Tommi2006-12-06 14:28:07 // 2122
Igen, pl... :)
Nemtom a 24 órás mennyire jönne be neki, azért a "hosszútávfutás" kicsit más műfaj. Bár szerintem nem lenne gondja vele :))) A ralit viszont teljesen kizárnám mindenféle formában, csak pályaautóban tudom elképzelni. Sosem ralizott, nem tudok róla, hogy vezetett-e egyáltalán WRC-t (bár szerintem tuti, max én nem emlékszek rá), úgyhogy jeges-sárdagasztós műfajt kizárnám :)
mesa2006-12-06 14:21:20 // 2121
Ez a verzió is reális.
Én el tudom képzelni, hogy mondjuk a Scuderia Ferrari F1 csapatfőnökeként a Maser csapat versenyzőjeként indul évente 1x mondjuk Le Mans-ban ;)
Tommi2006-12-06 14:13:36 // 2120
Az "öregek F1-ét" ne vedd ide, az nem egy olyan folyamatos és pörgős verseny, mint a többi széria :) De tény, hogy még a "nagypapák" is elég komolyan nyomták :)))
Én inkább csapatfőnök, "tanácsadó", versenyigazgató vagy valami hasonló hangzatos titulusban tudom őt elképzelni, aki néha-néha beül egy gépbe, ha éppen nagyon versenyautó-vezethetnékje van :)
mesa2006-12-06 13:52:59 // 2119
Patrese meg Piquet is egész jól nyomta az "öregek" F1-én ...
Ötvenig meg akár rallyeban is nyomhatja.
Jean Alesi meg Prost papa is versenyez.
Berger meg nem.
Kinek mi az igénye. Egyéni kérdés.
Szerintem még beülhet valami szériába. Az biztos, hogy nem F1.
Tommi2006-12-06 13:13:54 // 2116
Igen, igazatok van abban, hogy Schumi (vagy akárki más autóversenyző) "nyugdíjba vonulás" után nehezen lenne meg benzingőz nélkül. De azért gondoljatok bele, hogy ez egy egészen speciális "foglalkozás" és mennyi stresszel meg parával jár, hogy méterenként kockára teszed az életed. Szerintem egy idő után kialszik a tűz, maximum némi parázs marad és az embert jobban fogja érdekelni, hogy pl új tehetségeket kutasson fel, saját csapatot indítson valahol (nem feltétlenül F1, hanem akármi). Tehát a lényeg, hogy versenyközegben-közelben maradjon, de effektíve maga a gáztaposás már nem annyira érdekli. Szerintem :)))
zolee1452006-12-06 13:06:44 // 2115
Furcsa dolog ám ez. Nehéz dolog összerakni hogy "autóverseny" meg "pályán történő előzés"... de azért hozzá lehet szokni.:))))
Fasza videók!
gaBi2006-12-06 11:22:22 // 2114
Akit érdekel a 2006-os WTCC szezon versenyei, online. (az official broadcaster-nél) ,lent:
katt
Most nézegetem, hát az F1 ehhez képest semmi...
zolee1452006-12-06 10:46:50 // 2113
a DTM-ben nem indulhatnak prototípusok ...asszem a Dakaron igen.
Amúgy tényleg semmi köze nincs, csak a forma meg mondjuk a lámpák.
mesa2006-12-05 20:53:29 // 2112
DTM-nek annyi a köze az utcai autókhoz, mint a Dakaron induló gyári autóknak ...
Hétvégén MIKULÁS RALLYE. Gigi Gialli-t említették, mint neves meghívott...
zolee1452006-12-03 16:09:06 // 2111
a wtcc-ben én is biztos vagyok:))) az F1 meg... majd meglátjuk mit hoznak a nagyszerű szabályok, de ez itt off:)
Benőke2006-12-03 15:48:29 // 2110
Azért márkák versenye is egy egy sorozat. Mert ugye sokan azért döntenek egy adott márka melett mert azt hiszik van köze az útcai változathoz annak ami a versenyben tetszett nekik :)
Ilyenértelemben véve nekem fontos, hogy ez is szinesítse. Néztem én 1-2 versenyt, de nekem dög unalom volt az egész, főként ugye az ismeretlen nevek ből egyforma autók köröznek, ennél jobb altató nem is kelett volna. Persze ha követném állandóan, lehet érdekelne. Ha hirtelen valaki belecsap a 0 ról biztos vagyok benne hogy a WTCC vagy az F1 sokkal érdekesebb :) (Pláne ha egy egy ismerős nével találja szembe magát)
zolee1452006-12-03 14:21:54 // 2109
Gondolom az egy régi szabály, akkoriban Astra kupé is versenyzett, aztán jött a C Merga, A4-es Audi meg a Vectra, és idénre a két előbbi maradt.
Poló2006-12-03 14:17:50 // 2108
Nekem az van az emlékezetemben, hogy ódi TT és merga CLK is versenyzett egy időben.
zolee1452006-12-03 14:03:42 // 2107
nem attól lesz színes egy sorozat, hogy színes autókkal mennek benne, sőt még csak az autómárkáktól sem függ. Volt szerencsém néhány DTM futamot látni és igaz hogy 2 márka szerepel benne de jók a futamok. Ehhez képest a sokszínű F1 11 különböző márkával dögunalom.
Benőke2006-12-03 13:56:59 // 2106
A DTM -el bármi történik az csak szinesítheti, mert jelenleg 50% -os esélyel bárki tippelhet a győztes márkára :D
Jelenleg meglehetősen unalmas :)
Benőke2006-12-03 13:55:20 // 2105
Mért olyan elképzelhetetlen?
Igen fog falefelet is égetni ha nyugalmat akar, de tud a hátsóján ülni élete hátsó éveiben, amikor az eddigi hírnevét benzingőzben, autók között szerezte? Én sem tudnék 10-20-30-40 -50... 1000 évet otthon ücsörögve éldegélni.
Valamivel biztos elüti az idejét, vagy versenyzőként vagy máshogy ahol benzin közelében lehet. Az tényleg csak másodlagos, hogy milyen szériában. Hátrányára biztosan nem válna egyik Olasz márkának sem, de neki sem, sőtt nekünk sem :)
Don Gombóc2006-12-03 13:24:00 // 2104
Nincs jelentősége mert csővázas verdák, a kaszni csak dísz rajtuk. A szériához semmi közük azon kívül hogy hajaz rá. :)
Tom122006-12-03 13:16:15 // 2103
Nem is örülnének neki.;-)
Tom122006-12-03 13:14:10 // 2102
...csak, hogy fogja bírni hirtelen azt a nagy nyugalmat...? Én biztos csináltatnék egy jó kis "aszfaltcsíkot" a birtokomra, hogy a több száz ló a garázsomban nehogy megkehesedjen, meg hát az adrenalin is jót tesz a szervezetnek /szerintem:-)/, főleg ilyen pörgős bevezetés után...:-)
mesa2006-12-03 13:08:27 // 2101
Szerintem meg fog indulni, poénból.
Olyan versenyeken, mint mondjuk az Andros Trophy. Ott úgysem érdekel senkit, ha nem ér eredményt, viszont csavarhatja a kormányt kedvére :)
Lobot2006-12-02 23:22:02 // 2100
Szerintem a a Mergák és az Audik sem könnyebbek alapból, mint a 159. Ettől függetlenül én sem hiszem, hogy mostanában Alfa rajthoz áll a DTM-ben.
someq-1472006-12-02 21:03:37 // 2099
és unalmában max a 10 Le-s traktoros fűnyíróval csap egy két kört a kertben!!!!!! te természetesn azt is időre:-))))
Tommi2006-12-02 20:56:25 // 2098
Szerintem a Sumák max a megszáradt falevelet fogja már csak égetni a svájci birtokán :)))
Nem hinném, hogy a jövőben komolyabban versenyezne még valamilyen szériában. Mindent elért, amit csak lehet, a következő 50 évben nem lesz ilyen autóversenyző, mint ő. Minek törje magát még? :) Megértem, hogy szeretne visszavonulni, pihenni és kicsit élvezni azt a vagyont, amit eddig összehozott :)
someq-1472006-12-02 20:51:11 // 2097
és mi van ha Sumi nem is a DTM-ben hanem a WTCC-ben égeti majd a benzolt vagy a gázolajat??????:-)))))
Satti2006-12-02 19:57:25 // 2096
Ja,és persze,nem lehetnek turbós motorok.
Satti2006-12-02 19:39:46 // 2095
Igen,4 ajtós,a max. súly 1050 kg,és csak V8-as max 4000-es,max. 500 lovas motor lehet.
zolee1452006-12-02 19:23:59 // 2094
nem vagyok egy nagy angolos, de ha jól olvasom akkor 4 ajtós kocsi jöhet szóba. Link
Tommi2006-12-02 19:19:21 // 2093
Szerintem ez csak egy kis hírverés, a Sumák nem fog elmenni a DTM-be, az Alfa szintén nem. Elég nagy feladat a WTCC is, egy seggel két lovat nem nagyon tudnának megülni... Szerintem :)
someq-1472006-12-02 19:07:25 // 2092
igen ez igaz!!! De mivel?????
147????? ááá szerintem nem ( igaz nem vágom hogy milyen feltételeknek kell megfelelni de ahogyan én nézem a DTM-ben nagyobb kasznik szaladgálnak)
156????? ááá nem hiszem (egy kicsit öregecske vasacska)
159????? háttttt nehéz is nincs is verseny változat
BRERA????? Wow az azért érdekes!!!!!!!
zolee1452006-12-02 17:02:05 // 2091
Örülnék ha az Alfa beszállna a DTM-be!
Satti2006-12-02 13:26:12 // 2090
Nem zörög a haraszt....!Remélhetőleg lesz is belőle vmi,mindegy ki vezeti,csak menjenek az Alfák a DTM-ben!
Tedi2006-12-02 13:08:40 // 2089
Nocsak :) Jó lenne, ha összejönne, megint le lehetne alázni a német vasakat saját földjükön :) Persze ha mindent faszán összeraknak Giovanniék.
zolee1452006-12-01 21:59:30 // 2087
Gondolom volt már párszor, de hátha még valaki nem látta: 147GTA_BMW130i_Audi a3 3,2quattro_Golf R32_Honda Integra_Impreza WRX vagy STi
Az azért érdekelne, hogy miért a legszerencsétlenebb ül az Alfában? A TopGear tesztben gyorsulásban szépen odabaszta a GTA az R32-es Golfot is, meg az A3 3,2-t is, itt meg a rajtnál...pff.
zolee1452006-11-23 21:07:37 // 2086
jaja, az ilyen dolgokra adnak. Már majdnem megható a videó, tiszta love story:)))))))))))))))))))
megtudjuk mit érezhet az autó:)
komoly ahogy a csapat tanul spanyolul (ha jól értettem)
Satti2006-11-23 20:51:16 // 2085
Jól ki van találva az egész kis film,látszik,hogy az USA-ban nagyon adnak erre,meg ott nagyon népszerű ez a sorozat,ha nem a legnépszerűbb,és Montoyát,már nagyon nyomják,hiszen ott mindig is nagyon népszerű volt!
zolee1452006-11-23 20:46:26 // 2084
lelke van az autónak:)) tiszta Alfa:)
zolee1452006-11-23 15:55:23 // 2082
Satti2006-11-22 20:34:58 // 2081
kando.2006-11-21 12:28:44 // 2080
Szerintem igen :)
Közben megnéztem a maketteket, a 156-oson rajta van Taequini neve, tehát az WTCC-s lehet, mert 2004-es évszámmal van, a 147 GTA az a 147 Cup-ban volt, a 75 talán ISTC (?) vagy vmi hasonló 4 betűsben volt (azért érdekes, 1987-es, s alig van rajta reklám, talán csak egy Martini felirat :-) ). A 155-ös meg hasonló, valamilyen 3 betűs rövidítéses versenyben volt...
(Legközelebb leírom papírra, elfelejtem, annyi versenyben voltak ezek már :-))) ).
zolee1452006-11-20 21:22:18 // 2079
Egy kép a futamról. Montoya a #30-as Dodge-ban, mellette Mears a #42-esben, ami Montoya jövő évi autója.
Amúgy olvasgattam (na jó, a nagy angol tudásommal próbáltam valamit kihámozni belőle) a Chip Ganassi Racing honlapját, és úgy néz ki Montoya sem tudja pontosan mi történt, elvileg a #12-es, Ryan Newman volt mellette.
Amúgy olvasgattam (na jó, a nagy angol tudásommal próbáltam valamit kihámozni belőle) a Chip Ganassi Racing honlapját, és úgy néz ki Montoya sem tudja pontosan mi történt, elvileg a #12-es, Ryan Newman volt mellette.
zolee1452006-11-20 16:40:48 // 2078
ugyan már, New York-ban még az utcák sincsenek elnevezve...
zolee1452006-11-20 16:38:56 // 2077
Hétvégén megvolt a NASCAR szezonzáró is. Ahogy az várható volt Jimmie Johnson lett a bajnok a Cup-ban. (A Busch szériát már korábban megnyerte Harvick) Kicsit érdekesen mennek a dolgok, a Cup kvali már pénteken volt, utána csak szabadedések voltak, míg a Busch széria kvalija közvetlenül a futam előtt volt, szombaton.
Montoya a Cup kvalit a 29-ik helyen zárta (bár a lényeg az volt hogy indulhasson azért én jobbat vártam) a Busch szériában pedig a 31-ik helyről rajtolhatott. Itt nem igazán előzi meg hosszas tesztelés a futamokat, szóval nagyon gyorsan kell beállítani az autót. Pl a Cup futam előtti utolsó practice-on amit itt "Happy hour"-nak hívnak Montoya már a 13-ik időt futotta.
A Busch futam szombaton egész jól alakult, végülis a 31-ik helyről feljött a 14-ikre.
A Cup-ban történő bemutatkozás viszont nagyon látványosra sikerült. 29-ik rajthelyről volt hogy 27-ik helyen haladt 1 kör hátránnyal (ekkor amúgy a mezőny majdnem fele körhátrányban volt) de később ment a 14-ik helyen is. Aztán 15 körrel a vége előtt falhoz csapta az autót, bár lehet hogy ebben segítettek neki. Nem igazán értettem az ismétlést, mert bevágtak egy korábbi esetet amikor a mellette haladó autó megpördült... talán törlesztés? Az biztos hogy a videóból ezt nem tudom megállapítani, az élő kötvetítés meg a TVU - nálam - szokásos szarakodása miatt elég vacak volt.
Na szóval ÍME a videó.
A nálam sokkal nagyobb szakértők szerint teljesen normális, hogy ha egy autónak lebontják a hátulját az meggyullad, mivel ott van az üzemanyag tank, de én azért beszartam.:)))
Azért nagy showman, mindent a közönségért. Még azt is megvárta hogy beesteledjen, mert a futam amúgy napsütésben kezdődött.:)
A 2007-es szezon február 18-án kezdődik, Daytona 500.
someq-1472006-11-20 16:28:12 // 2076
jaaaa és arról se feledkezzünk meg hogy a csávvóóó annyira belejött a tapasztalatszerzésbe, hogy szombatos és vasárnap rendre a gyári Subaru-k közelében volt sőt ,
pl szombaton a 11. szakaszon Ő volt a legjobb Subarus:-)))))
megverte P. Solberget!!!!:-))))
Satti2006-11-20 16:06:44 // 2075
Amennyire tudom Mansell kanyar az van,de egyébként tényleg,nincsenek elnevezve.
Tommi2006-11-20 15:34:36 // 2074
Hát, aki Fioranoban csak egy-két másodperccel marad el a Sumák mögött :))) Mondjuk a rali teljesen más műfaj, de azért a 11. hely nem rossz, ráadásul egy ilyen sáros-taknyos versenyen :)
Tommi2006-11-20 15:32:47 // 2073
Szerintem ezzel mindannyian így vagyunk :)))
Egyébként az jutott eszembe, hogy az összes F1 pálya közül a magyar az egyetlen, ahol nincsenek elnevezve a kanyarok... :/