére emlékeztet! Neki is egyszer nem jött tovább az eredmény, és lett belőle média "sztár".
Nekem nagyon Kovács Kokó esetére emlékeztet! Neki is egyszer nem jött tovább az eredmény, és lett belőle média "sztár".
EngineCoffeeTables2009-10-11 12:52:37 // 6965
Mint a Forma-1 tavalyig:))))
Az idei évben senki se tudja mi van:))))
Az idei évben senki se tudja mi van:))))
Satti2009-10-11 12:35:04 // 6964
Igen, az valóban elég baj, hogy általában csak 17-18 versenyző indul, egy látványos futamhoz, kellene 20-23 motor a pályára. A valóban esélyes motorok száma, az meg tényleg, max. 3-4, tul.képpen a 2 Fiat Yamaha, a Ducati Stonerrel és a Repsol Honda Pedrosával. A többiek közül néha "véletlenűl" betalálhat vki, de kis eséllyel. Nem gyári csapattal meg ez már esélytelen. Olyanok, mint Edwards, aki nagyon jó motoros, 2x-es SBK VB, még neki sem sikerül a dobogóid sem jutni, a talán legjobb nem gyári csapattal.
zolee1452009-10-11 12:24:29 // 6963
Technikailag csúcs, csak épp motor alig van a pályán. Versenyképes motor meg talán 2-3. Nem csapat, motor...
Ez egy sima pénzköltési verseny, a vb cím a kasszánál dől el.
Ez egy sima pénzköltési verseny, a vb cím a kasszánál dől el.
EngineCoffeeTables2009-10-11 12:22:15 // 6962
Hát épp ez az, évekig nem volt esély a 125-ben is. A motorgyártóknak nem kellett egy kelet europai vb-gyöztes mégis összejött a sokadik évben, de csak a 2.évben amikor értelmes motor volt alatta(akkor se ő volt e favorit a csapatban). Szerintem tehetsége és a MOL pénze alapján van esély a jövő évet is a MotoGP-ben szerepelni! Még van pár csapat ahol nem határozták meg a versenyzőt jövőre, pl a Scot-nál sem.
Satti2009-10-11 12:15:05 // 6961
A 125-ös VB cím, az már nagyon ért, folyamatosan, éveken keresztűl jól szerepelt, hozta az eredményeket is, még mikor hátrányosan is kezelték, mint a KTM-nél.
A mostan helyzet sztem más, a motogp-ben hasonlóra nem sok esély van, szinte semmi, ezzel meg kell barátkozni, viszont a moto2-ben lenne esély újra jól szerepelni. Az SBK az már más tészta, ott megint csak nagyon fel kell kötni a gatyát.
A mostan helyzet sztem más, a motogp-ben hasonlóra nem sok esély van, szinte semmi, ezzel meg kell barátkozni, viszont a moto2-ben lenne esély újra jól szerepelni. Az SBK az már más tészta, ott megint csak nagyon fel kell kötni a gatyát.
EngineCoffeeTables2009-10-10 22:06:58 // 6960
A 125ös vb-cím és a MotoGp is csak álom volt pár éve......
Satti2009-10-10 20:45:43 // 6959
Ez egy álomnak pont megfelelő. :-))
Satti2009-10-10 20:44:14 // 6958
Most olvasom, hogy jövőre a moto2-ben Antonio Banderas is indít egy csapatot.
EngineCoffeeTables2009-10-10 20:35:53 // 6957
Hát nekem akkor is a motoGP a csúcskategória és azért drukkolok hogy kaphasson egy jobb motort lehetöleg valamelyik gyári motoron! Jól mutatna a Ducatin a MOL embléma:)))
BMW forever!!!!!!!!2009-10-10 19:19:07 // 6956
Komolyabb csaták vannak ott talán mint a moto gp-ben.
Satti2009-10-10 19:15:12 // 6955
Abszolúz nem lenne az, és ott sem lenne könnyű dolga, azért is írtam, hogy nem is biztos, hogy le tudna oda szerződni. Nagyon komoly csaták szoktak ott is zajlani, jó nézni!
zolee1452009-10-10 19:10:05 // 6954
Lehet, hogy ez csak az én hülyeségem, de továbbra sem érezném visszalépésnek az SBK-t, még a MotoGP-hez képest sem.
Satti2009-10-10 18:56:48 // 6953
Nincs ebben semmi borúlátás, egyszerűen csak ez a valóságos helyzet. Talmánal drukkolok 100 %-al, de nem jó látn, illetve nem látni a képernyőn, mivel csak leghátul tud kullogni ebben a kategóriában. Szívesebben látnám ott, ahol izgulhatunk érte, ahol az első 4-5 ben harcol, a dobogós helyekért.
Kovi2009-10-10 17:10:42 // 6952
Az a baj hogy most is inkább a Hringen körözget valami 4kerekü verdával a helyett hogy motorozna!!!!!!:-((((((
EngineCoffeeTables2009-10-10 11:17:28 // 6951
Ja és az is lehet hogy roller bajnokságban indul:)))))
Hagyjuk már ezt a borúlátást megint. Mitől lenne jobb neked hogy ha Talma nem versenyezne magas szinten jövőre?
Hagyjuk már ezt a borúlátást megint. Mitől lenne jobb neked hogy ha Talma nem versenyezne magas szinten jövőre?
Satti2009-10-09 20:53:18 // 6950
Nagyon valószínű sajnos, hogy jövőre már nem lesz Talma a nagyoknál, bár mindig útolsóként nem is baj. Nem tudhatjuk, hogy mi volt a háttérben, talán sosem fog kiderülni, de a mostaniak tükrében, az lett volna a helyes döntés, amit korábban is beszéltünk itt, hogy maradni kellett volna a 250-ben a csapatnál, talán még lehetett volna egész jó eredményket is elérni, jobbakat mint most a nagyoknál és akkor jövőre biztosan lett volna helye Talmának a moto2-ben is, ami így már nem annyira biztos. Lehet, hogy SBK lesz belőle, vagy nkább supersport, ha egyáltalán le tudnak oda szerződni.
Kovi2009-10-09 20:40:46 // 6949
Tegnap délután hivatalosan is megerősítették, hogy a 2010-es szezonban Aleix Espargaro lesz Mika Kallio csapattársa a Pramac Ducati egységénél.
A szerződés létrejöttéhez valószínűleg nagyban hozzájárult Espargaro indianapolisi nagydíjon mutatott remek teljesítménye, történt ugyanis, hogy a rajtnál elkövetett hiba után, fantasztikus hajrát adott elő a spanyol fiú, és Talmát megelőzve a 13. helyen ért célba.
Espargaro boldogan nyilatkozott a szerződés aláírása után: Az év elején csapat nélkül maradtam, így nagyon el voltam keseredve. Most azonban néhány nap alatt megfordult velem a világ, és végre ott versenyezhetek a leggyorsabbak között! Szeretném megköszönni a Pramac Racing csapatnak, és személyesen Paolo Campinoti úrnak, ezt a fantasztikus lehetőséget – tette hozzá a 21 éves tehetség.
Ez egyben azt is jelenti, hogy Aleix - a pontversenyben jelenleg 16. helyen álló -, Niccolo Canepa helyét veszi át a csapatban. Ő valószínűleg elhagyja a MotpGp-t, és a Moto2-ben, vagy a WSBK szériában próbál szerencsét jövőre.
Na még ez is.:-((((Sajna nagyon ki áll a rúd a motogp-böl!!!!!!:-((((
A szerződés létrejöttéhez valószínűleg nagyban hozzájárult Espargaro indianapolisi nagydíjon mutatott remek teljesítménye, történt ugyanis, hogy a rajtnál elkövetett hiba után, fantasztikus hajrát adott elő a spanyol fiú, és Talmát megelőzve a 13. helyen ért célba.
Espargaro boldogan nyilatkozott a szerződés aláírása után: Az év elején csapat nélkül maradtam, így nagyon el voltam keseredve. Most azonban néhány nap alatt megfordult velem a világ, és végre ott versenyezhetek a leggyorsabbak között! Szeretném megköszönni a Pramac Racing csapatnak, és személyesen Paolo Campinoti úrnak, ezt a fantasztikus lehetőséget – tette hozzá a 21 éves tehetség.
Ez egyben azt is jelenti, hogy Aleix - a pontversenyben jelenleg 16. helyen álló -, Niccolo Canepa helyét veszi át a csapatban. Ő valószínűleg elhagyja a MotpGp-t, és a Moto2-ben, vagy a WSBK szériában próbál szerencsét jövőre.
Na még ez is.:-((((Sajna nagyon ki áll a rúd a motogp-böl!!!!!!:-((((
BMW forever!!!!!!!!2009-10-09 07:54:41 // 6948
igen zsótinak is szép eredményei voltak:-))
Kovi2009-10-08 20:28:39 // 6947
Ja és nem vitázom veled mert erröl egyet gondolunk!!:-)))))
Kovi2009-10-08 20:27:48 // 6946
Nem erre céloztam ezzel.
Hanem a csapat és az Aprilia közötti bonyodalom kezdésére szétmenésére mi mit okozott!
Hanem a csapat és az Aprilia közötti bonyodalom kezdésére szétmenésére mi mit okozott!