Üresen a vontatók gyárilag is zúznának, gondold el mit tud egy versenykamion a maga 1100 lóerejével meg sokezer nm-ével...
A durva az, hogy gyári rajtuk a fék. Igaz, hogy hűteni kell folyamatosan vízzel a verseny alatt, de akkor se semmi :)
VKG231!!! (156+75)2015-03-02 17:12:28 // 22894
VKG231!!! (156+75)2015-03-02 17:11:08 // 22893
Jajj Petikém, te el vagy maradva már egy kissé, bár nem csoda, a korral jár :P
Erről IRL beszélünk majd. :)
Amúgy nekem aztán mindegy, hogy jó-e a 16V, Fateromé is feküdt már le (szíj miatt), de most jó... :D Legalábbis jön-megy, 8 körül kajál...
Nekem meg szerintem úgysem lesz 16V-m, nem szeretem a karakterisztikáját. :)
Ha fő részvényes lennék, nem 155-tel járnék, az is biztos :P
Erről IRL beszélünk majd. :)
Amúgy nekem aztán mindegy, hogy jó-e a 16V, Fateromé is feküdt már le (szíj miatt), de most jó... :D Legalábbis jön-megy, 8 körül kajál...
Nekem meg szerintem úgysem lesz 16V-m, nem szeretem a karakterisztikáját. :)
Ha fő részvényes lennék, nem 155-tel járnék, az is biztos :P
Dévid2015-03-02 16:04:13 // 22892
Épp tegnap futottam össze egy régi ismerőssel, aztán persze megint belémmart, hogy még mindig nem cserélted le az Alfát?
Persze most már nyugodtan mondhattam volna, hogy de, a TS 16v-t egy V6 24v-re, de kívülről csak a kipufogóvég a differencia...
Nah ő mondta, hogy miért nem veszek egy olyan diesel Skoda Fabia kombit amivel ő volt (cégautó, úgy könnyű), mert az nem eszik sokat, elég nagy és megy is.
Felvezettem neki, hogy a két autó árkülönbözetéből amennyit én autózok, évekig tankolom, szervizelem az olaszt. De attól még én vagyok a hülye persze.
Persze most már nyugodtan mondhattam volna, hogy de, a TS 16v-t egy V6 24v-re, de kívülről csak a kipufogóvég a differencia...
Nah ő mondta, hogy miért nem veszek egy olyan diesel Skoda Fabia kombit amivel ő volt (cégautó, úgy könnyű), mert az nem eszik sokat, elég nagy és megy is.
Felvezettem neki, hogy a két autó árkülönbözetéből amennyit én autózok, évekig tankolom, szervizelem az olaszt. De attól még én vagyok a hülye persze.
WarbiRunner (Gyuri)2015-03-02 15:45:44 // 22891
Olvastam én. A 16v küzdelembe nem bonyolódnék bele, ez azért másik szál :-) Talán békésebb...csak bátorkodtam megemlíteni, hogy az Alfa nem kispolgári átlagautó, és nem felel meg a ma divatos (és kétségtelenül praktikus) családi kamion elvárásoknak. De ha véletlenül azzá válna, itt húzná a száját a legtöbb ember, hogy miezmá, ez nem Alfa, hanem busz. :-)
Marklar1552015-03-02 15:43:15 // 22890
Anno még az XR3i Escortom volt. Volt, hogy este csak úgy mentem itt Pesten... Még nem basztatták a kamionokat annyira. Össze akadtam egy ilyen gépessel. nem tudom már mi volt, de nem húzott semmit. Lámpától lámpáig, a Hungárián lemaradtam, mint a borravaló. ;)
Marklar1552015-03-02 15:24:09 // 22889
Amúgy meg Zsóla a hibás! Ő kezdte. Berakott egy Opelnek álcázott, likas JTD blokkot. :D :P
Marklar1552015-03-02 15:22:26 // 22888
Csak megemlítem, hogy a 16V TS től indult a "cica harc" Senki nem becsmérelt itt AR-t. Max nehezményezte, én is, hogy jelenleg nem sok választás van. ;) Ekkor jött a 16V vs, 8V vs, V6... az RS Skoda... Amire Viktorunk ugrott, mintha főrészvényese lenne az Alfának. :P
Tiszta mák, hogy Pb még nem talált ide. Lehet már vér is folyna... :D :D :P
Tiszta mák, hogy Pb még nem talált ide. Lehet már vér is folyna... :D :D :P
Poló2015-03-02 15:13:59 // 22887
2006 óta nincs a Ducatoban 2,8-as motor.
WarbiRunner (Gyuri)2015-03-02 15:07:42 // 22886
George, azt azért érzed ugye, hogy amiket itt felsoroltál érvek már nem az Alfázásról szólnak. Aki Alfát vett, vesz, sosem a praktikumot kereste elsősorban, hanem valami mást. Persze az igények változnak, akkor egyterűt kell venni, ez ennyi. És meghagyni az autózás igazi élvezetét hobbinak.
Szerinted nem tudnék ezer észérvet felhozni az ellen, hogy családosként 2 szottyadt 146-ot használunk? Ezerszer praktikusabb lenne egy Fiat Croma, ha már olasz vonalon maradunk, de még egy Mondeo is a maga végtelen jellegtelenségével.
És tudod, amikor beülök bármelyikbe és intézem a dolgaimat, még 8 év után is elfog az a gyermeki öröm, hogy Istenem de jó ezt vezetni.... Mindegy milyen motorral, de minden méteren amit ezekkel az autókkal megteszek megkapom azt amit legtöbben már a hobbi autójukban keresnek és hétvégenként próbálnak előcsiholni.
Az is megoldás, persze. Ha a családom panaszkodna, hogy vegyek már egy nagyobb, kényelmesebb, halkabb, kékebb, vagy mosolygósabb arcú autót, már itt állna az udvaron.
De nem ez történik. Ha csak felvetem, hogy a Kingáét cseréljük le valami modernebbre, hisz úgyis ő furikázik a gyerekekkel többet, mindig megsimogatja az öreg autót...neeem arról szó nem lehet.
Ha csak megemlítem, hogy akkor az enyémet cseréljük valami újabbra, a nagyobbik lányom már pánikol is..."Nee apa én ezt az autót szeretem!"
Az Alfa ennyi, semmi köze a csomagtartó méretéhez, de meglep hogy ezt neked kell leírnom..
Szerinted nem tudnék ezer észérvet felhozni az ellen, hogy családosként 2 szottyadt 146-ot használunk? Ezerszer praktikusabb lenne egy Fiat Croma, ha már olasz vonalon maradunk, de még egy Mondeo is a maga végtelen jellegtelenségével.
És tudod, amikor beülök bármelyikbe és intézem a dolgaimat, még 8 év után is elfog az a gyermeki öröm, hogy Istenem de jó ezt vezetni.... Mindegy milyen motorral, de minden méteren amit ezekkel az autókkal megteszek megkapom azt amit legtöbben már a hobbi autójukban keresnek és hétvégenként próbálnak előcsiholni.
Az is megoldás, persze. Ha a családom panaszkodna, hogy vegyek már egy nagyobb, kényelmesebb, halkabb, kékebb, vagy mosolygósabb arcú autót, már itt állna az udvaron.
De nem ez történik. Ha csak felvetem, hogy a Kingáét cseréljük le valami modernebbre, hisz úgyis ő furikázik a gyerekekkel többet, mindig megsimogatja az öreg autót...neeem arról szó nem lehet.
Ha csak megemlítem, hogy akkor az enyémet cseréljük valami újabbra, a nagyobbik lányom már pánikol is..."Nee apa én ezt az autót szeretem!"
Az Alfa ennyi, semmi köze a csomagtartó méretéhez, de meglep hogy ezt neked kell leírnom..
Erhard 242 (Pure Energy)2015-03-02 14:47:10 // 22885
nem tudom, lehet Merci motor...
VKG231!!! (156+75)2015-03-02 14:07:14 // 22884
VKG231!!! (156+75)2015-03-02 14:06:52 // 22883
Rendben, részemről befejezve.
.......................2015-03-02 12:48:19 // 22882
2.8 Multijet R4 az milyen Motor?
ami a Ducato ban van?
ami a Ducato ban van?
.......................2015-03-02 12:45:38 // 22881
a Scudo nem Fiat,az egész még a Motor is Peugeot
még a Fiat ECU Scan Sem kommunikál vele
még a Fiat ECU Scan Sem kommunikál vele
Erhard 242 (Pure Energy)2015-03-02 10:41:52 // 22879
biztos nem lesz egyterű a kínálatban...azaz van a Grand Voyager abba berakod az S-Maxot :))))
Moderátor2015-03-02 09:56:23 // 22878
GEORGE és Vitaprix!
Fejezzétek be egymás sértegetését!
Fejezzétek be egymás sértegetését!
VKG231!!! (156+75)2015-03-02 09:17:13 // 22877
Nagyon ügyes vagy. Szerintem meg te vagy hülye. Jó lesz neked a skoda.
Eres mer' az 2 tizedet ver a Giulietta QV-ra!!! :D Ez aztán a selling point. 15 éveseknél...
Eres mer' az 2 tizedet ver a Giulietta QV-ra!!! :D Ez aztán a selling point. 15 éveseknél...
.......................2015-03-02 08:08:13 // 22876
Fönökömnek volt egy 735i je V8,de attól kényelmesebb autó nem sok van
Az Smax egy fapad a bömöshöz képest,taxiban is mindíg röhögűnk ,hogy ez mi ?
Ezért pénzt adni?
Tök nehéz kiszállni az Smaxból például,miért nincs rajta tolóajtó,és nem elég magas hogy belülről kiszállj ,úgy kell kilökdösni magad mint egy krumpliszsák
Százszor jobb csapatszállító pl egy Ducato,vagy Sprinter vagy egy Transit
Az Smax egy fapad a bömöshöz képest,taxiban is mindíg röhögűnk ,hogy ez mi ?
Ezért pénzt adni?
Tök nehéz kiszállni az Smaxból például,miért nincs rajta tolóajtó,és nem elég magas hogy belülről kiszállj ,úgy kell kilökdösni magad mint egy krumpliszsák
Százszor jobb csapatszállító pl egy Ducato,vagy Sprinter vagy egy Transit
GEORGE2015-03-02 06:33:26 // 22875
En egy 2literes 140 lovassal jártam. De nekem 2.2-es kéne :) autópályán bizonyos helyzetekben nekem már gyenge volt :)
GEORGE2015-03-02 06:27:22 // 22874
Szerintem ne is legyen több kérdésed, mert valamit kurvára.nem tudsz felfogni. Nyugodtan leírhatjuk, hogy komoly értelmezésbeli, illetve felfogási gondjaid vannak! Magyarul nem vagy 100-as. Másold már ide, hogy hol írtam azt, hogy a 155 v6-om olyan csendes mint egy Rolls???? Meg hogy sose romlik el? Most cseréltem kuplungot, meg klímakompresszor generál is volt. Nagyon ráéreztél az ízzóra is, tegnap cseréltem bal oldalt. Szóval ki beszélt itt csendességről? Meg Rolls mínőségről??? Azt persze továbbra is vallom, hogy megbízhatóság terén egy napon se szabad megemlíteni a v6-ot a TS16v-kel. Továbbá sajnálom, hogy képtelen vagy felfogni száraz tényeket. Talán az lehet a mentséged, hogy nem műszaki téren tanultál, így bizonyos műszaki dolgok megértése problémákba ütközik neked. Hejjj az anyám ideges úristenit, de szépen írtam meg neked, hogy szerintem hülye vagy :) :) :) :) :)
Thomika2015-03-02 06:22:01 // 22873
SMax-ot támogatom. Múlrkor mentem vele. "Csak" a 2.0 TDivel, de nagyon jó kis vas. Családi vagen meg nincs most az olaszoknál. Multiplát hagyjuk, mert baromi randa. A 159sw is kicsi, alig van hely benne. Ugynaígy kiakasztó volt a 7-es bömbi. Hiába cégautó, meg nagy, meg bömbi, meg minden, nevetséges, hogy a magamnak beállított vezetőülés mögé nem fértem be egy prémium autóban! Az egyedüli ami sztem baromi jó, azok a BMW motorok. 740i és 740D biturbo is volt, nagyon jó fogyasztással. Utóbbi városban 5 seb automata 10-11L környékén elment. Taposva is 14 volt a csúcs. És azért V8 motorról beszélünk...
Thomika2015-03-02 06:15:59 // 22872
Jah, bocs :P
Thomika2015-03-02 06:10:42 // 22871
Sajnos, legtöbbünknek még mindig nem elérhető árkategória. :(
GEORGE2015-03-02 06:10:00 // 22870
Milyen értelemben lenne jobb egy 159 SW a Ford Smax-hoz? Kb 2 éven keresztül összesen olyan &ezret mentem Smax-al. Pakolhatóság, csomagtér, hátsórész helykínálat tekintetében sehol sincs a 159-es. Nagyon praktikus és jól variálható az Smax. Ha csak 2 személyessé hajtogatom, szinte furgon lesz belöle. Nekem szükségem van egy családi mindenesre. Plusz 2020-ban nem lesz 5 éves 159-es...
Thomika2015-03-02 06:08:25 // 22869
vegyél dízel Maseratit :P
Marklar1552015-03-02 06:05:07 // 22868
Az a másik felhajtón volt tavaly. ;)
Thomika2015-03-02 06:00:40 // 22867
Vazz, neked ez a kanyar a mumusod! Folyton itt történik valami :P
Thomika2015-03-02 05:55:12 // 22866
Itt a tipikus példa, hogy ha vmi jó ,azt nem kell elcseszni :P Jól van az úgy, ahogy összerakták :)
Thomika2015-03-02 05:51:37 // 22865
Az én 18. TS 16V-m 250K felett jár, és most, hogy ránéztem szelepfedél nélkül, nem lehet okom panaszra. a vez.mű tengelyek hibátlanok. Szinte semmi olajat nem eszik a motor. Azt sajnos, nem látom, mi van a hengerekben, de kis odafigyeléssel egyben tartható szinte báemelyik motor. Kivéve az elmúlt 10 év vw és társai motorokat :P Az Alfa szervizben, ahova járok, az egyik szerelőnek 1.9 PDTdi a4 van. Azt mondja, 2003-2004-ig tudtak motorokat csinálni a németeknél, elment 120.000km-t a 2001-es négykarikással, és semmi gondja nem volt. Most 300K felett jár bőven.
Marklar1552015-03-02 05:22:03 // 22864
Ne kamuzz! Az csak 93600km :P
Marklar1552015-03-02 05:13:13 // 22863
Ne legyünk már ennyire elfogultak. :P Azért az az Arna inkább egy Nissan,mint AR. :P Olasz buzulás ide, v oda. Egy mostani Skoda azért vállalható. ;) Szerintem.
Marklar1552015-03-02 05:11:12 // 22862
2020ban nem lesz 5 éves 159. ;)
VKG231!!! (156+75)2015-03-01 22:28:57 // 22861
Pedig egy jó 200Dezső... legalább olyan király mint a szivar előtti audi 100 1.9 öthengeres dízele..olyanba fater tett kb 100 ezret... (heti 600 km 3 évig)
Világból kiment... a kasztni nem élte túl a blokkot :)
Világból kiment... a kasztni nem élte túl a blokkot :)
VKG231!!! (156+75)2015-03-01 22:25:02 // 22860
(300 ezer alatt tuti nem kell a 8V-n lánchoz nyúlni :)
Igazából akkor is elég feszíteni rajta...)
Igazából akkor is elég feszíteni rajta...)
VKG231!!! (156+75)2015-03-01 22:22:08 // 22859
Tehát a te 155-ösöd olyan csendes belül mint egy Rolls és sosem romlik el egyáltalán. Izzó sem. Kontakthiba sem. Világos. ;)
De ha 16V lenne, tuti betegágy lenne és már a hetedik motort cserélnéd benne. Idén.
Oké. Nekem nincs is több kérdésem.
De ha 16V lenne, tuti betegágy lenne és már a hetedik motort cserélnéd benne. Idén.
Oké. Nekem nincs is több kérdésem.
VKG231!!! (156+75)2015-03-01 22:19:55 // 22858
Az oktávnál csak a hiperszuperb jobb :D Ha rágondolok felfordul a gyomrom :D Jóval előbb ülnék 1.3-mas ARNA-ba ;)
.......................2015-03-01 22:15:50 // 22857
A 159 SW csak jobb lenne mint egy Smax ,nem?
falcokc2015-03-01 22:11:53 // 22856
:-))) ez lemaradt :-)
falcokc2015-03-01 22:10:31 // 22855
Guminő mikor jön,2020-ban?
GEORGE2015-03-01 22:09:16 // 22854
Vezettél Skoda Octaviát? Utaztál benne? Esetleg Superb-et? Nekem Sikerült Octavia RS-t vezetnem és Giu QV-t is, hidd el meglepődnél, hogy milyen jó a Skoda. Superb-ben 3.6v6 DSG-hez volt szerencsém legutóbb, Laurint & Klement felszereltségi szinttel. Hát bizony komoly a verda, nagyon nagy kár, hogy nem tud ilyet az Alfa! 3.6-os v6-os Skoda, "nekünk" meg 17xx cm3 a csúcs motorunk... ... ..
GEORGE2015-03-01 22:01:16 // 22853
Én a tények embere vagyok, és ép nem érdekel, ha valakinek nem tetszenek a tények :) :)
GEORGE2015-03-01 21:59:16 // 22852
Sajnos ott tartunk, hogy Olasszal nem tudom pótolni majd a Stilo kombit. Így jó eséllyel 2020-ban egy 2015-ös Ford Smax lesz az utód, ha csak az idén nem dob piacra valamit hasonló kategóriában a Fiat...... ... ...
Marklar1552015-03-01 21:33:23 // 22851
Ja ja. 20+ éve a haver Taxizott egy Állólámpás 200D vel. Nekem a Fiat motoros Trabim volt. Mentünk szórakozni. Ők 5en,mi 4en voltunk az autóban. Gödöllőnél már nem akartam 1esbe kapcsolni az M3 on. Inkább megelőztem. ;) De szerintem a 2T is jobban ment. Persze nem 1M kmen keresztül. :D
Marklar1552015-03-01 21:30:10 // 22850
Szerelő haver szerzett újat nem rég. 20e/db ;) De 300ekm felett van az övében, s ha már volt, akkor... :P
Liquid2015-03-01 21:01:25 // 22849
amúgy ez az állandó szócséplés simán le tudna zajlani a zőccséges 200D kontra moden akármi CDI, vagy bármely más gyártó túltervezett régi és modern kihegyezett motorjával kapcsolatban
Liquid2015-03-01 20:57:53 // 22848
aha, egész addig amíg nem kell a kiváló lánchoz nyúlni... :)
Marklar1552015-03-01 20:52:48 // 22847
Jajj má. A 16V TS ről jutottunk ide. Macera a vezérlés is rajta.8V nél ügye olaj, szűrő kell. Meg a 8db gyertya is meg áll 20e alatt. ;)
Marklar1552015-03-01 20:50:12 // 22846
Olyan nincs már újban. Max valami elfekvő. De elduzzognék vele. ;)
GTPeti2015-03-01 20:48:40 // 22845
"Egy új autónál nem gond, ha egy szíj cserés szerviz 50-60k, de egy 2-300k-s autónál. (ügye van aki ilyet tud megvenni) "fájhat" egy "nagy szervvíz" csak anyag árban is. Szíj, feszítő, balansz szíj, feszítő, vízpumpa, 8 gyertya, olaj, szűrők, módosító."
Marky, ezt most nem értem. Az, hogy az autó immáron csak 2-300k-ba kerül az úgymont extra bónusz. Az alkatrészek, amiket beleteszel azok újak (jó esetben). Egy görgő nem fog neked tizedébe kerülni, mert egy 10+ éves autóhoz veszed.
Engem is zavar, mert a JTS-nél sem annyi már egy vez.cserés játék, mint a JTD-nél. De ez van sajnos. Egy hasonló motoros BMW-hez sem valószínű, hogy olcsóbbak a cuccok. (Sőt.)
Marky, ezt most nem értem. Az, hogy az autó immáron csak 2-300k-ba kerül az úgymont extra bónusz. Az alkatrészek, amiket beleteszel azok újak (jó esetben). Egy görgő nem fog neked tizedébe kerülni, mert egy 10+ éves autóhoz veszed.
Engem is zavar, mert a JTS-nél sem annyi már egy vez.cserés játék, mint a JTD-nél. De ez van sajnos. Egy hasonló motoros BMW-hez sem valószínű, hogy olcsóbbak a cuccok. (Sőt.)