Fórum >> Egyebek >> Off-os verdák, tapasztalatok...

TarP2005-09-01 08:52:39 // 220
Azért a WTCC-ben nem puhány a megjelenésük. Még akkor sem, ha a BMW taktikusabb, a legutóbbi versenyen meg mázlistább volt, összességében az Alfában bőven benne van a szükséges tudás.
joe752005-09-01 08:52:19 // 219
Nem a távolság, vagy a költségek, hanem erre az időhiány az ami meggátol. Nincs időm erre elbaszni egy két napot......
joe752005-09-01 08:50:49 // 218
Ez gyakorlatilag amióta az Alfa a Fiathoz került így van. A 80-as évek közepe óta nincs igazán ütős Alfa amivel a többiek fölé nőhetne. Van gyönyörű forma, tetszetős részletmegoldások gyönyörű hang, kéne viszont pár tucat plusz LE-is. Remélhetőleg a 3-400 LE-s korszak lassan beindúl, és visszakerül a márka teljesítmény terén is a méltó helyére. Mert valjuk meg menetdinamika terén a GTA sem méltő ellenfele egy BMW M3- Vagy Audi S4-esnek.
Don Gombóc2005-09-01 08:50:25 // 217
Kénytelen volt követni azt a homogén ékalak trendet a gyalogos védelem miatt ami most dívik, ez meg egy kicsit beuniformizálja a kocsikat. Egy kis küszöb spoiler hátsó szárny tuninggal lehet rajta fényesíteni.
TarP2005-09-01 08:48:59 // 216
Van benne sok igazság. Persze nekem is ott volt a Fiat Coupe, meg a GTV között a választás, de hát kérem az esztétika!!! Meg az arculat... Szóba sem jöhetett a coupe! Azt kell mondjam, hogy arról némileg az Alfa tehet, hogy (gondolom német nyomásra) nem épít sporttorpedót, hanem inkább GranTourismo-kat.
SKrisz2005-09-01 08:48:54 // 215
Hát igen ki kell menni... De nem te mondogatod mindig, hogy dízellel milyen olcsó és nincs messze semmi?:)))))
SKrisz2005-09-01 08:47:45 // 214
Pedig most kezdtem el igazán aggódni... :DDDD
Don Gombóc2005-09-01 08:46:54 // 213
Kíváncsi vagyok rendet tesz-e a jürgen csávó közöttük. Azért olyan szar a szereplés a WTCC-ben is mert ezek a digók kibaszottul fegyelmezetlenek, és nehezen kezelhetőek.
TarP2005-09-01 08:45:27 // 212
Szerintem a kiskocsi piacon a 60-80Le-s kategóriával lehet kaszálni, amit 2 millóért megvehetsz és nem eszik sokat. Ebből az MJET csak az utóbbit tudja. Néhány street-racer persze szereti a 200 lovas kisautókat, de nem ebből virágzik a FIAT. Nekik a sok kiccsalád, meg kisnéni a vevőkör. Nekem is tecc, a Maseratis eles, de oldalt már nem lett egyedi, sőt némi Ford Mókus is került bele nem?
joe752005-09-01 08:42:56 // 211
Na ja csak ahhoz ki kell menni min. Ausztriába míg a Powerrail itthon is elérhető. De nincs lehetetlen az biztos.
joe752005-09-01 08:41:41 // 210
A Fiatot nem igazán hatotta meg eddig se hogy alábasz-e az Alfának Konszernen belül. Gondoljunk csak a Fiat Coupe Turbo Plus változatra. Még így is hogy 7-8 éve gyártották alapból úgy megy mint a mai GTA-k. És 7-8 éve hol volt GTA? Sajnálatos de be kell látni hogy a Fiat mostohán bánik az Alfával ezen a téren. Hiszen bár az Alfa a soportos modell konszernen belül mégis sokkal durvább Lancia-k és Fiat-ok kerültek gyártósorra mint Alfák. Sajnos ez az igazság!
Don Gombóc2005-09-01 08:41:01 // 209
Rosso GTV-vel! Beleférek ne aggódj! :)
SKrisz2005-09-01 08:39:42 // 208
Az jó... és mivel mész haza utána?:))))
Don Gombóc2005-09-01 08:38:38 // 207
Jó hogy tudom! Viszem hozzád belőni a turbónyomásomat. :)
SKrisz2005-09-01 08:37:42 // 206
Miért a Novitec csak PII árul? Na ugye... csinálnak azok minden eszement őrültséget!:)))
Don Gombóc2005-09-01 08:37:08 // 205
Persze hogy nem csinálnak ilyen megabrutál kicsi kocsit, mert akkor alábasznának az Alfának és a többinek. De nem lenne rossz, és ráadásul ez a Maserattis eleje meg a szélesített sárvédőívek és a nyújtott forma sok lehetőséget fog adni az optikai tuningra. Egyszóval nem néz ki szarul még így alapból sem. Off ide vagy oda ez lett a legszebb kis gép a kategóriájában.
joe752005-09-01 08:36:22 // 204
Na ja, de a Powerrail II önmagában nem elég. Jobban bele kell nyúlni...
SKrisz2005-09-01 08:33:49 // 203
Joe! Szerinted Novitecnek mennyi időbe kerül egy nagyobb MAPszenzort applikálni a vasba, ha ők azt akarják? Ezt még én is meg tudom csinálni akár otthon is!:))
joe752005-09-01 08:31:25 // 202
A Novitectől nem lesz 200 LE a MAP nem engedi, de 170-180 LE-vel a Puntó eléggé odabaszós lesz, főleg ha mindehhez közel 400 Nm nyomaték párosul. Hát nem lesz egyszerű megfogni az utakon az biztos.
Don Gombóc2005-09-01 08:30:39 // 201
Hát ha egy ilyen verziót kiadnának amiről itt álmodtam, és olcsóért akkor nagyot kaszálnának a kisautó piacon. Mi meg mehetnénk a faszba a 200le-s másféltonnás verdákkal.
Mike.2005-09-01 08:28:16 // 200
:-)))
Mike.2005-09-01 08:27:46 // 199
200 le punto. Hééé :-))
Mike.2005-09-01 08:24:50 // 198
A 130 le punto se rossz. :-)
Don Gombóc2005-09-01 08:23:39 // 197
Punto 1.9 Mjet HGT+ Novitec csipsz= 200le / 900 kg Fosó mi? :))
Don Gombóc2005-09-01 08:21:18 // 196
Nem arra gondoltam, az ujság azt írta hogy az 1.9 Mjet 120 és 130 Le-s változattal lesz kapható. Ez valszeg a tiéd butított változata. Az is lehet hogy lesz 150 lovacskás is. Benzinest egyelőre 1.2 8V, és 1.4 8V-ben adnak ki. Úgy láccik rágyúrnak a dízel piacra.
perdix1552005-09-01 08:18:51 // 195
Ez akkor most komoly? Nem hiszem el.....
joe752005-09-01 08:16:10 // 194
Na ja, szarul is érzem majd magam, ha egy Puntó majd elpicsáz az úton.:)))
perdix1552005-09-01 08:15:18 // 193
Így már nem is rosszak az első lámpák...csak szokás kérdése!
joe752005-09-01 08:14:54 // 192
Igen valamikor azt írták, hogy az lesz a HGT változat az 1.9 MJTD 150 Lóval.
joe752005-09-01 08:13:46 // 191
Pár kép még róla..
perdix1552005-09-01 08:12:50 // 190
Lessz 1.9-es nem butított 16V-s 150 pacis puntó????? Akkor chippel 185 Ló? Az mindent ver akkor nem????
Don Gombóc2005-09-01 08:10:52 // 189
Az árára én is kíváncsi leszek, most masszírozom a nyanyát hogy jövőre cseréljük be a seicentóját egy új Punto 1.9Mjet-re. Nem menne szarul kevésből.
perdix1552005-09-01 08:09:32 // 188
Hű az annyja! Oldalal az FULL...de az első lámőpák ollanok mintha cápauszony lenne....Az nem tecc!!! A a többi az rendben van!
joe752005-09-01 08:05:51 // 187
Ha már Ford.....Tudom eretnekség ilyet mondani, de ez a Mondeo tanulmány nekem nagyon tetszik. Kár hogy ebben a formában sosem lesz széria. Attól fosósabbak a Fordnál...
perdix1552005-09-01 08:05:28 // 186
na igen....ez így van....
joe752005-09-01 08:03:40 // 185
Na ja. Így még egy darabig elmagy. amúgy meg már rég kuka lenne az egész.
perdix1552005-09-01 08:00:59 // 184
Szerencse...megkérdeztem a szerelőmtől: Azt mondja 2 verzió van: Vagy felnyomja az olajat és akkor keveredik össze a vízzel..ez a tipikus eset illenkor lehet klasszikussan megállapítani hogy hengerfejes a motor. Neg van az a eset amikor megeszi a vizet! Útóbbi a jobb!
joe752005-09-01 07:58:30 // 183
Érdekes hogy nem folyik össze a víz az olajjal. Vagy inkább szerencse....
joe752005-09-01 07:57:46 // 182
Ha az új Stilo is ennyire pofás lesz akkor újra nyereséges lehet..Lassan az is jönni fog.
Mike.2005-09-01 07:54:09 // 181
Nagyon mély ez a gödör. Csak az új puntó nem hiszem, hogy kihúzza a ganéból a FIAT konszernt. :-))
perdix1552005-09-01 07:53:33 // 180
Nagy bátorsággal.......Be is voltam fosva de muszály volt a 155 műtét alatt....Egyébként még illen szívós autóm sose volt: kb 2 ébe féltengelyes...úgy járok vele...a bal hátsó zörög darál....aztán: gazdasági Totalcaros 2 éve de ugy járok vele mert lábon elmegy...tehát esztétikai totalcaros...persze a képen ezt se veszeg észre...igaz????? Aztán 2 hónapja a bal hátsó rugó törött el???!!! De megy ettől függetlenül!!!! Igaz kanyarban v igyázni kell!!! És kb 4 hónapja már hengerfejes...azóta kb 60 L vizet töltöttem utána...általában 100 km-re 1 L vízet eszik meg! 1 hét alatt 2500 rekordkilométert tettem bele.! És semmi gond!!!!! Rendkívül hosszú életre konstruálták végsebbnél 4700rpm-et pörög...120-nál csak 3000-et...100nál 2000 -et!!!!! Már 400K van benne sztem ezért lett hengerfejes!!!! Sürgösen meg kell javítani!!! Megéri a pénzét, főleg aki építkezik!!!!! Mint én!!!
joe752005-09-01 07:48:36 // 179
Nagyon bejön az új Punto. Fiatos ismerősöm szerint 2.8 M lesz az induló ára. És Gyakorlatilag alig lesz kissebb mint a Stilo. Szerintem hosszú ínséges idő után ez kihúzhatja a Fiat-ot a kakából.
joe752005-09-01 07:46:22 // 178
Ebből a 4 liter víz az ami kissé aggasztó. Hogy mersz elindúlni hengerfejes autóval több száz km-re?
perdix1552005-09-01 07:40:47 // 177
GEORGE, te hogy bírsz eddig fönnt kukorékolni????DDDDDDDDDDDD Igen 8 L-ből Ecoban 120-al pályán simán eljár!!! Ha fele város akkor 10 L az átéag! FULL városban 12 -öt kér! Nagyon jó igásló, kényelmes, minden elfér benne...és nem szervízigényes...csak a feeling hiányzik belőle!!!!!
GEORGE2005-09-01 02:55:05 // 176
8l/100 km???? Ilyen keveset eszik egy V6-os Sierra??
perdix1552005-08-31 16:03:41 // 175
Na ma megint jól teljeített a V6-pm...HEHEHE
győr-Pápa-Somló környék-Akja-veszprém-Székesfehérvár-Veszprém-Ajka-Devecser-Pápa-Győr...350 km...hengerfejesen...120km-mal...de 4 L-vízet és 28 L üzemanyagot kért....Megkapta.....
Tedi2005-08-26 17:59:37 // 174
De azé az utóbbi cikkében az Opelt választotta volna a GT Coupé helyett :P :)))
Tommi2005-08-26 17:54:42 // 173
Winkler barátunk tudja mi az okosság :)))
Tedi2005-08-26 17:50:17 // 172
Új Punto 5 ajtós kivitelben. A csontfehér vagy milyen színben nagyon bejövős :) Szerintem. :)

Gabi1592005-08-24 09:57:45 // 171
Folytatnám a töredelmes vallomások sorát,ki hol kezdte.Most értem oda hogy kép is legyen

A 120-as skodával a suzukikat lehet gyalázni,már nincs meg
Az audi qrva szar,mindig gond volt vele
A felicia megvan még,remélem nem sokáig mert a héten egy 156 2,0 Ts önerejét fogja képezni
A többi gépemről nincs küldhető fotó,de volt még vw több tipusa(full fapadosak) trabant (első kocsi,érdekes feeling de szerettem)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak