GTPeti2015-07-25 21:55:59 // 23144
(OFF Ne is mondd, a fiúknak sajátos értelmezésük van a demokráciáról... ON)
VKG231!!! (156+75)2015-07-25 19:58:15 // 23143
Peti te úgyis nyugaton dolgozol, "fussa" egy közérdekű adatigénylésre a mergák áráról? :DDDD
Kazes☻2015-07-25 19:50:10 // 23142
Az lehet, korábban, úgy májusig jártam pár állami helyen (cégnél) és nem keveset a Porche Autonál, mint szállító és biza temérdek cskodrit láttam, egy részét még átadás előtt...
GTPeti2015-07-25 18:29:42 // 23141
Ó.... ez most akkor a sapka tipikus esete. :)
Ha jó áron vették őket, akkor nincs ezzel baj (a magyar gyártás miatt, főleg). Ha viszont nem, akkor tökmindegy a márka. De távol álljon tőlem, hogy védeni akarjam őket.
Ha jó áron vették őket, akkor nincs ezzel baj (a magyar gyártás miatt, főleg). Ha viszont nem, akkor tökmindegy a márka. De távol álljon tőlem, hogy védeni akarjam őket.
.......................2015-07-25 17:27:55 // 23140
Cseppet túlzásnak érzem hogy mercedesben rohangálnak a rendőrök ,a nép meg éhezik
VKG231!!! (156+75)2015-07-25 12:47:02 // 23139
Sok vattaúj h astra is jön...
De egyéb állami szerveknél kizárólag VAG győz(het)... fura nem? Ánem.
De egyéb állami szerveknél kizárólag VAG győz(het)... fura nem? Ánem.
GTPeti2015-07-25 12:39:54 // 23138
Az új rendőrautók nem B-Klasse-k? (A magyar gyártás miatt tul.képpen nem is rossz döntés, a kérdés, mennyibe kerültek és mennyi a fenntartásuk.)
Kazes☻2015-07-25 11:51:00 // 23137
Ezért tök jó, hogy nálunk meg újabban mindent a cskoda nyer...
.......................2015-07-25 09:58:57 // 23136
Én mentem mindkettővel ,
A Guli sem jobb a Leonnál sajnos
Különösen esőben nyomvályús úton pl. Kiábrándítóan hangosan veri fel a vizet a kerékdobba,a hangszigetelés valahogy nem lett fasza
Dealfa és szeretjük
A Guli sem jobb a Leonnál sajnos
Különösen esőben nyomvályús úton pl. Kiábrándítóan hangosan veri fel a vizet a kerékdobba,a hangszigetelés valahogy nem lett fasza
Dealfa és szeretjük
VKG231!!! (156+75)2015-07-25 09:52:43 // 23135
2.0 trédéiket vettek... biztosan sokkal jobban fogyasztanak a 2.0 jtdmnél...
(Annyival biztosan, hogy megérje eltenni zsebre a korrupciós pénzeket. Élj a valóságban, az autók semmilyen tulajdonsága nem játszik szerepet a közbeszerzésekben. Ha meg azt hiszed, hogy a leon jobb a Giuliettánál, a holdon élsz. )
(Annyival biztosan, hogy megérje eltenni zsebre a korrupciós pénzeket. Élj a valóságban, az autók semmilyen tulajdonsága nem játszik szerepet a közbeszerzésekben. Ha meg azt hiszed, hogy a leon jobb a Giuliettánál, a holdon élsz. )
Erhard 242 (Pure Energy)2015-07-25 09:32:17 // 23134
Az 1.2tfosi városi fogyasztása 9, 10l nálunk az átlag 8,5re jött ki....majdnem mint a TÍbi csak az megy :)
Zsolt1552015-07-25 04:53:43 // 23131
Kíváncsi lennék, hogy egy müncheni rendőrt át lehetne ültetni egy 1,5dCi Dacia Loganbe, vagy Saneroba csak azért mert az olcsóbb.
Zsolt1552015-07-25 04:48:02 // 23130
Azért az sem mindegy, hogy az Alfákat olaszországban gyártják, van egy pár hazai beszállító és a szervizek is keresnek majd a javításokon. Ergo a közpénzzel a hazai ipart is támogatják és reklámnak sem rossz.
Forsberg2015-07-24 18:53:43 // 23129
Szerintem amikor a 156, vagy 159-es hadrendbe állt, akkor is lett volna olcsóbb megoldás. De ez most így olyan, mint a lovashuszárok biciklin. Szép a bringa, olcsóbb mint a ló, de hülyén néz ki a huszár fémvázon.
misike762015-07-24 18:25:59 // 23128
Egy agyonpáncélozott, golyóállónál nem biztos, hogy mindegy hány lovas.
GTPeti2015-07-24 18:17:31 // 23127
OFF 3 millió euró az még 1 milliárd Ft sincs. Az szerinted sok pénz állami szinten? Csak összehasonlításképpen: A Magyar Televízió & Tsai. költségvetése 80 milliárd forint, a Magyar Túrizmus Zrt-é pedig 5+ milliárd. Namármost egyrészt Olaszország azért "jobban teljesít", másrészt, a 1 milliárd forintnyi összeg az országimázs építésre (illetve nem-rombolásra) nem sok. ON
GTPeti2015-07-24 18:11:39 // 23126
Nem feltételezem, hogy komolyan gondolod, hogy ilyen árakon veszik az autókat.
Szerintem már csak a tradíció ápolása és a túristák miatt is Alfát kellett volna venniük. Még ha szerinted egy Seat az olasz rendőrségnél rendben is van. Ne felejtsük el, hogy az Alfa-rendőrautó kb. annyira része az olasz hagyományoknak, mint a Vespa robogó.
A gyári fogyasztási adatok és a realitás kapcsolatára most nem térnék ki. :)
Szerintem már csak a tradíció ápolása és a túristák miatt is Alfát kellett volna venniük. Még ha szerinted egy Seat az olasz rendőrségnél rendben is van. Ne felejtsük el, hogy az Alfa-rendőrautó kb. annyira része az olasz hagyományoknak, mint a Vespa robogó.
A gyári fogyasztási adatok és a realitás kapcsolatára most nem térnék ki. :)
Liquid2015-07-24 16:05:33 // 23125
azért az valószínű hogy nem a full fapad seátokból flottáznak...
de továbbra is politika nem üzlet, még ha annak látszik is.
Pl. biztosan az Audi A4-esek a leggazdaségosabban működtethető (még a konszernen belül is) rendőrautók ugye? :D
de továbbra is politika nem üzlet, még ha annak látszik is.
Pl. biztosan az Audi A4-esek a leggazdaségosabban működtethető (még a konszernen belül is) rendőrautók ugye? :D
.......................2015-07-24 15:53:44 // 23124
de a flottánál az abszolút fogyasztás a lényeg ,tök mindegy hogy egy rendör autóban
85 vagy 120 ló van
85 vagy 120 ló van
Liquid2015-07-24 15:50:54 // 23123
a megfelelő sejáttal hasonlítva már csak 0.8 a különbség. Amúgy meg az ilyen kormányzati flotta mindig politikai döntés kérdése...
.......................2015-07-24 15:08:16 // 23122
semmilyen tekintetben nem jobb,
nézz utána
nézz utána
.......................2015-07-24 15:07:16 // 23121
továb megyek :
a Seat 1,2TSI 6,5 városi fogyasztás
a Guli 1,4TB(100lovas) 8,4 liter
2 liter / autó 100 km al többet fogyaszt a Guli
Flottának egyáltalán nem való a Guli
a Seat 1,2TSI 6,5 városi fogyasztás
a Guli 1,4TB(100lovas) 8,4 liter
2 liter / autó 100 km al többet fogyaszt a Guli
Flottának egyáltalán nem való a Guli
.......................2015-07-24 15:04:15 // 23120
a legolcsóbb Gulietta 19,250 euro
a legolcsóbb Leaon 14,500 euro
hány autót is rendeltek 600 at
600*4750 euro =2,85 millió euró!!
ez azért nem mindegy
a legolcsóbb Leaon 14,500 euro
hány autót is rendeltek 600 at
600*4750 euro =2,85 millió euró!!
ez azért nem mindegy
Zsolt1552015-07-24 12:22:21 // 23119
GTPeti2015-07-23 17:11:25 // 23118
A Giulietta minden tekintetben jobb ennél a Seat-nál. Egyes városokban használják is rendőrautónak.
Zsolt1552015-07-23 16:12:56 // 23117
Zsombor2015-07-19 12:32:33 // 23114
A Golf is csak olasz autó... :)
http://www.autonavigator.hu/sztori/giorgetto_giugiaro_nyugdijas_lett_az_italdesign_giugiaro_meg_mar_teljes_mertekben_vw-erdekeltseg-15023
http://www.autonavigator.hu/sztori/giorgetto_giugiaro_nyugdijas_lett_az_italdesign_giugiaro_meg_mar_teljes_mertekben_vw-erdekeltseg-15023
erno156sw2015-07-16 15:18:57 // 23113
Nem rossz, csak más :)
Sajna mint a kommersz alsó-közepek zöme ez sem a vezetésről, vagy az élményről szól, hanem az A-ból B-be jutásról, és kész, se több se kevesebb, egy szállító eszköz (ez a szubjektív véleményem)
Ami nálam van céges, azaz üti-vágja boldog boldogtalan, meg is látszik rajta... Persze egy családi használatban biztosan sokkal jobb...
Én teljesen elfogult vagyok (ha nem lennék, nem lenne alfám), így nekem belefér az a kompromisszum, hogy szlalomozzak a kátyúk között, 5-tel menjek át a fekvőrendőrön... ha ez az ára ennek az élménynek. És ez a teljesen szubjektív véleményem :)
Sajna mint a kommersz alsó-közepek zöme ez sem a vezetésről, vagy az élményről szól, hanem az A-ból B-be jutásról, és kész, se több se kevesebb, egy szállító eszköz (ez a szubjektív véleményem)
Ami nálam van céges, azaz üti-vágja boldog boldogtalan, meg is látszik rajta... Persze egy családi használatban biztosan sokkal jobb...
Én teljesen elfogult vagyok (ha nem lennék, nem lenne alfám), így nekem belefér az a kompromisszum, hogy szlalomozzak a kátyúk között, 5-tel menjek át a fekvőrendőrön... ha ez az ára ennek az élménynek. És ez a teljesen szubjektív véleményem :)
WarbiRunner (Gyuri)2015-07-16 10:18:25 // 23112
Focus ügyben van némi tapasztalatom, apumnak 2008-as 1.8tdci van (115LE). Azért ami nem céges, az kicsit más. Fóka tartós teszt:
:-)
A futómű abban nem rossz, puhának nem mondanám, de közel sem az a penge precíz mint az Alfámban. Viszont kényelmes, nagyon jól csillapít keresztbordán is. Kicsit szélérzékeny, mivel magas. Viszont bármilyen padkán felmászik, bármilyen földúton elmegy, nem ér le.
Az ergonómiával egyetértek, sivár kemény műanyag belső. A 146-om sokkal de sokkal szebb belül és fura, de igényesebbek az anyagai is. És sehogy nem kényelmes elöl. Vezetve még hagyján, bár úgy is töri a térdem de az anyós ülésben nagyon hátra kell tolni az ülést hogy el lehessen fészkelődni.
Az 1.8-as elég halk, főleg 140-150 utazótempón. Az 1.6-ot nem tudom. Egyébként letalpalva minden dízelt hangosnak fogsz hallani, őszintén én sem vagyok teljesen egyenesben a dízelhanggal :-) Utazó autónak kiváló, nem fáraszt a hangja.
Ez az 1.8 ilyen kifutó modell féle volt, mert nem dpf-es. Elég jó árban volt, jó felszereltséggel. Ha új autó viszonylatban nézzük, két ilyen árából kaptál volna akkor egy Alfát. Ezt azért tegyük a dolgok mellé.
Az 1.8tdci-ben a Mondeo nagy fék van. Na az nagyon tud, azt irigylem is :-)
Elindulni kényelmetlen vele, nagyon forgatni kell a motort. Ezért aztán le is öli a lendkereket 150e alatt. Problémamentesnek se mondanám. Most jár 170e valós km-nél (mivel újonnan vették) az autó, volt pár dolog már vele:
lendkerék+kuplung, vezérlés (ez 150e-nél kellett!), két első gátló, vízpumpa, termosztátház (2x), alsó lengőkarok elöl, hátsó kerékcsapágyak, izzítógyertyák. Plusz 5 évesen egy teljes alvázvédelem, mert sajna rozsdásodik az alja.
Összességében jó kis autó az, nem mindenki vágyik aknafedél kerülgetésre. Csendes, nyomatékos (320Nm) és jól használható.
Persze ha mellé teszem az öreg Alfámat, nem találom a 8 év különbséget. No meg a kettő közül csak az egyik tud cinkosan becsábítani az űlésébe, hogy aztán akkorát autózz, hogy adrenalin mérgezéssel kezelnek két napig :-)
:-)
A futómű abban nem rossz, puhának nem mondanám, de közel sem az a penge precíz mint az Alfámban. Viszont kényelmes, nagyon jól csillapít keresztbordán is. Kicsit szélérzékeny, mivel magas. Viszont bármilyen padkán felmászik, bármilyen földúton elmegy, nem ér le.
Az ergonómiával egyetértek, sivár kemény műanyag belső. A 146-om sokkal de sokkal szebb belül és fura, de igényesebbek az anyagai is. És sehogy nem kényelmes elöl. Vezetve még hagyján, bár úgy is töri a térdem de az anyós ülésben nagyon hátra kell tolni az ülést hogy el lehessen fészkelődni.
Az 1.8-as elég halk, főleg 140-150 utazótempón. Az 1.6-ot nem tudom. Egyébként letalpalva minden dízelt hangosnak fogsz hallani, őszintén én sem vagyok teljesen egyenesben a dízelhanggal :-) Utazó autónak kiváló, nem fáraszt a hangja.
Ez az 1.8 ilyen kifutó modell féle volt, mert nem dpf-es. Elég jó árban volt, jó felszereltséggel. Ha új autó viszonylatban nézzük, két ilyen árából kaptál volna akkor egy Alfát. Ezt azért tegyük a dolgok mellé.
Az 1.8tdci-ben a Mondeo nagy fék van. Na az nagyon tud, azt irigylem is :-)
Elindulni kényelmetlen vele, nagyon forgatni kell a motort. Ezért aztán le is öli a lendkereket 150e alatt. Problémamentesnek se mondanám. Most jár 170e valós km-nél (mivel újonnan vették) az autó, volt pár dolog már vele:
lendkerék+kuplung, vezérlés (ez 150e-nél kellett!), két első gátló, vízpumpa, termosztátház (2x), alsó lengőkarok elöl, hátsó kerékcsapágyak, izzítógyertyák. Plusz 5 évesen egy teljes alvázvédelem, mert sajna rozsdásodik az alja.
Összességében jó kis autó az, nem mindenki vágyik aknafedél kerülgetésre. Csendes, nyomatékos (320Nm) és jól használható.
Persze ha mellé teszem az öreg Alfámat, nem találom a 8 év különbséget. No meg a kettő közül csak az egyik tud cinkosan becsábítani az űlésébe, hogy aztán akkorát autózz, hogy adrenalin mérgezéssel kezelnek két napig :-)
erno156sw2015-07-16 07:23:11 // 23111
Ezen a héten szervizben van a kocsim (klíma, hátsó felfügg, motor hűtés...) Kaptam a cégtől kölcsibe egy 1.6 TDCi fókuszt (2009 es talán). Most már értem miért épült az autóink köré ilyen közösség ;)
Egy rövidke leírás
Tetszik benne:
-bazi nagy a hátsó lábtér
-nagy a csomagtartó (és jobban is pakolható mint a 156 sw-m)
-a motor sem annyira lomha, hiányolom azt a nyomatékot, meg azt a laza 80 LE-t, amit a 2.0 JTS ad, de elmegy
Nem tetszik:
- a belő tér (le is van lakva, de azt nem számítom ide) nem jön be. Egyrészt nem túl ergonomikus, másrészt kemények a műanyagok, a közép konzolnál rendesen vágja a lábszáram.
- keskeny, és kényelmetlen ülések
- billegős, és puha felfüggesztés (lehet hogy csak a sok km miatt ilyen 250ezer körül áll az óra)
- rohadt hangos a motor, főleg ha rálépek a gázra elkezd üvölteni, aztán lassacskán meglódul...
Egyáltalán nem bánom, hogy Alfát vettem (pedig akkor még a kosárban volt a Fóki, meg az asztra is), aztán győztek az érzelmek az észérvek ellen, és azt kell mondjam, nagyon nem bántam meg :)
Egy rövidke leírás
Tetszik benne:
-bazi nagy a hátsó lábtér
-nagy a csomagtartó (és jobban is pakolható mint a 156 sw-m)
-a motor sem annyira lomha, hiányolom azt a nyomatékot, meg azt a laza 80 LE-t, amit a 2.0 JTS ad, de elmegy
Nem tetszik:
- a belő tér (le is van lakva, de azt nem számítom ide) nem jön be. Egyrészt nem túl ergonomikus, másrészt kemények a műanyagok, a közép konzolnál rendesen vágja a lábszáram.
- keskeny, és kényelmetlen ülések
- billegős, és puha felfüggesztés (lehet hogy csak a sok km miatt ilyen 250ezer körül áll az óra)
- rohadt hangos a motor, főleg ha rálépek a gázra elkezd üvölteni, aztán lassacskán meglódul...
Egyáltalán nem bánom, hogy Alfát vettem (pedig akkor még a kosárban volt a Fóki, meg az asztra is), aztán győztek az érzelmek az észérvek ellen, és azt kell mondjam, nagyon nem bántam meg :)
Marklar1552015-07-14 12:11:08 // 23110
Kócosw2015-07-08 11:18:46 // 23109
nekem is ez volt zöld tipo hatuljara irva..nem 2 embert leptem meg vele anno :)
.......................2015-07-08 11:13:25 // 23108
Marklar1552015-07-02 10:18:53 // 23106
Ezért vannak a dugók. :D :P
Marklar1552015-07-02 10:16:14 // 23105
Gondolom... :D
erno156sw2015-07-02 08:36:08 // 23104
Megkockáztatom a lincselést, és a közfelháborodást. Ma reggeli tankolás:
6,9 l átlaggal :D (mellékelve a kocsi szerinti fogyasztás)...
No comment.
6,9 l átlaggal :D (mellékelve a kocsi szerinti fogyasztás)...
No comment.
Dévid2015-07-02 00:17:04 // 23103
farki2015-07-01 23:58:44 // 23102
Helyes a válasz!!!
:))
:))
Liquid2015-07-01 23:55:44 // 23101
vigyorogna folyamatosan :D
farki2015-07-01 23:53:26 // 23100
Vazze, most mi lenne, ha anno hallgatsz a Vének Tanácsára, és vettél volna egy V6-ot!?! ;)
Dévid2015-07-01 23:25:06 // 23099
A mostanival az a bajom, hogy nem érzed a sebességet benne. Múltkor morogtam, hogy ott szüttyögött előttem egy Corsa, ki kellett kerülnöm, érzésre olyan 50 körül. Aztán ránéztem a nagy kerek izé mögött levő órára, és nem kicsit sietett... :D
GTPeti2015-07-01 23:21:17 // 23098
Minden tiszteletem. Én nem vagyok egy boyracer típus, de a JTS-nél egyszerűen nem tudom megállni, hogy néha (khm) magam és a környezetem auditív élményben részesítsem. Mert eszeveszett szép a hangja. SOKKAL többet sejtet, mint amennyit valójában tud. (Mondjuk a GTV formája is segít ebben a showban.)
Ja, hogy most éppen offolok? :)
Ja, hogy most éppen offolok? :)
Liquid2015-07-01 23:13:46 // 23097
ja persze, 92-vel elhúztam a nagypapafogat mellett :D
Dévid2015-07-01 23:10:23 // 23096
Állat a srác, van róla fotóm is. :)
erno156sw2015-07-01 22:33:45 // 23095
Nem tudom, benzint tankolok bele o.O
Franc tudja, én azt tudom, amit mérek (nem amit az autó mér), hanem tankolásnál számolgatok. Átlagban 7.3, volt már 7 (ez a teljes skót üzemmód eddig, masszív 80, és zéró gyosulással), de 8.8 is (mondjuk 130 pályatempóban, pár tempósabb előzéssel). Amikor megvettem 8.5-9 lityóval kezdtük a pályafutást, de akkor minden lámpánál csikorgó gumikkal indultam, aztán megszoktam, hogy van benne erő, azóta összeszoktunk, és ezzel a fogyasztással meg is elégedtem, ez alatt már teljesen elvész a vezetés bármilyen élménye...
Najó, egyébként ez egy kicsit hekkelt adat:
Melóba járok Bp-ről vidékre, napi 2X90 km (több mint 3 éve minden nap itt megyek), ismerem az utat, mint a tenyeremet (azt hiszem 6-7 száz alkalommal tettem már meg ezt az útvonalat), ilyen 'steril' körülmények között lehet ilyen fogyasztást generálni, de mivel ezen az úton használom túlnyomó részt, így ez eltolja az átlagfogyasztásomat, és ha egyszer-egyszer megkergetem a kocsit, 5-6 ezres fodulaton párszáz kilométeren az sem sokat szól bele a nagy átlagba, meg belegurítók havonta 4-5 ezer km-t...
Franc tudja, én azt tudom, amit mérek (nem amit az autó mér), hanem tankolásnál számolgatok. Átlagban 7.3, volt már 7 (ez a teljes skót üzemmód eddig, masszív 80, és zéró gyosulással), de 8.8 is (mondjuk 130 pályatempóban, pár tempósabb előzéssel). Amikor megvettem 8.5-9 lityóval kezdtük a pályafutást, de akkor minden lámpánál csikorgó gumikkal indultam, aztán megszoktam, hogy van benne erő, azóta összeszoktunk, és ezzel a fogyasztással meg is elégedtem, ez alatt már teljesen elvész a vezetés bármilyen élménye...
Najó, egyébként ez egy kicsit hekkelt adat:
Melóba járok Bp-ről vidékre, napi 2X90 km (több mint 3 éve minden nap itt megyek), ismerem az utat, mint a tenyeremet (azt hiszem 6-7 száz alkalommal tettem már meg ezt az útvonalat), ilyen 'steril' körülmények között lehet ilyen fogyasztást generálni, de mivel ezen az úton használom túlnyomó részt, így ez eltolja az átlagfogyasztásomat, és ha egyszer-egyszer megkergetem a kocsit, 5-6 ezres fodulaton párszáz kilométeren az sem sokat szól bele a nagy átlagba, meg belegurítók havonta 4-5 ezer km-t...
Online tag
2
Vendég2
406
Fórum
Friss topicok
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Giulia
- Spider
- Off-os verdák, tapaszta...
- MiTo
- Motorsport
- Alfa történelem, híres ...
- Oldtimer, youngtimer
- Retrovízió - A '70-es, ...