Fórum >> Egyebek >> Off-os verdák, tapasztalatok...

GEORGE2006-08-04 18:01:41 // 1294
Azért kiváncsi lennék mit tud a Panda evvel a mocival....... A Grande Punto viszont elég kecsegtetőnek hangzik!!!
zolee1452006-08-04 17:56:21 // 1293
Ez nagyon jó, legalább a saját oldalukon lévő cikkeket elolvashatnák. Cím: Mindenkit lenyomhat az Opel Corsa OPC. És maga a cikk: Link Egy kicsivel előtte írtak egy másik cikket, ezzel a címmel: Lebuktak: Panda 10 alatt százon, Punto 220 lóerővel Link Persze a Corsa leendő ellenfeleinek a felsorolásakor már szóba sem kerül a Punto, ami ezek szerint az összes többit a földbe fogja döngölni...
Marklar1552006-08-03 11:07:26 // 1292
Hová rejtették a lóerőket??? ;-PPP Opel Vectra V6 Turbo http://totalcar.hu/tesztek/vectrav6t/ Motor 2792 cm3 V 6 hengeres benzines 230 LE @ 5500 rpm 330 Nm @ 1800 rpm 6 seb. kézi váltó Kombinált fogyasztás 10,3 l/100 km Gyorsulás 0-100 km/h 7,3 mp Végsebesség 250 km/h
RB2006-08-01 21:21:03 // 1291
Hál' istennek csak az autóknak kell jól kinézni...:-)) Nézz be a topicunkba, és ámulj!:-))
Reaper2006-08-01 21:20:58 // 1290
Menj a 145&146 topicba és megtudod! Annyit elárulok,hogy nem kell izmosnak lenni:-)))
zolee1452006-08-01 21:18:27 // 1289
háát, ha kicsit izmosabb lennék jelentkeztem volna...vagy ez milyen naptár?:)))
RB2006-08-01 21:13:36 // 1288
Off,Off Jelentkeztél már a 145/146 naptárba? On vagy Off...a fene se tudja:-))
zolee1452006-08-01 21:10:28 // 1287
ez halmozottan off, rendőr+béjemwé:))))
RB2006-08-01 21:08:49 // 1286
Ez tényleg jól sikerült kívül belül motrikusan mindenhogy!
Reaper2006-08-01 21:06:20 // 1285
Ne izélj már!Ez az OFF topic,itt lehet.:-)
RB2006-08-01 21:06:03 // 1284
Nekem is a Corsa jutott eszembe!:-)
zolee1452006-08-01 21:03:52 // 1283
azért a béjemwé emblémát illett volna fotosopban kikockázni:)
admirális2006-08-01 21:01:40 // 1282
Nem tudom eldönteni, hogy ezt a Subaru Impreza-ról, vagy az Opel Corsa-ról koppintották-e.:)
zolee1452006-08-01 21:00:11 // 1281
vacak német....
Reaper2006-08-01 20:59:11 // 1280
A rendőrmotoros kép nagyon komoly:-)
Reaper2006-08-01 20:57:59 // 1279
Ezért a munkáért tényleg elismerés jár. Egy Ladából ilyem gépet csinálni,azt szép munka.Első ránézésre nem mondtam volna meg,hogy Lada:-)
Wikicica2006-08-01 20:54:35 // 1278
Hello!
Ezer éve nem jártam itt, pedig van szerencsém új offokat kipróbálni :-)
Legutóbb csónakban eveztem :)
És rendőrmocin ülhettem, de nem akartam vele menni pedig felajánlották hogy visznek. De úgy nem az igazi. Így kihagytam. :-)
Pietro2006-08-01 09:02:47 // 1277
köszi! Ezt érdemes többször is megnézni. Hihetetlen ez a gép.
RB2006-08-01 08:48:16 // 1276
Egy elég jól sikerült Lada tuning!
Xixo2006-08-01 00:25:31 // 1275
Amúgy rohadt jó az a műsor, ha tehetem mindig megnézem!! Semmi elfogultság nincs bennük. Érdekes, amit csinálnak!! :-))
Xixo2006-08-01 00:24:26 // 1274
És tényleg!! :-))))
Xixo2006-08-01 00:23:59 // 1273
Persze mert a Meki előbb bedöglik!! :-)))
RB2006-07-31 23:21:20 // 1271
Mér olyan nagy szám az hogy 140-él 50 pacit használ fel! Egy 1-es punto 1,1-es mocival is csak 55 lóerőt használ 140-él!:-))))) Az a +950 ló meg smafu:-)))))
Marklar1552006-07-31 23:13:21 // 1270
Most már nem is parázom, hogy a szar lambda miatt 12l-re ugrott a fogyasztásom;-P
Pietro2006-07-31 13:28:22 // 1269
Látta valaki a tegnapi Top Gear-t? Bugatti Veyron-t teszteltek, Észak-Olaszországból vittek szarvasgombát egy Londoni étterembe. Jeremy a Bugattival, a másik két fazon meg kisrepülővel!!! Na, ki ért oda előb??? Hát a Veyron. Egyszerűen ÁLLAT az az autó!!! Kijelzi, hogy éppen hány lóerőt használ fel... 140-nél 50-et!!! Filózgatott a műsorvezető, hogy: "...50 LE-t használ 140-nél, ez azt jelenti, hogy van tartalékban még 950 LE. Ez több, mint megnyugtató." Ha egy F1-es McLaren 190 km/h-val elhalad az álló Veyron mellett, az utoléri a McLarent, mielőtt eléri a 320 km/h-t. Hihetetlen. 400 km/h-ról 10 másodperc alatt áll meg!!! Szerintem a sofőr arca ilyenkor felkenődik belülről a szélvédőre. :-) Ja, még egy fontos adat: 100 literes a tank, ami padlógáznál 12 perc alatt kiürül!!! Viszont cserébe 400-zal megy.
Marklar1552006-07-27 18:57:20 // 1268
Aki kannás bort vesz az így sem potenciális 159 es vásárló;-) Szeríntem nekem is csak 10 év múlva lesz a 159-es aktuális...:(
zolee1452006-07-26 10:07:10 // 1267
ezzel annyi a baj, hogy pl a magyar, vagy az ahhoz hasonló "árérzékeny" piacokon nagyon komoly gondot okozhat egy óccsó 159-es másolat. Sok embert nem érdekelne, hogy 159-est vegyen, ha ugyanazt megkapja 3 milláért. Persze azt, hogy mégsem ugyanazt kapja csak az tudná aki eredeti 159-esben ül... Egy OFF példa. Egy volt kollégámmal voltunk egy üzleti úton Tokaj környékén, és visszafelé jövetben útba ejtettük a borász barátját. Nem volt valami nagy neves pince, viszont érdekes - és magamfajta síkvidéki parasztgyereknek szokatlan - módon a bor szőlőből készült. Beszélgettünk a palival, és panaszkodott hogy 300 ft/liter áron nem tudja eladni a borát, mert van aki ennél is olcsóbban adja, igaz hogy a pancsolt bort. Ez ilyen egyszerű, sokan vannak akik megvennék a kínai 159-est 3M-ért, de nem adnak az olasz 159-esért 7-et.
Xixo2006-07-26 01:32:16 // 1266
A "Négy Sárkány" piacon már árulják is a kínai 159-est, ócccsóért!! :-))))))
Xixo2006-07-26 01:30:41 // 1265
Nem csak szép, hanem gyors is!! És ha az ára is ilyen kedvező lesz, akkor érdemes elkezdenünk gondolkodni a cserén!!! Már a neve is lenyűgöző: "Beauty Leopard" :-)))))))))) Amúgy szerintem inkább hunyadi kupés.
zolee1452006-07-25 18:02:27 // 1264
még annyit, hogy ugye Kína most nagy autópiac lett, nem véletlenül mennek oda a németek is. Láttunk a közelmúltban olyan kínai "luxusautót" ami a BMW segítségével készült, és ez nem véletlen. Ha valahol nagy igény van az autóra most az kína, ha sokat gyártanak nagy nyereségre tesznek szert, sok pénzből meg lehet fejleszteni. Azt is ismerjük milyenek a kínaiak, ha akarnak egy jó autót csinálni megvesznek mondjuk egy 159-est, csavarig szétszedik, lemásolják és 2 hónapon belül már saját néven forgalmazzák fele annyiért... nagyobb a veszély mint ami elsőre látszik.:)
zolee1452006-07-25 17:56:29 // 1263
...Nissan Primera orr rész, Toyota Supra hátsó lámpák, maga az autó pedig kívül belül eléggé elavult, de azért jelzésértékű, hogy nem csak a kis kategóriákban erőlködnek a kínaiak. Ez most még ugye elég vicces, de kb 20-30 évvel ezelőtt pont ilyen jót kacagott európa a japán próbálkozásokon.:)
Sanyi2006-07-25 17:55:43 // 1262
:-DDDDDDD
Tommaso 1592006-07-25 17:41:24 // 1261
Xixo2006-07-25 01:50:41 // 1259
Márakié!! :-))))))))))
kando.2006-07-23 19:49:48 // 1258
Az, az, ezek Mediterrán autók... (azért is rohadnak :-PPPP )
KisP2006-07-23 19:48:38 // 1257
Persze,mert az AR-ek a bazi meleget szeretik,arra lettek tervezve:) mint a volvók a hidegre:)
kando.2006-07-23 19:43:40 // 1256
Út mentén, ótópályán már láttam ódit, meg sévrolét, meg ,,auto motion''-t is :-))) AR-t egyet sem, régit se, újat se.
Charlie 1662006-07-23 19:23:24 // 1255
Nem tudom észrevettétetek-e, hogy a kánikulában egyre több bömöst és audit lehet tréleren látni. (Alfát még nem láttam) Hiába, legnagyobb öröm a káröröm :)
admirális2006-07-21 18:00:09 // 1254
Egy Toyota RAV4-et próbáltam ki tegnap. Jó volt-jó volt, de azért nem Alfa. Először is milyen az, hogy 2006-ban egy 10 milliós alapárú autóban nincs gázrugós motorháztető? Talán mert ezzel is azt akarják sugallni, hogy felesleges pénzkidobás lenne (tekintetbe véve a Toyoták egyik legerősebb oldalát, azaz a megbízhatóságot)? Elég béna fogás, de mind1. A kézifék olyan, mint egy seprűnyél. Teljesen hengeres és iszonyat vékony. De ezek még tényleg apróságok. A lényeg, hogy a kuplung pedál a legmélyebb pontján leragad, szinte teljesen el kell venni az erőt a lábamról, hogy meginduljon felfelé, és amikor megindul, eléri a pedálút felét, ahonnan meg iszonyat erővel visszarúg. Tehát ha nem figyelek ránt, vagy lefullad. Azért minden indulásnál ezzel szarakodni nekem legalábbis szokatlan. A váltó nehézkes, rövid úton jár, és soha nem lehet tudni hanyasban vagyok. Persze erre mondhatjuk, hogy ha sokat használom, hozzászokok, de amikor 159-es Alfát tesztvezettem, akkor minden teljesen rendben ment elsőre. Viszont a 2,2-es tudrbódízel common rail 16v motor mint a diszó, úgy húzott. 2000-ig vánszorog, utána meg elég emberes. Hamar vége van, de jó érzés a nyomatékot érezni:))). Összegezve az élményt: a Toyota attól még messze van, hogy jobb autót gyártson, mint egy 8 éves, 140 E km-es 1,6-os Alfa 156:).
Marklar1552006-07-20 08:25:48 // 1253
Szeríntem egy ilyennek is csinálnék helyet...;-)
Whiteskull2006-07-20 07:47:53 // 1252
Azért kéne! :)))
Xixo2006-07-20 01:48:54 // 1251
Persze a sok Alfa, Ferrari, Masarati, Lambo, Fiat, Lancia ritkaság mellé nem is biztos, hogy annyira kéne... :-))))))))
Xixo2006-07-20 01:47:37 // 1250
Ha az új Mustang nem is, de az a régi klasszikus... Na az igen!!!

............
Marklar1552006-07-19 20:27:23 // 1249
Én megértem, csak ügye a $$$ ;-) Gondolatban már elöltöttem a lotto 5-öst nem 1x... ;-) Lenne azért benne néhány off is. Új Mustang. Lambo... ;-)
Xixo2006-07-19 10:25:33 // 1248
Jól van már, ne oltogasssss!!! Tudom, hogy nem szabad még egy kocsit venni, mert nem fogom kihasználni viszont 2kötelező, 2súlyadó + a szervizek.... Nincs értelme, nem éri meg, pénzkidobás... De ha találok egy olyat, ami minden szempontból megfelel, akkor ezeket mindig elfelejtem!! :-)))))))))
Marklar1552006-07-19 01:16:18 // 1247
S így? ;-)
Marklar1552006-07-19 01:15:49 // 1246
Akkor Roger, mint a nyúl... ;-PPP
Xixo2006-07-18 23:18:42 // 1245
?????? Ezt nem értem!!!!
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak