Fórum >> Egyebek >> Off-os verdák, tapasztalatok...

Reaper2006-07-14 21:46:59 // 1193
Kemény lehetett.:-)
zolee1452006-07-14 21:46:26 // 1192
"Jaj, színvak vagy" Ez kedves volt:))) Nem, színtévesztő! Szóval nem úgy van ám hogy fekete-fehérben látom a világot, csak annyi a helyzet hogy utálom a kifestőket.:) Amúgy ahogy láttam a tieden tényleg más a beszállító, szóval lehet hogy a kód vége nem ugyanaz.
Wikicica2006-07-14 21:45:04 // 1191
Mint az én Alfám mikor összelyukadt a négy lyukból kettő a kipuff-csövön... Vagy mint a Kis Polskim után mikor buliba menet elhagytam a kipuff-véget Sárváron, és így vonultam be Szhelyre :-))))
Wikicica2006-07-14 21:42:48 // 1190
Ez lehetett valaha az én kódom is? Nézd meg lécci képen! Jaj, színvak vagy :-( De tényleg?! :-)
Don Gombóc2006-07-14 21:42:46 // 1189
Ibiza 1.6 hát ezt a volt 1.6 os Bravám sem vette volna figyelembe. Az úttartása meg egyenesen életveszélyes. Bádog szar. Ennyi.
Reaper2006-07-14 21:40:38 // 1188
Nekem volt Swiftem.Igaz nem az új,a nagyon-nagyon,hanem a régi japcsi gyártmány.Azután megfordultak a csajok. de csak a hangja után:-) Szót mint állat:-)
Don Gombóc2006-07-14 21:40:38 // 1187
Mér ez komolyan megjelent. meg a smart az még főköcsög homokgyík verda.
zolee1452006-07-14 21:40:16 // 1186
de én már a színét is tudom...a teljes kódot!:)
zolee1452006-07-14 21:39:28 // 1185
asszem tavaly az év meleg-autója a Mini cabrio lett az USA-ban, erre mit látok az egyik reklámban? A szorgos hangya a nyár végére elnyerte jutalmát, és a hülyegyerek egy mini cabrioval megy egy idétlen Surda-sapkában. Rögtön volt ötletem hogy nem a pincérkedésből vette, hanem "egyéb" szolgáltatásból.:))))
Satti2006-07-14 21:39:01 // 1184
Ez kb. olyan baromság a Seatoknál,mint annak idején az volt rájuk írva,hogy volksvagány...
Don Gombóc2006-07-14 21:39:01 // 1183
Na azt a szart is leidegeltem az ótópályán amikor nyócvanról kellett gyorsulni. Nem egy nagy szám, mert megadta magát. Indulásból jó de aztán fülledt erotika az egész.
Wikicica2006-07-14 21:37:53 // 1182
Még jó hogy nekem is ;-)
Satti2006-07-14 21:37:15 // 1181
Ez egy kicsit genyó szöveg volt,de jóó:-)))
Reaper2006-07-14 21:37:15 // 1180
Szasztok!Végre egy jó téma.
Wikicica2006-07-14 21:37:05 // 1179
Elárulod mivel? Seat .... ??? ( jaj csak ne Terra, ne Terra, ne Terra )
zolee1452006-07-14 21:36:49 // 1178
az a baj ám, hogy az Adrenalin nevet ödapakolják az 1,6 16V-re is ami ugye 102 ló.
Don Gombóc2006-07-14 21:36:01 // 1177
Valszeg azok a csajok valami kifestett hermafrodita tökös lányok voltak. Ilyet eltudok képzelni az Audi TT esetében is mert megírta a szaksajtó hogy az a legkedveltebb autó a buzik között. Na ezen nem is csodálkozom. Szerintem széria tartozék a vazelin ezekhez a talicskákhoz. :)
zolee1452006-07-14 21:35:15 // 1176
nekem pont van egy!;)
Wikicica2006-07-14 21:34:33 // 1175
Azt eddig is tudtuk hogy nálam nem stimmel valami. Vagy sok minden... Nekem az Alfák dobogtatják a szívemet. Vagy inkább egy. Egy 145-öt Rosso :-)))
W.2006-07-14 21:34:20 // 1174
De nem erre gondoldz ugye?...:)))) LEON 1.8T20V Sport R Az huncutseggû igazi "adrenalin" Modell 1.8T20V Sport R Szöveges ítélet Szerelmes voltam... Meg a vadvalagú kocsiba is, mert nagyon sokat ült ? mellettem. Hát ezért (is). Sokat tervezgettem, hogy majd miket tuningolok szarta, végül a szottyadt chiptuning (a máik verzió, az fasztarisznya els? nem annyira) mindenre elég volt. A mocsok futóm? pedig rendben van, még kicsit kemény is ide Pestre, ahogy a geciputtony fék is hibátlan (csak a öreg Ringet nem szereti különösebben) Egy köcsög hirtelen jött ötlet volt, hogy pont ezt vettem meg (szalonautó volt, elég jó áron adták), de mindig is imádtam a turbós kocsikat és régóta "figyeltem" az szarrágó 1.8t Leont. Pont akkor szántam rá magam, (mondván, milyen jó kis felt?nésmentes, ám bazigyors verda) amikor kijött ez a gennygép széria (17-es kerék, spojlerek, stb.) és már csak ezt tudtam fingni. Aztán nem bántam meg, mindig is jó volt ránézni szinte bármilyen szögb?l (kivéve a kakiszagú lakásom ablakából, onnan kicsit suta szegény:-), ami abszolút nem mondható el lekurvázik másik kocsimról sem... Mit mondhatnék: megy, mint egy szarrábaszott barom, a öreg szó szoros értelmében... A gennygép chiptuning után az tapírarcú amúgy kicsit turházott, inkább szívómotorra emlékeztet?, mindenhol ugyanúgy húzó kezesbárányból durva turbós fenevad lett. 2-ben és reptéri aszfalt kivételével általában 3-ban is el tudja ni a strici kerekeit gázadásra 3000 körül:-) Ez persze csak egyenesben oké, kanyarban ilyenkor viszonylag sokat szájbabaszik az szartartály EBD, ATC, ESP, XYZ kombináció, amit szerencsére ki is lehet lekurvázni egy gempa elég bizarr helyen lév? kapcsolóval. Ami viszont kimondottan káros a pöcsmag csapatás szempontjából, hogy fékezésnél (ballábas játék, lévén FWD és nem 4x4 a mocsok lelkem) elveszi a murváspöcsû kompjuter a szar gázt! Marad tehát a buziláda kézifék, ami nem fog túl jól. A faszkalap kanyarodás egyébként élmény, a szottyadt kormány pontos és pont eléggé nehéz, a ánuszszaggató fogása is hibátlan, ahogy a szarzsák vezet? ergonómiája is általában. A faszkalap hátsó utasokra ez nem mondható el, fosik kevés a tetüláda lábtér. Visszagondolva kicsit (eléggé, s?t nagyon is) túrja az balfék orrát, a genya hátulját gyakorlatilag lehetetlen megindítani szimpla (vagy dupla:-) gázelvétellel... De az öreg f?leg csúszós úton majomkodik, a mocsok tapadás a fõköcsög 225-ös gumikkal olyan kanyarsebességeket enged meg, hogy száraz aszfalton az picsa ember már nagyon sokat kockáztatna, ha provokálná. A kibaszott Ringen játszottunk kicsit, próbálkoztunk, de határesetben igazából az ványadtpöcsû alulkormányozottság a ánuszszaggató jellemz? rá. A fasz motor megér egy ványadtpöcsû külön misét, ahogy a õsparaszt váltó is. Csillagos ötös (illetve, a szarcsimbók váltó hatos). Pici turbólyuk, 2500-t?l bazinagy nyomaték (300Nm) 5000-ig folyamatosan, majdnem 250-es végsebesség 6200-nél (óra szerint 260, légkondi szerint 244). Természetesen ezek a anyabaszó számok a tetüláda chiptuning után érvényesek és nem is kukizik chip tudja ezeket. Van, amelyikt?l inkább a punnyadt nyomaték lesz nagy közepes régiókban, magas fordulaton szinte "csak" a segg gyárit tudja a buziláda gép. Az ánuszszaggató érzés így is megvan (s?t még talán jobban), ezért ezt nem mindenki bánja. Váltanak 5000-nél és kész. A lószar nyomaték meglesz a szottyadt következ? fokozatban már akkor is, azzal nincs probléma. A tapírarcú váltó fokozatainak elosztása hibátlan, nagyon jól majomkodik a õsparaszt motor karakteréhez, beszopni pedig élvezet, viszonylag rövid utakon, nagyon könnyen jár. Ja, a szarcsimbók fogyasztás. Majdnem elfelejtettem. Miért is? Azért, mert nincs mit beszélni róla. IGEN HALADÓS (remélem rend?rök nem olvassák) vegyes, f?leg várost és autópályát jelent? használatban a picsa sokezres átlag: 11.8. Abszolúte kicsit sok, relatíve NAGYON kevés. AHHOZ képest. Nem, nem állítom, hogy lehet vele 8-9-el járni (mazochistáknak esetleg), de azt sem, hogy 15 litér lenne az faszomgeci átlag. Minthogy nem is annyi. Hanem 11.8. Szerintem. Karbantartásról annyit, hogy 15 ezrenként van a pöcsmag kötelez? szervíz. Ehhez képest én el?ször 3000-nél, onnantól 7000-8000 ezrenként azért lecseréltem az valag olajat. És hát ennyi... Eddig ezeken kívül nem volt szervízben. A fasz kopóalkatrészek fogynak-fogyogatnak: 2 garnitúra fékbetét, elöl tárcsák is a huncutseggû 75 ezer alatt. Viszont kupplung még nem, a paraszt chip ellenére... Úgyhogy nem is olyan gáz, bár így is volt, hogy 100 ezer volt a gempa számla. Már nem tudom szájbabaszik, igyekeztem gyorsan mókázni azt a végbélnyílás napot. Arra érdemes elfaszoskodni, hogy paglózgatás után nem szabad azonnal leállítani, hagyjuk h?lni kb. egy ánuszszaggató percig a tapírarcú motort. A fitymaarcú rend?rök szartak hülyén nézni igazoltatáskor emiatt... Negatívumkénk (a hátsó lábtér mellet, mert azt kötelez? szídni GIV padlólemez-társ modell révén) a gennygép tompított világítást tudnám megjelölni, annál csak az kurva Öcsém 1.8T Octáviája tud rosszabb lux/LE, illetve lux/(km/h) arányt produkálni. Nekem nem is annyira a seggbekúrt fényességgel (az Öcsinek azzal is), hanem a tetüláda fénycsóva formájával van f?leg bajom, nagyon röviden világít. Ez f?leg az seggdugasz elérhet? sebességekhez képest gáz. A faszomgeci távolsági rendben van. Összefoglalva: nagyon jó (ha nem lenne a faszvakaró jelent?s értékvesztés, azt mondtam volna, k.jó, de így nem mondom) ár/érték arányú géppkoccsi. Korrekt, már-már luxus felszereltség (bár mondjuk xenon és hasonlók nem is rendelhet?k hozzá), nem lopják (de azért feltörik (2x is), ha nem is tudnak gecizni, a parasztfaszú rádiót azért kirángatják) és no image (hiába az murváspöcsû adrenalin, mindenki csak a faszfej száját biggyeszti, ha meghallja, hogy SEAT, aztán magyarázhatom, hogy turbó, meg megy, mint állat:-)) Ja, a seggdugasz 20v feliratot mindenki 2.0-nak nézi és azt hiszi, hogy 2 literes (szívó), ezért le akar elfaszoskodni a mocsok lámpánál. Ez persze NAGYON ritkán benyalott sikerülni:-) Azoknak ajánlom figyelmébe, akiknek fontos a fasszopó praktikum (mert az, nagyon is), mégis ki akarják és tudják is használni a seggbekúrt sportos tulajdonságait. Nem egy fasszopó Integra vezetési élmény szempontjából, (annál sokkal puhább, halkabb és talán-talán jobban is megy, de ez határeset, elfogadom), de élményeket azért tud fikázni és a majomgeci mindennapokban kiválóan megállja a tetügeci helyét. Turházta Szilentek az szottyadt els? futóm?ben; ár: kellemes (najó, elfogadható) Els? féktárcsák fingtak 45e-nél (betétek is, persze); ár: horror Könyökl?; ár: jófejségb?l kicserélték ingyen Világításkapcsoló (kapcsol, de a geci tompítottal egyetemben a picsa ködlámpát is, általában); Az gecinyaló enyémen más nem, de a szarrágó gyújtótrafók azok kifingtak egyébként (én preventív jelleggel gariban kicseréltettem)
zolee1452006-07-14 21:32:57 // 1173
ja, és ha egy csaj meglátna benne akkor az is jönni akarna velem... nagyon-nagyon:)))
Don Gombóc2006-07-14 21:32:29 // 1172
Én a multkor lefutottam hirtelen néhány száz kilométert egy Seattal, hát jó hogy életben maradtam. Azt azért nem gondoltam volna hogy létezik ennyire instabil fostalicska. A víz kivert néha. Nem is ragozom mert éjjel felijjedek álmomba.
zolee1452006-07-14 21:31:12 // 1171
akkor Veled valami nem stimmel! El kell olvasni a tc népítéletet, ott le van írva feketén fehéren: Igazi csajozós verda! Olyan nincs hogy az ne dobogtatná meg a csajok szívét!:)))))))))))))))))))
Satti2006-07-14 21:30:53 // 1170
Akkor miután leparkolsz,csak ránéznél,és arra gondolhatnál,hogy nagyon,nagyon...:-)
Satti2006-07-14 21:29:12 // 1169
Déjvúú Lanyosz már nincs,csak Chevrolet Lacetti,az már igen,na az a valami:-))
zolee1452006-07-14 21:28:37 // 1168
néha felriadok ám álmomból, és akkor mindig eszembe jut... ej, ha most egy Swiftem lehetne...:)
Don Gombóc2006-07-14 21:28:32 // 1167
Például. :))
Wikicica2006-07-14 21:27:55 // 1166
Ma volt egy a műhelyben. Dobbant a szívem. Még szerencse. De nem az autó miatt. Csak alapból.
Don Gombóc2006-07-14 21:27:28 // 1165
Hát ha valakinek tetszik a Dajevó lanos hátuljú hármas bíjemdábjú, már csajra godolok, akkor, na nem is mondok semmit.
Wikicica2006-07-14 21:27:06 // 1164
Amivel simán feltekeredhetnél akármelyik fára a párszáz kilójával, oszt annyi a buliknak az tuti...
Satti2006-07-14 21:26:20 // 1163
Na,erről már lemaradtál,nem tudom,hogy is lehet ezt kibírni:-))
Wikicica2006-07-14 21:25:56 // 1162
Csak nem rám gondoltál ;-)))
zolee1452006-07-14 21:25:03 // 1161
azért egy szép Leon 1,4 16V 75LE az megdobogtatná a szívedet nem? Pláne az adrenalin...:)))
Wikicica2006-07-14 21:24:24 // 1160
Totalcar nagyon tetszett a múltkor, amikor a Seat Terroromról olvastam, leendő autómról :-DD
zolee1452006-07-14 21:23:30 // 1159
ha kicsit várnak faterék akkor Swiftet is vehettek volna, és akkor most lenne egy Alfám amivel hétköznap mászkálnék, meg lenne egy igazi csajozós buliautóm hétvégére... :)))
Wikicica2006-07-14 21:23:25 // 1158
Hát én a héten nem nagyon jártam itt, ennyit meg nem olvastam vissza. De úgy látom nem is baj :-) Méghogy csajozós verdák :-DDD Hát engem ilyennel tuti nem csábítanának el...
Wikicica2006-07-14 21:22:04 // 1157
:-))) De én nem szólom ám le ;-) Egyik más márkát sem. Ez az egyik kedvenc topicom ;-)
Don Gombóc2006-07-14 21:21:01 // 1156
Nincs mit , mert a szívemből szólt.
Satti2006-07-14 21:20:27 // 1155
Egyébként meg az igazi csajozós autó az új Swift,ami nagyon nagyon...,főleg napsütésben ködlámpával a városban,mikor úgy ül benne a birka,mintha legalábbis Ferrarival menne:-))
Willy2006-07-14 21:19:49 // 1154
Ma volt róla szó vmelyik topicban. Áki nézegette a népítéleteket a totalcaron, és ezekhez írták hogy csajozós verdák. :-))
zolee1452006-07-14 21:19:34 // 1153
olvastam a totalcar népítéletekben... igazi csajozós verda... ezt írták legtöbbször. Gondolom az igazat írták:)))
Don Gombóc2006-07-14 21:19:24 // 1152
Helyes, ez már stilisztika kérem.
Wikicica2006-07-14 21:18:45 // 1151
Közsi! Köszi! Köszi! :-)))
Wikicica2006-07-14 21:18:02 // 1150
Hát nem tudom honnan szedtétek ezt a Leon/Gófos csajozós szöveget ;-)
Satti2006-07-14 21:17:36 // 1149
Akkor már egy 156 GTA -ról ne is beszéljünk,ott már van mit mutatni.
Don Gombóc2006-07-14 21:15:58 // 1148
De azért egy 145 2.0 ts-sel ezt az összeset megeszed félgázzal, úgyhogy ne csüggedj, mert vannak még olyan nők akiknek van szépérzékük, és eszük, és mernek különbözni. :))
Satti2006-07-14 21:13:48 // 1147
Ez ám az okfejtés,látom nagyon meg vagy pihenve:-))
zolee1452006-07-14 21:13:24 // 1146
amit én vezettem az E36 325i 24V volt.
zolee1452006-07-14 21:12:17 // 1145
úgy meg pláne... Sajna az "Alfás" ki fog halni. Előbb-utóbb, de biztosan kihalunk. Tekintettel arra, hogy nem igazi csajozós verdánk van gyakorlatilag esélytelenek vagyunk a fajfenntartásért folytatott kűzdelemben, mondhatni fegyver nélkül vagyunk a háborúban. Persze a Gófos/Leonos (adrenalin..pláne!) az majd a gyerekeinek is hírdeti az igét. Ez persze azzal is együtt jár, hogy az Alfás társadalom szép lassan elöregszik. Míg a nyugdíjas Mercis, meg a szintén nyugdíjas Kovács Úr a gófjával felszedi a fiatal csajokat (de minek) addig a fiatal és az idősebb Alfásnak sem jut semmi. Ebből kifolyólag tulajdonképpen az egész emberiség halálra van ítélve. Azt nem tudjuk hogy a dínók miért haltak ki, de azt tudjuk, hogy az embersiég miért fog sürgősen kihalni... szomorú vég...:)
Satti2006-07-14 21:08:37 // 1144
A 325i és 525i 24 szeleppel 192 lovas,a 12 szeleppel a 170 lovas.Régebben volt 535i nálam,az 211 lovas,marha jól ment,pedig csak soros 6 hengeres,és 12 szeleps volt/1990-es/
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak