Buksi2011-03-02 00:26:33 // 7175
Ezzel nem vagy egyedül! Nagyon remélem, hogy összejön neki és ismét izgulhatunk érte! :-)
Tommi2011-03-01 18:57:25 // 7174
Satti2011-03-01 14:42:06 // 7173
Azt értem, csak kerestem volna és akkor vettem észre, hogy eltűnt a kedvenceim közül. Talmácsi attól még VB motorversenyző, okozott már nekünk sok szép pillanatot, most így alakult, de lesz ez még jobb is.
Belga2011-03-01 10:16:01 // 7172
Sajnos a Talmacsi nevet egyebkent is ki lehetett volna venni a cimbol... No money, no ride.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Satti2011-03-01 09:20:25 // 7170
Hová tűnt a Talmácsi, motorkerékpár sport topic? Lehet, hogy szőke vagyok, de eltűnt.
3 db csevegős hozzászólás elrejtve
Buksi2011-02-28 11:59:11 // 7166
Tényleg nem csúnya! :-)
afri2011-02-27 18:08:52 // 7165
VW Scirocco WRC!!! 600LE+
a legszebb versenygép, ... mostanság! :-)
a legszebb versenygép, ... mostanság! :-)
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
Speed2011-02-25 16:34:26 // 7162
Az F1-et nem akartam belekverni, csak példa volt. De abban a topicban ugyan ez megy.
3 db csevegős hozzászólás elrejtve
Speed2011-02-25 14:58:57 // 7158
Lehet hogy csak heccelés, cukkolás megy, de néha félreérthető a dolog.
Speed2011-02-25 14:53:18 // 7157
Sajnálom hogy már nem lehet mást olvasni, csak a fikázást. Függetlenűl attól hogy ki kinek szúrkol. Én rühhellem a Ferrarit, Alonsot , Schumacherestűl. Mégsem fikázom állandóan, csak azért mert másnak szimpatikusak. Itt nem lehet már márkatársként beszélgetni? Csak szítani az ellenségeskedést? Sajnálom hogy ennyire lealacsonyodott a szinvonal.
8 db csevegős hozzászólás elrejtve
zolee1452011-02-25 13:50:04 // 7148
Ladával a Miskolc rally szerintem marhajó móka. Sőt, az aszfaltos pályákon általában jobb az rF, szerintem, pláne rwd-nél. Ami RBR-ben van pl s2000 tapadás aszfalton az vicc.
Murván RBR, ez egyértelmű.
Murván RBR, ez egyértelmű.
mesa2011-02-25 13:24:15 // 7147
Ezért nem játszok soha F1-et :)))
Kár, hogy az rF alkalmatlan rallyra. Nem tudom mi a baj vele, de egyáltalán nem jó. Hiányzik az érzet :(
Mintha nem lenen megfelelő az elugrás/talajfogás, hiába szim, ez nincs lekezelve benne, a nélkül meg akármilyen dimbes-dombos pályán is csak pályaszim marad...
Kár, hogy az rF alkalmatlan rallyra. Nem tudom mi a baj vele, de egyáltalán nem jó. Hiányzik az érzet :(
Mintha nem lenen megfelelő az elugrás/talajfogás, hiába szim, ez nincs lekezelve benne, a nélkül meg akármilyen dimbes-dombos pályán is csak pályaszim marad...
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
mesa2011-02-25 13:17:43 // 7145
Úgy van ez pontosan, mint Csáknorisznál. Mindig az a helyes, amit éppen tenni akar :)
Ezeknél a WRC autóknál nem csak a -400 ccm a különbség
Egyszerűbb a 4WD rendszer, a váltóban is szigorítottak, kevesebbet fogyasztanak(!), kisebb a károsanyag-kibocsájtásuk, de ami a legfontosabb, hogy kisebb autók!
Ma a gazdasági válság idején az alsó-közepes helyett a kisautó kategória lett a húzó tényező. Biztos közrejátszott ez a szempont is, ezért is akar több gyártó visszatérni, mert a Golf alatti kategória még nem lejátszott csatatér.
A motorra visszatérve: terv van róla, hogy egységes verseny világmotort használjanak: 4 henger, 1.6 turbo
Túrakocsiban meg WRC-ben azonnal fel lehetne haználni, szinte átalakítás nélkül (vezérlő soft. cserével persze, mások az igények a nyomatékleadás terén)
Ez a downsizing nem olyan rossz dolog. Közelebb is hozza az autósportot az emberekhez ("ugyanolyan mocija van a kijámnak is" pl)
Ezeknél a WRC autóknál nem csak a -400 ccm a különbség
Egyszerűbb a 4WD rendszer, a váltóban is szigorítottak, kevesebbet fogyasztanak(!), kisebb a károsanyag-kibocsájtásuk, de ami a legfontosabb, hogy kisebb autók!
Ma a gazdasági válság idején az alsó-közepes helyett a kisautó kategória lett a húzó tényező. Biztos közrejátszott ez a szempont is, ezért is akar több gyártó visszatérni, mert a Golf alatti kategória még nem lejátszott csatatér.
A motorra visszatérve: terv van róla, hogy egységes verseny világmotort használjanak: 4 henger, 1.6 turbo
Túrakocsiban meg WRC-ben azonnal fel lehetne haználni, szinte átalakítás nélkül (vezérlő soft. cserével persze, mások az igények a nyomatékleadás terén)
Ez a downsizing nem olyan rossz dolog. Közelebb is hozza az autósportot az emberekhez ("ugyanolyan mocija van a kijámnak is" pl)
3 db csevegős hozzászólás elrejtve
mesa2011-02-25 13:10:46 // 7141
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Tommi2011-02-25 13:06:44 // 7139
Teljesen más a kettő... Kimi nem rossz pilóta pályán, de a rali egészen más. És megint azzal a "leszarom" mentalitással megy, amit korábban is láttunk tőle. Ha valóban fontos neki, akkor foggal-körömmel harcol, kinyomja az autó szemét és utolsó leheletéig küzd, hiszen erről szól az autóverseny, nem?
Valaki írta nemrég, hogy nem a győzelemre hajt és jó neki a pl 7. hely is, mert hetediknek is lennie kell valakinek. Anno azért nem jött vissza a Cirkuszba, mert azt mondta, hogy csak olyan autóval hajlandó, amivel nyerhet. Akkor most hogy is van ez? :)
Valaki írta nemrég, hogy nem a győzelemre hajt és jó neki a pl 7. hely is, mert hetediknek is lennie kell valakinek. Anno azért nem jött vissza a Cirkuszba, mert azt mondta, hogy csak olyan autóval hajlandó, amivel nyerhet. Akkor most hogy is van ez? :)
5 db csevegős hozzászólás elrejtve
Totti2011-02-25 12:37:26 // 7132
Tudod a tavalyi év a bemelegítés tanulás éve volt a vodkásnál!:DDDDD De úgy fest nem sok ragadt rá! :DDDDD
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Mulder2011-02-25 12:18:45 // 7130
3 db csevegős hozzászólás elrejtve
mesa2011-02-24 22:25:56 // 7126
Csak Baumgartnerről beszéltem! :)))
Downsizing: jó dolog, mert így több gyártó visszatér. Igaz, hogy Seb Loeb a legtöbbszöri rali VB, de igazából ezek a címek nem sokat érnek akkor, amikor 4-3-2 gyártó versenyzett. Ezt mindenki látja, tudja: ő is!
Nekem nem hiányzik a B kategória, mert azoknak semi közük nem volt a hétköznapi emberek számára megvásárolható autókhoz. Csőváza, üvegszál, kompresszor + turbó, négykerék és más motorszálíltó. Ugyanezt megkapod ma Dakar néven. Azoknak ugyanennyi köze van a boltihoz.
Jó példa a Lada Samara Dakaron indult verziója: Prodrive 4WD, Porsche motor, nem tudom már milyen váltó, csővázra hekkelve stb.
1.6T jó dolog:
- jobban pörög mint a 2.0T, viszont nem kell folyton forgatni,mint az S1600-asokat
- majdnem minden gyártónak a kínálatában van 1.6T (sajnos, pont az Alfának nincs)
Downsizing: jó dolog, mert így több gyártó visszatér. Igaz, hogy Seb Loeb a legtöbbszöri rali VB, de igazából ezek a címek nem sokat érnek akkor, amikor 4-3-2 gyártó versenyzett. Ezt mindenki látja, tudja: ő is!
Nekem nem hiányzik a B kategória, mert azoknak semi közük nem volt a hétköznapi emberek számára megvásárolható autókhoz. Csőváza, üvegszál, kompresszor + turbó, négykerék és más motorszálíltó. Ugyanezt megkapod ma Dakar néven. Azoknak ugyanennyi köze van a boltihoz.
Jó példa a Lada Samara Dakaron indult verziója: Prodrive 4WD, Porsche motor, nem tudom már milyen váltó, csővázra hekkelve stb.
1.6T jó dolog:
- jobban pörög mint a 2.0T, viszont nem kell folyton forgatni,mint az S1600-asokat
- majdnem minden gyártónak a kínálatában van 1.6T (sajnos, pont az Alfának nincs)
Online tag
0
Vendég0
452
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Alfa történelem, híres ...
- 4C
- Virtuális Romeo
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
- Spider
- Adok-veszek
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10